אירועי דיומא – 07.04.2024 – אופניים ושחמט

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

מירוץ פאריס-רובה

עונת הקלאסיקות נמצאת בנקודת רתיחה, והיום אנו מקבלים את המונומנט השלישי של העונה ואחד המירוצים הקשים ביותר עלי אדמות – מירוץ פאריס-רובה. המירוץ, הזוכה לשלל כינויים כגון "מלכת הקלאסיקות" או זה היותר משקף "הגהינום של הצפון", משתרע על 260 ק"מ החל מפרברי פאריס ועד לעיירה הצפונית רובה. אלא שהקושי הרב במירוץ טמון בקטעי הפאבה המרוצפים לאורכו, 29 למען הדיוק, הרבה יותר מאשר כל מירוץ אחר. התוואי הנ"ל, מלבד העובדה שהוא שובר את רגלי הרוכבים (ועם מזל לא יותר מכך), שובר גם את הדבוקה לרסיסים. הסיום עם שני סיבובים בוולודרום של רובה גם הוא נכנס לפנתיאון של הענף, ואם יהיה לנו מזל, אזי נזכה לראות מספר רוכבים נכנסים לשם ומבצעים את מרדף החתול והעכבר האופייני למסלול. השנה מארגני המירוץ הציתו מחלוקת בקרב הרוכבים, כאשר הוסיפו פניית פרסה לפני יער ארנברג, על מנת להאיט את הרוכבים לפני המקטע הקשה ביותר של המירוץ, וכל זאת מסיבות בטיחותיות כמובן (מה שלצערנו מקבל תשומת לב רבה בימים האחרונים).
אשר למתחרים, הרי שהפייבוריט הגדול ביותר הוא כמובן אלוף העולם, מתיו ואן דר פול, שינסה להיות הראשון מאז פביאן קנצ'לארה ב-2013 לזכות בדאבל של הטור של פלנדריה ופאריס-רובה. מלבד העובדה שתעזור לו ההיעדרות של יריבו העיקרי, וואוט ואן ארט, הרי שההשתתפות של חברו לקבוצה, יאספר פיליפסן, שהגיע שני אחריו בפעם הקודמת, תגרום לכאב ראש ניכר אצל המתחרים. מבין המתחרים, מאדס פדרסן נתפס כזה שאמור לתת לאלוף העולם את הפייט הרציני ביותר על הניצחון. טום פידקוק הוא עוד רוכב המצוייד היטב בסט הכישורים הנדרש עבור זוכים במירוץ זה. אצל קבוצת יומבו-ויסמה הדואבת, כריסטוף לאפורט חוזר ממחלה על מנת לנסות ולהחזיר מעט את החיוך לפרנסי הקבוצה. קונג, פוליט, בטיול, קריסטוף, וולנס ולאמפר אמורים גם הם לדבר כאן חזק. קבוצת IPT תגיע לכאן בהרכב לא שגרתי משהו, הכולל את הוגו הופשטטר, טום ואן אסברוק ונדב רייסברג. הקבוצה הישראלית אף משכה את תשומת הלב עם העובדה שתגיע למירוץ עם אופניים המותאמים לעפר, החלטה מעניינת. שידור ביורוספורט מ-11:30 (צפוי להסתיים ב-18:30).

שחמט – תחרות המועמדים – סיבוב 4 / אהרן ברלין

21:30 שעון ישראל

אחרי הסיבוב השני והמופרע שחילק את הטבלה לשניים, הגיע היום השלישי לתחרות וחילק את הטבלה לשלושה. האנרגיות של יום אתמול היו נמוכות יותר מאלה של זה שקדם לו והשחקנים, למרות שעדיין לא מפסיקים להפתיע בהכנות שלהם לפתיחה, הלכו על עמדות סולידיות יותר. מתוך ארבעת המשחקים ששוחקו רק אחד נגמר בהכרעה כאשר מלבדו היה רק עוד משחק אחד שהיה לו פוטנציאל להתפוצץ. היקארו, מתוסכל מהסיבוב הקודם וההפסד הדי-אכזרי לווידית, הגיע לשחק בכלים השחורים מול השחקן החלש בתחרות ניג'אט אבאסוב. למרות שהוא נמצא נקודה שלמה מאחורי המובילים הוא החליט ללכת על הגנה סלאבית, פתיחה סימטרית ולא מסוכנת שלא השאירה לו הזדמנויות לאורך הדרך והמשחק בין השניים נגמר בתיקו יחסית מהיר. קרואנה הקריב רגלי עם הכלים השחורים מול פירוז'ה בליין יחסית נדיר של הסיציליאנית הסגורה, החזיק בשני רצים די אקטיביים אבל שני הצדדים לא מצאו כיוון שיוביל אותם לניצחון והמשחק נגמר בתיקו יחסית מהיר. התיקו שהראה קצת יותר ניצוצות היה בין גוקש בכלים הלבנים לנפו בכלים השחורים (שניהם בראש הטבלה עם ניצחון אחד) כאשר כבר במהלך ה 12 של גמביט המלכה הנדחית שני הצדדים החליפו מלכות בעמדה שהייתה עם ייתרון קל לגוקש. ההודי נכנס לבעיית זמן וניסה לפשט את העמדה אך איבד את הייתרון ואפשר לנפו לייצר fortress שהוביל את שני השחקנים להסכים על תיקו, לא לפני שהשחקנים התעצבנו על תקלה שהייתה בשעון. במשחק הרביעי ווידית הגיע עם כל המומנטום לשחק בכלים הלבנים מול פראג שספג הפסד במשחק קשוח מול גוקש בסיבוב הקודם, ואם אצל היקארו ראינו רצון לשחק סולידי ולהשיג חצי נקודה בטוחה אחרי הפסד הרי שהבחור הצעיר מהודו הגיע בגישה שונה לגמרי. ההפתעה הגיעה כבר במהלך הרביעי של פתיחת רוי-לופז, אז פראג לתדהמת כולם ביצע מהלך ששוחק מעט מאוד ומשאיר את המלך שלו פרוץ. ווידית שיחק את המהלכים הבאים בדיוק מופתי אבל התפתה לקחת רגלי, מה שהוביל לשיפור העמדה של המלכה השחורה. שני השחקנים הספיקו להחליף טעויות כשלבסוף רצף שגיאות של ווידית עם זמן מועט על השעון (3 דקות ל 6 מהלכים) השאיר אותו עם צריח ורגלי מול צריח ושלושה רגלים של פראג, מה שהוביל לכניעתו. התוצאה – שלושה מובילים עם 2 נקודות מתוך 3, שניים באמצע עם נקודה וחצי ושלושה בתחתית עם נקודה אחת.

הטבלה לאחר שלושה סיבובים

משחקי היום (לבן-שחור)

הסיבוב של היום יהיה בסימן "הוותיקים מול החדשים" כאשר ארבעת השחקנים שלא שיחקו בעבר במועמדים יפגשו שחקן עם ניסיון בתחרות.

היקארו נקמורה (1) – פראגנננדה (1.5)

משחק חשוב עבור היקארו שחייב לנצל את המשחקים שלו בלבן כדי להדביק את המובילים. פראג בינתיים משחק באופן אגרסיבי ולא אופייני ושווה לראות אם ימשיך כך גם כשהוא נמצא במרכז הטבלה ועם הכלים השחורים. נהמר שהמשחק ילך לתיקו.

יאן נפומנישצ'י (2) – ווידית גודג'ראת'י (1.5)

רכבת ההרים של ווידית ממשיכה אחרי ניצחון משכנע בסיבוב השני והפסד כואב בשלישי ואם יש משהו שנפו אוהב זה לשחק מול שחקנים שנמצאים בחוסר איזון. ניצחון לרוסי.

פביאנו קרואנה (2) – גוקש (2)

שניים מתוך שלושת המובילים ראש בראש. קרואנה יבוא לנקום על ההפסד באולימפיאדה של 2022 ועם הכלים הלבנים בהחלט יש לו סיכוי לעשות זאת. בכל זאת לאור העובדה ששניהם מובילים אסתפק בתיקו במשחק שהולך להיות מעניין כך או כך.

ניג'אט אבאסוב (1) – עאלי-רזא פירוז'ה (1)

כל משחק נגד אבאסוב חייב להיתפס כהזדמנות ואני בטוח שלמרות שהוא בכלים השחורים פירוז'ה יראה את המשחק הזה כקריטי להמשך דרכו בתחרות. אני מעריך שכך יקרה ונראה את פירוז'ה (שאוהב מאוד לשחק מול שחקנים מהדרג הזה) לוקח את הנקודה ומשאיר את אבאסוב בתחתית.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 70 תגובות

  1. למעוניינים בכדורגל
    היום ה"דרבי" של גלאזגו
    הריינגרס נגד הארטס בשעה 14.
    ב 5 וחצי יונייטד מארחת את ליברפול למשחק העונה?….
    הסיטי וארסנל יצפו בתקווה וגם אוהדי היונייטד שקצת אמביוולנטיים פה…
    מסתבר שהמאמן טן קיבל הבטחה שיאמן ביונייטד גם בעונה הבאה.

    1. איזו דרמה מטורפת בגלזגו
      כשהריינגרס שלטו בחצי הראשון הבקיעו 2 כולל פנדל אבל ריינג'רס לא נכנעו והבקיעו בעצמם פנדל ואחרי כן השוו כמעט בדקה התשעים רק כדי לטוף גול דקה אחרי. הסלטיקס חשבו שניצחו וסגרו את האליפות אבל בסוף ההארכה הריינג'רס השוו.
      וואו.
      לריינגרס משחק חסר בו הם יכולים לצמצם את הפער לנקודה.

      1. גלזגאו עכשיו בפיגור נקודה אם תנצח תעלה לפסגה מחזור אחד לסיום העונה הסדירה
        אח"כ פליאוף עוד 5 מש
        מובטח עוד משחק גדול שסביר ששוב גלזגאו תארח

  2. תודה פאקו.
    .
    לא קל להיכנס לענף הזה מעבר לטור דה פראנס.
    קלאסיקות ומונומנטים נראים בעין בלתי מזוינת כצ'עמום – אין עליות אלפיניות, נופי השדות פחות דרמטיים, וכשמבינים שבלגים מתלהבים מזה…נו, מה נאמר.
    אבל אנחנו כבר יודעים מספיק בשביל להיות צמודים למרקע, ובקושי לקום לפיפי ובירה.
    .
    לא התעמקתי מה בדיוק השינוי בכניסה לארנברג, אבל אני מניח שהתלונות הן יותר על עצם השינוי מאשר על מהותו.
    (אם זה היה מרוץ ספרדי הייתי חושד הרבה יותר. ר' שבוע שעבר כדוגמה כואבת)
    .
    ציינת שהיית שמח לראות את המרוץ מוכרע בספרינט בולודרום.
    אני פחות מתחבר לזה; נכון שזה ייחודי בנוף מרוצי הכביש, אבל אני יותר אוהב את הכבוד שמקבל רוכב מוביל יחיד בהקפה וחצי שם. גם יותר מרשימה אותי התקפה ארוכת טווח, או בריחה של כמה שניות בתזמון מוצלח מאשר ספרינט. לא אוהב ספרינטים, בקיצור.
    .
    אתמול היה פריז-רובא נשים.
    ניצחה אלופת העולם הבלגית לוטה קופקי (בספרינט סיום..). היא בכושר מפלצתי לאחרונה, ולמעשה עוד מהעונה שעברה (ואולי יותר, אני לא מספיק עוקב).
    מישהו מוכן להמר נגד כך שגם בגברים תנצח חולצת הקשת?
    .
    תמיד מעניין לראות איזה טכנולוגיות קבוצות (ויצרני האופניים) מכינות למרוץ הזה.
    מעבר לניואנסים כמו רוחב צמיג או כידון, יש גם דברים קצת יותר מסעירים – מערכת לשינוי לחץ אויר נשלטת מהכידון, למשל.
    https://www.bikeradar.com/news/2023-paris-roubaix-scope-atmoz

    1. בנוגע לשינוי בכניסה ליער ארנברג, אז בימים כתיקונם הכניסה לשם היא לאחר ירידה, מה שאומר שנכנסים למקטע הקשה והמסוכן ביותר של המירוץ במהירות שיכולה להגיע ל-70 קמ"ש, שזה מן הסתם מסוכן. הויכוח כאן הוא לא על עצם השינוי אלא בהחלט על מהותו – ברור שרוכבים חזקים יאהבו אותו הרבה פחות. מתיו למשל שאל אם מדובר בבדיחה ברגע שזה התפרסם.

      1. הסיבה לזה שאני רוצה מיאוץ בוולודרום זה פחות כי אני אוהב את זה (זה נחמד ופיקנטי), ויותר כדי לראות שתהיה לנו תחרות עד הסוף, ולא התרחיש שכולם חושבים שיקרה.

          1. נראה ?
            הקבוצה הצהירה שאין לה מקום בשבילה ,קבוצת חמודות הולנדית לנשק את האצבעות הכוכבת שלנו
            ניצחה את הטור ואין לנו מקום בשבילה בקבוצה כי כבר החתמנו מחליפה עבורה :
            איזו נאמנות מופלאה….
            רק להחליף את השם לוויסמה ולראות איך וויסמה עשתה לרוג אותו דבר , ורק להיזכר במעללי ראבונבק
            היום וויסמה ,עם ראסמונסן ביום לפני האחרון בטור , השורה התחתונה אין חדש תחת השמש …

      1. בדיוק כמו תחרות שחמט :
        גם לא מספיק לצפות כמה שעות , צריך במקביל לקרוא שידור טקסט כדי להבין מה עוד קורה בדבוקה , למתחרים יש את הרדיו טור , והנחיות מהמנהלים שנמצאים במירוץ עם הרכבים בפועל , עם מחשבי תיזמון כך שהם יודעים מהה קורה כל רגע ,לדוגמא אותו קטע בגירו בו דנילו די לוקה היה
        המוביל הווירטואלי של המירוץ
        בעליה ,ובו בזמן ברוניל עצר את איל פלקו שלא יגיב להתקפה :
        בסיום העליה נתפסו לדי לוקה השרירים כך שלא רק שאיבד את המקום השני אלא גם בכלל את הפודיום וסאבו שייט לו לניצחון , העוקץ הפסיכולוגי
        נוטרל בשל מחשב התיזמון של ברוניל אשר זיהה די בקלות כי
        מהירותו של די לוקה חורגת מהיכולת האנושית.
        בדיוק מה שנדרש היה מהמתזמנים של וויסמה שבוע שעבר ,רק שאלו לא מנהלי מירוצים אלא אוסף של לא ברור מה….

  3. השאלה לגבי מתיו האם הוא גם משתתף בתחרות המועמדים בשחמט בו בזמן ?
    אגב מאז פיטר סאגאן לא היה מעולם בדבוקה רוכב שלא רק שיכל לנצח את הרוביא אלא גם יכל לנצח תחרות פעלולים הרמות גלגלים, קפיצות ארנב קפיצות על גלגל אחד אחורי או קדמי רכיבת מניואל וכולי ברמה של דני מאגאסאקיל לא פחות , סאגאן הדגים את כישוריו בכל הזדמנות
    להלן הרמת גלגל בעליה בקטע
    בטור בו רוכבים אחרים שובקים
    והוא עסוק בלבדר את הקהל ,
    או בלקפוץ מעל אי תנועה בדרך
    לזכות בניצחון בקלאסיקה:
    ביצועים. מדויקים ברמת אולר שוויצרי , מתיו יודע לבצע אותם דברים ,אך הוא מוכוון מטרה , ופחות עסוק בלבדר את הקהל .
    בקשר למרחק 260 קמ לא חושב
    שמתיו ערוך ומוכן הפעם למירוץ הזה .
    שוכחים תמיד כי הוא הרוכב העמוס ביותר שיש , הטקטיקה הקבןצתית בפלאנדרס הבריחות
    המוקדמות שיחקו לטובתו,אם
    רוכבי וויסמה ופטרסן יפעילו את הראש הפעם , דבר שבהחלט לא צפוי שיקרה אז למתיו יהיה קשה הרבה יותר .
    מאחר ואיני נביא יכול לומר כי אם מתיו מוכן אז הטא הפייבוריט ,אך לא חושב שהוא מוכן , אם יברח יקח
    אם לא יצליח לברוח אז המירוץ יוכרע בוולודרום הפעם בדומה להכרעה בספרינט של פיליפ זילבר
    מול נילס פוליט לפני עידן ועידנים .
    האם מאדס פטרסן הצליח בתהליך ניקוי הראש שלו :
    לא בטוח חושבכי פדרסן ווויסמה
    יחזרו על טעות ההתקפה המוקדמת ,רק הפעם הרבה יותר מאוחר , קבוצןת נוספות ישחקו בפסיכולוגיה שלהם וישלחו פתיונות, שורה תחתונה יהיה מעניין
    מערכת ניפוח האוויר מענינת בקטעי עפר להבנתי המערכת מענינת הרבה יותר לסטראדנ ביאנקי ,ופחות לקטעי הפאבה בהן
    נדרש לחץ מלא בצמיגים למניעת תקרים .
    בגדול יש תמיד המצאות מענינות
    לגבי ההאטה , השאלה איך היא תתבצע ,לא מספיק להכין פנינ צריך רכב מוביל שעוצר מאט את הדבוקה , לא סומך על הצארגנים של הפריז רוביא יותר מאשר על מארגני הטור הבסקי ,רק לזכותם יש לומר כי עשו את הנדרש ליידע
    את הרוכבים ,בניגוד למארגנים הבסקים .
    שיהיה למתיו בהצלחה גם ברוביא וגם בתחרות השחמט המקדימה:
    כשיש אופי רוכבים מובילים כבר הוכיחו כי ניתן להפוך את החיסרון
    ליתרון במיוחד כאשר היריבים רועדים מפחד , מתיו הביא עצמו לרמה הזו בזכות ולא בחסד .
    שיהיה בהצלחה ,לו ולמאיץ שלו שהואזה שלהבנתי יקח הפעם .

  4. תודה אם כבר דובר על כדורגל אז אתמול בילבאו זכתה בתואר ראשון (משמעותי ) לאחר 40 שנות מדבר מאז הזכייה בגביע 84
    לאחר 2-4 מהנקודה (1-1) על מאיורקה
    ובגרמניה לברקוזן ב 16 פור רחוקה ניצחון בודד מתואר אליפות היסטורי שיסיים עשור של מינכן כאלופה
    אגב לברקוזן לא זכתה 31 שנה בתואר מאז הזכייה בגביע הגרמני 93 חוץ מתואר זה היא זכתה בגביע אופ"א 88
    (לאחר שמחקה 3-0 מול אספניול ל 0-3 בגומלין ומהנקודה )

    בקיצור בכל ההיסטוריה שלה יש לה 2 תארים
    והעונה לבד יכולה להשיג טריפל אגדי
    היא בגמר הגביע מול קיזסלאורטן מליגת המשנה
    וברבע גמר האירופאית מול ווסטהאם
    למי שזוכר הקבוצה התאפיינה בלוזריות שלה
    מאז שזכתה בגביע 93 היא הפסידה 3 גמרים הייתה 5 פעמים סגנית אלופה והפסידה גם גמר אלופות

    השנה הבולטת הייתה 2002
    היא הייתה ביתרון 5 נק 3 מח לסיום וזה לא הספיק ללברקוזן שאיבדה את האליפות לדורטמונד
    בגמר הגביע היא הפסידה 4-2 לשאלקה
    ואת גמר האלופות היא איבדה לאותו שער מפורסם של זיזו בהפסד 2-1 גם כאן היא הוליכה 0-1
    השנה הכל השתנה מהקצה אחראי על השינוי המאמן המבוקש ביבשת צאבי אלונסו שמבוקש מאד בליברפול במינכן וכנראה גם בריאל (אחרי תום החוזה של אנצלוטי בסוף 24-25)
    אלונסו החליט להישאר בלברקוזן לעוד עונה
    קבוצתו בעונה פונמנלית
    היא מובילה את הבונדסליגה עם מאזן נקי מהפסדים
    24 4 0 (90.48 אחוזי הצלחה בלתי נתפסים)
    היכולת שלה להפוך פיגור ולנצח בדק אחרונות הוא אנטיתזה לכל ההיסטוריה שלה לא רק בליגה אלא בכל המסגרות
    דוגמאות בולטות
    1 ביום 15.9יצאה ב 2-2 במינכן לאחר שספגה דק 86 אך ידעה להשוות דק 90+4
    2 ב 1.11 שיחקה בגביע בסאהאנדוזן מליגת המשנה
    דק 85 2-2 נגמר 5-2
    3 ב 9.11 ניצחה בקראבח 1-0 במח 4 בבתים באירופאית דק 90+ 4 (זו רק ההתחלה עם קראבח )
    4 ב 13.1 מנצחת 1-0 באאוגסברג דק 90+ 4
    במשחק משמעותי לאחר חזרה מהפגרה
    5 שבוע אח"כ ב 20.1 יוצאת לליפציג נקלעת לפיגור 1-0 ו 2-1 אך הופכת לניצחון הרואי 3-2 שער ניצחון דק 90+ 1

    6 ב 6.2 מארחת את שטוטגרט ברבע גמר הגביע נקלעת לפיגור 1-0 ו 2-1 הופכת ומנצחת דק 90

    7 ב 7.3 יוצאת לקראבח לשמינית גמר האירופאית נקלעת לפיגור 2-0 מצמקת דקה 70 ומשווה דק 90+ 2 בידי פטריק שיק
    8 שבוע אח"כ בגומלין בבית היא רוצה למתוח את זה עוד יותר ומפגרת 2-0 עד דק 72 אז היא מצמקת אך ללא שינוי שהדקה ה 90 עוברת אבל ב90 + 3 משווה ובדק 90 + 7 מספיקה לנצח (לפני הארכה)
    את הצמד בתוספת הזמן כבש אותו שיק ונדמה לי שהוא היחיד בהיסטוריה עם שלושער בתוספת הזמן מול אותה קבוצה בדו קרב אירופאי בנוקאאוט (ובכלל הגרמנים הכריעו 3 פעמים את האזרים בבזאר )

    9 ב 30.3 בליגה מפגרת 1-0 מול הופנהיים משווה דק 88
    ומנצחת 90 +1 (שוב שיק )

    בקיצור זה אולי הסיפור הגדול של השנה
    בכדורגל
    לדעתי היא זו הפייבוריטית בליגה האירופאית אפילו לפני ליברפול הגדולה אבל קל זה בטח לא יהיה לה
    ברבע גמר ווסטהאם
    בחצי תחכה מילאן או רומא
    ובגמר כנראה שליברפול.
    אני מחכה כבר לראות לאן היא תגיע בליגת האלופות בפורמטה החדש בעונת 24-25

    1. שאפו ללברקוזן
      כאוהד באיירן שחגג 10 רצוף, אני מאד שמח עבור לברקוזן.
      האחרונים עם עונה פנטסטית שהחלה בכמעט הפסד במשחק הראשון לבאיירן אבל בסוף תיקו שהראה שיש להם אופי מיוחד.
      לא נורא לסיים פעם כסגנית אחרי 10 אליפויות. שנה הבאה מאמן חדש וכנראה קישור והגנה חדשים במינכן.
      דה שוט כבר מזמן לא פה, אבל להשוות את סנה לטייגו אלקנטרה ולהגיד שהראשון יותר טוב? אין מה להשוות…

    1. לא חושב שהם קצת מגזימים?
      יש עוד הרבה דרך, ולא יישארו להם מספיק רוכבים. אלא אם הם בונים על תרחיש לא-בלתי-סביר-בכלל שמוד"פ יצא לסולו 60 קמ.

    2. כרגע זה נראה כמו מירוץ מאוד קל לואן דר פול. בנוסף, אף אחד מצעירי ipt לא הצליח להצטרף לחלק הראשון, שסביר שלא יתפס. בקיצור, רמת העניין שלי ירדה פלאים

  5. לאלפסין קצת פחות מ 100 קמ לסיום נותרו שלושה רוכבים לפנים .
    אני לא חוזה להם טיול קליל :
    מצד שני אם מתיו ירגיש לא טוב הוא עלול לברוח 70 קמ לסיום, כבר היו דברים מעולם כדי לסיים מוקדם. , כמו באותה הפעם כשלא היה לו. מעיל….

  6. אלפסין גם בשלושה רוכבים לא שוכחים. את הבסיס :
    שלחו את ג'יאני לשבת לקונג ופוליט על הגלגלים .
    מי שיושב כרגע בשקט ומחכה לזיקוקים בין מתיו לםדרסן חוץ מפיליפסן הוא פידקוק שיכול לנצל את העייפות של שניהם .

    1. שני מהקבוצה.
      ההרכב כמובן לא הוכיח את עצמו. לא יודע מה חשבו שם. אולי ויתרו על המירוץ. לא שיש להם מישהו מניה בטוחה, אבל ניילנדס וטיונס אחרי המירוץ הנפלא היו יכולים להיות אופציה קצת יותר טובה

      1. לא אותו דבר. טיונס ובמידה מסויימת גם ניילנדס הם מטפסים, אז פלנדריה הרבה יותר מתאים להם. זה כמו שפוג לא חולם להתחרות בפאריס-רובה בשנים הקרובות.

  7. מה יהיה עם ה-ון דר פול הזה, כל כך אוהב לרכב לבד במשך עשרות קילומטרים ושולח את הצופים ללכת לישון כבר במחצית. בעיקר עשה לי געגועים לניצחון של קורברלי המטונף (פיזית בעיקר, למרות שגם מטאפורית – מאז שהיה מעורב בהתרסקות של רוגליץ' בטור דה פראנס שקדם לזה לא אהבתי אותו בכלל!) ב21, שאיך שסיים את הספרינט השתטח על רצפת הוולודרום וגעה בבכי. קלאסה! לא שבכיתי מאושר איתו, אבל היה מרגש לחוות את העוצמה של הספורט.

      1. אז שגם תשב לבד בחושך!!
        (טוב, אני בטים ואן ארט, מאז ולתמיד, מה שזימן לי הרבה כאב לב בכל מה שקשור למתיו בכמה שנים האחרונות).
        אבל ברצינות, מדהים כמה שהוא טוב, כשיצא (כלומר דהר) לבריחה המכרעת הוא פשוט היה נראה כמו מכונה. כאילו הוא והאופניים חד הם.
        ומעבר להיום – אלפסין תגיע לאן שmvdp ייקח אותה, והוא כבר לקח אותה לדרג הוורלד טור (הרגיש הזוי שלא הייתה שם קודם עם הנצחונות בסיטונות שלהם), וממשיך לצבור עבורה עוד ועוד. בעצם גם פיליפסן יגיע לאן שmvdp ייקח אותו. בינתיים זה יוצא רחוק מאוד. אז שאפו, בלב דואב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט