מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1.ההורנטס מראיינים את כולם, מלבד עוזר המאמן הטוב מכולם – כריסטופר קווין ממיאמי היט.

הסיבה היחידה שנראית לי ששרלוט הורנטס לא מראיינת את עוזר המאמן של אריק ספואלסטרה ממיאמי היט, כריסטופר קווין, חייבת להיות שהוא מסרב להתראיין כי הוא מאושר במיאמי, וגם משכורתו – מיליון וחצי בערך (ס"ה שהוא כבר השתכר במיאמי – $5,907,566) מספיקה לו להיות בעל בית חמוד במיאמי ביץ' על שפת הים וזה כל מה שהוא מחפש.

לפי אדריאן ווג'נרונובסקי עוזרי המאמנים האלה כבר התראיינו או עומדים להתראיין בשרלוט:

  • Adrian Wojnarowski, ESPNApr 8, 2024, 07:39 PM ET

Sacramento Kings G League coach Lindsey Harding will interview for the Charlotte Hornets' head-coaching job, sources told ESPN on Monday.

In her first season as coach of the Stockton Kings, Harding was voted the 2024 G League Coach of the Year and advanced her team to the Western Conference finals. Charlotte was granted permission on Monday to interview her for the job, sources said.

Harding, 39, was the No. 1 overall pick in the 2007 WNBA draft and played nine seasons in the league before joining the Philadelphia 76ers and Sacramento Kings as a development coach.

In addition, LA Clippers assistant Jay Larranaga will also interview for the Hornets' vacancy, sources told ESPN. Larranaga has spent three seasons on Ty Lue's staff after nine years under Brad Stevens and Doc Rivers with the Boston Celtics.

Hornets coach Steve Clifford will be moving into a front office role at the end of the season, which allowed new executive vice president of basketball operations Jeff Peterson to begin a search.

Peterson already has received permission to interview Denver Nuggets assistant David Adelman, Kings assistant Jordi Fernandez, Boston Celtics assistant Charles Lee and Phoenix Suns assistant Kevin Young, sources told ESPN.

2. רק אוג'יי אנונובי חזר מפציעה וכבר כיכב בהגנה בנצחון גדול של הניקס על מילווקי

קרדיט ל- Michael McLoone-USA TODAY Sports

לאוג'יי אנונובי היו כבר ערבי התקפה טובים יותר מזה שהיה לו בליל יום ראשון בנצחון הניקס על מילווקי 109-122.

הוא קלע רק 4 נקודות, אבל גנב 4 וחסם 2, אבל זה לא חשוב. מה שחשוב הייתה שמירתו על ג'יאניס. הוא קלע אמנם 28 – פחות ממוצעו, אבל 28 – אבל OG צימצם אותו ל-10 נק' ב-3 מ-9, ולמרות שג'יילן ברונסון היה מצויין עם 43 נק', השמירה של OG על ג'יאניס הבטיחה את הנצחון.

המאמן תום ת'יבודו – שלהוציא ממנו מחמאה קשה יותר מלהוציא סוכריה על מקל מילד בן 4 – אמר בסוף המשחק: "חזרתו של OG היא HUGE עבורנו".

3. עם ארבעה משחקים לסוף העונה, דומנטס סבוניס רודף אחר ההסטוריה

קרדיט ל-Vincent Carchietta-USA TODAY

דומנטיס סבוניס הוא אחד מכוכבי ה-NBA הגדולים ביותר. הוא מוביל את הליגה בטריפל-דאבלים (26), ודאבל-דאבל (74), והוא בדרך לעוד הישגים הסטוריים (את הפרטים לקחתי מ-Twitter Publish).

With his 74th double-double on Sunday, Sabonis matched a 43-year record set by Moses Malone in the 1980-81 season.

הוא על ה-BRINK של לעשות הסטוריה בארבעת המשחקים הנותרים: אם הוא יעשה דאבל-דאבל בארבעת הנותרים – מה שהוא כמעט תמיד עושה, הוא יעבור את קארים עבדול ג'אבאר ומלון ב-"MOST IN THE PAST 50 YEARS":

4. קליי תומפסון: Klay Thompson Gets Real On Re-Signing With The Warriors: "I Have To Prioritize My Mental Health"

קרדיט ל- Provided by Fadeaway World

אני לא מגחך חלילה. לא מביע דעתי, חוות דעתי, או מציע פרדיקציה כל שהיא. אני רק אומר שהנה יש לנו עוד שחקן NBA שלא מהסס ולא מתבייש לגלות שהוא נמצא עכשיו בסיבוך מנטלי, ואולי אפילו קושי נפשי. אני הייתי שם כמה וכמה פעמים בחיי, ואני מעריץ את קליי המביע ברבים את הקושי הנפשי בו הוא נמצא כיום (Klay Thompson Gets Real On Re-Signing With The Warriors: "I Have To Prioritize My Mental Health" (msn.com)).

קליי תומפסון גילה את לבו, ופתח את נפשו עבור כולם להבין את הדילמה: האם להישאר בגולדן סטייט ווריורס או לעזוב.

להישאר או לעזוב

לאחרונה הוא אכל לא מעט מרורים והגדול שבהם היה האם הוא

שחקן חמישייה או ספסל?

כמעט כל פעם שהוא הורד לספסל הווריורס הפסידה. כשהוא הועלה לחמישייה הווריורס שוב הפסידה, אבל GUESS WHAT? הוא היה שוב שחקן החמישייה הפרודוקטיבי ביותר.

ספסל או חמישייה? קליי לא יודע. סטיב קר לא יודע. אף אחד לא יודע מה הטוב ביותר לווריורס, ומה הטוב ביותר לקליי תומפסון.

ייתכן שאם הווריורס יעלו לפלייאוף, וימשיכו במסע הצלחה – NOT NESESSARILY CHAMPIONSHIP, לא בהכרח אליפות אבל 'מסע מוצלח', וקליי תומפסון ימשיך לקלוע את ה-17-20 שלו מהספסל או בחמישייה, כל הבעיות תיפטרנה מעצמן.

אבל, במקרה של כשלון לקבוצה, ומשחק ממוצע של תומפסון, מה יהיה אז?

קליי, שחוזהו מסתיים הקיץ והקבוצה לא נתנה לו בינתיים הארכת חוזה מוסכמת, היה בתכניתו של דריימונג גרין, – 'The Draymond Green Show' – וגילה מה הם הפריוריטי – עידפויות שלו – כשאמר (אנא קראו לאט, ועכלו כל מילה):

 

"Just smelling the roses and appreciating all the work it took to get here. In saying that, when it comes to free agency in July, I just got to keep that in mind. Yes, I want to re-sign with the Dubs, but I also have to prioritize my mental health and lay out what is important to me at this point in my career. I know we have so much basketball ahead that I haven't given it much thought. Because if I start thinking about July 1, then I'm just doing myself a disservice. For me it's just about staying present, as simple as that is. Staying present and appreciating being in the NBA."

Before this statement, Klay discussed how Draymond helped him refocus his mind after a tough start to the season, with Klay now appreciating just being in the NBA and playing for the love of the game instead of for money or accolades

אנא קראו בעיון כל מילה. שפה קלה ופשוטה ומסביר את מחשבותיו של קליי:

"You helped me a ton when you told me, 'Lean into these young guys, lean into the fact that you're a vet, you've made X amount of money, you don't have to worry about anything. You're playing for the love of the game.' And I think once I realized that, I relaxed a little bit, rather than playing for a contract or All-Star nod or some accolade, but rather just play for the love of the game. The fact that I get to play cards with guys on the plane, we were playing ping pong last night after the game, we're having fun. That's the beauty of the game right there. Not trying to get another max deal or another endorsement."

לקליי תומפסון ישנן אופציות. אם הווריורס מחליטה ללכת בדרך חדשה – ללא קליי – כמעט כל קבוצת NBA אחרת תשמח לתת לו LOCKER בחדר ההלבשה. לא רק שהוא יכול לשמש MENTOR לכל הכוכבים הצעירים, הוא עצמו עדיין כוכב. אולי לא מה שהיה -פעם, אבל עדיין אחלה שחקן ואחלה אישיות.

5. כמה רצינית היא הפציעה של ג'יאניס במשחק הנצחון על הסלטיקס? מילווקי ממלאים פיהם מים

6. דריימונד גרין האידיוט מכפיש את זאק אדי

דריימונד מאשים את זאק אדי מאוניברסיטת פורדו שהוא 'GAVE IN' – ויתר, אחרי החצי. לבנאדם (2.23 מ') היו 37 נקודות, 10 ריבאונדים, ושתי חסימות. הוא היחיד שהחזיק את פורדו בתמונה שני שליש מהמשחק.

תנו מבט בטוויטר של דריימונד גרין:

7. הלייקרס סיימו לתקן את כל השגיאות מהפסל של קובי בריאנט

הנה כמה מהשגיאות בפסל:

ESPN’s Dave McMenamin reports Tuesday that the Lakers completed several corrections earlier that morning to the statue of Bryant outside Crypto.com Arena. The restoration process involved correcting several misspellings on the marble base of the statue. Additionally, formatting on the base’s list of Bryant’s career achievements was adjusted, and a facsimile signature of Bryant was changed from “Kobe 24” to just “Kobe” (as Bryant is depicted in the statue wearing the jersey No. 8)

7

8. סטפן סמית' מקטרג על משחקו של גריימס. גריימס הוטרד כבר לפני חודשיים (בטרייד שדהביא את בוגדנוביץ')

תגידו: "היי, דוק, גם אתה שוגה לפעמים". כן, אבל יש שגיאות ויש שגיאות, ואני לא כותב ל-12 מיליון (צופי הטיווי בשידור ESPN לאומה), וגם לא משלמים לי 2 מיליון לשנה)

9. נייקי, שיוצאת עם סניקר חדש על שם ויקטור ומבניאמה, גילו בטעות את הלוגו שיהיה על הנעל

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 39 תגובות

  1. שרלוט מפחדים להצליח, זה עלול לגרור משבר זהות חריף.
    נקווה שיאניס בסדר.
    כל הכבוד לסבוניס, רשימה מרשימה ביותר.
    לא מאמין שקליי יעזוב, אבל אם כן שידבר איתי, הוא יכול להיות אצלנו סוג של סטיב קר – צלף זקן שמכריע משחקים מהספסל.
    תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

  2. נייקי לא גילו את זה בטעות, זה חלק קטן ממסע פרסום גדול להבנתי .
    יאניס צריך להיזהר אם לא מטפלים נכון בפציעה calf זה יכול להוביל לפציעת אכילס,זה קרה לקווין דוראנט וזה קרה שנה שעברה לארון רודג'רס.
    הבעיה שהטיפול היחיד זה מנוחה והפלייאוף זה לא זמן לנוח

  3. בוסטון – מילוואקי היום, 2 זריקות עונשין לשתי הקבוצות בכל המשחק! בוסטון הקבוצה הראשונה בהיסטוריה שלא זרקה עונשין בכלל במשחק. מבין שזה סוף עונה ואפילו לשופטים לא איכפת, אבל זה לא קורה אפילו באולסטאר!

    1. כתבתי את זה בזמן אמת
      לדבר על קיפוח קצת קשה כי גם הצד השני קיבל רק שתי זריקות ובכל זאת לא הגיוני שיש טענות ומענות שלא זוכות בכלל לתגובה של השופטים. למשל בחדירות של טייטום ובראון פעם אחרי פעם כשנעשות עבירות של גחיפה מאחור בזמן הקליעה או מגע ביד הקולעת והן פשוט לא נשרקות. באיזה שלב הפסיקו להתלונן.

    1. תודה שי,
      אתה מזכיר לי שיש קצת הגיון בשיגעון.🤣🤣🤣
      חסכתי לעצמי בחילה כפולה,
      בחרתי בפוסי והחננה של טראסט.

    2. מציע לך בדיקת עיניים דחופה. אמביד הפלופר מפיל עצמו לפני המהלך בכלל (תוך כדי נפנופי ידיים). כל הפאולים על ג'ימי היו ממגע אמיתי .

  4. לפני כוס רעננה של מיץ רימונים
    שרלוט יעשו בשכל אם יעסיקו מאמנת ,לא מדובר בגימיק המאמנת טובה מאוד מקצועית.היא תהווה מין זעזוע/ניעור לקבוצה.הקבוצה תסוקר הרבה יותר בכלי התקשורת,יראו יותר משחקים שלה בטי וי.
    הקבוצה צריכה גם לרענן את הסגל למלו שחקן אדיר אבל הפציעות שלו זה נטל,רכז הוא סוג מנכל ואי אפשר להעסיק מנכל בחצי משרה.אפשר בתמורה למלא חור או שניים בסגל.ברידגס סיין אנד טרייד, כדי לקבל עליו משהו.ברידגס צריך קבוצה שתחזיק אותו קצר.תחליפים לשניים יש כבר בסגל הקיים מיציץ וברנדון מילר.יחד עם מרק ויליאמס הסגל יש תשתית טובה לעונה הבאה פלוס כמובן התמורה עבור הטריידים.
    לתת יותר זמן לניק סמית ולפתח אותו .אולי גם את אלכסיי (חסר להם 4 נורמלי).
    להציב כיעד פלייאוף!

  5. להורנטס היה אחלה מאמן עם ג'יימס בורגו, ומשום מה הם היו חסרי סבלנות, ויתרו עליו כדי להחזיר את קליפורד הבינוני.
    .
    הבעיה היותר גדולה שלהם זה למאלו שמבלה יותר זמן במרפאה חוסר היכולת לתת הזדמנות לצעירים (ד"ש ממונק ובטח בקרוב גם מבוקנייט)

  6. גם הראיונות לגבי המחליף של פופ בעיצומם. הוחלט לתת דגש לאנשים מתוך המערכת. יש לו 16 עוזרי מאמן (קצת פחות מכמות הנצחונות) כך שהצפי לסיום הראיונות הוא יוני 28.
    תנאי סף: דופק ובקבוק יין

  7. תודה מנחם.
    אננובי שחקן נהדר. תוספת אדירה לניקס. לא שחקן של סטט' מדהימה אבל עושה מהלכים מנצחים דרך הרבה עבודה קשה ושקטה. מה שנהדר זה שלניקס יש עוד אחד כזה (הארט), ולמרות ההיעדרות של רנדל (שדי נובל בפלייאוף), שניהם ימלאו את עמדות 3-4 בהצלחה יתרה, ויהיו חלק מרכזי בריצת הפלייאוף העמוקה שמתכננת הניקס.

  8. מבחינה לא רשמית אך מעשית לווילט עונה שלמה של ד"ד ואף ט"ד ב-67/8' עם 24.3 נק', 23.8 כ"ח, 8.56 אס' ו-14.7 חס' שהיא כמובן בלתי רשמי כי החלו לחשב רשמית חס' מעונת 73/4' (וכן חט' כשזו הייתה עונתו האחרונה של וסט שבה חטף 2.5 פעמים למש' שאומר מן הסתם שממוצע החט' שלו בקריירה הוא מהגבוהים ביותר אך לא יכול להיות מוכר רשמית ואיני יודע אם חישבו לו חט' כשם שחישבו לווילט וראסל חס'. אי' החלו לחשב רשמית מעונת 77/8').
    וכן היו לו כמות מכובדת של קוואד"ד[ים[ ולא אתפלא אם גם היה גם קוואנ"ד

  9. לתום ת'יבודו יש בעיה רצינית אחת ובגללה קבוצותיו לא יזכו בטבעת.
    הוא לא מבין במוח הנעלול שלו איך להרחיב רוטציה ולתת מנוחות יזומות.
    הוא מדהים בעיני ואידיאלי בתור עוזר ראשון שמנהל ישר את העניינים מאחורי המאמן.
    כמו 2008 בוסטון.
    הניקס יגיעו לבאר וילכו לים פצועים וסחוטים ב100%.
    דריימונד גרין מזכיר לי את החרא שיוצא מהפה של איג'ינט זירו וחבריו,
    איך נותנים לריקבון הדוחה הזה במה?
    איזה פחד יהיה כשהדפקט הזה יתלה את הנעליים, ויהיה לו הרבה זמן פנוי להפליץ כל היום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט