מעורב הופס ליום שני: הקאבס מנצחת את אורלנדו בקאמבק הסטורי / מנחם לס

1.קליבלנד קאבס ב-HISTORIC COMEBACK גוברת על אורלנדו מג'יק

דונובן מיצ'ל. ח-ו-ב-ה...ח-ו-ב-ה להכניסו לנבחרת מיד

משחק פלייאוף שהיה כיפי לראות לאוהד כדורסל שלא היה איכפת לו מי תנצח.

דונובן מיצ'ל היה האחראי הראשי לנצחון עם 39 נקודות, ושליטה מחלטת במצב אחרי שאורלנדו כבר הובילה 47-29 עם 6:39 של המחצית הראשונה. רק להזכירכם שהוא קלע במשחק ה-6 50 נקודות.

אני לא רוצה לסטות מהנושא אבל חובה עלי לומר כאן ומיד: דונובן מיצ'ל חייב להיות בנבחרת ארה"ב במקום קוואי לינרד. ופאולו בנצ'רו הוא השחקן האמריקאי היחיד בנבחרת שעד עתה הוכיח לי את עצמו בנבחרת. הוא יהיה שחקן אמריקאי מצויין באולימפיאדה. היום הוא קלע 39 וקטף 16 ריבאונדים (כמובן שהוא נהנה במקצת מחסרונו של ג'רט אלן) והיה היחיד שהקאבס לא יכולה הייתה לעצור.

הקאבס השלימה קמבק הסטורי אדיר במשחק השביעי שהיא ניצחה 94-106. בכל ההסטוריה של ה-NBA אף קבוצה לא חזרה במשחק שביעי מדפיציט של 18 לנצח.

היה זה הנצחון הראשון של הקאבס בפלייאוף מאז 2018, והראשון ללא לברון ג'יימס כבר למעלה משלושים שנה!

הקאבס התקשתה נגד המג'יק בכל רבע שלישי של הסידרה הזאת ודווקא היום הרבע השלישי קבע הכל ב-18 הפרש – 15-33. מיצ'ל קלע 17 ברבע השלישי,ועזר לו מקס סטרוס עם שתי שלשות רצופות ששלחו את הקאבס לרבע הרביעי מובילים ב-8.

הרבע הרביעי היה יותר לשמור על ההפרש – 10+- וגיבור הרבע הרביעי היה אבן מובלי שעלה כסנטר במקום ג'לרט אלן הפצוע, 1קלע 11, קטף 16, וחסם 5, במשחק הגנה מפואר.

בצד השני פרנץ ווגנר מצא את היום הלא נכון לאחד ממשחקיו החלשים ביותר. הוה ירה 1 מ-15 מהפארקט כולל 0 מ-5 מהטריי, וסיים עם נט של מינוס 13.

דקה לסיום הקהל החל צורח "!WE WANT BOSTON". הם יקבלו אותם ביום שלישי. אני מקווה שהקאבס יגיעו ל-BEANTOWN עם ג'רט אלן, ואז תהיה לנו אחלה סידרה!

2. הארדן מדבר סוף סוף על קוואי לינרד

קרדיט:  Provided by Sports AlDente

James Harden (Credits: Sports Illustrated)© Provided by Sports AlDente

ג'יימס הארדן דיבר אתמול על הקליפרס ללא קוואי לינרד. "הוא ניסה לחזור למרות ברך נפוחה וכאבים, אבל אתה לא יכול לשקר את 'אמא טבע'. אלה חסרי המושג הטוענים שזה היה עוד 'משחק' של קוואי לינרד להכריח טרייד לקבוצה אחרת הם פשוט חסרי מושג הרוצים רק להרע. קוואי הוא השחקן הנאמן ביותר שניסה לשחק על ברך פצועה עד שאנחנו, השחקנים, בקשנו והתחננו בפניו לא לנסות יותר, עד שהוא עצמו הבין שהוא מחליש את הקבוצה במקום לעזור לה".

3. ווסטברוק מדבר על הפסד הקליפרס בפלייאוף

היה זמן בעונה הזאת שהקליפרס, עם מאמנה טיירון לו, הייתה הקבוצה הטובה ביותר בליגה. אבל שוב, הפציעה של קוואי לינרד הנראית כאילו היא נמשכת ולא מבריאה, הביאה את הסוף על הקבוצה.

ראסל ווסטברוק החליט לפנות לאוהדיו, ואוהדי הקליפרס, דרך סושיאל מדיה עם ההתחלה הזאת:

I’d like to share some of my actual thoughts to clipper nation and all of my fans. It’s a difficult time for a lot of people due to certain expectations that have been placed on them. Therefore, it’s understandable that there is pressure to plant stories or point the finger for what many would classify as a disappointing end to our season,” Westbrook posted.

4. מייקל וילבון – שאני לא מסמפט בגלל שאני לא מעריך את הידע שלו בכדורסל – נכנס בלברון ו-AD

Mark J. Rebilas-USA TODAY Sports :קרדיט

ESPN personality Michael Wilbon ripped into LeBron James and Anthony Davis on Friday over the way they handled the end of the Los Angeles Lakers’ season.

סיום העונה, ואז ההאשמות על המאמן דרווין האם, ואז פיטוריו, לא ישבו טוב עם איש ה-ESPN הזה שאת פרסומו עשה בתכנית הפופולרית PARDON THE INTERRUPTION ובהדרגה הפך לאיש הצוות של ESPN בכיסוי משחקי ה-NBA (לצד TNT של צ'ארלס בארקלי)

ביום ששי, בתכנית PARDON THE INTERRUPTIONמ הוא ביקר את AD ולברון על פיטורי האם.

הוא אמר:

They blame him. I hate to say this, if you want to be the GOAT, then take accountability like one! Do that!” Wilbon insisted, talking about how James wants to be included in the “Greatest of All Time” conversation. “You don’t blame this cryptically or backhandedly on Darvin Ham. I don’t want to hear from anyone in a Laker uniform that the primary problem was Darvin Ham.

It’s intellectually lazy and unaccountable. Those two guys are too great. They’re Hall of Famers. You’ve got to be better than that,” Wilbon said of Davis and James.

"הם עשו מהאם ה-SCAPEGOAT – השעיר לעזאזל – של הפסדי הלייקרס. וילבון מאמין שלברון ו-AD הרבה יותר אחראים לכשלונות של הלייקרס בשנתיים האחרונות מאשר האם. האם, שפוטר אחרי שנתיים של אימון הלייקרס, הרבה פחות אשם מהשחקנים או 'החלונות הגבוהים', אבל הוא היה הדבר הקל ביותר לפטר".

5. לונזו בול החליט להוציא לפועל את אופציית השחקן – 21.4 מיליון – שישנה לו בעונה הבאה עם הבולס

אחרי שלונזו בול החמיץ יותר משתי עונות בגין הפציעה בברכו השמאלית (כולל השתלת סחוס מלאכותי בברכו בניתוח נסיוני) הוא מקווה לחזור לשחק בעונת 2024-25. אבל את הסיפור הזה אנחנו שומעים כבר שלוש שנים.

Ball has undergone three surgeries on his left knee, the most recent a cartilage transplant in 2023. There remains some guarded hope that he could return next season, but there are no assurances that the damaged knee will allow for him to play again.

הסטטיסטיקה האחרונה שלו מה-NBA היא 13.6 נק', 5.6 ריבאונדים, ו-5.1 אסיסטים למשחק.

חוסר האקטיביטי שלו הפך ל-BLIGHT – כִּמשׁוֹן על ה-SALASRY CAP של הבולס. אבל חוזה הוא חוזה. לרוב הוא עובד לזכות הקהוצות. מדי פעם לטובת השחקנים. אז לונזו אמר לעצמו "אם לא אוכל לחזור לשחק בגלל שנפצעתי ב-NBA, אולי מגיע לי לקחת את הכסף ולברוח. לפחות אהיה מסודר לכל החיים".

.

Ball was the No. 2 overall pick to the Los Angeles Lakers in the 2017 NBA draft and eventually was traded to the Pelicans as part of the Anthony Davis blockbuster deal.

6. אלוף NBA מתנצל בפני ג'יילן ברונסון

פאול פירס, אלוף ה-NBA עם הבוסטון סלטיקס, הופיע בתכנית "UNDISPUTED" ואמר ש"לניו יורק ניקס אין כל סיכוי נגד פילדלפיה סיקסרס".

היום הוא אמר:

First off, I like to say sorry to the Knicks and Jalen Brunson because I’ve shown them no respect,” Pierce said on “Undisputed” on May 4. “But after this [first-round win], my hat off to them. I didn’t see this coming Skip (Bayless), I really didn’t. When I looked at the series before it started, I thought Philadelphia just had too much manpower for the short-handed Knicks.”

הוא הוסיף: "לא האמנתי שללא ג'וליוס רנדל יש לניקס סיכוי. ידעתי שברונסון ישחק טוב אבל לא תארתי לעצמי כמה טוב הוא ישחק. אני מתנצל"

כמה טוב ברונסון שיחק? הוא קלע לפחות 39 נקודות בארבעת משחקי פלייאוף רצופים, הראשון מאז מייקל ג'ורדן לעשות זאת.

7. אחרי פיטוריו של דרווין האם, החלו דיבורים על ג'ייסון קיד כמאמן הלייקרס הבא. מצד שני מרק סטיין מדווח היום שדאלאס עומדת להציע לו הארכת חוזה ארוך

לג'ייסון קיד נותרה עונה נוספת על חוזהו כמאמן דאלאס.

8. לפי ריק ביוצ'ר הוותיק מ-FOX SPORTS, ואחד המוערכים ביותר בביזנס, "פיניקס סאנס הגיעה למסקנה שעליה לפרק את השלישייה"

לפי ריק ביוצ'ר, המסקנה בסאנס היא שסכום השלושה כ-'שלישייה – קווין דוראנט, דווין בוקר, וביל בראדלי – נמוך ברמות מסכום חלקיה, כלומר כל אחד מהשלושה לחוד. הוא טוען שדווקא דווין בוקר הוא השחקן שהפניקס תהיה מעוניינת להטריד. גם בוקר וגם הניקס הביעו בעבר רצון להתאחד. השאלה היא מה הניקס תסכים לתת עבורו.

ריק שאל GM של קבוצה בדיביזיה של הסאנס אם בוקר רוצה להישאר בסאנס:

“Does Book want to stay in Phoenix? Unclear,” the GM told Bucher.

דבר נוסף שהוא UNCLEAR לדעת ביוצ'ר היא השאלה אם הסאנס רוצה להמשיך עם פרנק ווגל כמאמן.

trying to go to the second round

Loaded: 14.60%Play

Current Time 0:03

/

Duration 4:47Quality SettingsCaptionsFullscreen

The UBJ

Jalen Brunson DELIVERS In Series-Clinching Game 6! 🗽 #PLAYOFFMODE May 2, 2024Unmute

0

View on Watch

“I’m still stunned,” Pierce said, “truthfully that a guy like Jalen Brunson who’s had a great year, phenomenal year should be on the All-NBA First Team arguably. You can make a case for that right now. Jalen Brunson is probably the most dominant player, he’s the best player in the playoffs right now. I mean not the best player but he’s playing the best.”

Pierce, nicknamed “The Truth” finally accepted the truth that will forever be part of the Knicks lore.

It was not only Brunson who earned Pierce’s great respect but also Tom Thibodeau, who coached him in Boston during their title run in 2008.

“The Knicks should have had more consideration for Coach of the Year for Coach Thibodeau  because he’s been doing this all year short-handed,” Pierce said.

Thibodeau finished fifth in the NBA Coach of the Year race won by Oklahoma City Thunder’s Mark Daigneault.

Paul Pierce Makes Jalen Brunson Comparison

The Knicks playoff run with Brunson reminds Pierce of the Celtics’ Eastern Conference Finals march in 2017 with also a small point guard.

“Just when you just didn’t think a little guy at his stature can do it, he’s continued to do it,” Pierces said. “So they’re going to ride his coattails. He reminds me of when Isaiah Thomas was in Boston. Remember that ride he had? They rode that to the Eastern Conference Finals and he just put on the show. A short guy you just didn’t believe. Lefty, same thing. It reminded me of that.”

But unlike Thomas, who became a one-season wonder after a hip injury, Brunson is more durable and has been doing this in the playoffs for three consecutive seasons dating back to his last year with the Mavericks.

פרסומת הנעליים של ויקטור LEAVES BASKETBALL WORLD BUZZING

San Antonio Spurs center Victor Wembanyama is coming off one of the best rookie seasons in NBA history. 

In his first year, the 7'4 big man out of France averaged ridiculous numbers, scoring 21.4 points per game with 10.6 rebounds per game, 3.9 assists per game, and 3.6 blocks per game. 

Before Wemby was drafted, Nike made the executive decision to sign him to an endorsement deal for all the hype he was receiving. That decision is definitely paying off for them as Wembanyama is already one of the biggest names in sports. 

Early Sunday afternoon, Nike released the first advertisement for Wembanyama and it is incredible. They are using the slogan "Aliens are real and hoop among us." 

Victor Wembanyama, San Antonio Spurs © Daniel Dunn-USA TODAY Sports

Victor Wembanyama, San Antonio Spurs © Daniel Dunn-USA TODAY Sports© Provided by Athlon Sports

The commercial was posted to social media by Nice Kicks and fans were buzzing about it, saying how incredible it is.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
40 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Don
Don
6 במאי 2024 4:46

תודה מנחם 🙂
תענוג לקרוא את הכתבות שלך.
חבל שאין עוד פרשני ספורט שמביעים דעתם האמתית על הגועל נפש של פיטורי מאמנים בלייקרס. כל כך מגעיל בחיי.

עגל
עגל
6 במאי 2024 13:26
Reply to  Don

חח המון מביעים את דעתם, כולם מקוששים רייטינג, מה חשבנו?

IDO
IDO
6 במאי 2024 4:52

צריך לשים סימן קריאה על העונה הזאת.
קו פרשת המים בין הדור של קיידי לברון קארי. לבין החברה החדשים. וובניאמה, אדוארדס, ברונסון, לוקה.
והדור שכרגע בפריים: יוקיץ קיירי אנטמקומבו.

בעלי הקבוצות כדאי שיקראו את המציאות.

אופיר נ.
אופיר נ.
6 במאי 2024 5:05

כולם מפחדים מלברון ומהקשרים שלו בתקשורת והקשרים שלו עם ריץ' פול.
אבל הבן אדם הוא Fake אחד גדול.
שחקן כדורסל ענק.
בן אדם קטן.

אופיר נ.
אופיר נ.
6 במאי 2024 5:08

מנחם, תודה על המעורב.
הערכתי שהקאבס ינצחו ב-7 בגלל 2 סיבות:
1. אורלנדו צעירים וללא כוח אש מספק מחוץ לקשת.
2. קאבס עברה טראומה בשנה שעברה מול הניקס. הניסיון ומיצ'ל היו צפויים ללמד אותה לסגור את הסדרה.

הקאבס חייבים את ג'ארט אלן בריא.
בלעדיו אין להם סיכוי לגנוב יותר ממשחק אחד.

gogo
gogo
6 במאי 2024 5:14

תודה על המעורב

NBA בדם
Editor
6 במאי 2024 12:36

dd

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
6 במאי 2024 13:14

KSP

NBA בדם
Editor
6 במאי 2024 14:32

😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שאלה לכל רפי הבנה דרגו לי את 30 השחקנים הכי טובים בליגה כיום.
הכוונה אם נותנים לכם לבנות קבוצה לשנה הקרובה עם מי אתם מתחילים את הקבוצה. כמו בחירת דראפט יעני.
האמת שהיה קשה לי לדרג את הטופ 30 מאד באף שנה לא הייתה התלבטות כזאת. קחו בחשבון שזה כולל סיכויי הצלחה בפלייאוף, למשוך כל העונה הסדירה ולא לואדרים כמו באטלר וקיירי שבאים לשחק 40 משחקים בעונה הסדירה 😉 ( כאילו אתם יכולים לשים אותם לא אכפת לי אבל קחו בחשבון סיכויי הגעה לפלייאוף ומיקום איתם).

טוב הנה הרשימה שלי. השלישייה הראשונה הייתה קלה אחכ קשה מאד לדרג

1. לוקה
2. שגא
3. יוקיץ
4. אדוארדס
5. סטף
6. מיצל
7. טייטום
8. אמביד
9. יאניס
10. גה
11. באנקרו
12. דוראנט
13. ברונסון
14. מקסי
15. מורי
16. טריי
17. פוקס
18. בוקר
19. דיוויס
20. ויקטור
21. פרנץ ואגנר
22. דמיאן
23. גיילן גרין
24. ואסל
25. גיילן וויליאמס
26. פול גורג
27. דרוזן
28. סיאקם
29. באטלר
30. אדביו

The Pro
The Pro
6 במאי 2024 13:13

אין ספק שהכינוי שלך מתאים לדירוג רפוי הבנה.

לוקה רק בעונה שעברה לא הגיע לפלייאוף,גם השנה היה עף בקלות בסיבוב הראשון בלי יכולת עילאית של ארווינג.
שגא הוא צעיר שאפילו האוהדים עדיין לא יזהו ברחוב ליד אחד כמו מוראנט.
אמביד,אנטקמבומפו ודיוויס אלו שחקנים שאתה צריך להוציא עליהם ביטוח רפואי עוד לפני שאמרת פלייאוף.
סטפן קורי הפך למלך הפלייאין ובכל שנה מפסיד בו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Pro

ועדיין כל אחד מהם עדיף על השקץ וכתבי החצר שלו. השקץ מתאים לווש לנפח סטט קלוריות ריקות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
6 במאי 2024 14:39
Reply to  The Pro

רגע רגעעעעע!
שימון לא רפוי, אנחנו מקבלים ממנו דיווחים בשש בבוקר על סקס סוער עם האישה, שהילדים לא ישמעו.
הוא לא רפוי, רק רפה זה הבדל ענקי!

zenmaster
zenmaster
6 במאי 2024 18:00
Reply to  The Pro

תן לי שחקן בליגה שבעיניך מגיע לחצי גמר המערב עם הצוות המסייע של פי ג'יי, הארדאווי, קליבר, גאפורד, לייבלי ודריק ג'ונס(בלי לוקה ובלי קיירי). אני אחכה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
6 במאי 2024 13:16

בלי גיילן בראון ברשימה?
יש לך חור בהשכלה ותואר BA בהסכלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקח אותו רק אם אני רוצה להגיע לבחירה 1 בדראפט הבא. גיילן בתור שחקן מוביל שההגנה מתמקדת בו חחחחחחח
https://giphy.com/clips/theoffice-the-office-peacock-tv-show-LyVxMpVlsmK8vg3Xa8

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

לא נענית לאתגר דוק לס. אולי מחר במעורב שלך תתן את הטופ 30 שלך

zenmaster
zenmaster
6 במאי 2024 17:54

1. יוקיץ'(אני מאמין ב"קינג אוף דה היל". זה של הגאון עד שיוכח אחרת)
2. לוקה
3. יאניס
4. שג"א
5. אנט
6. סטף
7. אמביד
8. דוראנט
9. טייטום
10. ברונסון
11. ג'ה
12. דיוויס
13. קיירי
14. לברון
15. מיצ'ל
16. בוקר
17. וומבי
18. בנקרו
19. סבוניס
20. באטלר
21. קוואי(הוא ובאטלר זו דילמה, אבל זוכר לו חסדי נעורים)
22. פוקס
23. האליבורטון
24. בראון
25. ציון
26. מקסי
27. שנגון
28. טריי
29. מארי
30. ג'יילן גרין

כמעט נכנסו: באם, ג'ורג'י בוי, דמיאן, וויליאמס, צ'ט

NBA בדם
Editor
6 במאי 2024 12:48

האתר קרס כנראה בגלל שלא יכל להעמיס על עצמו 7 משחקים של קליבלנד-אורלנדו. הייתה לי הרגשה שזה יקרה.

birdman
birdman
6 במאי 2024 12:50

האם scapegoat אבל scape g.o.a.t

Shenanigans
Shenanigans
6 במאי 2024 13:00

1. יוקיץ׳
2. שג״א
3. לוקה
4. יאניס
5. אנט
6. טייטום
7. דיוויס
8. סטף
9. בנקרו
10. קיירי
11. וומבי
12. ברונסון
13. מיצ׳ל
14. מקסי
15. ג׳מאל
16. לברון
17. סאבוניס
18. ג׳יילן וויליאמס
19. דריק וויט
20. ואסל
21. בוקר
22. אמביד
23. צ׳ט
24. בארנס
25. דוראנט
26. פוקס
27. באם
28. מרקאנן
29. גובר
30. סיאקם

31. ג׳יילן בראון
32. אלן
33. האליברטון
34. ואגנר
35. דרוזן

איזכורי כבוד: שנגון, גרין, ביין, הולידיי, דז׳ונטה, גורדון, פורטר ג׳וניור, קאט
לא אוזכרו בכבוד: קוואי, באטלר, טריי, ג׳ה, זיון, לילארד, אינגרם, הארדן

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  Shenanigans

דרק וייט כוכב עליון. רק אומר

The Pro
The Pro
6 במאי 2024 13:20

אחלה מעורב.
הקליפרס פשטה את הרגל ואין לה שום דרך חוץ מלפרק את העסק.
לקאבס אין מה לחפש בשלב הבא,
היה עדיף להטיל מטבע וללכת לראות שידור חוזר של המירוץ סוסים בקנטאקי.

בוסטון בדרך הבטוחה לגמר והשאלה היא רק מי באמת תגיע
מהצד המערבי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Pro

הלייקרס בדיוק במצב של הקליפרס,רק עם יותר כתבי חצר המאדירים את המלך. לגריסה

עגל
עגל
6 במאי 2024 14:12

במיוחד לאחד הקוראים בהופס:
ד"ר ניצן גונן הצליחה לגדל אשכים במעבדה. יש גברים שזה עשוי לשנות את חייהם:
https://www.haaretz.co.il/magazine/2024-02-15/ty-article-magazine/.highlight/0000018d-a882-d0cb-a5ef-bbae8f450000

MBK
Editor
MBK
6 במאי 2024 14:30
Reply to  עגל

הייתי רושם את לברון להיות הראשון
עם ביצים הוא יהיה ה GOAT undisputed

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
6 במאי 2024 14:42
Reply to  עגל

ומה עם המנוע?
אגב, זה מזקיר את הספר חמשירי זימה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
6 במאי 2024 19:29
Reply to  עגל

🤣🤣🤣

MBK
Editor
MBK
6 במאי 2024 14:40

מעורב מעולה וגדוש מנחם
הקאמבק של קליבלנד כנראה הכי גדול בהיסטוריה אך יש נתונים מ96-97 (של פליי ביי פליי)
הקליפרס/הארדן – כשלון קולוסאלי נוסף
הסאנס יעשו טעות איומה עם יעשו טרייד על בוקר
לדעתי הם חייבים לעשות טרייד על כל שחקן שייתן להם בחירת דראפט
אין להם בחירות דראפט עד 2030 כולל (להוציא בחירת סיבוב שני אחת השנה)
דרווין האם כמו דיוויס ולברון אחראים לכשלון של הלייקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

טרייד שעובר בטרייד מאשין לא צוחק

סאנס מקבלים: לברון, ראס, הארדן, קאווי, גורג
קליפרס מקבלים: ביל בוקר נורקיץ רויס אוניל
לייקרס מקבלים: גרייסון אלן, ברנדון בוסטון ובחירות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אישיבה אגב חותם על זה ב2 ידיים ומביא גם בחירות 2040 2041 2042

נראה לי גם באלמר יזרום

צריך למצוא לגני ממתק

zenmaster
zenmaster
6 במאי 2024 18:02

אני מקווה שהלייקרס מקבלים את כל הבחירות שיש חחחחחחח לברון על גרייסון אלן? כתבי השקץ כבר יכינו את הגיליוטינה

Berch
6 במאי 2024 16:05

תודה על המעורב
לגבי הפסד אורלנדו, נראה ששילוב משחק 7 + יום השואה היה גדול מדי עבור האח הגרמני הצעיר והמוכשר….
🙂

אוהד ס"א
6 במאי 2024 16:15

אם לברון רוצה אתגר של ממש וליצור לגאסי אמיתי ולא עוד סובארו 1990, כפי שהוא, שייקח על עצמו את תפקיד המאמן.
הוא ממילא המאמן וה- GM בפועל, אז בוא נעשה את זה רשמי
בלתי אפשרי? ביל ראסל הצליח להיות שחקן, מאמן ולקחת אליפות. איך זה נשמע?
ללברון יש ראש כדורסל מדהים. ראיית המשחק שלו וההבנה של את המשחק עולות על היכולות האתלטיות שלו בשיאן, הבעיה זה האופי הקטן שלו: כי בעוד השחקן מנפח סטטיסטיקות אישיות ועסוק בפלופינג. המאמן שבו מתחבא מתחת לסינר של האם/ המאמן התורן
אם מנצחים, זה לברון
אם מפסידים, זה המאמן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
6 במאי 2024 17:35
Reply to  אוהד ס"א

מתחת לסינר של לברון כמאמן-שחקן, אם מנצחים זה לברון ואם מפסידים, זה הם אה-הם…..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤟🤟🤟🤟🤟🤣🤣 אהאם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

"פיניקס סאנס הגיעה למסקנה שעליה לפרק את השלישייה" – בוקר טוב אליהו… מותר לטעות, אבל זה ממש עיוורון. מרתיח.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

ירון, החלום
ירון, החלום
6 במאי 2024 20:40

בס"ד
תודה מנחם.
מעורב משובח.
אהבתי את הפרסומות של וומבי.
שים לב, מאז שדיברו עליו פרוספקט לליגה, נאס"א פתאום רומזים שיש חייזרים…