מעורב שהוא גם סיקור דם ואש ותמרות עשן בגארדן, והניקס מנצחת / מנחם לס

לא הייתי אמור ולא התכוונתי לכתוב על המשחק. הייתי כל היום בבדיקות רפואיות לקראת ניתוח שאני עומד לעבור ב-12 ליוני, והגעתי הביתה רצוץ ועייף.

שלחתי מסר לעורך האתר עמיחי קטן שאחזור לכתוב תוך יום- יומיים.

ואז היה משחק כדורסל. משחק שהניקס ניצחה ב-GUTS יותר מכל 121-130 שאני לא יכול לוותר עליו סתם ככה. חשבתי לחזות בו להנאתי וללכת לישון, והנה עכשיו 11:20 בלילה ואני רק מתחיל לכתוב. שאני דפוק בראש אני יודע אבל זה המצב.

משחק שהחזיר אותי שנים אחורה, לימים שרג'י מילר – היום היה אנליסט של המשחק – היה מנצח את הניקס בכל מיני דרכים, וג'ון סטארקס, אנטוני מייסון, פט יואינג, צ'ארלי וורד, וצ'ארלס אוקלי לא מאמינים שבן אדם מסוגל לקלוע 8 נקודות ב-8.9 שניות אחרונות לנצחון בגמר המזרח, להראות לספייק לי תנועת שביקה בידיים חונקות את צווארו, והוא צורח חזק ככל שיכול היה, "I OWN THIS CITY".

אז לפייסרס היה גיבור – רג'י מילר. הלילה לניקס היה גיבור – ג'יילן ברונסון.

ההתחלה הייתה שייכת לאוג'יי אנונובי. ברונסון נשמר לוחצת – ובצורה מצויינת – ע"י Andrew Nembhard שכבר ברבע הראשון נכנס בברונסון קשה במה שנראה כפגיעה באשכים. ברונסון לא היסס להחזיק באשכיו לפני 19,795 צופים. מה שלא ידענו הוא שהפגיעה האמיתית הייתה בכף רגלו. חשבנו שפגיעה בביצים היא לא נעימה, אבל אנשים בנו עולם שלם עם כאבי ביצים.

כשהוא לא חזר לשחק עד החצי התחלתי לחשוש: הניקס הולכת לאן שברונסון הולך. ה-1.83 מ' הזה הפך לסופרסטאר אמיתי, וחשבתי ללכת לישון. הניקס ללא ג'וליוס רנדל, בוגדן בוגדנוביץ', ומיצ'ל רובינסון. גם ללא ברונסון? NO CHANCE.

אבל המחצית השנייה מתחילה והנה ברונסון עולה לשחק!!!

העלייה של ברונסון למחצית השנייה שינתה הכל.

אגלה לכם את דעתי: אינדיאנה פייסרס היא קבוצה טובה יותר מהניקס. היא מאומנת טוב יותר, מלאה יותר, גבוהה יותר, ועמוקה יותר.

הניקס שיחקו על GUTS. אנוניבי – שהיה נפלא ברבע השני ללא ברונסון, וגם עם ברונסון, היה שחקן הניקס הטוב ביותר והיחיד שעמד מול הפייסרס – נפצע בשוק הרגל, יצא לחדר ההלבשה ולא חזר. אז עכשיו הניקס ללא אנוניבי, ללא ג'וליוס רנדל, ללא בוגדנוביץ', וללא מיצ'ל רובינסון.

מה שנותר לניקס היה GUTS, ומשחק התאבדות ממש מג'אש הארט (19 נק' ו-15 ריב' !!!!!) , DONTE DIVINCENZO קלע 28 נק' ב-10 מ-20 כולל 6 מ-12 מהטריי, אייזיה הרטנשטיין שקלע 14 ב-5 מ-7 וקטף 12 ריבאונדים, והיה מצויין נגד מיילס טרנר שקלע רק 6 נקודות וקטף רק 7 ריב' ב-31 דקות משחק. אנוניבי היה השחקן של הניקס עד שנפצע ויצא כשהוא קולע ב-28 דקות משחק 10 מ-19 מהפארקט כולל 4 מ-7 מהטריי.

וברונסון? עם הפציעה, וישיבה בחדר ההלבשה משך כל הרבע השני הוא סיים עם 11 מ-18 מהפרקט, ו-3 מ-6 מהטריי ל-29 נק'. שני שומריו – נמברד ומקונל אמרו בוודאי ש'היום הוא לא מנצח אותנו מה-3'. אז הוא ניצח אותם מתחת לסל בפריצות מצויינות, כשבאחת הוא קולע ביד ימין! זאת הפעם הראשונה שאני רואה אותו עושה משהו בימין!

מילה על טייריס הליברטון במשחק הטוב ביותר שלו מאז שהגיע ל-NBA. אם ישחק ככה אז אולי אפשר להשאירו בנבחרת. הוא קלע 34 נק' ב-11 מ-19, כולל 7 מ-11 ממרחקים השמורים לסטפן קרי. הוא לא זורק JUMP SHOT: הוא פשוט עומד וזורק ביד אחת. מכוער לאללה אבל הכדורים צוללים מצויין. הוא היה נפלא הערב.

היחה זה משחק 'מזרחי' שבמערב לא רואים כאלה. שמירות הדוקות וצמודות. מרפקים, דם ואש ותמרות עשן.

והניקס חוגגת עם 0-2

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
72 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/05/2024 9:24:38

יופי של מעורב מלא מיץ מנחם.
ניתוח קל והחלמה מהירה

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2024 9:25:43

ענק מנחם לגבי האלבירטון לא מחזיק ממנו, הוא מנהל משחק בחסד אבל הוא מוגבל בכל הקשור ליצירת נקודות, הערב הכדור נכנס לו. אני לא רואה אותו כשחקן שיכול להוביל פרנצייז לאליפות. לנבחרת הוא מתאים שיש לך את קרי דוראנט אדוארדס… כל מה שאתה צריך זה פלור מנגר.
.
קרלייל נרדם היום בשמירה, הרוטציות המקובעות שלו עלו לו בשני המשחקים (כנראה ללא השיפוט המשחק הקודם היה בהארכה) , קרלייל לא חי את המשחק, מקונל לוהט מחזיר אותו לספסל בגלל הרוטציה הקבועה.
.
תיבודו מוכיח שכל העניין של הלואד ממגנט זה שטויות במיץ ויריקה בפנים של האוהד. מסתבר שספורטאי מקצועי מסוגל לשחק 48 דקות שמתפרשות על 3 וחצי שעות, החיות אדם בכדורגל רצים בקצב לא הגיוני 90 דקות בלי להתלונן שבתוכם רבע שעה הפסקה אבל בNBA לא מסוגלים לשחק משחק שלם וצריכים לנוח כמה ימים אחרי להתאושש.
.
אנובי נפצע מנחיתה לא נכונה על הרגל, יש לו גם היסטוריית פציעות למרות כל הלואד מנגמנט בטורונטו.
הפציעות של רנדל מיצל ובוגאן גם באו ממגע עם שחקן אחר ולא מעומס.

רן הנרגן
רן הנרגן
09/05/2024 10:20:07

כשהגוף נמצא במצב של מאמץ יתר הוא פגיע יותר לפציעות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה נכון לכל אחד. אתה מכיר ענף אחר שעושים בו לואד?

רן הנרגן
רן הנרגן
09/05/2024 12:39:31

ברוך חושב שזה מיותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלואד מיותר לגמרי זה המצאה חדשה שמחלישה את השחקן פיזית ואת הקבוצה. ספורטאי מקצועני בכל ענף ספורט בו הוא מתחרה אמור להיות בכושר מלא ובשיא לסיים את מה שעושה בענף.
תאר לך רץ מרתון היה עושה לואד אחרי 20 קמ בכל תחרות.
שחקן כדור מים היה אומר למאמן אני משחק רבע 1 ו4 בלבד זה מה הרופא אמר לי.
ויניסיוס אומר לקרלו תשמע אני רץ רק 70 דק.
באיזה ענף בעולם יש לואד?
הכדורסל שרד יפה מאד בלי לואד והלואד לא באמת מונע פציעות.
גם ככה בnba על כל דקת משחק שאתה משחק יש 4 דק מנוחה.
זה לא שרצים רציף.
הלואד זה חרטוט לעצלנים בטלנים אם אפשר לשחק רק 50 משחקים ו30 דק אז למה לא מה אכפת לו😏.
אני בתור ספורטאי בחיים לא הייתי מסכים ללואד ובטח שלא בתור מאמן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כשאתה קם מהספה יש לך יותר סיכוי ליפול ולהיפצע זה דומה לזה

גיא הירוק
Admin
09/05/2024 12:41:44

ברוך,
נו באמת.
מבלי להיכנס לדקויות,
ומבלי להיכנס להסבר פיזיולוגי –
אתה טוען שקבוצות בחרו להפסיד בכוונה ולהשאיר שחקן על הספסל למנוחה יזומה בגלל… שהתחשק להן?
יאניס ומגבלת הדקות הקפדנית שלו.
אתה חושב שמילווקי פשוט החליטו לתת לשחקן הטוב ביותר שלהם לשבת בשביל לחסוך מה? מגבות רטובות?

עידו גילרי
Admin
09/05/2024 12:55:14

גיילן ברונסון לא באמת נפצע,הוא סתם היה עייף ותיבס לא נתן לו לרדת לספסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן להקל עליו. והוא זה טוב לו. מישהו בליגה ניסה לשחק אותה גאון וכולם העתיקו ממנו. במבחן התוצאה כל הלואדרים נפצעים ונפגעים ולא מגיעים לכלום.

גיא הירוק
Admin
09/05/2024 14:55:14

יש 2 מחקרים גדולים שנערכו בנושא.
הליגה הכריזה שיש לה תוצאות מחקר שמלמדות את מה שאתה טוען. אין קשר בין לואד מנג'מנט לבין פציעות.
רק מה,
החוקרים שערכו את המחקר אמרו שבעצם המחקר שלהם לא מציג תוצאות חד משמעיות.
.
מחקר אחר, לא בחסות הליגה, מלמד שעבור כל יום מנוחה יש ירידה של 15.6% בסיכוי להיפצע פציעה מסיימת עונה.
https://www.arthroscopyjournal.org/article/S0749-8063(24)00159-2/fulltext
.
מוזמן לקרוא וללמוד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קח מחקר שלי כל יום שאתה יושב על הספה מול הטיוי הסיכוי שלך להיפצע יורד ב35 אחוז 😏 מאשר אם תקום ותלך להתקלח

גיא הירוק
Admin
09/05/2024 15:31:36

אני בשוק. הלם ותדהמה. לא קראת את המאמר ויש לך דעה נחרצת הפוכה שהיא בהכרח נכונה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא קראתי כי זה שטויות המחקרים האלה פשוט אין להם קשר לספורט מבחינתי ספורטאי מעצם היותו ספורטאי בענף שלו אמור להיות מסוגל לשחק במלואו ובשיאו.
זה מחקר שאני אביא עכשיו אדם שמן מאד ולא בכושר ואגיד שהוא יתעייף פחות אם ירוץ 5 דק מאשר 20 דק אז ניתן לו לשחק 5 דק במקום לשפר לו את הכושר ולהוריד במשקל וכו…

גיא הירוק
Admin
09/05/2024 17:17:59

כאמור,
שוק הלם ותדהמה.
.
כל דבר שנוגד את הנרטיב הוא בהגדרה שטויות. את זה כבר להפנמנו…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא צריך מחקר בשביל זה ודברים ברורים מאליהם ברור שאם לא תשחק לא תפצע חחחחח ואם תשחק פחות סביר שתפצע פחות.
זה לא שיקול של ספורטאי בשום ענף זה דבר שהומצא בnba עי פופ ואחכ חירטטו לנו שזה מועיל.
ספורטאי מחליש את הגוף ככל שהוא נח או מתאמץ פחות.
אם הוא רגיל למאמץ 30 דק יהיה לו קשה להתאמץ 48 דק בעת הצורך…קח גם מחקר שלי 😉

עידו גילרי
Admin
09/05/2024 15:50:45

תודה גיא – אבל אם כבר המחקר הרבלנטי הוא זה שמצוטט שם ב[3]
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0749806324000628

עידו גילרי
Admin
09/05/2024 15:51:18

וזה באמת "חם מהתנור"…

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2024 15:40:21

גיא יאניס פצוע יש הבדל בין שחקן פצוע לשחקן במנוחה יזומה במהלך עונה. הלואד מנגמנט לא מונע פציעות לפי המחקר הזה.

https://www.nba.com/news/nba-sends-data-load-management-study#

Results from these analyses do not suggest that missing games for rest or load management — or having longer breaks between game participation — reduces future in-season injury risk," the report said, in bold type, in its summary.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/05/2024 15:43:53

עכשיו ידוע שהשחקנים והגוף צריכים יום מנוחה, וצריך להיות באלנס. גם בכדורגל יש ניהול עומסים. רק שקבוצות הNBA לקחו את זה לקצה תוך יריקה בפנים של האוהד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת. נראה לך שכל שחקני הnba האלה עשו לואד בתיכון בקולגים בשכונה שיחקו 4 שעות כמו נמרים.
מספיק הם עושים לואד במשחק עצמו שלא שומרים בכלל ונחים 4 דק על כל דקת משחק שזה הזייה אין עוד דבר כזה בשום ענף. כל פסז הפכו ל5 דק!!!

גיא הירוק
Admin
09/05/2024 15:48:58

אתה מצטט את התגובה של ה-NBA. תקרא את המחקר ואת מה שהחוקר כתב –
המחקר שלו מלמד שאין מידע מספק.
דרך אגב, החוקר לא שולל את המחקר שמלמד שיום מנוחה נוסף = 15.6% סיכוי נמוכים יותר לפציעה מסיימת עונה. הוא רק טוען שאין מידע מספק לגבי הפעולות הננקטות בזמן המנוחה בשביל "לתת את הקרדיט" ליום ההפסקה הנוסף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יום מנוחה נוסף ברור בטח שהם לא יושנים מספיק כי טסים וזה שוב לא צריך מחקרים בשביל דברים ברורים.
אתה צריך מחקר שיגיד לך שאם תרוץ 20 קמ תהיה יותר עייף מאשר 2 קמ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תשמע אין לי בעיה שזקנים כמו לברון ינוחו ויעשו לואד אבל ספורטאים בשיאם בגילאים צעירים כמו יאניס קאווי וזה זה בדיחה.
יאניס הסוס,הזה צריך להיות מוגבל ל30 דק? ממי עושים פה צחוק?
הוא ישחק כמו גדול גם אם תיבס יביא לו 48 דק כל משחק. אבל אם יש פינוק כזה למה לא

עידו גילרי
Admin
09/05/2024 15:56:08

מה גם שהליגה לא פרסמה את המחקר שלה אלא רק אמרה את מה שאמרה (אלא אם מישהו יוכל להפנות אותי לפרסום של הדו"ח הזה – אני מאד אשמח).

אסי שלם
09/05/2024 9:27:47

רפואה שלמה, משחק נהדר. איך מקונל שמשחק מדהים לא נשאר על המגרש במאני טיים??

gogo
gogo
09/05/2024 9:46:50
Reply to  אסי שלם

הספסל של אינדיאנה תורם המון בפלייאוף

golan
golan
09/05/2024 9:30:24

תודה על המעורב.
רק בריאות

yonis
yonis
09/05/2024 9:40:43

תודה על המעורב מנחם, רפואה שלמה.
לגבי המשחק הלילה אני מאוד מופתע שהניקס מובילים, הייתי בטוח שזו הסדרה של אינדי,
למרות כל השחיקה והספסל הקצר הניקס ממשיכים לנצח.

לגבי הזכייה של יוקיץ בMVP, יש כאלה שיסכימו עם זה ויש שלא
אבל הפער בקולות בינו לבין שי פשוט הזוי, אני חשבתי שמגיע לשי לזכות אבל הוא היה יותר קרוב לדונציץ מאשר ליוקיץ.

שלשום איש הערפל כתב את תגובת השנה מבחינתי:
"מיני-דנבר מסמן בעיניי בדיוק את הבעיה של ה"עיתונות" בעשור פלוס האחרון, כל שחקן שנותן ריצת פלייאוף אחת טובה עם אליפות, ישר – השחקן הכי טוב בהיסטוריה או כל סופלטיב אחר, אז הנה יוקיץ"

יוקיץ שחקן מצויין פלוס פלוס אבל עשו ממנו סנטר טופ 5 והביאו לו אליפות שנייה ברצף אחרי האליפות בשנה שעברה.
אני לא חושב שהפלייאוף הזה יגיד משהו עליו אבל אני חושב שעפים עליו יותר מדי וההשוואות לסנטרים של פעם קצת מצחיקה.

Ari
Ari
09/05/2024 14:09:55
Reply to  yonis

שים ליד יוקיץ' עוד כמה סטארים והוא מנגב את הליגה בהליכה.
יש לו קבוצה מוגבלת וכרגע גם מארי פצוע..

yonis
yonis
09/05/2024 14:44:02
Reply to  Ari

מארי לא מספיק?
ואיזה כוכבים יש עם שי?
הוא הוביל קבוצה שלא הייתה בפלייאוף שנה שעברה למקום הראשון בליגה ללא כוכבים,
הנוסף לזה הוא עושה גם הגנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yonis

אמת שיי היה חייב לקבל את הmvp

Ari
Ari
09/05/2024 16:49:56
Reply to  yonis

מארי בהחלט לא מספיק. (בוודאי אם הוא פצוע)
לקרי, לברון, ברייאנט, ג'ורדן, דאנקן, בירד ועוד, בשנות השיא שלהם היו קבוצות חזקות ושלמות בהרבה ממה שיש ליוקיץ' עכשיו.
לקחת אליפויות צריך סגל של 8-10 שחקנים איכותיים, רק להזכיר את ההבדל שעשו: איגודלה, ריי אלן, ג'ייסון טרי, לאמאר אודום, מהספסל..
כל זה לא בא להוריד משיי, אבל יוקיץ' הוא ממש לא "שחקן מצויין פלוס פלוס" הוא אגדה מהלכת! לא פחות.

Guy d
Guy d
09/05/2024 19:38:09
Reply to  Ari

זה לא רק מארי. פורטר ג'וניור זה קלעי אבסולוטי בגובה של מגדל וגם זריז (מסירה זה קצת פחות הפורטה שלו). ארון גורדון זה שחקן ששם 20+ נקודות באורלנדו בממוצע, גדול, חזק אתלטי ושומר מצוין. QCP זה D&3 בין הטובים שאפשר למצוא.
פציעות זה חלק מהמציאות של המשחק, טיזה קבוצה לא התמודדה עם פציעות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הניקס יצאו עם נצחון שוב,בגלל קרלייל ששוב הוציא את מקונל במאני טיים. עשה ברט בראון פעם שנייה. לא קולטים החברה האלה.
וכי הוא לא מסוגל לשמור את ברונסון. תכלס אין לניקס אף אחד שיודע לכדרר חוץ ממנו ועדיין ההגנה עליו בדיחה. אני מדאבל אותו כל התקפה כל המשחק עם לחץ על כל המגרש נראה את האחרים מנצחים את הסידרה.
מי שהעלה מאד את קרנו אצלי זה איזייה הרטשטיין וואלה הוא היה קוריוז ביוסטון של הארדן אבל שחקן שחקן בהאסל ריב הגנה גבוה משלים נהדר שהציל את הניקס המון בפלייאוף בריב קריטים.
הפציעה,של אננובי מס 2 של הניקס שלדעתי לא ישחק בסידרה יותר (בתור רופא אליל זה מסקנתי) תביא את הסידרה הזאת לצערי לאינדי כי בלעדיו נשארו הרטשטיין ואציווה שבהתקפה יכולים רק להטביע.
דונטה והארט שהם יותר קאץ אן שוט ופחות יוצרים ומכדררים. וזהו רק ברונסון אחד. על הספסל אין כלום. ביריחו סימס ננוחם. אי אפשר לחיות על האסל לבד כל הזמן. זה של אינדי להפסיד. קרלייל הראה הרבה חולשות נגד הקליפרס שאימן את המאבס ומראה אפילו חולשות ברט בראון בסידרה הזאת.
תכף הקצב יעלה בעצמו לפרקט.

בוסטון קיבלה לגמר קליר פאת שאפילו לשקץ לא היה במזרח. הם יעשו בין המטאטא לגנטלמני לכל אחת מהקבוצות. אינדי לא ברמה והכי חלשה בפלייאוף שנהנית מפציעות.
הניקס זה ברונסון ונגד בוסטון עם מגינים כמו הולידיי וויט וטייטום אין לו סיכוי לעשות מה שעשה לפילי ואינדי הם יהרגו אותו.
תכלס הניקס רחוקים עוד כוכב ו3 מחליפים טובים מלהיות קונטנדרית.
צריכים לאותת לדוראנט חזק מאד.
דבר אחד בטוח שהאלופה לא תצא מהסידרה הזאת 🤣🤣

דה שוט
דה שוט
09/05/2024 10:09:56

מסכים עם הכל יפה כתבת, המזרח השנה זה בדיחה, עם כל הפציעות והחולשה הטבעית – זאת ליגה אחרת. הניקס נגד מינסוטה יסיימו משחק עם תוצאה של כדוריד. באמת לא מבין את קרלייל – אתה לא רואה טי וי? שים לחץ ודאבל על ברונסון 48 דקות וגמור את המשחק ברבע השלישי. כנראה לא בכבוד שלו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/05/2024 10:15:11
Reply to  דה שוט

קרלייל מאמן מנוסה אבל אולי אין לו שחקנים שמסוגלים לעשות הגנה ברמה כל כך גבוהה?
לא כל קבוצה היא מיני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש לו. זה פשוט דורש משמעת מהמאמן והשחקן שלא יתן רגע לנשום ובחצי תביא דאבל טים תן להארט ואלה לכדרר

דה שוט
דה שוט
09/05/2024 14:48:49

בדיוק

אור
אור
09/05/2024 15:35:27

ומה בדיוק גאוני בתיבס שאתה כל הזמן מהלל? מה תוכנית ההתקפה שלו חוץ מלתת לברונסון את הכדור ולאחל לו בהצלחה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

קודם כל גם זה גאונות. הוא מכווץ את ההגנה סביבו.
אבל הגאונות של תיבס,זה לא שם אלא במחוייבות שהוא יוצר אצל שחקניו, מקדם את שחקניו הרטשטיין הארט דונטה כולם מחליפים היו כל הקריירה, משחק ההגנה שלו שהשחקנים שלו לא מוותרים, אין אצלו לואד נותנים את כל מה שיש וזה מה שרוב מוחלט ממאמני הליגה לא מצליחים להוציא משחקניהם קח לדוגמא את סניידר בהוקס…
הליכה חזק לאופניסיב,ריב זה גם חלק מתכנית המשחק.
תיבס הוא זן מאסטר הגנתי.
נראה לך שריברס הליצן היה לוקח אליפות עם בוסטון בלעדיו? היה מקבל 60 נק קליר פאת כל משחק מהשקץ.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/05/2024 17:44:52
Reply to  אור

שימון צודק פה לגבי ריברס הפאתט, בלי טיבס הוא היה מזמן נפלט מאימון.
טיבס יוצר מחוייבות אצל שחקניו. מנהיג אמיתי. אחד הדברים שהם חלק ממנו זו המחוייבות למקצוע. כששחקן מגיע מוקדם למגרש להתאמן אקסטרה בקליעה ורואה את טיבס כבר ב MSG זה מדרבן.

Guy d
Guy d
09/05/2024 19:40:55
Reply to  אור

מעניין איך זה להיות שחקן ספספל אצל טיבס, יוצר מחוייבות גדולה לישיבה ולעידוד.
שיתרגלו מדיטציה כמו של הזן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/05/2024 10:13:31

אולי המזל של הרטשטיין זה שרנדל נפצע וזה גם המזל של הניקס שעכשיו רואים מה הוא שווה.
מניח שבשנה הבאה הניקס יהיו פחות קצרים בפלייאוף עם רוטציה גדולה יותר.

סגן יו"ר נטולי ההבנה העולמי
Editor

כבוד היו'ר אני מסכים להפתעתי עם חלק גדול ממה שכתבת חוץ מהקשקוש המוחלט על זה שהשמירה על ברונסון היא בדיחה…הבחור מקבל ליווי צמוד ומקרצפים אותו לכל אורך הדרך משל הוא היה רכב בשטיפה אוטומטית …ברגע שהוא עובר את החצי זה דאבל אפ…הוא עושה רונדלים מסביב להגנה רק כדי להתפנות לקבל את הכדור מהארטנשטיין שמחזיק אצלו 4-5 שניות..והשופטים מאפשרים להרביץ ולא שומרים עליו..ברונסון מתגבר על כל זה בלי להתלונן ובלי לאבד קור רוח…אליל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בגלל זה השלשות שלו בסיום היו ב1 על 1….
התכנית צריכה להיות הוא לא זורק לסל שיהיו 2 כל המשחק עליו נראה את האחרים מנצחים…

Kidd
Kidd
09/05/2024 10:03:25

רק בריאות מנחם!
באמת הפייסרס ניראו קבוצה טובה יותר.
מהמר שיחזרו מהבית ב 2-2, כרגע נראית סדרה שתגיע ל7 משחקים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/05/2024 10:11:09

מנחם
שהניתוח יעבור בהצלחה ואתה תצא פופאי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רפואה שלמה מנחם ניתוח קל והרבה בריאות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/05/2024 17:48:53

אני חושב שגם אני אצטרך איזה תפקיד באיגוד.
אני יותר לכיוון של רמטכ"ל איגוד חסרי ההבנה האינטרגלקטי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה אתה מספיק שנים מקורב לאיגוד. קיבלת

Lior
Lior
09/05/2024 10:15:10

תודה על מעורב וסיקור נפלא. בהצלחה בניתוח

The Pro
The Pro
09/05/2024 10:15:21

רג'י מילר היה שחקן שקל לשנוא,
אין שחקן אחד כזה בסגל של הניקס ואינדיאנה.. לא הליברטון שהוא חמוד מדי
ולא ברונסון ששם את הביצים בכל משחק.

מבחינת העומס זה נחמד ויפה גם בהשוואה ללברון שסחב את הקבוצות שלו 20 שנה רצוף
על ממוצע דקות של יותר מ40 ד',
לא כל השחקנים בנויים לזה והשאלה כאן היא כמה שחקנים יגמרו את העונה לפני הגמר המזרחי,
כבר עכשיו יש סימנים לפציעות של אננובי,ברונסון וסיאקה שא בנויים לשחק כמות דקות כזו.

Guy d
Guy d
09/05/2024 19:42:11
Reply to  The Pro

אני מעריץ של רג'י 😃

NBA בדם
Editor
09/05/2024 10:23:15

תודה רבה מנחם ורפואה שלמה.
כמה אופי יש לניקס. מדהים. מי האמין שמהטרייד של דיוויס הארט יהיה בפער השחקן הכי טוב. הייתי נותן לכל החמישייה של הניקס להדליק משואה ביום העצמאות על מה שהם מוציאים מעצמם בפלייאוף הזה.
אינדי קבוצה מוכשרת אבל חסר לה מישהו כמו ברונסון שישים נקודות על הלוח שקשה. האליברטון עם משחק נהדר אבל במאני נעלם כמו כל הקבוצה.
אננובי מושבת לכל הסדרה ומאמין שאינדי לוקחת. אננובי חוזר למשחק מס' 5 והכל פתוח. מזלה של הניקס שצלחו את 2 משחקי הבית שלהם, קשה לי להאמין שיגנבו משחק אחד מאינדי שבבית יכולה לתפוצץ ביתר שאת ועוד בלי אננובי. בכל מקרה מדובר בסדרה הכי מרתקת בסיבוב השני.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/05/2024 12:10:32
Reply to  NBA בדם

תגובה טובה
אני נוטה לחשוב כמוך שהסדרה הזו לא תיגמר כל כך מהר. הפציעה הזו של אנוביס בעייתית ביותר לניקס.
מבחינת הסלטיקס זה טוב כי כמה שיותר משחקים בחצי גמר המזרח נותן יותר זמן החלמה לפרוזינגס בתקווה שיחזור מתישהו באמצע גמר המזרח או לגמר הסופי.

yaniv
yaniv
09/05/2024 12:44:07
Reply to  NBA בדם

מכל השחקנים שעברו בטרייד הכי הצטערתי על הארט.כבר בלייקרס הוא היה לא רע ומסוג השחקנים שכל קבוצה שרוצה ללכת רחוק צריכה אבל עדיין לא האמנתי שהוא יהפוך למכונת ריבאונדים שהוא הפך להיות

gogo
gogo
09/05/2024 12:10:01

תודה על המעורב

יאפ
יאפ
09/05/2024 13:43:51

תודה מנחם
היה אחלה משחק באמת אבל ההבדל בין המזרח למערב הוא כל כך גדול שזה מרגיש לי כמו משחק גדול בליגת העל מול משחק גדול בליגת האלופות.
אתה נהנה בשניהם, ובאמת שגם פה וגם פה זה כדורגל מהנה אבל אתה יודע בתוכך שזה לא אותו ענף ספורט, השנה זה ממש ככה בNBA.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/05/2024 14:00:33
Reply to  יאפ

אולי נוייר היה צריך להדוף את הכדור במקום לנסות להשתלט עליו.
שוער עם ניסיון כמו שלו גם טועה במשחקים קריטיים.
זו העונה הכי גרועה, מבחינת תארים, של באיירן ב 25 השנה האחרונות. לא השיגו אף תוארץ אולי היו צכים לוותר על הארי קיין ושזה יגיע ליונייטד?

יאפ
יאפ
09/05/2024 17:26:24

להגיע לבאיירן ולא לזכות באף תואר זה באמת נאחס מיוחד

עגל
עגל
09/05/2024 14:21:59

תודה מנחם.
תהיה בריא ותעבור את הניתוח בהצלחה.
ניקס לוחמים גדולים. תיבס אולי שוחט את החמישייה אבל מוציא המון מהארט, מהרטנשטיין ודי-וינצ'נזו.
להליברטון קליעה נוראה, לא יודע איך הוא השחיל כמה שלשות יפות לקראת הסיום. מיילס טרנר מאכזב, אולי קרלייל צריך לחשוב שוב איך לנצל אותו יותר טוב.
אינדי עוד לא גמורים, אם ישחקו חזק הם יכולים להשוות ל 2:2 בבית.

Florida man
Florida man
09/05/2024 15:17:38

רפואה שלמה דוק. לואד מנג'מנט מיי אס (פט ריילי)

Chaim
09/05/2024 16:13:53

תודה מנחם, והרבה בריאות.
אם מישהו יודע מי לימד את ברונסון את עבודת הרגליים הזו אשמח שיגיב, זו יכולת שלא ראיתי אצל אף אחד אחר. הבחור פנומן בתחום. ייחודי כמו הפייד אווי של דירק בזמנו, אין תשובה לזה כרגע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Chaim

אבא שלו

רן הנרגן
רן הנרגן
09/05/2024 16:57:25

אחרי שטיבס ניזרק ממינסוטה הוא לקח שנת שבתון ועשה תקופות "השתלמות" בכמה קבוצות. אני זוכר אותו מבלה בג"ס באירוח של קר. אני חושב שהדבר הכי חשוב שהוא למד מקר זה כיצד ליצור אווירה טובה בקרב השחקנים שלו. הוא לא דורש מהם פחות ממה שדרש בשיקגו ובמינסוטה אבל בניקס יש אווירה טובה בעוד ששיקגו ומינסוטה היו קני צרעות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראה לי שקר יכול ללמוד מתיבס 😏

Guy d
Guy d
09/05/2024 19:43:49

אפשר ללמוד מכל אדם, וכל אדם יכול ללמוד
אין פה סטירה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

רק בריאות מנחם, ותודה רבה על המעורב.

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
09/05/2024 20:35:17

כיף לראות את הניקס כי היא קבוצה מאומנת .
כמו מיניסוטה…כמו אוקייסי. זה ההבדל .
כיף לראות את ישעיהו הרטנשטיין שיודע מה המגבלות שלו ולא מנסה לעשות מה שהוא לא יודע..וגם יש לו מסירה טובה….ראו את זה אצלו גם בקבוצות הקודמות שלו ,אבל הוא ניצל פציעה של רנדל ,עם אמון של מאמן ,ופרץ קדימה.
כייף לראות את הניקס אבל טיבס שוחט את השחקנים וזה ייגמר בפציעות נוספות . המסטרינג זה רק עומס ייתר.

ירון, החלום
ירון, החלום
09/05/2024 21:14:30

בס"ד
תודה מנחם…..
בריאות איתנה.
והראש שלך בסדר גמור, פשוט עשית משהו שאתה מאד אוהב, גם כשהיית עייף….