מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1.ג'ימי באטלר סובל ממתיחת יתר ו-'קריעה חלקית' של רצועת ה-MCL, וייעדר "כמה שבועות"

דרגות שונות של פציעת רצועת ה-MCL – ה-MIDDLE COLLATERAL LIGAMENT: ממתיחה "1" עד קריעה חלקית "2", וקריעה מחלטת "3".

רצועת ה-MCL מחברת את הצד החיצוני של עצם הפמור לעצם הטביה. בתמונה הראשית, 'אנטומיה של הברך', היא מספר "3". תפקידה למנוע מהרגל לנוע יותר מדי INWARD, תוך שהיא מייצבת את הברך ועוזר לה להסתובב עד גבול מסויים. פציעה לרצועה נגרם כשהברך חוטפת מכה ישר בחלק החיצוני שלה (OUTER SIDE).

פציעה ל-MCL היא הפציעה השכיחה ביותר בברך.

חבלה סיבובית או צידית לברך גורמת לקריסת הברך לכיוון מרכז (באנגלית או לטינית – ואלגוס) הגוף. 

רוב הפציעות לא דורשות ניתוח. במקרה של ג'ימי באטלר נדמה לי שפציעתו היא בדרגה 1 או אולי 2 (באיור של 'THREE GRADES') שלא דורשות ניתוח אלא מנוחה ותרגול הדרגתי של כמה שבועות.

2. סטפן, דריי, וקאר על "קליי: "הוא יותר מסתם שחקן. הוא אחד מבסיסי הקבוצה"

קליי תומפסון בתיכון – (עת קלע 2 נקודות למשחק…)

יש מצב שקליי תומפסון שיחק את משחקו האחרון בגולדן סטייט. הוא נשאל אחרי ההפסד לסקרמנטו אם זה היה משחקו האחרון בקבוצה:

"Considering it's April 17th, I don't think I have to pivot that quickly," Thompson said. "When is free agency? July 1st? Yeah, I got some time. I got some time."

אולי הוא לא חשב עדיין היכן ועבור מי הוא ישחק בעונה הבאה אבל סטיב קאר, סטפן קרי, ודריימונד גרין חשבו, וחושבים. הם נשאלו כיצד יהיה המרגש לשחק בלעדיו, והתשובות היו מוכנות. הם חשבו גם חשבו על כך כי המדיה מפוצצת בסיפורים על כך.

שלושתם ענו שאין דרך שקליי תומפסון לא יהיה שחקן הווריורס בעונה הבאה. סטיב קאר אפילו אמר בפשטות: "אנחנו זקוקים לקליי תומפסון כשחקן, נקודה".

כשקליי תומפסון שמע מה אמרו עליו חבריו הטובים ביותר, ומאמנו, הוא הגיב:

"It means a lot," Thompson said about his teammate's and coach's sentiments. "I mean, we've been through the highest of highs and lows. Whether it's losing a championship, winning a championship, missing the playoffs, we've been through everything together, so that does mean a lot. It makes me grateful to have the times I've had with them. Like, that was pretty historic stuff."

אני אוהב לקרוא את כל המילים הללו. הכל טוב ויפה. אבל כשיגיע זמן חישוב המשכורות בקבוצה, מחשבות קרות יחליפו את כל האהבה, הענווה, והנוסטלגיה.

קליי תומפסון לא יהיה שחקן הווריורס בעונה הבאה, ואף פעם יותר.

3. לוקה דונקיץ' אומר את דעתו האמיתית על קוואי לנרד ופול ג'ורג' לפני פתיחת הסידרה נגדם

קרדיט לצילום/איור לקלאצ'פוינט

לוקה דיבר עם המדיה אחרי אימון דאלאס. הוא החל במחמאה גדולה לקיירי אירוינג, אבל תשומת הלב – והשאלות – היו מופנות בעיקרן ליריב הבא של המאבריקס – הקליפרס של לוס אנג'לס, ובמיוחד כוכביה קוואי לינרד ופול ג'ורג'.

הנה מה שהוא אמר:

Amazing players, man,” Doncic said of Leonard and George. “Those two, they play well together. Everybody knows what they can do offensively and defensively. I say every game is going to be tough. Those two guys are amazing players and it’s going to be tough to stop them.”

כמובן שהם הכוכבים. אבל ישנם גם ג'יימס הארדן, ראסל ווסטברוק, ועוד שחקנים טובים עד טובים מאד, אבל לדעתי הדו-קרב בין לוקה לקוואי ייקבע את גורל הסידרה. אונלי דה בסט, ו-דה בסט נגד דה בסט: לוקה דונקיץ' וקיירי אירוינג נגד קוואי לינרד וג'ורג' פול זה מאבק בין ארבעה השחקנים מהטובים בליגה. כל אחד מהם יכול להיות "הטוב ביותר" בכל משחק נתון. השאלה היחידה היא קוואי לינרד שרק החלים מפציעה, והשאלה היא אם הוא מוכן למשחק של 'אול-אאוט'.

מהצד של דאלאס, לוקה כבר הובילם לגמר המערב כשהיה בס"ה בן 23, וקיירי אירוינג היה שם ב-2016 כששיחק, והיה, בתפקיד מפתח, ועזר רבות לנצחון באליפות.

ג'ייסון קיד נשאל בקשר למפגש עם הקליפרס: "כשמדברים על הפלייאוף מדברים על האטת המשחק. אנחנו לא נחליש את הקצב. נו וויי. יש לנו צוות רחב יותר מאשר לקליפרס, ואני אשתמש בעומק שלנו לטובתנו. 'מהירות' הייתה הדבר שהשתמשנו בו כל העונה ואנחנו לא מתכוננים לשנות דבר בפלייאוף. הקלף שלנו הוא לא לתת להגנה לנוח וזמן 'TO GET SET'.

הוא הוסיף:

They are very good on the defensive end, they got great hands, they’re going to swipe. They come up with a lot of steals… The group that we’re playing against, the Clippers, their basketball IQ is extremely high… So we have to take care of the ball. But we do want to get out and run.”

הקבוצה שתציב הגנה יעילה יותר תנצח. ההתקפות של שתי הקבוצות חזקות מדי עבור כל הגנה, אז אני מאמין שההגנה שתצליח למנוע נזק גדול מדי, תנצח את הסידרה.

4. הסוף של ההאוקס כפי שאנחנו מכירים אותה?

טריי יאנג מחזיק כדור יותר מדי זמן לפני שהוא מוסר לדג'ונטה מוריי, וכשהוא מוסר זה כבר מאוחר ולא במקום הנכון. מוריי מראה את התסכול שלו.

כל אחד בנפרד יכול להיות מצויין. שניהם יחד הם הרבה פחות מסכום היחידים:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 63 תגובות

  1. באסה להיט. עם באטלר הם קבוצה אחרת מאשר בלעדיו.
    בנוסף גם רוזייר ורובינסון לא בקו הבריאות.
    שיקגו בהחלט יכולים לראות את עצמם פייבוריטים.
    .
    מאמין שתומפסון ישאר בווריורס, אבל במחיר מופחת וידידותי. זה חשוב לשני הצדדים לדעתי.
    הווריורס מראים נאמנות ותומפסון נשאר במועדון ולא מתחיל הרפתקאות חדשות.
    השאלה היא גם כמה קבוצות אחרות מוכנות לתת לו, בטח אחרי מה שהראה בעונה האחרונה.
    הוא יכול להתאים למג'יק, מגיעים לקיץ עם כסף לבזבז, כווטרן וקלעי לצד בנקרו ו-ואגנר.
    .
    הסדרה אולי הכי קשה לחיזוי בין הקליפרס למאבריקס.
    אם הקליפרס בריאים הם אמורים לנצח.
    .
    ההוקס צריכים להחליט לאן ממשיכים כי הציוות של יאנג ומארי לא ממש עובד.
    ערך השוק של יאנג יותר גבוה

  2. דאלאס – קליפרס סדרה מרתקת.
    2 הקבוצות נתנו ריצות במהלך העונה שגרמו לחשוב שאולי הן קונטנדרית.
    זה מרגיש של דאלאס שאחרי הדדליין יש תקרה גבוהה יותר,
    ולקליפרס יש מאצ' אפ ועומק תפורים להתמודד עם דאלאס (אין עוד קבוצה שיש לה יותר שחקנים פותחים שיכולים להתמודד עם לוקה בצד ההגנתי).
    .
    תודה, מנחם.
    בוקר טוב.

  3. לא הייתי מוותר בקלות על קליי, בסה"כ מדובר בשחקן טוב שאולי אפשר יהיה להעסיק במחיר נמוך.הבעיה בגלל הקנסות יש טווח גדול להגיע למחיר יקר.הבעיה שאני כמו מיליונים אחרים לא הולך לשלם את משכורתו העתידית.התוצאות השנה לא מעודדות בזבוז כסף.
    הבעיה בסדרה של הקליפרס זה הבריאות הלא תקינה של קוואי.אי אפשר לעשות בפלייאוף LOADING.כי אין משחק פחות חשוב.הכוכבים של דאלאס בכושר שיא,לטעמי הם עדיפים בסדרה הזו.בטוח לגמרי לא.
    לגבי אטלנטה בסקר אוהדים 87% מהאוהדים לא רוצים או את יאנג או את מוריי.ברור שהם מוכנים לוותר רק על אחד מהם.אני מאמין שלאחר הטרייד ההכרחי הקבוצה תהיה בשנה הבאה הרבה יותר טובה.יש לה הרכב שאם ינוהל ביעילות שווה פלייאוף.
    מה יקרה בארץ בזמן הקרוב? האם החג הקרוב יהיה רק עוד תאריך בלוח השנה? נראה לי שלפרשן פלייאוף קל יותר.

    1. אם אני הוקס מטריד את שניהם. טריי מיצה את עצמו אין לו איפה להתקדם או לקדם את הקבוצה עם הסגל הנוכחי. מורי עוד פחות טוב. מטריד את שניהם ואת כולם תכלס והולך לטנקינג עמוק. אפשר חבילה יפה עליהם כולל צעירים כשרוניים

      1. אין בזה שום היגיון, שניהם כוכבים צעירים. זו לא קבוצה שצריכה לעבור חילופי דורות אלא להחליט עם מי משניהם היא הולכת, כי הציוות לא מוצלח

        1. אף אחד לא יצליח שם בסגל שיש סביבם. עם קאפלה ודיאנדרה האנטר מה אפשר לעשות? נגיד בעונה חזקה ממש לסיים מקום 5 ואולי לעבור סיבוב זהו. וזה בשיא האופטימיות. הבנייה שם חושך מי שלקח את ההחלטות בשנים האחרונות צריך להיות מודח.

  4. לגבי קליי,
    יש סיכוי טוב שכל הדבר הזה הולך לפירוק.
    "סטף קרי הוריד היום עוקב באינסטגרם מגולדן סטייט ווריירס"
    מיאמי בנקר בחופשה

    1. לא שאני עולז אבל הפציעה של ג'ימי כנראה תתן לסלטיקס שיט קל לחצי גמר המזרח.
      כבר לא מעט זמן אני אומר שהסטייקים צריכים להתכרסם. שילכו לבנייה או שישארו בבינוניותם עד שכולם יפרשו.
      קלי צריך ללכת ראשון אלא אם יסכים לחוזה שפוי.

  5. "במכתב מ-2021 שפורסם היום, ניתן לראות כי אמביד כבר הבטיח לנשיא צרפת, עמנואל מאקרון, שיקח חלק בסגל צרפת לאולימפיאדה. כעת כאמור, נראה שההבטחה הזו הופרה וכי אמביד ישחק עם האמריקאים בקיץ הקרוב"
    במכתב שפורסם, כתב אמביד: "אחרי שיחות שערכתי עם איגוד הכדורסל הצרפתי, עשיתי את בחירתי. אני רוצה לשחק עבור נבחרת צרפת ולא עבור אף נבחרת אחרת. מעולם לא לבשתי מדים של אף נבחרת לאומית ויהיה זה כבוד גדול עבורי לשחק עם נבחרת צרפת באולימפיאדת פריז 2024".
    מתאים לחננה כזאת להבטיח ולהפר.
    אני מתעב את הפלולה הזאת ואהנה כשיעוף עם טראסט לים, עי הניקס.
    איזה זבל עופות דוחה

      1. 🤣🤣🤣
        אני ללל בנשמה והייטר רציני.
        על כל שיקוץ בלרינה ומפלצת תוצרת סילבר שמקבל "דריסת מקק"
        אני נהנה ומתענג.
        אין טיטולים לשיקוצים

      1. בצרפתית אומרים
        la promesse n'engagent que ceux qui y crois
        אמר ז'אק שיראק למפגינה שעימתה אותו עם הבטחת עבר
        בעברית:
        ההבטחה מחייבת רק את מי שהאמין לה

    1. נו ברור מה חשבת סתם הצרפתים הבטיחו לו אזרחות ונתנו לו? חחח איך שקיבל ברח לארהב. בצרפת הוא היה צריך להתאמץ ולסחוב על גבו. בארהב אין עליו לחץ הוא בא לעשות צחוקים ולהטביע, לי היה ברור שיבחר בארהב ככ מתאים לו הדרך הקלה. מקווה שהדרים טים יפסידו

      1. זו ההודעה:

        ‏האתר ‪hoops.co.il‬ משתמש בדרך כלל בהצפנה כדי להגן על המידע שלך. כאשר Chrome ניסה הפעם להתחבר ל-‪hoops.co.il‬, האתר שלח חזרה אישורים חריגים ושגויים. יכול להיות שתוקף מנסה להתחזות לאתר ‪hoops.co.il‬, או שמסך כניסה ל-Wi-Fi הפריע לחיבור. המידע שלך עדיין מאובטח מכיוון ש-Chrome הפסיק את החיבור לפני חילופי הנתונים.

        ‏נכון לעכשיו אי אפשר לבקר באתר ‪hoops.co.il‬ מאחר שנעשה בו שימוש ב-HSTS. שגיאות רשת ומתקפות הן בדרך כלל זמניות, כך שהדף הזה יחזור כנראה לפעול מאוחר יותר.

  6. בס"ד
    תודה רבה מנחם. מעורב נהדר.
    בריאות לבאטלר.
    דאלאס הקליפרס, סדרה לוהטת.
    אצל הקליפרס, תמיד השאלה הראשונה היא הבריאות.
    אני מאמין שקליי ישאר אצל הלוחמים. על חוזה מעט גבוה, אבל לא בשמיים.
    ולגבי אטלנטה, הם צריכים טרייד טוב, לאחר שיחליטו על מי הם בונים כשחקן המרכזי.

    1. הייתי מוסיף גם אשפוז בכפייה. אסור לשחק בבריאות הנפש של אנשים שמדרדרים בצורה כזו דרסטית עם אמירות כאלו.

  7. קצת על הקיץ שיהיה לג"ס:
    170 מיליון. זה יהיה סכום המשכורת המקסימלי שג"ס תשלם בתחילת עונה הבאה. על הסכום הזה לא משלמים מס ולייקוב כבר הצהיר שזה היעד. יש שחקן אחד אולי שנים שיגרמו לליקוב לחרוג מזה.
    .
    בלי השכר של סארץ, פול וקלי ההתחיבויות של ג"ס עומדות של 144 מיליון, מה שמשאיר 26 מיליון כדי לשלם על 4 משרות. לתת לקלי 20 מיליון שזה הסכום שאני רואה באתרי אוהדים זו טעות.
    .
    יש שני שחקנים נוספים מיותרים בסגל. GP2 שהעסקה שלו תמורת וויסמן היתה סיכום כושל לחמש שנים של כשלונות בבחירות דראפט מצד מיירס (ומשפחת לייקוב). הוא בחור חביב ויש לו פלוס מינוס נהדר אבל הוא פצוע 2/3 מהזמן. וויגינס. העסקה של ההבאה של וויגינס היתה הפעם האחרונה שמיירס עשה מהלך נכון. היא הביא אליפות. אבל בשנתיים האחרונות וויגינס הוא לרוב צל של עצמו. עם 80 מיליוו בשלוש השנים האחרונות לא יהיה קל לפרוק את החוזה שלו אבל כל עוד יש קבוצות כמו שארלוט ואטלנטה תמיד תהיה דרך לפרוק את החוזה שלו. חבל שאין קבוצות חדשות כי מישהיא מהן היתה לוקחת אותו.
    .
    היעד של הנהלת ג"ס גבוה, שחקן טופ 10. שחקן שיכול לקחת את הקבוצה על הכתפיים בעונה הרגילה ולאפשר לקרי וגרין פחות משישים משחקים בעונה. תמורת שחקן כזה הם יוותר גם על קמינגה (ברצון).

    1. חחחח חלומות טובים באספמיה מי יתן לך שחקן טופ 10 או 30 על קומינגה? 🤣🤣🤣
      אני שנים מחפש,שחקן טופ 10 על טוביאס וטרם מצאתי.
      אתם הולכים לשקוע בחרא שנים רבות.
      יתן לנוח לסטף ודריי באותה נשימה חחחחחח
      מי זה דריי שיתנו לו לנוח? הוא נח כבר שנים על המגרש ומחוצה לו.
      אני מת על האופטימיות המתפרצת שלך 🤣🤣🤣

  8. הווריורס הוכיחו בעבר כי הם מועדון נאמן לשחקנים :
    הוכיחו נאמנות לאזילי ספייטס בוגןט ועוד כל זאת עבור דוראנט .
    לדוראנט הפגינו עוד פחות נאמנות
    עכשיו בענין קליי קרי דריימונד
    אין מה להתרגש .
    הקבוצה הזו בגדה בעבר בשחקנים
    ולא תשנה את התנהגותה כעת .
    הכל כסף .

    מה עם השחמט היום?

  9. אני מאמין שקליי ישאר בבית, אבל במחיר מופחת. הוא גם יודע שהיכולת שלו ירדה.
    קבוצה כמו שארלוט תציע לו מקס…אבל הוא ווריור מאז שהוא רוקי…
    הוא לבטח יפצע יותר במועדון אחר ויהפוך לשחקן אף פחות…

    אני מאמין שקליי נבון מספיק בכדי לחתום עבור $15 לעונה.
    שיישאר בבית. שיהווה דוגמא. שיהיה סמל. יש לו גג עוד 2-3 שנים גם ככה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט