נבחרת ארה"ב מאבדת את כוכביה הגדולים / מנחם לס

הכוכבים בורחים, הכוכבים בורחים!

רבותי, ההסטוריה חוזרת: כמו לפני כל אליפות עולם בכדורסל, כוכביה הגדולים של ארה"ב נוטשים את הנבחרת אחד אחרי השני. קודם זה היה לברון. אחריו ראסל ווסטברוק. לפני כמה ימים בלייק גריפין אמר "אני עוזב", ואתמול קווין לאב פרש. טוב, את קאווי לינרד, ולמרכוס אלדרידג' אני לא מזכיר כי אם יהיו או לא יהיו בנבחרת זה לא משנה.

אטגיד לכם משהו: ראסל ווסטברוק, לברון, בלייק, ולאב יכולים בקלות להיות ארבעה מחמשת השחקנים המייצגים את היקום במלחמת כוכבים נגד המאדים.

הנה אתגר: תנסו להכניס לי שחקן אחר ל-"רביעייה הנוטשת". אני לא מוצא אף אחד בליגה שהייתי מכניס במקום הארבעה ל-"חמישיית היקום" שלי. רק את קאזינס או דרמונד אני צריך בסנטר.

נבחרת ארה"ב מתחילה להיכנס לצרה לקראת אליפות העולם בספרד.

מחנה האימונים בלאס ווגאס בן 6 הימים יצמצם את הקהילה ל-12 שחקנים. מכל 350,000 מיליוני האמריקאים סגל הנבחרת נשאר עם שני פאור-פורוורדים בלבד: אנטוני דייויס וקנת' פאריד. מה שמייק ששבסקי יעשה כנראה הוא למתוח את קווין דוראנט, פול ג'ורג', או צ'נדלר פרסונס שלפחות לאחד מהם הוא ידביק "4" על המצח. ללא דווייט האוארד, ברוק לופז, רוי היברט, או גרג מונרו, הסנטרים היחידים בקבוצה הם דרמונד וקאזינס.  מול הקבוצה הזאת ישחקו מייסון פלמלי, דריימונד גרין, דאג מקדרמוט, טוביאס האריס, נוריס קול. שחקנים בסדר גודל כזה.

האם הנבחרת תנצח אותם? אולי, אבל בקושי בקושי.

למה קווין לאב פרש?

"BECAUSE OF MY CURRENT STATUS", הוא ענה. הווה אומר הוא רוצה להיות בשטח, פנוי, כשהקובייה תיפול על מינסוטה, קליבלנד, שיקגו, או גולדן-סטייט.

אם אני קולנג'לו, אני זורק את כל המסרבים קיביני מאט, ואומר להם כבר מעכשיו שעל אולימפיאדת ריו ב-2016 הם יכולים רק לחלום.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 78 תגובות

  1. מסכים בקשר לצעד בתור קולנג'לו. דוראנט התחיל את הקריירה בתור שוטינג גארד, ושיחק כך בעונה הראשונה בסיאטל, יהיה מוזר לראות אותו כפאוור פורוורד, אבל זה המהלך החכם מבחינת האמריקאים, כאשר אירווינג/לילארד וקארי משחקים כקו אחורי, ופרסונס/ג'ורג' + קאזינס משלימים את החמישייה. יכול להיות שקנת' פאריד יפתח כפאוור פורוורד, אבל זה לא סביר-הוא 4 טבעי, אבל לא טוב מספיק. מבחינת ששבסקי, לדעתי הוא מתחרט על זה שבוש לא הוזמן

  2. אני לא יודע מה יקרה במחנה האימונים, אבל לי נראית חמישייה של אירוינג, קארי, דוראנט, ג'ורג', וקאזינס. לי נראה שזה יספיק לזהב, אבל לא בקלות של העבר.

    1. לא בטוח בכלל, הספרדים עדיין בכושר שיא, וכל פרונט קורט אמריקאי יובס מול פאו ומארק גאסול, בנוסף לאיבאקה בתור מחליף, בנוסף ליתרון הביתיות. נבארו עדיין יכול להפציץ 25 כל משחק, וגם הצרפתים חזקים מאוד, וחמישייה סופר-ורסטילית של פארקר, דה קולו, באטום, דיאו, גוברט תקשה מאוד על האמריקאים. מספיק שהם מאבדים משחק לאחת מהן, והזהב הולך. הם ישארו על הפודיום במקרה כזה, כמובן, אבל עם מדליית הכסף/ארד.

      1. לדעתי האמריקאים עדיין מנצחים בממוצע של 15 את האליפות. בלונדון היה 28. ממוצע הפרש. בטורקיה 21 ממוצע הפרש. ז"א הפער ניסגר.

        1. מסכים איתך, ובטורנירים הבאים הוא רק יקטן. נבחרות כמו צרפת וספרד נשארות מעצמות על שרק מתחזקות, וקנדה נהפכת למפלצת (בנט, וויגינס, טריסטן תומפסון, קלי אונלינק, ופוינט גארד סביר+, קורי ג'וזף). אני גם מאמין שהם יקחו, אבל יהיה להם קשה ביותר. פער של פחות מ-15 נקודות למשחק, משהו בין 8 ל-12.

      2. רועי, הזר היחיד בעולם שהיה עושה את ה–12 של ארה"ב המדוללת הוא מרק גאסול. אם קווין לאב ולברון משתתפים, לאף שחקן לא אמרקיקאי אין מקום ב-12 של ארה"ב

        1. בכלל לא בטוח-קו קדמי של קאזינס דארמונד ודיוויס הוא כשרוני בכמה דרגות מכל מה שיש באירופה.
          גאסול ונואה בשיא הקרירה שלהם אבל האפסייד של קאזינס ודיוייס גבוהה בהרבה.

        2. זה די הזוי מה שאתה אומר. יכול להיות שיש כמה אספקטים של המשחק בהם נואה עדיף על דראמונד וקאזינס.
          אבל בריבאונד (במיוחד מול דראמונד) וביכולות התקפיות הוא נופל משניהם. גם ביכולת וגם בכישרון. ושניהם גם צעירים ממנו בהרבה.
          נואה לעולם לא יהיה פרנצ'ייז פלייר, בניגוד לדראמונד וקאזינס
          אני מסופק עד כמה אחרים היו בוחרים כמוך.

          1. למה הזוי,אני עם דרור אני לוקח את נואה בלי למצמץ בכלל.יכול להיות שזיו צודק והאפסייד שלהם גבוה בהרבה אבל נכון לעכשיו הסנטר השלם ביותר מבחינתי הוא נואה,דרך אגב אני בוחר את נואה על פני כל סנטר אחר שיש היום בליגה(דיוויס מבחינתי הוא 4 ולכן לא במשחק).
            נואה שחקן הגנה מעולה,מוסר ברמות של גארד,חסר אגו ומבין את המשחק בצורה שלא משנה עד כמה קאזינס ישתפר הוא בחיים לא יבין

          2. א) נואה אולי סנטר "שלם" אבל לא "מושלם" (ויש הבדל גדול). וכפי שאמרתי, הוא לעולם לא יהיה פרנצ'ייז פלייר. בניגוד לאחרים
            ב) לא נראה לי הויכוח הזה ילך לאיזשהו מקום. נחיה ונראה
            ג)בכל מקרה, דראמונד יותר מוכשר משניהם בהרבה. גם אם עכשיו נואה אולי יותר טוב ממנו, זה יתהפך השנה או שנה הבאה

  3. פוורדים/גבוהים הם הראשונים לפרוש כדרך קבע מהמחנה הלאומי אמריקאי לטורניר הזה, כי:
    א. הוא לא כזה חשוב.
    ב. גבוהים וכאלה שעברו פציעות קשות לא יסכנו את הברכיים שלהם בקיץ ולפני עונה מתישה.

    אני די מבין אותם למען האמת.
    כל אחד מהם ימצא את התירוץ המתאים:(אחד יגיד שזה בגלל שהמצב שלו לא ברור כרגע, השני יביים פציעונת או ניתוחון והשלישי עוד מסוגל להגיד שהראש שלו לא מרוכז עם "כל הילדים שמתים בעזה").

    שורה תחתונה צריך להכיר בתופעה של גבוהים ושחקנים בכלל שלא ירצו להגיע לאליפות הזאת ומכאן לא צריך להתרגש.

  4. יעשה להם רק טוב הויתור של הכוכבים ,עדיין יש להם חמישייה מפחידה
    קארי הארדן דוראנט דיוויס קוזינס
    ספסל
    רוז ליליארד תומסון פרסונס גורג קנת דרמונד

    1. מיסליפ ? מחסיר שינה ?
      התכוונת למילסאפ 🙂

      ריו זה סיפור אחר כי זה טורניר יוקרתי יותר
      לווסטברוק מגיעה מנוחה והוא עשה בשכל, גם לדוראנט שהוא פשוט טוב מידי בכדי לפרוש

          1. טוב, הגזמתי קצת. אבל עדיין אני חושב שאתה טועה מאוד. אף אחד ממי שציינת לא יפתח בחמישיה (אולי אולי נואה)
            רודריגס לא ניכנס, וגם דראגיץ'. פאו ומרק גאסול רק בגלל שלאב וגריפין פרשו. לואל דנג? אולי ממש בקצה הספסל

          2. as0m – מסכים איתך. לא ציינתי שהם יפתחו בחמישייה, וגם לנואה אין מקום (לדעתי הווארד השנוא עדיין יותר טוב ממנו).

            יניב – לסרחיו רודריגס הנהדר אין מקום גם בסגל ג' של ארה"ב. לא עם דור הרכזים הנוכחי.
            דראגיץ'? נתון לויכוח. את פאו כרגע לא הייתי לוקח.
            מארק גאסול? ועוד איך, אפילו לסגל עם כל הפרימדונות.

          3. לדעתי(וזה דעת מיעוט ידוע לי)רודריגס היה מושלם לנבחרת האמריקאית הזאת,תשים אותו בחמישייה יחד עם קארי ודוראנט ויש לך השלמה מדהימה.נואה אני חוזר ואומר לא רק שאני שם אותו החמישייה האמרקאית אם אני צריך להקים קבוצה בליגה אני בוחר אותו לפני כל אחד כולל הווארד(בתור הסנטר כן) לגבי פאו מסכים,זה היה רק כדי להראות שיש שחקנים טובים מאוד שהם לא בנבחרת האמרקאית,דראגיץ' אז לפי היכולת שלו שנה שעברה ורק שנה שעברה אני לוקח אותו לספסל (בטח במקום רוז)

      1. זה מנוגד לאתוס של דוראנט לפרוש, ספרד פחות פייבוריטים מפעם שעברה דרמונד דיוויס וקאנזיס יפרקו אותם, והרבה יותר טובים מצאנדלר לאב ודייויס של פעם שעברה.

        1. לא בטוח אם כבר האמריקאים יותר חזקים בקו האחרוי,קו קדמי של הגאסולים+איבקה בהחלט לא נופל מהקו הקדמי של האמריקאים.
          מה שאני זוכר גם מאליפות העולם הקודמת זה שדוראנט די לבד סחב אותם לתואר ששאר השחקנים השלימו אותו ונתנו לו להוביל אותם,פה אני לא בטוח בכלל שזה המצב,יש לך את רוז שירצה להוכיח שהוא עדיין ברמה(מה שיכול לפעול ל2 הכיוונים),קאנזיס שלך תדע איך הברגים אצלו מסודרים.אריווינג שעוד לא הוכיח כלום. ודבר אחרון האליפות בבית של ספרד

          1. זה שהקו האחורי זה ברור, אבל התכוונתי שקו אחורי אתלטי וחזק בטירוף. פאו ממש מבוגר ודארמונד יבעט אותו לקבינימט.

          2. אני עדיין חושב שהקו הקדמי של ספרד יותר טוב משל האמריקאים ביחוד שרמת התיאום שלהם קרובה לשלמות לא רק שהם אחים הם משחקים שנים ביחד בנבחרת) ולא לזלזל בפאו אמנם הוא מתחיל את הירידה אבל בתמורה הוא מביא המון ניסיון וחוכמת משחק)של קאזינס לא נראה שיהיה אי פעם)

  5. אני שמח שקזינס בנבחרת הזאת.
    1.כי יהיה לכם הזדמנות לראות יותר שחקן שעשה קפיצה אדירה השנה וכמה הוא מוכשר.
    2.לראות אותו משחק עם קבוצה יותר חזקה,כי לדעתי הוא יהיה דומיננטי גם בנבחרת.

  6. גם נואה וגם גאסול טובים מקאזינס ודרמונד. וגם מהווארד. נואה וגאסול הם מנהיגים שמשפרים את חבריהם לקבוצה, קאזינס ודרמונד במקרה הטוב רול פליירס מצוינים, אבל שניהם פחות טובים בהגנה, במסירה, בניסיון ובאייקיו כדורסל. נואה ומארק גאסול קובעים את המיינדסט בקבוצות שלהם בנבא ומייצגים את הקשיחות והעוצמה של ממפיס ושיקגו. דרמונד וקאזינס סתם שני שחקנים טובים לעמדה שלהם אבל תלויים לחלוטין בשחקנים אחרים ולא יכולים לסחוב קבוצה לשום מקום. האופי חשוב, בטח בנבחרת. התרומה של גאסול ונואה בדברים הקטנים שווה יותר מהעוד קצת נקודות שקאזינס דרמונד יכולים לתת. את הנקודות החסרות מישהו אחר יכול להשלים בנבחרת, את הקשיחות ההגנה והאייקיו רק גאסול ונואה יכולים לתת. וקאזינס ודרמונד לא. אולי בעתיד, וגם זה בספק גדול.

    1. גם בהסתכלות עכשווית מעטים האנשים שיבחרו בנואה וגאסול לקו הקדמי שלהם על פני דראמונד וקאזינס.
      בהסתכלות לעתיד אין אף אחד כזה. דראמונד הולך להיות אחד הגדולים, וגם קאזינס לא פראייר.
      כשדראמונד וקאזינס יגיעו לגיל של נואה, גם אתה תצחק מהדברים שלך

      1. תגיד אתה ראית את ממפיס עם ובלי מרק גאסול שנה שעברה?
        ראית את ההבדל במאזן? ראית את ההבדל בהגנה?הבן אדם סחב אותם לפלייאוף במערב אחרי שהתחילו עם מאזן נוראי. ולסדרה של 4-3 נגד אוקלהומה. ממפיס ידועה כקבוצה קשוחה שאף אחד לא רוצה לפגוש בפלייאוף, סקרמנטו ידועה כנמושה עם פוטנציאל.

        איך אפשר להשוות בכלל לקאזינס התינוק המגודל?
        כמה שנים קאזינס לא מתקרב ללסחוב את סקרמנטו לפליאוף? כשרון כשרון, אבל בלי מוסר עבודה וקשיחות לא משיגים כלום. אולי עוד 5 שנים תרצה לבחור בקאזינס, כרגע אם אתה רוצה לבנות קבוצה מנצחת אין ספק בכלל שתקח את מרק גאסול…

        1. מסכים עם כל מה שאמרת רק מוסיף שאת אותו הדבר על נואה.בואנה איזה זלזול בנואה אתם לא נורמלים,היה אחד השדחקנים הטובים ביותר בליגה שנה שעברה.סחב את שיקגו לעונה מצויינת, שבר שיאים של אסיסיטים לגבוה.לגבי הפוטנציאל לדעתי עם דרדמונד יגיע להיות כמו נואה הוא יהיה מאוד מבסוט.מה העניין כי יש לו זריקה מכוערת כי הוא לא פוזיונר כמו לברון?
          באמת שאני לא מבין.
          בהסתכלות גם עכשווית וגם עתידית אני לוקח את נואה וגאסול בלי בכלל לחשוב פעמיים

          1. למה מנחם,אני לא טוען שהאמריקאים לא יקחו,אני כן חושב שיהיה להם מאוד קשה ובגלל שזה בבית של ספרד אז אולי יש סיכוי להפתעה.מה שאני כן טוען שלטעמי גאסול ונואה עדיפים על דרמונד וקאזינס

          2. אתה צודק בקשר לנואה, למרות שלו יש חסרון גדול יותר ממרק בצד ההתקפי. גאסול הוא סנטר שבעצם מתאם את ההתקפה מהעמדה, זה מאוד מרשים. התמקדתי בגאסול כי הוא במערב עם קאזינס, והוא סוחב את הקבוצה שלו לפליאוף במערב מאוד קשה.

        2. שחקן בקבוצה זה הרבה יותר מורכב מיכולת נטו.
          שחקן לא לוקח אתו את הסטטיסטיקה ומעביר מקבוצה לקבוצה או להפך.

  7. נואה לא שיחק יובלות בנבחרת הצרפתית והוא גם לא מתכוון לעשות זאת הפעם. לפי מה שהבנתי גם פארקר יישאר בבית.
    לגבי ספרד, קו קדמי מוכשר וטוב אבל פאו מעבר לשיא וגם לה בומבה נאברו הוא לא מה שהיה פעם ובכלל באליפות אירופה האחרונה היה נראה שהנבחרת שלהם מעבר לשיאה ובכלל כל עוד אורגנה מאמן אותם אל תצפו לניסים ונפלאות.
    ארה״ב תיקח בקלות.

  8. על מה הויכוח? האמריקאים יפרקו לכולם את הצורה אפילו שהם עם "נבחרת ב'" (מלבד דוראנט).
    תארו לכם מה נבחרת א היתה עושה:

    כריס פול, ראסל ווסטברוק, לברון, קווין לאב, דווייט האוארד…

  9. אני חושב שארה"ב צריכה לחזור למודל הנבחרות האולימפיות. מורכבת משחקנים מתחת לגיל 22 + 3 וותיקים. שחקני קולג' לצד שחקנים מקצוענים.
    גם יהיה מעניין, גם תהיה הרבה יותר נכונות והקרבה וגם יש סיכוי לתחרותיות מול שאר העולם.
    נו הנה אתגר בשבילכם- תרכיבו נבחרת כזו שתיקח את אליפות העולם, לא להחשיב את השחקנים הפורשים.

    1. במודלך כזה ארה"ב תפסיד הרבה מאוד מדליות. בטח אם תכניס לשם רוסטר כמעט שלם של שחקני מכללות.

      נבחרות שלמות מורכבות משחקני NBA או כאלה שעברו שם וצברו המון ניסיון.

      זה משפיע מאוד.

      אני גם בטוח שהכוכבים הגדולים יבינו את זה וממש לא ירצו להיות חלק מאותן נבחרות עם כוכבית שהפסידו זהב או מקום ראשון.

      יש מספיק חומר גלם איכותים וצעיר בליגה הזאת כדי שיטשטש העדרות של הכוכבים הגדולים והמנוסים.

      1. אחת הבעיות הגדולות של ארה"ב זה חוסר העניין של הקהל במשחקים הבינלאומיים, גם אם יפסידו מדליה או 2 זה יהיה שווה את העניין שזה ימשוך.
        יש מספיק שחקנים טובים בליגה מתחת לגיל 22- נגיד חמישייה של קיירי אירווינג, בראדלי ביל, דוראנט (כאחד מהוותיקים שלא פרשו), אנתוני דייויס ואנדרה דראמונד לא נראה לך תיקח את אליפות העולם?
        תוסיף להם עוד כמה חברה צעירים (סתם לדוגמא טריי בורק, אולאדיפו, ג'בארי פארקר), יחד עם ג'היל אוקאפור, קליף אלכסנדר, טאונס או הראל שימשכו את צופי כדורסל הקולג'ים ותרכיב נבחרת איכותית ומעניינת הרבה יותר ממה שיש כרגע.

        1. הרשימה שרשמת למעלה בהודעה כן תוכל לקחת, השחקנים המוכשרים שאפילו לא התחילו עונת פרשמן לחלוטין לא תקח אליפות עולם לספרד, צרפת, טורקיה, יוון, ליטא ואפילו רוסיה.

          השתגעת?? שחקנים בני בקושי 17-18 שבכלל לא יודעים מה זו הגנה איזורית ולא התאמנו עוד עם שחקנים ברמתם(ועם אגו כמו שלהם). זה לחלוטין לא יעבוד.

          זה לא עבד בעבר מול נבחרות שהביאו רוסטרים מנוסים אבל בלי שחקני NBA ועל אחת כמה וכמה לא יעבוד כשהיום לכל נבחרת אירופאית או דרום אמריקאית יש רוסטר מפוצץ בשחקני NBA ועם ניסיון עבר בליגה.

          אף אחד לא יקח את ההימור הזה היום.

          היוקרתיות של הליגה חשובה יותר מדי לסטרן ולשחקנים כדי שיחזרו לימים שארה"ב השאירה איזו מדלית זהב בתחרות שקרכלשהוא.

        2. * בעצם אוקאפור שיחק בנבחרת הרפובליקה הדומיניקנית לא? אז לא בטוח שהוא יכול לשחק עבור ארה"ב.
          אבל הרעיון מובן, אפשר להרכיב נבחרת משולבת צעירה וטובה מאוד שתמשוך הרבה יותר עניין ועדיין תהיה פייבוריטית

          1. אוקאפור ממש לא התחרה עם נבחרת הדומיניקנית.
            אלא עם כל נבחרות ארה"ב הצעירות.
            הוא יליד שיקגו,, אמריקאי(ממוצא ניגרי).

    2. ה-22:

      אנטוניו דיוויס, בראדלי ביל, אנדרה דרומונד, ג'ראד סולינג'ר, קיירי אירווינג, האריסון בארנס, מייקל קרטר וויליאמס, טים הארדוואי, ג'אבארי פארקר.

      היותר מבוגרים (שלא השתמטו מהטורניר):

      דוראנט, הארדן, מילאספ

      חמישייה: אירווינג-הארדן-דוראנט-פארקר-דיוויס

  10. ארה"ב תפרק כל נבחרת בעולם גם עם דרג ג' אבל לדעתי ה-12 שצריכים להיות בנבחרת הם: קווין דוראנט, ג'יימס הארדן, דריק רוז, פול ג'ורג', דמרקוס קאזינס, אנדרה דרמונד, קיירי אירוינג, קליי ת'ומפסון, אנטוני דייויס, דאמר דרוזן, דמיאן לילארד וסטפן קארי.

  11. יניב אתה גדול. כמובן שנואה עדיף גם הוא על שני הטמבלים הצעירים, הוא אבן פינה על אמת, לא כמו קווארד הילד הדביל. אל תתרגש ממנחם, הוא בחור טוב אבל טועה בגדול או סתם רוצה ליצור פרובוקציה. גם הוא היה בוחר את נואה או גאסול הרבה לפני קאזינס או דראמונד וגם היה נהנה מזה מאוד. אם לא, אז כנראה שאתה מנחם לא מבין מה חשיבות ההגנה בכדורסל, מקווה שזה לא נכון. זה נו בריינר.

      1. חברים בואו ונרגיע את ההתלהבות מנואה, בסדר נתן עונה טובה ואפילו מצויינת, אבל הוא עדיין שחקן מוגבל בכל קטגוריה ובלי שום אפ סייד חוץ מהמלחמה הבלתי מתפשרת במשחק שלו.

        1. הוא לא יכול להיות ספק הנקודות העיקרי בשום קבוצה, בניגוד להווארד, קאזינס, דייויס ואפילו דרמונד בעוד שנתיים שלוש

  12. הווארד יעיל פחות מנואה וגאסול, בטח בפלייאוף. לא שחקן. לא מנהיג. דייויס עדיין לא שם אבל הוא יהיה. קאזינס ודרמונד לא ברמה של נואה גאסול או דאנקן (אם מחשיבים מספרי 4). חסרה להם אינטיליגנציה, מסירה, הגנה, ניסיון וקשיחות. קאזינס לא עשה כלום בליגה ולא יכול להנהיג את סבתא שלי לבלוע את ה"אנשור" שנותנים לה בבית אבות. דרמונד עוד יהיה מפלצת אבל הוא פחות טוב משמעותית משניהם כרגע.

    1. מוזר שבמדד היעילות של הולינג'ר (שהוא לא מושלם אבל מספק לנקודה זו) גם נואה וגם גאסול נמצאים מתחת להווארד.
      בואו ונרגיע את הירידות על הווארד, במצב הסנטרים כיום הוא עדיין הסנטר הטוב מכולם (בתחרות עם ג'פרסון וקאזינס).
      דייוויס מצויין אבל לא ממש סנטר ודאמונד עדיין פשוט עומד בצבע ואוסף חסימות וריבאונדים, לא יותר מזה

  13. נואה לא צריךלהיות ספק נקודות עיקרי, הוא נותן אסיסטים כמו גארד, על מה אתה מדבר? אסיסטים=נקודות. דרמונד או קאזינס נותנים את זה? הוא מנהיג ושומר מהטובים בליגה. קאזינס? דרמונד? איי רסט מיי קייס.

  14. מצטער אפלטון, בעיניי הווארד הוא בלוף. הוא לא מנהיג. כן, הוא מפלצת והכל וריבאונדר וחוסם, אבל אם יש לי אפשרות לבחור אני לוקח את נואה או גאסול לפניו בלי היסוס. הווארד משדר לסובבים אותו "היי, איזה פנאן, עוד יום בלונה פארק, הכנסתי מישהי להריון, בוא נשחק נינטנדו הכל סילאן". נואה וגאסול משדרים "באנו לנצח או למות בניסיון לנצח". וזה יוצר הבדל עצום בקבוצה, בחדר הלבשה, באימונים. הם משפרים כל קבוצה שיהיו בה, הווארד אפילו מזיק באספקטים מסוימים. למי יש סבלנות לילד מגודל ולא רציני כשהמטרה היא אליפות? גאסול ונואה מוציאים מעצמם מיליון אחוז, הווארד עסוק בשטויות. ראית איך הוא נראה בלייקרס כי "כאבה לו הכתף"? נואה וגאסול הם מנהיגים, לא נמושות. יוסטון בחיים לא תגיע לכלום עם הווארד, הוא אידיוט מידי.

    1. דרור מצטער אבל הטיעון שלך חסר מחשבה לוגית אלא מתבסס על רגשות וה"דמות" שנוצרה להווארד בתקשורת מאשר על השחקן והאדם שהוא באמת.
      גם אם הוא אידיוט גמור במציאות, וסביר להניח שזה המצב, אין ג"מ בליגה שהיה שותף לדעתך והם אלו שמבינים קצת יותר ממני וממך.
      הוא עדיין שחקן הרבה יותר טוב משני השחקנים שהזכרת, ואין קבוצה בליגה שלא היתה לוקחת אותו על פני נואה או גאסול

      1. היו לוקחים אותו בגלל שהוא מותג.

        לא בגלל הערך האמיתי הכדורסלני שלו (שזה יכולת אישית + סטטיסטיקה + חוכמת משחק + השפעה על הקבוצה על המגרש ומחוצה לו + יכולת של כל אלו במאני טיים).

        ערך של מותג יכול להיות גבוה מאוד בלי שום קשר לערך האמיתי שלו.
        מחזק את דרור, הערך האמיתי של נואה וגאסול גבוה הרבה יותר.
        העניין הוא שNBA = אמריקה = סופר קפיטליזם = תרבות צריכת מותגים

      2. אני ממש לא אוהב את הווארד, אבל אני חייב להסכים שהוא כן יותר טוב כנראה מגאסול ונואה. אני עדיין זוכר לו את הימים באורלנדו. הוא נותן גם חבילה טובה מאוד בהגנה (בנגיד לדרמונד וקאזינס), וגם חבילה לא רעה בכלל בהתקפה. והוא כן שיפר מאוד את יוסטון לאחר ההצטרפות שלו

        אבל אני באמת לא מבין אנשים שמדברים על דרמונד וקאזינס כעדיפים על סנטרים מוכחים בקבוצות פליאוף כמו גאסול או נואה. נו באמת…
        מנחם אתה אולי מדבר בתור פוטנציאל העתיד שלהם, או שסתם מנסה ליצור פרובקציות לצורך הדיון.

        אני מבין את האפסייד שבעוד 5 שנים הם שניהם יכולים להיות סופראטארים מטורפים, אבל כרגע אם היית מחליף בממפיס את גאסול בדראמונד או קאזינס, מה היה קורה למאזן של ממפיס? נו באמת…

        אנשים פה מושפעים מהייפ ומהלכים יפים, כאשר יש הוכחות חותכות.
        ממפיס בלי מארק גאסול הייתה במאזן שלילי של פחות מ 40% נצחונות אם אני לא טועה.
        לקאזינס יש קבוצה מוכשרת מאוד סביבו והקבוצה שלו עדיין לא מתקרבת בכלל למלחמה על מקום בפלייאוף…
        מה קורה בדטרויט כולנו רואים, בקבוצה פח קל מאוד לנפח את הסטטיסטקות ולקחת מלא ריבאונדים, כמו שראינו בפילדלפיה…

  15. הסטט' של דוויט מנופחת לחלוטין וזה משהו שנעלם גם מהסטט' "החכמות" דוגמת הPER של הולינג'ר.

    הוא מקבל הרבה יותר כדורים מכל סנטר אחר ששמו עלה פה, הוא מקבל מיקום כמעט בלעדי מתחת לסלים(על גבול ההפקרות) מה שמאפשר לו את המרחב לחסימה.

    בפועל מי שראה את יוסטון שנה שעברה לאורך כל העונה שם לב כמה ההגנה שלהם בינונית במקרה הטוב.

    אין בכלל מקום להשוואה, אני לוקח בלי לחשוב פעמיים את נואה(של העונה שעברה) על פני האוורד.
    נואה גם באופי שחקן הרבה יותר טוב. הוא חתיכת פייטר, הוא לויאלי לחלוטין, הוא חסר אגו, הוא מוסר מדהים, הוא כל שנה משפר משהו באספקטים של המשחק.
    אף פעם לא הולך אחורה או נעצר בהתקדמות.

    אשכרה הבולס משחקים כבר איזה שנתיים בלי גארד ועם ביג מן 7 פוט שצריך לנהל את ההתקפה.

    רק חסר הבנה לחלוטין יתחיל לשלוף לי פה כל מיני סטט' שלא אומרות כלום כדי להצדיק השוואה כזאת לכיוון השני.

    כל מי שראה את ההתקפה המוגבלת של שיקגו מבין כמה נואה מוציא מהקבוצה הזאת איזה 150 אחוז בהתקפה.
    אשכרה שיחק שנתיים ליד נגרים שלא מסוגלים להוריד כדור לרצפה.

    האוורד סתם שיחק לפני שנתיים ליד הSG השני הטוב בהיסטוריה(ודי הפריע) ובשנה שעברה ליד הSG הטוב בליגה.

    אין מקום להשוואה בכלל.

    להניח את השם של דאמונד וקאזינס ליד נואה זה פשוט עלבון מוחלט לאינטילגנציה ועד ממי? מחבר צוות באתר הזה.
    נשבע לכם שאם עיתונאי מבליצ'ר רפורט או יאהו היה מעז לרשום דבר כזה הוא היה מקבל מכתב פיטורים שעה אחרי שהכתבה הייתה עולה לאתר.

    1. יותר מזה- אם היינו צריכים גושפנקא לחשיבות של נואה לבולס אז ההתפרקות שלהם בפלייאוף ממחישה הכל.

      לטיבודו יש מנהג לקחת את שחקן ההגנה הטוב ביותר שלו ולאנוס אותו בכל העונה הרגילה בדקות משחק.

      כשדנג היה שם אז כמעט 3 שנים הוא שיחק הכי הרבה דק' פר משחק בליגה.
      מהרגע שדנג לא שם נואה משחק על גבול ה-40 דק' בכל משחק(מאז שדנג עבר).
      לפלייאוף הוא הגיע גמור, פצוע, דחה ניתוח וככה הם ניראו.

      1. שוב כרגיל אנשים נכנסים פה לאטרף אחרי עונה אחת על שחקן בסדר ולא יותר מזה, לא נורא יעבור לכם ותמשיכו ל"דבר הבא". בינתיים שחקנים שמפיקים 10 שנים תצוגות של אולסטאר ימשיכו לקבל חוזי מקסימום ובצדק

  16. אין מה לעשות כמו שכתבו כבר נואה הוא לא מותג,יש לו זריקה מכוערת,שצועקים לןו מהקהל MVP הוא עונה תפסיקו אני בכלל לא MVP אלה לא החומרים שאמריקה מצפה המותגים שלה,הם צריכים לקפוץ הכי גבוה,לעשות פוזות ולטפח את המותג(זאת למשל אחת הסיבות שרק עכשיו אחרי אליפות חמישית של דאנקן אז סוף כל סוף מסכימים שהוא ה4 הטוב בהיסטוריה מה שכבר היה ברור ממזמן אבל שוב כמו נואה הוא לא קופץ הכי גבוה,מעדיף קרש סל על פני דאנק ונשאר כל הקריירה בחור כמו סן אנטוניו.
    אפלטון,נואה זה בכלל לא רק עונה אחת וגמרנו,הוא כבר כמה שנים כל פעם משפר משהו אחר במשחק שלו ולדעתי גם שנה שעברה הוא היה 4 במירוץ לMVP אחרי דוראנט,לברון וגריפין.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט