מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1.אם ברוני ג'יימס ייבחר בדראפט זו תהיה מכה קשה ל-INTEGRITY של הדראפט

אתה לא צריך להיות עם המוח של אלברט איינשטיין לדעת ששחקן הקולע 4.8 נק' עם 2.8 ריב' ו-2.1 אסיסטים הוא לא בדיוק השחקן שבדראפט של 60 שחקנים מכל מכללות ארה"ב, ומכל העולם – ייבחר.

אף קבוצה רצינית לא תבחר בו. אבל מין דטרויט שכזו או שרלוט עלולות, בתקווה שהוא יביא את אבא. לא שלברון בן 40 יחזיר את הפיסטונס לימי הזוהר שלה עם ה-BAD BOYS, אבל לברון בדטרויט או שרלוט ייתן BOOST ענייני, פיננסי – אפילו פוליטי – לקבוצה, ויהפוך אותה לאטרקציה שללא הצמד לברון-בוני לא הייתה לה כבר שנים, ולקבוצה כמו שרלוט אולי לעולם לא, ויסלחו לי לארי ג'ונסון, לונזו מורנינג, ומקסי בוגס.

2. שג"א בפלייאוף: להיות או להמשיך להיות 'התקווה הגדולה' מהסוג של פול ג'ורג' או ג'יימס הארדן

שי גילגאוס אלכסנדר מאוקלהומה סיטי ת'אנדר לא שיחק את ארבעת המשחקים האחרונים. הטענה? 'מתיחת שריר הקוודריצפס'. אני לא בטוח אם זאת הסיבה הנכונה או שסתם הייתה מחשבה – שגוייה לחלוטין לדעתי – לתת לו 'מנוחה' לפני הפלייאוף.

לפלייאוף חייבים להגיע בשיא ה'שוונג' והכושר הגופני (כולל כושר משחק) ולא אחרי 'מנוחה', ואם מנוחה הייתה מטרת אי השתתפותו במשחקים האחרונים, הרי הייתה זו שגיאה מרה.

אך כך או כך, הפלייאוף הזה מהווה מבחן אישי מהרמה הגבוהה ביותר עבור שג"א. ל-MVP הוא הרי לא ייבחר. המנוחה האחרונה בוודאי לא עזרה אבל גם בלעדיה ה-MVP יהיה לוקה דונקיץ' או ניקולה יוקיץ'. תחילה דובר על גם על שג"א כמועמד רציני אבל הוא ירד מהפרק. המקום לחזור לעניינים בתור כוכב-על מהסוג של קובי בריאנט, דוויין ווייד, או סטפן קרי הוא הפלייאוף. יש לו את המספרים אבל אין לו אליפויות. אין לו אפילו גמר NBA, או גמר מערב, או אפילו חצי גמר מערב.

העונה יש לו את ג'יילן ויליאמס, צ'ט הולמגרן, ג'אש גידי, לוגונץ דורט, גורדון הייווארד, ואחרים, והוא חייב להוביל אותם – וכמובן את קבוצתו – למקום גבוה מאד בפלייאוף – לפחות גמר המערב, או שהוא יתחיל להשתרבב לעונות כמו ג'יימס הארדן או פול ג'ורג', ויסיים כמוהם כ'שחקן מצויין', אבל לא כאחד מהגדולים. תמיד נזכור שהוא אף פעם לא שיחק ב-BACK-TO-BACK מאז הקליפרס והת'אנדר ב-2019 ו-2020, והוא אף פעם לא ניצח סריית משחקים. מוטב לו – ולמורשתו – שיעשה זאת הפעם!

3. וומבניאמה עם עוד חסימות (3 ברבע ה-4) להיילייט מביא נצחון

תשאלו 'מה יש ללס הזה עם וומבניאמה?'. אז אענה לכם, 'נכון. אני דלוק על הענק הצרפתי הזה. סוף-סוף מצאתי שחקן לאהוד ולאהוב כפי שפעם הייתי דלוק על וולט פרייזר או לארי בירד. את וילט צ'מברליין החשבתי כשחקן מעולם אחר שמסתכלים עליו כמו על מוצג במוזיאון מבלי שתהיה אליו כל קירבה נפשית. את מייקל תמיד הערצתי אבל לא אהבתי. קובי היה לייקרי. לדוויין ווייד היה חסר משהו שאני לא יכול בדיוק לשים עליו את האצבע.

ויקטור עושה לי את זה יותר ויותר למרות גילי הקשיש שראה וחזה כבר כמעט הכל ב-NBA.

אני מחבב גם את פקחותו, חוש ההומור שלו, וממזריותו למרות גילו הרך.

שלשום הוא היה גיבור החזרה מדפיציט של 10 בחצי נגד הפליקנס החסרה לנצחון. זה היה אחרי 7 הפסדים רצופים לשקנאים (אתם רואים? הדוק עדיין זוכר עברית!).

ויקטור קלע 17 עם 12 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. בשפתו הנאווה הוא אמר:

It’s a (facilitating) role I knew I always had in me, really, but it’s been hard, being young, obviously,” Wembanyama said. “I’m glad how we’re developing. I can’t be a complete player if I don’t make my teammates better. If it shows up in assists, that’s great.”

ב-107-106 הפליקנס יכולים היו לקחת את ההובלה אבל הרב ג'ונס כידרר אל תוך הצבע וניסה לזרוק, אך וומבניאמה חסם את הזריקה השלישית ברבע האחרון הזה, והיה שוב גבור הנצחון.

4. האם גולדן סטייט תצליח להתגבר על ההפסד הכואב לדאלאס?

הווריורס וכל אוהדיהם מגרדים את שיער ראשיהם אחרי ההפסד בליל ששי כשהנצחון הוצא ממש מלסתותיה של הווריורס אחרי שהיא הרגישה שנצחון חשוב מאד נמצא כבר בכיסה. ההפסד הזה קבע כנראה את גורלה להיות בטורניר ה-PLAY-IN כשהם 4 משחקים מהמקום הששי של פיניקס, עם 5 משחקים לסוף העונה.
המשחק נגד המבריקס יכול היה להיות הנצחון השביעי הרצוף, עם סכוי מעשי – לא רק תיאורטי – לעשות את המקום הששי.

Western Conference with five games remaining in the regular season. Friday’s game against the 5th-placed Dallas Mavericks was supposed to be the team’s seventh consecutive win and one that would have put them within touching distance of that coveted sixth seed. Indeed, with a two-point lead at halftime and seemingly playing the better ball, it looked as though the Dubs were on their way to doing just that, something that guard Brandin Podziemski seemed to imply during his halftime interview.Expand article logo  Continue reading

Podziemski אמר: "אנחנו פשוט משחקים ב-DESPERATION. הייאוש נראה כמעט בכל מהלך. אנחנו יודעים שהעונה שלנו היא על הקו, כשאנחנו רק 3 משחקים מאחור".

ההפסד הזה שם אותם 4 משחקים מאחור, והייאוש עתה הופך לתפילה: נצחון בפליי-אין, או עונה דפוקה שתתקע חץ ישר אל תוך לב הקבוצה המהוללת הזו. מה שכאב כל כך הייתה העובדה ש…

Consider for a moment that with 13 seconds on the clock and the score tied at 106-106, the Mavs called a timeout to set up their play. This, just moments after Steph Curry had drained a step-back jumper to tie the score. The momentum was with the Warriors.

וואווו. שכחתי להזכיר שהמבריקס עשו זאת ללא לוקה!

*******

אני חייב להראות לכם מה סטפן קרי עשה לפני שהמשחק החל. גוד אולד סטף. הוא אחד ויחיד

5. האם הקאבס יאבדו את דונובן מיצ'ל?

מיצ'ל הוא כמובן הקלעי המוביל של הקאבס. לפי דו"ח שפורסם בבליצ'ר רפורט ע"י אריק פינקוס, דונובן מיצ'ל יוותר על הארכת חוזה ("decline an extension and look elsewhere) ויחפש אפשרויות אחרות.

לפי פינקוס, הקאבס יטרידו אותו 'כמעט בטוח' לפני שיאבדו אותו בשוק השחקנים החופשי.

דונובן מיצ'ל רוצה אליפות והוא לא מאמין שלקאבס הנוכחית ישנו איזהו סכוי לכך.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 63 תגובות

  1. תודה מנחם.
    אתה מאוד מחמיר עם שיי. הוא רק בן 25 ומוביל חבורה של צעירים לצמרת המערב הרצחני בניגוד לציפיות. אף אחד לא מצפה מאוקייסי לגמר מערב. גם אם לא תעבור סיבוב לא יקרה כלום, זוהי שנת הרצה לראות מי מבין הצעירים מתאים לרמות הגבוהות, ולמה כל אחד מסוגל. שיי שחקן על שעוד יוכיח זאת בעתיד הקרוב והרחוק.
    מיטשל שחקן מוכשר, אבל לא כוכב ראשון בשום פנים ואופן בקבוצה רצינית. קליבלנד קבוצה פרווה שכולם בסדר אבל לא הרבה מעבר. אם יש הצעה מפתה עדיף להטריד, ועוד לפני את גארלנד הדי מאכזב.

    1. צודק ב 100%
      נחכה עוד כמה שנים לפני שנדון בלגסי שלו.
      הצטערתי שלא שיחק בבוסטון, היה יכול להיות הרבה יותר מרגש.

    1. הוא מוביל בניגוד לכל הציפיות. הסגל שם מאוד בוסרי.
      לא חיזקו את הקבוצה משמעותית בדד ליין כי רצו לראות מה כל אחד מהצעירים שווה (היוורד הגמור ממש לא נחשב).
      שנה הבאה נוכל לשפוט אותו הרבה יותר.

    2. מסכים מנחם, הוא עוד 3 חודשים בן 26 ומשום מה מתייחסים אליו כאילו הוא בן 19, הוא צריך כבר לשאוף להגיע הרבה יותר רחוק.
      הסגל שם בוסרי? היו להם מספיק נכסים לשפר אותו אבל הם העדיפו לחכות וסתם לשרוף שנה, 2 טריידים טובים והם היו מועמדים עכשיו לאליפות ואני לא מדבר על טריידים על אולסטאר, סתם איזה קלי אוליניק ועוד שחקן טוב והם יכלו להגיע רחוק.
      עכשיו הם יחכו ועד שהסגל יהיה מספיק מנוסה יהיו לו שנתיים להיות בשיא לפני הירידה.

      1. זה לא אשמתו שפרסטי לא ממהר לוותר על מליון הנכסים שלו. אני גם חושב שהוא היה צריך לעשות מהלך רציני, ובמקום הוא מביא גרוטאה גמורה בשם היוורד.

      2. קצת סבלנות חברים, גם לברון וגם מייקל לא לקחו אליפויות בגיל 25 למרות קבוצות הרבה יותר טובות (לברון 27, מייקל 28). אליפויות לוקחות קבוצות והטיים ליין של אוקלהומה אומר שיש שם לפחות עוד שנה, ועוד טרייד, לפני שמתחילים לשבור לו את הביצים.

  2. תודה על המעורב
    אני רואה את המועמדים להיכל התהילה של 2024.
    וינס קרטר, צונסי בילפס. מייקל קופר, וולטר דיוויס.
    למרות הפופולריות של קרטר אני מעדיף כמועמד ראשון את קופר. זכה בכמה אליפויות עם הלייקרס וזכה כמה פעמים בשחקן ההגנה של העונה תוך שמירה על שחקנים גדולים כמו לארי בירד

        1. בחרו מי שנרא חהם הטוב ביותר בהגנה ברוב השנים ראשונות אלו זכו שחקני חוץ: בשנתיים הראשונות זה היה מונקריף וב-85' זה היה איטון הגבוה מאוד ואז זכו אלווין רוברטסון וקופר ומייקל שהביאו לידי כך שבחמש משש הפעמים הראשונות זכה שחקן חוץ (וארבעה מחמשת הזוכים הראשונים היו מהקו האחורי). ב-96' זכה הכפפה שהיה רכז ונבחרו כמה פורוורדים לא גבוהים, רודמן לפני כן (שקלט כ"ח כמו גבוה ואף יותר מכל הגבוהים) וארטסט (שהפך עצמו בשם לשלום עולמי אף שאין לו קשר לדרך של שלום) וקוואי לאונארד אחרי כן.

  3. זה הכל עניין של מאץ אפ. אוקסי לא ינצחו קבוצה של כח עוצמה.
    נגיד משחק ראשון מול פיניקס. יכולים לנצח.
    משחק שני לייקרס או מיניסוטה. לא ינצחו. אבל את דנבר הם יכולים לעקוץ.
    .
    .
    אם דנבר יסיימו ראשונים אז אין להם סיכוי אבל דנבר מקום שני אולי יצליחו להגיע לגמר אזורי

    1. ראיתי את המשחק הראשון העונה ביניהם לדנבר שדנבר הייתה בהרכב מלא ועם חשק לשחק כדורסל וזה היה נראה מאוד לא טוב לOKC.
      עונה רגיל וכו' אבל עדיין לא רואה אותם מקשים עליהם בשום שלב

  4. תודה מנחמנו
    תמיד תענוג לקרוא אותך ולא משנה באיזה גיל.
    תראה אילו מחמאות אתה מקבל פה כמעט כל יום.
    זה בכלל לא מובן מאליו. כמעט תמיד יש מחמאות, בין עם ממני, חי, שימון, שי ועוד רבים וטובים.
    .
    אני חושב שלברון רוצה להשאיר באין BA חותם בל יימחה ושבסוף יסכימו שהוא יותר גדול מגורדון.
    אחד מאותם עניינים שהוא רוצה זה להשאיר בהסטוריה זה הסיפור של אב ובן או אב ובנים. אבל!!!!
    אבל, אם הוא חותם בקבוצה שלא מביאה את בנו יש ללגסי הזה בעייה.
    כפי שציינת, ברוני לא שווה לליגה מעבר לשואו ביז. אולי הבן הצעיר יהיה יותר מוצלח.
    .
    היכולת ששל וומבי בצד ההגנתי זה מה שאני באמת אוהב אצלו. החסימות אחרי ששחקן עבר אותו כאילו היה כלום וחושב שהדאנק שלו ואז התפתלות נחשית וחסימה מעיד על אינסטינקטים מיוחדים. שלא לדבר על הנזק המוראלי למי שחשב שיהיה קל על השרוך הצפרדעוני.
    .
    לדעתי, אין לקר מה לדאוג. אם הם רוצים, הם יהיו בפליי אין ומשם לפלייאוף.

  5. רק שם פה פרובוקצייה קטנה לכל מי שאמר שלסלטיקס אין מחליפים.
    הורפורד קשישא עדיין ברמה של מחליף מצוין, ראינו את זה בלא מעט משחקים השנה.
    עם מדברים על עוד 2 ברמה להשלים שמינייה. יש גם האוזר ובעיקר פריצארד.
    שם פה לינק לתרומה הממוצעת שלו ב 5 המשחקים האחרונים.
    https://www.facebook.com/photo/?fbid=909692874242599&set=gm.3759920154223143&idorvanity=1644934905721689
    3.6 זה ריבאונדים

    1. הבעיה היא שגם אם נסכים איתך, 2.5 מחליפים ברמה גבוהה (ויסלחו לי ספלמן וקורנט) זה די בעייתי לפלייאוף. האוזר שחקן טוב אבל אצלי בספר הוא אולי חצי מחליף טוב כי משחק טוב באולי חצי-שליש מהמשחקים, וכשהשלשות לא נכנסות אין לו שום תרומה אחרת. פציעה אחת ודי תם הטקס.

      1. מסכים איתך עם הסוף של הדברים פציעה אחת אצלכם בהחלט תהיה כנראה סוף הטקס מצד שני אם לא תהיה פציעה אז 2.5 שחקנים מחליפים לפליאוף זה די והותר ולא צריך יותר

        1. באיזו קבוצה זה לא תמא טקס להפסיד שחקן שישי שביעי שמיני?
          להאוזר יש משמעותית יותר ימים בהם הוא מכניס בקצאנ שוט 3 מ 5 או 4 מ 8 מאשר ימים עם 1 מ 13.
          עם קצת יותר ניסיון לפני הפלייאוף והוא יכול להיות הגיים ציינג'ר כשהשמירה תהיה לוחצת על טייטום ובראון.

          1. הוא דיבר על להפסיד שחקן מהשש הראשונים ולא צריך ללכת רחוק בשביל לראות שבקבוצות עם עומק אפשר להתגבר.

            1. היכן הוא ציין את השש הראשונים? אני לא רואה את זה בטקסט שלו שאפשר בקלות לבאר אחרת.
              חוץ מזה שאנחנו מדברים על המחליפים.
              לדעתך, אם למשל ווייט נפצע, הקבוצה לא יכולה לקחת טייטל בלעדיו? לסלטיקס יש מספיק עומק השנה.

            2. כן בדיוק – זה האמת מי שהכי חשבתי עליו. פציעה של ווייט וזה לא יקרה מבחינתכם.
              כנ"ל כל אחד מהשישיה כשטייטום ובראון זה ברור.
              פריצ'ארד קורנט וחצי האוזר יעלמו מהרוטציה בפלייאוף .

            3. והתרומה של הספסל שלכם גם עם כל ההתלהבות שלך מהג'ארבג' טיים של העונה היא מבין הנמוכות בליגה.

          2. מה שעידו ענה.אני חושב שבניגוד לשאר הקבוצות המועמדות לאליפות אצלכם השישה הראשונים כל אחד מהם קריטי ברמה שכנראה אין לו תחליף.תיקח למשל את דנבר ונגיד חס וחלילה(שאני לא מנחס)שפציעה של פופ תהיה פחות קריטית מפציעה נגיד של הוליידי או וויט(לא יודע מי בתכלס אצלכם השחקן החמישי בהרירכיה)

            1. דווקא דנבר אותו סיפור – סגל מאד קצר שכל פציעה לאחד משחקני הרוטציה המרכזיים יכולה לפגוע קשות בסיכויי הזכייה שלהם.

            2. זה גם נכון אבל עדיין נראה לי שפציעה של השחקן החמישי-שישי בדנבר ייפגע בהם פחות מאשר אותה פציעה בבוסטון.

  6. שמתי לב הקטע של סטף – למעט שהכדור נכנס – כולו מבויים. כאילו ספונטני ובין החבר'ה אבל הכי STAGED. גם ה"אסיסט" ובמיוחד מה שקורה אח"כ. זוטרי הקבוצה מייצרים מעגל שאליו סטף קופץ להתנגשות חזה, נראה שכונה מגניב שמחה בלב, אבל ברור שהניצבים מקללים על התפקיד שחייבים למלא

    1. ואני ראיתי חבורה של שחקנים שמתים על המנהיג שלהם ונהנים מכל רגע ומפרגנים לו, לא קללות ולא הצגה ולא נעליים

      1. גם אני ראיתי כאן בעיקר כיף ושמחת חיים. גם אם לא מנצחים שם הרבה מדובר בחבר'ה שדי אוהבים להגיע למשרד כל יום בבוקר.

  7. אחלה מעורב
    סיפורים של קבוצות ששלטו בעונה הרגילה והתפוגגו בפלייאוף יש לא מעט, לצערנו ולצערם.
    את שיי גילגוס אני אוהב עוד מהטור שכתבתי עליו כשהגיע לליגה.
    אבל עדיין
    הקבוצה סביבו צעירה מאוד, גם אם הוא הכוכב הראשי.
    השנה יעשו רעש בפלייאוף
    עוד שנה שנתיים יאיימו על התואר
    🤓

  8. תודה מנחם
    מעורב מעולה
    אם לבן של לברון היו קוראים ג׳מאל רובינשטיין הוא היה נפלט לליגה השניה בישראל ולא לסיבוב השני בדראפט
    לפני 2-3 שנים הוא היה באזור ה 7-13 בחלק מהמוקדרפט

        1. קראתי באיזה מקום או שניים, אני לא זוכר. הוא יותר צעיר אז יש בזה הרבה ווישפול, בכל מקרה יש לו נתונים פיזיים יותר מרשימים משל ברוני

          1. זה נכון – אבל מבחינת כדורסל לפחות כרגע הוא מוערך במידה דומה מבחינת היכולות. ולא שיש לי מושג כי לא ראיתי אותו משחק דקה.

  9. אחלה מעורב, תודה רבה מנחם. תמיד כיף לקרוא אותך.
    זו לא שנת המבחן של אוקלהומה. זה פלייאוף ראשון של הקבוצה מזה שנים. השנה המטרה שלהם היא לקבל ניסיון פלייאוף. ברור שהדחה בסיבוב הראשון תהיה אכזבה, אבל זה לא מה שיחרוץ את גורלו של שגא כגדול או כישלון.
    גם ג'ורדן ולברון התחילו לקחת אליפויות רק בגיל 28.
    וומבי פסיכי.
    סטף יש לו מלא קסם אישי ומנהיגות

  10. תודה מנחם
    שג"א עושה את שלו, אבל בשביל להצליח בפלייאוף הוא צריך קבוצה מסביבו שתעשה את שלה.
    בוא נראה מה יקרה…

  11. אני עדיין עייף מהמקלובה של אתמול,לשם שינוי צפיתי בלילה במכללות.ויי ויי ויי איזה גמר מחכה לנו קרב טיטאנים קלינגן נגד אדי.צריך להכין דוד של סחלב לגמר הזה.
    אתם יודעים מה ברוני מקופח בסיכויי הדראפט בגלל אבא שלו, עוד שנה במכללות בקבוצה אחרת שזה לדעתי רצונו האמיתי,והוא נבחר בשנה הבאה על סמך יכולת ולא לובינג.
    ברוני רוצה לעבור קבוצה במכללות לקבל תפקיד של רכז ,משוחרר מבעיות בריאות קריטיות,הוא השאיר אופציה לצאת מהדראפט.
    שוכחים שברוני עבר מאורע טראומטי שיכול להשפיע אפילו על סוס מירוצים.חושבים שהוא חוט תקע של מיקסר נינגה שמכניסים לחשמל , ואז הכל פועל ומוציאים ערימת קצפת.בודקים את המספרים שלו כאילו חזר ממסע לאיביזה.
    רבותי הבחור שווה הרבה יותר מהמספרים שלו ויכול להיות בעתיד שחקן טוב כי יש לו מנטור הכי טוב שאפשר לבקש.
    למה ששרלוט יבחרו בו,ממש לא הבנתי נניח שיקבלו את לברון,מה התכלית בהוצאת סכומי עתק (לברון עולה כמו נושאת מטוסים של שווארמה)בלהגיע מקסימום לפלייאוף.
    הייתי מציע דווקא לקבוצת צמרת לבחור בברוני ,ועל הדרך לצרף את לברון,ואז לברון ישחק עם הבן שלו ואולי בדרך יקח אליפות.הוא יגשים שלוש מטרות ,אליפות ,לשחק את הבן,ותקוע אצבע בעין למגיבי הופס (כולל אותי)
    אינטגריטי (יושרה) אתם מחפשים הצחקתם אותי.שנים על גבי שנים קבוצות מצפצפות על יושרה משכנעים כוכבים מקבוצות קטנות לעבור אליהם, גם כאשר שחקנים אילו חתומים על חוזה.בתנך של הלייקרס , אין אפילו פסוק אחד המדבר על יושרה.הם הורידו את המילה לא מהפסוק לא תחמוד אשת רעך.הלייקרס לא היחידים לברנסון לא הציעו אווירה פילוסופית וטבע פסטורלי כדי שיחתום בניקס.

    1. מה זה ייתן לשרלוט? מאוד פשוט הרבה מאוד כסף שיכנס גם למועדון וגלם לעיר.הייפ ששרלוט מעולם לא חוו ובכלל ישימו אותם על מוקד התעניינות,כמו כן תהיה בטוח וסמוך שאם לברון יגיע הוא יעשה כל כדי לצרף אליו עוד כוכבים.
      לגבי הקטע של האינטגרטי לא הבנתי מה התלונה שלך? שהם מפירים את התקנון ומנהלים מומ עם השחקן שהוא כביכול תחת חוזה או שבכלל מעזים לפנות לשחקן מקבוצה קטנה?
      ומה לגבי האינטגרטי של השחקנים? לדוגמא יש לי הרגשה אזאת עמומה שלברון וייד ובוש סגרו את המעבר שלהם הרבה לפני שהעונה הסתיימה(יותר נכון בקיץ של 2008)

      1. לגבי שרלוט יש הגיון במה שאתה אומר.
        על יושרה אני לא מתלונן , אני מגיב על תחילת המאמר של דוק,שטוען שבחירה בברוני זה פגיעה ביושרה.אני פשוט מציג את המצב כמו שהוא ,גם הנהלת הליגה רואה את זה כלא חוקי ומתקשה להשיג ראיות חותכות.גם חוסר היושר של השחקנים זו לצערי עובדה אבל עובדה עם סממן שלילי.
        מי שנפגע זה קבוצות קטנות שעבורן זה כמעט בלתי אפשרי להתרומם.
        להיפך אני אומר בתגובה שלי שמי שמתימר להשיג יושרה מירבית בליגה ,מצחיק אותי.

  12. התגובות על שיי נעים מקיצוניות אחת לשניה. מצד אחד מוביל מוביל לMVP.מצד שני כאחד שלא שווה התיחסות לסיכויי נצחון בפלייאוף.
    קודם כל אציין עובדה מאוד פשוטה,אליפות לוקחים כקבוצה ,אליפות זו לא תחרות דאנק, לא טורניר טניס.לשיי אין קבוצה לאליפות חד וחלק , בכל זאת מנסים לדון בו לחומרה ולבקש ממנו קבלה של אליפות.סביב יוקיץ בנו לאט לאט חמישיה חזקה מאוד.לברון גייס את דייויס,טאטום מוקף בשחקנים טובים.בפילי עושים מגה טריידס שבינתיים לא מצליחים.כן הצליחו להשיג תואר MVP לאמביד,תתפלאו ללא אליפות .
    למה לא לאמר שהוא פשוט אחד השחקנים הטובים בעולם? רוצים אליפות תפנו להנהלה שלו שתשחרר קצת בחירות דראפט ושחקני ספסל , או כוכבי משנה.כדי להוסיף את החתיכה החסר לאליפות.
    ג.ס ממה יש להתאכזב ? הם גמרו את הסוס יש להם כמה משחקים בעונה הסדירה,אולי כמה משחקים בפלייאוף,ואז הכדור עובר להנהלה.איך אמר המלט "להיות או לא להיות".בקיצור החל מהיום יש להם גג עד עשרה משחקים לשחק ופיניטו לה קומדיה.
    לגבי קליבלנד למה לאבד את מיצל? תעבירו את גארלנד תנו למיצל לשחק 1, דבר שהוא עושה במילא רוב הזמן. תמורת גארלנד תשיגו מס 3 רציני , תחזירו את לוורט כסקנד גארד,תנו למובלי יותר כדורים בהתקפה,ואפשר לדבר על אליפות.
    וכן לשכוח גמר המכללות!

  13. אחלה מעורב.
    לברון במישיגן, אולי הוא יתן את הבוסט לג׳ו ביידן (אגב, טריידים והחתמות מפתיעות. אולי אם ביידן היה רץ לכהונה נוספת עם ניקי היילי כסגנית סיכוייו היו משתפרים דרמטית?).

  14. אני גם חושב ששופטים את ״מר 31 נקודות למשחק״ לחומרה. זוכרים באיזה מקום okc סיימו רק בשנה שעברה? שלא נדבר על הקבוצה שהייתה לו מאז שהוא הצטרף לnba. היום הם עדיין מתמודדים על המקום הראשון במערב הקשוח.
    יש לו עוד 6-7 שנים בשיא – מאמין שתהיה לו לפחות אליפות אחת. השנה כנראה שלא.

  15. כל הסיפור הזה שלברון יעבור לשחק עם בנו בכל קבוצה שהוא יבחר בה ,נשמע לי כמו חירטוט שנועד לעזור לילד שלו להיבחר בדראפט, לברון כופף את כל הליגה כדי להביא את אנתוני דיוויס לשחק איתו , הוא יעשה את זה גם עבור הבן שלו .אם ברוני יבחר בדראפט לברון יסדר טרייד בערב הדראפט כדי שיבוא ללייקרס, לברון לא יוותר על לוס אנג'לס כי זו סיטואציה נוחה עבורו ,שם התהילה שלו לא תדעך עד הפרישה. שיפרוש כבר, נמאס לשמוע על השיאים הלא רלוונטיים ,על סיכוי הפלייאוף הלא קיימים של הלייקרס ,על כמה הוא גדול מהחיים ועכשיו על הבן שלו . יש דור חדש של צעירים מוכשרים שמובילים את המערב שיתן להם את הבמה התקשורתית.

    1. הלייקרס לא צריכה לבחור אותו ויוכלו פשוט להחתים אותו כי אף קבוצה לא תבחר אותו כי הוא אפילו לא מתקרב לרמה של שחקן שנבחר בדראפט (אם בכלל יחליט שהוא יוצא מהמכללות כמובן). אולי חוץ מקליבלנד או בוסטון, בשביל להכניס קטנה ללברון (-; .

      אגב, מכל מה ששמעתי מכיוונו של ברוני, הוא דווקא נשמע כמו ילד טוב ורציני. נראה שדווקא זה יהיה הוא שיטיל וטו על מעבר של אבא שלו אליו לקבוצה – הוא אמר כמה פעמים שהוא רוצה להצליח בזכות עצמו, ובכלל, נראה לי שהוא ממשיך עוד שנה לפחות במכללות. אין הרבה שחקנים במצב כמו שלו שממש לא צריכים לרוץ לליגה בשביל הכסף. שיוביל במכללות, יהנה מהרגע, מהאווירה ומהסטודנטיות. מה לחוץ לו לשבת על חוזה טו-ווייז בדטרויט או טורונטו או להתרוצץ במחנות קדם עונה וקבוצות ג'י ליג.

      1. שניכם צודקים, וטועים. אכן אין אב ובנו ששניהם היו הול אוף פיים, או, ששניהם היו באול סטאר. אבל דווקא יש צמד שאחד מהם הוא הול אוף פיים, והשני אול סטאר. הסבוניסים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט