חם מהתנור – נאז ריד השחקן השישי וטייריס מקסי המשתפר

ביומיים האחרונים החלו להכריז על הזוכים הרשמיים בפרסי העונה, בשלישי בלילה השחקן המשתפר ואמש השחקן השישי, והזוכים הם טייריס מקסי מפילדלפיה ונאז ריד ממינסוטה בהתאמה.

מקסי שיחק 70 משחקים העונה, ובהם היו לו ממוצעים של 25.9 נקודות, 3.7 ריבאונדים, 6.2 אסיסטים וחטיפה, כולם שיאי קריירה, והוא נבחר למשחק האולסטאר בפעם הראשונה בקריירה. מקסי ניצח בפער לא גדול את קובי וויט של שיקגו שסיים שני, אלפרן שנגון מיוסטון סיים במקום השלישי ודני אבדיה סיים במקום השישי המכובד מאוד, ואפילו קיבל קול אחד למקום הראשון (ככל שידוע, זה לא הקול של הנציג הישראלי בהצבעות – כתבנו לשעבר יואב מודעי, שהיום כותב בערוץ הספורט).

המרוץ לשחקן השישי היה צמוד ביותר, ובסופו של דבר ניצח בו נאז ריד, כאמור, שרשם העונה ממוצעים של 13.5 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים ב-41.4% לשלוש, כולם שיאי קריירה. למקום השני, במרחק של 10 נקודות בלבד, הגיע מאליק מונק של סקרמנטו, וגם בובי פורטיס, נורמן פאוול ובוגדן בוגדנוביץ' קיבלו כמות מכובדת של קולות.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. כל הכבוד וההדר ליקיר המחלקה, האיש והאגדה, נאז ריד, על זכייתו המוצדקת בתואר השחקן השישי של העונה – כן ירבה וכן יפרוץ, ומי יודע אולי אפילו יחתום בספרס מתישהו. מברוק גבררררררר.
    .
    מי שהצביע לקאם תומאס לשחקן המשתפר מתבקש לגשת לתחנת המשטרה הקרובה למקום מגוריו ולמסור הודאה מסודרת. אנחנו מצידנו נעשה כל מאמץ להימנע ממאסר ולהפחית את הקנס, אבל שזה לא יקרה יותר, ברור? תודה.

  2. דני אבדיה עף על עצמו:
    "אחרי שזכיתי בתואר המשולב "השישי המשתפר", שזה קורה לראשונה בהיסטוריה, אני שואף לזכות גם ב"שחקן ההגנה של העונה" כדי שאוכל להגן עליו גם בעונה הבאה, ואף מכוון להיות "רוקי העונה" ברשימת ה-MVP."

  3. ריד אחלה בחירה לשישי. אישית בזוכה במשתפר הייתי מחליף בין וויט למקסי. אני חושב שהקפיצה של וויט העונה ביחס לעצמו ולציפייה למה הוא יכול להתפתח הייתה משמעותית יותר משל מקסי ביחס לעצמו והציפייה ממנו.

  4. בס"ד
    בחירות ראויות.
    נראה לי שאנשים פה מתבלבלים בין השחקן המשתפר לבין השחקן המפתיע.
    זה דמקסי היה צפוי להשתפר, הלא מוריד בכהוא זה מגודל ההשתפכות שלו.
    כמו שצפוי וומבי ישתפר בשנה הבאה… תרשמו מעכשיו, וומבי מומעד בשנה הבאה לשחקן המשתפר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט