הסיבוב השני נפתח במשחק יחיד – סיקור משחק 1 של דנבר נגד מינסוטה / עמיחי קטן

דנבר נאגטס – מינסוטה טימברוולבס (0-0 בסדרה טרם המשחק):

אנתוני אדוארדס פתח את הסדרה בשלשה, טאונס קלע סל ועבירה ואדוארדס אחריו גם כן וזה כבר 9- 0 למינסוטה לפני שגורדון העלה את דנבר על הלוח, אך אדוארדס החזיר בשלשה ושלח את דנבר לפסק זמן. אדוארדס חזר עם ליי-אפ, פורטר קלע 2, טאונס מצא את אדוארדס שחתך יפה וסיים בליי-אפ ואחר כך את גובר להטבעה, ומייקל מאלון לקח עוד פסק זמן בפיגור 18- 4.

יוקיץ' הפעם קיבל את גובר ולא טאונס שירד לנוח וסיים עם סל, פורטר הוסיף שלשה ועוד 4/4 של יוקיץ' מהקו והטבעה של פורטר צמצמו ל-3 בלבד והפעם פסק זמן של מינסוטה. רג'י ג'קסון הוסיף עוד 2 וריצת 13- 0, אך אדוארדס הגיב עם סל ועבירה. ג'קסון שם שלשה, פורטר הוסיף 2 ויוקיץ' עוד שלשה וזאת כבר ריצת 21- 3 לפני שאלכסנדר-ווקר קלע 2 וקבע 25- 23 לדנבר בסיום הרבע הראשון.

טאונס קלע ראשון ברבע השני ואחריו קייל אנדרסון, והם החזירו למינסוטה יתרון 2 לרגע, אבל פורטר ענה בשלשה, בראון בדאנק ופורטר עם עוד 1/2 מהקו. טאונס הגיב עם 1/2 מהקו, יוקיץ' ענה ב-2 על השמירה שלו ואדוארדס שם 2 מחצי מרחק, כך שזה 33- 30 לדנבר אחרי חצי מהרבע השני. יוקיץ' הרים את כריסטיאן בראון לאלי-הופ, ושוב התגובה הייתה של אדוארדס מחצי מרחק, וזה שוב יתרון 3 של האלופה.

קולדוול-פופ קלע שלשה ואדוארדס ענה באחת משלו וגם חטף וסיים בליי-אפ. יוקיץ' שם 2, טאונס הגיב בשלשה וקבע שוויון, אך הפיינלס MVP המכהן מצא את גורדון באלי-הופ שהחזיר לדנבר את היתרון. יוקיץ' שם עוד 2 וקבע 44- 40 לדנבר בסיומה של מחצית שבה אדוארדס קלע 25 נקודות למינסוטה, אך כל האחרים הרגישו את ההגנות החזקות שיש בשני הצדדים.

טאונס פתח את המחצית השנייה בשלשה, יוקיץ' הרים שוב את גורדון לאלי-הופ ופורטר שם שלשה, אך טאונס הגיב ב-2. מארי תפר את 3 הנקודות הראשונות שלו במשחק בזריקה קשה בסוף שעון, ושוב טאונס הגיב ב-2, יוקיץ' ענה ב-2 קלות ואצל מינסוטה היה זה קונלי שהגיע לנקודות ראשונות במשחק עם סל ועבירה. חסימה נהדרת של אדוארדס הובילה מתפרצת שהסתיימה בהטבעה של טאונס, גורדון שם 1/2 מהקו וטאונס ענה בעוד 2 וצמצם ל-55- 54.

קולדוול-פופ קלע שלשה וקונלי ענה באחת משלו, מארי שם ליי-אפ אקרובטי מרשים ויוקיץ' הוסיף 2 מהקו, אך קונלי ענה בשלשה נוספת ונאז ריד קבע שוויון 62 בהטבעה. מארי וקונלי שמו 2 בכל צד וג'סטין הולידיי קלע שלשה עבור דנבר, אך אדוארדס ענה בשני סלים רצופים מחצי מרחק ושלשה של אלכסנדר-ווקר העלתה את מינסוטה ליתרון 5. פורטר שם 1/2 מהקו, אדוארדס הגיב ב-2 ויוקיץ' קיבל נקודה מהקו על עבירה טכנית של אדוארדס והוסיף 2 במהלך הבא. 73- 71 למינסוטה בסיום הרבע השלישי.

מארי פתח את הרבע עם 2/2 מהקו ונאז ריד הגיב ב-2 ושוב מארי קלע 2, הפעם מהצבע, וריד ענה ב-2 משלו. גורדון שוב קבע שוויון בצבע וקונלי ענה בשלשה. מארי שם שלשה עם עבירה והעלה את דנבר ליתרון, אך אדוארדס ענה ב-2 בצבע ועוד 2 מחצי מרחק. בראון תפר שלשה, אך ריד ענה באחת עם הקרש והוסיף הטבעה לפני שיוקיץ' ענה ב-2 משלו. 89- 86 למינסוטה כשנותרו 5:15 דקות לסיום, ונראה שיהיה צמוד ומותח עד הסוף.

ריד שם 2, מארי ענה ב-2 משלו וריד הגיב בעוד שלשה. יוקיץ' ענה בסל ועבירה, גובר הגיב בתיקון להחטאה של עצמו ל-2 נקודות, אדוארדס הוסיף 2 מהקו וגובר קלע עם הקרש והביא ריצת 6- 0 ויתרון 9 של מינסוטה. אדוארדס הוריד שעון וקלע מחצי מרחק, יוקיץ' עצר את הריצה בסל וצבע ושלשה ואדוארדס ענה ב-2 מהקו וזה 8 למינסוטה, 38.6 שניות לסיום. פורטר שם שלשה, אדוארדס ענה ב-2 מהירות והחטאה של גורדון סגרה את המשחק. בסיום, 106- 99 למינסוטה שעולים ליתרון 1- 0 בסדרה.

אדוארדס הוביל את מינסוטה עם 43 נקודות (16, 9, 6 ו-12 בחלוקה לפי רבעים), 7 ריבאונדים ו-2 חסימות ב-17/29 מהשדה ו-6/6 מהקו, טאונס קלע 20 (11 ברבע השלישי) ב-8/13 מהשדה, נאז ריד קלע 14 מתוך ה-16 שלו ברבע האחרון וקונלי קלע 14 עם 10 אסיסטים, מהן 11 נקודות ברבע השלישי.

אצל דנבר, יוקיץ' רשם 32, 8 ו-9 עם 3 חטיפות (וגם 7 איבודים) ב-11/25 מהשדה, פורטר קלע 20 עם 3 חטיפות ומארי קלע 17, כולן במחצית השנייה.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
131 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
etayef
etayef
5 במאי 2024 8:45

וכל הכבוד למתנאל על פריוויו מדויק, ממש סיכום של המשחק, רק לפני

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 8:47

וואו וואו וואו וואו

אני לא מאמין שאני אומר את זה – מיני הם על אמת, קונטנדרים במלוא מובן המילה. הסדרה הזו הולכת להיות קרב יותר רציני משחשבתי(חשבתי שיקחו משחק שניים וקצת יקשו על דנבר). ברור שזה הולך לקרב ארוך אבל בשביל זה דנבר חייבת התאמות. ההגנה של מיני מאתגרת את דנבר מאוד בכל פרמטר, ואנט נראה כמו שחקן טופ 5 בליגה והפנים הבאות של הליגה.

דה שוט רד מהעגלה של מיני ומיד אני רוצה בהצלחתו של איש הנמלה ואיתך על העגלה הוא יתחיל עם #איירבול_בדאנק

(האם הוא כל כך טוב והוא ישבור גם את קללת העגלה של דה שוט?)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

אם הוא שובר את העגלה של דה שוט זה מעלה אותו לדרגת טופ 1 🤣🤣🤣
מיני זה דוגמא מה עושה לשחקנים לחץ תמידי על הכדור ולא שעומדים עם ברכיים ישרות על קו העונשין ו חכים למתקיף 😉

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
5 במאי 2024 8:57

+1965

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

דה שוט ואברי זה חלוצי ההתיישבות במיניסוטה רק שתדע

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 9:04

מיני זו אחת העגלות הגדולות של דה שוט אם אנט שובר את הקללה הוא עולה למקום הראשון בדירוג יקירי הללל ומקבל פסל ומסיבת רייב לכבודו. פוטנציאל לרגע היסטורי בתולדות הופס הוא הנבחר

דה שוט
דה שוט
5 במאי 2024 9:16

חחחח איפה אברי? נעלם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

עשה קאווי לך תסמוך אליו

דה שוט
דה שוט
5 במאי 2024 9:31

😂😂😂😂😂😂😂

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 10:32

נכנס ללואוד

Avri
Avri
5 במאי 2024 12:21

חחח… 😄, מה ששמעון אומר עושה קוואי. הסלטיקס צריכים אותי עירני בשלבים היותר מאוחרים.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
5 במאי 2024 8:58
Reply to  zenmaster

לאלאלא.
דה שוט נשאר בעגלה של מיני בתור הנהג.
שמתי את דנבר בגמר.
דיר בלאק.
דה שוט תן עבודה

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 9:01

דוקי אני ויתרתי על סיכויי הבראקט שלי ברגע שהיווני לא חזר ונתן לאינדי להרוס לי הכל(שמתי את היווני לילי בגמר המזרח). דנבר אצלי אלופה בבראקט אז הדחה שלהם זה בכלל חורבן אבל גו אנט!!!! second coming של מייקל!!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
5 במאי 2024 9:02
Reply to  zenmaster

קללת דה שוט יותר חזקה מהכל.
כל עוד הוא על העגלה,אני רגוע

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 9:15

זה הזמן לגאולה לדה שוט. בכדורגל הבנתי שהעגלה שלו זה ריאל אז תמיד יש תקווה חחחחח בכדורגל העגלה שלו היא סוס שלא היה מבייש את יוקיץ'. הגיע הזמן שגם בכדורסל. העגלה של דה שוט שוב נוסעת על הצוק(בדנבר), נראה אם אנט יציל אותה מתהפכות ונפילה לתהום בנוהל.

דה שוט
דה שוט
5 במאי 2024 9:15
Reply to  zenmaster

אח יקר,
א. לפני שנה אחרי הטרייד של גובר הכרזתי מיני גמר מערב. כמו תמיד הקדמתי את זמני. זו אותה הקבוצה. לאברי שמור מקום כבוד על העגלה, כל השאר טרמפיסטים חחחח (חוץ מזעפרני האוהד היחידי האמיתי שלהם)
ב. יאניס הפיל גם אותי (וגם דוראנט וקאוואי כצפוי)
ג. לדנבר אין כלים לעבור את מיני. מארי בפלייאוף חלש (כתבתי את זה בפריוויו לסדרה נגד הלייקרס) גורדון זה רק האסל וזה לא מרשים את החיות של מיני, כל השאר שם לא יכולים להגיע לזריקה. נשאר יוקיץ, לא מספיק, הלילה דנבר בבית לא הגיעו ל-100!
ד. מיני הערב היו חלשים, גובר וטאונס לא יתנו עוד הרבה משחקים כאלה, מק׳דניאלס סיים ללא נקודות! מה שאני מנסה לומר זה בעצם… אהה… הכינו את המטאטאים…
😱
נ.ב.
דוקי פופרס, שים קסדה, לבש שחפצ וכנס למקלט חחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
5 במאי 2024 9:19
Reply to  דה שוט

אני מריח פצצת סירחון בעגלה של מיני.
אתה תמצא דרך לחסל אותם סומך עלייך.
בינתיים שמתי חליפה אטומה.
דה שוט פורץ את ההגנה של דנבר
https://giphy.com/gifs/prison-break-jailbreak-prisonbreak-5dSVAtCUZCA9g3xKfv

דה שוט
דה שוט
5 במאי 2024 9:43

דוקי דוק במשחק 2 בדנבר
comment image&ct=g

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
5 במאי 2024 9:51
Reply to  דה שוט

חחחחח יו קילד

אשך טמיר המקורי
5 במאי 2024 14:41
Reply to  דה שוט

נתת ווינר שוט

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 9:58
Reply to  דה שוט

מי יודע אולי באמת נצטרך לשלוף את המטאטא חחחח אני לא מוותר על דנבר אחרי משחק, נראה מה קורה במשחק ה2. בכל מקרה יום טוב לעגלה חחחחחחח
לא חושב שהם היו חלשים בטח לא שאנט בתצוגת גואט(הוא מדהים והכל, אבל הוא לא ישחק ככה כל הסדרה)

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
5 במאי 2024 11:30
Reply to  zenmaster

העונה הסדירה, אף שהיא עונה סדירה ולא פלייאוף, הייתה מספיק כדי לדעת שמיני היא קבוצה חזקה מאוד ומעולה בשני צדי המגרש ובמשחק קבוצתי וקונטדורית לכל דבר ועניין.

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 12:08

בתור אחד שנכווה בעבר(פיניקס, אטלנטה, טורונטו) אני אוהב לחכות לפלייאוף

עגל
עגל
5 במאי 2024 11:57

נכון מאוד, יש לו הבנת משחק ברמה של שחקן בן 30

NFS
NFS
5 במאי 2024 12:19

מדוייק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקסי קלבר בחוץ להרבה זמן סיכוי טוב שסיים את חלקו בפלייאוף

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 9:02

מעניין איך זה ישפיע על דאלאס, חשוב להם מבחינת מסה בצבע ובמשחק 5 היה גדול עם קליעה טובה בזמן חשוב. לא גיים צ'יינג'ר מטורף(זה לא לוקה/קיירי, אפילו לא שחקן חמישייה) אבל שחקן חשוב ברוטציה ונראה איך יתמודדו.

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 9:13
Reply to  zenmaster

חלוק לגבי קליבר. מצד אחד חשוב כמו שכתבתי וגם במובן שהוא הגבוה היחיד בדאלאס שמסוגל לרווח. מצד שני יש ימים שהוא חושך מוחלט ולא מסוגל לתפוס כדור. לא חושב שזה מסיים את חלומות האליפות, כן בטוח שזו מכה שדאלאס תיאלץ להתמודד איתה.

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 8:58

רשמים מתחילת הפלייאוף:
בינתיים נותרו 6 קבוצות עם סיכוי כלשהו לאליפות, ויסלחו לי אוהדי אינדי וקאבס/אורלנדו על זה שאני לא לוקח אותם ברצינות לאליפות העונה. נתחיל מהנמוך לגבוה:
6. ניקס – קבוצה חזקה וטובה, אבל תיבס הקצב(אני מאוהביו דווקא) שחט אותם, הם קצרים ויודחו מול בוסטון.
5. OKC – אחת הקבוצות השלמות ביותר בפלייאוף, ובוודאי יותר מאוזנת מהקבוצה הבאה ברשימה, הסדרה מול דאלאס זו הזדמנות להראות שהם יותר מזה(בדיוק כמו שמיני הראתה היום ומול הסאנס) במבחן הרציני הראשון שלהם(ניו אורלינס בלי ציון זה לא מבחן לכלום).
4. דאלאס – כאן עד שיוכיחו אחרת, בפער קטן מאוד מאוק. נתנו סדרה טובה מול הקליפרס סך הכל, ושחקני המשנה נכנסו לתוך הסדרה. קיירי מדהים מתחילת הפלייאוף, לוקה מאכזב משהו ועדיין נתן סדרה טובה מאוד(מאכזבת בעיקר באחוזי הקליעה ובהגנה בשני ההפסדים). ביכולת שהראו מול הקליפרס אין באמת סיכוי, אבל אני מאמין שלוקה ישפר את האחוזים של 40 מהשדה ו24!!! מה3.
3. מיני – וואוווו איזה פלייאוף עד עכשיו. קודם שיתקו את הקליר פאת של השמשות, ומשחק ראשון אדיר מול דנבר. הגנה חזקה, ואנט כוכב עליון. עוד משחק אחד כזה והם כבר יעלו למקום הראשון.
2. בוסטון – פורזי בחוץ? אם כן הסיכויים קטנים עוד יותר. היחידה ברשימה שבשבילה כל דבר מלבד אליפות הוא אכזבה, ואני צופה להם אכזבה, ולו רק בגלל שדריק ווייט לא יכול לתפוס פיקוד מול לוקה/יוקיץ'/אנט/שג"א. וגם טייטום לא מסוגל להתמודד איתם. בכל מקרה קבוצה מעולה ובנויה מדהים. החמישייה הטובה בפער בליגה(על הנייר).
1. דנבר – האלופה המכהנת עם השחקן הטוב בעולם עד שיוכח אחרת ושחקן הקלאץ' הגדול בפלייאוף כרגע עד שיוכח אחרת(קיירי? אנט?). אבל כרגע לא בטוח בכלל שיעברו את מיני, זה 50/50, את המשחק הבא אסור להם להפסיד אחרת יוקיץ' יכול להתכונן לקנקון(הוא דווקא יעדיף את גלבסטון)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

לא נראה לי שיוקיץ חוגג בקנקון נראה לי יותר כמו פופרס באיזה יער בסרביה מסיבת טבע

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 9:51

חוגג עם הסוסים לא בשבילו הסטריפ קלאבס

אור
אור
5 במאי 2024 10:51
Reply to  zenmaster

משהו כזה עם סוסים במקום טנקים
.
https://www.facebook.com/share/v/CzG3RMaUdjDrBxS1/?mibextid=oFDknk

The Oak
The Oak
5 במאי 2024 11:21
Reply to  zenmaster

הניקס היו מנצחים את בוסטון אם בוגדאנוביץ לא היה גומר את העונה. כעת זה הולך להיות שקול.
המנצחת ממינסוטה דנבר תגיע לגמר הנ.ב.א. ו-55אחוז שגם תיקח אותו.
אוקלהומה סיטי יכולים להגיע לגמר בשנה הבאה אם כולם יהיו בריאים
שמחתי לעזור

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 11:23
Reply to  The Oak

אני ידוע כאחד מאלו שלא מאמינים במיוחד בבוסטון, ועדיין – הם רמה או שתיים מעל כל הקונפרנס הזה שמכונה "המזרח"

The Oak
The Oak
5 במאי 2024 16:40
Reply to  zenmaster

היו רמה או שתיים בעונה הסדירה. בפלייאוף מדברים הגנה. and I call Mazulla to prove me wrong!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
5 במאי 2024 11:39
Reply to  zenmaster

אם פורזי נפצע רציני אז הסיכויים לאליפות נמוכים. אם הוא יחלים עד גמר המזרח והסלטיקס יעלו אליו בלעדיו, אז הסיכויים גבוהים.

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 13:43

פורזי ממה שראיתי נפצע בפציעה דומה ליאניס וההחלמה היא בממוצע 29 ימים, זה לא נשמע טוב

אבג
אבג
5 במאי 2024 9:03

מינסוטה שיחקו מעולה ועדיין ניצחו בקושי.
דנבר שיחקו בינוני והי במשחק.
אפשר לייחס את כל ההחטאות של יוקיץ מתחת לסל להגנה, בעיני זה יותר תלוי ביוקיץ.
אבל אין ספק שהיה משחק כיפי, שרק ימשיך ככה

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 9:08
Reply to  אבג

בפלייאוף הזה זה המשחק השני שמפתיע אותי ככה. הראשון היה קליפרס-מאבס משחק 1. במקרה הראשון זה הרגיש כמו חריגה סטטיסטית. המאבס הסריחו את המגרש לגמרי, הארדן ווסטברוק וג'ורג'י שיחקו כאילו אנחנו ב2017, ולוקה וקיירי נעו בין בינוני(קיירי) לשקץ שצורח על שחקן המשנה הפצוע(ברור מי). היה ברור שזה לא ימשיך ככה, ואכן הקליפרס חזרו למציאות, קיירי היה מדהים, לוקה נכנס לקצב והמאבס ניצחו.
כאן זה הרגיש הרבה פחות כמו דבר חריג. ג'מאל התעורר במחצית השנייה, יוקיץ' החטיא קצת אבל היה טוב מאוד, גם פורטר. אצל מיני – אדוארדס היה מדהים, והשאר הציגו יכולת טובה אבל לא משהו חריג במיוחד.
מענייו לאן זה יתפתח, אבל זה משחק מדאיג עבור דנבר.

אבג
אבג
5 במאי 2024 9:51
Reply to  zenmaster

לא יודע אם חריגה סטטיסטית אבל בסוף גם מול הלייקרס המשחקים היו צמודים פשוט יוקיץ קלע וגמאל ניצח.
נראה איך יתפתח,
לא הייתי אומר שדנבר צריכים חהיות מודאגים אבל כן דרוכים הם יצטרכו לשחק אוב

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 9:54
Reply to  אבג

מודאגים מודאגים המשחק הבא זה להיות או לחדול.

דה שוט
דה שוט
5 במאי 2024 10:26
Reply to  zenmaster

לגמרי

שי אבן צור
5 במאי 2024 11:34
Reply to  אבג

אתה חושב שהם לא צריכים להיות מודאגים כי אתה ראית זאבים ב A game מנצחים גושים ב B game
זה לא מה שאני ראיתי
אני ראיתי יוקיץ' שהתאמץ כפליים כדי לדלוור את המספרים שלו (והוסיף 7 איבודים)
אני ראיתי גורדון שלא יכול לחגוג בצבע כמו שהוא אוהב…

הם צריכים להיות מאד מודאגים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 במאי 2024 12:01

+1966
זה בדיוק מה שגם אני ראיתי.
לא יודע אם אנטמן יכול לתת עוד משחק כזה אבל לא לשכוח שהוא לא הכוכב היחידי בקבוצה הזו. יש גם קאט יש קונלי ואפילו לרייד יש את הפריצה שלו.

Smiley
Editor
5 במאי 2024 9:18

קרמיט ממשיך ללעוג לתורת הנעליים של דה-שוט. יש מצב שעד כה הוא השחקן הטוב בפלייאוף (והוא גם משחק הגנה).
הטימברוולבס קיבלו רבע שלישי נהדר מקונלי (רק שיישארו לו רגליים להמשך הפלייאוף) ורבע רביעי נהדר מנאז ריד.
גובר הדביק את כולם בחיידק ההגנה, אפילו טאונס משתדל ועושה פאולים טפשיים של התלהבות.
שאפו למינסוטה שהעבירו לעצמם את הביתיות.
.
הנאגטס יצטרכו להעביר את גורדון לאדוארדס למשחק שלם ויצטרכו לתת לטאונס והאחרים לנצח אותם.
הם גם צריכים את מארי למשחק שלם ולא רק למחצית שניה כמו שהוא היה היום.

עגל
עגל
5 במאי 2024 12:00
Reply to  Smiley

+100
אבל גורדון לא יכול לשמור על קרמיט לאורך זמן, הוא מהיר מדי בשבילו לדעתי.

NBA בדם
Editor
5 במאי 2024 9:38

סיקור נהדר. תודה.
אדוארדס דופרסטאר. החזיק את ההתקפה בחצי הראשון וסגר את הסיפור בחצי השני. הוא כל כך חזק, דוחף ודוחף את קייסיפי (שהוא לא פראייר כלל), עד שמגיע לעמדה שהוא רוצה בחצי מרחק ותופר אותה בקלילות. בנוסף גם שומר מדהים ומשחק ברוגע כל המשחק.
מקדניאלס וניקיל היו חושך התקפית, אבל מיררו את החיים לג'מאל. שלושת הגבוהים של מיני שמרו על יוקיץ' בתורות והוא הולך להתעייף בסדרה הזו כמו שלא התעייף באף סדרה מעולם, כולל הג'מיל. גובר מספיק ארוך ואקטיבי כדי למנוע את הבין שניים בין יוקיץ' לגורדון.
אם מיני רוצה לנטרל את דנבר, היא חייבת לשמור על השלשות של mpj. שהוא חצי חופשי הוא כמעט ולא מחטיא. אסור להמר ממנו ולאבד ריכוז לשנייה. בלי תרגיל/חסימה שמסדרים עבורו הוא לא אפקטיבי כלל. ברגע שמנטרלים את מארי באופן יחסי ולא נותנים מבטים פנויים לmpj, יוקיץ' לבדו לא יוכל להחזיק את ההתקפה של דנבר. משחק הבא הוא עולה עם מכונת הנשמה.

Chaim
5 במאי 2024 12:41
Reply to  NBA בדם

מסכים עם כל מילה, ומוסיף לגבי פורטר שלא ברור איך עם כל רעשי הרקע מסביב עם האחים שלו מתפקד בפלייאוף בכושר שיא.
יוקיץ' לא רגיל ללחץ על כל המגרש, ומארי אוכל מרורים מהוינגים.
זה שגובר מספיק ארוך ואתלטי גם לעזור על יוקיץ' וגם לקחת את הלובים לגורדון משבש מאוד את ההתקפה של דנבר, נראה איזו התאמה יעשו פה למשחק 2.

Tamir
Tamir
5 במאי 2024 17:08
Reply to  NBA בדם

+1000

yaniv
yaniv
5 במאי 2024 10:11

מה שמדהים במיניסוטה זה המהפך של גובר.אמנם לא רואים את זה בסטטיסטיקה או משהו כזה אבל אחת הביקורות הקטלניות על גובר בימיו ביוטה זה שמגיע הפליאוף הוא לא יכול לשחק והוא יושב על הספסל והנה באה מיניסוטה ומראה שהוא בהחלט יכול לשחק ולא רק לשחק אלא להיות טוב מאוד.
מעניין אם כל אלה שירדו על מיניסוטה ועל הטרייד הנורא ביותר בהיסטוריה שאיפעם קבוצה עשתה אז גם אחרי אליפות של מיני יגידו שזה עדיין הטרייד הגרוע בהיסטוריה

אבג
אבג
5 במאי 2024 10:16
Reply to  yaniv

רשמתי את זה כבר בסדקה הקודמת.
מה שמוכיח שזה לא השחקן זה המאמן.
המאמן ביוטה פשוט לא הצליח לבנות הגנה טובה סביבו.
בדיעבד זה נראה הזוי כי עכשיו רואים שהוא באמת שומר מצוין

yaniv
yaniv
5 במאי 2024 10:27
Reply to  אבג

לדעתי זה לא העניין שהוא לא הצליח לבנות הגנה טובה סביבו כי עובדה שבעונה הרגילה הוא נבחר 3 פעמיים לשחקן ההגנה בימיו ביוטה.זה נראה לי פשוט קיבעון ופחד.איזה 2 פיקנרולים שגובר לא הצליח להתמודד ומיד הוא נשלח לספסל.אבל אתה צודק זה לגמרי על המאמן הוא יכל למצוא שיטה שתהיה טובה גם לפליאוף וללכת איתו

אבג
אבג
5 במאי 2024 10:34
Reply to  yaniv

ביוטה הוא היה משחק מתחת לסל כדי לעזור אבח קבוצות שהיו משחקות עם 5 שחקנים בחוץ הון פשוט מבטלות את היכולות ההגנתיות שלו.
בזמן אמת הנחתי שהוא פשוט לא מסוגל לשמור על שחקני חוץ, אבל עכשיו אני מבין שפשוט היה מאמן עם שיטת משחק שלא מתחשבת בקבוצה היריבה.
והעונה הרגילה זה לא מדד לכלום. והוא הדוגמא הכי טובה. בסוף יוטה הפסידו סדרות בגלל שהוא לא שמר על אף אחד (טרנס מאן לדוגמא עשה מולו שיאי קריירה כי הוא נשאר מתחת לסל לעזרה)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אבג

סיכוי טוב שאתה צודק בהחלט

The Oak
The Oak
5 במאי 2024 16:42
Reply to  אבג

דיון מעניין מאוד. זו רק דוגמא לערך הגבוה של אתר hoops.

Tamir
Tamir
5 במאי 2024 17:16
Reply to  אבג

עם כל הכבוד ליוטה של סניידר ההגנה הטובה שלהם הייתה כולה על גובר וקונלי
וטיפלה רויס אוניל.שאר הקבוצה לא באמת שמרה ובטח שלא הגנת פרימטר מופלאה. מיני היא מפלצת הגנתית. כולם שומרים כולם מחפים אחד על השני הכל דופק כמו שעון. זה גובר לבדו בהגנה.

עגל
עגל
5 במאי 2024 12:01
Reply to  אבג

ביוטה זה היה גם המאמן וגם מיצ'ל.

מנחם לס
Admin
5 במאי 2024 15:55
Reply to  עגל

המאמן לא עשה הרבה באטלנטה

The Oak
The Oak
5 במאי 2024 16:37
Reply to  מנחם לס

אין למאמן הרבה מה לעשות עם חור בהגנה וקלוריות ריקות שמביא הכוכב של אטלנטה באופן קבוע, וסליחה שאני חולק עליך בקטע זה. קטונתי.
סתם דוגמא, שים את דריק ווייט במקום החבר טריי יאנג, ואטלנטה עולים לפלייאוף ומתחרים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Oak

נו באמת 🙂
סניידר חלש מאד הוא נחשף בהוקס למרות סגל חלש שיש לו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

בטח שזה טרייד הגרוע גם עם אליפות. לא הוא הסיבה שהם נראים ככה. תפקידו מינורי

yaniv
yaniv
5 במאי 2024 10:55

הבנתי אז לפי התיאוריה שלך,אתה בטוח במליון אחוז שקבוצה שלא הצליחה לעבור סיבוב בפליאוף ונחשבת לקבוצת הגנה בינונית עושה טרייד על שחקן משמועתי שמשדרג לה את ההגנה והופך אותה לקבוצה עם ההגנה הטובה ביותר והקבוצה הופכת להיות מועמדת רצינית לאליפות(גם אפ לא יקחו נראה לי שאף אחד כבר לא מזלזל בה) הייתה בכל מקרה באותו מקום ללא אותו טרייד.
עכשיו אתה נמצא בעולם של פנטזיות כי אתה לא יכול להוכיח את הנקודה שלך בעוד התיאוריה שאתה לא מאמין לה פשוט מוכיחה את עצמה במציאות וזה עדיין לא מספק אותך.
נ.ב אם אני הולך עך התיאוריה שלך אז רק שתדע שהלייקרס בתחילת שנות ה2000 הייתה זוכה גם ללא קובי בריאאנט ב 3 אליפויות כי היה לה סגל מעולה בלעדיו והיה את דלן רייס שהיה מדהים ולכן אמנם קובי עזר לה מאוד לזכות ב3 אליפויות אבל אני טוען שגם בלעדיו היינו זוכים ולכן הטרייד שהעברנו את דיבאץ וקיבלנו את קובי גם לא טרייד כזה טוב(לפחות ב3 אליפויות הראשונות)
אה וגם אין לך דרך להגיד לי שזה שטויות כי בדיוק כמו הדיעה שלך על הטרייד של גובר גם פה אי אפשר הוכיח ואפשר לשחק עם העובדות

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 11:17
Reply to  yaniv

Malik Beasley

• Patrick Beverley

• Leandro Bolmaro

• Walker Kessler (No. 22 pick in 2022 Draft)

• Jarred Vanderbilt

• 2023 first-round pick

• 2025 first-round pick

• 2026 pick swap

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 11:17
Reply to  zenmaster

ועוד שתי בחירות סיבוב ראשון ב27 ו29

תגיד לי שגובר שווה את כל זה. אני לא אומר שהוא לא טוב ולא עוזר, אלא שהיה אפשר להשיג עבור החבילה הזו הרבה יותר, או להשיג את גובר בהרבה פחות.

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 11:21
Reply to  zenmaster

ואגב מיני עם קסלר, ואנדו, ביסלי ובברלי הייתה די טובה. זה רק תיאורטי, אבל זו חתיכת תוספת, ולזה תוסיף 4!!!!!! בחירות סיבוב ראשון ועוד החלפה. זו חבילה מטורפת שאולי מוצדקת בשביל וומבי/אנט/לוקה. בטח לא רודי פאקינג גובר עם כל הכבוד(ואני חושב שהוא שידרג את ההגנה שלהם בטירוף)

שי אבן צור
5 במאי 2024 11:43
Reply to  zenmaster

במבחן התוצאה ברור שהוא שווה אין שאלה בכלל

הוא זה שבנה את הזהות ההגנתית שלהם

הם טאטאו בסיבוב הראשון ויש סיכוי שהם מגיעים לגמר המערב אם לא למעלה מזה

זה, ורק זה, מה שבאמת קובע

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 12:13
Reply to  zenmaster

הוא לא שווה את כל זה שיקחו 5 אליפויות מצידי חחחחחח אתה מתעלם מזה שאנט הפך לסופרדופרסטאר והוא וטאונס מצאו היררכיה, מקונלי, מנאז ריד, ממקדניאלס. מיני זה לא רק גובר עשיתם ממנו לברון ב2018 ששיחק עם פסחים ונגרים חחחחחחחח

תסתכל אובייקטיבית על החבילה הזו, ותגיד שזו לא חבילה שאמורה להינתן בעבור יאניס/וומבי/לוקה/אנט. גובר הוא שחקן שבמקרה הטוב הוא טופ 40-50 בליגה והוא קיבל חבילה של שחקן טופ 10.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  zenmaster

שכחת גם את ניקייל

The Oak
The Oak
5 במאי 2024 16:43
Reply to  zenmaster

התוצאות ידברו. העובדה שאנט מגיע לשיאים מוקדם מהצפוי נותנת חיזוק לערך של הטרייד לעומת לחכות לבחירות של 27 ו-29

yaniv
yaniv
5 במאי 2024 12:21
Reply to  zenmaster

תעשה הפרדה(מה שאני אומר מאז הטרייד) בין תמורה גבוהה מדי שהם נתנו לבין הטרייד הכי גרוע שהיה איפעם.
האם הם שילמו מחיר מופרז בהחלט ורוב הסיכויים שהיו משיגים אותו בפחות זה לדעתי נו בריינר
האם בגלל המחיר הגבוה שהם שילמו זה הטרייד הגרוע ביותר בעולם אז התוצאות מראות שוואלה זה עוד יכול להפוך לאחד הטרייידים הטובים ביותר.
אתה מבין מה כתבת רק לסבר את האוזן מבחינתך לצורך העניין אם הם עכשיו זוכים בחמש אליפויות אז זה עדיין מבחינתך אחד הטריידים הגרועים ביותר רק כי הם שילמו מחיר גבוה מדי וזה שזכו באליפויות לא מכפר .אז תשאל את מנהלי מיניסוטה האם הם מוכנים לעשות את אותו טרייד עכשיו תקבל תשובה מוחצת של בוודאי.
נ.ב אף אחד לא עושה מגובר יותר ממה שהוא ,פשוט מנהלי מיניסוטה ראו איך הוא יכול לחבר את הקבוצה שלהם ואיך הם יכולים להיות טובים יותר איתו ובסוף נראה שהם צדקו בול.גובר גם לא עושה דברים שהוא לא יודע וגם הפך את ההגנה שלהם למפחידה

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 12:27
Reply to  yaniv

לא אמרתי שהוא הטרייד הגרוע אי פעם. זה נשאר של ברוקלין חחחחחח
זה טרייד גרוע פשוט כי טרייד שופטים כמו עסקה. בוא נשחק משחק: נניח שיש דירה שאתה רוצה לקנות, ומחיר השוק הוא 3 מיליון שקלים. אתה לא יודע את זה, ולכן משלם עליה 5 מיליון שקלים. אחרי כמה שנים משלל סיבות שלא את כולן ידעת(וביניהן נניח, עליה באמינותו של הקבלן) ערך הדירה עולה ל4.5 מיליון ונראה שאולי תחזיר את ההשקעה. האם תגיד: א. וואו עשיתי עסקה מעולה בזמנו כל הכבוד לי. או ב. עשיתי עסקה ממש ממש גרועה, לפחות אפשר להתנחם בכך שבדיעבד יצאתי מזה בזול והמצב בסדר.

מיני קנתה שחקן חמישייה איכותי במחיר של סופרסטאר. ברטרוספקטיבה התמורה שהיא קיבלה היא טובה מהמצופה, והיא קיבלה יותר משחקן חמישייה איכותי, אלא סף אולסטאר מבחינת התרומה. יחד עם עוד גורמים כמו שאר הסגל ובעיקר ההתפוצצות של אנט, זה נראה טוב. האם זה אומר שהעסקה טובה? ממש ממש לא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

ווקר רסלר היה נותן מה,שגובר נתן

yaniv
yaniv
5 במאי 2024 12:40
Reply to  yaniv

בוא נלך על הדוגמא שלך.
נגיד יש דירה שאני מאוד מאוד רוצה לגור בה,חושב שהיא מושלמת בשבילי,הכל בא מדהים.עכשיו המוכר קולט את הלחץ שלי ומחליט שבמקום מחיר של הדירה שהוא 3 מיליון הוא דורש ממני 5 מיליון.עכשיו יש לי 2 אפשרויות:
אפשרות אחת להגיד מה אני פרייאר שיילך קיבינימט אני לא קונה את הדירה ומחפש משהו אחר באזור במחיר של 3 מיליון.
אפשרות שנייה אני אומר לעצמי זאת דירת החלומות שלי זה מה שרציתי כל החיים ואני מוכן לשלם את המחיר.
נגיד ובחרתי אפשרות 2 ואני חי בדירה הזאת כבר 4 שנים ומבסוט על החיים ומאושר כמו ילד קטן על הדירה על האזור על הבתי ספר על כל המסביב ועוד.
אז כן עשיתי עסקה מאוד יקרה ויכלתי כנראה לחכות עוד זמן ולקוות שהוא יוריד את המחיר ואז כמו שאתה אומר הייתי מנפח את החזה ואומר לעצמי כל הכבוד לי שלא יצאתי פרייאר(בינתיים אני ממשיך לגור בדירה שלי באזור שלי ובתנאים פחות טובים) אבל אפשר להסתכל על זה שאמנם שילמתי מחיר מופקע אבל הוא היה שווה לי כל שקל ששילמתי כי זה מה שתכלס רציתי

שי אבן צור
5 במאי 2024 13:19
Reply to  yaniv

אני עם יניב במיליון אחוז! הדוגמא של הדירה מדויקת – עדיף דירה אליפות במחיק מופקע ע"פ דירה סבבה במחיר שוק

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 13:44
Reply to  yaniv

I see u used my own move against me 🙂

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 13:46
Reply to  yaniv

ניסיון מעניין, אבל במחיר שמכרו לך את הדירה שטובה לך(גובר), יכולת לקנות וילה או אחוזה(כוכב אמיתי). ואם נתעלם מהעניין הפילוסופי ומאיזהו עשיר השמח בחלקו, אובייקטיבית עדיף לשלם על מוצר את ערכו. אם ממש בא לי סלט עגבניות והדבר האהוב עליי בעולם הוא סלט עגבניות, זכותי לשלם על עגבניות 120 שקלים לקילו, במקום על סטייק. זו עדיין עסקה גרועה(וסליחה לטבעונים)

שי אבן צור
5 במאי 2024 14:53
Reply to  yaniv

יפ
טקוואנדו מילולי😏

שי אבן צור
5 במאי 2024 15:38
Reply to  yaniv

זן
זאת לו פילוסופיה של איזהו עשיר וכו'
זאת נטו השאלה מה מתאים לי(!)
אם מה שמתאים לי שווה למישהו אחר שקל אבל עבורי זה יעלה 3 שקלים אני עדיין אלך על זה

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 16:47
Reply to  yaniv

ערך טרייד: באותה השנה נעשו טריידים גם על שחקנים כמו דוראנט וקיירי, שלא ספק עדיפים על גובר(מבחינת ערך בליגה, לא התאמה לקבוצה ספציפית, אפילו שמיני עם דוראנט במקום גובר….). אפילו על חברו לקבוצה לשעבר, מיצ'ל. כל הטריידים נעשו בעבור תמורה מרשימה פחות.

yaniv
yaniv
5 במאי 2024 12:26
Reply to  zenmaster

עוד דבר תסתכל על כל מה שהם נתנו ותכלס חוץ מונדדוילט אף שחקן שהם נתנו לא עשה כלום (וגם ונדרוילט לא הצטיין בלשון המעטה) ולגבי הבחירות-כולן יהיו נמוכות וסוף סיבוב ראשון

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 12:28
Reply to  yaniv

ואנדו שווה הרבה מאוד, גם וולקר קסלר שווה לא מעט, ו5 בחירות סיבוב ראשון שוות הרבה בטירוף חחחחחח

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 12:31
Reply to  yaniv

ואף אחד לא מבטיח 5 אליפויות, קודם שיקחו אחת. עם איך שאנט נראה עכשיו, יכול להיות שעם כל הנכסים האלו יכלו להביא לו כוכב שני לשושלת(סטייל סקוטי בארנס סתם כדוגמה שעולה לי, או יודע מה יאניס או אמביד) פילי עם כמה שינויים קטנים כנראה תסכים היום לחבילה מפנקת כמו זו על מלך השיקוצים מקמרון

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 12:35
Reply to  yaniv

שמעון גובר זה דריימונד החדש? הברומטר המנוע הלב והנשמה בזמן שסטף/דוראנט/אנט/קליי קולעים 50 חחחחחח אבל בלעדיו הם לא שווים כלום הוא מביא האסל ועוזר בפיק אנד רול חחחחחחח תעשו לי טובה(בטח גם דריימונד שווה את החבילה הזו)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

חחחח בדיוק לזקוף את ההצלחה של מיני לגובר זה בדיחה וגניבת דעת.

זה הפיכת אדואדרס,לסטאר, הרמה של מקדניאלדס וניקייל בהגנה, השיפור היפה של ריד למרות שתמיד היה טוב אבל בגלל ההצלחה זה בולט יותר.
זה הניהול של קונלי.
אם שמים את קסלר במקום גובר מקבלים אותו דבר ועם מה שהם ויתרו היה להם עוד רוטציה יותר רחבה והיו טובים יותר גם.

yaniv
yaniv
5 במאי 2024 13:13
Reply to  yaniv

אתם מנסים להגחיך אותנו וזה בסדר אבל מי שמתעלם מהמציאות ומנסה בכל הכוח להגיד שמה פתאום הצדק אתינו ואנחנו יודעים הכי טוב והמציאות והועובדות לא משנות לנו כי אנחנו לא טועים אף פעם זה אתם.
בוא נפרק את הטענות שלכם אחת אחת
האם המחיר היה גבוה-אכן כן
האם בגלל במחיר הגבוה אז אין שום דרך להצדיק את הטרייד גם במחיר של חמש אליפויות(אמנם צחקת עלי עם ה5 אליפויות אבל סך הכל ציטטתי אותך שאמרת גם חמש אליפיות לא יהפכו את הטרייד הזה לטוב)-שטות גמורה ואני פשוט לא מבין איך אתם בכלל מציינים אותו
האם הם היו באותו מקום גם בלי גובר ואם כל השחקנים המדהימים שהם שחררו?-ספקולציה שכיף לכם לטעון כי אין דרך שאפשר לשלול אותה.ומבחינתך עצם זה שאי אפשר לשלול אותה ומכיוון שאתם כנראה חוזים את עהעתיד אז מבחינתכם זה נו בריינר שזה מה שהיה קורה שפועל אולי אתם צודקים ואולי לא מה שבטוח שנכון לעכשיו מניסוטה צדקה והימור שלה בטרייד עובד יופי.
הפכתם את גובר לשחקן הכי חשוב והכי טוב של מיניסוטה-שוב אתם מדברים שטויות,אין פה אחד שחושב שגובר הוא סופרסטאר והשחקן הכי טוב או אפילו השני הכי טוב אבל לפעמים מה שאתה צריך זה לא סופר סטאר אלא שחקן שיעשה את ההבדל וגובר מתאים בצורה מושלמת לתפקיד הזה,שחקן הגנה אדיר שלא ייקח זריקות בבתקפה לאדואוורדס וקאט .
גובר לא עשה כלום במיניסוטה וואלה קסלר היה עושה עבודה הרבה יותר טובה-שוב בוא נדבר רק עובדות.ההגנה של מיניסוטה הפכה להיות ההגנה הטובה ביותר בליגה עכשיו אני מבין שההדיון שלכם אומר שגם בלי גובר היא הייתה קבוצת ההגנה הטובה בליגה אבל המציאות היא שהם עשו את הטרייד בעיקר בגלל ההגנה של גובר ואיזה רטע מטורף ההגנה שלהם באמת נהייתה טובה אבל שוב זה לא קשור לגובר מה מה פתאום
ודבר אחרון כן תצחקו על הGM וכמובןם שאתם יודעים הרבה יותר טוב מכולם אבל אם תמצא לי מישהו מהארגון של גולדן סטייט כולל ההאוהדים שלהם האם הם היו מוותרים על גרין או האם הם חושבים שהם היו מצליחים כפי שהצליחו בלי גרין נראה לי שתהיו במיעוט עצבני

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 13:54
Reply to  yaniv

קודם כל, רוצה לומר שהמטרה היא לא להגחיך בכלל. זה דיון מבודח בענייני הכדור הכתום וכל דעה היא לגיטימית :).

הטענה שלי היא לא כל מה שכתבת, אולי חלק משמעון, אז אסכם את טענתי. העסקה על גובר לא טובה. אמנם גובר היום הוא חלק חשוב מאוד בהצלחה של מינסוטה, בעיקר בהגנה, אבל להצלחה יש הרבה סיבות וכמה יותר חשובות ממנו, והעסקה עליו רעה בעיניי פשוט כי יכלו לשלם פחות. גם אם היו משיגים אותו עם שתי בחירות פחות זה היה עדיף ולגמרי אפשרי, ולכן עצם העסקה וההגיון הפנימי שלה שגויים. זה לא אומר שבעיניי הוא לא מתאים למיני, ושהוא לא טוב וחשוב. פשוט שהעסקה כעסקה בחישוב קר ואובייקטיבי היא רעה. יכול להיות שהיא תביא למיני אליפות, וזה יהיה אחלה. אבל לשלם 500 שקל על מוצר שעולה 300 זו עסקה רעה בלי שום קשר, גם אם ממש ממש ממש רציתי אותו.

yaniv
yaniv
5 במאי 2024 14:07
Reply to  yaniv

אז פה אנחנו חלוקים כי מבחינתי גם אם שילמתי מחיר מופקע על משהו אבל בסופו של דבר אני מאוד מאוד מרוצה ממה שקניתי אז לעולם אני לא יגיד איזה עסקה גרועה עשיתי אןלא אני אהיה שמח בחלקי שהשגתי את מה שרציתי וקיבלתי תמורה מלאה להשקעה גם אם שילמתי יותר.
ומצטער עדיין לא מבין את הסיפא של הדברים שלך כי עד כמה שאני יודע מטרת 30 הקבוצות בליגה היא לזכות באליפות עכשיו אם אתה מצליח להשיג אליפות בזכות מהלכים שעשית(ואין מה לעשות הטרייד הוא חלק משמעותי) מה עוד שאתה קבוצה קטנה שאף אחד לא סופר ואף אחד לא מתנדב להגיע אז מה זה משנה המחיר ששילמת כי בסופו של דבר השגת מה שאתה רוצה.
נשאל אותך ככה בעולם התיאורטי שאתם אוהבים לחיות נגיד ואומרים לGM של מיניסוטה שמע הטרייד הזה יביא לכם אליפות אבל תוותרו על עוד 4 בחירות ועל עוד שחקן נראה לך שהם יגידו אה לא זה מחיר גבוה מדי בשביל שנזכה באליפות?
עכשיו אם מיניסוטה לא הייתה מצליחה אז כל התיאוריה שלך נכונה ומדוייקת שילמו מחיר מופקע וקיבלו כלום אבל אם הם שילמו מחיר מופקע וקיבלו בדיוק מה שרצו אז זה לא יכול להיות טרייד רע נקודה

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 14:56
Reply to  yaniv

המטרה העליונה היא לזכות באליפות – לא בהכרח, עדיף כמה 😉 המטרה העליונה של GM זה שושלת סטייל גולדן, אבל ברור שהמטרה הראשונית היא אליפות וזו תשובה קצת מתחכמת. בכל מקרה, אם המטרה היא אליפות, ויש לי נכסים שיכולים לקדם אותי לשם, אנסה למקסם אותם, ולא אבזבז אותם על ערך נמוך יותר שאולי יקדם אותי מאוד, אבל פחות מהפוטנציאל המקסימלי.
פלוס, הם עוד לא זכו באחת אז עוד חזון למועד. אל יתהלל חוגר כמפתח אם אני זוכר את שיעורי לשון נכון.

Guy d
Guy d
5 במאי 2024 15:17
Reply to  yaniv

לא ההנתי איך קובעים את מחיר ה"שוק" של משהו, זה לא המחיר שמישהו מוכן לשלם עבורו?
הרי גובר זה לא קורנפלקס, יש רק אחד כזה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  yaniv

מסכים איתך (ברמת השרשור) בטח כשמדובר במועדון משוק קטן, קר ועם היסטוריה בעייתית. אפילו שמעון לא היה חותם במיניסוטה מרצונו החופשי בסיטואציה שהם היו בה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
5 במאי 2024 11:39

+1965 לשמעון
גובר הוא לא הסיבה.
אנט הפך לאלפא-הכי חשוב
טאונס הרכיכה לקח צעד אחורה.-הכי חשוב.
הטרייד על גובר יקצר משמעותית את התקרה של מיני(זמן קצר)
חליק מיני מבדיחה של עשור+ הפכה לקונדיטורית. ממש נפלא

NFS
NFS
5 במאי 2024 12:31

קונדיטורית?
.
comment image

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 12:32
Reply to  NFS

קונדיטורית זה ניו אורלינס עם ציון

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
5 במאי 2024 12:33
Reply to  NFS

ברור,הם אופים את כולם.
אל תתקמצן,אני חלוד עם העברית

NFS
NFS
5 במאי 2024 12:50

דווקא משעשע הקונדיטורית. עברית שפה קשה.

The Oak
The Oak
5 במאי 2024 16:39

זה נבא. אליפות היא הבוטום ליין. היא הגברת השמנה ששרה. היא חורצת גורלות. אליפות אחת תצדיק את הטרייד של גובר. שתי אליפויות וקונלי הגי.אם. זוכה לתואר גי.אם העשור.

The Oak
The Oak
5 במאי 2024 11:29
Reply to  yaniv

עדיין לא בטוח שגובר יכול להתמודד מול קבוצה שכל החמישייה קולעת לשלוש. מעבר לזה, יוקיץ' יעשה התאמות במשחק הבא, וזה מבחן חשוב לשניהם.

שי אבן צור
5 במאי 2024 11:44
Reply to  The Oak

גובר אימלל את יוקיץ' וגורדון אם לא שמת לב

The Oak
The Oak
5 במאי 2024 16:34

נכון.
אז
1. נראה איזה התאמות דנבר יעשו והאם גובר עדיין יאמלל אותם
2. עדיין מה שאמרתי תופס, המבחן האמיתי של גובר יהיה נגד קבוצה שכל החמישייה יודעת לקחוע שלשות היטב. לא חושב שדנבר כזו.
ואף על פי כן ובסופו של יום, רק אליפות של מינסוטה היא זו שתכריע את הקריירה של גובר לכאן או לכאן.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
5 במאי 2024 10:18

או קיי 1-0 למיני. אבל בוא ניקח דברים בפרופורציה ,אדוארדס בינתיים לא יציב לא כל יום יקלע 43 נקודות. יוקיץ לא כל יום יאבד 7 כדורים.מארי עדיין סוחב פציעה.כל שינוי בפרמטרים שציינתי יבוא לידי ביטוי במשחק הבא.
דנוור צריכה מארי בריא לגמרי.

NBA בדם
Editor
5 במאי 2024 10:28

מקדניאלס 0 מ7. ניקיל 2 מ6. שניהם ביחד 5 נק'. גם זה לא יקרה. מארי צפוי להתקשות גם כי סוחב פציעה וגם כי יש עליו בולדוגים כל הזמן. יוקיץ' עובד קשה על כל נקודה. זרק 9 פעם מחוץ לקשת, נתון שמלמד שלא היה לא נח במיוחד מתחת לסל. מסכים שאנט לא כל משחק יפציץ, אבל לעומת הכוכבים של דנבר, אין באמת מישהו שיכול להאט אותו משמעותית, זה בעיקר תלוי בו. הוא מגיע לזריקות נוחות בחצי מרחק בזכות הפלג העליון המטורף שלו שמאפשר לו לדחוף כל מגן די בקלילות.

IDO
IDO
5 במאי 2024 10:29

א. הפציעה לא תחלים תוך יומיים במצב של לא מנוחה.
ב. הגג של קרמיט זה חמישים שישים עם צריך. את השיא הזה הוא יישבור
ג. הגנה יש כל יום זה לא כדור שמחליט לא ליפול
ד. משחק שני יותר קל לקבוצה האורחת כי היא כמה ימים מתאמנת באולם.
ה. מייק מאלון איבחון את הבעיה בפחות מידי הגנה לוחצת ברבע השלישי.
שיהיה לו בהצלחה. הבעיה שלו זה יותר נקודות בהתקפה….

yaniv
yaniv
5 במאי 2024 10:30

אתה צודק לגמרי מהבחינה שזה רק 1-0 אבל דנבר לא נראתה טוב מול הלייקרס בסיבוב הקודם והתעלות ברבע האחרון נתנה להם את הניצחון.
מיניסוטה הרבה יותר רעננים הרבה יותר צעירים והרבה יותר נלהבים ואדוארדס אמנם לא כל יום יקלע 43 אבל למיטב זכרוני לא היו לא משחקי נפל עד עכדיו ומצד שני גם מקניאלס שהיה אדיר בסדרה הקודמת במשחק הזה היה חושך.
מה שכן בלי מארי ביכולת שיא אין לדנבר סיכוי

tlv1983
tlv1983
5 במאי 2024 16:42

אדוארדס לא יציב??
אולי בגלל זה יש לו ממוצע של 33.6 נקודות בפליאוף הזה.

דה שוט
דה שוט
5 במאי 2024 10:29

בוקר טוב גיא – בירה על הפרק?
אחרי שתי בירות רצופות וסירוב הירואי ליפול במלכודת של בוסטון-ג״ס אני מרגיש שהמומנטום אצלי,
בקיצור,
אני עם מיני 0:4 או 1:4
כל דבר אחר – שלך
אתה בפנים?

yaniv
yaniv
5 במאי 2024 10:31
Reply to  דה שוט

דה שוט זה נראה שאתה עושה הכל כולל הכל כדי לא לפגוע במאזן שלך כמשמיד עגלות והחלטת לחסל סופית את מיני

דה שוט
דה שוט
5 במאי 2024 11:01
Reply to  yaniv

חחחח
אני מזהיר, תלמה ולואיז זה לא רק המצוק…
comment image&ct=g

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 10:35
Reply to  דה שוט

חחחחחח אתה מגזים אח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אני בפנים במקום גיא😉

דה שוט
דה שוט
5 במאי 2024 10:58

חחחח אני לא יכול להתערב איתך אני אהיה בניגוד אינטרסים… חוץ מזה גיא מוציא ממני את המיטב, בסדרה של דנבר לייקרס הוא אשכרה נתן לי קליר פאת׳ אני מרגיש חובה לתת לו הזדמנות בחזרה.
מה שכן – אם הוא יסרב – אז אוהדי דנבר באמת צריכים להתחיל לדאוג…

zenmaster
zenmaster
5 במאי 2024 11:19
Reply to  דה שוט

נתן לך קליר ואת מערכת מעיל הרוח אפילו הוא לא האמין בטראקרס. מה שאתה מחזיר לו זה קליר פאת' לא פחות

דה שוט
דה שוט
5 במאי 2024 11:44
Reply to  zenmaster

כולנו אחים
🙂

NBA בדם
Editor
5 במאי 2024 10:59

יוקיץ' מותש וחסר אונים אחרי שכל הגבוהים של מיני עליו
https://giphy.com/gifs/suprised-olRF4nrbatBo4

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

🤣🤣

NBA בדם
Editor
5 במאי 2024 11:01

אדוארדס סוחב את מיני בחצי הראשון עד שהחבר'ה ייתאפסו חצי שני
https://giphy.com/gifs/afv-funny-fail-lol-3osxYgT9qsR8dWu9q0

דה שוט
דה שוט
5 במאי 2024 11:02
Reply to  NBA בדם

כדברי הרבי מפופרס – הכוח חזק אצלך הבוקר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
5 במאי 2024 12:55
Reply to  דה שוט

זה ג'ון בריון

Drexler
Drexler
5 במאי 2024 11:05

דווקא הספסל המושמץ של דנבר נתן תרומה וזה חשוב להמשך, זה עדיין צמוד מלהכריע, קארל אנתוני טאונס וקונלי עשו את ההבדל במחצית השנייה ,כי בראשונה זה היה רק אדוארדס. עדיין סדרה ארוכה לפנינו אבל כיפית ,כדורסל אגרסיבי , שני קבוצות מאומנות היטב , במינסוטה זה בסוף תלוי באדוארדס ,הוא מסוגל לתת תצוגות כל משחק ומה שיפה שהוא מסוגל לשחרר כדור, הוא לא מכריח את המשחק עליו כמו דונובן מיצ'ל.
המשחק הרגיש לי כמו מייקל ג'ורדן מול לארי בירד .

פיני
5 במאי 2024 13:16
Reply to  Drexler

הספסל של דנבר נתן פחות נקודות מנאז ריד לבד

Berch
5 במאי 2024 11:13

תודה על הסיקור
וואו איזה מתח….
😁

The Oak
The Oak
5 במאי 2024 11:24

מעניין שהשחקנים המסייעים הטובים בשתי הקבוצות במחצית הראשונה היו שונים מאלה שבמחצית השנייה.
באופן יחסי הספסל של דנבר התעלה על עצמו במשחק הזה.
כדורסל משובח. קבוצות מצויינות.
המשחק הבא יגלה את עתיד הסדרה.
יוקיץ תמיד נראה כל כך עייף?

עגל
עגל
5 במאי 2024 12:08

היה משחק מעולה.
קרמיט כוכב גדול בהתהוות.
נהניתי מאוד, בתור אחד מאלה שרצה לתת זמן לטרייד על גובר. קשה מאוד לדנבר מול הבולדוגים הצעירים שלא מתעייפים. אין מה לעשות, ללברון בן ה 40 חסר juice בשרירים. כשהוא היה בגיל 22 הם היו מנצחים את דנבר. אבל הוא לא ולכן הפסידו.
קאט צריך לקחת עליו קצת יותר. בקצב הזה יוקיץ' יצטרך מכשיר הנשמה, הוא אפילו אמר את זה בעצמו. הוא חייב עזרה התקפית מכולם.
היתה חסימה יפה של קרמיט על mpj, פשוט מרשים בשביל שחקן לא גבוה.

עגל
עגל
5 במאי 2024 12:16
Reply to  עגל

הברכות לזעפרני שיושב עכשיו בבית ועל פניו מרוח חיוך גדול

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  עגל

לגמרי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
5 במאי 2024 12:46

דה שוט, אין לך בושה

The Pro
The Pro
5 במאי 2024 12:54

יופי.
האמויפי של המשחק הוא לא אחר מנאס ריד, בדיוק השחקן שהיה חסר ללייקרס במקום
אחד כושל כמו הצ'ימורה. היה מעל כולם כולל אדוורדס בקלאצ'.

הבדיחה של המשחק, מכל השומרים להשים את הלבן הצעיר לשמור על אדוורדס.
כשיש לך בסגל את קייסיפי,פורטר וגורדון. ההתאמה הנכונה תהיה להוריד אחד מהם לספסל.

מנחם לס
Admin
5 במאי 2024 15:56

אדווארדס התבגר ממש השנה ב-NBA אבל לא להפחית בתרומתו של גובר. תודה עמיחי

רן הנרגן
רן הנרגן
5 במאי 2024 17:06

איזה מזל שלג"ס לא היתה בחירת הדראפט הראשונה ב 2020. הם היו בוחרים בויסמן על פני אדוארדס ……

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

ע-נ-ק
:-))))

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

"פייר? הופתעתי" – כמה שלא מסבירים ומסבירים עד שאתה לא רואה את זה ברמת הגבוהות של הפלייאוף זה לא משכנע.
סחטיין על הניצחון, נראה איך דנבר תגיב.
תודה רבה עמיחי.