מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

1.לוקה, אירוינג – מחובקים – מחזירים את המבריקס הדוהרים מ-22 נקודות דפיציט, לנצחון בהארכה על יוסטון 136-147

כשהשניות האחרונות תיקתקו לוקה וקיירי נראו מחובקים על הפארקט. התמונה היקרה ביותר לאוהדי דאלאס מכולן.

היה זה נצחון שהושג בקושי גדול כשהקבוצה חזרה מדפיציט של 22, הגדול ביותר העונה. למבריקס היה זה הנצחון ה-14 מ-16 המשחקים האחרונים כשבחזרה מהדפיציט הקבוצה הראתה את הכדורסל הטוב ביותר בליגה.

החיבוק בין השניים סיפר את כל הסיפור. הייתה זו כמובן הצלחה קבוצתית, אבל השניים האלה – והפעם קיירי אפילו יותר מלוקה כשהראשון קובר סיסון-היי של 48, והשני 'מסתפק' ב-37, 9 ריבאונדים ו-12 אסיסטים, קולעים יחד 85 מטוטאל הנקודות. אני יודע שכל אחד מכם יכול לחבר 48 ו-37, אבל לכתוב את המספר 85 באותיות של קידוש לבנה רק מצביעים על התרומה של הצמד הנפלא הזה.

2. פול ג'ורג' תקע את ה-26 נק' קמבק עם 39 חיצים, 23 מהם ברבע אחרון נפלא

משום מה הקליפרס -יחד עם הנטס – הן שתי הקבוצות הפחות מעניינות, פחות 'מכוסות', ופחות נוגעות בנפשי גולשים וכתבים באתר. מה הסיבה? אולי אנשים חכמים ממני יצליחו לשים אצבע – או אצבעות, כפי שאומרים החברים שלי במנרה (שרובם נשארו בקיבוץ על אף הרקיטות!) – על הסיבות.

אבל בעוד הנטס מגמגמת במקום 11 במזרח עם רקורד של 48-31, כשהעונה שלהם מסתיימת עוד 3 משחקים והופה, כולם הולכים לשחק גולף, הקליפרס יושבת בגאווה במקום רביעי במערב עם רקורד מצויין של 28-50 (כשלמבריקס במקום חמישי עם רקורד של 30-48 יש רק סיכוי תיאורטי לעבור אותם, דבר ששימון יסביר לכם למה לא יקרה).

אז למה הקליפרס לא מרעידה ל-98% מהגולשים ואנשי הצוות את הסיפים זה עניין של שנים בהן הקבוצה יורה לעצמה ברגליים בצורה זו או אחרת. קודם היה זה דונלד סטרלינג, בעל הקבוצה שהתעקש לשלוט בה אפילו אחרי שסימני אולצהיימר ברורים התגלו בהתנהגותו, ואחריו בעל הקבוצות העשיר ביותר (ואחד מעשירי העולם שעשה את עושרו בגלל שהיה אחד מהמייסדים של מיקרוסופט יחד עם ביל גייטס) סטיב בלמר, שכמה שהיה פיקח במיקרוסופט – אם בכלל היה 'פיקח' או סתם בעל מזל להיות במקום הנכון בזמן הנכון – הוא היה מטומטם כבעל הקליפרס.

בקיצור, בילי קריסטל הוא הדבר הפופולרי והאהוב ביותר בעולם הקליפרס. אבל לי יש רושם שזאת העונה בה הם ידברו חזק, סוף-סוף, בתנאי…

שקאווי לינרד יהיה שלם ובריא

3. איחולים. דריימונד גרין עשה זאת שוב

Draymond Green

קרדיט לתמונה: נבא, Provided by OtakuKart

מה גרין עשה שוב?

אתן לדוקטור רזי בחינת MULTIPLE CHOICE לבחור בתשובה הנכונה:

1)גרין ניזרק מהמשחק
2) גרין WAS EJECTED AGAIN
3) גרין ניזרק בגין טכנית שנייה ברבע הראשון ע"י השופט Ray Acosta

איחולים דוק רזי. צדקת בבחירה.

האידיוט הזה גרין נזרק מהמשחק הקריטי מאד נגד המג'יק. כל משחק הוא MUST עבור הווריורס בנסיון לעשות את הפלייאוף (הם יכולים להירגע. IT WON'T HAPPEN). אבל את גרין לא מעניינים דברים פעוטים כאלה.

ברבע הראשון שריקה של הזיברות לא נראתה לו (כשאנדרו וויגינס ניסה לעצור התקפה של פאולו בנצ'רו, והשופט ציפצף לפאול), והוא יצא בהתפרעות הראשונה שלו עם 8:24 ברבע הראשון.

עכשיו החל תהליך מוח שגרין לא מסוגל לשלוט בו. זה טרוף שהוא INNATE. בעברית ברחוב קוראים לזה 'חמום מוח'. במילים אחרות טרוף שאין לו שליטה עליו. הטכני גרם לו להיכנס לטרוף הזה והוא החל להשתולל כשסטף קרי וכריס פול מנסים לעצרו.

NO CHANCE.

לגרין עצמו אין יכולת שליטה עצמית כשזה קורה.

הוא חטף טכני שני והועף.

כשהוא רגוע והטרוף עובר, כמובן שהוא יודע שהגיע לו לעוף.

Addressing the incident on his podcast, “The Draymond Green Show,” on Thursday, Green admitted, “I deserved the ejection.”

אולי ב-NBA צריכים להגדיר כמה שחקנים כ'חמומי מוח חסרי שליטה עצמית' שלא מסוגלים לשלוט בעצמם ולאפשר להם טכנית שלישית לפני שהם נזרקים? סתם מחשבה.

4. האם באמת ברוני ג'יימס יהיה טוב יותר ב-NBA מאשר היה בקולג'?

הנה VISHWESHA KUMAR ב-FANAWAY.NET – שגם הוא אחד מכמה וכמה כתבים שכתנו על ברוני ג'יימס (https://fadeawayworld.net/baron-davis-predicts-bronny-james-much-better-nba-college) שהסיכויים שלו להצליח ב-NBA גדולים מאשר היו בקולג'. הוא אחד מכמה שמנבאים שברוני ג'יימס יצליח ב-NBA. מסבירים שמשחקו – כמו זה של אבא – מתאים יותר ל-NBA מאשר התאים לאוניברסיטה של סאות'רן קליפורניה – USC.

משפט המחץ הוא:

LeBron's desire to share the court with his son transcends basketball milestones; it represents a deeply personal and meaningful achievement for both father and son. The potential for LeBron to choose a team based on where Bronny gets drafted adds an .intriguing layer to their shared basketball journey.

בארון דייויס, שהפך לאנליסט כדורסל מוערך מאד כותב שהחלטתו של ברוני ללכת לדראפט מוצדקת. "הוא משחק כדורסל שיבוא לביטוי הרבה יותר ב-NBA מאשר היה ב-USC. האינטיליגנציה שלו, האתלטיות, סוג משחקו שדומה מאד לאבא, וקליעתו הטובה – יבטיחו לו הצלחה ב-NBA!".

""Smart move. For him to declare for the draft will be good because he may be a better pro than he is a college player. You know the program is a lot different, uh, it's more free-flowing, you're not coached every moment, you know, uh, you're not playing zone all the time, so you know."

"From what I've seen from Bronny he athletic, smart point guard, he can shoot the ball so if I was him I try my hand too and then you know if I don't like what I see, I can go back into the portal."

"I want to see Bronny and LeBron play on the same team. That'll be hard. Like Ken Griffey Sr. and Ken (Griffey Jr. That s*** would be hella hard."(https://www.youtube-nocookie.com/embed/-n6l8e221S

"לחיות עם אבא, ברוני יודע בדיוק 'WHAT IT TAKES' להיות שחקן NBA. זה יתרון עצום על בני 19 אחרים שנופלים לעולם חדש ובלתי ידוע, עולם ה-NBA"

והנה דעתי בקשר לכל העניין:

והיה ולברון יחליט להכריח את הלייקרס לבחור בבנו בדראפט – אוקיי, 'פרוטקציה' – גם זה לא סוף העולם. נניח שהאב יעזור לבנו בשנה הראשונה. אם זה יעזור וברוני יתחיל לשייט בעצמו, אז כל הכבוד. אם אחרי שנה הבאתו ל-NBA תסתכם בכשלון, אז הוא יעזוב את ה-NBA וישחק באיזו שהיא קבוצה מקצוענית בעולם, או ייכנס לעסקי האב. אני לא רואה כל רע בסצנריו הזה.

5. טריי יאנג עומד לחזור למשחק עוד השבוע

טריי יאנג, שקרע רצועה באצבע הקטנה שלו ועבר ניתוח בפברואר 27 חזר להתאמן עם הקבוצה עם אישור לשחק. אטלנטה הצליחה לשקשק במים בלעדיו ולהיות 10-12 מאז פציעתו.

אטלנטה חייבת לנצח את המשחק בינה לבין שיקגו ב-9 נגד 10 (הדבר שעדיין לא ברור הוא למי תהיה עדיפות ביתית, ואז לנצח עוד משחק בפליי-אין, עם הכבוד לפגוש בבוסטון סלטיקס, הקבוצה שההאוקס ניצחה לפני שטריי נפצע 'בק-טו-בק'.

לפעמים הרגשתי שההאוקס משחקת טוב יותר בלעדיו, אבל כשאני אזכר ב-26.4 נק' שלו למשחק, וקרייר-היי 10.8 אסיסטים, אני אחשוב כנראה פעמיים.

6. מיילס טרנר אמר אחרי המשחק ש TJ מקונל – שקלע 22 נק' בנצחון הפייסרס על ההיט – "נעלב כש-'WHITE BOYS' שומרים עליו" (ה-WHITE BOYS היו טיילר הירו ודנקן רובינסון). חכו רק כשלוקה ישמע על כך; אולי הוא לא יוכל לשמור עליו כל כך טוב, אבל לקבור עליו 60 נקודות הוא יכול גם יכול!)

7. קרל אנטוני-טאונס חוזר לשחק לפני סיום העונה ב-14 לאפריל!

טאונס עבר ניתוח למיניסקוס קרוע ב-4 למרץ. קבוצתו – מינסוטה וולבס – היא במקום ראשון במערב יחד עם דנבר נאגטס.

8. למזלו של AD והלייקרס, פציעת העין שלו אינה מסוכנת והוא יחזור לשחק כבר במשחק הבא

9. אבל הלייקרס הם PISSED-OFF על הפאול שגרם לפציעתו לא נשרק

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 44 תגובות

  1. נפלא לה לה
    ברוני יעשה חיל בWWE לעומת המכללות.
    1. אין הגנות.
    2. יקבל קליר פס בהוראת התאגיד והבוס.
    מה שלא יקרה, זה תקדים מאוד מסוכן לניגוד אנטרסים.
    זה מיטה חולה להכניס את ברוני עם האבא הדפקט שלו.
    קראתי השבוע שהשיקוץ יוצא מהחוזה ויחתום חוזה חדש עם סעיף ווטו על טריידים🤣🤣🤣
    איזה בית זונות ירוץ בשלייקרז.

          1. דוקי אתה שואף יותר מידי אוויר צח.
            שבוע בבלנדר של מוחמד עם דה שוט.
            אתה לא קולט את רמת השחיתות
            שאנשים כמו הבבון מנהלים

    1. חחח…😄, דווקא לי נראה שדי שמו לו מטרה על הגב. כל שחקן סוג ג' שאכל חרא עד שקיבל חוזה טו ווייז ורוצה לקבל קצת זרקורים ינסה לדפוק עליו גג או פוסטר.

  2. תודה על המעורב
    כשמקונל נעלב שהוא נשמר עי שחקן לבן צריך ללכת אחורה ללארי בירד. זה היה חלק מהטראש טוק שלו כששמרו עליו שחקנים לבנים

      1. +1966
        הוא לא קיבל את הצאנס.
        אוהדי הסלטיקס מתגעגעים אליו, לא שוכחים מה שהוא עשה ועצובים שלא נכנס במקום האחרון שעדיין היה פנוי עד הלילה…. מבואה בי באבאבונג ליסבונג!!!

  3. שקיירי מקבל את תפקידו כמספר 2 ולא מתעסק בשטויות מחוץ למגרש דברים טובים קורים.
    הפלייאוף במערב מטורף העונה. כל כך הרבה קבוצות טובות, רק שבת'כלס הן נלחמות על הזכות להפסיד לדנבר.

  4. תודה מנחמנו
    .
    שמח מאד שקאט חוזרץ נאז ריד עשה צעד קדימה כשטאונס היה בחוץ והם לא יעשו חיים קלים לאף קבוצה בפלייאוף, אתה עוד תראה שימון שהם עוברים סיבוב ראשון לפחות.
    .
    יאנג את מארי? אי אייי איייי…. זה יעבוד?….

    1. לגבי גרין. אמרתי ואחזור שוב.
      הליגה צריכים לשפוט אותו ולתת לו על תנאי. עוד פעם אחת הוא עף לתמיד עם קנס של כמה מליונים.
      גם המשפט הזה זה יותר מדיי ללכת לקראתו.
      כמו שמדינת ישראל עשתה כל השנים עם חמאס. לא העפנו אותם והחוצפה גדלה, ליטפנו אותם והחוצפה הפכה למפלצת למי שהבין את ההקבלה, בקרוב נכנסים לרפיח לסיים את העבודה. האם הסקביאס איש ה PC יכול להשתנות קצת ולהבין שאסור יותר לעבור על העניין בשתיקה?

        1. תודה על המעורב הישיר
          השני סנט שלי –
          הנטס והקליפרס מקבלים פחות כבוד כי הם "הקבוצה השניה" בעיר
          🤷🏻‍♂️

      1. לא נכנסים לרפיח . דוד סם/ג'ו לא מרשה, ובצדק. כניסה רק תביא עוד חיילים הרוגים, עוד חטופים מתים ועוד אלפי עזתים מתים . והיא לא תביא לחיסול החמאס. "ניצחון מוחלט" ? "יש כבר תאריך" ? הכל ספינים של הצורר מקיסריה.

        דריימונד נשמה טובה. עוד לא הרג אף אחד.
        חטאו היחיד – עלה לנו באליפות כשהורחק.

      1. לדעתי יכולים לעבור את ג"ס. הלייקרס יהיו במקום השישי על חשבון הקליפרס… אז לא חושב שיפגשו אותם….
        לייקרס יעיפו את אוקייסי.
        🙂
        אבל קודם כל ששי מאיו יתן אישור!

  5. דאלאס קבוצה של בעיקר שני שחקנים.מצד אחד זה טוב ששני כוכבי על כמו לוקה וקיירי הם ההתקפה שלך.כשזה עובד זה עובד בגדול.הצד השני תלות יתר בשני שחקנים.אני קורא בקורת שלדנוור יש רק חמישיה טובה וספסל הרבה יותר טוב.אם כן מה תגידו על דאלאס?
    הנטס והקליפרס בעיקר הנטס לקחו הימור שלא הצליח.לפני שהנטס פירקו את קבוצת הכוכבים שלהם,הם היו סופר מענינים.עכשיו במי תתעניין במיקאל,בתומאס שקולע כי הוא זורק בלי סוף?במקום סברינה הביאו לנו עוגיות תה לא טריות.
    הקליפרס הביאו את קוואי,שחקן סופר סופר כשהוא בריא,הבעיה זה לא קורה יותר מידי.הקליפרס צריכים רק זמן כשיש לך בעלים כמו באלמר עם מקורות לא נגמרים,הם יהפכו לקבוצה שרבים יתענינו בה.
    דריימונד זו הסיבה שבכלל מדברים על ג.סטייט ,קארי כבר לא קולע מהשלוש כמו שקלע בעבר.הם איבדו את היתרון היחסי שהיה להם בקליעה.היום כל זב חוטם קולע באחוזים מטורפים.בקיצור זה עצוב .
    הצעה לגבי דריימונד להרחיק אותו רק אחרי הטכני העשירי שלו במשחק.כשאתה מדליק נרות לעוגת יום הולדת, אתה לא מכבה אותם מיד.בכלל מה שווה עוגת יום הולדת בלי נרות,במילא אחר כך בקושי טועמים ממנה.
    לגבי ברוני אני מאמין שיוכל להשתלב בליגה.כוכב לא מצפים ממנו להיות , והוא גם לא יהיה.הוא קומבו גארד ויש תחרות עצומה בליגה בתפקיד הזה.למי אין אפילו גארד אחד טוב (וושינגטון כמובן).
    לגבי יאנג, 87% מאוהדי אטלנטה (על סמך סקר) רוצים לפרק את החבילה יאנג , מוריי.הייתי שולח את יאנג כי אפשר לקבל עליו יותר,הקבוצה שתקלוט אותו ,כמובן אם אטלנטה תשחרר אותו,תקבל אריה שהתעורר מתנומה עזה,מרגיש רעב רצח,ומת לטרוף כל מה שזז.
    הסיפור של מקונל-משום מה להשמיץ לבנים זה לא גזענות.תחליפו במשפט שנאמר לבן בשחור,וצפו למהומה.אבל להשמיץ לבנים זה משום מה גם אינטלגנטי.
    אני מרגיש עכשיו צמא, מה אתם מציעים לי לשתות?מים זה משעמם. יש לכם רעיון אחר?

  6. תודה על המעורב.
    מבחינה שיווקית שווה להחתים את ברוני. מקצועית ?ממש לא, יש הרבה שחקנים שהיו יותר טובים ממנו בקולג' (לא כזה מסובך) ובהתאם גם יהיו עדיפים במקצוענים. וכל הרעש שזה יגרום מסביב לקבוצה לא יעזור לאף אחד.
    לבחור בו בשביל שאבא שלו יבוא אליך, זה מהלך לקבוצות כמו שארלוט או דטרויט.שצריכות את השיווק והשדרוג שיביא לברון, הם גם ככה לא מתחרים על אליפות אז שיעשו כסף. לא לקבוצות כמו הלייקרס, ג"ס או בוסטון.
    בקשר לגרין – לחמומי מוח נותנים חבל יותר קצר, לא יותר ארוך, אם כבר משנים חוקים בכללם, אז להעיף אותם אחרי טכנית אחת. לדעתי הבחור כנראה סובל מדימוי עצמי בעייתי, הוא מחשיב את עצמו הרבה יותר טוב ממה שהוא באמת ונעלב כשהוא מבין שלא כולם שותפים לדעתו על עצמו.

  7. אני לא מבין מה ההיפ מקיירי, לפעמים כיף לראות אותו לפעמיים בלתי נסבל, אי אפשר לראות אותו שהוא משתולל עם הכדור במטרה לעשות איזה סל, אין לו את האינטלגנטיות של רכזים כמו סטף לילארד או דונציץ.

  8. נהיית רך וטוב לב לעת זקנה. בחירת ברוני ללייקרס תהיה נפוטיזם. אני לא אנליסט כדורסל, אבל אם קריירת המכללות לא מנבאת הצלחה בקריירת נבא, אז למה בכלל צריך מכללות? שיבחרו בדראפט מהתיכון.
    בקיצור, ברוני ישתלב באימפריה העסקית של האבא ולא יהיה שחקן כדורסל בכלל. וזה בסדר, ממילא ילד ראשון הוא חסר דרייב להצלחה, ואומרים שהמוכשר באמת הוא הבן הצעיר יותר של לברון. שימשוך עוד כמה שנים ויחכה לו. בכושר הנוכחי יש לו עוד 5 שנים כמו כלום. הבנאדם סוס.

  9. תודה מנחם.
    לא ברור מה אתה מציע לגבי גרין, לתת לו פרס על זה שהוא חמום מוח?!
    לברון גדל בלי אבא, חלק מהעניין שלו לשחק עם הבן שלו זה לגונן, להכווין ולתמוך כמה שיותר, כל מה שלא היה לו.
    טיג'יי משונל מצחיק, אבל אני מבין אותו – דאנקן רובינסון והירו לא מסוגלים לשמור עליו.

  10. תודה רבה. מעורב מעולה.
    מקונל אחד האהובים עלי.
    יש הרבה שחקנים, חלקם טובים מאוד, שלא מקבלים דקות משחק. יש גם הרבה קבוצות גרועות שמציגות שחקנים מביכים. ברוני יסתדר בליגה עם קצת/הרבה עזרה מאבאל'ה.

  11. דיוויס נפצע בעין (לדעתי אותה אחת) בסיטואציה דומה ממרפק של טרייס ג׳קסון דייויס. לדעתי הוא היה צריך לחבוש מסכה והפציעה הזו היא קצת גם שלו. כמובן שבתור אוהד גולדן אני לא מתלונן

  12. בנוגע לגרין, זה מסוג הסיטואציות של hard with, can't without. וגולדן יצטרכו להפריד בינו לבין השופטים הרבה יותר מהר ממה שהחברים שלו עשו עד עכשיו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט