מעורב הופס ליום חמישי: אוי ואבוי לנבחרת ארה"ב כזאת! ומיאמי מנצחת בחוץ (!!!) את בוסטון / מנחם לס

1.ארה"ב שולחת נבחרת של ציון 7.08 מ-10 לאולימפיאדה. נבחרת ממוצעת. היא תהיה ברת מזל לזכות במדליה

************

פרולוג

היום כשכתבתי את המעורב בא לי באופן טבעי, כחלק מהשפה, להכניס איזה ניב עברי, ולפתע נכנס לי לראש שאני דופק אותו, ולא מדייק. אז כשזה קורה אני מבקש שתבינו אותי ותסלחו לי. לא הייתי בארץ כבר שלוש שנים ואני כמעט לא מדבר עברית עם אף אחד: שתי בנותי – שבילדותן דיברו עברית שוטפת, ושתיהן היו בישראל פעמים רבות, כולל סיגל עם שנה באוניברסיטת ת"א ואפרת כיתה י' בניר העמק וכיתה י"ב בפרדס חנה – מבינות הכל אבל לא מסוגלות יותר לדבר בשטף. אנחנו מדברים אנגלית. סיגל המתגוררת בהוד השרון, מדברת אנגלית גם בישראל. כולם אוהבים לשוחח איתה באנגלית. היא עוברת לעברית רק כשהיא חייבת.

שיחותי עם חברים ישראלים הופכות ליותר ויותר נדירות, קצרות עם הפוגות ארוכות יותר ויותר, כשנושאי השיחה הם רופאים, כאבים, ורפואות. אז הכתיבה כבר לא כל כך שוטפת, והשימוש במילון אנגלי-עברי הוא תדיר יותר ויותר. אז כשלפתע אני בא עם איזו יציאה מוזרה, אנא הבינו אותי!

**********

נבחרת ארה"ב לאולימפיאדה

רק להזכירכם מי בנבחרת והציונים שאני נותן להם נכון להיום: באם אדבאיו (7), דווין בוקר (4), סטף קרי (8), אנטוני דייויס (9), קווין דוראנט (7), אנטוני אדוורדס (7.5), ג'ואל אמביד (8), טייריס הליברטון (4), תרו הולידיי (7), לברון ג'יימס (8), קוואי לנרד (7.5), ג'ייסון טאטום (8)

בנבחרת שבמיטבה – כמו בנבחרת החלום של 1992 – אני מצפה לציון ממוצע של "9", ולנבחרת הזו הממוצע הוא 7.08. זו נבחרת טלאים. דווין בוקר הוא צעיר שהפך ללוזר שבפלייאוף איבד את קליעתו לחלוטין; אמש 20 נק' ב-6 מ-13. מי זוכר את היום האחרון בו הוא קלע 40? הייתי שם במקומו את דונובן מיצ'ל מבלי להניד עפעף.

באם אדבאיו יתקשה מאד מול הסנטרים הלבנים האירופאים – פשוט אין לו את זה ברמה של ניקולה יוקיץ', וסנטרים כפרוזינגיס, ג'ונאס וולנשיונס, ניקולה ווצ'ביץ', דומנטס סבוניס, או רודי גובר שווים אליו. הייתי מעדיף את זאיון ויליאמסון במקומו. סטף קרי יגיע אחרי 4 חודשים של גולף במקום כדורסל. אני מנבא שהוא יהווה אכזבה גדולה. אנטוני דייויס מצויין. השחקן האמריקאי הטוב ביותר, והתקווה הגדולה ביותר לזהב. קווין דוראנט מזדקן. 2-0 נגד מינסוטה. אמש 18 נק' ב-6 מ-15. לא היה לו משחק גדול כבר הרבה, הרבה זמן. הוא תמיד היה האמריקאי שהביא במו ידיו את הזהב. זה היה בעבר הרחוק.

אנטוני אדווארדס הוא יום אסל ויום באסל. אמרו עליו 'מייקל ג'ורדן הבא'? גיב מי א ברייק. הוא שחקן חסר אינטיליגנציה שהגארדים הוניליים ינטרלו, ויגברו עליו. ג'ואל אמביד בסדר גמור אבל לא מצויין. הוא משחק יותר מדי בפרימטר ופחות מדי בצבע. הוא ריבאונדר טוב אבל לא מצויין לגובהו. הצרפתים (ולא רק הצרפתים) ימותו להעניש אותו, ואני חושש שבמידה מסויימת הוא יאכל אותה.

טייריס הליברטון? גיב מי א ברייק. הוא קלע אמש נגד מילווקי 12 ב-4 מ-10. דמיאן לילארד קלע 35, והוא אינו בנבחרת. הליברטון לא שייך כלל לרשימה הזאת. טייריס מקסי אמרנו? (הוא, אגב, ה-MIP החדש שעקף את קובי ווייט מהבולס). מקסי עדיף על הליברטון בכל פרמטר שתרצו.

תרו הולידיי? הייתי מעדיף את ג'ימי באטלר או דמיאן לילארד ללא היסוס. לברון ג'יימס הוא טוב מאד ל-25 דקות משחק. הייתי משאיר אותו בנבחרת. הוא יהיה אחד ממצילי הנבחרת מהשפלה גדולה. קוואי לנרד? האם יהיה כשיר לאולימפיאדה או ייפצע במשחקי המבחן? אני לא הייתי לוקח צ'אנס איתו ומעדיף את ג'יילן בראון. ג'ייסון טאטום – טוב מאד לנבחרת.

לסיכום, נבחרת של "7" במקום נבחרת של "9". אתפלא ממש אם יזכו בזהב. יילחמו קשה על מדליה מכל מתכת שהיא.

2. פילדלפיס סיקסרס נשדדה. סקנדל שיפוטי מזעזע את הפלייאוף!

Referee scandal rocks NBA playoffs: Knicks vs. 76ers Game 2 controversy exposed

טייריס מקסי הוא במרכז המחלוקת.

ה-NBA הודתה בארבע שגיאות שיפוטיות גורליות (לכדורסל בפלייאוף) לרעת פילדלפיה סיקסרס, כולן ב-"NON CALLS" בשתי הדקות האחרונות שנתנו לניקס נצחון מדהים ולא צודק. מתוך הארבעה שלא נישרקו, שתיים שהיו ברורות לחלוטין לכל עין צופייה, נתנו לניקס נצחון שלא הגיע לה.

כואב לי, כאוהב הניקס עוד מ-1967, להודות בכך.

הניקס פיגרו ב-4 עם דקה בשעון, והצליחו לקלוע 8 נק' ב-27 שניות, כולל השלשה החשמלית של דונטה דבינצ'נזו. בוגדן בוגדנוביץ' קבר 3 מ-4 טרייז לקראת סוף המשחק לתת לניקס נצחון 101-104 שהם קיבלו בגלל ארבע שריקות שהיו צריכות להישמע, אבל המשרוקיות נדמו.

סדר הפעולות שניצח לניקס את המשחק התחיל עם שלשה של ג'יילן ברונסון שקטעה את הפרש הסיקסרס ל-101-99. עתה קייל לאורי מוציא כדור לטייריס מקסי. גם ברונסון וגם ג'אש הארט יצרו מגע ברור עם מקסי: ברונסון תפס אותו בגופייה והארט יצר מגע ברור עם חלק גופו התחתון, ומקסי איבד כתוצאה את שיווי משקלו ונפל.

המשרוקיות נאלמו דום!

הניקס זכו בפוזשן שהוביל לסל הנצחון של דיביצנזו.

דו"ח האנביאיי הדגיש את שתי הדקות האחרונות, והוא האיר באותיות שחורות עוד שתי שגיאות שיפוטיות, אחת DEFENSIVE THREE SECOND VIOLATION של OG אנונובי, והשנייה פאול של ג'ואל אמביד על דיבינצ'נזו – שזו הייתה השגיאה היחידה מארבע לטובת הסיקסרס. שלוש האחרות היו לטובת הניקס.

Sixers coach Nick Nurse expressed frustration over the officiating, claiming he tried to call a timeout before the inbound play but was ignored by the officials. While the NBA acknowledged Nurse's attempt to call a timeout, it noted that it was not recognized .by the referees.

שגיאות השיפוט – שבוודאי השפיעו על התוצאה הסופית, טילטלו את החלונות הגבוהים ב-NBA שהודיעו שהם מצווים על השופטים להשתמש הרבה יותר ב-INSTANT REPLAY במקרים חמורים, אפילו על חשבון הארכת זמן המשחק.

אפילו סטיבן איי סמית, אוהד ניקס מובהק, אמר:

"THE SIXERS WERE ROBBED, AND I AM A KNICKS FAN. BUT FAIR IS FAIR"

3. ג'יי ג'יי רדיק, שלא אימן רגע בחייו, הפך למועמד מס' 1 לאמן את שרלוט הורנטס

לפי צ'רניה מהאטלטיק, ג'יי ג'יי רדיק הפתיע מאד בראיון שלו עם מנהלי השרלוט הורנטס שהם קבעו לו ראיון שני – דבר שעד עתה לא עשו עם אף מועמד אחר – והוא נחשב עתה למועמד מס' 1 להיות המאמן הבא של שרלוט.

4. כשמםפשים בגוגל HOOPS.CO.IL מקבלים…(אני כבר כמה שנים חושד שהסינים משתלטים על העולם)

期間限定送料無料】 セイコー 専用Wtaps Dolce 02 Cap Cotton …

hoops.co.il https://hoops.co.il › メンズ › 帽子

【期間限定送料無料】 帽子-セイコー 専用Wtaps Dolce 02 Cap Cotton. – hoops.co.il.

第一ネット LAUNCHKEY 23区 …第一ネット LAUNCHKEY 23区 定番パンツスーツ黒 ほぼ新品 MK3, 

5. מיאמי לקחה את יתרון הבית מהקבוצה הביתית ביותר בליגה!

בוסטון – מיאמי 1-1

איזה שיווי משקל מדהים בין כל 7 שחקני מיאמי ברוטציה:

הירו – 24. אדביו – 21. מרטין 21. האקז 14. ג'וביץ' 11. רובינסון 9. הייסמית 9. שבעה שיחקו. שבעה תרמו. שבעה קלעו 37 מ-75 מהפארקט ל-49.3% מהפארקט, אבל דוקטור רזי – קרא את המספרים הבאים: 23 מ-43 – 53.3% מהטריי.

מיאמי היט שמרה הכי טוב שאפשר על הסלטיקס כשג'יילן בראון היחיד שהפציץ 13 מ-23 מהפארקט, אבל 4 מה-9 מהם מהטריי ל-33 נקודות. טאטום קלע 28.

מיאמי ניצחה 111-101.

מיאמי הובילה שלושת רבעי מהמשחק. מה מיוחד כל כך במיאמי? שחקניה הם גיימרים והקהל המטורף של הסלטיקס לא עושה עליהם כל רושם.

כבר במעורב האחרון, כשמיאמי גברה על הסלטיקס ברבע הרביעי של המשחק – שהיא הפסידה בצרורות – בדאבל דיג'יט, כתבתי לאוהדי הסלטיקס להיזהר מהמשחק הבא. כתבתי גם שמיאמי חייבת נצחון אחד בבוסטון (לא צריך להיות חכם כזה גדול לדעת שהקבוצה האורחת במשחק הראשון חייבת נצחון חוץ אחד), והנה היא עשתה זאת במשחקה השני בבוסטון.

מה זה נהניתי. מכל רגע. השלשות נקברו כמו לייאפס בדרך לשיא שלשות במשחק פלייאוף. השיא לא נשבר, רק כמעט נשבר; באם אדבאיו קבר את המיד-ריינג'ים שלו כל פעם שהסלטיקס התקרבה ומיאמי הייתה חייבת לעוד שתיים ליצור רווח; טיילר הירו SIZZLES בהגנה ובהתקפה גם כקלעי וגם כיוצר – הוא היה ה-'SET-UP' במיטבו. ההגנה הוכיחה שאריק ספואלסטרה יצר קבוצה שמסוגלת להיראות כטובה ביותר.

מה שלא הבנתי הייתה העובדה שג'יילן בראון, שהיה נפלא כל כך במחצית הראשונה (אני כבר לא זוכר על בטוח אבל נדמה לי שהוא קלע 23 בחצי הראשון) ישב על הספסל כל כך הרבה דקות ברבע הרביעי, וכשהוא חזר היה כבר מאוחר.

אמרנו ואמרנו שלא משנה כמה מיאמי מפשלת משך העונה, היא הקבוצה האחרונה שכל קבוצה רוצה לפגוש בפלייאוף.!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 122 תגובות

  1. מסכים עם השורה התחתונה לגבי הנבחרת – נבחרת גרועה, זקנה ופציעה שתירק דם על כל מדליה.
    וגם עם חלק מהניתוח על השחקנים – למשל לגבי אדוארדס, בוקר, קוואי.
    ממש לא לגבי אמביד ולברון – שניהם בין הגרועים ביותר שאפשר לקחת.
    לא לגבי באם, לילארד ועוד.
    .
    פילי שדדה את הניקס כל המשחק עם שריקות אוויר מוחלטות לטובת אמביד ומקסי.
    פשוט בדיחה.
    רוצו להמר על המשחק הבא, יש 0.00000% סיכוי שייתנו לניקס לנצח, הולכים לקרוע להם את הצורה בשריקות מהרגע הראשון.
    לגבי הניצחון במשחק האחרון, הם למעשה הפסידו כבר – וניצלו רק בנס כפול עם שניים סוכר של שלשות הזויות ורצף אירועים חד פעמי (סגנון השלשות של רג'י מילר נגדם אז).
    ההפסד כבר היה רשום והוא כולו על תיבודו.
    פשוט מאמן מחריד ומטומטם גמור, מקובע, כן הוא שם שחקני מאמץ על המגרש ודורש מהם לתת 200% ונותן להם לשחק כל המשחק.
    לא אין לו שום תוכנית משחק בהתקפה, הוא לא עוזר להם לנצח, כל התקפה נראית כמו עצירות ואם יש סל זה כאילו חירבנו קוביה, יש לו סקורר טבעי מוכח ו-ווינר כמו בוגדנוביץ' והוא מסרב לתת לו לשחק, העלה אותו לכמה דקות תפר 2 שלשות והחזיר אותם לתמונה, מייד הוריד אותו שוב והפסידו עד לנס.
    הניצחון על פעולות יחידניות גדולות של שחקנים, במיוחד הארטנשטיין, שעשה פעולות גדולות בשני הצדדים.
    תיבס מאמן מחריד!
    הניקס תידרס ותירמס מול כל קבוצה סבירה.
    את פילי אמורה לעבור כי פילי מחרידה קצת יותר ובנויה על החלאה הנוכל הפוסי הבכיין אמביד, מנהיג הקוזאקים הנגזלים (ביחד עם לברון).

            1. אבל הארט ומקברייד הם כוכבי-על ששווים 48 דק' למשחק
              ערכם לא יסולא בפז

            2. בויאן זה סקורר שיודע לשים את הכדור בסל וקריטי ל"התקפת העצירות" של הניקס אבל הקצב הדפקט מסרב להשתמש בו ולמעשה הפסיד את המשחק בשל כך.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      תגובה לפנתיאון
      אני חושב שאתה מחכה שברונסון ייפצע בשביל להגיד, אמרתי לכם.
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  2. בדיוק שאלתי אתמול במעורב הקודם על הסיפור עם מה שרשום בסינית. האם בטוח ללחוץ על הלינק? זה נראה כאילו פרצו לאתר או משהו בסגנון
    ——–
    נ.ב.
    מנחם, ראיתי את התגובות שאנשי ערוץ 14 רשמו לאביב גפן וישר קפץ לי מה שרשמת לפני לא הרבה זמן על ערוץ 14. תחושות לא נעימות מבחינתי כשהם מנסים להחליט מי הוא יהודי ומי לא. אני חייב לומר שאני מאוד מופתע שאהבת את מה שראית דאז

  3. תודה על המעורב
    אני מאמין שזו לא רשימה סופית
    חלק מהשחקנים לא יגיעו. אמביד נראה שעומד להתפרק בכל רגע. אני אופתע עם קוואי יגיע.
    סטף יגיע רעב ורענן וכדאי לתת לו ולמקסי להוביל את החמישיה הראשונה

  4. ראיתי את הניקס נגד פילי . שום טעויות שיפוט ,ככה המשחק צריך להיות משוחק. חזק וקשוח . זאת הפכה ליגה של בכיינים . לצערי ,ההודעה של הליגה זאת הכנה להטיה שיפוטית במשחק מספר 3. ילכו נגד הניקס עכשיו כדי להאריך את הסידרה …אבל האמת שפילי קבוצה של שני שחקנים וזה הכל …מקסי מתפתח לשחקן נפלא ,יש לו זריזות ושינויי קצב מהירות פשוט יוצאי דופן כל מהלך שלו תענוג. אמביד סיפור עצוב ,יש לו לכאורה הכל כדי להיות שחקן היסטורי ,אבל גוף פציע ואישיות בכיינית לא יובילו אותו לכלום. אם תהיה לו טבעת אחת בקריירה זה נס.
    כנל לגבי דונקיץ. יש לו הכל אבל אישיות מחורבנת ובכיינית ,וגם שתן שעלה לו לראש בגיל צעיר מידי ,יובילו אותו לכלום.
    שלא נדבר שהוא נמצא באירגון כושל שלא מביא לי סגל מתאים. חוץ מקיירי וממנו יש שם אסופת שחקני יורוליג.
    הוא צריך פלייאוף ברמה נוביצקית כדי לקחת טבעת וזה קורה רק פעם אחת ב20 שנות קריירה.
    הוא צריך לחלץ משם כמה שיותר מהר לאירגון רציני .

  5. כבר שנים שאני לא מצליח להבין את ההתלהבות מטייטום.
    הוא אלגנטי, הקליעה שלו חלקה, הוא יכול להתחמם ולקלוע בצרורות. אבל זה פשוט לא זה. לא משתלט על המשחק, לא הופך את החברים שלו לטובים יותר, לא עושה שום דבר שמראה שהוא מבין שכדורסל זה משחק של חמישה אנשים, ולא חמישה אנשים שמשחקים כדורסל על אותו מגרש.
    יכול להיות שזה המאמנים שלו, הכדורסל של הנבא או תרבות הכוכבים בארהב כבר מהתיכונים שהפכו אותו לשחקן ככ גרוע, אבל בכל מקרה ברור שהוא חייב לעשות שינוי. או להפנים שהוא לא נועד להיות יותר מכינור שני – איפה שהיא בין פיפן למידלטון, או להיפרד מוויליאמס ולעבור לקבוצה שעדיין מאמינה במנהל משחק.
    לגבי בוסטון, עדיף להם להישאר עם וויליאמס ולא לצאת למסע הזה עם טייטום.
    לגבי דוראנט אני פשוט מבסוט. הוא תמיד היה שחקן כדורסל טיפש, וכמות הכישרון סביבו עכשיו בפיניקס, וחוסר היכולת שלהם לשחק רק מדגישה את הגדולה של ג"ס ושל סטיב קר שהצליחו להפוך את השטויות שלו למשהו שאפשר להשתמש בו במשחק כדורסל (לא מדבר על טוויטר. מדבר על 2 כדרורים וזריקה מהאלבו. גם כשזה נכנס לו זה לא כדוסל, זה בזבוז)

    1. המשותף לשני הכוכבים שאתה מדבר עליהם, טייטום ודוראנט – טיפשות. ההבדל הוא שלדוראנט יש יותר כישרון (ויותר ס"מ).
      זו לא טיפשות של מבחני IQ אלא טיפשות של כדורסל.

  6. איך מנג'ר עושה הכל נכון ובונה קבוצה מושלמת, אבל מתעקש להשאיר מאמן צעיר, חסר נסיון ועקשן. ועוד כשהיה יופי של תירוץ להעיף אותו שנה שעברה. מאמין שבוסטון עדיין יעברו את מיאמי ובקלות, אבל אליפות הם כנראה לא יקחו וזה פספוס היסטורי.

      1. ההפסד למיאמי. בקבוצה עם כמות כישרון כזו הם אמורים כבר להיות שושלת, ובשנה שעברה היו כמה מאמנים זמינים מבוקשים(נניח נרס ובודנהולזר) שאני מאמין שהיו עדיפים על מאזו. ואם כבר מאמנים, אודוקה היה מעולה….

        1. יודוקה לפחות היה יותר טוב ממזו.
          אגב את התגובה המאד קצרה שלי אני שם ברוויו של המשחקים שהיו הליילה.
          בסך הכל כמה שורות ולינק לתמונה עם כיתוב בחלק התחתון שבעצם אומר הכל!

  7. בס"ד
    תודה מנחם. מעורב משובח.
    לגבי הנבחרת בכנראה יהיו שינויים.
    יש פציעות יש שחקנים עייפים וכד'.
    לגבי בוקר והאלבירטון, קצת הגזמת. הם שחקנים טובים.
    היתרון של הנבחרת זה העומק לא הכוכבים.

  8. לנבחרת האמריקאית עדיין יש יתרון על כל נבחרת אחרת. גם באיכות הכוכבים, וגם בעומק של הספסל, גם בניסיון. אבל זה לא מספיק בשביל מדליה. צריך להיות קבוצה, וגם להתאמץ. אני גם לא רואה את יוקיץ', דונצ'יץ' וש.ג.א מגיעים בשיא האנרגיות לקיץ אחרי פלייאוף מתיש. אם האמריקאים יתייחסו לאולימפיאדה כמו לאולסטאר, המצב יהיה קשה. יש שם הרבה עבודה, אבל הם עדיין הכי טובים.

  9. כאוהד פילדלפיה אני לא מקבל את הקביעה שפילי נשדדה. טעויות שיפוט הן חלק מהמשחק, וזה שהטעויות נעשו בשניות האחרונות לא אומר שהן יותר או פחות משמעותיות מטעויות אחרות בכיוון השני שנעשו מוקדם יותר. והדבר הכי גרוע שיכולים לעשות זה להתחיל לעשות עצירות ושהשופטים ירוצו לוידיאו כל פוזשן בדקות האחרונות. זה מוציא את השחקנים והקהל מהמשחק וזה סופר מעצבן. והכי חשוב, כאוהד פילי, אם השחקנים והצוות יחשבו שהם נשדדו, הם יצפו לפיצוי וימשיכו לשחק במנטליות הבכיינית שאפיינה אותם בשני המשחקים הקודמים בסידרה, כי בעיני מעבר לטקטיקות ולשיפוט, פילי הפסידו בשני המשחקים כי בניגוד לניקס שעולים למגרש כדי לנצח, השחקנים של פילי עולים למגרש כדי לא להפסיד, וככה לא מנצחים משחקי פלייאוף.
    וזה לוקח אותנו למשחק בבוסטון הלילה, שנראה בדיוק אותו דבר – השחקנים של מיאמי באו לטרוף והשחקנים של בוסטון באו כדי לא לטעות, וזה שם את השחקנים במצב מנטלי של להיות "ליד" המשחק במקום להיות "בתוכו". זו עבודת מאמן, או יותר נכון אומנות האימון כי זה משהו שלא קל לעשות – לשים את השחקנים במצב המנטלי הנכון. כאוהד אני מקווה שניק נרס אומר לשחקנים שלו שהם (כקבוצה, כולל אותו) אחראיים בלעדיים על שני ההפסדים, ושאם הם לא ישנו מנטליות – הם יפסידו גם את שני המשחקים הבאים. בגלל זה אני גם לא מסכים עם מי שכותב שטיבס לא מאמן טוב. יכול להיות שהוא לא גאון טקטי, יכול להיות שהוא לא מנהל רוטציה חכמה ומאוזנת, אבל הוא שם על המגרש את השחקנים שבאים לנצח ומכניס להם לראש שהם יכולים לעשות את זה. ובמבחן התוצאה – הוא ניצח שני משחקים עם קבוצה משמעותית פחות מוכשרת, את ניק נרס שהוא בהחלט לא מאמן גרוע.

    1. קצת קלישאה הסיפור של ה״באו כדי לא הפסיד״ או ״לטרוף את המגרש״ אבל אני מסכים עם הסאבטקסט שזה פלייאוף וטעויות שיפוט תמיד יהיו, מה שלא משנה את העובדה שפילי חייבת לנצח את אוסף הנגרים של הניקס

  10. מסכים איתך בנבחרת לגבי בוקר, דוראנט, קוואי וכמובן האליברטון. יהיה לנבחרת הזאת קשה לנצח את הטורניר.
    מדהים אותי שהרבה פעמים אני רואה משחק, סיומת מטורפת, בלאגן, אגרסיביות, הכל מדהים. ואז שאני פותח את המחשב אני רואה שרוב הדיבור הוא על השיפוט. השיפוט היה סביר מאוד במשחק, גם בסיום. אני גם בטוח שאם היו עוברים על מהלך אחר מהלך, היינו מגלים שפילי קיבלו הרבה יותר שריקות ללא סיבה. וזה מוביל אותי לאמביד – הוא לא סתם בכיין בעיניי, הוא גם אנוכי ומרושע שרק רוצה שכל שאר האוהדים יסבלו כשהם צופים בו. כל המשחק בכיינות, מניפולציות, ״סחיטת״ עבירות. בלי החלק הזה הוא שחקן סביר מאוד. לשמחתי הרבה הוא גם לוזר גדול, אז בינתיים אני שמח.

  11. נבחרת לא טובה לאולימפיאדה. נתחיל עם מי שכן הייתי משאיר , לברון,דייויס,דוראנט,אמביד ,קוואי (רק אם הוא בריא לגמרי)את כל השאר כולל סטף מחליף.במחשבה שניה אולי משאיר את סטף שיחד עם לברון חהוו צמד קשה לשמירה.
    יש לי בסגל הנוכחי שחקנים שכבר נכשלו ובגדול באליפות העולם.למה לי לצוות אותם שוב , אם במקומם יש לי שחקנים הרבה יותר טובים?
    מי במקום? קיירי ,לילארד,הארדן,ציון,גה מוראנט,ברנסון,רנדל,באנקרו,מובלי,פוקס,הולמגרן
    כמובן שאי אפשר לצרף את כל מי שהצעתי,אבל זה בסיס לבחור ממנו.
    רדיק לא אימן אף פעם,בכל זאת נפסלה אישה לתפקיד שמאמנת ומצליחה בגדול.מה הם חושבים להם שם בשרלוט ,שיש להם קבוצה לצמרת? קחו אישה ותקבלו רייטינג מטורף, וגם איש מקצוע טוב יותר.
    הסינים קוראים הופס,יש בסין המון מעריצי נ.ב.א .והיום אפשר כל דבר לתרגם.אגב איך הם מתרגמים,רפי הבנה, אשך, או מהפנט תרנגולות , איך זה יוצא בסינית?
    בוסטון הפסידה, אף מילה לא אגיד, משאיר את הבמה לרזי.
    כמובן שאני מאחל לו הצלחה בהמשך.

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        בעברית זה יוצה גאוואן? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        שי באיזה גאוואן אתה?
        חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  12. ההפסד של הסלטיקס מבאס, אבל הכתובת הייתה רשומה על הקיר. בוסטון קבוצה חסרת קילר אינסטינקט, ואילו למיאמי זה כל מה שנשאר.
    תודה רבה מנחם

  13. תודה מנחם
    אמנם ארה"ב וותיקה יחסית אבל זו הנבחרת הכי טובה שהייתה לה מזה שנים
    קרי אדוארדס בוקר דוראנט לברון קוואי דיוויס אדאביו ואמביד זה צריך בהחלט להספיק
    נכון שיש לנבחרת מספיק אלטרנטיבות
    שאולי יצטרפו אם מישהו ייפצע
    אנו מדברים על ברונסון יאנג לילארד מיטשל מקסי באטלר (כרגע פצוע ) בראון פול גורג ווילימאסון
    שיש עוד כמה שיכולים לבוא בחשבון כמו פוקס
    מה שכן מי שהביא לה את התארים בעבר היה דוראנט שלא בטוח שהוא מסוגל היום

  14. לא מבין את מי שאומר שהנבחרת לא טובה בלי להסביר. תביאו נבחרת עם סגל 12 שחקנים טובים יותר, או הסבר למה כקבוצה נבחרת אחרת טובה יותר.

    1. מסכים לגמרי. נכון אין את העליונות של הדרים טים, בטח שהיום ארבעת השחקנים הטובים בעולם אינם אמריקאים(יוקיץ,לוקה,יאניס,שיי) ובעתיד גם החמישי יהיה זר(וומבי). בעשור הקרוב הליגה כנראה תישלט בידי זרים. אבל עדיין אין שום נבחרת שמתקרבת לחמישייה של סטף,בוקר,דוראנט,לברון ואמביד. ולכל שונאי בוקר – גם אני איתכם חחחח אבל גיב מי א פאקין ברייק. את מי אתם מעדיפים עליו? שרודר? דילון ברוקס? זוראן דראגיץ? באטום? סרחיו יול? אין שום השוואה חברים. גרמניה,ספרד וכו' חלשות מדי, דונציץ' לבד מדי בסלובניה ויגיע מקסימום לחצי, היחידות שצריך לחשוש מהן הן קנדה(שגם לה יש את שיי, מארי וברוקס. זה עדיף על סטף-דוראנט-אמביד?) וסרביה במידה ויוקיץ' עוזב את הסוסים ובא לטורניר(וכן, בוקר עדיף על בוגדנוביץ חחחחחח)
      בקיצור הנבחרת האמריקאית טובה הפעם בכמה רמות מכל הטורניר,צכל דבר מלבד זהב קליל יהיה אכזבה והפתעה

      1. כמה משחקים טובים של בוקר יש לו במשחקים באמת באמת חשובים? מסכים שבמשחק עונה סדירה מול איזה פורטלנד ככל הנראה הייתי בוחר בו אפילו ראשון, אבל מה לעשות שהוא הולך לשחק במשחק חשוב, וכמובן לשלשל ולבכות כשינסה ״לסחוט״ עבירה?
        אני הייתי הולך על
        סטף-קיירי-מקסי-ברונסון-אדווארדס-טייטום-לברון-דיוויס-קוואי-באם-הולמגרן-זיון/אמביד
        כמו כן, במצב היום שיי-מארי-ברוקס > סטף-דוראנט-אמביד

        1. לא סותר את מה שאמרתי. בוקר צ'וקר גדול והייתי מעדיף עליו את קיירי/ברונסון. לא הייתי מעדיף עליו את זוראן דראגיץ', שרודר או בוגדנוביץ.

            1. כן. במשחק עם הגנות ושיפוט פיבא מורי ושגא תופרים אותם ברוקס מביא קשיחות
              אבל מי שינגב את טמביד זה טריסטן קרדשיאן וקלי אוליניק חחחחח

            2. שמעון אתה מאמין בקרדשיאן על אמביד ובאם? מורי עדיף על סטף במשחק עם שיפוט? הלכתם רחוק…

            3. זה היה בהלצה אבל אמביד הולך להתבכיין הרבה לשיפוט.
              ייתכן גם שהוא לא יצטרך.
              תשמע ברור שארהב פייבוריטית ברורה וגם לדעתי הם ינצחו בגלל סטף ודוראנט.
              בלעדיהם אני מוכן להמר שהם לא זוכים.
              סטף ודוראנט יביאו זהב גם אם תחליף את כל הרוסטר של ארהב סביבם ותשים את הרוסטר הצרפתי או הגרמני או הסלובני

            4. סטף ודוראנט של 2024 הם לא הסטף ודוראנט שאתה מדבר עליהם. לפני 5 שנים הם היו לוקחים גם אותי ואותך לזהב חחחחחח עם דה שוט בסנטר. גם בעלעדיהם ארה"ב פייבוריטית ובטח שאיתם. הטענה שלי היא שכיף וקל וטרנדי ללעוג לאמריקאים בגלל תלונות(מוצדקות) על האופי ולעיתים על חלק מהשחקנים, אבל לומר שהם לא הheavy favorites זה פשוט לא נכון.

    2. מהאתגר של הדוק מסוף ינואר:
      https://hoops.co.il/?p=306526

      C: באם, אלן, ריד
      F: טייטום, KD, קוואי, ג'יילן וויליאמס
      G: סטף, בוקר, ווייט, מקסי, ואסל
      .
      חמישייה:
      סטף, וויט, באם, קוואי, KD
      .
      יש לי סנטר למשימות הגנתיות (אלן), אחד להתקפיות וריווח (ריד), ואחד שעושה קצת מכל דבר (באם).
      שני צלפי שלוש בווליום גבוה (סטף ובוקר), ועוד שני סקוררים מצוינים – מקסי ו-ואסל.
      יש לי הגנה בכל איזור, שחקני אנרגיה שיכולים לשנות משחק (ואסל, ריד, מקסי, וויליאמס), והרבה שחקנים שיכולים לנוע בין העמדות, ואפילו הרכב עם שני גבוהים כשריד ב-4.
      המון גמישות ושחקנים שבאים לשחק כדורסל ולא בידורסל (ספגנו את בוקר, מקסימום נעשה לו שמיכה).
      .
      בכושר הנוכחי עדיף מיצ'ל על בוקר
      ואם קוואי ממשיך להיראות לא כשיר אז גם הייתי מחליף אותו

      1. זה כבר מעניין. בנית קבוצה שמשלימה את החסר בחסרונות שחקניה, ולא אסופת כוכבים לטורניר אולסטארז. כמובן שזה עדיף, אבל לא ריאלי. במובן הריאלי, היה אפשר להחליף את האלי ובוקר באחד מברונסון/קיירי/דיים.

          1. גם בוקר והאלי חחחחח אבל ביו אס איי מרכיבים נבחרות הנוקמים לא חושבים מי יתאים למי. תכלס הנבחרת שהרכבת עם כמה שבועות של אימון תדרוס כל טורניר

    3. אני לגמרי עם זן מאסטר בויכוח כאן, שוכחים שקנדה בלי מארי עם שיי הגדול הפסידה בחצי הגמר לסרביה בלי יוקיץ' – איפה היה שיי? שמעון בכדורסל האמיתי הוא לא יקבל שריקות ויהיה אסור לו לעשות משיכה וצעדים – ואז יהיה לו קשה.
      נבחרת ארה"ב חזקה מאוד, סטף ודוראנט יכניסו את כל אירופה לסל, האופנה כאן זה לזלזל בכוכבים – רק שוכחים שדוראנט לבד כבר לקח אליפויות עולם ואולימפיאדות, ועכשיו יהיה לו את סטף ואת המנהיגות+מעיל רוח של לברון.

      1. באירופה אין מעיל רוח שוט חחחחח
        מחזק אותך על שיי, כל טיעוני הבידורסל תקפים גם אליו. אבל מצד שני, שיי ולוקה מוכחים בתחרויות האלה

          1. לוקה אתמול קילל כמו אמריקאי מתחיל קלע סטפבק על הארדן "מאדרפאקר ביץ' אס ניגר יההההההההההה" חחחחח הוא עוד לומד את המילים

        1. לברון יקבל הגנה מקומית ולדעתי גם יצליח להפעיל מערכת מעיל רוח לטובת החברים – בטח בדקות שהוא על הפרקט
          שגא ומארי לא יספיקו לקנדים. ברוקס נגר שבעיקר עושה רעש וצילצולים ואף הוכיח את זה באליפות העולם.
          בכדורסל העולמי/אירופאי יש פחות השפעה לשחקן בודד ולכן יורד (מעט אמנם) ערכם של מכריעי-התמודדויות כגון יוקיץ לוקה ויאניס

          1. קנדה זה לא רק מורי ושגא גם מסביב אם כולם יגיעו יש להם נבחרת מעולה
            דורט, בארט, ניקייל, וויגינס, בושה, בריסט, קלארק ומתורין אם יחלימו מהפציעות, נבהארד וגולת הכותרת דה אול דוויטי מייטי פאוול.
            מהלחץ מהם ארהב איזרחו את טמביד מקווה שיכשל להם

            1. חחחחחחחחח דווייט פאוול הרגת אותי. שמעון זו רשימת רול פליירס, במקרה הטוב שחקן חמישייה בליגה. אחלה סגל, אין מה להשוות לאמריקאים. מה עם היוונים באמת? לכאורה אמורים להיות אחלה נבחרת גם חזקים ביורוליג וגם יאניס. מישהו מכיר את הרוסטר שם?

            2. אגב הקנדים בטורניר האחרון הפסידו בחצי, וניצחו בשיניים סגל חלש בהרבה של האמריקאים. הסגל שהאמריקאים שלחו בטורניר הקודם הפסיד בשיניים לגרמניה וקנדה. הסגל הנוכחי טוב בכמה רמות

            3. יהיה משחק טוב אבל האמריקאים ינצחו בזכות סטף וקיידי הקשישים

  15. תודה על המעורב.
    לנבחרת שלהם לא יעזור כלום, הם יתאמנו יחד אולי שבועיים … לעומת נבחרות אחרות שכבר משחקות יחד שנים.
    הם צריכים להקים נבחרת קבועה, עם שינויים מינימליים כל אליפות. לא כל פעם לבחור את "הכי טובים" בלי קשר להתאמות (ע"ע פניקס)
    מיאמי נתנו אחלה משחק. ובוסטון חוזרים להרגלים הרעים שלהם כשהם בפיגור ועוברים לבידודים של טייטום.
    יכול להיות שלסינית יש קשר לשיבושי GPS בגלל המלחמה ? אני כבר 6 חודשים גר בביירות … (למזלי אני כבר לא משתמש בטינדר )

  16. אתגר למכפישי הנחברת האמריקאית:
    תנו שם וסגל מהקונטנדריות האחרות שאתם מאמינים שיתמודד עם הסגל האמריקאי. אעזור עם אפשרויות.
    גרמניה
    סרביה
    צרפת
    אוסטרליה
    סלובניה
    ספרד
    קנדה
    אחר

    בהצלחה!

    1. להכפיש לא אומר שעכשיו usa לא פייבוריטים בהכרח, אלא שהבחירות לא מספיק טובות ביחס לאפשרויות.
      למשל, אני יכול להכפיש את הבחירה של בוסטון במאזולה, ועדיין לטעון שהם פייבוריטים לזכייה
      לעניין – לקנדה על הנייר יש אחלה נבחרת. והרבה קבוצות אירופאיות יותר ״מחוברות״ מהנבחרת האמריקאית. כל זה לא מונע ממני להגיד שלמרות הבחירה בבוקר, דוראנט, האליברטון (?!?!) – הם עדיין פייבוריטים מבחינתי

      1. לגיטימי, מסכים איתך גם. זאת פחות או יותר הדעה שלי. המכפישים הם מי שטוענים שהאמריקאים לא יגיעו לחצי חחחחחח או שהגנות פיב"א והשמירה הלוחצת ינטרלו את השקץ. השקץ עדיף על בוגדנוביץ' וזוראן דרגיץ' כל טענה אחרת היא פשוט שגויה.
        לעניין הבחירות, לא לבחור בדוראנט היה לא אפשרי וגם לא נכון, הרעיון של הנבחרת הוא גיוס הסמלים הגדולים לכן לברון-סטף-דוראנט זה באנקרים.
        בוקר – אני לא מחסידיו, אבל הוא בטח לא בחירה רעה מאוד. הייתי מעדיף את ברונסון/קיירי.
        האלי זו בחירה רעה, אבל עדיין שחקן שבכל נבחרת אחרת היה הכוכב/הכוכב המשני.
        לקנדה יש אחלה נבחרת – נכון, אבל השחקנים המובילים בקנדה הם שגא, מארי וברוקס. ברוקס הוא השחקן השלישי בטיבו. ברוקס פחות טוב מכל שחקן בסגל האמריקאי, ומכאן פערי הרמות ברורים. מה גם שקנדה היא גם "נבחרת nba" כך שאי אפשר לתת לה את היתרון האירופאי לכאורה.
        האיום העיקרי על ארה"ב זה סרביה אם יוקיץ' מגיע, קנדה גם היא מאיימת, וזהו בגדול.

          1. חחחחחחח יהיו שאגות יו אס איי דיס איז פור יו!!! השקץ בא להציל את המולדת חחחחחחח הוא איחד את כולם הוא הדבק רק חסר להם את דריימונד

            1. אם יהיה צריך לתת אגרוף לשג"א/לגאון/ללוקה 🙂

    2. קנדה סרביה גרמניה צרפת יכולות להתמודד.
      עם דוראנט וסטף קצת קשה אבל אם אחד מהם יפצע בטעות לדעתי הם מודחים אם פוגשים אחת מהרביעייה שציינתי.
      טמביד אם היה עם וומבי היה בכלל מסבך אותם אבל הוא בחר לשבור את השיוויון מול קנדה בקלי אוליניק ננוחם

      1. כתבתי כבר שתכלס אני לוקח ברצינות רק את סרביה עם יוקיץ' וקנדה. סלובניה זה לוקה ונגרים יש גבול כמה הוא יכול לסחוב. גרמניה זה קבוצת רול פליירס עם כל הכבוד הכוכב שלהם זה פאקינג שרודר. צרפת אחרי רצף כישלונות בטורנירים האלה, אולי וומבי ייקח אותם רחוק אבל הם לא אמורים לאיים על נוקמי השקץ

      2. חחחחחח שמעון אתה בעצמך כותב על קלי אוליניק ועל קרדשיאן אתה יודע שזה לא שחקנים שרציני להשוות לאמריקאים. גם לא כל החואנצ'ואים של ספרד ואייזק בונגה. די נו

        1. חואנצואים ובונגאים ביוון 04 נתנו לשקץ בראש. יותר גרוע פאפאלוקאס,שבקושי זז וסופקליס שבקושי נושם.
          ברור לי שארהב יזכו בגלל סטף ודוראנט שים אותם בסלובניה גרמניה צרפת והם יצאו עם הזהב גם משם😉
          כל יתר השחקנים בארהב ממש לא מאיימים מי יש לך שם? השקץ? באירופה בלי סטף ודוראנט יזרוק כדורים מעל הקרש יקבל תוקף על המרפקים, טמביד? יחטוף אפילפסיה ישר ובאירופה יש מחסור בזריקות.
          בוקר וטייטום שכבר חרבנו בטורניר פיבא?
          קאווי שבקושי זז?
          הליברטון? חחחחחחחחחח

          סטף ודוראנט זהו. טמביד ודיוויס גם כוח למרות פריכותם.

          במשחק 5 על 5 מורי ושגא יכולים לנצח כל זוג כוכבים אחר. אין להם תקרה.

          בקלי אוליניק ננוחם.

          1. שג"א-מארי-ברוקס-וויגינס-אוליניק עם בארט ודורט מהספסל

            סטף-אנט-דוראנט-שקץ-אמביד עם טייטום וקוואי מהספסל

            אם היינו צריכים להמר על זה בבראקט היית שם את האמריקאים בג'נטלמני. שוב אין דבר כזה ניצחון בטוח, בטח לא במשחק אחד, לך תדע ששיי/יוקיץ/לוקה פתאום יתפסו איזה יום שהכל נכנס וסטף ינגר. אבל אין בכלל שאלה שההימור ההגיוני היחיד הוא על יואסאיי

    1. תודה רבה מנחם
      וואו המשחק של מיאמי היה פסיכי
      קיילב מרטין באמת האקס פקטור הכי טוב שיכול להיות, גם תורם בהגנה גם בהתקפה, מוביל כדור ומרווח משחק באמת שחקן מעולה.

  17. תודה דוק. מעורב מצוין כרגיל ופרגון גדול על הכתיבה בעברית. מסכים שפילי נשדדו עם השריקות בסוף אבל זה לא תירוץ לכלום, איך פיני אמר תעשה 10 עבירות ישרקו 3 (או משהו כזה), בקיצור שילמדו מהארט להרביץ. היה אתמול משחק רבע גמר יורוליג של פנאתינאיקוס נגד מכבי, בולדווין (מכבי) קיבל שתי שריקות לעבירה לזריקה ל 3 סתם כי זרק לכיוון הסל (בזריקה השניה מהחצי!) לאחר המגע. זה שוד אמיתי… אפילו השודדים החרדים התרשמו

  18. האמריקאים יתנו בראש לכולם. כל הכוכבים הזים יגיעו לאולימפיאדה בסוף יולי (3 חודשים) שפוכים כי הקבוצות שלהם הולכות עמוק בפלייאוף. האמריקאים הקשישים לעומתם יגיעו נינוחים ובריאים. קרי כבר נופש, לברון, דוראנט, דיוויס, בוקר ואמביד, לא עוברים סיבוב. לצעירים יש סיכוי לעבור סיבוב ואולי שנים, אבל הם צעירים. לעומתם שאי, לוקה, יוקיץ, מארי, גובר יותשו בשלבים המתקדמים ויאניס יגיע מדדה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט