גולדן סטייט ווריורס מארחים את יוטה ג׳אז + עדכון פליי-אין / שחר שרון

מסתבר שגם לנו יש ampm, מרגישים תל אביב

שעה לפני תחילת המשחק נוטיפיקציה מ ESPN, יוסטון הפסידו לדאלאס. ועכשיו זה רשמי, הווריורס הבטיחו את המקום העשירי וגולדן סטייט השנה תנסה להיכנס לפלייאוף דרך הדלת האחורית של הליגה. במקביל הפליקנס והסאנס משחקות במשחק שכנראה יותר משמעותי עבור גולדן סטייט הערב מאשר המשחק מול יוטה.

שבוע שעבר היה הקריטי ביותר עבורה בעונה הסדירה כאשר גולדן שיחקו פעמיים מול דאלאס ויוסטון כאשר הם השיגו 2/3 נצחונות והיו רחוקים אינצ׳ים בודדים משלשה של קלי תומפסון שהייתה הופכת את החגיגה של דריימונד לפחות מביכה 😬🙈

שימו לב לדריימונד שהתחיל לחגוג טיפה מוקדם מדי

בנוסף אתמול הקינגס ירדו למקום 9 אך בחמישה משחקים ונראה שלא יהיה כל כך אפשרי לרדוף אחריהם במשחקים הנותרים. ובמיוחד בעונה שבה הרקורד בחוץ הרבה יותר מרשים מרקורד הבית, אולי גם לא כל כך שווה לרדוף. בדרבי הצפון קליפורני לא יהיה דבר יותר מתוק מאשר לגמור על החלומות של סקרמנטו בבית שלהם באווירת משחק 7 שנתיים ברצף.

סטף מדליק את ה Beam של גולדן סטייט במשחק 7 בסקרמנטו עונה שעברה

גם בצד של יוטה נדמה שהקבוצה יותר בעניין לבקר בחופי קליפורניה מאשר המשחק הערב, אצלם כבר העונה נסגרה מזמן ולארי מרקנן יחד עם סקסטון קולינס קסלר ודאן חוגגים כרגע עם איזה פינה קולדה על Stinson Beach. רק מסכן סקסטון שסינג׳רו אותו לעשות ביביסיטר לקבוצה הערב.

גם אצל גולדן סטף קרי יקבל מנוחה, והאמת שהוא צריך אותה. במהלך המשחק האחרון הוא נראה עייף במיוחד ומחזיק בכאב את האגן. גם בכלל בתקופה האחרונה מאז החזרה מהנקע בקרסול הוא חווה קצת ירידה וזאת הזדמנות טובה לתת לו להכין את הגוף לקראת פליי-אין קשוח.

בנוסף גם וויגינס ממשיך להיעדר אך הערב אין סיבה להאיץ את החזרה שלו. מי שכן צפוי לחזור דרך החמישייה השניה הוא קמינגה שלאחר קצת מעל שבוע של היעדרות בעקבות פציעה בברך יחזור היום בהדרגה למגרשים.

הזריקה של קניונס עם הבעיטת צד, לקח חזק את המונח sidekick

בסן פרנסיסקו השבוע הוא שבוע המסעדות ולכן לפני המשחק הלכנו אני שגב והפלוסיות ל Chotto Mate. מסעדה יפנית על גג ב downtown. נראה שהקטע שלהם זה לשרוף קוקטלים ואוכל על השולחן כדרך הגשה. במהלך השבוע הזה הרבה מסעדות בעיר מוציאות תפריט מוזל שמאפשר להתרשם ממסעדות יקרות במחיר הרבה יותר נגיש. אנחנו קיבלנו ראשונה, עיקרית וקינוח ב40$ לראש שזה לא רע בכלל בהינתן במורכבות שהייתה במנות. בכל מקרה לא נעשה לכם כאן ניב גלבוע אבל אם בא לכם מוזמנים לעקוב גם באינסטגרם שלי.

מוזמנים לעקוב באינסטגרם לעוד תוכן כדורסל אוכל וטבע מה-Bay Area

למי שלא יודע סן פרנסיסקו היא העיר המרכזית במטרופולין שנקרא ה Bay Area בעקבות המפרץ שסביבו נמצאות כל הערים. באזור יש עוד ערים מרכזיות כמו סן חוזה וסנטה קלרה שנמצאות בדרום המפרץ והן הבית של קבוצת הפוטבול של סן פרנסיסקו. יש את אוקלנד שהייתה הבית של גולדן סטייט עד 2019, והייתה גם הבית של קבוצת הפוטבול ריידרס שעזבה לווגאס וקבוצת הבייסבול ה A's (מהסרט moneyball) שבסוף העונה תעבור לסקרמנטו עד שתסיים לבנות את ביתה החדש בווגאס גם כן. כך שאוקלנד איבדה ב5 שנים 3 קבוצות ספורט וזה בהחלט לא נעים.

מוזאיק מחוץ ל Chase Center

הרכבים

גולדן סטייט

תומפסון, גרין, ג׳קסון דיוויס, פודג׳מסקי, כריס פול

יוטה

סנדברו, הנדריקס, יורטסבן, סקסטון, ג׳ורג׳

מהלך המשחק

רבע ראשון

בהיעדר סטף וכשקמינגה נושף בעורפו על המקום בהרכב הראשון, קלי פתח את המשחק מצוין עם 3-4 מחוץ לקשת ו2 מהקו סה״כ 11 נקודות ב 7 דקות. למרות חוסר החשיבות של המשחק, ואולי בזכותו (כלומר כרטיסים יותר זולים). הקהלך דווקא נמצא בנוכחות מאוד יפה, יותר מהמחשק מול דאלאס בשבוע שעבר.

הקהל גם מאוד רועש, כנראה שכרטיסים זולים מאפשרים לקהל היותר ״שרוף״ להגיע למשחקים והאמת שזה דבר שהלוואי והיה יותר מונגש כמו שבארץ. בכל מקרה יש אוהד לידי שיכול באמת להצטרף לאולטרס של חולון.

עד סיום הרבע גולדן המשיכה לשלוט עם קמינגה שנכנס נהדר למשחק עם 8 נקודות ב6 דקות כשהסל האחרון עם אסיסט בין הרגלים מגי סנטוס.

קלי סיים עם 13 נק׳ ב4-7 מהשדה. וגולדן עם 68.2% מהשדה לעומת 45.8% של יוטה. שאצלה הקלע המוביל הוא ג׳וזאנג(?)

פודג׳מסקי עם סל על הבאזר לסיום הרבע הראשון

סיום: 41-28 גולדן סטייט

רבע שני

אין לי הרבה מה להגיד על המשחק, קצת נקודות חיוביות מהתקופה האחרונה. קוון לוני נראה יותר טוב, כנראה שהיה צריך מנוחה. השופטים עדיין נגדנו, החגיגה של סטף כשהוא סוף סוף קיבל עבירה במשחק מול יוסטון בהחלט מוצדקת.

בחזרה למשחק, גולדן סטייט ממשיכה לאט לברוח במיוחד עם קלי ולוני יחד על המגרש כשקליי כבר עם 20 נקדות ב11 דקות משחק ב7-10 מהשדה ובינתיים הוא ממשיך את רצף המחציות הראשונות הנהדרות שלו. וב6:02 כריס פול עם שלשה מאסיסט הוקי יפה של קלי לגרי פייתון שעם אסיסט משלו סידרו לגולדן יתרון 20.

בחצי השני של הרבע יוטה הצליחה לאכול לאט לאט בהפרש כשהמחצית מסתיימת ב68-54. קלי עם 25 נקודות ו5 שלשות בתצוגת וינטג׳ שנקווה שתמשיך גם במחצית השניה. אצל יוטה ג׳ונזנג עם 22 נקודות ו6 שלשות שנראה לי כבר שבר את שיא הקריירה שלו לנקודות ושלשות למשחק.

סיום: 68-54

רבע שלישי

קלי וטרייס ג׳קסון הגיעו גם לפתיחת הרבע הזה כשקלי עם השלשה השישית שלו במשחק מעלה את היתרון ל23 כשנותרו עוד 8 דקות לסיום הרבע. אני מצידי גיליתי את הסודה בוטיק הזו שנמצאת בדיוק מאחורי יציעה העיתונות ועכשיו אני מכורררר

ההפרש שוב ירד ל14 וסטיב קר לקח טיימאוט שאירגן לנו מופע קוסמים נהדר בהפסקה

הטיימאוט עשה את הקסם שלו וגולדן הגיבו עם 5 מהירות 🙂

הסל האחרון של לוני גרר את קריאות הLOOOONNNN שנשמעות בדיוק כמו BOOOOOOO. אני מקווה שלפחות הוא יודע שזה מאהבה 🫶🫶🫶

בסיום הרבע קמינגה ומודי החטיאו שניהם וזה ״רק״ 20 הפרש, אבל בעונה כמו של גולדן השנה עדיין הכל פתוח. למרות שהיום לא נראה שהקבוצה השניה רוצה מדי. קלי עם 32 נקודות ב 22 דקות ב 12-21 מהשדה ו 6-11 לשלוש. אם המשחק ימשיך כך כנראה שהוא עוד לא יצטרך לשחק עוד הרבה הערב.

סיום: 97-77

רבע רביעי

נפתח טוב אצל יוטה עם ריצת 8-2 כשכלום לא נכנס עבור גולדן, אולי דיברתי מהר מדי?! ב7:22 לסיום ההפרש יורד שוב וזה רק 12. כמה שהיינו בסרט הזה העונה נקווה שהלילה לא יהיו הפתעות. בכל מקרה הקהל לא מאמין ביוטה, או שלא רוצה לראות עוד הפסד מתמסמס מול העיניים, ולפחות חלקו כבר החל לעזוב לפני הפקקים.

מהטיימאוט מי שחזר חד בשביל לסגור את המשחק הוא מוזס מודי שעם סל חשוב ועצירה הגנתית הצליח ליצור טיפה מרווח מיוטה.

משם עד סיום המשחק היה גארבג׳ טיים שהתחיל באופן רשמי בטיימאוט ב3:31 וורירוס

הרכבים סוגרים (לא כולל גארבג׳ טיים)

גולדן: פודז׳, כריס פול, מודי, פייתון, לוני

יוטה: סנסבראו, הנדריקס, ג׳ורג׳, בזלי, ג׳וזנג

בלטו

גולדן

קלי תומפסון: 32 נקודות ב6-13 לשלוש ו 12-23 מהשדה ב28 דק׳

קמינגה: 21 נק׳ ב 9-11 מהשדה עם דאבל דאבל של 10 ריבאונדים ב 27 דקות

יוטה

ג׳ונזנג: 27 נקודות עם 7-8 לשלוש ו 9-12 מהשדה. הכל שיאי קריירה

ג׳ורג׳: 22 נקודות עם 7-14 מהשדה

לסיכום

משחק וינטג׳ של קלי בשלושת הרבעים הראשונים, קמינגה חוזר ונראה מעולה. כל ניצחון כשסטף נח הוא מבורך, ומעכשיו עד סוף העונה אפשר להוריד הילוך ולהתכונן לקראת פליי-אין קשוח

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. תודה על הסיקור מהשטח + הסקירה הכללית של השטח, למרות הקושי והמחסור בכוכבים ודרמה.
    מכונת הסודה הזו באמת הייתה ההיילייט של האירוע.
    הרכב הברזים
    מי בסנטר ומי בכנפיים
    המגוון
    וכמובן, האיכות ברגעי האמת, שכפי שציינת עמדו בה בכבוד.
    בקרוב אצלנו בפריפריה
    🙂

    1. לא יודע אם הרכב אבל מקווה בשבילו שיהיה חלק קבוע מהרוטציה. האחוזים שלו לשלוש השתפרו מאוד השנה ונראה שהוא מתחיל להבין את התפקיד שלו בקבוצה או בכלל כשחקן NBA.

  2. Hoops!! There it is!!!!
    !!!Hoops there it is
    תודה שחר! תמשיך ככה!
    ידעתי שאתה מסוגל לעריכות ווידאו כמו של הקינוחים…
    השמיים הם הגבול עבורך. תנסה ליצור קשרים באולם…לך תדע תשיג איזה ראיון עם מישהוא…
    לא הלכת עם כפכפים אבל סולח לך! 🙂 SoCal Dude!!!

    עד המשחק הבא!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט