סיקור משחקי הפלייאוף של שני וחם מהתנור על רוקי העונה / עמיחי קטן

חם מהתנור – ויקטור וומבניאמה הוא רוקי העונה פה אחד:

ויקטור וומבניאמה זכה הלילה בתואר רוקי העונה, לאחר שכל 99 המצביעים בחרו בו למקום הראשון, והוא הפך לראשון שזוכה פה אחד בתואר מאז עונת 2016. צ'ט הולמגרן סיים במקום השני כצפוי, אך מצביע אחד דירג את ברנדון מילר לפניו, כך שמילר זכה במקום השלישי גם עם רוב מוחלט של ההצבעות למקום הזה. חוץ משלושתם, האקז, פודז'מסקי ולייבלי קיבלו קולות למקום השלישי, כך שיהיה לנו בגמר המערב לפחות שחקן אחד שקיבל קולות בשל המאצ'-אפ בין אוקלהומה של הולמגרן לדאלאס של לייבלי.

הסיקור:

ניו-יורק ניקס – אינדיאנה פייסרס (0-0 טרם המשחק):

הניקס הובילו 14- 10 כשהמחליפים של אינדיאנה נכנסו לעניינים וקלעו את כל 23 הנקודות הבאות של הפייסרס. יחד עם טרנר וסיאקם שהשלטו על הצבע, המחליפים המשיכו במומנטום ואינדיאנה כבר עלו ליתרון שיא של 9 בשניות הסיום של הרבע השני, אבל אייזאה הרטנשטיין הגיב עם שלשה מאחורי החצי עם הבאזר, צמצם את ההפרש ל-6 והעניק לניקס מומנטום במחצית של 27- 1 לזכות אינדיאנה בנקודות של שחקני הספסל.

ברבע השלישי, הניקס הראו לאינדיאנה שגם הם יודעים להניע כדור, ואחרי יתרון 15- 7 לאורחים באסיסטים בחצי הראשון, ברבע השלישי זה היה 11- 10 לטובת הקבוצה הביתית. דיווינצ'נזו קלע 15 נקודות ברבע, טרנר קלע 13 עבור אינדיאנה, ולמרות יתרון 11- 3 לניקס בריבאונד לאורך הרבע, היו אלה טופין ומקונל שחיברו 6/6 מהשדה ברבע כשעלו מהספסל, יחד עם 5 איבודים של הניקס ברבע מול 0 כאלה של הפייסרס, ושלשה של טרנר סגרה את הרבע ביתרון 87- 82 של אינדיאנה.

ההפרש הגיע שוב לשיא של 9 בתחילת הרבע האחרון, אז ברונסון החליט שהגיע הזמן לקחת על עצמו את המשחק והוביל ריצת 10- 2 שצמצמה לנקודה את הפער. ניסמית' החזיר את היתרון ל-5, הארט הגיב בסל ועבירה, ריבאונד התקפה להחטאת העונשין של עצמו ועוד סל, וברונסון היה זה שקבע שוויון 109 עם שלשה ו-2 מהקו, 3:29 לסיום, כשאינדיאנה לקחו פסק זמן בין זריקת העונשין הראשונה לשנייה בניסיון לא מוצלח לקרר את ברונסון.

אנונובי עם חטיפה והטבעה וברונסון בסל נוסף השלימו ריצת 9- 0 והעלו את הניקס ליתרון 4, אבל ניסמית' עם 2 מהקו וסיאקם ונמבהרד בליי-אפים אחרי חטיפות החזירו את היתרון לאורחים. ברונסון קלע את סל השוויון והגיע ל-40 נקודות ומצא את דיווינצ'נזו לשלשת היתרון, 40 שניות לסיום. סיאקם הלך ל-2 בטוחות וברונסון איבד כדור, אבל שריקה מעוררת מחלוקת לעבירת תוקף של טרנר החזירה את הכדור לניקס. ברונסון שוב כמעט איבד, אבל בסוף יצא במקום עם חוץ לזכותו ועבירה בלי כדור ששווה זריקה וכדור מהצד, יחד עם 2 קליעות עונשין אחרי העבירה, הפייסרס הספיקו לאבד עוד כדור, ובסיום זה 121- 117 לזכות הניקס, שעולים ליתרון 1- 0 בסדרה.

ברונסון הוביל את הניקס עם 43 נקודות ו-6 אסיסטים ב-14/26 מהשדה ו-14/14 מהקו, דיווינצ'נזו קלע 25 עם 2 חסימות, הארט רשם 24, 13 ו-8 עם 3 חטיפות, אנונובי רשם 13 ו-9 וגם הרטנשטיין קלע 13. ברונסון הפך לשחקן הרביעי בהיסטוריה עם 4 משחקי 40 נקודות רצופים בפלייאוף, כשג'רי ווסט מחזיק בשיא עם 6 כאלה, ובמשחק הבא ברונסון יוכל לעקוף את ברנרד קינג ומייקל ג'ורדן.

אצל אינדיאנה, טרנר קלע 23, סיאקם קלע 19 עם 5 אסיסטים, מקונל קלע 18 עם 3 חטיפות, טופין וניסמית' קלעו 12 כל אחד ונמבהרד קלע 11. הפייסרס חילקו 32 אסיסטים על 7 איבודים, כשכל 9 השחקנים ברוטציה היו עם 6 נקודות לפחות וכולם חילקו אסיסטים, אך למרות ניצחון 46- 3 בנקודות ספסל הם מפסידים במשחק הצמוד הזה.

דנבר נאגטס – מינסוטה טימברוולבס (1- 0 למינסוטה טרם המשחק):

מינסוטה הגיעו למשחק בלי רודי גובר שנעדר בשל לידת בנו, וההתקפה שלהם הלכה לטאונס בפתיחה, כשהוא קלע 11 נקודות ברבע הראשון. בצד השני, ארון גורדון קלע 13 מתוך ה-17 של דנבר ב-8 הדקות הראשונות של המשחק והיתרון של מינסוטה היה 18- 17 בשלב הזה. מכאן ועד לאמצע הרבע השני, קיבלנו ריצת 21- 3 של האורחים, בזמן שההגנה שלהם אוטמת לגמרי את משחק ההתקפה של דנבר שהיו עם 1/14 מהשדה ו-5 איבודים בפרק הזמן הזה.

הריצה נעצרה כשמארי קלע נקודות ראשונות במחצית ראשונה של הסדרה הזאת, אך מינסוטה המשיכו בשלהם, הפעם גם עם התקפה מצוינת בנוסף להגנה החזקה, ובמחצית היו לטאונס 20 נקודות ואדוארדס היה עם 16, כך שהם לבדם קלעו יותר מה-35 של דנבר שמצאה את עצמה בהפסקה בפיגור 61- 35. הטימברוולבס פתחו טוב גם את החצי השני והגיעו להפרש שיא של 32, ואז ההתקפה שלהם הורידה הילוך או נתקעה קצת וההפרש ירד ל-10, אבל לא מעבר לזה. בסיום, 106- 80 למינסוטה שמהממת את כולם ועולה ליתרון 2- 0 אחרי שני ניצחונות חוץ על האלופה.

טאונס ואדוארדס קלעו 27 כל אחד עבור מינסוטה, כשרוקי העונה של 2016 גם ליקט 12 ריבאונדים והבחירה הראשונה בדראפט 2020 חילק 7 אסיסטים, ריד קלע 14 עם 4 חסימות ואלכסנדר-ווקר קלע 14 עם 3 חסימות.

אצל דנבר, גורדון קלע 20, יוקיץ' רשם 16, 16 ו-8 ב-5/13 מהשדה וג'סטין הולידיי קלע 13. ג'מאל מארי לקח 13 ריבאונדים והפגין הרבה מאמץ, אבל עם 3/18 מהשדה אפשר לומר שהוא הגיע רק למחצית אחת מתוך ה-4 שהיו בסדרה עד כה, שהיא המחצית השנייה של המשחק הקודם.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
205 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Eldad Ben-Moshe
Editor
07/05/2024 10:49:53

תודה עמיחי
יאוואראדי איזה חצאי גמרים
ומינסוטה, להוריד את הכובע. משחק לפנתיאון

golan
golan
07/05/2024 10:56:47

תודה על הסיקור.
אינדי נאיביים, גם כשהם הובילו היתה תחושה שזה זמני בלבד, זה בדיוק חוסר הניסיון בפלייאוף שלהם.
מיני באמת מפתיעים. כבוד להם.

Berch
07/05/2024 10:58:05

תודה על הסיקור לסדרות מרשימות וביצוע עילאי.
חוץ מדנבר, כי לכל כלל יש יוצא מהכלל
🤣🤦
ותודה לפאקו על החזרת האתר לפעילות
🙏

Avri
Avri
07/05/2024 15:51:33
Reply to  Berch

מה קרה לאתר? האקרים איראנים?

הסופר י. פרזי
הסופר י. פרזי
07/05/2024 11:02:48

אז שווה או לא שווה 4 בחירות??
אחרי תצוגה כזאת אפילו ההייטרים הכי גדולים מסכימים

שי אבן צור
07/05/2024 11:22:53

תתפלא, לאנשים תמיד יהיה מה להגיד. ת-מ-י-ד!

yaniv
yaniv
07/05/2024 11:29:41

אני איתך אבל אתה יודע שהמשחק הזה בגדול מחזק את הטענה שלהם

thetroll
thetroll
07/05/2024 11:36:16

מעתיק את מה שעלה לי בראש בזמן המשחק :
שלושה דברים ברורים לי כרגע:
1. מיני לא תגיע לשום מקום בפליאוף הזה היא לא תהחה אלופה.
2. הטרייד על גובר היה גרוע מאוד.
3. יהיה קשה השנה לקחת את האליפות לבוסטון.
הסבר
מיני לא תהיה אלופה בגלל הטרייד על גובר. הסיבה שמיני נמצאת איפה שהיא נמצאת היא בזכות אדוארדס וקאט. הפריצה של אדוארדס מדהימה . וקאט זה גם בחירה ראשונה שמשחק ככה סוף סוף. אם מיני היתה נשארת עם ווקר קסלר הוא היה עושה בדיוק את העבודה שגובר עושה רק בעלות שכר שנתית של 2 מליון דולר ולא החוזה מקס של גובר והם היו יכולים באמת להצחזק בצלע נוספת או בשחקנים נוספים שהיו מאפשרים לה באמת להיות קונטנדרית. גובר לא נותן לה משהו באמת. וכרגע זה הטופ שלהם בפליאוף הזה. דוקא היום שגובר לא משחק רואים את זה.
מדנבר לא ציפיתי להרבה השנה.
היחידה שנראית לי ממש טוב זו בוסטון. צריך לזכור שהם הגיעו חגמר בשנה שעברה בלי םורזי לכן גם ההעלמות שלו לפציעה בפליאוף הזה לא משנה את נתחזית. החיזוק המשמעותי שלהם השנה למרות שזה עוד לא הובהר זה הולידי על סמארט זה מה שהיה באמת חסר להם עד היום.

tlv1983
tlv1983
07/05/2024 11:42:44
Reply to  thetroll

לא מבין למה אני עונה לטרול אבל…
הדביל הכי גדול זה אחד שמצטט את עצמו ברגע של דביליות על.
כמו ילד בן 5 שנפעם מריח הפלוצים של עצמו ככה אתה עם האבחנה הזו

אשך טמיר המקורי
07/05/2024 12:14:13
Reply to  tlv1983

הצלחת להגעיל אפילו אותי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/05/2024 15:39:37
Reply to  tlv1983

חחחחחח TLV1983
אתה דוחה כמו טיטול דולף בצבע חום רטוב.
לך תמצוץ לקרדה
https://giphy.com/gifs/9rx6gxXxtx7B6

thetroll
thetroll
07/05/2024 16:30:44
Reply to  tlv1983

תודה על המחמאות במיוחד הדברים שכתבת על הניחוחות. אין לי זכרון ילדות כזה. אם לך יש .. נו טוב. בריאות.

Kidd
Kidd
07/05/2024 11:52:11
Reply to  thetroll

הצלחת להתאים את התגובה לשם שלך
די הגיוני ששחקן ההגנה של השנה לא נותן שום אימפקט…
לא אומר שיקחו אליפות, חסר נסיון, אבל לבוסטון (אם בכלל ) – יהיה מאוד קשה מול רוב מי שתגיע מהמערב (חוץ מדאלאס).

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 11:40:19

5*
פלוס כמה שחקנים עם ערך שאפשר נניח להמיר בטוטאל ל8-9 בחירות. שווה 8 בחירות? ובכל מקרה עדיף על סופרסטאר באיזשהו אופן? תסריט היפותטי, מיני שומרת על כל הנכסים שלה, ואחרי עונה טובה נוספת(נניח נזרום איתכם והיא עפה בסיבוב השני בלי גובר) רוצה להגביה את התקרה. היא פונה לאניס המאוכזב ומציעה למילווקי את חבילת גובר. מיני נהפכת לשושלת הכי גדולה בהיסטוריה(או כל כוכב אחר בסדר הגודל הזה פעם בעונה או שתיים יש הזדמנות כזו). אבל עדיף את רודי שלימד אותם לשמור

הקיפוד
הקיפוד
07/05/2024 11:42:06
Reply to  zenmaster

היום אף קבוצה לא תמכור את השחקן הכי טוב שלה מבלי לחסל את הקבוצה השנייה מנכסיה, תראה דוראנט לפיניקס טרייד

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 11:45:40
Reply to  הקיפוד

אפילו לא הכי טוב אפילו סיאקם/מרקאנן זה עדיף או מיצ'ל שהיה באותה הקבוצה בדיוק וקיבלו עליו פחות מקליבלנד… חוץ מזה חבילת גובר זה לחסל קבוצה לגמרי מהעתיד שלה, למזלה של מיני אנט התפתח לפרנצ'ייז

הקיפוד
הקיפוד
07/05/2024 13:20:26
Reply to  zenmaster

אחד, היית משלם עליהם פחות או יותר אותו הדבר, על מארקנן הציעו מספר רב של בחירות (4 אם אני לא טועה) אז מדובר באותו מחיר, מיני מקום שלא מושך שחקנים ואז אתה צריך להטריד על שחקן עם חוזה גדול וזה כבר מחיר.
ושנית, רשמתי את זה גם למטה אבל הטרייד גם רמז לKAT שאתה חייב להשתנות ולא נטריד אותך

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
07/05/2024 11:54:21

טענה קצת מצחיקה לטעון שרודי שווה את מה שנתנו עליו במשחק שמינסוטה מנצחת את הנצחון הכי גדול שלה עד עכשיו בפלייאוף, בלעדיו…..

הסופר י. פרזי
הסופר י. פרזי
07/05/2024 14:03:42

אני לא טענתי את הטענה הזאת..

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/05/2024 12:04:27

לא בטוח, הצרפתי לא שיחק.
אולי כשישחק אצלו בבית, נדע.

אשך טמיר המקורי
07/05/2024 12:13:06

ברור שלא שווה.
עצם הדיון מגוחך.

yonis
yonis
07/05/2024 11:04:09

תודה עמיחי על הסיקור.

איזה משחק של דנבר מיני!!
תצוגת הגנה של מיני, אם למישהו היה ספק לגביהם אחרי העונה הסדירה ,הסיבוב הראשון והניצחון הקודם היום הם הוכיחו מה הם שווים גם ללא גוברט(למרות שצוחקים עליו הוא עוד שחקן ברוטציה שעושה הגנה מטורפת)
דנבר לא יכלו מול האתלטיות והלחץ של מיני.

הרבה פה חשבו שדנבר יקחו אליפות בקלות אחרי הפלייאוף של שנה שעברה ואני תמיד חשבתי שהם אפילו לא יגיעו גמר,
דנבר קבוצה טובה אבל לא קבוצה של ריפיט.
היא לא משתווה לאף קבוצה שלקחה ריפיט בעשרים שנה האחרונות.
הבעיות של חוץ מהבעיות הידועות שליוקיץ אין קשה בסדרה ומארי שנלחץ מהרגע שהוא קם בבוקר והספסל הקצר הם גורדון שלא יכול להתבריין על שחקני מיני ולא יכול עם המהלכי האסל מולם,
ופורטר ופופ לא מקבלים את הזריקות החופשיות שלהם משלוש.

בנוסף לזה הם תוקפים את יוקיץ בהגנה ובהתקפה, תמיד יש עליו רגליים טריות שלוחצות אותו וכל סל שלו הוא כמו גול.

לא רואה את דנבר עוברת את מיני, חושב שהיא רק תצליח לגנוב משחק אחד.

Don
Don
07/05/2024 11:05:37

יה וואראדי, אם דנבר תאכל 4-0
זה יהיה מטורף!!!
ומסתבר, שגם את יוקיץ אפשר לעצור…

Smiley
Editor
07/05/2024 11:11:13

וילאנובה ניקס זה חתול עם תשע נשמות… אי אפשר להספיד אותם אף פעם.
.
הטימברוולבס בתצוגה שמכניסה את כל שאר הקבוצות למקלטים…
דה-שוט הפך את העגלה למכבש של מיני
comment image&ct=g

הקיפוד
הקיפוד
07/05/2024 11:17:41

מיני נתנה מופע מרשים מאוד ונתנה הוכחה להאם היא קונטנדרית, אבל צריך לדבר על הפיל שבחדר דנבר.
לדנבר יש שתי בעיות:
הראשונה, היא הספסל הקצר ביותר בליגה שעל זה יש שפע של מלל פה ובכל אתר שעוסק טיפה בNBA אבל בעיני צריך לדבר על הבעיה הגדולה יותר וזה שיש לקבוצה ביום טוב שלושה מובילי כדור (מארי, יוקיץ' ורג'י ג'קסון), מיני באה עם שיטה (שאני מופתע שאף קבוצה לא עשתה אותה בשנתיים האחרונות מול הנאגטס), שבו היא לוחצת על מארי ומתעללת בו על כל המגרש ואז כופה על יוקיץ' את ההעברת החצי וזה מתיש אותו וכאשר מיני תקפה היא תמיד חיפשה את שניהם גם לשם התשה וגם בגלל שהם השומרים הפחות טובים שם, ופשוט חיסלה אותם ככה (יוקיץ' מהרבע השני כבר שיחק עם בלון חמצן לפי מקורות זרים), ואז לא היה לה מי שינהל את ההתקפה.
נ.ב. הריצה שלהם ברבע השלישי ותחילת הרביעי היה שיוקיץ' ומארי היו בחוץ ושג'סטין הולידיי קלע בלי הכרה.

Smiley
Editor
07/05/2024 11:21:12
Reply to  הקיפוד

מארי סובל מפציעה שמגבילה אותו, לא? ובכל אופן הוא לא אותו שחקן מהפלייאוף של שנה שעברה.
האיבוד (המוצדק אחרי האליפות כי לא יכלו לשלם לו) של ברוס בראון סופר משמעותי כי הוא סתם להם חורים מהספסל. גם הוביל כדור וגם הכניס אנרגיה והגנה על כמה עמדות.

הקיפוד
הקיפוד
07/05/2024 11:40:37
Reply to  Smiley

אם הוא לא כשיר אז שלא ישחק כי בינתיים הוא מחרב להם את המשחק
נ.ב. למארי היו העונה שתי תקופות שבהם הוא נעדר ליותר משני משחקים הראשונה היתה בנובמבר (11 משחקים) והשניה היתה מ23/03-04/04 (7 משחקים) ולאחריה הוא עוד שיחק עוד 5 משחקים, בוא נגיד שאם הוא לא היה 100% הוא לא היה משחק את 5 המשחקים בסוף העונה, לעומת זאת יש את KAT שנפצע ונעדר בתאריכים 07/03-10/04 (18 משחקים) והוא חזר לשני משחקים בסוף. פשוט הטיעון האומלל של הפציעה היא לדעתי תירוץ די עלוב של לוזרים
לגבי ברוס היה ידוע והיא עדיין לא עשתה עם זה כלום חוץ מלקוות שבחירות סיבוב שנייה יהפכו להיות רול פליירס בקבוצה אלופה בעונת הרוקי או השנייה שלהם

captain beefheart
captain beefheart
07/05/2024 11:58:57
Reply to  הקיפוד

שלשה+1 התגובה הזו

שי אבן צור
07/05/2024 11:20:04

פינץ' אומר שגובר ייסד תרבות של הגנה במיני
אפשר לומר שהוא סתם מעיף עלין מילים טובות כדי שירגיש טוב וכו'
אני, בן אדם פשוט שכמוני, מאמין לו

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 11:41:52

יכול לגמרי להיות. ועדיין, עם גובר יבוא וייסד אצלי תרבות של הגנה אני לא אוכל לשמור על יוקיץ. וגם אם הוא יעשה את זה עם לוקה או טריי או הארדן. מיני שומרת ככה בעיקר כי יש לה סגל אתלטי בטירוף ומדהים בכל פרמטר של הגנה. אוכל את הכובע בענק לגביהם מזל שלא התערבתי עם דה שוט חחחחחח

שי אבן צור
07/05/2024 11:45:29
Reply to  zenmaster

ברור
קודם כל צריך תרבות
אחרי כן צריך שחקנים שיוכלו לממש אותה

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 11:46:57

אתה לא מאמין שמאמן יכול להנחיל תרבות כזו באופן יותר טוב משחקן? לא זכור לי שגובר הנחיל תרבות ביוטה זכור לי שבפלייאוף הוא היה מגבלה בגלל סגל הגנתי חלש סביבו ומאמן שלא ידע להשתמש בו. גובר מגן גדול אבל אל תגזימו

שי אבן צור
07/05/2024 11:55:49
Reply to  zenmaster

זה מה שהמאמן אמר
אני מאמין שהמאמן יודע כדורסל יותר ממהי
אני בטוח שהמאמן יודע איך לנצל חוזקות של שחקנים יותר ממני
אני מאמין שמאמן יודע לזהות דינמיקות שליליות שנוצרות ולגדוע אותן בעודן באיבן ומצד שני לעודד דינמיקות חיוביות

יכול להיות שהצוות של מיני ידע בדיוק מה הוא רוצה להוציא מגובר? משהו שכלל לא עלה על דעתם של החבר'ה ביוטה?

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 12:07:34

גם קיד אמר שלוקה הוא ג'ורדן חחחחח לא הכל נכון בוודאות אני מאמין שוב שיודעים מה להוציא מגובר אבל כבר אמרתי את דעתי על זה חחחח זה כבר חוזר על עצמו
מקווה שגובר ייתן במחשק הבא 10 חסימות וישתיק אותי 🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
07/05/2024 11:27:43

ההגנה של מינסוטה לא מעולם הזה, אי אפשר לקלוע אליהם נקודות. אתלטים עליונים ארוכים בתיאום מושלם, אני לא זוכר מתי ליוקיץ היה משחק רע כמו הלילה.זה אחת מקבוצות ההגנה הגדולות בהיסטוריה.
.
בכללי משהו מאוד לא טוב עובר על דנבר הם רחוקים מאוד ביכולת מאת של עונה קודמת, מארי נראה כמו צל של השחקן שהיה, חלק מזה בגלל האורך והידיים כבלתי נגמרות של מיסנוטה חלק מזה שהוא נקלע לסלאמפ שלילי בתקופה לא נכונה. יוקיץ רחוק מלהיות אותו סקורר בלתי עציר, ראינו את זה כבר נגד הלייקרס שפשוט זקנה מדי לשחק משחק שלם.
.
אדוארדס איזה שחקן בלתי עציר הוא כבר הפך למגה סופרסטאר, הוא סופר אתלט כזה שמגיע פעם בעשור רק שיש לו גם קליעה ושליטה בכדור ובגוף, המהירות שהוא נכנס לטבעת השומר יכול רק להתפלל, לדעתי כבר בסוף העונה נדבר אליו כשחקן הטוב בעולם באותו נשימה אם יוקיץ דונציץ ויאניס, והוא חגג לא מזמן 22.
.

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 11:31:52

+1000
לדעתי כרגע נראה שהיווני לא בתמונה עם פציעות פלייאוף שני ברצף, יוקיץ' אם יפסיד לאנט ינושל, ולוקה ושיי ידברו בסדרה ביניהם.

yaniv
yaniv
07/05/2024 11:28:05

תודה על הסיקור.
מישהו יכול להסביר לי מה קרלייל עשה כל הרבע האחרון ולמה מקונול(לא יעזור תמיד שאני רואה אותו משחק אני רואה את רוחו של האשך מעל)לא שיחק כאילו מה נסגר????
לכל אלה שהמשחק של מיני עשה להם את היום והביא את ההוכחה הניצחת שהטרייד של גובר היה הטרייד הגרוע בהיסטוריה(אשך אני מדבר אלייך)אתם שוכחים שזה משחק אחד ואתם שוב מתעלמים מהעובדה שלפניו מיניסוטה הייתה קבוצה לא רעה ועכשיו היא מפלצת,עכשיו לפני שאתם קופצים לא ממש לא הכל זה גובר.קודם כל זה כמובן ההתבגרות של אנט שזאת הקבוצה שלו אבל להגיד שלגובר אין חלק משמעותי בקבוצה הזאת וכל שחקן אחר היה נותן את אותו דבר ואפילו יותר אז הוא סתם פופליסט שמנסה להצדיק את ההכרזה שלו שזה הטרייד הגרוע ביותר בהיסטוריה.
לסיכום מהתחלה זה היה טרייד מובהק של צל"ש או טר"ש. אם הטרייד לא היה מצליח-טר"ש גדול וכל אלה שאומרים ששזה הטרייד הגרוע ביותר היו צודקים לגמרי אבל מכיוון שנכון לעכשיו הטרייד מצליח ומיניסוטה קבוצה אדירה(בין אם בזכות גובר או בין שלא) אז למי איכפת בחירות הדראפט של 26/27/28 או ממליק ביזלי (שמעניין איך הוא היה משתלב בדיוק בהגנה של מיני) או שהם שילמו מחיר מופרז.
הם רצו את גובר כי חשבו שהוא ייתן להם בדיוק מה שהוא נותן להם \הם היו מוכנים לשלם מחיר מופרז בשביל לקבל אותו והצליחו אז כל המצקצקים תמשיכו בwhat if שלכם שאומר כמובן שגם בלי גובר וגם בלי הטרייד הם היו תותחים כאלה אבל שורה תחתונה גתאכלו הרבה כובעי בארט

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 11:37:07
Reply to  yaniv

Awww shit, here we go again….
שני הסנט שלי בתור מישהו שהוא לא משונאי/אוהבי גובר: יש לו חלק חשוב בהצלחה, והוא מגן גדול לאורך השנים. לא סתם זוכים ב4 dpoy. אחרי שאמרנו את זה, לבוא אחרי המשחק הזה ולהגיד שניקל, מקדינאלס, ריד ואנט שומרים ככה כי גובר לימד אותם הגנה זה קצת מגוחך. גובר יכול מאוד לעזור להם עם הiq שלו, אבל לכל ספשיאליסט הגנתי יש את הiq הזה והם שומרים ככה כי הם פשוט אתלטים פסיכיים מהירים צעירים חזקים לוחצים את התוקף ולא נותנים לנשום. תראה מה עשו לג'מאל ויוקיץ' היום.בכל מקרה לגובר יש תרומה בהגנה בצבע והם טובים יותר איתו.
הטרייד איתו הוא טעות שהתוצאה שלה מפתיעה ומשמחת, ועדיין טעות. לא הטרייד הגרוע בהיסטוריה(כי בכל זאת, שופטים גם רטרוספקטיבה) אך בזמנו זו בהחלט הייתה טענה לגיטימית בגלל התמורה ההזויה בכל קנה מידה. היום אומר שהוא היה טרייד שנע בין רע(לדעתי) לבינוני. טוב זה לא פשוט בגלל התמורה. אם כבר הטרייד על קונלי ועל ניקל>>>>> וואנדרבליט במיני של היום היה פשוט חייתי

הקיפוד
הקיפוד
07/05/2024 11:49:03
Reply to  zenmaster

מסכים איתך ולא מסכים איתך, מצד אחד זה די מגוחך להגיד ששומרים טוב שומרים טוב בגלל שחקן אחר אבל מצד שני לפני 6 שנה מיני הטרידה שחקן בשם ג'ימי באטלר שהיה ידוע בזכות משחק ההגנה שלו ובתרבות הגנה שהוא מנחיל וכולנו יודעים איך זה הסתיים אז יש מצב שהוא כן שינה אבל לעולם לא נידע בוודאות

הקיפוד
הקיפוד
07/05/2024 11:50:41
Reply to  הקיפוד

וגם יש טאונס שעצם ההבאה של גוברט אמרה לו שאין לנו בעיה להטריד אותך ופתאום הוא שומר והופך להיות בדיוק מה שכולם רצו שיצא ממנו מ2018 שחקן שני מפחיד

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 11:53:52
Reply to  הקיפוד

הטענות של "תרבות" ושטאונס עבר תהליך פסיכולוגי עמוק בגלל גובר משולות בעיניי לטענה שעם ווקר קסלר הכל היה אותו הדבר רק ב30 מיליון פחות – תיאורטי, אי אפשר להוכיח, מתבסס על רגש. מישהו יודע מה עבר בראש של טאונס? אולי התבגר סתם ככה

שי אבן צור
07/05/2024 12:02:37
Reply to  zenmaster

אתה בונה תאוריות על קסלר כשיש לך מציאות מהממת עם גובר🤦

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 12:08:04
Reply to  zenmaster

וגם בלי כמו שראינו היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

טאונס זה אותו טאונס פשוט עכשיו כולם שומרים סביבו אז גם הוא קצת מתאמץ יותר ובהתקפה יש עליו פחות לחץ

yaniv
yaniv
07/05/2024 11:49:39
Reply to  zenmaster

בגלל זה אמרתי או צל"ש או טר"ש.אם זה לא היה מצליח אז בוודאי שאתה צודק וכן זה היה הופך לאחד הטריידים הגרועים בהיסטוריה ללא צל של ספק ואני גם לא בא בטענות למי שחשב אז שזה טרייד נוראי אבל מה לעשות שזה מצליח .ואתה טוען שזה לא טוב בגלל התמורה ? זאת אומרת מבחינתך גם אם הם זוכים באליפות היסטורית ומזכיר לך שזאת פאקינג מיניסוטה ולא הלייקרס עדיין תטען אמנם הם זכו באליפות אבל הארייד היה בינוני כי הם שילמו יותר מדי.יכלו לא לשלם את המחיר הזה ולא לזכות באליפות(וסליחה הטענה ששמעון אוהב כל כך להגיד לא מחזיקה מים כי אין דרך לבחון אותהמה לעשות) ואז היה להם יותר טוב??
לגבי ואנדו אני מאוהביו הגדולים ביותר,חושב שהוא שחקן ענק והוא אחת הסיבות שהלייקרס לא הצליחו השנה(בגלל פציעה) ואין ספק שבמיני הנוכחית הוא היה מדהים אבל מצד שני רוב העונה הוא היה פצוע

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 11:51:55
Reply to  yaniv

מסכים שאם יזכו באליפות כל הדיון הזה לא רלוונטי והולך לפח. אמנם עדיין אאמין שזו עסקה רעה. כי היה אפשר כמו שכתבתי לך להוציא שושלת ולמיני יש בסיס מדהים, אבל אם פאקינג מיני תיקח אליפות כנראה שהgm היה מוכן לשלוח את אמא שלו בטרייד ליוטה עם 5 בחירות חחחחחחחח

שי אבן צור
07/05/2024 11:48:07
Reply to  yaniv

מסכים מיליון אחוז
ועדיין אנשים ימשיכו ללרלר – קוראים לזה ה5בע האנושי

עגל
עגל
07/05/2024 13:02:33
Reply to  yaniv

מסכים עם יניב – מקרה קלאסי שהיה ברור לכל שהם הולכים על צל"ש או טר"ש, והצליח להם.
אם היה אפשר לחזור על הניסוי הזה 1000 פעמים, הוא היה נכשל יותר משהיה מצליח. אבל יש לנו כאן ניסוי אחד. זהו.
.
נ.ב. השיפוט האמיתי של הניסוי יהיה בעוד 4 שנים

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 11:30:12

שמח מאוד לאכול את הכובע לגבי מיני. כל העונה זלזלתי בהם והם מוכיחים שוב שטעיתי לגמרי. מכתיר את עצמי כרפה הבנה רשמי.
אבל לגבי גובר לפחות קיבלתי חיזוק – יכול להיות שהוא יצר תרבות ולימד אותם לשמור או משהו, אבל חמישייה של אנט, מקדניאלס, ניקל, טאונס וריד זו חמישייה אתלטית,חייתית,פיזית ואגרסיבית שמגנה כאילו הם באמת זאבים, וזה נכון אם או בלי רודי. אפילו קונלי קשישא נראה שנותן עבודה. עם לוקה יפגוש במיני צפו להרבה פרצופים אדומים, קליבר פצוע אז לא יהיו השפלות בנשיונל טיוי. דנבר היום נראתה אומללה. בפעם הראשונה ראיתי את דנבר הזו אומללה, אפילו הגאון נראה חסר יכולת. אנט נותן למארי את הטיפול שקנדריק נתן לדרייק(למי שעוקב) השמדה טוטלית ואובדן לגיטימציה האלופה שנראתה בלתי עצירה נראית עכשיו כמו שהלייקרס נראו מולם. מי היה מאמין אני אוכל את הכובע. מיני ב5 דה שוט שבר את הקללה.

לגבי הניקס ואינדי – משחק צמוד ומעניין, אבל אף אחת משתיהן לא מאיימת על האליפות ועל בוסטון, חבל מאוד הקונפרנס המזרחי, בעוד שבמערב חצאי הגמר מותחים עם 4 קונטדריות ומרחץ דמים, במזרח בוסטון מתמודדת מול 3 קבוצות, 2 שבעיניי בינוניות ולא שייכות למעמד(אינדי וקאבס) ואחת טובה אבל שתישחק ובכל מקרה רחוקה שנות אור מהכישרון בבוסטוניה. קליר פאת לגמר כמו בימים של השקץ.

yaniv
yaniv
07/05/2024 11:43:02
Reply to  zenmaster

תראה לגבי גובר נבחינתי מה שעושה את הטרייד הזה מוצלח או לא מוצלח זאת התוצאה הסופית.אף אחד במיניסוטה שעשה את הטרייד לא חשב שגובר יבוא וייתן להם מספרים של 20/10 ויהיה כוכב מפלצתי הם ציפו שהוא ישנה את התרבות ההגנתית שלהם ובעיקר חשבו שהוא ציוות טוב עם טאונס.וזה הוא כבר עשה.כל הויכוח לגבי גובר זה המחיר שהם שילמו כי כל מחיר אחר יותר הגיוני כולם היו עפים על הטרייד הזה ומה שזה נתן למיניסוטה.אני טוען שאם זה הצליח המחיר בכלל לא רלוונטי.
לגבי בוסטון צודק לגמרי טיול קליל של בוסטון יפסידו אולי אולי 2 משחקים וגם זה במידה והניקס יעלו(ב2 הסדרות כן) מה שכן בגמר מול המערבית נראה שיהיה להם קשה

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 11:50:21
Reply to  yaniv

אז כאן אני טוען שהמחיר בכל מקרה רלוונטי כי הוא יכול להיות ההבדל בין אליפות לשושלת. נניח וגובר מדהים והכל. אם היו מביאים אותו עם 3 בחירות במקום 5 היו יכולים להביא עוד חתיכה משלימה או שחקן איכותי לרוטציה. לכן בכל מקרה זה לא טוב.
לגבי התרבות כתבתי לשי – ביוטה הוא לא הביא תרבות אלא היה בדיחה בגלל מאמן שלא ידע להשתמש בו וסגל שלא הגן טוב סביבו, כולם חשבו שבפלייאוף הוא לא שווה כלום סטף רקד עליו ודריימונד נתן שאגות מכל הלב. מגן ענק אבל תרבות נוצרת בעיקר ממאמן, ותרבות זה הכי פחות חשוב מבין:
1. יכולת אתלטית, פיזית ומנטלית של הסגל להגן ולשמור
2. צוות אימון, סכמות וכו'
3. המושג העמום והמעורפל "תרבות"

מזכיר לי את ההיט קולצ'ר חחחחחח שעבדה יותר טוב עם לברון/ווייד/שאקיל מאשר עם חיימה האקז

yaniv
yaniv
07/05/2024 12:22:18
Reply to  zenmaster

צודק לגבי תרבות די מסכים איתך מה שכן שחקן אחד יכול בהחלט להדביר קבוצה שלמה בייחוד בהגנה שזה הרבה עניין של רצון ויש מצב שגובר הדביק אותם בזה(סך הכל גם המתנגדים הגדולים ביותר של הטרייד יסכימו שגובר יודע להדביק…) ויכול להיות שלא.
לגבי בחירות הדראפט אתה מבין שאתה קצת סותר את עצמך,אתה כותב שזה יכול להיות ההבדל בין אליפות לשושלת זאת אומרת אתה בדיעבד מסכים שהבחירה בכל מקרה לא תהיה בחירה גבוהה כי מיניסוטה תהיה בצמרת.אז לטענתך מיני היו צריכים לוותר על הטרייד הזה כי אולי אולי מהבחירה הנמוכה שתהיה להם הם היו מצליחים לדוג שחקן שישפר אותם ויהפוך אותם מאלופה לשושלת.אז קח סנריו הפוך בזכות האליפות של מיני ובזכות היכולת של אנטמן פתאום הקור של מיני כבר לא מפחיד שחקנים ופתאום הם יכולים להביא שחקן שמחפש אליפות ולא איכפת לו לחתום על מינימום ואז מה תגיד?
שוב תראה אנחנו הולכים סחור סחור וכמו שאמרת הכל WHAT IF ולכן צריך לשפוט אך ורק על פי התוצאות.
מבחינתי-אליפות אפילו אחת למיני זה יהיה הישג מטורף בלתי נתפש ממש ובין אם בזכותו של גובר או לא בזכותו שורה תחתונה במחלקת העובדות מיני עשו מהלך שנוי במחלוקת שבסופו של דבר הצליח להם מבחינת העובדות בשטח.
דרך אגב מבחינתי האישית כבר עכשיו בהנחה שהם ימיכו לגמר המערב זה כבר הצלחה של הטרייד.
מבחינתך-הטרייד הזה לעולם לעולם לא יכול להיות מוצלח כי שילמת מחיר יקר זהו לא משנה מה התמורה שקיבלת(למשל אליפויות למשל קבוצת צמרת שמתמודדת כמה שנים טובות על אליפות.שילמת מחיר יקר=הפסדת ולא משנה בכלל מה התוצאות כי איך אמרת אוי היו מצליחים לדוג בבחירה מספר 29 בדראפט של 2029 איזה שחקן שהיה משנה להם את הפרנצייז

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 12:33:03
Reply to  yaniv

כן סך הכל נראה שהגענו להבנה אחרי יומיים חחחחח נחכה לתוצאה של מיני העונה
להדביק הוא בטוח יודע חחחחחח
בזמנו הבחירות האלו לא היו צפויות להיות נמוכות אלא בין 10 ל20 משהו באזור ככה שזה לא מדויק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

דבק ב40 מיליון ו4 בחירות דראפט זה דבק יקר צריך להוסיף לו גם צוות הווי ובידור חדר הלבשה😏

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 12:40:09
Reply to  zenmaster

דבק 3 שניות(בצבע)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

אליפות יהיה הישג נפלא ומדהים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

המהלת גס שהם שנות אור מכולם עם סטף 🤣🤣

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 12:39:51

חחחחחחח גם קר יצר קולצ'ר עם סטף דוראנט וקליי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

לוקה נגד מיני הולך לנפח בטן ולרקוד ריקודי בטן כמו בהופעות של איברהים טטליסס
https://youtu.be/JXaZRSfuXcM?si=VOiaf7QlJzA5U6Tx
מכין פרצוף אדום וורוד כמו בירד קללות לשופטים התבכייניוית שכל מה שהיה עד כה קטן ליד זה וחימום שרירי הצוואר.
דלף סרטון אימון מתקדם שלו לקראת הסידרה

comment image&ct=g

הוא אז קילל שספרד לחצו אותו בטורניר כל המגרש והיה אדום עכשיו יקבל את ניקייל ומקדניאלדס.
הימורים כמה סטפבקים מה3 הוא יזרוק על גובר בסידרה?😏

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 12:34:23

חחחחחח ילחצו אותו אבל ירקוד קצת ריקודי בטן וישיג את הסטט אל תדאג לו גם קיירי זה לא מארי עם כל הכסוד לג'מאל ליד קיירי הוא נגר קיירי הכי סקילד בהיסטוריה והוא מדהים העונה אם כבר למישהו יש אנרגיה שמדביקה את הקבוצה העונה זה קאי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

קיירי יברח למסגד בסידרה הזאת. לוקה יגיע לסטט בזכות השופטים

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 12:39:12

לקיירי הסתדרו הברגים שימון חזרנו ל2016
לוקה בתפקיד השקץ רק בגרסה הלבנה 🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/05/2024 15:43:29

שמעון מוציא את התותחים הכבדים.
ממול דה שוט יושב על העגלה והיא רעועה
חחחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/05/2024 13:03:20
Reply to  zenmaster

אתה הסגן של היו"ר…

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 13:05:47

מקבל בהכנעה את הכבוד חחחחחח
ומציע לשמעון להכניס אותי וגם את דה שוט לco-mangement לראשות האיגוד

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 13:06:17
Reply to  zenmaster

אולי נקיים בחירות בכפר הללל פריימריז פתוחים באיגוד רפי ההבנה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/05/2024 16:11:50
Reply to  zenmaster

הצחקת אותי
אם ביבי לא וויתר, נראה לך ששימון יוותר?
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בחירות הוא רוצה.
אם לפיד לא וויתר אז מר טבדי יוותר?
לא ולא
אם גנצי לא וויתר גם הרואה חשבון טבדי לא מוותר על תואר יו "ר האיגוד ורפה ההבנה הבכיר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

לראשות האיגוד לא מכניס אף אחד שלא יעררו על מקומי.
מוכן לתת תפקידי מנהל אזור באיגוד
זןמאסטר יהיה מנהל אזור מרכז הארץ ומרכז אירופה באיגוד רפי ההבנה העולמי
דה שוט מקבל את מנהל אזור צפון וסקנדינביה באיגוד.

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 13:15:56

הצעה לתת לדה שוט את תפקיד שר התחבורה באיגוד – יש לו ניסיון עם תאונות יותר מלכולנו
על שר המפשטים יכולים להתמודד אוהבי החוקים הגאת'רסטפ הפרשים הורטיקלי וכו'
אני אקח כל תפקיד חחחח מיני כפתה עליי להצטרף לאיגוד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

תשמע אם אתה רוצה תפקיד משפיע נתתי לך.
אם אתה רוצה תפקיד להעביר את הזמן אפשר לשים במחלקת התברואה באיגוד

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 13:32:27
Reply to  zenmaster

חחחחחח ניקח את ההצעה
אני מתכבד להיכנס לנעליים הגדולות של ניהול התחום האירופי, כמובן לאחר הקלאסיקה הגדולה של רפות הבנה אירופית עם "לא בושה להיות גאלינרי"
בשם האיגוד מבקש מדה שוט לעלות לעגלה של פאו היום לקראת המשחק מול מכבי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסגן זה שדות פופ ממלא מקום זמני אבל רזי אפשר לסדר לך את הגוב פה באיגוד זה כמו בנמל אשדוד רפה הבנה מביא רפה הבנה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/05/2024 16:16:31

זה מה שסידרת לי אחרי שהייתי קבלן הקולות הכי גדול שלך? בשבילי מינימון מנכ"ל התעשייה האווירית עם פנסיה תקציבית של 120 אלף לשנה
תיזהר שאני לא אהפוך למין גדעון סער או יותר גרוע בנט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין בעיה אתה מנכל הדאמ ונאוטיקה של האיגוד. הגוב התקבל משכורת 200k, קורטסונים ובורקסים חינם בישיבות
פעם בשנה חוגגים בכפר ללל בחו"ל עח האיגוד. מביאים בחורות מכפרים באזור😏

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/05/2024 11:30:51

חשבתי שמיני דנבר תהיה סקרה מעניינת, מתברר שטעיתי. כל הכבוד למיני.
תודה רבה עמיחי

IDO
IDO
07/05/2024 11:50:37

אמרו שמייק מאלון יעשה התאמות. גם פינץ עשה.
מינסוטה זימברו את דנבר. כאלו זה ילדים נגד בוגרים.
מחריד ומהנה!

שי אבן צור
07/05/2024 11:58:43

משהו כללי:
לטעות זה טבעי
לסרב להודות בטעות תוך כדי התעלמות מהעובדות ואלף "הסברים" מאולצים וואטאיף סטייל זה אחושלוקי פאתטי

שי אבן צור
07/05/2024 12:06:55

ואני לא אתפלא שאפילו אם מיני יקחו אליפות בארבעה סוויפים יהיו מי שימשיכו לטעון בלהט שהטרייד של גובר היה גרוע
חחחחחחחחחחחחחחחחח🤦

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 12:09:33

אישית אני מודה שטעיתי בענק לגבי מיני, ואת הדיון על גובר אסכם בזה שאם יקחו אליפות במינסוטה כל הדיון הזה לא רלוונטי וייתנו גם את החולצה של גארנט בטרייד 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

גם אני טעיתי לגבי מיני אבל לא לגבי גובר בשום אופן

שי אבן צור
07/05/2024 12:54:39

בשום אופן🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/05/2024 13:04:20

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/05/2024 16:04:19

טעיתי והיטעתי לגבי מיני.
לא לגבי גובר(טעות שתחסל את העתיד שכרגע עוד לא הגיע)
מיני עוד 2-3 שנים בגלל גובר
https://giphy.com/gifs/turtle-wheel-Z2CTbjA4eaBEI

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין לנו בעיה להודות בטעות טעינו והודנו מספיק פעמים. פשוט זה לא באמת גובר. גובר זה עוד בורג במכונה אולי בורג חשוב מהרגיל אבל בורג.
להגיד שגובר שידרג את מיני למה שהיא היום זה ללעוג לבינתנו.

yaniv
yaniv
07/05/2024 12:39:41

תראה אני לא אומר שגובר הפך את מיני למפלצת שהיא היום או שגובר סופרסטאר שרק בזכותו מיני כאלה טובים או אפילו שהוא שווה את המחיר ששילמו עליו.כל מה שאני אומר שהמחיר ששילמו לא רלוונטי ברגע שהקבוצה מצליחה והטרייד מוכיח את עצמו(והטרייד מוכיח את עצמו כי מני טובים נקודה)עכשיו לבוא ולהגיד וואלה בלעדיו הם היו יותר טובים אין לך דרך להוכיח את זה ככה אתה חושב וזאת זכותך אבל אתה לא יכול לבוא ולהגיד הטרייד נכשל והטרייד גרוע כי אני חושב שבלעדיו הם היו יותר טובים.יש עובדות בשטח על דברים שקורים.
אפרופו יכלו למשל במחיר שהם שילמו להביא באמת סופרסטאר אמיתי ואז הייתם אומרים וואו שיחקו אותה הביאו סופר סופר סטאר אבל לא הייתה התאמה אז מה אז זה טרייד טוב כי סתם זורק אמביד שווה את כל מה שנתנו עליו ?
בסופו של דבר טרייד נמדד במידת ההצלחה של הקבוצה האם הטרייד שדרג אותה או לא
טרייד לא נמדד וואלה בעולם אחר השחקנים והבחירות דראפט היו נותנים את אותה תמורה או אפילו יותר .אתה לא יכול לדעת את זה

אשך טמיר המקורי
07/05/2024 12:42:38
Reply to  yaniv

אתה יכול גם להגיד שנתנו לי סטירה ובאותו רגע צלצל הטלפון ואמרו לי שזכיתי בלוטו.
אז הסטירה הוכיחה את עצמה.
אני לא חייב להסכים איתך שזה נכון או הגיוני.

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 12:47:07

האמת דוגמא מעניינת חחחחחח
נניח ועברתי תקופה קשה מאוד פיננסית והתחלתי למלא לוטו כל שבוע ב200 שקל.
אחרי חודשיים הגעתי למינוס אבל קיבלתי הודעה על זכייה בדאבל לוטו 40 מיליון
האם אשווק את אסטרטגיית ההשקעות וההתנהלות הפיננסית שלי לציבור כהצלחה גאונית שהוכיחה עצמה?

yaniv
yaniv
07/05/2024 12:55:16

נו באמת דוגמא דמגוגית ולא רצינית.אתה לא חייב להסכים איתי אבל אתה לא יכול להתעלם מהעובדות על סמך תחושות ולהגיד שאתה צודק.
בוא ניקח דוגמא הפוכה וואלה מיני לא מצליחה וגובר פצוע כל הזמן.ואז תגידו בצדק בבקשה הטרייד הגרוע בהיסטוריה -מיני מקבוצה בעלייה עשתה את הטרייד ויתרה על שחקנים ועל בחירות דראפט והנה היא התרסקה ואז אני יגיד לך מה פתאום זה טרייד מעולה מה הם אשמים שגובר נפצע ולא משחק?

אשך טמיר המקורי
07/05/2024 12:57:59

זה לא דמגוגיה זה בדיוק אותו דבר.
מתאם.
אין לך שום עובדות ביד, יש לך מתאם ואתה מתעקש שנסכים לסיבתיות.

yaniv
yaniv
07/05/2024 12:58:41

זן מאסטר איפה מישהו כתב שככה צריך להתנהל או שזאת הדרך הנכונה להתנהל? אנחנו מדברים האם הטרייד היה טוב או לא.
זה שהוא לקח הימור מטורף זה אין ספק ובגלל זה אני חוזר ואומר זה או צלש או טרש אבל בטח שלא הדרך להתנהל.
אפרופו אני מאמין שאם איינג היה מתנהג קצת בצורה הזאת בימיו בבוסטון אז בוסטון היו עכשיו עם עוד 2-3 אליפויות אבל הוא כנראה כמוך
מחיר יקר=לא קונים ולא משנה התמורה!

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 13:02:37

אני ואתה כבר הגענו להסכמה מסוימת אני סתם משתעשע עם הדוגמאות
איינג' עשה טעות אדירה בבוסטון יכל ללכת על הגב או החתול ובאמת היה לוקח אליפות. במקום זה היו תלויים בטייטום עם חלומות הממבה שלו(השנה שדרגו את הסגל סביבו ברמה שכל שקן בטופ 15 אםילו סטייל מיצ'ל או זרוקר קונטנדר עם הסגל הזה)
אגב אני מאמין שגם פרסטי צריך בקרוב לחשוב בכיוון הזה עם 20 הבחירות שלו, פשוט על שחקן טוב מגובר חחחחחחח דייוויס וקאט זה נניח דוגמאות להימור מסוכן כזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

אני מסכים איתך אם הם יקחו באליפות במחיר לא יעניין אף אחד

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 12:48:58
Reply to  yaniv

המשפט הראשון של יניב הוא עובדה ומייתר את הוויכוח
עובדות:
1. אם יש אליפות במינסוטה שום דבר לא משנה והGM היה נותן את אמא שלו + סבא שלו + ואנדו + 6 בחירות
2. אי אפשר באמת לשחק בתרחישי what if היפוטתיים כי הרבה יכול להשתבש(מי יעצור את דוראנט/הארדן/קאי – דוראנט/בוקר/ביל – ממפיס נראים ממש טוב הם בטח יהיו שושלת)

שי אבן צור
07/05/2024 12:56:03

התגובות מעלי מוכיחות בדיוק את מה שאמרתי
חחחחח

עגל
עגל
07/05/2024 13:09:22

שייקה אני לגמרי איתך ועם יניב (וגם תמכתי בטרייד עם גובר אפילו בשנה שעברה).
אבל – יניב מדבר על ניסוי אחד, הצלחה זאת הצלחה ואי אפשר להתווכח.
זנמסטר אומר שגם אם הניסוי הצליח, בפרספקטיבה של כל הקבוצות בליגה, לא מומלץ לעשות טרייד כזה, כי גם אם הוא הצליח פעם אחת הוא לא יצליח בפעם הבאה.
מקווה שדיבררתי אותם נכון . . .

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 13:13:59
Reply to  עגל

כן פחות או יותר חחחחח ויש טענה צדדית של לשנות המשוואה שלפיה הצלחת מיני = הצלחת הטרייד אלא יש עוד משתנים וכו'

בקיצור מסכים שזה דיון מסובך מדי ותיאורטי מדי בשביל רודי גובר חחחחח נראה לי שכולם מסכימים אם יקחו אליפות כלום לא רלוונטי ושהמחיר היה מטורף, אחד אומר הימור מופרע השני אומר GM מופרע וכסיל

אשך טמיר המקורי
07/05/2024 13:27:27
Reply to  עגל

אני לא מסכים
יניב אומר: אתם מתווכחים עם העובדות!
בעיניו העובדות הן שהטרייד הצליח.
הוא מתבלבל בין ההצלחה של מינסוטה (כרגע. הם עוד לא באמת עשו כלום) להצלחה של הטרייד.
עם ההצלחה של מינסוטה (כרגע) אי אפשר להתווכח. זו עובדה.
אבל זה לא בהכרח קשור לטרייד.
אנו טוענים שזה לא קשור לטרייד.

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 13:33:26

כן זה מה שכתבתי בהתחלה, החלק השני הוא פשוט כי יש דעות שונות וזה כבר קצת לטחון מים חחחח

עגל
עגל
07/05/2024 13:45:22

ההצלחה של מיני מאוד קשורה לטרייד.
מסכים שנשפוט רק עוד כמה שנים, ועל פניו המחיר היה גבוה מדי.
אבל – היה ומיני לוקחים אפילו רק אליפות אחת, אין מה "להתלונן" שבמחיר של גובר היו יכולים לבנות שושלת.
אליפות אחת למיני זה כמו 3-4 אליפויות לבוסטון או ללייקרס.
הלו, זה מועדון שכוח אל ומוכה, יותר גרוע מהקליפרס (הם לפחות יושבים בל.א.).

אשך טמיר המקורי
07/05/2024 14:55:55
Reply to  עגל

אם מיני לוקחים אליפות מבחינתם בכל מקרה הצליחו.

yaniv
yaniv
07/05/2024 14:20:33

אז אתה אומר שאני לוקח משהו נסיבתי שלא קשור לכלום למשל בדיוק שחטפתי סטירה זכיתי בלוטו=בדיוק עשינו טרייד על גובר והפכנו לקבוצה מצויינת.אני חושב שיש הסכמה די נרחבת שגובר שחקן הגנה מצויין(אולי אתה לא חושב ככה אבל בסדר אני מתכוון שרוב רובם של האנשים חושב שהוא שחקן הגנה מצויין)עכשיו שGM של מיני (מי זה בכלל אני אפילו לא יודע)החליט על הטרייד הזה הוא עשה את זה בעיקר בגלל היכולות ההנתיות שלו.
במבחן התוצאה ההגנה של מיני השתפרה ממקום 13 בליגה(שנה לפני הגעתו של גובר) למקום ראשון בליגה.
מבחינתך השיפור הזה (רק מזכיר שוב שכנראה בגלל ההגנה שלו עשו את הטרייד) הוא משול לסטירה שקיבלתי ברגע אקראי ואין לשחקן הגנה מעולה שום השפעה על היכולת ההנתית של הקבוצה שלו וזה הכל נסיבתי אז באמת שאין לי מה לומר יותר.
בוא נלך גם להיסטוריה קצת אני זוכר טרייד באמצע השנה של שחקן חביב++ אבל לא סופר סופר סטאר שהגיע לקבוצה וסחף אותה לאליפות.
עכשיו האם האליפות נלקחה רק בגלל השחקן הזה?-לא
האם הוא היה השחקן הכי חשוב של אותה אליפות?-לא
האם האליפות שאותה קבוצה לקחה התרחשה גם בעיקר הטרייד הזה שחיבר לה את כל החלקים והפך אותה לקבוצה שלמה-כן כן כן
מצד שני אפשר לומר שאותה אליפות הייתה נלקחת גם ללא השחקן הזה(היה שלד מצויין של 4 שחקנים נהדרים) ובהחלט זה נסיבתי ולא עובדה

אשך טמיר המקורי
07/05/2024 15:01:57
Reply to  yaniv

לא עשיתם טרייד על גובר והפכתם לקבוצה מצוינת.
עשיתם טרייד על גובר והפכתם להיות קבוצה מדשדשת.
שנה אח"כ הפכתם להיות קבוצה מצוינת.
אז גם המתאם שלך לא מדויק.
גובר נודע כשחקן הגנת צבע מצוין, רים פרוטקטור.
ההגנה של מיני, כמו שראיתי אתמול, ממש לא תלויה בו. במקסימום הוא אחד ממשתנים רבים.
לטעמי מיני הייתה בדרך למעלה ערב הטרייד, לאחר שצברו ניסיון פלייאוף ראשון והיו קבוצה צעירה וכבר עם הגנה לא רעה (דברים שאמרתי אז), עם מה שויתרו עבורו יכלו להיות במקום יותר טוב, שנה קודם, וגם להרבה יותר שנים קדימה.
לא נוכל לדעת.

yaniv
yaniv
07/05/2024 15:14:40
Reply to  yaniv

חחחח קודם כל זה לא אנחנו כאילו אני מסמפט את מיני ובהחלט רוצה שיצליחו אבל אני קודם כל לייקרס ואחר כך דאלאס.
לגבי המתאם אתה צודק אבל זה נובע בעיקר מלמידה איך לשחק אחד עם השני(כמובן כמובן שזה גם בגלל ההתפתחות של אנט מקדניאלס וכולם) גם באותה שנה דרך אגב הם השתפרו מ13 ל10.
צודק שלא נוכל לדעת מה היה קורה ללא הטרייד מה שבוודאות אנחנו כן יכולים לדעת זה מה יקרה הלאה עם גובר בסגל(לטוב ולרע)
מבטיח לך שלצורך העניין אם גובר יפצע עכשיו ומיני תתחיל לפול אני לעולם לא יגיד לך שמע הטרייד היה מצויין אבל רק בגלל הפציעות וכו)
הדוגמא שנתתי דרך אגב שמאוד דומה היא של ראשיד וואלס ב2004שאתה יכול להגיד אותו דבר כמו על הטרייד של גובר.זה גם לא שינה את הקבוצה מקצה לקצה אלא פשוט היה החלק שחסר בשביל להפוך לאלופים

אשך טמיר המקורי
07/05/2024 15:35:33
Reply to  yaniv

גובר היה מת להיות ראשיד וואלאס חחח
הפיסטונס אגב היו במצב אחר, הם היו כבר מצוינים והוא היה החתיכה החסרה.
הוא גם היה מנהיג גדול, וגם שחקן גדול בשני הצדדים.
.
לענייננו, סתם הצצתי קצת בנתונים, אפשר להעלות השערות שונות ומשונות לגבי השיפור במיני שלא קשור לטרייד.
למשל, כריס פינץ' –
הקבוצה קפצה תוך שנה בדיפנסיב קייטינג ממקום 25 למקום 12.
אפשר להגיד שהיא הייתה ממשיכה להשתפר יותר גם אם לא גובר כי זאת העבודה של פינץ' והשחקנים הארוכים שקיבצו שמתאימים לשיטה שלו.
למעשה, אפשר לשער גם שההגעה של גובר עיכבה את השיפור – אחרי שקפצו מ-25 ל-12 גובר הגיע וירדו ל-15.
לפני שקפצו שוב העונה ל-1.
.
עוד השערה – השיפור קשור לדקות הרבות יותר למקדניאלס וריד, שקיבלו לפני שלוש שנים בהדחה מול ממפיס דקות מועטות, ומאז הפכו לשחקני רוטציה חשובים.
.
עוד השערה – השיפור קשור להגעה של ניקיל וקונלי.
ניקיל בכלל המציא את עצמו כ-D&3 משובח, לאחר שהיה סתם זורק שלשות בנפח גבוה בתחילת הקריירה ושחקן שולי מאוד.
קונלי ייצב את הקבוצה וגרם לשינוי בשני הצדדים במקום דילו.
.
נותן לך דוגמאות לעוד מתאמים.
תזכור שלפני שלוש שנים, בעונה הראשונה של פינץ' ללא גובר, ועם אדוארדס צעיר, מיני נתנה לממפיס חזקה חתיכת פייט בסיבוב הראשון (4-2) עם שחקנים שויתרו עליהם כבברלי, ביזלי, ונדרבליט, פרינס שקיבלו דקות רבות.

yaniv
yaniv
07/05/2024 16:50:26
Reply to  yaniv

כל מה שאתה כותב נכון ולרגע אני לא אומר שזה לא חלק מהדברים.
ההבדל ביננו שאתה אומר רק בגלל הדברים האלה מיני השתפרה אין שום קשר לגובר תשים עציץ במקןומו והיית מקבל תוצאה הרבה יותר טובה-נכון לא נכון וואלה אי אפר לדעת.
אני אומר כל מה שכתבת נכון מאוד אבל התוספת של גובר עזרה לדברים לקרות ובהחלט הייתה חלק מזה(קטן /גדול לא יודע אבל הייתה חלק)
בשורה תחתונה מיני היו במקום מסויים לפני הטרייד עם גובר ומיני במקום אחר היום אחרי הטרייד עם גובר .עכשיו לא מכיר טרייד בעולם שבו אתה טוען שזה טרייד גרוע שויתרת על כל כך הרבה נכסים שהמצב שלך אחרי הטרייד יותר טוב מאשר לפני הטרייד(כמובן שיש גורמים נוספים אבל אלא העובדות) ולהזכיר לך לא מדובר על טרייד קטן ולא משפיע שלא יכול לשנות קבוצה אלא 4 שחקני רוטציה עברו.זאת אומרת תרצה או לא תרצה לטרייד הייתה השפעה על הקבוצה ולהגיד שזה נסיבתי זה סתם כי גובר לא בא לך טוב בעין או שאתה בכוח רוצה להגן על "ההשקעה שלך"

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/05/2024 16:06:47

אתה ממש סבלני הבוקר אשך,
היה לך לילה מענג עם הגננת כנראה.

yaniv
yaniv
07/05/2024 16:42:19

הוא סבלני איתי לזכר הימים המשותפים שלנו בתחילת ימי הללל 🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/05/2024 16:43:34

אשך באמת נאמן חחחחח

אשך טמיר המקורי
07/05/2024 19:56:16

מעניין, זה היה הלילה היחיד שלא ישנה בבית…

אשך טמיר המקורי
07/05/2024 12:09:22

אני לא מאמין שאני אומר את זה, ולא חשבתי שאוציא את המילים האלה מפי לעולם –
אבל דה שוט צדק.
.
ועכשיו אני הולך לעשות את זה:
comment image

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/05/2024 16:12:30

🤣🤣🤣
תעשה תעשה גם לשפשף את הפינות
אני לעומת זאת אחרי אתמול עשיתי את זה
https://giphy.com/gifs/aceventura-jim-carrey-ace-ventura-alrighty-then-20zdinFVXtl8YI4wwI

אשך טמיר המקורי
07/05/2024 19:57:40

🤣🤣
תקע את שנינו, המניאק

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/05/2024 20:09:49

המניוק עשה עלינו סיבוב,
https://giphy.com/gifs/Tgn493H3TI544

captain beefheart
captain beefheart
07/05/2024 12:09:32

אפשר ללכת להיסטוריה ולראות לא מעט קבוצות שחזרו מ-0:2 ואפילו את דנבר ה(כמעט)נוכחית שחזרה מ-1:3, פעמיים. כך שלכאורה לא הכל אבוד לדנבר ו"היו דברים מעולם" ויאדה יאדה יאדה.
זה כמובן לא יקרה במאזן הכוחות הנוכחי. שלא לדבר על הביתיות הכפולה של מיני בהמשך הסדרה. שלא לדבר על הרעב לתואר ראשון שמוסיף לך עוד המון כדורים במחסנית. שלא לדבר על התזמון שכל הכוכבים מסתדרים להם בדיוק עכשיו.
דנבר עדיין פלטפורמה לעוד אליפות/יות בעידן יוקיץ'. בלי התחזקות אמיתית, גם זה לא יקרה.

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 12:10:49

נראה לי שזה 7% שחזרו
בנוסף היו כאן שני משחקים של שליטה, לא איזה ערב קליעה של חריגה סטטיסטית ואנומליה
זה נראה רע עבור נבר אבל לא גמור 95-5

captain beefheart
captain beefheart
07/05/2024 12:33:01
Reply to  zenmaster

7.3, ולא מצאתי סטט' כמה מהן התחילו כביתיות. תחושת בטן שהרוב היו ההיפך: הפסידו (כמתבקש) 2 ראשונים בחוץ, הצליחו לנצח 3 בבית, ואת ניצחון החוץ המכריע השיגו במשחק 5.
כאמור – דנבר כבר בסטריק של 6 משחקי נפל.
מה שנשאר זה רק לסמוך על ניסים.
אם האדון יוקיץ' יחליט במינסוטה לדפוק שני ערבים של 50/20/15, ואדון מארי יחלים לפתע וייתן שני משחקים של 30 נק' וייתן גם הגנה – אפילו אז שני נצחונות חוץ לא יאפסו את הסדרה והיא הולכת לטווין סיטיס.
ומילה על קרמיט – ציון 101 מתוך 100 האפשריות. בעיקר כי כל הגדולה שלו באה בלי לכפות עצמו על המשחק.

captain beefheart
captain beefheart
07/05/2024 12:34:21

טעות הקלדה, צ"ל "הצליחו לנצח 2 בבית"

Shahar Sharon
Editor
07/05/2024 12:16:34

פודס מקום חמישי, מלך!

Shahar Sharon
Editor
07/05/2024 12:17:23

ומי הטרול שלא נתן לצ׳אט מקום שני. בלי וומבי צ׳אט ללא ספק היה צריך לקחת ולהיות הראשון שזוכה בתואר עם 100% מהקולות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואו כמה הפתעות
1. מסתבר בnba אפשר ללחוץ על הכדור באופן תמידי
2. מסתבר שאפשר לשחק 48 דק מי היה מאמין
3. מסתבר שעם כל כמות הכשרון המדהימה השחקנים הבלתי עצירים הריווח וצלפי השלשות וההתקפות הסכמתיות המדהימות קשה להגיע ל150 140 130 120
כלומר לא שומרים בליגה במהלך העונה יש כוכבים להאדיר😏

עגל
עגל
07/05/2024 13:11:09

1 – לא לחצו באופן תמידי.
2-3 – שבפלייאוף הקבוצות מתכוננות אחת לשניה, משחקים חזק והשופטים לא שורקים, זה חדש?!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

לחצו לחצו הוציאו חשק לחיות ליוקיץ הבזיקו הפצעים המזוייפים בזרועות
כן זה חדש פלייאופים קודמים לא היה הרבה בטח לא ב2 הסיבובים הראשונים אלא נתנו לעשות waaw כמו אינדי ופילי לברונסון 😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

בוא אני אספר לך סוד קטן כל השחקנים בליגה יכולים לשחק ככה כל משחק כל העונה אבל הם קיבלו פתח שנקרא לואד וחרטוטים אז מה אכפת להם לשחק 30 אחוז מאמץ ו50 אחוז משחקים?

עגל
עגל
07/05/2024 13:43:03

מאז ומעולם בעונה הרגילה הקבוצות משייטות, מנסות תרגילים והרכבים אבל כמעט ולא מתאבדות על משחקים.
ואז בפלייאוף מתאבדים. אם ישחקו ככה כל העונה יפצעו כל הזמן.
אמרת שלחצו תמיד וזה לא נכון (זה פתח לחטוף התקפות מתפרצות). לוחצים רק בנקודות זמן ספציפיות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

נו אל תתפוס במילה הכוונה לא הייתה כל התקפה אלא הרבה וילחצו עוד.
אני אגלה לך סוד אף אחד לא יפצע

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/05/2024 16:13:11

חחחחחחח
אתה מדבר לקיר

אשך טמיר המקורי
07/05/2024 12:21:28

תודה רבה
השופטים ניצחו את המשחק בניו-יורק.
פשוט חבורה של עיוורים, פיסחים, וטיפשים.
לא הצליחו לשרוק שריקה אחת נכונה בסוף, כולל רגל שלא הייתה, כדורי חוץ לצד הלא נכון, שריקות אוויר על סטריפים נקיים או סתם ככה, והדובדבן שבקצפת – השריקה מכריעת המשחק עם סתם חסימה רגילה.
אינדי תנצח את הסידרה

yaniv
yaniv
07/05/2024 12:25:17

גם לקרלייל יש אשמה לא קטנה.מה לעזאזל הוא עשה בלי מקונול ברבע האחרון???

אשך טמיר המקורי
07/05/2024 12:28:52
Reply to  yaniv

לא יודע ראיתי רק את הסוף.
ראיתי ששמעון כתב שהוא עשה ברט בראון עם מקונל וסימונס בפילי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עשה בדיוק את זה לך תראה מקונל חם לוהט מוביל את אינדי ליתרון 9
ומחזיר את הליברטון….

yaniv
yaniv
07/05/2024 12:32:34

למקונול היה משחק אדיר גם בהתקפה וגם בהגנה ואני השמתי לב מ9:43 ברבע הרביעי הוא פשוט לא העלה אותו יותר ומה עוד שברונוסון התחיל לחגוג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

נכון מקונל גם לוחץ ובכלל מניע את הכדור יפה

אשך טמיר המקורי
07/05/2024 12:23:40

מיני טובה למרות הטרייד על גובר, ולא בגללו.
היא כבר הייתה בדרך למעלה עם הסיבוב הראשון ההוא, לפני שהביאו אותו.
תחשבו כמה טובה יותר הייתה יכולה להיות עם כל השחקנים שנתנו והבחירות.
זן מאסטר כתב נכון – היו טריידים הרבה יותר חשובים, כמו על קונלי, ניקיל ווקר לדוגמא.
.
דנבר, מצידה, מגיעה לשיא העונה במינימום יכולת.

yaniv
yaniv
07/05/2024 12:28:56

שוב אתה משחק בכאילו.תחשבו כמה טובה מיני יכולה להיות עם מי? ביזלי שלא שומר? עם ואנדו שאני מת עליו אבל פצוע כרוני? קסלר שנראה שחקן חביב לא יותר? עם הבחירות דראפט הנמוכות שלהם?
אני לא מבין למה כך כך קשה לכם להודות שוואלה לקחו סיכון עצום אפילו מטורף אפשר להגיד ובין אם בזכות גובר או בין אם כמו שאתם טוענים הוא לא נותן להם כלום ושום דבר שורה תחתונה זה עבד להם ובראי ההיסטוריה חוץ מאשר פה בהופס בכל מקום זה ייחשב כטרייד מוצלח של מיני.

אשך טמיר המקורי
07/05/2024 12:36:59
Reply to  yaniv

ברור שזה לשחק בכאילו. לא ניתן יהיה לדעת לעולם איך מיני הייתה נראית בלי הטרייד.
לכן אין טעם להתווכח.
אני חושב שעם הנכסים שויתרה עליהם הייתה הרבה יותר טובה.
שגובר בכל אופן לא שווה אותם.
ושהשיפור שלה נזקף לזכות המאמן, השיפור של אנט וקאט, ובמיוחד תוספות של קונלי, ניקיל, מקדניאלס…
ושאם אתה נותן את הדקות של גובר לנאז ריד לבד אז הם יותר טובים.

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 12:37:37
Reply to  yaniv

דווקא אני מאמין שגם אם הוא ייחשב כמוצלח, זה בטח לא ייזכר כמהלך העיקרי בהתפתחות של מיני. יותר כמו הטרייד של גולדן על בוגוט 🙂

זה לא ייזכר כעידן גובר במינסוטה. אני מאמין שיהיה לטרייד מעמד דומה לטרייד על קונלי וניקל(שבעיניי הועיל יותר בחוכמת משחק, בהגנה ובכל דבר בעצם)

הנה שאלה חדשה: לטעמכם(יניב ושי) גובר היום מועיל למיני יותר מניקיל וקונלי(שהושגו תמורת הרבה הרבה הרבה פחות)?

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 12:44:52
Reply to  zenmaster

אגב הטרייד של מונטה אליס על בוגוט היה סיכון ענק בזמנו הוא היה השחקן המוביל והיו קולות שאמרו שעדיף היה להטריד את סטף. ככה שאולי זה יותר חשוב מגובר חחחחחחח
מהלכים עיקריים בעלייתה של מיני:
1. הבחירה באנט וההתפוצצות שלו
2. טאונס מבין את מקומו ומועיל כאופציה שנייה
3. הבחירות במקדניאלס ונאז ריד
4. הטרייד על קונלי וניקיל
5. סיכום של 1 עד 4 בניית סגל מאוזן שמשלים אחד את השני בצורה מושלמת(וכאן הקרדיט לרודי על רים פרוטקשן) אתלטי צעיר רעב לוחץ בהגנה עם אנט כוכב עליון ג'ורדן הבא
6. הטרייד השנוי במחלוקת על רודי שתרומתו שנויה במחלוקת(וזה שהיא שנויה במחלוקת זו עובדה, ולראיה – המחלוקת 🙂 )

אשך טמיר המקורי
07/05/2024 12:48:00
Reply to  zenmaster

קרדיט גדול גם למאמן

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 12:51:34

כן שכחתי מפינץ' תכניס אותו במקום 4

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/05/2024 13:57:03

+1966

אשך טמיר המקורי
07/05/2024 12:48:47
Reply to  zenmaster

ועם כל זה בואו נחכה קצת.
הם כולה בסיבוב ראשון.
כן מרשימים ומובילים אבל בואו לא נרתום את העגלה לפני הסוסים.

yaniv
yaniv
07/05/2024 12:50:01

סיבוב שני

אשך טמיר המקורי
07/05/2024 12:55:39

צודק התבלבלתי.
אבל הצלחה בעיניי שיהיו כמה שנים רצופות בטופ ולפחות שני גמרים איזוריים.

yaniv
yaniv
07/05/2024 12:49:40
Reply to  zenmaster

הטרייד היה שנוי במחלקות שהוא התבצע.אחרי התוצאות שמיני משיגות הוא כבר לא שנוי במחלקות פשוט מסיבה שאני לא כל כך מבין קשה לכם להודות שוואלה הטרייד הצליח וזה גם אם האשך צודק ושמעון צודק ובלי הטרייד הם אולי היו נראים לא פחות טוב או אפילו יותר טוב.שורה תחתונה שהGM של מיני רקח את הטרייד ודמיין במוחו איך מיני יראו ככה הוא דמיין

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 12:52:07
Reply to  yaniv

הוא עובדתית שנוי במחלוקת כי יש מחלוקת חחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/05/2024 13:58:07
Reply to  yaniv

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אכן שנוי במחלוקת כמו הרמב"ם לעומת ראשי שאינו שנוי במחלוקת.

yaniv
yaniv
07/05/2024 12:46:53
Reply to  zenmaster

תתפלא מסכים איתך והבחלט זורם עם השוואה על הטרייד של בוגוט יש דימיון.ובטח ובטח זה לא ייחשב לעידן של גובר אלא מן הסתם העידן של אנטמן.לגבי השאלה שלך אז אני עדיין חושב שהטרייד של גובר מועיל יותר ושוב אין קשר למחיר.אם הם היו משלמים מחיר מופקע גם על קונלי וניקל הייתי אומר אותו דבר .שמבחינת הקבוצה הותוצאות שהיא רצתה אז כן הטרייד מוצלח.
אמרתי לך אני לא שופט טריידים לפי התמורה שנתנו אלא האם הטרייד הצליח מקצועית או לא הצליח מקצועית.
למשל אם הטרייד של גובר היה לא יודע נגיד על ביזלי וקסלר ובחירת דראפט אחת ומיני הייתה נחלשת ולא מגיעה לתוצאות שהיא רוצה אז למרות התמורה הנמוכה שהם שילמו הטרייד היה כישלון בעיני

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 12:53:49
Reply to  yaniv

נו סבבה אז אנחנו די מסכימים פשוט ההגדרה שלנו להצלחת טרייד שונה
שמעון והאשך יותר קיצוניים בסלידתם מרודי חחחחח

yaniv
yaniv
07/05/2024 13:08:12
Reply to  zenmaster

רוצה לשמוע משהו מצחיק
אני בכלל לא אוהב את גובר אני חושב שהחוזה שנתנו לו אז ביוטה היה מטורף ולא מתאים לו בכלל.אני אהבתי את הטרייד הזה בזמן אמת רק כי אהבתי את הביצים והאומץ של הGM של מיני הוא החליט שגובר הוא החתיכה החסרה לו והיה מוכן ללכת מה שנקרא אולאין על זה ואת זה הערכתי ובגלל זה קיוותי שהוא יצליח בניגוד לרוב רובם של GM שפשוט מפחדים המצל של עצמם.
עכשיו אני מגן על הטרייד כי מבחינתי הוא הצלחה(נכון לכרגע כי כמו שהאשך כתב מעלי בגדול הם סך הכל סיבוב שני)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

תתפלא אני בכלל לא סולד מרודי הוא לא עשה לי כלום פשוט חושב שהמחחר עליו היה מוגזם.
השחקן היחידי שאני ממש סולד ממנו זה השקץ😁

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 13:10:49
Reply to  zenmaster

חחחח מעניין דווקא מסכים עם 100% מהתגובה שלך
על אף שאני לא מאוהדי הטרייד חייב להעריך את האומץ המטורף של GM להגיד אני נותן כל מה שיש לנו בשביל פאקינג רודי גובר(שהוא לא KD נניח שהסאנס נתנו הרבה בשביל להביא וזה התקבל כמהלך ברור מאליו) כי הוא מה שאני מאמין שישדרג את הקבוצה. בסוף תעביר אותי לצד של התומכים חחחחחח

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 13:12:06
Reply to  zenmaster

וגם עם שמעון מסכים ב100% ראש האיגוד שלנו חחחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/05/2024 13:59:14
Reply to  zenmaster

אכן שימון ראש האיגוד
רפה אבל לא רפוי

הייט אשברי
הייט אשברי
07/05/2024 17:40:08
Reply to  yaniv

אין דימיון רב לטרייד של בוגוט. הווריורס תפסו שתי ציפורים המכה – נתנו את המושכות לסטף על פני גארד ( אליס) שקלע המון והיה אהוב הקהל, אבל היה שחקן אנוכי וקיבל החלטות לא טובות , ובתמורה שמו סוף סוף קץ לעידן המשחק ללא גבוה דומיננטי.
בלי הטרייד ההוא ג"ס לא היתה עולה לסטארדום .
בלי הטרייד של גובר ( אבל עם האחרים שהובאו ) מיני היתה היום לא פחות טובה.

הייט אשברי
הייט אשברי
07/05/2024 17:43:19

לג"ס לא היה קא"ט – גבוה דומיננטי – כמו שהיה למיני גם לפני הבאת גובר.

birdman
birdman
07/05/2024 12:49:43
Reply to  zenmaster

גובר מוריד מהעול ההגנתי על טאונס, גובר מאפשר לטאונס למצות את הפוטנציאל ההתקפי שלו.

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 12:52:33
Reply to  birdman

והיום איך זה בא לידי ביטוי? טאונס דמיין את גובר מוריד את העול? כי דווקא היום הוא קלע 27

birdman
birdman
07/05/2024 13:14:14
Reply to  zenmaster

היום הינו יום אחד מני רבים.

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 13:19:21
Reply to  zenmaster

העונה של קאט בהשוואה לאחרונה ללא גובר:
העונה: 22 8 3 באחוזים של 50 42 87
ללא גובר: 25 10 4 באחוזים של 53 41 82
עונת שיא: 27 11 4

כמובן שהקבוצה השתנתה ובעיקר הוא הפך לאופציה שנייה לאנט אבל אין ממש שינוי באחוזים אם כבר ירידה, ככה שאני לא רואה אינדיקציה לשחרור של גובר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/05/2024 13:59:32
Reply to  zenmaster

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ובחלומי

שי אבן צור
07/05/2024 14:47:34
Reply to  zenmaster

לא מתיימר לדעת את התשובה אבל המחשבה שלצירוף אחד משחקני ההגנה הגדולים של תקופתינו – אם לא הגדול מכולם – אין שום קשר לעובדה שהקבוצה הפכה למפלצת הגנתית מטורפת היא סוג של הזיה
וההזיה גדולה יותר כשבוחרים במודע להתעלם מהדברים של פינץ' שנותן לו קרדיט על זה…

ההתעקשות הזאת ממש לא מובנת לי
ממה זה נובע? ילדותיות? דווקאיות? אגו?

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 12:29:20

אגב הבדיחה על גובר והעז חחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/05/2024 16:36:20
Reply to  zenmaster

אני אהבתי את הבדיחה של הרב העז וה GM
מבית מדרשו של השק המיותם.

birdman
birdman
07/05/2024 12:33:12

וואו! מי ראה את זה מגיע?! מינסוטה כבר 0-2 בחוץ! אני שמח בשבילם אחרי המחיר המטורף שנתנו עבור רודי גובר, ואולי המחיר שאיינג׳ סחט מהם עבור גובר, מגיע להם. ד״ש חם לג׳יימס וייסמן שלפני הדראפט הודיע למינסוטה שאין לו כוונה להגיע אליהם, בצר להם, הם נאלצו להסתפק באנתוני אדוארדס. ג׳יימס, תתפנן בדטרויט!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  birdman

חחחח

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 12:38:30
Reply to  birdman

אייייי וייסמן הרס לי את החלומות על שושלת דמיונית של סטף על פני שני דורות עם אנט היינו רואים 6 אליפויות של גולדן אולי יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

🤣🤣🤣🤣

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 12:54:36

וויסמן זה בלוף כמו סימונס אני זוכר שגולדן הראו סרטונים שלו חוזר מהםציעה עם הנדלס של קיירי וקליעה של סטף חשבתי שווילט נולד מחדש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/05/2024 16:40:14
Reply to  birdman

אין כמו שמחה לאיד, אולי שמחת בית השואבה.

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 12:55:52

רץ ברשת:
Dear Murray
I know you probably thinkin' I wanted to crash your party
But truthfully, I don't have a hatin' bone in my body
This supposed to be a good exhibition within the game
But you fucked up the moment you called out Lebron's name

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 12:56:14
Reply to  zenmaster

מישהו בהופס עוד עוקב אחרי ההתנקשות שקנדריק עשה השבוע?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

במי התנגש?

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 13:23:10

חחחחח בדרייק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

אה זה למאר אודום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

חשבתי דיברת על פרקינס 🤣🤣
מה הסיפור ביניהם? משהו מעניין?

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 13:34:28

לא מה הקשר פרקינס
מי שאוהב היפ הופ זה מעניין דיסים לכאורה סטייל ביגי ופאק רק שדרייק זה בן סימונס של הראפ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה דיסים אנחנו לא בעידן שכולם חברים של כולם? מה קרה

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 14:23:32

הפסיקו עם הWWE 🙂

Drexler
Drexler
07/05/2024 13:19:38

לא יודע אם גובר חשוב או לא , מה שכן לצרפת יש אותו לשמור על הטבעת ואת וומבניאמה לרדוף אחרי שחקנים זה הגנה מפלצתית, אם יש להם גארד נורמלי שיכול להתעלות באולימפיאדה הם יהיו אתגר גם לנבחרת ארה"ב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Drexler

דןוקא עכשיו הגארדים שלהם כולם מעבר לשיא

עגל
עגל
07/05/2024 13:22:42

מיני מדהימים. הגנה רצחנית אפילו בלי גובר, מי היה מאמין.
קרמיט הוא החבילה השלמה אבל, יש אבל גדול, הוא שחקן קטן מימדים יחסית, יהיה לו קשה בהמשך (בשום פנים ואופן לא לברון הצעיר).
שני המשחקים האלה העלו אצלי הרהורים על איכויות האימון של מאלון, בצורה חיובית דווקא: דנבר לא פוגעים, הם נחשפים כקבוצת התקפה בינונית. למה? מוריי לא כזה גדול מול שמירה חזקה (כן, הוא מוגבל בגלל פציעה), מייקל פורטר זה כמו פרארי מפונפנת שנוסעת רק על משטח מירוצים ומקרטעת בכל מסלול אחר. הכוונה היא שהוא לא ורסטילי מספיק, לא מתלכלך מספיק ולא פיזי. גורדון הוא אדיר, אבל הנגרות היחסית שלו לא מאפשרת לו לקלוע רחוק מהסל (במשחק הזה היתה התקפה שהוא עמד מאחורי קו השלוש והשחקן המגן ממש ברח ממנו, ודווקא אז הוא שם את השלשה. אבל זה הראה שמיני קיבלו הוראה לא ללחוץ אותו מרחוק). kcp לא רע ומרביץ בהגנה אבל מוגבל ביכולת היצירה, בראון כנ"ל. רג'י ג'קסון? ואין ספסל. מה כן יש? יוקיץ' אחד גדול שעושה הכל. היופי אצל מאלון הוא לבנות שיטה סביב יוקיץ' שמעלימה את החסרונות של השאר.
ובכן, מיני, בהגנה אגרסיבית על יוקיץ' (כפיים לקאט שמשקיע בהגנה) חשפה את השיטה ומוטטה את ההתקפה של דנבר.
.
נ.ב. מי אמר שקשה לשחק בגבהים של דנבר? לזקנים (לברון) קשה אבל מסתבר שצעירים מרגישים לא רע.

Drexler
Drexler
07/05/2024 13:30:04

זה כבר שנה שנייה ברציפות שיש קבוצת הגנה מטורפת שעוברת מתחת לראדר ותגיע רחוק בפלייאוף(גמר nba כנראה) מיאמי ועכשיו מינסוטה שלא ספרו אותם כמתמודדות לאליפות.
ובהסתכלות יותר רחבה ,בהנחה שיגיעו לגמר ה nba זה כבר כמה שנים שיש קבוצת הגנה סופר חזקה שמגיעה לפוטו פיניש
מיאמי 2020
מילווקי 2021
בוסטון 2022
מיאמי 2023
ויתכן שגם מינסוטה של השנה
אלו לא קבוצות שהתפארו בסגל נוצץ בכוכבים אלא עם הרהה שחקנים אפורים, זה רק מראה שלבנות קבוצה עם סגל רחב ועם שחקני הגנה מצוינים זו גם דרך להגיע רחוק ,למרות שבנבא של היום בו מהללים התקפות ופחות הגנות ,קבוצות יחפשו קלעים ושחקנים לריווח המשחק מאשר בולדוזרים בהגנה. אולי הגיע הזמן שקבוצות ינסו לשנות את החשיבה שלהם ,יכול להיות שהפתרון הוא לוותר על כוכב ולהביא במקומו שחקנים שנושכים בהגנה .

zenmaster
zenmaster
07/05/2024 13:35:10
Reply to  Drexler

+100 רק שאת מילווקי ובוסטון ספרו ואפילו כפייבוריטיות

הקיפוד
הקיפוד
07/05/2024 14:35:09
Reply to  Drexler

דווקא ב2020 הקבוצה של ההגנה היא הלייקרס שסיימו מקום ראשון

דה שוט
דה שוט
07/05/2024 13:46:14

תודה על הסיקור היו אחלה משחקים. לגבי ההצלחה החד פעמית בהימור – גם תרנגול עיוור וגו'… חחח
היה בלוג מצחיק חבל על הזמן, אינדיאנה נשדדו והשופטים הודו, דנבר הוכו שוק על ירך וכשגובר יחזור זה עוד יהיה יותר גרוע.
וחייב מילה על ברונסון – מדהים מה שהוא עושה עם הגובה שלו וזה מעורר השראה לכל הלא-ענקים באשר הם.
אבל,
הבן אדם זורק ראש ורקדן בטן מהסוג הגרוע ביותר. אני אשכרה מתעצבן כשאני צופה בו. ועכשיו הוא הדביק גם את דיווינצ'נזו. חבל שלאינדיאנה אין את הכלים להעניש אותו, למרות שהסדרה הזאת רחוקה מלהיות גמורה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
07/05/2024 14:02:10
Reply to  דה שוט

גם IT היה מדעים בזמנו ולמרות גובהו.

yaniv
yaniv
07/05/2024 14:22:56

לא אותו דבר .אצל IT הייתה הרגשה שזאת עונה יוצאת דופן שבה הכל מסתדר לו ואילו אצל ברונוסון זה נראה שהוא ימשיך להיות אחד השחקנים הטובים בליגה

דה שוט
דה שוט
07/05/2024 15:41:35
Reply to  yaniv

מסכים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/05/2024 16:21:27
Reply to  דה שוט

דה שוט ימניוק,הרגת אותי אתמול

https://giphy.com/gifs/olivia-munn-mouth-sausage-R8KvX5skT5PAQ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣😏

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/05/2024 15:35:41

תודה על הסיקור,
אם השוחט של הניקס לא ינהל את הרוטציות שלו ויחלק דקות לעוד שחקנים,
הם יגיעו על 4 לגמר של המזרח.ויפלו חלל לפציעות או לקבוצה שתאכל אותם לארוחת בוקר.
טיבודו נהדר במוטיווציה וקשיחות,הוא דביל גמור ונזק מהלך בניהול עומסים,טקטיקות ארוכות טווח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניהול עומסים זה מושג לעצלנים שמקבלים ימבה כסף ויכולים לעשות אותו כסף בפחות זמן דקות ומשחקים 😏

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/05/2024 21:55:54

שמעון, השוחט לא שפוי.
הוא מחסל ומקצר את הקריירה של שחקניו.
הוא קיצוני בצורה נוראית.

etayef
etayef
07/05/2024 16:19:45

זה לא שדנבר גרועה, מינסוטה ממש טובה.
מארי היה שחקן מעולה בסדרה הקודמת, פתאום הוא פצוע ולא טוב? חנקו אותו בהגנה, זה מה שקרה.
יוקיץ' אותו הדבר, מתאמץ מאד בכל קליעה, ובסוף מתעייף מאד. אהרון גורדון לא מפחיד אף אחד במיני, שינסה לנצח אותם.
למיני יש שחקן שתמיד יכול להוציא זריקה לא רעה, והנעת כדור ממש טובה, אז הם מנצחים.
אני לא רואה את בוסטון עושים הרבה נגדם, אין להם מספיק שחקני הגנה טובים, אין להם ספסל מספיק טוב, אין להם אף שחקן טוב כמו אדוארדס.
סביר להניח שמהסדרה הזו תצא האלופה.

Don
Don
07/05/2024 16:52:50
Reply to  etayef

לפי מה שראיתי אתמול, לא נראה שאף קבוצה בליגה תדגדג אותם בכלל.

yaniv
yaniv
07/05/2024 16:55:27
Reply to  etayef

מארי לא היה כזה טוב גם בסדרה מול הלייקרס פשוט הוא קלע 2 סלי ניצחון אז זה נראה שהייתה לו סדרה גדולה

ברוך רובין
ברוך רובין
07/05/2024 18:17:56
Reply to  etayef

מארי היה נוראי בדקה מול הלייקרס 20 נקודות ב40% מהשדה ו29.3 אחוז מ3 , האחוז האפקטיבי שלו זה 44.2 (אחוזים של ראסל ווסטברוק). עונה קודמת לשם השוואה מול הלייקרס הוא קלע 32.5 נקודות בסדרה ב52% מהשדה ו40.5 אחוז מ3 ב61% אחוז אפקטיבי.

.
ברור לכולם שזה לא אותו שחקן של עונה קודמת. גם יוקיץ רחוק מהיכולת של עונה קודמת בפלייאוף.

Don
Don
07/05/2024 16:51:03

מעניין אותי לראות איך לוקה יתמודד עם מיני (בהנחה שדאלאס ינצחו).
מה שמיני יעשו לו…
אני מוכן להתערב שהוא יעוף בכל משחק ברבע הראשון בגלל טכניות.

פיני
07/05/2024 17:21:08

השיפוט בניו יורק היה שערורייה וחרפה, ממש משחק שהוכרע על שיפוט והניקס ידעו לנצל את זה יופי (כן ברונסון, אני מדבר עליך), במה שיכול להתברר כקריטי בסדרה שיכולה להגיע לשבעה משחקים.
דווקא הניקס יכולים להיות מרוצים מאיך שהמשחק התפתח, כי הוא היה בקצב של הפייסרס, כשהספסל לוהט וזה לא יקרה בכל ערב, ומנגד, הספסל של ניו יורק מגיע לתהומות שגם תיבודו צריך להתבייש וזה לא מחוייב המציאות; מקברייד יקלע יותר, אנונובי יקלע יותר ודיויצ'נזו גם הוא יערים יותר נקודות במחצית ראשונה. ת'יבס יעשה התאמות וינסה לכפות את הקצב שלו על הסדרה. קרלייל החביב מצידו, ינסה לצאת פחות פראייר.
.
וואו מינסוטה, וואו.
אני לא יודע אם אנחנו לפני שינוי טקטוני, או שזו הבלחה חד פעמית של קבוצת הגנה אתלטית היסטורית שהתחברה לה, אבל אנו חוזים בדבר שעוד ניתן עליו את הדעת. לא סתם ההשוואות לדטרויט של 2004 רצות, זה גם מתאים עם המאצ'אפ אז מול אוסף הכוכבים של הלייקרס, גם אז הפיסטונס נצמדו להם לגופייה והמאיסו עליהם את החיים, וגם עכשיו, הטימברוולבס משניאים את המשחק על מארי ויוקיץ', ברמה שדנבר נראית אבודה וחסרת אונים.
הסייז, האתלטיות, התיאום ההגנתי המפחיד, הפעולות האפורות, זה שכולם מחויבים בהגנה, האינטנסיביות הבלתי פוסקת וקריאת המשחק, עבודה מדהימה של פינץ' שכופה את קצב ההגנה של הקבוצה שלו על ההתקפה שנחשבה לכזו שאינה אמורה להתחשב בהגנה. וכל זה קורה כשטאונס מממש את הפוטנציאל שלו בשני צידי הפרקט ואדוורדס נראה עליון עם המשחק בתצוגות ענק בהתקפה ובהגנה.
ועדיין, הסיפור המרכזי זה התגובות של כוכבי דנבר. הסתכלתי במהלך המשחק על יוקיץ', במה שהיה המשחק הכי גרוע שלו בפלייאוף לדעתי אי פעם, הוא סבל כל רגע במשחק, טאונס ונאז ריד, שניים שלא נחשבו לשומרים גדולים בעבר, עשו לו את המוות, כשאלכסנדר-ווקר, מקדניאלס, סלואו-מו ואנט, עוטפים אותו בהגנת חנק ומאמללים אותו, דווקא אחרי שנים בהן הוא נחשב בלתי עציר והשחקן הטוב בעולם ללא עוררין, הוא לא מצליח להשפיע על המשחק ומסיים ב5-13 מהשדה, כך שזה נראה שפשוט אין לו כוחות נפשיים מול העלוקות האתלטיות שמולו, מעבר ליכולות הפיזיות. גם מייקל פורטר ג'וניור, היה נראה מיואש לחלוטין, במשחק שבו לא נכנסו לו גם זריקות חופשיות, וג'מאל מארי, במשחק בכייני ותינוקי שאני לא זוכר כמוהו, סימן תנועת כסף לשופטים, זרק כרית חימום במהלך התקפה והתבכיין ללא הרף. משהו רע מאוד עובר עליהם וזה לגמרי על מייק מאלון שבעצמו, איבד את זה לחלוטין והיה נראה שהוא זקוק לטיפול תומך. דנבר אולי מסוגלת לנצח במינסוטה, אבל כמו שהיא נראית עכשיו, היא באמת צריכה חופש מוקדם

אוהד ס"א
08/05/2024 0:12:51

כבר מותר להגיד שספסל קצר הורג בפליאוף? מסר מיוחד לקורא הנאמן מר טום תיבודו
דנוור חשבה שאת הרוטציה המינימלית שלה בשנה שעברה אפשר עוד לקצר ולהצליח באותה המידה. איזו הפתעה.
בדיוק כמו החקלאי שהחליט להרעיב את העז שלו והתפלא למה היא מתה.
יש לכן מושג מה יקרה לניקס שיעלו לגמר המזרח?
אגב גם למאזולה יש שאיפות כאלו. כמה עצוב

איש הערפל
איש הערפל
08/05/2024 0:26:36

מיני-דנבר מסמן בעיניי בדיוק את הבעיה של ה"עיתונות" בעשור פלוס האחרון, כל שחקן שנותן ריצת פלייאוף אחת טובה עם אליפות, ישר – השחקן הכי טוב בהיסטוריה או כל סופלטיב אחר, אז הנה יוקיץ

ירון, החלום
ירון, החלום
08/05/2024 22:20:49

בס"ד
תודה רבה