מעורב הופס ליום חמישי: סלטיקס 1-4. ג'יאניס ודמיאן לילרד השתתפו אתמול באימון מלא. האם ישחקו הלילה? / מנחם לס

1.מבוכה של 34 נקודות הפרש בבוסטון.

2.אני בטוח שלברון נשאר בלייקרס, עם שלושה תנאים.

תנאי ראשון: הלייקרס בוחרים בברוני כבר בבחירה ה-17 שלהם ולא מחכים עד הבחירה ה-55 שמא מישהו אחר יבחר בו מס' 54 רק כדי לדפוק את לברון ג'יימס.

הסבר: לפני הבחירה 17 אף אחד לא יבזבז בחירה ויבחר בברוני רק כדי לדפוק את לברון. אבל בבחירות מעל 50 ולפני 55 יש מצב שקבוצות יחליטו לבזבז בחירה גבוהה כדי להביא את ברוני לדפוק את לברון, וגם הסיכוי שברוני יביא עניין ופרסומת.

תנאי שני: לברון יסרב לאופציה שישנה לו לעונה הבאה עבור $54,285,000, ובמקום יחתום על אופציה של שלוש שנים עם סעיף של 'NO TRADE' במשכורות $49,987 לעונת 2024-25, $53,986,735 לעונת 2025-26, ו-57,985,752 לעונת 2026-27. (המספרים נלקחו מ-FADEAWAY)

היתרון בתנאי השני הוא שאם הוא חותם על האופציה, ללייקרס ישנה היכולת להטריד אותו מתי שהם רוצים.

תנאי שלישי: הלייקרס מביאים את טריי יאנג מההאוקס עבור, נניח, ד'אנג'לו ראסל, ג'רד וונדרבילט, ובחירת דראפט בסיבוב ראשון ב-2028, הטרייד שדובר עליו, וההאוקס כבר צייצו שהם יסכימו לו בשמחה. משום מה לברון מאמין – כפי שסם אמיק כתב ב'אתלטיק' – שטריי יאנג הוא הפוינט גארד שאיתו לברון יצליח לשחק עוד 3-4 שנים.

3. היש סיכוי שג'יאניס ודמיאן לילארד ישחקו הלילה?

בובי פורטיס וקריס מידלטון עזרו למילווקי להישאר בחיים, אבל אין משחק בית כמשחק חוץ. אז מה בקשר לג'יאניס ודמיאן? כל מה שמילווקי מדווחת הוא ש-"הם השתתפו באימון מלא".

ככה מתחיל Jamal Collier, ESPN את הפוסט שלו:

As the final seconds ticked off the clock of an emphatic 115-92 Milwaukee Bucks victory in Game 5 to avoid elimination, Malik Beasley threw his hands in the air and welcomed the love from the crowd. Patrick Beverley yelled along with fans in the front row near the Bucks bench. Khris Middleton even acknowledged the cheers as he walked up the floor to come out of the game.

והקהל ענה במקהלה: "הבאקס בשבע"

מידלטון אמר:

"We have to find a way to win, whatever it takes," Middleton said. "We're still confident. Our backs were up against the wall tonight, we had a great home crowd that got us going. So we're going to have to find a way. That's the only way to put it, find a way to get this next one and force a Game 7."

ואז הוא הוסיף: "חייבים למצוא דרך לנצח את המשחק הששי באינדינאפוליס, ואז לחזור הביתה למשחק שביעי כשאנחנו 3-3"

"למצוא דרך" זה להלביש את ג'יאניס ודמיאן ולעלות אותם על הפארקט. אם דוק ריברס רואה ומחליט שהם לא מוכנים, שיחליף אותם. אם הם השתתפו ב'אימון מלא' אתמול, הוא חייב להעלות אותם הלילה.

4. לדרווין האם נמאס לשמוע ביקורות על ההחלפות שעשה והליינאפס שהוא העמיד. הגיע הזמן להאשים את השחקנים בהפסדים לנאגטס

לחלונות הגבוהים בלייקרס ישנן החלטות רבות לפניהן. לא משנה כיצד תסתכל על זה, הלייקרס עפו אחרי הסיבוב הראשון של הפלייאוף.

המאמן דרווין האם חטף את רוב הביקורות על MISMANAGEMENT של משחקים, החלפות, ומה לא. הוא שמע הכל ושתק. עד אתמול. הוא חשב שהגיע הזמן להאשים את מי שהפסיד לנאגטס:

השחקנים!

הוא השיב לשאלות מדיה מה'לייקרס נשיון', ואמר בפתיחה:

It’s amazing how people just skip that core part of having a consistency with your lineup is all predicated on health and performance. If you’re coaching a team and one of your starters is like 10 games in a row, just s—ting the bed, what are you going to do?," said Ham, via Lakers Nation. 

"היה עלי TO DEAL עם STREAKY PERFORMANCES של UP ו-DOWN עם שחקנים כד'אנג'לו ראסל, אוסטין ריבס, ורוי הצ'ימורה. היה עלי TO DEAL עם פציעות להשימורה וג'רד ונדרבילט.

המאמן לא נמצא על המגרש לשחק. השחקנים משחקים. אבל כפי ששימון לימד אותנו, כשמנצחים זה השחקנים. כשמפסידים זה המאמן.

5. זה השלט שיאיר את פניהם של שחקני דאלאס כשיגיעו לאולם באל-איי…:

טיסות מדאלאס לקנקון, אי הזהב במכסיקו מחכה לכם…

6. פטריק בברלי עולה על טייריס הליברטון (הגבוה בהרבה מבברלי) עם TAUNTING של "TOO SMALL" כשעשה עליו סל, שהלך ווירל

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
143 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
דוקטור רזי הופמן
02/05/2024 5:15:03

שאלה מאד חשובה!
מה השלב הבא? יש עדיין כמה אפשרויות שלא נוסו.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10161135739579291&set=gm.3778874742327684&idorvanity=1644934905721689

ד"ר פופרס
02/05/2024 5:37:43

חחחחחח
הקוקיות מנצחות בענק

ד"ר פופרס
02/05/2024 5:42:11

אחלה מעורב.
שהבבון יקח את הילד לחופשה.
האמת אם התנאים ימולאו, זה הכל עליו חחחחחח
בזבוז בחירה 17 על ילד שלא שווה שום בחירה.
בזבוז מעט העתיד על העכברוש שלא שומר.
ונו טרייד לשלש שנים. על נרקסיסט עלוב.
ירוצו פה צחוקים.
מדמיין את העכברוש עומד ומחכה לבבון שימסור.
נצטרך לארגן ישיבת הנהלה של ה-ללל
מה קורה כשמים עכברוש ביצות ובבון עם בולבוס ביחד?

אשך טמיר המקורי
02/05/2024 7:54:27
הגב ל  ד"ר פופרס

מקבלים את גן החיות המכוער בעולם, המכונה גם פריק שואו.
שיביאו גם את האישה עם הזקן מהקליפרס להשלים את המופע

אופיר נ.
אופיר נ.
02/05/2024 8:10:43
הגב ל  ד"ר פופרס

לברון וטריי יאנג = שני קונוסים בהגנה.
עם שניהם בחמישייה הם לא מגיעים לפלייאין.

Guy d
Guy d
02/05/2024 10:39:09
הגב ל  אופיר נ.

לברון ודיאנג'לו ראסל זה מה?

ד"ר פופרס
02/05/2024 7:22:24

הסירה טובעת

Berch
02/05/2024 7:25:06

אחלה מעורב
🙏

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

מיאמי נופלת בהרבה מבוסטון,ללא באטלר לא היה לה שום סיכוי.הסיכוי שלה דמה לסיכוי שלי לדייט עם דוגמנית צמרת.
מבוכה? לא הייתי מרגיש שום מבוכה.
התנאים של לברון ,זו שטות לתת לשחקן מעל 160 מליון לשלוש שנים,לברון סביב גיל 40,אני כן מעריך שהיכולת שלו תרד.חוץ מזה אני מנציח המשך של הרכב שפעמיים עף בסיבוב ראשון,ופעמיים שיחק בפלייאין.
לגבי יאנג אטלנטה יכולה לקבל עליו הרבה יותר.איזה קבוצה שפויה בונה על ראסל?בשביל מה אטלנטה זקוקה לעוד רכז?אם כן למה לקחת רכז שנוא לא רכז ופחות טוב.איזה ערך יש לבחירה ב 2028?
תנאי שכן נראה לי לבחור בברוני , אבל בסיבוב השני ,מקסימום קבוצה אחרת תבחר בו ,ואפשר להשיג אותו בטרייד זול מאוד.ברוני בשנה הבאב יהיה שחקן הרבה יותר טוב,וכולנו מקווים שלא יהיה עם בעיות לב.
אני מקווה כמו הרבה אוהדים שיאניס ולילארד ישחקו היום.מילווקי מאוד שכנעה אותי בנצחון האחרון שלה,הייתי רוצה לראות אותה בשלבים הבאים.אם אני אוהד בוסטון הייתי מחזיק אצבעות לאינדי שתפטור אותי מהצרה של מילווקי.כמו כן הייתי רוצה שהניקס יעלו שלב.
הביקורת על האם ,זה הכנות ליציקה,מערבבים את החומרים מחכים עוד קצת ומתחילים ביציקה.אף אחד לא הולך להאשים את לברון,אולי התנאי הרביעי זה בכלל להחליף מאמן.
דאלאס יסעו לקנקון כשיגמר הפלייאוף,בינתיים קר בקנקון.

אשך טמיר המקורי
02/05/2024 7:53:23

תודה דוק. אף קבוצה לא תיבחר בברוני. כוחו של השיקוץ רב מדי בליגה.
הלייקרס תיבחר בו בבחירה המאוחרת.
העכברוש והבבון זה זיווג משמיים עבורנו, ומהגהנום עבור אוהדי הלייקרס.
0 הגנה, 2 בול הוגס, 100% אגו.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
02/05/2024 9:01:12

לא שיקוץ ולא נעליים. הילד פשוט לא חומר לנ.ב.א. למה לבזבז עליו בחירה? לעשות דווקא? לא נראה לי.

The Oak
The Oak
02/05/2024 8:00:39

כמו שאמרו בעושים nba. ללברון יש שתי אפשרויות: להוריד בשכר ל 10 מליון בעונה וללכת על עוד אליפות, או לקבל שכר סופר מקס ולוותר על אליפויות נוספות.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
02/05/2024 9:01:44
הגב ל  The Oak

הוא יצטרך להוריד בשכר 40 מיליון, לשנה. זה ממש לא 10.

S&M
S&M
02/05/2024 10:38:35

פספת שם את ה"ל". להוריד *ל* 10 מיליון.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

שדות פופ הבוקר
comment image&ct=g

פילי ספיישל אחרי הזכייה באנדר אובר ספראד
comment image&ct=g

PhillySpecial
02/05/2024 8:50:14

תודה שמעון, כיף לדעת שאתה חושב עליי

NBA בדם
02/05/2024 9:35:59

😂😂😂😂

ד"ר פופרס
02/05/2024 9:44:37

🤣🤣🤣🤣🤣

דה שוט
02/05/2024 10:16:55

😂😂😂😂😂😂
דוקי דוק יש לך מתחרה ראוי בגיפ-מאניה, הכוח חזק אצל שמעון בסיבוב הראשון, טייריס-שמעון-מקסי

ד"ר פופרס
02/05/2024 10:28:27
הגב ל  דה שוט

חופשי

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

הייתי בלואד כל העונה כמו קיירי

שי אבן צור
02/05/2024 8:09:45

בחירה בברוני תהיה נאפוטיזם טהור וגועל נפש אחד גדול🤮
לברון, עד כמה שהוא ענק, לא יקח עוד אליפות בשום תרחיש נראה לעין

הבן הממזר של דנילו גלינארי

הטראקרס יבחרו בו בבחירה ה55

שי אבן צור
02/05/2024 8:13:31

ברור!
וזה יבוא על חשבון שחקן ראוי ממנו שלא נולד עם כפית של זהב

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
02/05/2024 9:02:10

נכון. אבל אם ליאניס מותר..

אור
אור
02/05/2024 9:15:59
מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
02/05/2024 10:21:25
הגב ל  אור

גועל נפש לגמרי. אנשים עובדים כל החיים שלהם כדי להגיע לנ.ב.א..

אור
אור
02/05/2024 9:13:41

מה אתם משחקים אותה שאכפת לכם פתאום משחקנים שנבחרים בבחירה ה-55 וייבחרו במקום זה מקום אחד אחרי או יחתמו כשחקנים חופשיים בגלל משהו שעוד לא יודעים אם יקרה.
.
גועל נפש אחד גדול? בסוף הסיבוב השני? בוא תגזים עוד קצת

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  אור

חחח צודק יאניס סידר גוב לכל האחים שלו. גם דאנרומה שהיה במילאן ביקש את אחיו תחת חוזה

נועמיקו
נועמיקו
02/05/2024 10:59:24

למה ללכלך. רק לאח אחד

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
02/05/2024 10:23:39
הגב ל  אור

גם להיבחר בבחירה 55 משנים לגמרי חיים של בחור מהשכונות. זו ממש לא הגזמה..

אור
אור
02/05/2024 10:41:30

מה שלא יהיה הוא יהיה חתום איפשהו בתחילת העונה הבאה אז אם הוא ייבחר או לא יגרום לבדיוק אותם שחקנים להצטרף לליגה, ובלי קשר תחסכו ממני את ה"גועל נפש" כאילו אף פעם שחקנים לא נבחרים או מוחתמים משיקולים לא לגמרי ענייניים. זה ביזנס והקבוצות עושות מה שטוב להן

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
02/05/2024 11:12:14

אין לי שום טענה אל הקבוצות, יש לי טענות ללברון ויאניס.

אור
אור
02/05/2024 11:27:04

👍

ברוך רובין
02/05/2024 12:04:07

למה טענה ללברון וגיאניס? כולם עושים את זה אתה לא הייתה רוצה לסדר למשפחה שלך מקום עבודה? הניקס שהביאו את אבא של ברונסון, אח של אמבפה בפריז… בסוף השחקנים שנבחרים בבחירות מאוחרות רובם נפלטים מהליגה.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
02/05/2024 20:04:37

מקום עבודה? איזו מן טענה מצחיקה. אח של יאניס והבן של לברון לא צריכים לעבוד עוד יום אחד בחיים שלהם. ואם הם ממש רוצים ״מקום עבודה״ אז שיתנו להם איזה תפקיד בבק קורט. אין פה שום עניין של ״מקום עבודה״.
אז אם הטענה שלך היא שזה מוצדק לקפח אנשים שעבדו שנים על הכישרון שלהם ולא לתת להם את ההזדמנות שמגיע להם בזכות, כדי שאח של יאניס או הבן של לברון, שגם ככה מסודרים לכל החיים עשרים פעמים, יוכלו לומר שהם ״שחקני נ.ב.א״, אז כן – אני חושב שזה לא לעניין.

מקום עבודה גם כן..

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
02/05/2024 20:08:58

אתה יודע מה בוא, מקום עבודה, אולי נסדר מקום עבודה לאחיינית של סיימון ביילס בנבחרת ההתעמלות האומנותית של ארה״ב? סיימון בייליס הרי הכי טובה שם בקילומטרים. אם אחיינית שלה לא בסגל אז היא לא רוצה להשתתף באולימפיאדה. מה תגיד על זה?

ברוך רובין
02/05/2024 21:56:26

אתה מדבר על חוזה לא מובטח , שלא לוקח לאף אחד אחר מקום בסגל . לפעמים משתלם להעסיק X y Z בשביל שהכוכב העיקרי שלך יהיה מאושר.
.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אינדי ינצחו היום גם אם דמיאן ויאניס,ישחקו.
מה טריי יעשה בלייקרס יעמוד בפינה ויחכה למסירות של שקץ? מי יעשה שם הגנה? לברון וטריי יחד זה 160 נק כל משחק, יחטפו אני מתכוון.
השקץ רוצה כוכב שלישי כדי להאשים אותו זה הם לא אני אני כבר זקן.
בנצחונות תראו איזה מדהים אני הנהגתי ולימדתי אותם כדורסל 😉
מבין את הרצון של העכברוש לשחק תחת הבוס שלו אבל יהיה שם יותר מצחיק מהסאנס.
חוץ מזה התמורה שרשמת מנחם זה אולי תמורה קלינט קאפלה.
האם מאשים את את דילו? למי התכוון? בתכלס האם זה עוזר מאמן עושה צווי המלך המאמן האמיתי.
הוא יודע שהוא בדרך החוצה כנראה שיגיד לא נותנים לי פה לעבוד יש שחקנים שמתערבים בהחלטות 😏

שי אבן צור
02/05/2024 8:12:20

אני עם האם במיליון אחוז!

golan
golan
02/05/2024 8:30:47

תודה על המעורב.
אז ברוני יבחר או לא, ולברון יעבור, או שלא. את מי זה מעניין ? אין לזה שום השפעה על האליפות…
זה סתם יח"צ ואתה תראה עד פתיחת העונה מיליון ידיעות/ מחשבות / הגיגים על זה, אבל בסוף זה לא מעניין מבחינה מקצועית. וסתם מיותר להאכיל את הטרול
טרי יאנג זה ראסל ווסטברוק צעיר יותר ויגיע בלייקרס לאותן תוצאות.

ד"ר פופרס
02/05/2024 9:42:45
הגב ל  golan

+1965

PhillySpecial
02/05/2024 8:47:36

פחחחח אם הזוועתון טריי יאנג יעבור לשחק עם הבבון יצטרכו להוסיף שניים שלושה שופטים למשחק רק כדי להתייחס לבכיינות ולהצגות של שני העלובים האלו.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/05/2024 9:20:55

לרגע חשבתי שהאם הולך להגיד משהו מפתיע, אבל הוא בחר לזרוק את שחקני המשנה מתחת לגלגלי האוטובוס. הגיוני. ברור שאם מכבי לא זוכה ביורוליג, זו אשמה של רפי מנקו. ברור.
תודה רבה מנחם

NBA בדם
02/05/2024 9:44:08

אחלה מעורב מנחם.
יאנג + לברון + דיוויס יעברו בהרבה את גג האפרון של השיקוצים. לא יאושר.
בברלי זה ההצגה הכי טובה בעיר. מת עליו. אחלה חיזוק למילווקי.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

עסקי הנהיגה והעגלות של דה שוט הפלייאוף

סאנס לייקרס באקס קליפרס ומיני.

האם אתם רוצים לעלות איתו בנסיעה למיניסוטה?

אור
אור
02/05/2024 9:57:28

דה קלינג

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  אור

🤣🤣🤣
גוד וואן

הבן הממזר של דנילו גלינארי

🤣🤣🤣🤣 חנקת

דה שוט
02/05/2024 10:36:38

חחחחחחחח

דה שוט
02/05/2024 10:21:13

היו לי ארבע עגלות בסדר הבא – הצהרתי על כך מזמן :
סאנס (אוי אוי)
מיני (נייס, סטיל גואינג… נתתי להם גמר מערב בשנה שעברה וכולם צחקו עלי חוץ מאברי)
קליפס (אוי אוי, ציפור עף אחורה (כמו ששימי אומר))
דאלאס (לוקה שיקוץ אבל רוצה אליפות… זהירות)
.
עכשיו נעמוד דקה דומיה לזכר הבראקט שלי (דוראנט עושה לי את זה כל שנה)

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

מה דאלאס שדות פופ גייס אותך לגיים 6 ו7?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

אגב לייקרס באקס קליפרס לגמרי היו עגלות שלך כל העונה 😏

דה שוט
02/05/2024 10:36:20

א. כתבתי את ארבע העגלות כאן למעלה לפני שידעו מי נגד מי בפלייאוף. אין לי דרך למצוא את התגובה, חבל.
ב. לייקרס ובאקס נכון – אבל עגלות "מקומיות" או "מנוגדות". לייקרס כדי להפיל את דנבר, באקס כדי להאתגר את דוקי רזי ודוקי פופרס.
🙂

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

עגלה זה עגלה נכון שלא העגלות המובחרות אבל עדיין

אור
אור
02/05/2024 10:47:02

הלייקרס עגלות עם או בלי דה שוט

ברוך רובין
02/05/2024 12:05:14

הלייקרס בהחלט עונה לכינוי עגלה

דה שוט
02/05/2024 13:32:51

חחחחחחח

אור
אור
02/05/2024 10:44:24
הגב ל  דה שוט

"סטיל גואינג" הובטח לך כי שתיים מהקבוצות שלך נפגשות אחת מול השנייה חח
.
מזכיר לי שאתה בעד כל הקבוצות הגדולות בצ'מפיונס אז סביר שלפחות אחת מהן "סטיל גואינג"..

דה שוט
02/05/2024 13:39:54
הגב ל  אור

הצהרתי על העגלות לפני שהיה שיבוץ סופי לפלייאוף ולפלייאין.
באלופות אני ריאל ואז בפער: באיירן, סיטי וצ׳לסי. שמו לי כל שנה ריאל נגד סיטי. התעללות…
בארץ אני בני הרצליה, לפני שנתיים עשיתי גמר כללי חחח

אור
אור
02/05/2024 14:11:57
הגב ל  דה שוט

ידוע.. סתם ציינתי איך זה שלא הצלחת להדיח את כולן בסיבוב הראשון 🙂

אור
אור
02/05/2024 14:12:31
הגב ל  דה שוט

מה בכדורגל נבחרות? חוץ מגרמניה כמובן

zenmaster
zenmaster
02/05/2024 13:49:30
הגב ל  אור

אם יש טענה שאי אפשר לומר נגדו זה שהוא בוחר עגלות לפי סיכויי הצלחה חחחחחח כל שנה העגלה עפה מהצוק ומתרסקת על כל יושביה

אור
אור
02/05/2024 14:14:10
הגב ל  zenmaster

השאלה האם יש כאן סיבתיות או רק קורלציה..

אור
אור
02/05/2024 14:37:41
הגב ל  אור

חחח
לא שמעתי את זה כמה שנים
יכול להיות שחלק מהאנשים שם המשיכו לטכניון?

עגל
02/05/2024 15:11:53
הגב ל  אור

לא המשיכו לטכניון אלא נפלטו ממנו למוסד סגור . . .

דה שוט
02/05/2024 15:08:52
הגב ל  zenmaster

ב-2016 גמר מערב ב-17/18 אליפויות הצלילה שלי התחילה עם האכילס של דוראנט חחחחח
.
אור גם על כדורגל הכרזתי (וצללית אוי אוי חחחח): גרמניה, צרפת, ברזיל, בלגיה (צרפת ב׳)

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

נפצעת בשריר הדוראנטולוס

S&M
S&M
02/05/2024 10:35:17

אף אחד לא יבחר את הבן של לברון. הוא יעשה מה שעשה אבא של סטף קרי – הודיע לכל המתעניינים שהבן שלו לא ישחק אצלם ועדיף להם לא לבחור אותו. וכך הוא הגיע לאן שרצה – גולדן סטייט. לברון יעשה אותו דבר.
דרווין האם מאמן מאוד חלש. הטעויות שעשה מביכות. אם הוא מדבר על שחקנים, זה אומר שהוא יודע שהוא לא ממשיך.

אור
אור
02/05/2024 10:46:29
הגב ל  S&M

ככה גם אני חושב (גם בלי להודיע, פשוט אף קבוצה לא תבזבז עליו בחירה כי זה לא באמת יגרום ללברון להגיע או ללייקרס להעביר אליה משהו בעל ערך) אבל בחירה טופ 10 כמו קרי זה בכל זאת יותר גרוע אם מה שאתה רושם זה מה שקרה

עידו גילרי
02/05/2024 10:49:49
הגב ל  S&M

חחח,
להזכירך דל גם אמר לווריורס לא לבחור בו…
עבד לו מצוין בסוף.

עידו גילרי
02/05/2024 10:52:56

מה גם שהוא לא אמר שהבן שלו לא ישחק אצלם (זה קובי).

אור
אור
02/05/2024 11:27:37

אז מה היה עם קרי?

עידו גילרי
02/05/2024 11:31:09
הגב ל  אור

הוא העביר מסר שהוא לא רוצה שיבחרו בו

אור
אור
02/05/2024 11:31:37

למי

עידו גילרי
02/05/2024 11:32:24

בגדול לוולבס והווריורס…

אור
אור
02/05/2024 11:34:49

יפה שהווריורס לא התרגשו, והשאר היסטוריה

עידו גילרי
02/05/2024 11:40:35

הם היו "לוקחים" אותו בכל מקרה כי הסאנס היו על הצוואר שלהם עם הצעה על טרייד עבור אמארה.

S&M
S&M
02/05/2024 11:43:17

נכון. הוא רצה שסטף ישחק בניקס. לא רצה גם את גולדן סטייט, אבל התרצה בסוף לשחק שם.
כזה קטע מוזר, כי סטיב קר עוד ניסה לגנוב אותו לפיניקס בכלל.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

דה שוט מעלה נוסעים להביא אותם לארץ המובטחת

comment image&ct=g

Nba בדם משתכנע ועולה על העגלה של מיני
comment image&ct=g

zenmaster
zenmaster
02/05/2024 11:19:53

לחחחחחחח שוט תסיר את תמיכתך מדאלאס ומיד על תרסק לי את העגלה עם עוד איירבול בלייאפ(תתמוך בדנבר ובבוסטון זה השיקוץ היחיד ליורו-שקץ, אבו קיירי וקידיוט)

NBA בדם
02/05/2024 12:12:15

😂😂😂

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  מנחם לס

בכלל לא פשוט כולם פה התחילו עם זה אז עליתי על הגל 🤣

נועמיקו
נועמיקו
02/05/2024 10:55:39

הלייקרס הם כרגע עסק, הרבה יותר מאשר קבוצת כדורסל. הם יאריכו ללברון חוזה לא כי מישהו חושב שזה הדבר הכי נכון מקצועית, אלא פשוט כי זה מביא תשומת לב תקשורתית ברמה הגלובלית, ולכן מכניס כסף, וכנראה הרבה מאוד. אם הם יבחרו בג'וניור זה כמובן לא כי הם חושבים שהוא בחירה טובה, אלא בשביל הגימיק. לכן אין מה לבקר אותם על קבלת ההחלטות. כדי לבחון את ההחלטות שלהם צריך מומחה באסטרטגיה עסקית ופיננסים, לא ידע בכדורסל.
אם לברון רוצה סעיף no trade זה לא כדי להימנע ממעבר לקבוצה גרועה, אלא משיקולי נוחות, כדי להימנע ממעבר לעיר קטנה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  נועמיקו

אמת. לברון לא יעזוב את הלייקרס את מי שהוא לא רוצה הוא יעזיב

אור
אור
02/05/2024 11:30:52

מה שאני עדיין לא מבין זה מה הוא הביא את ראס ודפק לעצמו את סוף הקריירה המקצועית

אור
אור
02/05/2024 11:32:12

לברון עמוק בווסט קוסט לא הולך לשום מקום

אור
אור
02/05/2024 11:29:13
הגב ל  נועמיקו

מדויק, מזכיר את הדאלאס קאובויס

ברוך רובין
02/05/2024 12:07:29
הגב ל  נועמיקו

מה יותר טוב מלברון מקצועית? הוא עדיין אחד השחקנים הטובים בליגה, ועזוב את השטויות שנכתבות באתר בגלל שנאה אישית. ראית את הפלייאוף שלו? איך בדיוק הלייקרס מתחזקים אם מאבדים את לברון בחינם.

נועמיקו
נועמיקו
02/05/2024 12:15:51

בגילו היית נותן לו הארכת מקס לשלוש שנים? עד גיל 43?
היית בוחר בבן שלו בדראפט?
לא משיקולים עסקיים, משיקולי כדורסל

ברוך רובין
02/05/2024 12:23:27

לברון עדיין בגילו ובעונתו ה21 קולע 25+ נקודות באחוזים מדהימים, הוא עדיין אחד מאתלטים ומנהלי המשחק הטובים בליגה. ראינו כמה הוא חשוב לליקרס ביכולת שלו ליצור נקודות אם זה באחד על אחד, בהתקפות מעבר, בהרצת מהלך פיקרנדול אם דייויס…

סך המשכורות של הלייקרס יעמוד עונה הבאה על 127 מליון דולר ללא לברון ג׳יימס שזה גם המינימום למשכורות כאשר הסלרי קם לפי הערכות יהיה סביב ה140 מליון. איפה בדיוק מוצאים מחליף ללברון בליגה ב10 מליון דולר ?
.
הדבר ההזוי ביותר שלברון גם בעונה הבאה יהיה שווה חוזה מקס בשינה, לא היה דבר שמתקרב לזה.

zenmaster
zenmaster
02/05/2024 13:05:34

עם קובי עוד הייתה הצדקה לתת לו ולמועדון לדעוך בשנותיו האחרונות, כי היה מדובר באגדת מועדון ואולי בלייקר הגדול מכולם.

לברון רחוק מאוד משם ומלהצדיק כיפוף של הקבוצה לאינטרס שלו לfarewrell tour בעיר המלאכים

ברוך רובין
02/05/2024 17:03:13
הגב ל  zenmaster

קובי קיבל חוזה שקרוב למקס אחרי שקרע אכילס, מבחינה מקצועית לא היה בכלל שווה להכנס איתו לחוזה.

zenmaster
zenmaster
02/05/2024 17:47:32

בדיוק אבל היה איתו מעבר למקצועי. עם לברון אין

zenmaster
zenmaster
02/05/2024 12:58:23

יותר טוב מלברון מקצועית זה לפרק את כל השיטשואו שהוא בנה שם, בדפוס הקבוע של להשאיר אחריו הרס וחורבן לאחר העזיבה. יש הרבה ערך טרייד בקבוצה הזו, וכמה שחקנים צעירים שווים משהו. עדיף לבנות מחדש ככל האפשר, להשיג ערך עתידי על לברון ככל האפשר, אולי ללכת מסביב לדייוויס למרות שבעיניי גם עליו עדיף להוציא פוטנציאל. במקום לשקוע בבינוניות ומאבקי פלייאין בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום, ולחרב את העשור הקרוב של הפרנצ'ייז הגדול בליגה בבינוניות שתהפוך לבדיחת הליגה עד שיבנו מהדראפט ודרך הפרי אייג'נסי בעוד עשור, עדיף להקדים תרופה למכה ולבנות מחדש. יש הרבה קבוצות שיציעו הרבה מאוד על לברון ואיידי. אפילו על ראסל אפשר להוציא משהו.

Don
Don
03/05/2024 3:39:06
הגב ל  zenmaster

ברור שזה מה שצריך, אבל נראה לך שהשלייקרס יעשו זאת?
האליפות לא חשובה. מה שחשוב ב-LA זה יחסי ציבור.

אור
אור
02/05/2024 13:03:20

לבנות מחדש, טנקינג שנתיים שלוש ואז להחתים כוכבים בזמן שיש לך לפחות שני רוקיז מבחירות גבוהות. תוך 5 שנים ככה אתה שוב מתמודד על האליפות

עגל
02/05/2024 13:55:02
הגב ל  אור

הכי טוב ללייקרס זה להשאיר את לברון אבל לשכנע אותו ללכת על חוזה "נוח" למועדון. שיתפשר קצת בשביל לעזור לחזק.

עידו גילרי
02/05/2024 14:05:54
הגב ל  עגל

בהצלחה למצוא חוזה כזה…

ברוך רובין
02/05/2024 17:10:07
הגב ל  אור

אור ללכת לבנייה מחדש היה המהלך הנכון אם הבחירה של 2025 לא הייתה שייכת לפליקאנס.
.
עגל גם אם לברון חותם על מינימום הקבוצה לא יכולה להתחזק בשוק החופשי, זה לא שהלייקרס 70 מליון תחת תקרת השכר

ברוך רובין
02/05/2024 17:15:18

לגבי טרייד על לברון זה לא אופציה נגמר לו החוזה , וגם הערך שיקבלו על דיוויס הוא די נמוך, הוא חגג לא מזמן 31 וגיליון הפציעות שלו ידוע לכל קבוצה בליגה, לגבי הסגל המסייע אין שם יותר מדי כשרון או ערך לטרייד.

zenmaster
zenmaster
02/05/2024 17:47:54

זו אופציה לאחר חתימה על חוזה חדש

zenmaster
zenmaster
02/05/2024 11:37:49

https://www.instagram.com/reel/C6Yw0SuLZWS/?igsh=ejEzMWJ3bmNsOGJ2

למה לעולם לא אהיה על העגלה של פילי🤢

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  zenmaster

יש מתחרה לאשך

zenmaster
zenmaster
02/05/2024 11:51:57

חחחחחח שמעון תגיד לי שאתה רוצה לראות את מלך מלכי השיקוצים הזה טמביד מנצח(ואני מת על מקסי הסופרסטאר, ביום שאמביד מוטרד אני על העגלה אול אין, פשוט היום לעולם לא יגיע)

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  zenmaster

אני מזמן לא אוהב את אמביד. אני חושב שיש לו כשרון מדהים אבל הוא שקץ.
אני חושב שאם עפים נגד הניקס ואין איזה סטאר שמגיע אלינו בדרך להטריד אותו הוא שווה המון המון המון כרגע אפשר לקבל עליו כוכב צעיר.

zenmaster
zenmaster
02/05/2024 12:53:42

אמביד על פאולו ואגנר ובחירות ופילי קונטנדרית תוך 3 שנים עם הטריו של מקסי-ואגנר-פאולו פלוס מה שיצא מהבחירות וסגל מסייע
אמביד על גרין ג'בארי סמית' ואמן ת'ומפסון או וויטמור(כל קומבינציה כזו תלוי ביוסטון) ופילי קונטנדרית.

zenmaster
zenmaster
02/05/2024 12:54:57
הגב ל  zenmaster

שחקנים שהם כנראה אנטצ'בל על אמביד:
לוקה
אנט
וומבי
יאניס
הגאון
שיי

בגדול כל אחד אחר(אולי פספסתי מישהו) זמין בשוק ויש הרבה קומבינציות שמקפיצות את פילי בשנים הקרובות לפייבוריטית לאליפות

zenmaster
zenmaster
02/05/2024 13:06:21
הגב ל  zenmaster

טייטום אולי גם

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  zenmaster

איפה חותמים?

אשך טמיר המקורי
02/05/2024 19:47:30
הגב ל  zenmaster

בלישכה. אף אחד לא ייתן את העתיד שלו על הגוש חרא המצחין הזה.
F במנהיגות
F בבריאות
F בכושר
F בספורטיביות
F בווינריות

zenmaster
zenmaster
02/05/2024 20:28:47
הגב ל  zenmaster

אשך אם פילי שמה אותו בשוק אתה תופתע לגלות כמה יתנו עליו ואיזה עתיד ואילו שחקנים. תראה כמה נתנו על גובר במיני. אמביד זה שחקן שנתפס כטופ 5 בעולם על אף שבמציאות הוא לא טופ 5 של אף קבוצה שפויה בפלייאוף. ערך הטרייד שלו בשמיים, בין ה10 הגבוהים בליגה מתחת רק לשחקנים שציינתי למעלה. אתה חושב שאי אפשר להוציא עליו חבילה מפנקת לעתיד סטייל אוק? (שאגב, הוציאה את כל זה על ג'ורג'י בוי, לאמביד יש ערך טרייד גבוה בהרבה). לפי תפיסת חלק מהכסילים: מדובר בmvp פעמיים ברצף(השני נגזל בגלל פציעה), הסנטר השני הטוב בליגה בפער ענק מהשאר, ובפלייאוף הוא לא שובק אלא "פצוע". אתה צריך רק כסיל אחד עם נכסים שיאמין שהוא מקבל את second coming של אולאג'ואן ויש לך שושלת בעיר אחוות האחים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  zenmaster

אף אחד לא ישלם על אמביד מחירים כאלה, ובצדק.

נועמיקו
נועמיקו
02/05/2024 12:14:43

בגילו היית נותן לו הארכת מקס לשלוש שנים? עד גיל 43?
היית בוחר בבן שלו בדראפט?
לא משיקולים עסקיים, משיקולי כדורסל

Drexler
Drexler
02/05/2024 13:14:20

לא יעזור כלום, לייקרס יתנו חוזה ללברון ולא רק בגלל שהוא השחקן הכי מפורסם בנבא , גם אם יעשו עליו טרייד הלייקרס לא יקבלו עליו כוכב כדורסל כי הוא שחקן בירידה ולכן נותרה האופציה השנייה של טרייד בתמורה לבחירות דראפט אבל הלייקרס אף פעם לא בנו קבוצה בדרך הזו ,הם תמיד לקחו קיצור דרך והביאו כוכב בפרי אייג'נט . בפעם האחרונה שהם ניסו לבנות דרך בחירות דראפט הם הביאו שחקנים בינוניים ורק ההגעה של לברון הצילה אותם. לכן אני מאמין שהם ישאירו את לברון בקבוצה עד הפרישה ואחרי שדיוויס ילך הם ינסו בעזרת לברון לפתות לקבוצה כוכב חדש שלברון ינסה לרכב עליו בדרך לאליפות אחרונה בגיל 40 ומשהו.

zenmaster
zenmaster
02/05/2024 13:24:49
הגב ל  Drexler

עזוב כוכב – גולדן מציעה עליו את קומינגה פודז ובחירות, מבחינת כדורסל נטו זו הצעה טובה לעשור הקרוב.

Drexler
Drexler
02/05/2024 14:40:59
הגב ל  zenmaster

ללייקרס אין מה לעשות עם בחירות דראפט, הם לא קבוצה של בנייה מחדש דרך הדראפט כמו אוקלהומה . אין שם סבלנות לשחקנים צעירים ובנייה נכונה , הם קבוצה שצריכה את אור הזרקורים עליה כל הזמן . זה הסיבה שהם נכשלים מאז עונת האליפות הם בנויים על הברכיים של דיוויס והיכולת של לברון לסחוב ברבע הרביעי, אין שם כימיה בין השחקנים או שיטת משחק ,המאמנים שם יכולים לעשות רק התאמות הגנתיות או לקחת פסק זמן כשצריך.

zenmaster
zenmaster
02/05/2024 16:03:06
הגב ל  Drexler

אם הם יתנהלו כמו קבוצת כדורסל ולא כמו חברה שהונפקה לאחרונה בוול סטריט יהיה להם מה לעשות עם בחירות תאמין לי

אשך טמיר המקורי
02/05/2024 16:44:54
הגב ל  zenmaster

1+

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  zenmaster

אמת

דה שוט
02/05/2024 15:16:53

הבהרה לזן היקר ולטמיר (שכבר זכה להבהרה זאת בעבר ולכן כעת עבורו זה תחת אזהרה):
.
אין דבר כזה איירבול בלייאפ!
.
כדי שיהיה איירבול צריך שיהיה אייר. לייאפ שלא פוגע בכלום זה לא איירבול זה סתם החטאה נוראית. זה מטבע לשון אוקסימורוני שטבע הטמיר במהלך הריצה הנפלאה של סאן אנטוניו אל עבר ה-וומבי.

zenmaster
zenmaster
02/05/2024 16:01:48
הגב ל  דה שוט

לא יודע להמר על הסאנס לאליפות מרגיש לי כמו איירבול בלייאפ חחחחחח
נשנה מהיום לאיירבול מהעונשין😊

דה שוט
02/05/2024 16:21:07
הגב ל  zenmaster

😂😂😂 צודק

אשך טמיר המקורי
02/05/2024 16:45:59
הגב ל  דה שוט

משנה לאיירבול בדאנק

zenmaster
zenmaster
02/05/2024 17:48:21

חחחח איירבול בחימום

Guy d
Guy d
02/05/2024 18:12:50

מה הסיכוי לבחור שחקן בדראפט ולקבל ממנו במהלך 10 שנים ראשונות שנתיים שלוש עם סטטיסטיקה שלברון נותן בגיל 39-41? שלא לדבר על הסיכוי לאליפות, שלברון לקח תוך שנתיים.
כל שנה יש 3-4 קבוצות בטאנקינג, וואלה מי מהם הביאה אליפות?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Guy d

סטט של קלוריות ריקות כבר שנים

Guy d
Guy d
02/05/2024 18:43:16

עם סטיטסטיקות ריקות כמו של לברון שמביא אליפות ועוד וגמר אזורי בתוך 4 שנים

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Guy d

לברון לא הביא כלום זה השופטים ודיוויס

Guy d
Guy d
03/05/2024 8:28:00

מה הסיכוי למצוא בדראפט שחקן שיביא סטטיסטיקות ריקות כמו של לברון ושיש לו שופטים בכיס כמו לברון שיביאו לו אליפות וגמר מערב ב4 שנים.

zenmaster
zenmaster
02/05/2024 20:23:54
הגב ל  Guy d

מה הסיכוי שהלייקרס יגיעו לאנשהו בעשור הקרוב בתצורה הנוכחית? 0 או שואף לאפס.

לכן ברור שצריך לנסות דרך אחרת. ל10 השנים הקרובות, קומינגה פודז ובחירות של גולדן בעוד כמה שנים(אחרי סטף כשהם יסריחו את הפרקט) זו מציאה מטורפת. הקופר פלאג/וומבי/לוקה/אנט/שג"א הבאים מסתתרים שם

Guy d
Guy d
02/05/2024 23:56:26
הגב ל  zenmaster

20%

zenmaster
zenmaster
03/05/2024 0:07:56
הגב ל  zenmaster

20% סיכוי לאליפות? בהצלחה עם זה חחחחח
לייקרס, גולדן ופיניקס זה קבוצות בירידה. לעומתן הכוחות העולים במערב הם דנבר, מיני, אוק, דאלאס, יוסטון וספרס בקרוב. 20% אולי לעבור סיבוב

Guy d
Guy d
03/05/2024 8:25:27
הגב ל  zenmaster

אמרת יגיעו לאנשהו לא אמרת אליפות, לדעתי הלייקרס השנה היו פייבוריטים מול רוב הקבוצות במערב פרט לדנבר ומיני. גם דנבר נזקקו לכל גרם דל היכולת גלהם בשביל לעבור את הלייקרס בציפורניים.
לא יודע מה זה כוחות עולים ומה זה כוחות יורדים, צעירים ומבוגרים? אני לא כך מתעניין בפנטזיות.

Guy d
Guy d
03/05/2024 8:29:57
הגב ל  zenmaster

הכוחות ה"עולים" זה לגמרי פנטזיות. כל שחקן יכול מחר לבקש טרייד/להיפצע ואז התחזיות שוות בדיוק מה שהן שוות, כלום.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מישהו יכול להתחכם ולבחור את ברוני כדי לקבל את הבחירה של הלייקרס בסיבוב השני, ועוד בחירת סיבוב שני עתידית. אאל"ט דייויד גריפין עשה טריק כזה לאיזה צלף, את שמו איני זוכר, שגולדן סטייט חמדה – בחר אותו ב-42, נניח, כשגולדן בחרה ב-44, נניח, והרוויח בחירת סיבוב שני על כלום. אבל זה לא באמת ישנה שום דבר.
.
טרה יאנג – הלייקרס, לצערי, חכמים מכדי להמר עליו. לא יקרה.
.
יאניס ולילארד – זה לא רק עניין של לשחק, זה גם עניין של לשחק טוב. לא יודע אם זה בקלפים. מצד שני מידלטון ופורטיס ניצחו בלעדי שני הכוכבים, אז לך תדע, אולי חמש דקות טובות של יאניס ולילארד יספיקו כדי להכריע את הסדרה.
.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.