מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.הוספת תמונה או איור לתגובה שלך

שמתי לב שלאחרונה נוספו מגיבים חדשים ללא תמונה או איור לתגובתם. אנא קחו 5-10 דקות מזמנכם והוסיפו תמונה או איור לתגובה שלכם, מבצע שיופיע רק בהופס. אגב, זה נכון גם לגבי כמה מגיבים וותיקים מאד שמשום מה לא מוסיפים תמונה של שחקן אהוב או איור לשמם!

אנא כנסו ל-GRAVATAR.COM וכל ההוראות (הפשוטות מאד!) שם

יהיה כיף לראות אותך בפעם הבאה עם תמונה או איור לצד שמך.

תודה גדולה ממני.

מנחם

2. הלייקרס מנצחים וזוכים בפרס: עלייה ב-STANDING, ו-AD עוד אומר – "AND WE ARE HAVING FUN"

לצערי הרב, הלייקרס עפים על כולם

הפוסט ב-ESPN מופיע עם הכותרת – 'Confident' Lakers finally see rise in standings. האמת הפשוטה (והכואבת עד אין קץ!) היא שהלייקרס משחקת עתה את הכדורסל הטוב ביותר שלה העונה. למעשה – ואלוהים יסלח לי על מילים אלה – היא משחקת עתה את הכדורסל הטוב והמושלם ביותר בין כל קבוצות הליגה.

אני מבקש סליחה ומחילה על מילים אלה שזה עתה הקלדתי. אני מרגיש רצון עז למחקן אבל עוד בתחילת קריירת הכתיבה שלי החלטתי שאפילו אם אני שונא, מותר לי להביע את שנאתי אבל את האמת תמיד אביע, ויהיה הכאב אשר יהיה.

הנצחון בשבת 97-116 על קליבלנד החזקה הראה את הלייקרס האמיתית, הנוכחית, והעכשווית. הנצחון היה מס' 9 בעשרת המשחקים האחרונים, והוא העלה את הלייקרס עד למקום 8 במערב – 33-45 עם ארבעה משחקים לסיום העונה, והלייקרס רק 2 משחקים ממספר 6, הפיניקס סאנס.

"אנחנו עתה מאד בטוחים בעצמנו", אמר אנטוני דייויס אחרי עוד משחק מעולה של 22 חיצים, 13 תפוזים, 6 בלוקים, ו-3 גניבות.

אפילו שללייקרס אין סיכוי מעשי להגיע למקום ששי, מיקום 7-8 בפלייאין הוא יתרון עצום על מקום 9-10 כי הוא מבטיח לקבוצות ב-7-8 שתי הזדמנויות להשיג מקום בפלייאוף. תנצח, ואתה במקום שביעי בפלייאוף, מוכן למשחק ראשון בפלייאוף. תפסיד את האחד – ואתה משחק נגד מנצחת 9-10 לקביעת המקום השמיני בפלייאוף.

המשחקים הנותרים של הלייקרס הם משחקי בית נגד ה-1 במערב, מינסוטה טימברוולבס היום (אמש), ונגד מס' 10 גולדן סטייט ווריורס ביום שלישי, ואז משחקי חוץ נגד ממפיס גריזליז ביום ששי ונגד ניו אורלינס פליקנס ביום ראשון.

AD אמר את המילים האחרונות שרציתי לשמוע באות מאיזה שהוא לייקרי. הוא אמר: "ההבדל הגדול ביותר בקבוצה עכשיו מאשר שהיה עד עכשיו הוא ש-…

"WE ARE HAVING FUN"

הוא הוסיף:

"We're holding each other accountable. If somebody messes up we're yelling, screaming at him. But nobody is taking it personal. Because we all know what we're here for, to try to win. So we're having fun, we're having a great time out there playing basketball, and we're staying together."

קוס אמעק. מילים כדורבנות.

3. הפליי-אין יכול להיות DISASTEROUS עבור הווריורס

(הפוסט שלי מבוסס בחלקו על Warriors take on Jazz in pursuit of better seeding (msn.com))

לווריורס – 35-42 – כמו ללייקרס, כל משחק מהארבעה הנותרים הוא חשוב ביותר. נתחיל במשחק הלילה (אמש) נגד יוטה ג'אז. אבל בעוד שהלייקרס מסתכלת קדימה על כיצד לצאת מהפליי-אין לפלייאוף, הווריורס – מקום אחרון בפליי-אין נכון לעכשיו (לפני משחקי הלילה – אמש), דואגת להישאר בפלייאין (הדאגה כבר איננה מבחינה זאת כי היא תישאר; יוסטון אחריה היא 39-38, והווריורס נשארת בפליי-אין אפילו תיאורטית)

לצטט מהמאמר, זה המצב:

The team has made the trek to the top several times before, but the conditions are quite severe in 2024. A plethora of younger contenders and superstars crowd the mountain, forcing Steph Curry and company to rely on their experience and chemistry to carry the day. The Warriors’ talent alone is not enough to propel them past the competition.

אפילו שהיא נשארת (מעשית, אפילו שעדיין לא תיאורטית) בפליי-אין, ישנם לה מכשולים מתישים – GRUELING OBSTACLES – לאורך כל הדרך. היא חייבת לסמוך על הנסיון, והמוניטין של סטפן קרי, קליי תו'מפסון, ודריימונד גרין, נגד הכוכבים הצעירים בכל משחק.

אני מוכן להסתכן ולהצהיר – –

אם הווריורס לא מצליחה להגיע לפלייאוף מהפליי-אין, זה יהיה הסוף המוחלט של הדיינסטי שלה.

הווריורס נמצאים שני משחקים אחרי סקרמנטו למקום תשיעי. אמנם יתרון בית הוא חשוב, ולווריורס לא יהיה אותו, אבל הם היו העונה טובים יותר בחוץ מאשר בבית.

'שטויות' כאלה לא מעניינות את הלוחמים. הדבר היחיד המעניין אותם זה להגיע לפלייאוף, וכאן השאלה הגדולה:

האם לווריורס סיכויים הגיוניים להגיע לפלייאוף?

אילו הייתי מומחה NBA – ואני מגדיר את עצמי כ'מומחה קטן' – הייתי אומר שלא.

אבל אילו הייתי חייב להמר, אז כאחד שמכיר את סטפן קרי וקליי תומפסון לא הייתי מהמר נגדם. מפגש נגד הלייקרס ב-9 נגד 10, אבל אז – כמו הלייקרס – המנצחת ביניהן תצטרך להיאבק נגד פיניקס סאנס בחוץ, וזה יהיה מבצע קשה ביותר: דווין בוקר וקווין דוראנט הם כמעט UNSTOPPABLE – אוקיי, 'בלתי ניתנים לעצירה', ובראדלי ביל הפך לאופציה שלישית יעילה מאד, וגרייסון אלן משחק את הכדורסל הטוב בחייו.

סיבוב שני של 'נצח או לך הביתה' נגד הסאנס עלול להיות הסוף של זאת שתעלה מהפלייאין.

(ואגב, אפילו אם הווריורס – או הלייקרס – תעלה לפלייאוף, סיבוב ראשון נגד הדנבר נאגטס הוא אפשרות אמיתית. ולהגיד לכם משהו בסוד? מינסוטה היא עכשיו ראשונה במערב. אני בטוח שיהיו בסוף הפסד אחד או שניים בכוונה למנוע מקום ראשון במערב, ומפגש נגד הווריורס או הלייקרס בטוב מ-7).

4. דוריאן פיני-סמית' משחק לעיני אביו לראשונה אי-פעם

בלוח המשחקים זה היה משחק מספר 78.

אבל עבור דוריאן פיני-סמית' היה זה בוודאי המשחק החשוב ביותר בחייו: הייתה זו הפעם הראשונה בחייו שאביו חוזה בו משחק כדורסל. הוא ראה את בנו מוביל את הנטס לנצחון (של COMEBACK) על דטרויט 103-113.

אבל היה במשחק הזה דבר חשוב בהרבה מהנצחון, כמובן. אחרי שאביו ריצה 28 שנים (מתוך 44) על:

Elbert Smith was convicted in 1996 of second-degree murder, malicious wounding and commission of a firearm in the shooting death of Willie Anderson II. He was sentenced to 44 years in prison.

The Dallas Morning News reported that the Mavericks helped work for Smith's release while Finney-Smith played for the team. The Virginia Parole Board voted unanimously in July 2023 to release Smith, and he was released in December.

אלברט סמית' בן ה-52 היה בברקליס סנטר בשבת לחזות בבנו משחק כדורסל לראשונה מאז ראה את בנו לאחרונה מאז היה ילד קטן.

הבן דוריאן, שלא זכר את אביו, אמר:

"It's exciting," the Nets forward said before the game. "It's exciting knowing it's [going to] be his first time ever seeing me play in person. But definitely want to get his win for him, so just try and focus on getting the win."

5. לפתע ישנם לקטליין קלארק שונאים

קטליין קלארק היא הדבר החם ביותר בכדורסל הנשים, ובכלל הפכה לאייקון שווה לגברים הפופולרים בכדורסל. היא הובילה את אוניברסיטת איובה לנצחון אדיר על LSU הפייבוריטית, ואז הובילה את איובה למשחק הגמר של הפיינל פור כשהובילה את איובה לנצחון על יוקון, האייקון של כדורסל המכללות בארה"ב.

היום, בפיינל נגד סאות קרולינה (שבלאס ווגאס הייתה פייבוריטית ב-9.5 נקודות לנצח את איובה) היא הובילה את איובה לרבע מצויין של 18 נקודות וחצי של 23. היא סיימה עם 30 נקודות אבל 'רק' עם 10 מ-28, כולל 5 מ-13 מהטריי בהפסד 75-87. סאות קרולינה עלתה עם קבוצה 'שחורה' (רק לבנה אחת). איובה עם קבוצה 'לבנה' (רק שחורה אחת). מיד הופצו בסושיאל מדיה ליכלוכים עליה כיצד היא 'נכנעה לשחורות'.

הראשון שמיד עלה על זה היה לברון:

.

6. מה קרה לברוך רבין? לאן הוא נעלם? אני מקווה ששלומו טוב והוא סתם מבלה במכסיקו!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. תודה מנחם
    לגבי רובין, גם אני חושש לו וכבר ציינתי את זה מספר פעמים.
    אחד המגיבים החביבים עלי ונראה שאדם טוב כי למרות שנכנסו בו לא מעט, שמר על פאסון וענה לגופו של עניין ולא לגופו של אדם.
    מקווה כמוך שהוא בסדר.
    .
    לדעתי גם לייקרס וגם ג"ס יהיו בפלייאוף. מי שתשחק מול דנוור בריאה תעוף בסיבוב הראשון.

    1. איזה שטויות,באמת נראה לך שאם הלייקרס ישחקו בפליאין אז הם יפסידו בכוונה כדי לא לקבל את דנבר ולשחק עוד משחק על כל הקופה כנראה מול גולדן סטייט ?

  2. תודה על המעורב,
    אל פחד מנחם, הלייקרס יתפרקו בדרך.
    כל עוד לברון משחק שם, הם מקוללים.
    הווריורס גמורים כדת וכדין, יעברו סיבוב ויעופו? כוסות רוח למת.
    הבעלים יסרב לשלם את הקנסות מהר מאוד.(הם בדרך לפירוק באחור של 3 שנים)

  3. עד כמה שתיעבתי את הגרסא הנוכחית של המבריקס, עכשיו מתברר שמדובר במועדון בזוי עוד יותר ממה שחשבתי.. מה הלאה, שיעבירו תרומות למחבלי הנוחבה?

    1. סתם שיהיה לך קצת רקע, היה בן 22 כשזה נעשה, הנפגע התחיל לירות, עוד בן אדם שהיה איתו הודה בעבירה וקיבל 5 שנים בלבד, הוא שמע לעצת עורך דינו והלך למשפט בוורגיניה בשנות ה90 כי האמין שיצא זכאי, מסתבר ששחור בשנות ה90 פחות אמין לחבר מושבעים שנתן לו את העונש המרבי.
      בארץ על עבירה כזאת היה יושב 15-20 שנים

  4. קלארק אדירה וחוויית כדורסל נדירה, אבל הסריחה בגדול בדקות האחרונות היום כשהיה להן עוד סיכוי מסוים לחזור. ריספקט לסאות' קרוליינה שסיימה עונה מושלמת ללא הפסד

  5. אחלה מעורב
    אז הלייקרס נכנסים לנעליים של מיאמי, רק במערב?
    הקבוצה שאף אחד לא נתן לה סיכוי והגיעה לגמר….
    🤣

  6. אתמול קראתי לניו אורלינס וסקרמנטו להתעורר,הם אכן ניצחו וזה טוב הלייקרס עדיין לא מצליחה להכנס לקרב של 7 מול 8 בפלייאין.פניקס עוד יכולה להתגלגל לפליי אין.עכשיו שימו לב מי המשתתפים הצפויים בטורניר הקצרצר.קארי, תומפסון,לברון, דייויס,סבוניס , פוקס,דוראנט, בוקר, ביל.חלק מרשימה זו לא ישרוד את הטורניר ויסיים את העונה.ואנו מדברים על הקצפת של הליגה.
    אבל אולי חלק ממה שכתבתי לא יקרה כי יש עוד 4 משחקים לסיום.

  7. ג'ימי לוייד למי שמכיר, הכיר.
    יכול להיות שההורים עשו אותי אחרי מסיבה בטכניון בה הוא הופיע ושר?
    30 שנה אחרי כן ראיתי אותו בפסטיבל הכלייזמרים בצפת שר את יידשע מאמע. כמה חודשים אחרי כן אפילו שוחחנו במונית טרנזיט קו 5 בתל אביב. הוא היה מצחיק ושערו צבוע זהב.
    היה אישיות חיובית וחייך בכל מקום.
    מי שמעוניין לתרום, אני תרמתי ומקווה שגם הוריי יתרמו.
    https://giveback.co.il/project/78319?fbclid=IwAR3ns9Xk8HnB2bFIrGxAqX5dsi-k7SIAtFH-LL0SCxjsdJOTOdtbzMZ6Ns8_aem_AYhhU8_1PMxdhIyjwQtlaPGqO4QAfhd7ggoEED3KH6ItBvN_sQaWNrh8md2g5b0V-gqCHQMgnc0ugCmIjzkmCkmw

כתיבת תגובה

סגירת תפריט