הצמד שיכל להיות נצחי / קדם דויטש

הצמד שיכל להיות נצחי / קדם דויטש

כשבנו את אולם הכדוסל "סקוטיאבנק ארנה" בטורונטו קנדה, הניחו טבעות רכות מדי על הסלים. טבעות שאיפשרו לקוואי לאונרד לקלוע זריקה לא באמת הגיונית, בצורה לא סבירה מול שמירה לא כיפית. 4 פעמים קפץ הכדור על הטבעת לפני שנכנס, הרעיד את העיר טורונטו יחד עם קווין הארלן (game!!! series!!), שלח את הראפטורס לאליפות היסטורית ואת קווין דוראנט לברוקלין נטס. משמעויות היסטוריות, חתכת אפקט פרפר היה שם.

אך מה שהכדור הזה לא ידע, בזמן שקפצץ לו על הטבעת הרכה משהו בטורונטו, שברגעים אלה ממש הוא גודע, בעודו באיבו, צמד כדורסל שיכל ללכת להמון שנים קדימה של ריצות פלייאוף עמוקות ואולי להיכנס לדפי ההיסטוריה.

Joel Embiid Kawhi Leonard and Jordan Loyd.

סתכלו רגע בתמונה מעל. אתם בטח מכירים אותה. רואים, רואים שם את ההוא שליד קוואי? לא, אני לא מדבר על מלאכי ריצ'רדסון שהגיע בהמשך להפועל חולון, אלא על ההוא שלובש שם 21 ומסתכל בסקרנות כואבת על אותו כדור מקפצץ. סתכלו עליו רגע, ואז על זה:

VanVleet on Kawhi Leonard's Shot vs. 76ers: '4 Bounces Felt Like 20  Minutes' | News, Scores, Highlights, Stats, and Rumors | Bleacher Report

מספר 23 שם עומד במרכז התמונה, מביט בכדור היוצא מידיו של קוואי, כדור שיוצא אל עבר הנצח. 23 ו21, שני הגיבורים הטרגיים אולי של הזריקה הזו.
ג'ימי באטלר וג'ואל אמביד. דמיינו אותם מנצחים את אותו משחק 7 בהארכה שעמדה לקרות, מנצחים בגמר המזרח את אטלנטה ואולי גם בגמר את גולדן סטייט הפצועה. יחד עם הקבוצה ההיא של בן סימונס, ג'יי ג'יי רדיק, טוביאס האריס ועוד. זו קבוצה שהייתה יכולה להפוך למשהו גדול, ולהצדיק כמה חוזים מאוד מאוד גדולים שרצים כרגע בליגה על כלום (אהמ ברוקלין נטס).

שילוב כזה של הגבוה הטוב והדומיננטי בליגה, יחד עם מפלצת העבודה הקשה ואימת המאני טיים שהוא ג'ימי, זהו שילוב שיכול היה באמת להגיע גבוה מאוד. אך לא כך – בקיץ החליטה הנהלת פילי שהיא משלמת את הכסף לטוביאס האריס ויוצאת לדרך חדשה ללא באטלר, מה שהוביל בהמשך לדבר הנפלא הזה:

הייתה, ועדיין ישנה ביניהם חברות נפלאה שכן מראה על כימיה והבנה אחד של השני שהייתה שם.

מאז הם הספיקו להיפגש פעם אחת באיזושהי סדרה או משחק מכריע, לפני שנתיים בחצי גמר המזרח בסדרה שנגמרה 4-2 לטובת מיאמי. לא היו הרבה הזדמנויות לג'ימי "לנקום" בהנהלת הסיקסרס, מה גם שהיא השתנתה מאז, והנה הלילה מגיע לו מצ'אפ על כל הקופה בין השניים הללו. ניצחון = סדרה בגארדן מול הניקס. הפסד = ירידה למשחק פליי אין נוסף כשה"פרס" המגיע בעקבותיו הוא סדרת כיף-חיים בגארדן של בוסטון. בקיצור, המפסיד מפסיד.
ניסו לצמד אליו עוד את סימונס, הארדן, כעת מקסי. אך אני עודני בטוח שלא יכל היה להיות שילוב טוב יותר של באטלר ואמביד.
הלילה ב2:00 הם ייפגשו, אולי בפעם האחרונה במדי מיאמי ופילי, כדי ליישב פה איזשהו דיון מהותי. שני חברים שיאלצו לבגוד אחד בשני.

The post Process era's biggest “what if...” Jimmy Butler makes his return  to Philly - Liberty Ballers

KD

כותב כדורסל, מצייץ כדורסל, אוהב כדורסל. ואת הקדוש ברוך הוא. Bang!!

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. נהניתי מאד מהפוסט. האמת שלא ידעתי על הצמד-חמד הזה. כמובן שאת כל אחד מהם אני מכיר טוב טוב, אך החיבור ביניהם לא היה ידוע לי. המשך לכתוב לנו.

  2. כתוב נהדר, תודה.
    לא בטוח שהכימיה ביניהם הייתה יכולה למשוך את שניהם למעלה, אולי הווינריות הבלתי מתפשרת של ג'ימי במאני טיים של העונה הייתה יכולה למשוך למעלה את הלוזריות של ג'ואל בשלבים האלה (ממש אפשר לדמיין אותו שואל בהשתוממות: "אני לוזר?!"). בכל מקרה, במבחן הזמן אפשר לראות שג'ימי מצא את מקומו מחוץ לפילי, הגיע להישגים מרשימים מאוד עם קבוצה שלא נתנו לה סיכוי והיה המנהיג הלוחמני והרוח החיה שלה. קשה לי להאמין שעם פילי היה מגיע רחוק יותר. ומה כבר אפשר להגיד על אמביד שבעיקר הצטיין במציאת אשמים לתרץ את הכישלונות המפוארים של הקבוצה שלו… שימשיך לחלום על הגעה לגמר הקונפרנס.

    1. תודה רבה.
      אני נוטה ורוצה להאמין שאם לאמביד מביאים את האבא שיהיה אחראי עליו ויאפשר לו לטעות, הוא ידע ליישר את עצמו ולהתעסק בעיקר.
      באטלר אמור היה להיות המושלם לזה

  3. פוסט נפלא שכתוב היטב.
    קוואי זרק מטבע ובמזל הוא נפל על הצד שהוא בחר – סל, גמר המזרח, גמר הנ.ב.א ואליפות.
    בהחלט אפשר לדמיין מה היה קורה אילו המטבע היה נופל על צידו האחר.

  4. לטורונטו היה הרבה מזל אבל גם היה מאמן משובח, לפילי לא ולכן לא בטוח שהיו מגיעים לטבעת. באטלר עד היום הצליח רק בקבוצות של מאמן קשוח ורציני ועדיין הגיע "רק" לגמר הכללי, אמביד לא היה שורד חמש דקות אצל טיבודו או ספולסטרה. רצוי לזכור שבתמונה נמצא גם מספר 25 באדום שאולי ורק אולי היה זה שהכי נדפק מהקליעה של קוואי כי פתאום כולם ראו לו את ה×××××× ובקרוב ישאר מובטל, בעוד לאחרים עוד ימשיכו לשלם. תודה על עוד פוסט נחמד של מה היה קורה אילו, זה הז'אנר האהוד עלי.

  5. יפה מאוד
    הנהלת הסיקסר עשו טעות ענקית אולי עוד נזכה לראות איחוד. חדש שלהם במקום שהוא לא פילי
    והערת אגב השחקן בחליפה זה ג'ורדן לוייד ששיחק קודם בארץ והיום במונאקו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט