מעורב הופס לחג הפסח / מנחם לס

1.חג פסח אצל חברים באטלנטה. אני מימין עם יד מורמת, ולידי גייל שלי

פסח כמעט כהלכה, 50% עברית, 50% אנגלית כשבעל הבית מכין למפרע שאלות כשכל תשובה עליהן מביאה את האורחים לחלק הבא של ההגדה. מה נשתנה, 'דם', צפרדע', כינים'…חד גדיא. הכל. אפילו תפילה לחטופים שיחזרו בשלום הביתה.

שולחן ערוך עם ביצה, חרוסת, מרור, כרפס, חזרת, מי מלח. מים לשטיפת ידיים. והאוכל? כל מעדני פסח ממסעדה יהודית כשרה: מרק עם כדורי מצה, רוסט ביף מעולה. עוגות לפסח.

אחרתי למשחק הניקס. הגעתי הביתה ברבע הרביעי ולשמחת 'הסדר' נוספה שמחת נצחון הניקס.

קרדיט ל-קלאצ'פוינט

2.ג'יימס הארדן חזר להיות גדול

ג'יימס הארדן אמר אחרי משחק הנצחון על דאלאס שנשאר לו עוד הרבה דברים להוכיח. היה לו חצי משחק מהסרטים כשהוא קולע 20 (מה-28 שלו) ועוזר לפתוח הפרש של 29 על לוקה והמבריקס (ניגמר 97-109).

הוא לא התבייש ואמר: "אני יכול עדיין לקלוע כמו הטובים ביותר. באנגלית זה נשמע יותר מפוצץ:

"I can score with the best of ’em," Harden said. "Still can score with the best of ’em. My role for this team is just generating really good shots and making guys' jobs easier. And then when my number to score is called, then you score the basketball. Obviously, Kawhi is out, so my playmaking and my volume is going to go up a little bit more, and took advantage of it."

כשהקליפרס עולים ללא קוואי לינרד (הסובל עדיין מנפיחות אחרי ניתוח הברך הימנית), הם נתנו, אולי, את משחקם הטוב ביותר העונה. מי שבלט ביותר אחרי הארדן היה הקרואטי איביקה זובק שסיים משחק של 20 נק' ו-15 ריבאונדים. הייתה גם תרומה מצויינת מר אסל ווסטבר וק וטרנס מאן בשני צידי הפארקט, ופול ג'ורג' קלע 11 מ-22 נקודותיו ברבע הרביעי.

אבל היה זה הארדן שממש הזכיר את עצמו מהעבר הגדול ביוסטון. המאמן לו אמר:

"A huge element," Lue called Harden's scoring for the team. "When he's scoring the basketball and making the right play, it's huge. He understands that he doesn't have to do a lot of heavy lifting with Kawhi and PG both on the floor. But if one of those guys are out, he has to step up and be aggressive to score the basketball. That is what he has been doing for us of late. I thought he really set the tone early."

\וזובק, באנגלית מפתיעה בטיבה לקרואטי, סיכם על הארדן:

"James was great," Zubac said. "We needed him and he played great. He is one of the greatest scorers this game has seen. He can do that on a nightly basis. It's just the role is different for him in this game and [with Leonard out], we need him to score more and that's what he did and we all know he can do that."

3.צ'ארלס בארקלי לא מוותר על אף הזדמנות לעקוץ את שקיל

לשקיל או'ניל היה אמש, בתכנית 'TIP-IN' מין 'BRAIN FREEZE' – קפיאה מוחית – וצ'ארלס בארקלי מחכה רק להזדמנויות כאלה לעלות על חברו שאקיל. מי שחושב ששאקיל לוקח דברים כאלה בקלות, טועה טעות מרה.

ה-FUN התחיל כשהצוות החל לקשקש על בחירות סוף העונה. שאקיל נתבקש לזמר את שלושת שחקני ה-CLUTCH שלו לעונה שזה עתה הסתיימה.

"SOUND IT OUT, BIG FELLA", אומר בארקלי.

שאקיל קורא בשמו של סטפן קרי לפני שהוא מכריז על השחקן השני.

“DeMar DeRozan, Chicago Bills,” he said.

"בולס", מתקן אותו אריק ג'ונסון.

"אה, נכון. בולס", אומר שאק.

אבל צ'ארלס בארקלי וקני סמית' לא נותנים לפאשלה כזאת לעבור ככה סתם:

סוף הסיפור, נכון?

כל אחד שמסתכל על הארבעה האלה יודע שעם צ'ארלס בארקלי זה לא ניגמר סתם ככה. הוא תמיד מחכה לרגע 'TO ROAST SHAQ'!

עוברים ל'שחקן הששי'. "בובי פורטיס, מילווקי", אומר צ'ארלי. ואז…"NAZ REID…מינסוטה וייקינגס…" (קבוצת ה-NFL של מינסוטה…)

"I SAID BULLS" אומר שאק, שמבט אחד בפניו מראה שהוא PISSED OFF עם צ'ארלי ועוד רגע הוא יכניס לו מהלומה:

הכימיה הביזארית הזאת בין שאק לצ'ארלס עושה מהתכנית הזו שיא הצלחה.

4. בבוסטון מתפוצצים מכעס על שמאמן הקבוצה ג'ו אינו ברשימת המועמדים ל'מאמן השנה'

הבוסטון סלטיקס סיימה את העונה בראש ה-W/L, וזה אפילו לא קרוב. עם 64 הנצחונות שלהם הם מובילים במזרח ב-14 נצחונות, הפרש לא מובן כלל. לאוקלהומה סיטי, הראשונה במערב, ישנם 57 נצחונות.

ועדיין הסלטיקס סיימו עם 0 מועמדים – 'אפס' – במועמדים לפרסי סוף העונה.

לאוהדי הסלטיקס עובדה זו היא מזעזעת, ולא סתם מסתורית. אי הכללתו של ג'ו מוזולה בין הנבחרים למאמן העונה היא מבדחת, ולא סתם מזעזעת ומסתורית:

The Celtics roster has zero nominees for any award and there’s no guarantee Tatum will even make all-NBA first team. One year the winningest coach gets the COY, the next year it’s the overachieving coach who wins. There’s no consistency.”

5. חוזה השידור של משחקי ה-NBA עם ABC, ESPN, ו-TNT עומד להסתיים ביום שני בלילה. הם ימשיכו לשדר משחקים עד שהחוזה החדש ייחתם בשלושת החודשים הבאים

לפי ה-WALL STREET JOURNAL ילדים חדשים יצטרפו הפעם למרוץ: בעיקר NBC ואיתה  streaming services like Amazon, YouTube, Netflix and Apple will formally enter the mix.

NBC עומדת להציע ל-NBA חוזה ל-10 שנים שמחירו עלול לזעזע את כל ה-INDUSTRY של שידורי ספורט.

6. דמיאן לילארד הולך וויירל עם ההערה שלו על הפלייאוף

בואו נגיד שלדמיאן לילארד לא בא ללכת עכשיו ל-COACHELLA, כפי שהוא עושה כל שנה.

פסטיבל המוזיקה הזה – הגדול בעולם עם עד רבע מיליון מבקרים וצופים כל שנה – יתקיים העונה בלעדו.

Last 2 years not being in the playoffs, it sucked. Early vacations. Last year, I went to Coachella. I ain’t ever been able to go to Coachella playing in the playoffs every year. It was like, man, I was over that,” Lillard.

מה זה COACHELLA, מל – סליחה, דוק לס – איזה מין 'מכון למאמנים'?

הנה COACHELLA,פסטיבל המוסיקה, משחקים, שעשועים, רוק אנד רול, מלכות יופי, וסתם נערות מכל רחבי תבל. זה פסטיבל המוסיק ה הגדול בעולם כשמשתתפים בו 250,0.00 צעירים וצעירות לכמה ימים ולילות של "FUN".

Coachella is an annual music and arts festival held at the Empire Polo Club in Indio, California, in the Coachella Valley in the Colorado Desert. It was co-founded by Paul Tollett and Rick Van Santen in 1999, and is organized by Goldenvoice, a subsidiary of AEG Presents.

Lillard certainly played like a man who was happy to be back in the postseason. The 33-year-old poured in 35 points all in the first half of the 109-94 affair.

מה שהוא עשה בחצי הראשון – 35 נקודות כולל 6 מ-10 מהטריי – ניכנס לסושיאל מדיה כצונמי.

בשנים 2014 עד 2021 הוא היה FIXTURE קבוע בפלייאוף כשהואה קולע בשנות הפלייאוף 25.7 נקודות למשחק עם 6.2 אסיסטים ו-4.5 ריבאונדים ב-61 משחקי פלייאוף.

בשנתיים האחרונות הוא רקד עם נערות מקרואטיה, ישראל, וקליפורניה.

I WONDER ממה הוא יותר נהנה, PLAYOFF או COACHELLA.

תשאלו את שימון. הוא יודע את התשובה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 76 תגובות

  1. חג שמח
    פילי 0-2 האם היא יכולה לחזור לסידרה.הכל תלוי בבריאות של אמביד,הוא עדיין בריא חלקית.
    אורלנדו גם 0-2 שוב משחק עם פחות מ 100 נקודות.סאגס גמר מוקדם את המשחק שוב פציעה שעלולה לסבך עוד יותר את הענין.עם היכולת ההתקפית שאורלנדו מציגה זו סדרה שכנראה תגמר בקרוב עם נצחון לקליבלנד.
    אם הארדן חוזר לימי יוסטון העליזים,אין לדלאס צאנס.כי הוא לא לבד יש גם את פול ,ראסל,ואלי בקרוב את קוואי.החלב בקפה של דאלאס רותח מידי וקרוב לגלישה.
    שקיל מול ברקלי,זה מעורר געגועים לשחקנים פיזיים בעלי כח עצום.זה דבר שחסר מאוד בליגה של היום,הללואי והיינו רואים תאומים שלהם על המגרש ולא ב טי וי.
    דריק וויט היה צריך להיות ברשימת המשתפרים.מעבר לזה יש הצדקה לאי הכללת בוסטון בפרסים.מזולה לא ראוי עדיין למאמן העונה,כנ"ל טאטום.הם נהנים מצוות שחקנים טוב במיוחד,לאור התוצאה בשנה שעברה ,הם עדיין בשלב התחלתי של ההוכחות.
    לדמייאן אין עוד מה לחגוג,יש לו בסך הכל מחצית אחת טובה,חצי שני ככה,ככה.צריך המשך סידרה לא נגמרת במשחק אחד , בטח לא במחצית אחת.נחכה לתגובה של אינדי.

  2. תודה רבה דוק
    ==
    הפיניש של המשחק שיקוץ+גרופי מול ג'וקר+מארי
    הזכיר לי כמה טובה הליגה יכולה להיות
    ==
    חג שמח ובשורות טובות

  3. לדעתי ראינו את המשחק התחרותי האחרון של לברון. יפרוש בקיץ. אולי יחכה לבן שלו ויצוף עוד עונה. זהו זה נגמר.

            1. לא חושב, הוא עדיין צעיר ובהחלט יכול עדיין להשתנות, בניגוד לי לך לשי לטרול לאבו פופים והשקץ כמובן.

  4. ובנושא אחר, ברלין, אם אתה קורא – יש מצב לסיכום המועמדים.
    ראיתי את השעה וחצי האחרונה ככה בשני המשחקים המכריעים והיה מפעים (עם כל הכבוד, יותר מתח מאשר עוד משחק פלייאוף), אבל אשמח לשמוע ממישהו שמבין קצת יותר ממני.

  5. איזה משחקים היו לנו.. ניו יורק פילי ואז דנבר ל.א! וואו!
    כואב הלב על הלייקרס שנתנו משחק נהדר ולברון עם עוד 2 שלשות ופיידאווי הצידה בקלאץ׳! איזה מלך.
    ועדיין הלב רוצה לראות את דנבר והג׳וקר לוקחים שוב את הגביע.

    איזה ערב.

      1. אחלה ג׳אמל. יש כל כך הרבה שחקנים מעולים בליגה אבל העובדה שהתותח הזה עדיין לא קיבל ולו אולסטר אחד היא תעודת עניות רצינית לאופן בה בוחרים את השחקנים..

  6. כואב על הלייקרס, הובילו ב20 הפרש וראו עליהם בעיניים שהם מאמינים שיכולים לנצח אחרי רצף ההפסדים הארוך שלהם נגד דנבר, אבל כל הרבע האחרון דנבר הגיעו לזריקות קלות והלייקרס היו צריכים הרבה מזל שהזריקות ייכנסו, ואז מארי שבר להם את הלב עם הזריקת קלאצ'.
    ייגמר בעוד סוויפ
    לגבי פילדלפיה, טייריס הביא משחק מעולה אבל כל המשחק של פילדלפיה זה יכולות אישיות של טייריס ואמביד מול הגנה קשוחה לעומת משחק קבוצתי והשגת זריקות טובות ל3 אצל ניו יורק, הכשרון אצל פילדלפיה אבל שיטת המשחק של ניו יורק נקייה יותר, עדיין מאמין שפילדלפיה יכולים לנצח.

  7. Happy Sleepover!
    Oops I mean Crossover!
    Oops I mean Passover!
    Ah Dangit! You know what I meant!!

    הארדן נראה רזה, בכושר מעולה.
    כנראה שנהנה באל.איי כי לא צריך להרחיק כדי למצוא כוכבות פורנו להזמין הביתה…

    Told you so בנוגע למאזולה. מילא שלא יזכה, אבל שלא יתייחסו אליו בכלל? מוגזם.

    אחלה תמונה! נראה אירוע נחמד מאוד!! חג שמח!!

    1. מסתבר שהרוב לא חושבים כמוך.
      הרוב רואה את הסלטיקס מפספסים לפעמים יתרון של 30 או 20 ומפסידים…
      העבודה של המאמן נמדדת במצבים כאלה. רוצים לראות משהו יותר יצירתי ופחות מקובע!
      יש?

  8. האמת שלא מדברים פה על זה אבל הקרדיט שהולך הרבה פעמים ליוקיץ' ומארי היה צריך ללכת הערב למייק מלון. יש לו כוכב שלא רק שלא מתפקד אלה כל דקה שלו על המשחק היא נזק (היו למארי בתחילת הרבע האחרון אם אני זוכר נכון 6 נק ב 3 מ 16 מהשדה!!) פער עצום שלושת הכוכבים של היריבה בשיאם ראסל סלברון ודייויס באחוזים יעילים ומדהימים ושום דבר לא מצליח. מה הוא עושה? הוא נתן לדנבר הוראה לשחק הכי פשוט שיש כדור ליוקיץ מתחת לסל ולאסוף לאט לאט 2 נק כל התקפה 70-80 סיכויי הצלחה- הסל הכי בטוח ביקום. מצד שני להדק את ההגנה להשיג עצירות ולהוריד את הלייקרס לאפס נק באיזה 5 דק.
    הלייקקס היו כל כך טובים- ממש בשיאם הפעם – מצד שני דנבר מארי במשחק הכי חושך שלו שזכור לי (חוץ מהכמה דקות אחרונות כמובן) ובכל זאת הוא יורד מנצח. מדהים.

    1. מגיע קרדיט גם לKCP שבקלאץ מאד הקשה על הבוס שלו (מנפתיע מאד העונש בהמשך) ולחץ אותו עוד לפני קבלת כדור ומנע ממנו כדור בכמה התקפות. הטעות של הלייקרס שבקלאץ לא הלכו בכלל לדיוויס מול הקונוס בהגנה יוקיץ כי לברון רצה WAAW ולצאת גדול

      1. מסכים. ברור שחלק מהחישוב של מאלון היה שברבע האחרון הלייקרז לא יתפקדו הרי ככל שהמשחק מתקדם המשחק שלהם דועך בגלל הגיל של לברון. חוץ מזה משחק קודם שהיה בשליטה מלאה של דנבר נראה לי שהוא דאג לא ללחוץ על הגז עד הסוף – שזה לא יגיע ממש לבלואואאוט – ושהלייקרז ישארו כל הזמן בתמונה וכך סחט מלברון ודייויס כל אחד מעל 40 דק. היום ברבע האחרון הוא גזר את הסרט על המשחק הקודם וזה באופן כללי ולמרות ה 2 שלשות קלאץ' של לברון. ממש תכנון מבריק לא רק של משחק אלא גם של הסדרה.

          1. כל המשחק הקודם היתה לי הרגשה שדנבר יכולים לחסל את המשחק אבל הם שמרו על מרווח בטחון של 10 נק ולא ממש נותנים את המכה הסופית. דיוויס סיים עם 44 דק לברון עם 41. זה גרם להשתנקות במשחק הזה ברבע האחרון. צריך אומץ ברמות האלה לדעתי זה היה מכוון. יכול להיות שלא. לא יודע. חושב.

            1. לא שולל אבל זה לא נראה הכי הגיוני.
              מצד שני, לדנוור יש שיטה, תשאל את שי, בקיצ', מתחילים לאט ובחצי השני מגבירים, אם צריך אז בסוץ שוב מגבירים…

        1. נכון. ועוד יותר קשה במיוחד לשחקן כמו דייוויס שרגיל להרבה מנוחות לשחק עוד משחק שלם אחרי שמשחק קודם בגובה נתן 44 +דקות. אני מחזיק בדעתי שזה היה חלק מתכנון הסדרה של מלון. אולי זה החלטה שהתקבלה במהלך המשחק הקודם לא להגיע לבלואו אאוט אלא לשחוק אותם כמה שיותר אבל לי היתה הרגשה במשחק הקודם שזה מה שהוא עשה. רשמתי את זה גם בתגובות למשחק הקודם. זה יותר ברמה של התכנון האסטרטגי של הסדרה וזה תלוי כמובן בהתפתחויות הטקטיות. המשחק הראשון הלך טקטית כמו שהוא חשב ולכן ביצע גם את מה שתיכנן ברמה האסטרטגית. זה ברור לגמרי שברמות האלה הדברים צריכים להיות כפופים לתכנון מושלם שמביא לידי ביצוע כל חולשה שאתה מזהה אצל היריב. אי אפשר להיות מנצח ברמות הקיצוניות האלה בלי חשיבה ועוד יותר מזה -ביצוע- ברמה הגבוהה ביותר. ככה נראה לי.

    2. ניתוח מצוין של הסיטואציה וזה מראה שמלון לא מקובע לשיטה ויכול לשנות לפי המצב. הקיצוץ הזוחל הזה בהפרש של הלייקרס היה מאד ברור. זהו, עוזבים את השלשות ואת המשחק הקבוע של יוקיץ חסימה+ מסירה, עוברים למשחק קשוח תחת לסל, יוקיץ מקבל בפנים ושם בטבעת, לפעמים אנד וואן לפעמים שתי קליעות. לפעמים קרש, לפעמים שולי טבעת קרש סל או טבעת קופץ סל. ועדיין מחפשים פה ושם את מורי עד שהו נכנס לזון ושם גם בית דין לא יעזור… זה מה שקרה בדקה וחצי האחרונות, כשהיהברור שלג'מיל נפתחו כל הצ'קארות.

      1. שים לב גם שמארי לו זרק שלשות ברבע האחרון אולי אחת.ראה שלא הולך לו אז אמר לו לשחק במיד ריינג' או בחדירות. השלשות הוא השאיר לפורטר שהפעם הגיע למשחק. אני תמיד טוען שדנבר זה לא שניים יוקיץ' + מארי אלה שלישיה גדולה אני מכניס גם פורטר ג'וניור. הוא לא תמיד מגיע אבל כשהוא טוב הוא יכןל לחפות על אחד מהשניים האחרים כמו שהיה הערב. בכל מקרה הסדרה הזאת גמורה לדעתי כי הפסד כזה זה משהו שמחסל קבוצה קצת מזכיר את פיניקס שהובילו 2:0 בגמר מול הבאקס הפסידו 4:2 ואז הכל הצפרק שם. הלייקרז גמרו את הסיפור בהרכב הנוכחי הוא יתפרק בצורה כזו או אחרת בקיץ. דרך אגב מול בוסטון מה שקרה הערב לא היה מצליח. הם היו מחסלים את דנבר מהשלוש. לכן ההימור שלי הוא עדין עחיכם כאלופים השנה למרות שעכשיו דנבר מרגישה בלתי מנוצחת. אלופה אמיתית. ולכן זה הולך להיות עוד יותר קשה לכם בגמר. אני עדין איתכם. נראה.

        1. מסכים עם העניין של ההימור שהלייקרס גמורים.
          ראה גם את התגובה של הגבה במסיבת העיתונאים. שמתי את הלינק למטה בתגובה לשימון. מכינים שם ליל סכינים למאמן המסכן האם. הוא יצא האשם היחידי. אם זה ילך לסוויפ, הלייקרס ימצאו זמן לחפף אותו בהוראת ה GM המאמן והשחקן לברון

  9. השקץ מבקש סיוע לגיים 3 ושולח מסר ליו"ר
    https://www.espn.com/video/clip?id=40004331

    יש גם דיווח חם מהתנור ב Refsforlebronnation.com;

    Special report: The NBA submitted by special recruit "warrant 23" former official Dick Bavetta for game 3 between the L.A Lakers and the Denver Nuggets.
    .Sources also said the league considering to recruit former official Tim Donaghy for the rest of the series

  10. יאללה מתחילים רבע ראשון

    מהלך שנגמר אנד וואן תמיד לטובת לברון במקרה דומה הופך לתוקף של גורדון
    https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=19&GameID=0042300152&Season=2023-24&flag=1&title=Gordon%20Offensive%20Charge%20Foul%20(P1)%20(C.Blair)

    2

    שריקת אוויר ראשונה מהאיקולייזר במקום תוקף עם מרפק שנשלח בכוונה לכיוון הפנים אנד וואן
    https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=48&GameID=0042300152&Season=2023-24&flag=1&title=Caldwell-Pope%20S.FOUL%20(P1.T1)%20(S.Foster)

            1. הם ה שעיר לעזעזל…

    1. שמעון מאיפה יש לך סבלנות? לא ראיתי אבל כל הכבוד על הנחישות וההתמדה. בכל מקרה הסיפור של לברון בליגה נגמר הלילה .מבין את הצורך לעשות וידוא הריגה אבל מציע לך למצוא משהו אחר לתעל אליו את האנרגיות הבלתי נידלות. 😸😸 לברון – אאוט.

  11. קצת מאמביד, שבוכה שהשופטים דפקו אותם:
    .
    1. שימו לב לדבר החדש, ניסיון פלופ ישר כשמקבל כדור.
    לא שרקו, זה עדיין לא בממו, אבל כן שרקו ישר אחכ
    https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=589&GameID=0042300112&Season=2023-24&flag=1&title=Hartenstein%20S.FOUL%20(P4.T3)%20(J.Goble)

      1. על מה?
        אסור לשמור?
        תכניסו את הטרול לתיבה גדולה עם פצפצים ותשלחו ישר לקאמרון. כרטיס הלוך בלבד ושלא יחזור.
        שילך לקלוע עונשין על ג'ירפות ואם אפשר שיקח גם את ג'ימי והשקץ!

      2. אימא כמה גועל,
        שמעון ושי מקבלים את אות המזוכיסטים.
        טמביד והשיקוץ פשוט מבחילים שניהם.
        יש להם כמה מתחרים אבל שני היוצמחים הללו מובילים בבטחה

    1. 5. שימו לב לדפוס הקלאסי של אמביד.
      קודם כל חוסמים אותו נקי וטוב והוא מתעצבן שלא קיבל את השריקת אוויר הרגילה
      https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=373&GameID=0042300112&Season=2023-24&flag=1&title=MISS%20Embiid%203%27%20Layup
      .
      אז ישר בהתקפה הבאה הוא הולך חזק עם מרפק לחזה / פרצוף לפרק את מי ששמר עליו, ליצור מאזן אימה מול השומר הפיזי והשופטים ולהכריח שריקת אוויר. בדיוק מה שכתבתי עליו בפוסט ההוא (הרוצח שיורש)
      https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=378&GameID=0042300112&Season=2023-24&flag=1&title=Embiid%201%27%20Running%20Layup%20(24%20PTS)%20(Maxey%208%20AST)

      1. הלינק השני שה בדיוק הרצחת וגם ירשת, גם קליר פאת, גם תוקף ברור גם סל קליל וגם אנד וואן, כלומר קודם תקע סכין, אחר כך סובב ימינה ואז גם שמאלה וקינח בשאגת טרזן…
        זה האבסורד בשיפוט באין BA

  12. ההפסד הכי כואב של הלייקרס אי פעם
    ג׳מאל מארי אחרי שבמשחק הקודם נתן ללייקרס קפוצ׳ינו בדואי
    עלה המהלך האחרון לג׳אמפ שוט הוריד את המכנס, נתן סטירה עם הצד המעליב של הקנטביוס קולוול פופ לתוך הפרצוף ההמום של דיוויס ודפק עליו סל ניצחון
    זהו, הלייקרס הפכו רשמית וסופית לקליפרס
    מומי בא לו לעלות על טיסה באל איי ולסגור את עצמו במחסן של שאול הפרסי עד 2027

  13. מנחם מה קורה בארהב? נהנים שם מחופש הביטוי? 🤣🤣🤣🤣

    חופש ביטוי זה טוב לליברלים על מקטרת וסיגר
    לא לגיאהדיסטים. לא סתם מדינות ערב שולטות בהם כפי ששולטות הן יודעות עם מי יש עסק.

    לאט לאט יבינו לוקח לדברים לחלחל למוח הסתום שלהם. מתי ביידן נואם שטויות?

    1. לא, בארץ נהנים מחופש הביטוי. אם אתה לא ביביסט/משיחסט/חרדי, כבר התחילו להגדיר אותך כלא יהודי. אנטישמיות לא מועטה יש כאן.

  14. אני ממעט להיכנס לאתר, אז אולי כבר רשמו את זה. מישהו שם לב שכשמחפשים בגוגל את האתר, מקבלים תוצאה שבחלקה מופיעות אותיות סיניות?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט