You are currently viewing A Kosher Hot Dog: אורח מכדור אחר / ארז שץ ויוני לב ארי

A Kosher Hot Dog: אורח מכדור אחר / ארז שץ ויוני לב ארי

באמצע היום הצבע האדום פגש ברחוב את הצבע הצהוב. דברו מעט בנחת, טיילו מעט ביחד, פתאום נפלו לבור עמוק.

התגלגלו לו לו לו לו

התבלבלו לו לו לו לו

השתוללו לו לו לו לו כל היום.

הסתובבו בו בו בו בו

התערבבו בו בו בו בו

וכך נולד הצבע הכתום.

אז אנחנו ב-A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, החלטנו להפגיש את כדור הבסיס עם הכדורסל, שיתגלגלו קצת, יתבלבלו קצת, ישתוללו קצת, יסתובבו קצת ויתערבבו קצת. וכך ייוולד לו פרק מיוחד – פרק מספר 183, בו התארח (או נכון יותר ארח אותנו) ג'יימס ווב השלישי, כוכב מכבי תל אביב בכדורסל, שמתמודד בימים אלה מול פנאתינייקוס, בסדרת רבע גמר היורוליג.

ווב סיפר לנו על אהבתו לבייסבול, על הימים בהם שיחק ועבר כמעט את כל העמדות (ספויילר – התייאש באאוטפילד), על אהדתו לניו יורק יאנקיז, שבילדותו ייצרו את השושלת המיוחדת של סוף שנות ה-90, וגם קצת על כדורסל, על מכבי ת"א ועל החיים פה בארץ רוויית מלחמה. בין לבין שיתפנו את ג'יימס בחלק מהפינות שלנו, בתקווה לפרק שונה אך מעניין.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול
Subscribe
Notify of
5 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אור
אור
16 days ago

תודה חברים, איך הגעתם אליו?

ארז
Editor
14 days ago
Reply to  אור

יוני בקשר עם הדובר של מכבי ת״א שיצר את הקשר.

מנחם לס
Admin
16 days ago

ביקורת חברית: ניסיתי להקשיב לפודקאסט שלכם, בעיקר בגלל האורח ג'יימס ווב III. הקשבתי רק לכם לפחות 8-10 דקות ולא עשיתי שום דבר אחר. לקח יותר מדי זמן לשמוע אותו מדבר על ארמי, אנאפוליס וחיל האוויר. רציתי לשמוע על חייו בארץ, מה הוא מרגיש במכבי, ומאומה לא הגיע, אז החלטתי להתחיל לכתוב את המעורב ושמעתי בחלקו את שאר הפודקאסט כבק-גראונד. התפלאתי: לג'יימס יש מבטא זר? הוא לא נשמע כנייטיב, אבל לא זאת הבעייה. לי הבעייה הייתה שלוקח יותר מדי זמן עד שמגיעים ל-NITTY GRITTY של הריאיון. בקיצור, יותר מדי ארוך.

ארז
Editor
14 days ago
Reply to  מנחם לס

תודה דוק, צריך להגיד, אנחנו באנו לראיין שחקן כדורסל לפודקאסט בייסבול, ככה שבאמת במקום ללכת ישר לסיפור חייו, ילדות, תיכון, קולג׳, נ.ב.א. אירופה ישראל, הסתובבנו במחוזות של יותר ״מה זה ספורט״, הגנה, התקפה, מה עובר בראש של השחקן, דברים שיכולים לדבר גם למי שאין לו מושג מה זה כדורסל, ופחות דברים שידברו למי שמעניין אותו האיש או הענף. ברור שאם היינו הולכים על כדורסל נטו אז הכל היה אחר והיית מתחבר יותר, אבל זה לא הקהל שלנו. גם הרבה מהאלמנטים שאנחנו שמים בפודקאסט מבחינת הפינות והחלוקה הלכו לפח (וגם הסאונד אצלו בדירה היה מכה). אבל עדיין, אם אתה מקבל הזדמנות כזו אתה מתייצב מייד.

מנחם לס
Admin
16 days ago

ברור לחלוטין כמה שניכם נהנים מכל העסק וזה נהדר. אבל אם אתם רוצים שיקשיבו לכם עליכם לקצר את הפודקאסט.