מעורב הופס ליום רביעי:1)זאיון במשחק נפלא כמעט ניצח את הלייקרס 2) קוואי לנרד הוא השחקן ה-12/ מנחם לס

1.זאיון ויליאמסון, במשחקו הטוב ביותר מאז הגיע ל-NBA, כמעט ניצח לבדו את הלייקרס. אבל הלייקרס שרדו 110-106 כשהוא נפצע וירד לחדר ההלבשה עם 3:13 דקות לסיום והתוצאה 95-95

השעון מראה 3:13 לסיום. זאיון שוב קולע נגד הגנה של AD ולברון. הוא משווה את התוצאה ל-95-95. יש לו עכשיו 40 נקודות, ש-32 מהן הוא קלע בכניסות מימין ומשמאל, כש-AD או לברון – או שניהם – לא מסוגלים לעצור את כניסותיו, וזרועו השמאלית המבלבלת אותם ימינה ושמאלה.

אבל, לפתע, עם סל השוויון הוא נראה קצת צולע. לא נראה לי משהו רציני, אז מה פתאום הוא יוצא לחדר ההלבשה ועוזב את הפארקט???

מחר אקבל תשובה.

אני מאמין באמונה שלמה שאם הוא נשאר במשחק הפליקנס מנצחת. עוד כמה מילים על זאיון: לא רק שהוא התעלה בהתקפה על AD ולברון (שקלעו 20 ו-23 כשזאיון חוסם ומפריע להם לקלוע, ורוב המשחק מסכל ללברון את כניסותיו הארסיות עד כדי כך שבמחצית השנייה כשזאיון שמר עליו, לברון לא ניסה יותר להיכנס לסל, והסתפק בזריקות מרחוק שאת רובן החמיץ (6 מ-20 ו-1 מ-5 מהטריי).

היו עוד סיבות להפסד הפליקנס: סיג'יי מקונל נתן את אחד ממשחקיו המחורבנים ביותר בזכרון. הוא היה 4 מ-15 ל-9 נקודות, כששניים מסליו נקלעו בסוף כשהלייקרס לא העזיו לעשות עליו פאול והירשו לו כניסה חופשית. זה קרה פעמיים כשהלייקרס הובילו פעם אחת ב-6, ואז ב-4, וחששו מסל ופאול.

עוד סיבה הייתה המאמן ווילי גרין שמשום מה, בשיא יכולתו, הוא הוציא את זאיון 2:40 דקות לפני סיום הרבע השלישי ולא החזיר אותו למגרש עד שנשארו 7:38 דקות ברבע הרביעי. למה להוציא שור כמוהו כשהוא בשיא משחקו? הוא ישב על הספסל במבט כועס כשהוא בקושי נושם או מזיע. איזו שגיאה אומללה.

******

פרס הנצחון? מקום 7 בפלייאוף וסיבוב ראשון נגד הנאגטס. (האם עדיף היה להם להפסיד ולנצח את הבא, ואז לפגוש את אוקלהומה סיטי ת'אנדר? אני רק אומר)

******

2.אני מודע לעובדה שבגלל מקום מגורי הפכתי לאוהד אטלנטה האוקס העולה הלילה נגד הבולס עם חצי קבוצה

ההאוקס עולים הערב נגד הבולס בשיקגו ללא שני שחקני החמישייה ג'יילן ג'ונסון וסדיק ביי, ללא 'השחקן הששי' אונייקה אוקונגווה, וללא שחקן הספסל וויט קרצ'י שלאחרונה קיבל 18-20 דקות משחק.

זה כמו שהסלטיקס תעלה ללא ג'יילן בראון וג'ייסון טאטום, וללא אל הורפורד וסם האוזר כשיגיע זמן הפלייאוף, או הלייקרס ללא לברון ג'יימס וד'אנג'לו ראסל, רואי הצ'ימורה וספנסר דווינדי במשחק אמש.

זה לעלות פצועים וחולים.

אז כיצד ההאוקס יכולה לנצח הלילה? הסיכויים ירודים כמו שאומרים החברים שלי מכפר החורש, כשהסיכוי היחיד הוא הגנה מטורפת של מגן ההאוקס הטוב ביותר – ד'אנדרה האנטר, ויום של עילוי מטריי יאנג, שהגיע הזמו שהוא יוכיח את הגאוניות הטמונה בו, שלפעמים מגלה את עצמה אבל לרוב נדחקת לבינוניות ע"י משחק אינדיבידואלי, אחזקת כדור מיותרת, וזריקות לשלוש ממרחקים אסורים.

האנטר תמיד מקבל לשמירה את האיש המסוכן ביותר שאיננו סנטר. הלילה זה כמובן דמאר דרוזן. אבל ישנו שחקן בולס אחר שאני חושש ממנו לא פחות והוא, כמובן, קובי ווייט. טריי יאנג – קונוס בהגנה – ייאלץ לשמור עליו וכאן קבור הכלב. אם יאנג יפתיע את כל עולם הכדורסל ויצמצם את קובי ווייט לפחות מ-15-18 נקודות, להאוקס ישנו צל של סיכוי.

נקודת כובד שנייה היא קלינט קפלה נגד ניקולה ווצ'ביץ'. ניקולה גדול וכבד בהרבה מקפלה. ייתכן וברונו פרננדו ייאלץ לקבל יותר דקות מהרגיל כדי לעזור – או להחליף – את קפלה.

דג'ונטה מוריי הוא המפתח בהתקפה. חובה יהיה עליו למצוא את הנוסחה לקלוע את שלו מבלי להגזים באחזקת הכדור. טריי יאנג לקפלה או לפרננדו בהאלי-הופים זאת זרוע התקפית חשובה ביותר, ומוריי חייב להבין זאת. הקואורדינציה בין מוריי ליאנג, וההגנה של האנטר תהיינה שתי החובות של ההאוקס הלילה.

כמובן שזאק לוויין – משמאל – לא ישחק הלילה

3. אלג'ין ביילור: "לברון בנוי כמו הרקולס. הוא FREAK OF NATURE. הוא היה מצליח בכל תקופה שהיא"

(נעזרתי בסיפור מ-AP וממאמר של Cholo Martin Magsino)

אלג'ין ביילור (שניפטר ב-2021 בגיל 86) היה הלברון ג'יימס של שנות ה-60. גם עליו אמרו בזמנו שהוא בנוי כמו הרקולס. שהוא 'FREAK OF NATURE'. הוא היה נמוך מלברון ב-8 ס"מ וקל ב-6 ק"ג, אך בשנות ה-60 שחקן של 1.97 היה כמו לברון – 2.05 – של היום.

אלג'ין ביילור היה דומיננטי אז כפי שלברון הוא דומיננטי היום:

ההבדל היחיד?

בכל תקופת משחקו של אלג'ין ביילור, הבוסטון סלטיקס שלטה ב-NBA כפי שטדי קולק שלט פעם על ירושלים: ביד רמה ובזרוע נטוייה. התוצאה: אלג'ין ביילור, אחד משחקני ה-NBA הגדולים בכל הזמנים לא זכה אף פעם בטבעת האליפות. אבל גם ללא אליפות, קראו מה שהוא עשה:

From the 1960–61 to the 1962–63 seasons, Baylor averaged 34.8, 38.3, and 34.0 points per game, respectively. On November 15 of the 1960–61 season, Baylor set an NBA scoring record when he scored 71 points in a victory against the New York Knicks, while also grabbing 25 rebounds. In doing so, Baylor became the first NBA player to score more than 70 points in a game, breaking his own NBA record of 64 points that he had set the previous November. Baylor held the record until 1962, when Chamberlain scored 100 points.

אלג'ין ביילור היה גם מאמן NBA כמה שנים, ואיש החלונות הגבוהים כמה שנים. הוא יודע על מה שהוא מדבר.

כשהוא מזדקן הוא נשאל כיצד לברון היה מצליח אז, בשנות ה-60. הוא ענה:

"לברון בנוי כמו הרקולס. הוא FREAK OF NATURE. הוא היה מתעופף בשנות ה-60 וקולע כמוני 35 נקודות למשחק, או אפילו יותר. וכמו שלי היה משחק של 70 נקודות, גם הוא היה מגיע לזה ואולי ליותר".

4. "אני עייף מלשמוע את שמו של 'הג'וקר' ל-MVP. ל-SGA מגיע הרבה לפניו" – סקיפ ביילס

קרדיט ל-CBS SPORTS

סקיפ ביילס מאמין של-שג"א מגיע ה-MVP בגלל העובדה הפשוטה שהוא השחקן הטוב ביותר בקבוצה שסיימה ראשונה והייתה הטובה ביותר במערב, פסיק, נקודה, וקטע חדש.

זאת הייתה הפתעה כבירה ממש שקבוצה כה צעירה עם מאמן כה צעיר וחסר נסיון רציני ב-NBA, הובילה את המערב למקום ראשון בסיום העונה. אף קבוצה – מערבית או מזרחית – לא הייתה ראשונה בסיום העונה כשהיא צעירה כמו OKC. גילם הממוצע של שחקניה הוא 24.11 שנים. ילדים ממש.

הסנסציה הקנדית שלהם – שג"א – קולע 30.1 נק' למשחק (השלישי בטיבו בליגה) ומוליך את הליגה בגניבות (2.0 למשחק)

ביילס כותב:

"SGA looked like an MVP night-after-night-after night," Bayless said on Undisputed. "For them to go 57-25, it’s hard, man. And there is a Jamal Murray in and out of the lineup with Joker but he’s an All-Star. So you do have a wingman, who is a qualified star. In Oklahoma City, you don't yet have that… you don't have a bonafide No. 2 star to back him up when he has an off game. But he doesn’t have an off-scoring game. He's going to get you 30 every night."

מה שלי יש להגיב לביילס זה נכון ששג"א הוא שלישי בקליעות וראשון בגניבות, הג'וקר קוטף 6.8 יותר ריבאונדים משג"א, ומוסר 2.8 יותר אסיסטים. "מוסר יותר אסיסטים"? סנטר מוסר יותר אסיסטים מגארד? ובנוסף לג'וקר ישנו אחוז עדיף בקליעה ומהשלוש.

התור של שג"א יגיע, אבל עדיין לא העונה.

5. בלייק גריפין – שלא שיחק העונה – CALLS IT QUIT!

במסר ארוך לאינסטגרם הוא מודה לכולם על הכל, ואומר שהוא מעריך את כל הדברים הטובים שקרו לו, וגם את הלא כל כך טובים.

"מה שאני רוצה עתה זה לבלות כמה שיותר זמן עם משפחתי".

(משום מה יש לי רושם שהוא הודיע על סיום הקריירה כבר לפני כמה חודשים)

6. חדשות מטרידות ממילווקי באקס בקשר לעקב של ג'יאניס: כנראה יחמיץ את שני משחקי הפלייאוף הראשונים

7. השחקן ה-12 של נבחרת ארה"ב הוא קוואי לינרד

.

8. לברון PISSED-OFF על שלא זכה "בתואר היחיד החסר לי" – 'שחקן ההגנה" של העונה

"זה שזכה ב-2013 (מארק גאסול, מ,ל) בתואר "שחקן ההגנה" – ואני הגעתי שני – אפילו לא עשה את חמישיית ההגנה"

9. דונטה דיבינצ'נזו מהניקס נדפק בבחירת ה-MIP בגלל חוק חדש של ה-NBA

רבים מהבוחרים לתוארי סוף השנה בחרו בדונטה דיבינצ'נזו מהניקס לתואר MVP ואז למדו שהוא לא זכאי לתואר למרות ששיחק בכל משחקי הניקס, ולאחרונה היה בחמישייה. הם למדו שהוא חייב היה לשחק לפחות 65 משחקים עם 20 דקות מינימום למשחק, חוק חדש של ה-NBA בקשר ל-REQUIREMENTS לבחירות.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 54 תגובות

    1. היה באג במערכת של התאגיד, והשופטים קיבלו בטעות את המזכר הרגיל. היה אמור להיות כתוב 29 עונשין לטובת
      הפליקנס מול 15 עונשין לטובת הלייקרס. אבל עייפות החומר, זיכרון שריר הראייה של השופטים, בתוספת הציפור הנדירה שחדרה למערכת ושתלה את הבאג הידוע בכינויו כתיבה מספרית של מאזנים הפוכה בעברית, גרמה לכך שהלייקרס ניצחו.
      .
      שמעתי שכבר הקבינט התכנס לתחקר, ועובד על פעולות תגמול על מנת להחזיר את מאזן האימה וההרתעה נכונה. האויב מדנבר הוכיח את יכולתיו לאחרונה בטיטוא הקודם.

  1. הסגל האמריקאי מלא בשחקני questionable … מעניין אצל מי הגוף ישרוד על לאולימפיאדה.
    האמריקאים עדיין צריכים לקוות שדוראנט יגיע.

  2. המלכודת עבדה,
    הבבון והגבון ראו מה שה-ללל כתבו,
    נלחצו מדעת הקהל ונצחו בעזרת הפרעושים.
    עכשיו נראה אותם נמחצים כמו ג'וקים עי דנבר.

      1. עגל בחייאת זומזום.
        תן ללכלך על הבבון בכייף.
        העיקר שדנבר תשחט אותם ומהר.
        ציון הזה בדיחה מהלכת.
        הוא בחיים לא יביא טבעת והוא כמעט בפנסיה רפואית.
        נא זאת קבוצה נוראית

        1. ציון זה התאום (השמן) של בלייק גריפין.
          פריק של הטבע שיביא הרבה היילייטס וכסף למועדון, וגם ירוויח לא מעט בעצמו.
          ויבלה על הספסל כמעט אותו זמן כמו על הפרקט.
          אין פלא שאחד מבריק בדיוק ביום שהשני פורש.

  3. בוקר מעורב נפלא,
    סקיפ ביילס זה לא ההוא שאוהב לזרוק רפש בשביל קליק בייטס?
    איזה עונג הבבון והשלייקרז הולכים לדנבר לשחיטה.
    הבבון נרקסיסט מיוחד.מצייץ בשביל תשומי 🤮🤢🤡
    הגנה הוא כבר עשור בגדר המלצה בשבילו.(לא לשכוח,הוא קובע ,לא מיסטר פיגי האם)

  4. שקיעתה של אימפריה.
    גולדן נמצאת בצומת דרכה עברו כל השושלות הגדולות,
    צומת בה כל הדרכים מצביעות לכיוון של המשך התדרדרות,
    כאשר הבחירות הן בין כיבוד השחקנים המתבגרים או מעבר חד לבנייה מחדש.
    .
    את השנה הבאה גולדן מתחילים עם פיירול של 120 מיליון עבור קרי, וויגינס וגרין + שחרור של פול.
    זה משאיר אותם עם החלטות קשות בנוגע לקליי תומפסון שנתן הלילה את משחקו הגרוע בקריירה.
    להתחזק דרך שוק השחקנים החופשיים הם לא יצליחו (פשוט אין להם מקום מתחת לתקרה השכר),
    וטריידים?
    קשה לי לראות קבוצות רצות אחרי קומינגה עם ערך רציני.
    .
    השורה התחתונה –
    תקופה לא קלה, צפויה לאוהדי הקבוצה.
    זה לא כיף לראות אימפריה שוקעת, בעיקר עם אתה מאוהדיה.

    1. כתבתי לא מעט פעמים את השינוי היה צריך לעשות כבר בקיץ שעבר. אם לא אז בטרייד דדליין.בסופו של דבר כנגד הוצאות גבוהות במיוחד,אתה אמור לקבל תמורה גדולה במיוחד.ידעו שזה בלתי אפשרי בכל זאת בזבזו סכומי עתק.
      לפחות משחק ההדחה מסיים את האשליה הבלתי ריאלית.שחקנים יוחלפו לא בגלל שהם לא טובים,אלא בגלל שהם עולים מעל ומעבר לתפוקה שהם יכולים לתת.בסופו של דבר הצד הכלכלי יכריע.

    2. הדאבס בצומת הזאת כבר מהקיץ שעבר. אחרי העונה שעברה כולם כבר הבינו שדריימונד וקליי זה כבר לא זה, וכששיחררו את ג'ורדן פול (בדיעבד בצדק) היה די ברור שהם מעדיפים לעשות כבוד לזקנים מאשר לבנות מחדש. מודה ומתוודה שגם אני ראיתי את כל זה, אבל לא רציתי להפנים.

      זה שהם בצומת הזאת זו תקלה די משמעותית. היו להם שתי בחירות גבוהות שהיו יכולות להבטיח המשכיות אפילו אם היו פוגעים רק עם אחת. גם מה שקרה/קורה עם וויגינס לא אמור היה לקרות, וממש לא ברור למה זה קורה. בימים הכי גרועים שלו במיני הוא לא נראה כל כך רע. משחקן שלא ירד את ה17 נקודות למשחק הוא פתאום, בגיל של שיא הקריירה, יושב על 13 עם חוסר חשק מופגן.

      1. גם אני לא מבין מה קרה לוויגינס, אחרי שבעונת האליפות הוא היה נהדר בפלייאוף.
        כנראה שזה שוב משהו פסיכולוגי.

    3. חשבתי שג"ס נמצאת "שנות אור" לפני כל הליגה.
      ברצינות, הייתי מנסה לשכנע את קליי לחיתוך דראסטי במשכורת וירידה לספסל. בכסף שנחסך להביא איזה בונבון לחמישייה במקומו.

  5. תודה דוק, אחלה מעורב
    זאיון זה שחקן פסיכי… ראינו היום מה אנחנו מפסידים
    טדי קולק זה באמת השליט ההומני האחרון שהיה פה
    אההה… וקליי שודד בטרנינג, הפעם עם הקובץ 😀

  6. אחלה מעורב על הבוקר
    הגיע הזמן שציון יגיע לליגה… עכשיו רק צריך מאמן שיתן לו לעוף (ניסיתי לדמיין את זה. משעשע)
    ונראה שיהיה אבק כוכבים סופסוף בנבחרת האמריקאית אחרי ההפסד המשפיל האחרון. קוואי הוא אמנם יותר אבק מכוכבים אבל הוא יודע לתת עבודה
    🤩

  7. מצחיק שהשחקן שקיבל הכי הרבה קומפלימנטים מהליגה עדיין בא בטענות.
    השקץ צריך להגיד תודה לכולם ולא לבכות על שחקן ההגנה שברח לו…
    עכלולישתולי…

  8. מעורב נהדר.
    צודק מנחם. ביילור ממש הזכיר את לברון בשנים ההם. האתלטיות, יכולת הכניסה לכל. כנראה שמדובר בשחקן הכי גדול שלא זכה בטבעת. אפשר לציין לזכותו שבוסטון ההיא הייתה משוכה כמעט לא עבירה עם ראסל ושלל האולסטארים שסביבו, אבל צריך לציין לחובתו שהוא שיחק עשור עם שחקן טופ 5 בליגה (ווסט) ועוד שנתיים עם צ'מברליין ועדיין לא השכיל לזכות באליפות אחת לרפואה.
    סקיפ ביילס צודק. מי שרצה לתת ליוקיץ' שוב את התואר בטענה חלולה שהוא מוביל את הקבוצה למאזן הטוב במערב, לא יכול להשתמש בה עכשיו. שיי הוביל חבורה של צעירים לפסגת המערב ושיפר את מאזן קבוצתו משנה שעברה ב 17 ניצחונות!!! בנוסף הוא קולע מעל 30 נקודות למשחק ושומר על יציבות, וגם נותן הגנה נפלאה. כל הדרכים מובילות לשיי, וזה יהיה גניבה אם זה יילך ליוקיץ' שוב או ללוקה.
    היה שלום בלייק גריפין. בשיאו היה שחקן טופ 10 לכמה שנים. אחד הדאנקרים הכי גדולים בכל הזמנים. לא היה וירטואוז גדול, אבל היה עוצמתי ודינקק על המון שחקנים. עונת הרוקי שלו הייתה מטורפת מבחינת ההייפ וההיילטסים וכולם חיכו להטבעות שלו כל משחק. הקבוצה שלו ושל פול הייתה מהנה, אך שניהם סבלו מפציעות ומפלות לאורך הדרך בקליפרס. (בניצוחו של האחד והיחיד דוק ריברס).
    גאסול זכה בשחקן ההגנה של העונה ובו בזמן היה בחמישיית ההגנה השנייה. תמוה מאוד, ובהתחשב שזה הבחירה היחידה שלו לחמישיית הגנה כלשהי בקריירה, אין ספק שללברון הגיע התואר האבוד שהוא מבכה עליו. סילבר לטיפולך. לא מאוחר להחליף. יש עוד 5 שנים עד לחוק ההתיישנות.

    1. תנו ללברון גם תואר משתפר העונה, והשחקן השישי של העונה,מסכן הבנאדם כל הזמן מקפחים אותו.

  9. בוקר טוב
    רצה באתרים שמועה שכמעט עשו ממנה עובדה שהלייקרס תפסיד בכוונה את משחק הפלייאין כדי לא להיות במקום 7.לא חוכמה גדולה להגיד שלא האמנתי בקונסיפרציה הזו,בפרט שאני יודע כבר את התוצאה.אבל אולי מישהו יסביר לי איך בדיוק אתה בא לקבוצה ואומר לה תפסידו בכל מחיר.איזה הנחיות נותן מאמן בחדר הלבשה.מה הוא מנחה בפסקי הזמן.עדיין זכורים לי מונדיאלים בו בשלב הבתים קבוצות סידרו לעצמם דירוג "נוח".בהמון מקרים אותן קבוצות עפו מייד,בשיטת הנוקאאוט אין משחקים נוחים, אתה מפסיד אתה עף.
    לגבי אטלנטה היה לי לא מעט ביקורת עליה.אני מאחל לה ניצחון,כשמנבאים לך הפסד בטוח , לא פעם קורה ההיפך מהצפוי,אלה שכן עולים למשחק עולים עם מוטיבצית על.מספיק שיאנג יתן משחק גדול ואז שיקגו יכולים לחלום על חגיגות.ויאנג מסוגל לזה , לא אתפלא אם הוא ידפוק משחק עם 50 נקודות או יותר.
    הסיפור של גילגאוס שרבים לא מאמינים שאוק תלך רחוק בפלייאוף.ראה "ההפסד של הלייקרס"רבים מאמינים שהלייקרס היתה לוקחת את אוק בסדרה של 7,אם אתה מאמין בזה למה תיתן לשחקן הטוב ביותר של אוק MVP?
    מילווקי לא סופרת את אינדי , אחרת למה ליפול למקום השלישי?ריברס הצליח להטמיע אווירה של מפסידנים במילווקי.בניגוד ללייקרס שמאמינים בעצמם וקודם כל מנצחים, במילווקי כבר החליטו שהם מפחדים מפילי או מיאמי,ואז "עדיף" לפגוש את אינדי.יש בעיה קשה בתיאוריה הזו אינדי בנויה מספיק טוב כדי לקחת את הסדרה,העדרות חלקית של יאניס רק תעזור.
    בהגדה של פסח כתוב הגיע זמן קריאת שמע.בין לבין אפשר להתענג סוף סוף עם כוס מיץ רימונים קר.

        1. 🤣🤣🤣🤣

          קשה לי להמר על אינדי כי אני חושב שהם קליר פאת מוחלט ויאניס שישחק יקלע מולם 50 כל משחק אבל מצד שני הביאו את דוק ריברס….. ויאניס כנראה יחמיץ איזה משחק וגם הבאקס לא שומרים…..
          עוד לא סגור על ההימור לבראקט אבל כנראה שריברס יטה את הכף ואלך על אינדי

    1. מסכים ברוב הנקודות. רק לגבי אוקייסי, היא בהחלט מעוטרת בשחקן בקליבר mvp (שאני חושב שמגיע לו התואר), אבל מבחינת מצ'אפ היא פחות מתאימה ללייקרס, כי דיוויס גדול על צ'ט ואין שומר אידיאלי ללברון (דורט קצת נמוך). ועדיין זה לא ניצחון בטוח, יש לה קבוצה טובה ודינמית והביתיות לצידה. אבל אין ספק שעדיף לקבל את אוק על דנבר. בכל מקרה הלייקרס עשו בשכל ולא שיחקו עם גורלם.

  10. 1. ציון ממש הצדיק את הבחירה שלו היום. חבל שנפצע. לברון ודייוויס היו שניהם חלשים. ספרתי לפחות 3 לייאפים שלברון החטיא בצורה בלתי מוסברת. לא נגד הגנה יוצאת דופן, סתם החטיא דברים שהוא קולע ברגיל. מוזר. אבל באמת הבעיה הלילה הייתה מקונל. חלש בצורה יוצאת דופן. חבל, כי הם יעופו נגד סקרמנטו. אבל הם צעירים.
    2. הבולס עדיפים גם כשאטלנטה בהרכב מלא. כי הבולס קבוצה מאוד מנוסה.
    3. –
    4. אחרי הפעם ההיא ששג"א נכנס לסל ורדף אחרי הסטטיסטיקה להשיג עוד סל או עוד משהו לטריפל דאבל, ירד לי ממנו לגמרי.
    5. גריפין זה שחקן להיילייטס. בא, הלך, לא השאיר חותם.
    6. הפציעה של יאניס באה לו בהזמנה. ככה יהיה לו תירוץ לזה שהם יעופו בסיבוב הראשון. נתנו לאיש הכי טיפש בקבוצה להחליט על גורל המועדון. בהתחלה נכנעו לדרישה שלו להביא סקורר, והביא חור בהגנה שרק החליש אותם. הולידיי עדיף על לילארד. אחר כך נכנעו לגחמה שלו להחליף את המאמן, והביאו מאמן שהפך את החור בהגנה לבור בהגנה. אז הפציעה של יאניס מספקת לאחד תירוץ, ולריברס נותנת חנינה ובטח תשאיר אותו עוד עונה. אז אפשר לזרוק גם את העונה הבאה של מילווקי לפח.
    7. נבחרת ארה"ב זקנה ומעצבנת. לא צופה לה הצלחה מסחררת. קנדה, סרביה, צרפת, גרמניה, ספרד – אף אחת מהן לא נופלת מארה"ב. הכל פתוח. וקוואי לא צפוי להיות בנבחרת. הוא פצוע כבר הרבה זמן, יחזור לפלייאוף ורגלי הפורצלן שלו יקרסו שוב.

    עד מתי אפשר לשנות את הבראקט? כי נראה לי שהתחזית שלי לגמר מערב בין לייקרס לגולדן סטייט איבדה מעט מהסיכויים. ניראה שגם קליי תומפסון איבד משהו מהסיכויים לחוזה חדש.

  11. זיון לא בנוי לככב בליגה הזאת מכל הבחינות(חסר לו כמה סנט' בגובה,אוהב לאכול ג'אנק ופציע מדי)

    בלייק גריפין היה אתלט שבשבילו פותחים לראות משחק גם אם הוא פחות מעניין,
    אין כאלה הרבה בליגה.
    מבחינת כדורסל א]שר להגיד שגריפין פרש מכדורסל ברגע שאיבד את כריס פול והניתור).עוד לפני הטרייד לדטרויט,
    לא כולם מזקנים כמו לברון ג'יימס.

  12. תודה מנחם.
    ציון הראה היום סוף סוף מה הוא שווה.
    את ההטבעות העוצמתיות לא אהבתי וגם לא התלהבתי מההייפ סביב גריפין.
    אבל אני מספיק זקן כדי לזכור מה הקליפרס היו לפני שהוא הגיע לשם – פח אשפה שאין כמותו בליגה. תמיד קיבלו שחקני בחירה ראשונה טובים (מי אמר דני מאנינג) וחרבו אותם ואת ההרכב. המוטו תמיד היה קמצנות לשמה.
    ואז גריפין הגיע והכל השתנה (למען ההגינות, השינוי האמיתי היה ביחד עם כריס פול).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט