מעורב הופס לשבת/ מנחם לס

1.אמרתי שזאק לאו מ-ESPN הוא המילה האחרונה? לא אמרתי. הוא סה"כ כתב בכיר שלהם עם אחד הטורים הפופולריים ביותר ברשת כל יום ששי. ישנם אנשים הנשבעים בו. אני לא. אבל הוא פרסם את בחירותיו לעונה (שלרוב אני מסכים איתן, אבל על כמה אני מגחך, לדוגמא בוגדן בוגדנוביץ' מההאוקס ל'איש הששי'), ואני מדווח עליהן כאן:

MOST VALUABLE PLAYER

1. Nikola JokicDenver Nuggets

2. Luka DoncicDallas Mavericks

3. Shai Gilgeous-AlexanderOklahoma City Thunder

4. Giannis AntetokounmpoMilwaukee Bucks

5. Jalen BrunsonNew York Knicks

ROOKIE OF THE YEAR

1. Victor WembanyamaSan Antonio Spurs

2. Chet HolmgrenOklahoma City Thunder

3. Brandon MillerCharlotte Hornets

DEFENSIVE PLAYER OF THE YEAR

1. Rudy GobertMinnesota Timberwolves

2. Victor WembanyamaSan Antonio Spurs

3. Anthony DavisLos Angeles Lakers

SIXTH MAN OF THE YEAR

1. Naz ReidMinnesota Timberwolves

2. Malik MonkSacramento Kings

3. Bogdan BogdanovicAtlanta Hawks

COACH OF THE YEAR

1. Mark Daigneault, Oklahoma City Thunder

2. Jamahl Mosley, Orlando Magic

3. Joe Mazzulla, Boston Celtics

MOST IMPROVED PLAYER

1. Jalen WilliamsOklahoma City Thunder

2. Coby WhiteChicago Bulls

3. Tyrese MaxeyPhiladelphia 76ers

2. סטיב קר: "ישנו ערך רב לשמור על 'הביג 3' יחדיו" (ואני מוסיף מה שהוא ניסה לומר ולא השכיל בדיוק הוא 'שערכם יחד גדול בהרבה מסכום כל אחד בנפרד')

משך שנים החלונות הגבוהים ומאמני הקבוצה של הווריורס נשאלו כמה זמן הם עוד יכולים להחזיק בדיינסטי יחד. אליפות של 2022 נתנה להם עוד שנה, אבל אז באה העונה שלאחריה עם הפסד בסיבוב השני והשאלה קפצה שוב לכותרות הראשיות.

ועתה, עם זריקה מהפוסט-סיסון ע"י סקרמנטו בפליי-אין, וכניסתו של קליי ת'ומפסון לשוק השחקנים החופשי והבלתי מוגבל, השאלה עלתה לכותרות ב-VOLUME מקסימלי ממש שלא נשמע אף פעם כמוהו בקשר לקבוצה.

כל חלון גבוה בקבוצה – ואתמול גם מאמנה סטיב קר – יאמרו לך כמה חשוב להשאיר את הליבה – CORE – של הקבוצה יחד, ו'הליבה' הוא סטפן קרי, קליי תומפסון, ודריימונד גרין.

אך איך אומרים החברים שלי ממזרח רמת-גן? "EASIER SAID THAN DONE"!

קר אמר על השנים שעברו: זאת הייתה תקופה נפלאה אבל זה אף פעם לא נגמר טוב כמו בספרי ילדים. "אפילו הקבוצות של הבולס מ-1996 עד 1998 התפרקה בסוף", הוא אמר:

"It's rarely a storybook," Warriors coach Steve Kerr said at his exit interview Thursday. "Even the '96 or '98 Bulls, you know, the team was broken up and we won the championship in our last year but there was a documentary about what a disaster the whole thing was. It's impossible for this stuff to end perfectly."

הוא הוסיף: "אני מאמין שחשוב לנו מאד להשאיר את השלושה יחד. יש ערך גדול לסגור את הדיינסטי עם DIGNITY. הוא אמר עוד:

"I do think there is a lot of value to having our three guys being Warriors for life. I think there's a lot of value in ending with dignity … so, for those three I really want to see all of them finish their careers here but also finish out their careers with a sense of pride and dignity in what they're doing."

בד"כ בחלונות הגבוהים לא מתחשבים ברגשות. הקבוצה היא ביזנס, ובביזנס יש רק דבר אחד שקובע: $$$.

לכן קצת התפלאתי כשאתמול מנכ"ל הקבוצה מיקאל דנליבי נשאל בקשר לקליי תומפסון והוא ענה:

"Certainly, we want Klay back," Dunleavy said. "I expressed that to Klay yesterday."

אם כך, הכל תלוי בקליי. אם הוא יסכים למשכורת פחותה – אבל לא מעליבה!! – אני מאמין שהוא יישאר 'לוחם' בעונה הבאה, לפחות.

3. לברון: "כולם ניתלים יותר מדי על מה שקרה נגד הנאגטס בעונה שעברה. זוהי עונה חדשה. אנחנו בעקרון קבוצה חדשה"

תמונה מויקיפידיה

ההסטוריה מלמדת שבגמר המערב של 2023 דנבר נאגטס טאטאה את הלייקרס 0-4. לברון טוען שלמה שקרה לפני שנה אין כל קשר – או השפעה – על מה שיקרה העונה.

ללייקרס אין מה להסתכל על 8 הפגישות האחרונות בין שתי הקבוצות שנסתיימו כולן בנצחון דנבר. עדיין המשחק הראשון ביניהן יתחיל עם 0-0 על לוח התוצאות.

אם ישנו שחקן בלייקרס המחכה ל-REDEMPTION – גאולה – הרי הוא ד'אנג'לו ראסל. ראסל קלע בסידרה של השנה שעברה 6.3 נק' ב-32% דיוק – 13% מהטריי – עד שאיבד את מקומו כסטרטר במשחק הרביעי האחרון.

הוא חזר ללייקרס, חתם חוזה לשנתיים בגובה 37 מיליון, והחזיר להם עונה של 18 נק' ו-45.6% (41.9% מהטריי). לראסל ישנו אותו MINDSET כמו ללברון: "עבורי הכל מתחיל מחדש. מה שהיה זה הסטוריה. מה שקובע הוא מה שיהיה, ואני מבטיח לך שמה שיהיה, יהיה ד'אנג'לו חדש לחלוטין".

המאמן האם יודע. הוא אמר:

"D-Lo is in an incredible space," Ham said. "He's kicking ass for us and we expect him to do the same [against Denver]."

לברון:

"We just got to be better all around," James said, echoing his coach. "Obviously, it's a great team that we're playing against. A team that won the championship, so they've been in a lot of big games and know what they want to get to late in games. So we just have to be very disciplined and have our mind into throughout the course of 48 minutes or however long it takes.

לברון סיכם:

"It's going to be challenging but that's what the postseason is all about. It should be."

4. שחקן לבן מצויין חדש מגיע לליגה: ריד שפארד מקנטקי מצהיר הליכה לדראפט

Kentucky basketball's Reed Sheppard stand next to 2024 NBA Draft logo with stats clipboards

לכתיבת הפוסט הזה נעזרתי בויקיפידיה ובפוסט של Christopher Smith מקלאצ'פוינט (Reed Sheppard drops 'all-in' reason for leaving Kentucky, declaring for NBA Draft (clutchpoints.com))

ריד שפארד, פרשמן בקנטקי בן 19, 1.91 מ' גובה, הצהיר אתמול את הליכתו לדראפט.

באמתחתו ההישגים הבאים בתיכון ובשנת הפרשמן בקנטקי:

USBWA Freshman of the Year (2024)NABC Freshman of the Year (2024)SEC Freshman of the Year (2024)Second-team All-SEC (2024)McDonald's All-American (2023)Kentucky Mr. Basketball (2023)

הוא נתן הסבר מוחץ לפשר החלטתו:

I'm going all-in. The opportunity I have is great. I've gotten really good feedback showing where I can be in the draft. I had an unbelievable year at Kentucky. It was such a fun year. It's not easy leaving the fans and the school I dreamed of playing at. I need to do what's best for me, and that's heading to the NBA,” Sheppard explained.

ריד אמור להיבחר בחירת לוטרי, 7-10. פרשמן השנה ב-SEC סיים את עונתו הראשונה בקנטקי עם 12.5 נק' ב52.1% מדהימים מהטריי, 4.5 אסיסטים, 4.1 ריבאונדים, ו-2.5 חטיפות. צ'ארלס בארקלי אמר עליו שהוא גונב כדורים כמו 'BROTHER'.

הוא-הוא השחקן הלבן האמריקאי שהליגה משוועת אליו. אני ראיתי אותו בשני משחקים – אחד בו הוא קלע 21 נגד מס' 8 מיאמי, והשני בו הוא קבר 6 שלשות (או 7? אני כבר לא זוכר) נגד מיסיסיפי סטייט – ובמוחי עלו שמות כקייל קורבר, ג'יי ג'יי רדיק, רקס צ'פמן, או מרק פרייס. הוא שחקן שיגיע לרמתם, והקבוצה שתיבחר בו תזכה במין קומבו-גארד שיוכל להוביל את הליגה בטריי'ס משך שנים.

ובנוסף לכל 'הצרות' הוא גם לבן חתיך, מין יפה-תואר כזה שהשחורים ימותו לחסל, והוא יגיב ל'חיסולם' בעוד חמש שלשות מטורפות. (רק להזכיר לחולי הסטטיסטיקה באתר שהוא יהיה בחירת הסיבוב הראשון הראשונה מאז גלן רייס ממישיגן מעונת 1988-89 לקבור שלשות מעל 50%).

הגיע הזמן לעוד כוכב לבן בליגה בנוסף לג'וקיץ' ולוקה. ולא סתם כוכב לבן; אפילו אמריקאי. (ויסלח לי טיילר הירו)

5. קליי תומפסון מפתיע את סטפן קרי ומנצח – ללא כל כוונה – במרוץ ל'קלעי הפאול' של העונה

OtakuKart קרדיט

במהפך עניינים בלתי צפוי, ומבלבל, קליי תומפסון מסיים את העונה כמלך קליעות העונשין של הליגה כשהוא עובר את חברו הטוב ביותר סטפן קרי. הידיעה הגיעה כמפתיעה לסטפן שהיה בטוח שהוא מלך קליעות העונשין, כשהוא הוביל בקטגוריה הזאת כל העונה.

כשהוא עולה למשחק האחרון של העונה סטפן יודע שהתואר בכיסו. התואר לא מעניין אותו. מה שכואב לו הייתה העובדה שסקרמנטו גברה על גולדן סטייט במשחק הפלייאין של המערב. סטפן יודע שהוא מלך קליעות העונשין ארבע עונות רצופות וזאת עונתו החמישית למלוך.

מה שקרה במשדחק האחרון היו 5 זריקות מהקו לקליי שהוא קבר את כולן, לס"ה 127 קליעות מהקו

סטפן, שהופתע מההתנחשלות של תומפסון:

Curry, taken aback by Thompson’s late surge, jokingly questioned the eligibility rules in a post-game interview, expressing his astonishment at the turn of events. Despite the friendly rivalry, Curry admitted to being unaware of Thompson’s ineligibility until the final game.

Stephen Curry unintentionally gave the free-throw championship to Klay Thompson

כשסטפן נשאל אם הוא מבסוט שלפחות התואר נשאר בקבוצה הוא הגיב:

“No, I hate losing. Absolutely not,”

לתומפסון לא היה מושג שהוא הפך ל'מלך אחוז הקליעות מהקו' עם 5 הפאולים שקבר:

Thompson’s composure under pressure was evident as he nailed crucial free throws without realizing their significance in the race for the title. According to Curry, Thompson was pleasantly surprised to learn about the annual award for the free-throw percentage leader, unaware of its existence beforehand.

כשהתברר לקליי תומפסון שהוא 'מלך קלעי הפאול' של העונה, הוא הגיב בחיוך: "לפחות זה".

6. השחקן השלישי מחמישיית האליפות של UCONN מצהיר הליכה לדראפט

הפרשמן של יוקון סטפן קסל, הגארד המצויין עם 1.97 מ' גובה, הצהיר אתמול את הליכתו לדראפט. הוא ה'האסקי' השלישי שבטוח ישחק בעונה הבאה ב-NBA עם סכוי ששני הנותרים מחמישיית האליפות הבלתי מנוצחת יילכו לדראפט אף הם.

בינתיים אלה שהולכים לדראפט מחמישיית יוקון הבלתי מנוצחת העונה בנוסף לסטפן קסל, הם הסנטר של יוקון, איש השנה השנייה דונובן קלינגן, ה-2.18 מ' שכנראה ייבחר 3-4, והפורוורד של יוקון אלכס קרבן – 2.03 מ' –

מאמן יוקון אמר על סטפן קסל: "אני לא ראיתי אף פעם פרשמן המשפיע על נצחונות קבוצתו כמו קסל. הוא אוצר". קסל קלע העונה ליוקון 11.1 נק' עם 4.7 ריב'. בפיינל פור הוא כיכב עם 21 נק' נגד אלבאמה, ו-15 נגד פורדו בגמר.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 42 תגובות

  1. טיילר הירו יותר חתיך. זה מזכיר לי שאתמול קראתי משהו מצחיק.
    אחרי ההפסד לפילדלפיה, באוטובוס באטלר צחק על הירו ושר לו על האחוזים העלובים שלו – 9 מ-27.
    הירו התעצבן וניסה לתת לבאטלר אגרוף, אבל באטלר זז אז הירו פספס.
    אז באטלר המשיך לשיר לו – 9 מ-28, 9 מ-28…
    ענק באטלר. חבל שהוא לא ישחק בפלייאוף.

  2. פשרד מזכיר באמת קצת במשמעת שלו ובדיוק בכל המהלכים שלו את רדיק.
    אבל הוא קצת קצר ולדעתי מעריכים יותר מדי את הדיפנס שלו על סמך המכללות.

    אני רואה אותו גג כרול פלייר חמוד. קצת מופרע לבחור בו גבוה כל כך.
    במוקים מסוימים שמו אותו בחודש האחרון טופ 4.
    גם החבר שלו לקו האחורי בקנטאקי לדעתי מנופח מאוד.
    פוטנציאל לשחקן שישי שגם כן שמים טופ 6.

    כרגיל בדראפטים כאלה- המציאות האמיתיות יתחילו לצוץ מבחירה 12 למטה.

  3. מקאסל אני בכלל לא מתלהב.
    נגר עם הגנה ורגליים זריזות.
    אין לו כמעט שום דבר לתת באמת בהתקפה(עם כל הכבוד שמעריכים יתר על המידה כמה הופעות קליעה טובות שלו).
    כולם מפנטזים מה הוא יוכל להיות אם תהיה לו התקפה מתישהו….שזו אגדה יפה לבחירה 29-32 בדראפט רציני.

    פוטנציאלים בטופ 10 אלה טופיץ׳ וקודי וויליאמס.
    שחקן מוכח מאוד שיש לו התקפה ויתן תפוקה מday 1 אם יקבל דקות זה קאנקט.

  4. שימו לב בבחירות של לאו,4 זרים מתוך 5 לשחקן הטוב ביותר.החמישי ברנסון לא נמצא ראוי לשחק בנבחרת האולימפית!
    שחקן שישי מגיע לקליי,אולי להורפורד,וייט (שיחק הרבה בחמישיה)ווסטברוק,פורטיס.לא חסר שמות שלא נכנסו ברשימה שלו.מאמן השנה מזולה רק אם בוסטון תיקח הכל,אפילו אוהדי בוסטון לא לגמרי סגורים עליו(והם רואים כל משחק של בוסטון).שחקן משתפר מקסי רק מקום שלישי?ויליאמס עשה את הקפיצה שלו כבר בשנה שעברה.
    להחזיק שלישיה בג. סטייט . זה נחמד אני מכיר הרבה גברים שיש להם בצד בחורה חדשה,צעירה, ויפה ועדיין מחזיקים את האישה שבית ,למרות שהיא משומשת והרבה זמן על הכביש.זה מעולה ,רק זה עולה הרבה כסף.גם המחיר של כל אחת לחוד נוסק למרומים.
    ולבסוף דנוור עשו לי טובה , ולהרבה מגיבי הופס שונאי לייקרס, אל תזלזלו בלייקרס חס וחלילה.הם מאוד חזקים,הם כמו אריה שנח בקצה הגונגל,ישמרנו האל הוא רעב ויוצא לטרף.דנוור תחשבו שזה הגמר,לא לתת ללברון ומשרתיו שום סיכוי.
    אני מתנזר מסחלב, סברינה,קרואסון עד להפסד המוחלט של הלייקרס.

  5. תודה רבה , דוק ושבת שלום לכולם
    בחירות סטנדרטיות של זאק לואו, סהכ מיינסטרים לא הביא בשורה וגרם לחשיבה מוגברת 😀

  6. היה לי דיון באחד המעורבים הקודמים אודות חמישיות העונה.
    כתבתי שלדעתי יבחרו לברון לחמישייה ה-2,
    אז הנה היום זאק לואו (לא ידוע כאוהד גדול של לברון) מפרסם את הבחירה שלו –
    חמישייה ראשונה:
    לוקה, שגא, יאניס, טייטום, יוקיץ'.
    חמישייה 2:
    ברונסון, קאוויי, דייויס, דוראנט, לברון.
    חמישייה 3:
    אדוארדס, קרי, בוקר, האליברטון, בראון.
    נפלו ברגע האחרון:
    סאבוניס, ג'ורג'.
    .
    הנימוקים שלו בטור שפרסם משכנעים למדי את מי שכמוהו אוהבים גם לנתח את המשחק בו הם צפו.
    חובבי הנרטיב?
    טוב,
    בעוד 3, 2, 1…

  7. תודה רבה מנחם
    דנבר פשוט יצאו מטומטמים כשהפסידו לספרס אחרי שהובילו ב 22 הפרש
    לא רק שיש להם סדרה מול הליקרס בסיבוב השני תגיע הסאנס/מינסוטה
    ללייקרס יש סיכוי מול קבוצה בסדרה
    המפתח מלבד לברון ודייויס זה היכולת של ראסל לקלוע שלשות והיכולת של ריבס לנטרל את מארי
    הלייקרס זאת הקבוצה היחידה במערב/בליגה שיש לה סייז מול החמישייה הגבוהה של דנבר
    יהיה מעניין

    1. בשביל שיהיה להם סיכוי לנצח במשחק לברון חייב להתפוצץ ראסל חייב לתפוס יום מטורף ודיווידס לא להיחנק. וזה בשביל נצחון אחד….
      מה הסיכויים שיעשו את זה ארבע פעמים בעשרה ימים?

      1. בשביל זה יש את הזברות
        הפער בין הקבוצות קטן הרבה יותר ממה שאתה חושב
        בעונה שעברה הלייקרס הפסידו – 5,6,12 ו 2
        הם היו תחרותייםבכל משחק ומשחק בסדרה
        דיאנג׳לו ראסל עם 6.3 למשחק בעונה הקודמת צריך להגיע חד ומפוקס יותר
        בשנה שעברה הלייקרס שיחקה בגמר בפורמט של יום כן יום לא
        למשחק 1 הם מגיעים אחרי 4 ימי מנוחה
        לגיים 3 אחרי 3 ולגיים 5 אחרי 3
        אלו ה 3 משחקים עם הסיכוי הכי גבוה של הלייקרס לעקוץ
        אם ריבס את ראסל נותנים 35 בממוצע ביחד בסדרה
        זאת סדרה של הלייקרס

  8. תודה מנחמנו אחלה מעורב
    חייב מילה על ג״ס: השושלת שם מתה מזמן. האליפות של 22 זאת ׳תקלה׳ היא לא באמת הייתה אמורה להתרחש. לוקה פתח להם את הדרך לגמר כשהזיז הצידה את פיניקס האימתנית של אז שגם נהנתה מיתרון ביתיות. סטף ניצל עד תום את ההזדמנות שניתנה לו, מה שמצחיק זה שמאז כבר שנתיים מתייחסים אליהם כקונטנדרים וכשושלת בזמן שאין לזה שום גיבוי בתוצאות או בצורת המשחק. המאמן הוכח כגרוע (באליפות העולם), הכוכבים הם בכלל לא כוכבים (קליי? גרין? וויגינס? על מה לעזאזל אנחנו מדברים), הצעירים לא שווים יותר מהצעירים בקבוצות האחרות… רק מראה כמה הנירטיבים מסוגלים לסוונר את עינינו.

      1. מונטי נירדם ב-0:2 על דאלאס כפי שנירדם שנה לפני כן ב-0:2 על מילווקי. קיבל ריצה של 0:4 ממילווקי ושנה אחר כך ריצה של 1:4 מלוקה.

    1. נכון.
      ואולי הם בעצם לא היו כאלה גדולים? הפסידו ללברון עם חיזוקים ואז קראו לדוראנט שיציל אותם. זאת היתה האמפיריה האמיתית שלהם, 2 אליפויות מדהימות ועוד אחת שהתפספסה בגלל פציעה. לפני דוראנט הם היו שבירים (למרות שיא שבירת הנצחונות, שזה לדעתי ההישג הגדול ביותר שלהם).

      1. הם היו אימפריה לפני דוראנט וגם איתו. מסכים איתך לגבי הכל (כמעט). גם כשהפסידו ב-16 עדיין היו ״הקבוצה לנצח״. ב-22 היו טובים אבל האליפות הייתה של פיניקס להפסיד – והיא אכן הפסידה אותה

  9. מכיוון שאין היום 'דיומא' אז:
    היום בצהריים תתקיים בשיאמן בסין התחרות הראשונה בליגת היהלום באתלטיקה
    יש שידור ישיר בערוץ ספורט 4 החל מן השעה 14:00.
    זה הקישור ללוח הזמנים והמקצים של התחרות.
    https://xiamen.diamondleague.com/program-results/program-2024/#baseFrame#__athSchedule#ScheduleInit#Xiamen_2024_CURRENTEVENT_JSON
    הנה קצת פירוט:
    כדור ברזל נשים: צייס ג'קסון ומגי איון האמריקניות ושרה מיטון הקנדית.
    קפיצה במוט גברים: ארמנד דופלנטיס השבדי. והאמריקאים סם קנדריקס, כריסטופר נילסן.
    400 מ' נשים: מאריליידי פאולינו מהרפובליקה הדומיניקנית ובריטון וילסון האמרקיאית.
    100 מ' משוכות נשים: טובי אמוסן שיאנית העולם הניגרית .שתי האמריקאיות המצויינות אלישה ג'ונסון ומסאי ראסל וגם הג'מייקנית דניאלה ויליאמס.
    200 מ' נשים: שא'קארי ריצ'רדסון, תמרה קלארק וטוואנישה טרי האמריקאיות.
    800 מ' גברים: אליאס מגני ווייקלייף קיניאמל הקנייתים. מרקו ארופ הקנדי וקלייטון מרפי האמריקאי.
    3000 מ' מכשולים נשים: שלושת הקנייתיות ביאטריס וג'קלין צ'פקואץ' (אין קשר משפחתי ביניהן) ופיית' צ'רוטיץ'.
    100 מ' גברים: כריסטיאן קולמן ופרד קרלי האמריקאים.

  10. אם לגולדן סטייט לא הייתה כוונה להשאיר את קליי, הם היו עושים עליו טרייד בחלון בשביל לא לאבד אותו בחינם. ההופעה שלו בפליי-אין נפלה לחיקם כפרי בשל, כעת הם ייתנו לו חוזה של 15 מיל' במקום 30.

  11. הלייקרס לוקחים את דנבר, ולדעתי גם את האליפות.

    יש להם ספסל חזק בהרבה משל דנבר ובוסטון, הרבה יותר סטאר פאוור וסייז מאוקלהומה, הרבה יותר סטאר פאוור וקליעה ממיניסוטה, הרבה יותר סייז והגנה מדאלאס, הרבה יותר מהכל מהקליפרס, הרבה יותר הגנה ממילווקי, הרבה יותר סטאר פאוור וקליעה מניו יורק וקליבלנד.

    הקבוצה היחידה שאיכשהו בנויה תיאורטית לדגדג אותה זאת פילדלפיה, אבל אמביד… נו טוב, אין מה לעשות.

    בקיצור, אליפות של הלייקרס, אפילו בקלות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט