על נבחרת ארה"ב הלילה, ותמיכת (או לא תמיכה) של ארה"ב בישראל בתגובות/ מנחם לס

 

****************************

האמינו לי שקשה לי מאד לכתוב עם החטיפה והכל, אבל אין ברירה. החיים חייבים להימשך

***************************

 

היום, ב-9 בערב זמן גרינוויל, ב-ESPN, "לבן" נגד "כחול". יכול להיות שבסיום המשחק יודיעו על ה-12 שמייק ששבסקי ושות' בוחרים לנבחרת שתיסע לספרד. הוא – ששבסקי – כבר אמר ש-"זה מחנה האימון הטוב ביותר שזכיתי לנהל. קבוצת השחקנים הכי COHESIVE ("מאוחדת") ו-PLEASANT ("נעימה") שהיה לי הכבוד לאמן מאז נבחרתי לאמן את נבחרת ארה"ב".

נבחרת ארה"ב לא צריכה עזרה של  אף ישראלי כדי לנצח, אבל תמיד מפתיע אותי כמה 'אנטי-אמריקאים' ישנם כאן – לפחות בספורט – כשארה"ב היא המדינה הידידותית האחרונה שנשארה לישראל, ומשאל CNN אתמול בקשר להחלטה האמריקאית לחמש מחדש את ישראל זכה ל-83% "כן", 12% "לא", ו-5% "ללא דיעה". זה לא שייך לכדורסל, אבל רק שתדעו שהתמיכה בישראל כאן היא כמעט מחלטת, בעיקר ב-BIBLE BELT ('חגורת הת"נך") בה אני גר, עם 90% בפטיסטים להם אנחנו נחשבים כ-"'עם הבחירה", ו-"העם של אלוהים".

אילו רק ידעו על K-700.

טוב, הנה שתי הקבוצות להערב:

 

USA Basketball Showcase Rosters

  • Date:
    Aug 1, 2014

 

2014 USA Basketball Showcase – Blue Team Roster

No. Name Pos Hgt Wgt DOB NBA Team / College
43 Stephen Curry G 6-3 185 3/14/88 Golden State Warriors/Davidson
42 Anthony Davis F/C 6-10 220 3/11/93 New Orleans Pelicans/Kentucky
45 DeMar DeRozan G 6-7 216 8/7/89 Toronto Raptors/USC
13 Kenneth Faried F 6-8 228 11/19/89 Denver Nuggets/Morehead State
29 Paul George F/G 6-8 221 5/2/90 Indiana Pacers/Fresno State
24 Gordon Hayward F 6-8 210 3/23/90 Utah Jazz/Butler
39 Kyle Korver G/F 6-7 212 3/17/81 Atlanta Hawks/Creighton
75 Mason Plumlee F 6-11 235 3/5/90 Brooklyn Nets/Duke
41 Derrick Rose G 6-3 190 10/4/88 Chicago Bulls/Memphis
30 John Wall G 6-4 195 9/6/90 Washington Wizards/Kentucky

Coach:  Monty Williams, New Orleans Pelicans

 

2014 USA Basketball Showcase – White Team Roster 

No. Name Pos Hgt Wgt DOB NBA Team / College
28 Bradley Beal G 6-5 207 6/28/93 Washington Wizards/Florida
36 DeMarcus Cousins C 6-11 270 8/13/90 Sacramento Kings/Kentucky
25 Andre Drummond C 6-7 270 9/10/93 Detroit Pistons/Connecticut
52 Kevin Durant G 6-9 230 9/29/88 Oklahoma City Thunder/Texas
32 James Harden G 6-5 220 8/26/89 Houston Rockets/Arizona State
23 Kyrie Irving G 6-3 191 3/23/92 Cleveland Cavaliers/Duke
22 Damian Lillard G 6-3 195 7/15/90 Portland Trail Blazers /Weber State
51 Paul Millsap F 6-8 253 2/10/85 Atlanta Hawks/Louisiana Tech
34 Chandler Parsons F 6-9 227 10/25/88 Dallas Mavericks/Florida
21 Klay Thompson G 6-7 205 2/8/90 Golden State Warriors/Washington State

Coach:  Tom Thibodeau, Chicago Bulls

ללא נדר, החמישייה המסתמנת עד עתה לפי האימונים ולפי ה-SCRIMMAGES היא דריק רוז, ג'יימס הארדן, פול ג'ורג', קווין דוראנט, ואנטוני דייויס. שני שחקנים שמתדפקים על דלת החמישייה הם קיירי אירוינג וסטפן קרי, אבל ששבסקי כבר אמר שהוא עלול לפתוח עם חמישיות שונות כל משחק.

האחרון שצורף לסגל היה מייסון פלמלי, בגלל חוסר 'ביג מן', והוא ישחק הערב עבור 'הקבוצה הכחולה'. אחיו מיילס היה ב-SELECT TEAM לפני שהיא צומצמה ל-20 הנוכחיים.

פלמלי מספר שאמש הוא קיבל צלצול ממנהל הנבחרת ג'רי קואנג'לו והוא נשאל אם הוא מוכן להצטרף לסגל הנבחרת. "לא האמנתי למשמע אוזני. ועוד נשאלתי? כאילו אני עלול לומר 'לא'? זה בינתיים הכבוד הגדול ביותר שהיה לי כשחקן כדורסל!".

כשמייק ששבסקי נשאל אם לבחירתו של פלמלי יש איזה שהוא קשר לעובדה שהוא היה שחקנו בדוק, מייק ענה: "REALLY? כשאני מאמן הנבחרת יש לי בראש BLANK (אטימות) מחלט לגבי היכן השחקנים שיחקו. אני בעולם אחר לחלוטין".

אימוני הבוקר פתוחים לקהל, ולאס ווגאס שהיא לאס ווגאס – עשרות, לא, מאות אלפי תיירים ביום – האולם מתמלא ב-18,500 צופים כל בוקר ב-9:45. אימוני אחה"צ סגורים, והערב המשחק הוא פתוח לקהל, וישודר לכל העולם בו נמצאת ESPN.

"האם אחרי משחק הערב תקבע את ה-12?", הוא נשאל.

-אנחנו לא ממהרים. יש עוד זמן, הוא ענה, וזה בניגור לקואנג'לו שאמר ש-'כנראה שאחרי משחק הערב ניקבע את ה-12'.

מאז בלייק גריפין שנאלץ לפרוש מהנבחרת, אנטוני דייויס הוא הסנטר בכמעט כל חמישייה פותחת. "העובדה שהוא שיחק כבר עם הנבחרת בלונדון ובטורקיה עוזרת לו מאד. הוא מרגיש כ-'וותיק' אפילו שהוא רק בן 22, ומשחק מצויין, כווטרן לכל דבר. הוא החל להיות פעיל ודורשני בהתקפה, דבר שאני מחכה שיקרה כבר שנתיים ימים! ה-'COMFORT LEVEL' של משחקו פרח שחקים מאז שיחק עם לברון, כרמלו, וקווין לאב. משחקו שופר ללא היכר, וכן, הוא נראה עתה כסנטר הפותח של הנבחרת כשאחליט לשחק 'ביג'." – אמר ששבסקי.

כי מייק ששבסקי, עליכם לדעת, הוא חסיד של לשחק 'סמול', ונראה את נבחרת ארה"ב פעמים רבות כשקווין דוראנט הוא מרכז הפרונט-ליין של הנבחרת.

 

צפו שתראו את ארה"ב שוב ושוב Going small

באימונים רבים הפרונט ליין היה דוראנט, ג'ורג' וקנת' פאריד (או פול מילסאפ)

בגארדים אין בעייה. יש לששבסקי מעיין שופע, וכמעט כל משחק אימון הוא עלה עפם שני גארדים שונים.

 

מה עוד קורה, ללא ספק? Plumlee rises

 


הוא הוזמן כתוספת אחרי שהאימונים כבר היו בעיצומם, ומיד הפתיע את כולם בכושרו הנפלא  ויכולתו. מייק: "איפה הוא היה ככה בדוק?".

יכול מאד להיות שהקרב על המקום ה-12 יהיה בינו לבין דמרכוס קאזינס. פלמלי נראה בינתיים מהיר יותר מקאזינס, והוא גם מגן טוב ממנו. אבל קאזינס 'גדול' וכבד יותר, ונגד ענקי אירופה אולי ששבסקי יעדיף נפח ומסה על מהירות.

יהיה מעניין.

לי נראה ששניהם יסיימו בסופו של דבר בין ה-12, על חשבון אנדרה דרמונד, אבל רק הזמן יגיד.

3-3 games

דבר חדש שראיתי לראשונה היה ריבוי משחקי השלוש נגד שלוש. אולי בגלל שששבסקי מבין שהיום המשחק מתרכז על משחק של 2, 3 שחקנים וכמעט אף פעם לא כל החמישייה. המשחק בין דוראנט, קיירי,  וקאזינס נגד דריק רוז, ג'יימס הארדן, וקאזינס  היה כה סוער ופיזי ששבסקי נאלץ להפסיקו, ולומר לשחקנים, "HEY, TAKE IT EASY. SAVE SOMETHING FOR SPAIN!"

אגיד לכם דבר אחד: ב-3 נגד 3, בדיוק כמו ב-5 נגד 5, השחקן היחידי שאיש לא יכול לעצור הוא קווין דוראנט!

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 58 תגובות

  1. מנחם איני אוהב לערב פוליטיקה בספורט
    אמריקאים ידידותית בתחת שלי , המדינה היחידה שנותרה תומכת בישראל היא קנדה
    לצערי הרב האדונים אובמה וקרי עסוקים במונקי ביזנס . שיספרו גופות בסומליה , סודן , עיראק וסוריה לפני שיטיפו לנו מוסר.
    שידאגו לבטל את המונדיאל בקאטר ספונסרית הטרור הראשית.

    באשר לנבחרת האמריקאית היא פיבוריטיות טבעית לזכייה , אני מבין לחלוטין את כל אלו שמייחלים להפסד שלה ולו בשל העובדה שהמניע הוא להיות בעד האנדרדוגית . קשה לי להאמין שזה יקרה אך לא הייתי מזלזל בספרדים שיהנו מיתרון ביתיות ( זה לא הקהל של מיאמי האמן לי )
    אין מי שיעצור את דוראנט וזה מה שיעשה את ההבדל

    שבת שלום ושקט , שנדע ימים טובים ונעסוק בספורט

    1. "אמריקאית ידידותית בתחת שלי"????
      ,תגיד לי דבר אחד – אחד! – שהקנדים עשו עבור ישראל. אובמה וקרי הם שני בני זונות. אבל העם והפנטגון הם עם ישראל, וזה מה שחשוב. עתה, בזמן שאנחנו מדברים, מטוסי ענק אמריקאים מביאים תחמושת חדשה לישראל מבסיסים אמריקאים באירופה ובמפרץ.
      מוזר שאין לך מושג מה שקורה לידך, ואני יודע על הכל (החימוש מחדש; אפילו לא אקדח אחדש מקנדה!) מכאן.

      1. אובמה וקרי בני זונות = I rest my case
        בימים עבורו ההנהגה האמריקאית היתה פרו ישראלית כולל העומד בראשה . הודות למדיניות העבר ולחברי קונגרס יהודים מדיניות הפרו ישראלזים מטוסים ותחמושת אמריקאית נמצאת באמתחתנו

        יש לא מעט אמריקאים מתחסדים שחשבונות הטוויטר והפיסבוק שלהם התנוססfree Palestine , כולל דוויט הווארד שחכם גדול הוא לא וזאת ידעתי עוד קודם.

        אני נפגש ומדבר עם אמרקאיים בשוטף על בסיס יומי וביום ד הקרוב אגיע לארצות הברית , חזרתי לפנות בוקר מסין שם לפחות שאלו לשלום האזרחים ועל המצב ונשמע שלפחות הם די פרו ישראלים .
        לאמריקאים אין מושג ירוק ,מספיק להביט ב cnn הערוץ האמריקאי הפרו פלסטני , אז מי פה חבר של מי ? נכון שחלק ניכר מהציבור בעדנו אך לדעתי אם ימשיכו להאמין למסך הקטן זה לא יימשך לאורך זמן

        1. אני איתך מידן..

          אם מישהו חושב שאובמה הוא לא פרו פלסטיני ואיסלמי מובהק הוא לחלוטין מנותק מהמציאות.

          אולי ארצות הברית עוזרת לחמש את ישראל אבל היא מחמשת גם את החמאס,קטאר וסעודיה..

          אז בבקשה לא להיות ליצנים בקטע הזה..
          אם זה היה תלוי באובמה הוא היה עושה DELETE על ישראל ו"נפטר" מהבעיה המזרח תיכונית.

          1. חברים אני נמצא בטקסס ופה כולם בעד ישראל, המדינה הכי גדולה בארה"ב. ארה"ב היא אולי המדינה היחידה בעולם שאני מרגיש בטוח בפה מלא להגיד שאני ישראלי ואני יודע שכולם ישר יחייכו ויגידו "כל הכבוד לכם". וזה יהיה בפה מלא ולב שלם.
            בכל מקום אחר בעולם- אירופה, קנדה, אוסטרליה, ניוזילנד ובמזרח הרחוק בימים כאלו אתה מרגיש את התסיסה והשנאה שחלקה מגיעה מאנטישמיות חלקה מבורות וחלקה פשוט מהתמונות הנוראיות שמראים בטלוויזיה.
            אובאמה לא משקף את דעת הקהל האמריקאית הוא מוביל את ארה"ב לטימיון, הבעייה של האמריקאים היא הבעייה של ישראל- אין מנהיגים באופק

          2. מי מדבר על אובמה? עוד שנה וחצי הוא עף מפה. מה שארה"ב מוכרת לקטאר הוא תמיד ברמות מתחת מה שהיא מוכרת לישראל. אני מקווה רק שהאמריקאים לא יידעו כמה כפויי טובה ישראלים ישנם, שחיים בישראל ר-ק בגלל שיש ארה"ב, ועוד לא מתביישים לקטר.

        2. לא תארתי לעצמי שאתה כפוי טובה כמו כל כך הרבה ישראלים.
          CNN הוא באמת לא פרו-ישראלי אם כי בימים האחרונים חל שם שינוי עצום שאתה לא מודע לו. אתה מגיע עוד כמה ימים לארה"ב? אני חי כאן כל הזמן.

          ללא האמריקאים היום המדינה היתה מתפוררת לצערי תוך שנים ספןרות ביותר. הסינים יכולים לשאול על שלום האזרחים, אבל מה הם עושים? מוכרים נשק לאיראן ועובדים איתם יד ביד.

        3. אתה מדבר עם האמריקאים 'על בסיס יומי' ואתה בא לעבוד כאן עוד כמה ימים, וזה עושה אותך מומחה אמריקאי, יותר ממני שחי כאן 360 יום בשנה, והולך לפגישות עם העם, בכנסיות, בבתי הכנסת, בדאאונטאון, ומה לא.
          תעשה לי טובה, מידן. אתה אפילו לא יודע מה שהולך עתה בשדה התעופה בן גוריון עם רכבת משלוחי נשק, ואתה רוצה ללמד אותנו על ארה"ב ועל האמריקאים?

        4. הסינים מאד 'מבינים', הא? אז למה שלא יצרפו צ'ק על איזה 10 מיליארדי דולארים (אולי הרבה יותר!) לעזרת ישראל, כמו שארה"ב שולחת לישראל כל שנה.
          הישנה עוד מדינה בעולם הנוקפת אצבע לעבר ישרא\ל?

          יש כאן כמה כפויי טובה רציניים. רק שהאמריקאים לא יגלו זאת, ויפסיקו לשלם.

          1. וכל מי שטוען שנכון, האמריקאים משלמים אבל 25% מהכסף חייב ללכת לקניית 'תוצרת אמריקאית', 'התוצרת' היא F-16, והיום F-35 או משהו כזה, וצוללות.

        5. להטיל את כל האשמה על הממשל האמריקאי זה סוג של אחיזת עיניים שראש ממשלת ישראל משקר ולא בפעם הראשונה את נשיא ארה״ב וממשיך ובבחירות נוקט עמדה חד משמעית ונרתם לקמפיין של רומני. אחרי זה אנחנו מצפים שהממשל האמריקאי יבלע את זה ויגיד אמן לכל דבר שאנחנו רוצים. יחד עם זאת אני כן מסכים עם דקסטר שאובמה בהחלט לא רוצה להתעסק עם המזרח התיכון ואיתנו בפרט. שכחתי גם את כל מה שאומרים כאן על קרי. מידן אני אמנם לא נמצא בארהב אבל הם עדיין הידידה הכי טובה שלנו ובלעדיה מזמן כבר היינו בבעיה עוד יותר קשה

          1. לא רק זה. לפחות קרי מנסה לעשות משהו. היכן שרי החוץ של סין, קנדה , בלגיה? גם הם מנסים לעשות מין סדר ולמצוא פתרון?
            אני לא יודע אם או8במה הוא אוהב ישראל (אם כי הוא עכשיו בנאום 100% עבורינו), אבל לפחות הוא וקרי מנסים. שאר העולם לא שם זין.

    2. אם 'אמריקה ידידותית בתחת שלי', היה עדיף שבכלל לא תגיע הנה, ובמקום – תטוס למדינות ידידותיות לישראל.

      1. אני מעדיף שלא להגרר לפרובקציות
        ובודאי שלא להגיב ולהמשיך דיון על בסיס לא ענייני
        הדעה שלי מוצקה
        איש איש באמונתו יחיה .

  2. מנחם תשע אצלכם זה שתיים בלילה בארץ?
    מישהו יודע אם אפשר לראות את המשחק ואיפה?

    קצת להשתחרר מהאווירה ומהמצב הנוראי הזה שכבר הפך לשגרה לצערנו!

  3. liveball.tv
    כמעט כל תחרות ספורט שמצולמת תמצא שם
    כולל משחק ההכנה של ישראל נגד רוסיה שמשודר עכשיו
    עד עכשיו ישראל נראית נורא

  4. מעדיף לראות את קארי ותומפסון בחמישייה.

    דרק רוז צריך לעלות מהספסל אחרי איזה 200 שנה שלא שיחק.
    ואין טעם לשים את הארדן בחמישייה כשיש לי שוטר כמו דוראט.
    מה גם שהגנה אני לא אקבל ממנו.

        1. אז אולי ניתן גם ל-"נבחרת הסקר" בראשותך לאמן את נבחרת ארה"ב? חוץ מזה, ששבסקי לא חתם לי שרוז בחמישייהץ

          1. תאמין לי אני אדאג לחסל את האירפואיות האלה בהפרש ממוצע של 22 נק'.. הנאצים האלה..

            אני מעלה את הארדן מהספסל שהמטרה שלו העיקרית שלו היא לרסס את המגן היריב עד שייצא לו החשק לשחק כדורסל וברגע שהוא עושה פלטה בהגנה אני מוריד אותו.

    1. דיעה אפשר תמיד להביע, אבל היה עדיף לשבת בשקט, לחזות בנבחרת האמריקאית, וללמוד. את ששבסקי באמת שלא צריך ללמד כדורסל ולומר לו מי צריך ומי לא צריך לעלות בחמישייה.

    1. מנחם תעשה טובה. גם דני פרנקו לוקח עם הסגל הזה אליפות עולם.. אתה בעצמך אומר שהחמישייה השלישית של ארצות הברית מנצחת אז מה פה עבודת אימון גדולה בדיוק??

      1. לא משנה. העיקר הנקודה שנראית מהכתיבה כאילו שאתה יודע כדורסל טוב יותר מששבסקי.
        אגב, זה עלול להיות נכון.

        1. ששבסקי כנראה מבין יותר ממני אבל בכל זאת רוז והארדן לא צריכים לפתוח בחמישייה.

          גם הרמטכ"ל וביבי מבינים יותר ממני מה לעשות עם הצבא אבל כל אידיוט יודע שאין כזה דבר 6 הפסקות אש במלחמה.

          אז לפעמים מומחים גדולים מפספסים אמיתות פשוטות..

  5. מנחם למה אתה יורה בצרורות,שים על בודדת,
    אמריקה ידידה של ישראל בגלל כל הכוח של היהודים המיליארדרים,
    ולא בגלל חוסיין אובאמה,שלקח את אמריקה צעד אחורה,
    נחכה עוד שנתיים ונראה מה יהיה שבת שלום,

  6. מנחם, היא ידידה גדולה, אבל לא כמו בתקופת בוש הבן. אפילו לא קרוב. וכן, גם קנדה וגרמניה. שואל מה הן נתנו לנו? צוללות גרעיניות ומנועי טנקים.
    לארה"ב הידידות הזו משתלמת לא פחות מאשר לישראל. לאמריקאים יש אינטרס אדיר שיש להם, הלכה למעשה, זורע ביצועית במזה"ת. זה עוד לפני אין ספור אינטרסים כלכליים.

    1. אז היכן נשיאי או ראש ממשלות קנדה וגרמניה? גם הם דורשים החזרת הדר גולדין מיד וללא תנאים כמו שאובמה עושה ממש ברגעים אלה? האם הם נוקפים אצבע? האם הם שולחים בזה הרגע מטוסים מלאי תחמושת ופצצות כי המלאי שלנו בישראל הוקטן מדי עכשיו?

      1. מה לעשות שאובמה הוא מנהיג העולם החופשי ולא מרקל. היא בכלל עדיין שיכורה מהזכייה של גרמניה באליפות אירופה לנוער 🙂
        אני לא אומר שארה"ב לא בת בריתנו, אבל יש עוד וכל אחד עושה לפי רצונו.

  7. איזה עוד מנהיג עולמי מלבד אובמה הודיע חד וחלק שהחמאס הם האחראים לחיסול ה-CEASE FIRE? הוא עשה זאת עכשיו בפעם שלישית בנאומו לעתונאים, 'חי', עכשיו!

    1. מנחם, זה מס שפתיים.
      אני הראשון שיעודד את האמריקאים בכל מצב שהוא, כולל בג'ודו באולימפידה, אבל מה שאובמה עושה ועשה עד כה נגד מדינת ישראל וגם נגד מדינתו הוא זה ביזיון בקנה מידה הסטורי.

      ארצות הברית לא רלוונטית לעולם ואף אחד לא מתייחס אליהם ברצינות.
      היוזמות שלהם הפכו לבדיחה ואם אתה יודע היסטוריה אתה בטח יודע שארצות הברית היתה מעורבת בכל עימות על הגלובוס וכמעט לעולם לא הביאה שלום אלא רק מלחמה.

      ארצות הברית צריכה אותנו לא פחות מאשר אנחנו אותם.
      אם ישראל נופלת ארצות הברית היא התחנה הבאה.

      אף אחד לא עוצר כוחות שטן בדיבורים דיפלומטיים.

  8. RELAX GUYS, and yes, ANYONE that had even minimal contact with the USA knows, they are our ONLY, and best friands. Obviously there are Also shitheads, but no country in the world is lacking of these, including israel.
    As for Canada, i Iived there for quite a while. Their PM, Harper, loves us, but Mostly because He grew up in a religious, Very pro Israeli home. The avarege Canadian either doesnt care or,if from Québec, probably dislike us

    1. In Montreal we saw a pro-palestinian demonstration this week right next to our house, but there was also a pro-israel demonstration last week. The funny thing with these protests is that they are very ignorant about the conflict – they raise the flag of the P.A, which are the Hammas rivals, and you can hardly say they share the same opinions

  9. מאוד לא רציתי להגיע לפוליטיקה אבל אם אין ברירה..אני האחרון שיגן על ארצות הברית בנושאי פישעי מיחמה [ובכלל]..אין ספק שלארצות הברית אין כביכול את ה"זכות" להטיף לנו מוסר.
    אבל
    יש המון צביעות בביקורת שלנו כלפיהם במהלך המבצע
    מאז הקמת המדינה הזרימו האמריקאים לישראל סיוע ביטחוני בסכום כולל של יותר מ-70 מיליארד דולר. מאז כניסת אובמה לבית הלבן ב-2008, הוא הגדיל כל שנה את הסיוע לישראל העומד היום על 3.1 מיליארד דולר בשנה (כמעט 11 מיליארד שקל)
    האמריקאים מימנו 8 מיתוך 10 כיפות ברזל.
    אובמה התנגד באופן חריף לדו"ח גולדסטון שהתפרסם אחרי מבצע "עופרת יצוקה", הוא מפעיל את זכות הווטו שלו במועצת הביטחון של האו"ם כדי למנוע גינויים של ישראל, וכן בולם כבר תקופה ארוכה את הניסיונות של הפלסטינים לזכות בהכרה על-ידי פנייה מוסדות האו"ם.
    אז כן,האמריקאים מתוסכלים שראש הממשלה שלנו לא יורק לכיוון של אבו מאזן,שהחברים היקרים שלו ממשיכים לבנות בהתנחלויות,וכן,מהמשך הכיבוש.האמריקאים גם מבינים משהו מאוד חשוב,גם אם נמשיך את המיבצע הזה,זה יהיה ניצחון במערכה ולא בקרב.

  10. בגלל ה"הפסקת אש" איבדתי את מי שהיה מ"פ שלי עד לפני כמה חודשים בניה שראל וב"הפסקת אש" חטפו לנו חייל, וחלק עצום מזה זה אשמת ארה"ב שדוחפת לשלום רק בסיסמאות וכאילו לא מבינה מה קורה פה!!!!
    נ.ב. בניה אתה תהיה בליבי לעד!!(גיבור ישראל אמיתי שתמיד חשבנו בינינו בחברה שהוא בן אלמות)

  11. תרשמו- אם הברכיים לא מתפוצצות לדירק רוז עד לטורניר הוא פותח בחמישייה, בלי תחרות בכלל.

    עם איזה קפיצים הוא חזר שיהיה בריא.

  12. מנחם אין כמו התמיכה של ארה"ב. הבעיה שהיא נעלמה מהבית הלבן.
    מזל שיש קונגרס וסנאט.
    וואחד נפילה בחרתם שם לנשיא, והוא בחר עב"ם לתפקיד "שר החוץ" שלו.
    כלכך הרבה חוסר הבנה. וכלכך הרבה משחקי פוקר שבהם הוא "בילף" משאירים את העולם אפטיים לאיומים של המעצמה הגדולה בעולם (אם לא לבדיחה עצובה) אפילו פוטין וסין כבר משתינים מהמקפצה..

  13. אסיים במשפט חכם
    דברים שרואים מכאן לא רואים משם
    מעניין שהרוב המוחלט המצדד באמריקאים אינם תושבי מדינת ישראל בימים אלו ובחרו לנהל את חייהם בנכר

    1. המשפט שלך תקף לשני הכיוונים.
      הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לישראל ולישראלים הוא שיכנסו לפינה הזאת של "אנחנו נגד העולם".
      העובדה היא שרוב מוחלט באמריקה תומך בישראל, חלקם באופן קיצוני יותר ממה שליברמן חולם עליו בלילה, ורובם מתוך ההבנה שישראל וארה"ב חולקות את אותם ערכים והבנות.
      אובאמה הוא נשיא חלש, הוא נלחם ונלחם בשביל לשנות מבפנים (ללא הצלחה יתרה) והזניח במודע את מדיניות החוץ, כך יצא שהוא נשאר קירח מכאן ומכאן.
      עדיין ישראל מקבלת גב בינלאומי רחב מכמעט כל מדינה אחרת, וגם מדינות המערב מבינות את הסכנה באיסלאם הג'יהדיסטי, רק הדרכים לפתור את הבעייה הן שונות.
      הישראלים והיהודים שבחרו לחיות את חייהם באמריקה קשורים קשר הדוק לישראל והם הצינורות המקשרים בין המדינות שהחברות ביניהם לא מובנת מאליה.
      ואגב, במאמר מוסגר וזוהי דעתי האישית בלבד שלא מייצגת אף ישראלי בניכר, לפעמים כשנמצאים בפינה הזאת של "בואו נהרוג את כולם כי כולם רוצים להרוג אותנו", צריך שיבוא מישהו מבחוץ וקצת יאזן את הראייה המסוכנת הזאת

    2. מידן – דווקא מחוץ לישראל, יש הרבה יותר פרספקטיבה כי נקודת המבט יותר רחבה. מלבד זאת מסכים אם אפלטון כמעט בהכל חוץ מזה שעל פי YNET והסיקור אחרי הסיקור העולמי ישראל כבר מזמן באנחנו נגד העולם.

      כמובן תפישת המציאות הוא הפילטר בא עוברים הדברים את התקשורת המקומית שמשפיעה על דעת הישראלים בכלל ודעתו של מידן .

      אני אתן לך דוגמא: לאחרונה ישראל פגעה בבית ספר שהוא בעיני המתבונן החיצוני SAVE HEAVEN לאוכלוסיה העזתית. ברור לי שבטח לפני זה היו יריות מהמקום או משהו כזה אבל לירות על SAFE HEAVEN זה משהו שלא עושים (על פי דעת הקהל העולמית וכמה אמנות מלחמה בינלאומיות). עכשיו אתה לעניות דעתך יכול להגיד שלירות על SAFE HEAVEN כן עושים (על פי דעת הקהל בישראל). אז אולי אתה צריך לבדוק את עצמך והאמיתות שלך… אחרי המקרה הזה ארה"ב נשארה עדיין לצד ישראל וגינתה בחצי פה את המקרה ובלמה גינוי באו"ם.

      אוסטרליה לעומתה פרסמה (אבל לא הגישה) גינוי וזה למרות הפרלמנט היהודי אצלנו.

      1. הנה עוד נקודת מבט הפעם של הדאלאי למאה

        HH Dalai Lama on Israel Gaza Violence: …"Of course, war and the large military establishments are the greatest sources of violence in the world. Whether their purpose is defensive or offensive, these vast powerful organizations exist solely to kill human beings. We should think carefully about the reality of war. Most of us have been conditioned to regard military combat as exciting and glamorous – an opportunity for men to prove their competence and courage. Since armies are legal, we feel that war is acceptable; in general, nobody feels that war is criminal or that accepting it is criminal attitude. In fact, we have been brainwashed. War is neither glamorous nor attractive. It is monstrous. Its very nature is one of tragedy and suffering"

  14. הבעיה הגדולה להבנתי הצנועה היא שהממשל בארה"ב מנתח את המתרחש במזרח התיכון בכלי חשיבה מערביים. במערב לכל בעיה מדינית אפשר למצוא פתרון הגיוני שבו כולם יוצאים נשכרים, רק מה לעשות שבמזרח התיכון עובדים ככלי חשיבה שונים לחלוטין ופה כל ניסיון להגיע לפשרה משמעו הבעת חולשה שרק מזמנת סחיטה גדולה יותר. הממשל הנוכחי נכשל בכל מדיניות החוץ שלו עד כה בכל מקום החל מעירק ואפגניסטן, מצרים, לוב, סוריה וכלה באוקראינה. הרפיסות של הממשל הזה הופכת את ארה"ב לנמר של נייר. התמיכה שלה בישראל חשובה מאד אבל חוסר ההבנה וקוצר הראות המדיני הוא אסון לאזור ולמעמד שלה בעולם.

  15. אגב פוטין שאני ממש לא מחסידיו הגדולים יודע איך מתמודדים עם טרור והוא חיסל את הטרור הצ'צ'ני שביצע פיגועים קשים מאד ברוסיה כולל טבח בבי"ס שבו נרצחו המון תלמידים ביד ברזל מתוך הבנה שעם טרור לא מנהלים שום דו שיח ! טרור חייבים להשמיד עד שלא יוכל להרים את ראשו וכל הניסיונות הפתטיים של קרי להגיע להידברות עם כוחות איסלאם רדיקליים הופך את ארה"ב ללא רלוונטית באזור. מאירופה אין לי בכלל ציפיות, אבל כשהטרור יתחיל לפגוע בעריהם הם ירדפו אחרינו לקבל ניסיון במלחמה מסוג זה.

    1. למרבה הצער דובר צה"ל פרסם עכשיו שסג"מ הדר גולדין הוכרז כחלל צה"ל שמקום קבורתו אינו נודע יהי זכרו ברוך

  16. כמעט 111 אלף צופים בביג ההאוס של מישיגן במשחק הידידות בין מנצ'סטר יוניייטד לריאל מדריד.

    כל האצטדיון כמעט היה צבוע אדום ואפילו הגלורי גלורי של מאן יונייטד מנוגן בסוף ובמחצית.

    פשוט מדהים.

    נגמר 3-1 לנו, 2 של יאנג ואחד של צ'יצ'ריטו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט