מילה פוליטית אחרונה ממני
אני לא סובל את יאיר לפיד. התחושה שלי לגביו קיימת עוד מהימים שעסקנו בספורט. אבל הפעם ברצוני להתעקב עליו בגלל דבר אחר:
אתמול הוא האשים את ביבי נתניהו (שגם אותו אינני סובל, ואני מודע להרס שגרם ב-15 שנות שלטון) בזה שבגללו החטופים עדיין לא חזרו הביתה. אני מדבר רק על מה שקרה מאז ה-7 לאוקטובר הנורא:
מה ביבי היה צריך לעשות כדי שהחטופים יחזרו הביתה? לעצור את המלחמה, ליסוג מעזה, ולשקם את מה שהרסנו – שהן שלוש הדרישות של החמאס?
NBA בדם
5 אפר 2024 16:10:57טרור מבין רק כח כח וכח. תעשה את זה לאורך זמן והוא יתחנן אליך לעסקה טובה.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 17:39:26בדיוק רק כוח והכי כוח ואז יותר כוח.
עם אלה אין שום פתרון אחר
Hen
5 אפר 2024 16:19:43יאיר לפיד (שגם אני לא סובל) צודק בכל מילה שהוא אומר על נתניהו (שאני מתעב על מה שהוא מעולל למדינה). החטופים היו פה מזמן ללא ביבי בשלטון.
רק חבל שבאתר של ספורט מנהלים שיח על פוליטיקה. תמיד יהיו לך דיעות לכאן ולכאן והנושא טעון ביותר.
Zvika Bar-Lev
5 אפר 2024 16:24:18אל תהיה סתם דמגוג. מנחם שאל שאלות מאוד ממוקדות וענייניות ואתה פשוט מתעלם ומדקלם סיסמאות.
Hen
5 אפר 2024 16:34:50ביבי נתניהו היה צריך לפרק את הממשלה שלו ולהקים ממשלה מאוזנת יותר שהייתה מקבלת תמיכה ממדינות העולם. דבר זה היה מקדם אותנו לעיסקה והחטופים יכלו להיות כבר לפני כמה חודשים בבית. כרגע נתניהו לא עושה שום דבר לקדם החזרת חטופים כדי לא לאכזב את סמוטריץ ובן גביר הימניים הקיצוניים. אז לענייננו ולשאלתו של מנחם – ביבי יכל לעצור את המלחמה, לא לאיים כל הזמן להיכנס לרפיח או כל מיני סיסמאות מפגרות שנועדו לבייס שלו והחטופים היו בבית ולאחר מכן היה ניתן להמשיך בלחימה. כרגע בפועל הצבא מדשדש ולא עושה כלום למעט הפעולה בשיפא כבר חודשיים לפחות.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 20:17:12מדינות העולם לעולם לא יתמכו בך הם מפחדים מהערבים אצלם תשכח מזה אסור בכלל להתייחס לעולם
חתוליו
5 אפר 2024 18:05:45אז כל מי שדעתו לא באה לך טוב הוא דמגוג מדקלם סיסמאות?
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 17:41:52מה זה החטופים היו פה מזמן? אתה מתכוון שהיו חותמים הסכם כניעה? יוצאים מעזה מחזירים את המחבלים ומשחררים אלפים מהם?
החטופים לצערי במצב הכי גרוע שיכול להיות אבל שחרורם לא תלוי בביבי אלא בנו ככל שנהרוג יותר מחבלים ונלחץ להם על הגרון ונמנע אוכל אולי מישהו ינצל מהחטופים.
הסכם כניעה לא בא בחשבון זה ראינו כבר בעסקת שליט
curry
5 אפר 2024 16:40:47מנחם תמיד יהיו צדדים לכאן ולכאן לפי דעתי דיונים כאלה באתר לא יניבו תועלת ורק יגבירו את המחלוקת יש מספיק אתרים שמתעסקים בנושאים האלה.. לי אישית לא כיף שאני פותח את האתר ורואה פוסט על פוליטיקה.. שבת שלום ובשורות טובות!
Hen
5 אפר 2024 16:42:50+1
מנחם לס
5 אפר 2024 20:02:02אתה צודק. מתחרט שהעליתי
עמיחי קטן
5 אפר 2024 16:42:26הודעת העורך הראשי: מכיוון שהפוסט הזה כבר עלה, אפשר לריב בתגובות לפוסט הזה על פוליטיקה, אבל אל תכניסו את הפוליטיקה לפוסטים אחרים.
תודה.
דן רוזנבלום
5 אפר 2024 19:52:39This guy.
Right here.
–
Thank you Amichai for enforcing Judgment and Clout.
שבת שלום.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 אפר 2024 08:12:11☝🏼
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
6 אפר 2024 09:53:44עמיחי אתה צודק לגמרי.
למרות שיש לי הרבה מה להגיד, אני מעדיף לא להגיב,בפוסט הקודם כבר הבעתי את דעתי.
MBK
5 אפר 2024 17:03:47מנחם
אני אובד עצות בכל מה שקשור להנהגה בישראל ולשיח הציבורי
ססמאות נבובות כמו ״ביחד ננצח״, ״עם ישראל חי״, ״ניצחון המוחלט״
אי אפשר להאשים בן אדם במצב הרעוע של המדינה שהופקרה ע״י אוסף של חובבנים.
לדעתי ביבי, לפיד אוסף של פוליטיקאים מטומטמים נטולי יכולת.
במקרה של ביבי הוא מקים קואלציה נוראית.
לפיד דמגוג בשקל ללא כל יכולת ביצועית.
כל יום שהחטופים לא בבית הוא יום עצוב, לי באופן אישי נמאס
יש שנאה מטורפת בתוך המדינה, מתנחלים, שמאלנים, דתיים, מזרחיים, קיבוצניקים, אשכנזים, ערבים
כולם שונאים את כולם וזה מגעיל אותי
מי שהכי מגעיל אותי זה ישראלים שהולכים לגופי תקשורת בחו״ל ומשחירים את המדינה, עוכרי ישראל על מלא.
ב 7 לאוקטובר איבדתי את כל התקווה שלי לדו קיום, נחשפתי לגלים של שנאה עולמית (יש לי בארגון סניף בקהיר, כל הרעל ושנאת ישראל יצא מהם)
מצד אחד חטופים בבית, מצד שני אסור להכנע לטרור ולחמאס. ביבי רופס, היינו צריכים להוריד מכת אש ב 8 לאוקטובר, הבעיה שאין ביצים ואין יכולת ביצוע להנהגה
שבת שלום לכולם, מסכימים איתי או לא
אוהב אותכם ולא סובל את לברון (חרא דפק מרפק באבדיה)
מנחם לס
5 אפר 2024 17:15:46מידן, זה שלברון אשם בכל יודעים כולנו
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 17:43:29בדיוק. אם ב8 באוקטובר היית מוחק את עזה כולה איש לא היה מדבר כלום היו צריכים להכות בברזל באותה רגע כתגובה במקום זה חיכו לחיבוקים של ביידן נתנו למחבלים לברוח והכניסו להם אוכל
Yosi Berkeley
5 אפר 2024 19:05:16נו, אמירות נבובות. "מוחק את עזה". ביידן הציל אותנו מאסון, היחיד והראשון שהתעשט ושלך נוזאת מטוסים והבהיר לכולם שלא יעזו להתעסק. כל הטמטום הזה של היינו מוחקים את עזה ומנצחים את כולם וכל ההיבריס הזה – הוא שהביא אותנו לשבעה באוקטובר. זה, והעובדה שכבר 15 יש רקאש ממשלה שמתייחס לחמאס כנכס אסטרטגי מול האשות (יש ראיון מצויין על סמוטריץ מלפני כמה שנים שמסביר את הגישה הזו)
מנחם לס
5 אפר 2024 20:04:12אני מבין את כוונתך. אבל אני לא מדבר על 15 שנים של ביבי. אני מדבר רק על האשמה העכשווית של לפיד שביבי יכול היה להחזיר את החטופים
שי אבן צור
6 אפר 2024 10:30:48אנסח זאת כך מנחם:
החטופים לא בראש מעייניו של ביבי, מה שמעניין אותו זה לשרוד
ע"מ לשרוד הוא חייב שהמלחמה תימשך עוד ועוד כי מיד אחריה העם יעלה על בריקדות בדרישה לבחירות שבהן הוא יפסיד
עסקת חטופים תאיץ את סיום המלחמה וע"כ את סופו הפוליטי
כ-ל מנהיג אחר, כולל לפיד, היו עושים למען החטופים הרבה יותר ויש יסוד להניח שהרבה מאלה שעדיין שם כבר היו בבית
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 20:05:23ביידן עשה לעצמו הוא לא הציל אף אחד הוא םוגע ומזיק לנו זה האמת. ביידן מפריע לעם ישראל.
Pistons
6 אפר 2024 17:26:06+1
בקושי עמדנו על הרגליים והיינו עלולים לחטוף מתקפות גם מאחרים אם לא ביידן
דני האדום
5 אפר 2024 21:03:23מי שמגעיל אותי הם אלו שמוצאים להם זמן וכסף עכשיו לחופשות מפנקות – זכותם? זכותם. אבל לא סובל אותם…מל הבעיה היא לא מה נתניהו היה צריך לעשות כי האיש היה צריך ללכת הביתה בשמיני לאוקטובר כשהתברר שהמדינה והצבא לא מתפקדים . יאיר לפיד גם בעיניי הוא סוג של פוליטיקאי בשנקל ומזה מדינת ישראל התברכה מספיק . הדרך היחידה לצאת מהבוץ הזה קשורה לצערינו הרב בתמונה הבינלאומית הגדולה יותר של קטר סעודיה ומצרים . החמאס גם הוא חושב על היום שאחרי וגם הוא תלוי בתמיכה כספית ולוגיסטית עצומה של המנוולים האלו . בכל מקרה זו צריכה להיות בעיה של הנהגה חדשה . יוסי כהן? בנט? גדעון? מישהו אחר ? ממשלת אחדות לאומית חדשה עם כוחות ומוחות חדשים . לנקות גם את ההנהגה הצבאית ואת המשטרה ולהתפלל כמאמר השיר של סטינג שגם האויבים אוהבים את הילדים שלהם
MBK
5 אפר 2024 21:49:41תכלס, מרגיש לי שהחיים חזרו למסלולם מוקדם מן הצפוי
אני חושב שכיום הרמה והזילות של הפוליטיקאים בשיא
מכלול של 120 לא מוצלחים
הייתי רוצה לראות בהנהגה אנשים קצת יותר מוצלחים, אולי מהיי טק, אולי מתחומים אחרים
אנשים כמו אייל ולדמן, נועם לניר, גיל שוויד
ריסטארט מלא
וחייבים להחזיר את השיח והדיון הציבורי לנורמה, אני מסוגל להכיל הכל חוץ מאנטי פטריוטיות, מלבד זאת אפשר לנהל דיון קשוח עם כל אחד ולסיים בחיבוק
asaf
6 אפר 2024 09:02:03תודה מידן..התחברתי מאוד למה שכתבת..
דעתי האישית בהתייחס לחטופים ולחטופות, המחיר להחזרתם ברור שיהיה כבד מנשוא
(שחרור המוני של מחבלים עם דם על הידיים, הפסקת הלחימה בעזה ועוד) אבל אלו גברים ונשים שהופקרו ואין מילה אחרת ע"י המדינה ב-7/10 ואסור לנו להפקיר אותם שוב. כמדינה וחברה בעיניי אין לנו יותר זכות קיום ללא החזרה שלהם יהיה המחיר אשר יהיה.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 13:25:17ומה תגיד ליהודים שיירצחו בעתיד מהמחבלים המשוחררים?
בעולם נורמלי עזה הייתה מחוקה וכעונש על הטבח הייתה מאוכלסת ביהודים. זה העונש אותו יש להטיל בגונגל.
במציאות ברור שזה לא יקרה ומה שהיה הוא שיהיה
MBK
6 אפר 2024 21:13:58בעבר ישראל הייתה עושה להגן על אזרחיה
אני כבר לא מרגיש ככה
חילצנו עשרות חטופים באנטבה
חצי שנה לפני מלחמת יום כיפור ניתנה הוראה להפיל מטוס נוסעים בגלל שחדרו למרחב האווירי של ישראל
החטופים זה ערך עליון וגם מלחמה בחמאס עד השמדה מלאה
סיטואציה לא פשוטה בכלל
סוסמעץ
6 אפר 2024 06:22:531968+
דוקטור רזי הופמן
5 אפר 2024 17:49:13מנחם בשבילך
אני בטוח שיעלה חיוך אולי גם צחוק וצחוק כידוע, טוב לבריאות.
https://www.youtube.com/watch?v=1qZlwHmJg84
נמחק!
אהרון שדה
5 אפר 2024 17:50:49היי מנחם
היו כאן כמה תגובות שבשביל לא להצית אש אני לא אגיב
אומר רק דבר אחד על לפיד זו בבואה של משהו הרבה הרבה יותר גדול
הרי הוא כשלעצמו חסר רקורד מינימלי
(ובשביל לא להעליב אני לא רושם 0 או משהו בסגנון)
עכשיו נשאלת השאלה איך אחד כמוהו שהוא באמת לא מרשים עובדתית הגיע להיות אלטרנטיבה שלטונית ?
והתשובה היא רק אחת הוא בובה אבל למישהו נח להכניס אותו בתור בובה
ולמי זה נח ?
לאותם אלו שרוצים פלקט
שרוצים בכוונה לא יוצלח שכזה
מדוע ?
כי הם רוצים לומר משהו הרבה יותר מהותי
הציבור לא חשוב המערכת הפוליטית לא חשובה ראו מי מנהל אותה .
captain beefheart
5 אפר 2024 17:57:00מה שאתה שואל למעשה זה "מה היה לעשות כדי לשחרר את החטופים?"
אני, רס"ב (במיל.) ק' ביפהארט, מצהיר שאין לי אפילו גרם אחד של ידע/ניסיון/הכרת העובדות להשיב על שאלה כזו. וכמוני כל עם ישראל ובכללם גולשי הופס הנכבדים.
יש ראש ממשלה ולרשותו עמדו כוחות אדירים, תמיכת העולם והמון אפשרויות.
העובדה המזוויעה היא שכבר חצי שנה אנשים בגילך, בנותיהם ונכדיהם – שנחטפו ממיטותיהם – מעונים ונאנסים ומומתים בגיא צלמוות.
חצי שנה (!!!) שראש הממשלה לא עשה את הפעולות שהיו מביאות להשבת כולם (!)
"בכל מחיר"? לא. במחיר גבוה? כן.
מנחם לס
5 אפר 2024 20:06:25קפטן, אני מבין את כוונתך. אבל אני לא מדבר על 15 שנים של ביבי. אני מדבר רק על האשמה העכשווית של לפיד שביבי יכול היה להחזיר את החטופים. הוא יכול היה בלי לעצור את המלחמה, לחסוג מעזה, ולשקם את מה שהרסנו. אלא תביעות החמאס.
captain beefheart
6 אפר 2024 01:05:03הדבר הכי נכון לומר על מה שאמר לפיד זה "אז אמר".
שי אבן צור
6 אפר 2024 10:34:25מנחם, המחירים בתחילת הדרך היו זולים בהרבה – אתה קונה את השטויות שביבי מאכיל אותך וחבל
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 13:23:21לא היה שום מחיר זול
שי אבן צור
6 אפר 2024 10:35:32מי דרש לשקם את מה שהרסנו עבור החטופים???
מה זה השטויות האלה?
אהרון שדה
5 אפר 2024 17:57:48ועוד תגובה אחת על "הקיצונים"
1 אותו "הקיצוני" (בן גביר)
במה הוא היה קיצוני במה שהוא חשב ?
אז מסתבר שהוא היחידי שצדק !
ואם כן אז מדוע הוא קיצוני
2 אותו קיצוני הביא 14 מנדטים לא לשכוח הוא הביא ממשלת ימין לנתניהו
3.אשר לטענה למה נתניהו הלך דווקא עם אותם "קיצונים"
אומר
א. זה לגיטימי לגמרי
ב נתניהו בכלל לא רצה את זה אבל איזו ברירה הותירו
אופוזיציית רל"ב ?
כולם החרימו אותו על בסיס אישי
והעדיפו ממשלה עם עבאס ודה פקטו טיבי ועודה על פני נתניהו !
ג. הם לא רק יצאו נגד נתניהו חלקם יצא ספציפית נגד החרדים וחלק אחר נגד הציבור הדתי לאומי שלגיטימי למלחמה אך בעיניהם לא למלחמה
ד בראש כת הפילוג הזה עמד לפיד שסירב להיכנס לממשלה אפילו בזמן לחימה
מה שמפא"י לא עשתה אפילו לבגין (ששת הימים) עשה לפיד האכול שנאה לנתניהו
ואגב את מי הוא החרים ?
64 מנדטים זה יותר מחצי עם והרבה יותר מחצי העם היהודי הנמצא בארץ .
לסיכום אני מתפלל שבעתיד נזכה בשליחי ציבור שיכולים לדבר אחד עם השני
ולא להחרים ולשנוא בלי סוף
בני גנץ אמר על לפיד שהוא לא אוהב אנשים
ולשם שינוי דיייק
שבת מבורכת
רק בשמחות
ובואו נחזור לספורט ….
NBA בדם
5 אפר 2024 18:21:22+100
captain beefheart
5 אפר 2024 19:05:08מרתיח אותי כשקוראים לי רל"ב. ראשי התיבות הנכונים הם רלנ"ב – רק לא נאשם בפלילים.
אהרון שדה
6 אפר 2024 21:34:45נאשם הוא לא אשם
ומעבר לכך שהמשפט הזה הוא בדיחה עצובה
על חשבון הכסף של כולנו אגב
צריך להבין שאשמה היא לא הרשעה
אשם שהוא אוטומטית הרשעה יש רק ברוסיה
ובדומותיה
ובארץ חוסר האמון נובע מכך שרק צד אחד תמיד אשם ותמיד נחקר והצד השני צח וזך .
נכון לפני 50 שנה לערך הודח רבין
אבל מאז צד אחד נחקר ונצוד וצד שני חי כרגיל .
ואם היית קצת עוקב אחרי המשפט .
היית מבין שלבני כבל ולפיד היו צריכים לעמוד לדין הרבה הרבה לפני נתניהו
עוד דבר חלק מהשופטים (כמו למשל מזוז)
הם מושחתים לא פחות אם לא יותר מהפוליטקאים ולמה זה צריך להיות בסדר ולגיטימי ?
(במובן זה שאותם אי אפשר לבקר)
Yosi Berkeley
5 אפר 2024 19:09:08בן גביר טרוריסט, עבריין מורשע, אדם שהחוק זר לט כמו שמירה ולברון ג'יימס. נתניהו אבי אבות ההחלטה לממן את החמטס כדי לשמור על "שקט". שלושה שבועות לפני ההתקפה עוד שלח את ראש המוסד לקאטר לוודא שכסף ירגיע את המצב.
https://www.facebook.com/100000481996007/videos/1522931178291799/
איזה עולם אנחנו שמי שמנהל את המדינה בחמש עשרה השנה האחרונות לא אחראי – אבל התקשורת, הציבור, וממשלה שכינה שנה בתפקיד – כן.
מנחם לס
5 אפר 2024 20:07:54שי, אני מבין את כוונתך. אבל אני לא מדבר על 15 שנים של ביבי. אני מדבר רק על האשמה העכשווית של לפיד שביבי יכול היה להחזיר את החטופים. הוא לא יכול היה בלי לעצור את המלחמה, ליסוג מעזה, ולשקם את מה שהרסנו. אלא תביעות החמאס.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 20:09:02הוא אחראי וכל מי שהיה בכנסת צמרת הצבא ובתי המשפט ב20 השנה האחרונות אחראים באותה מידה. מקומם בכלא. ניסו לקנות שקט שידעו שמתכננים יום יום להרוג אנשים. אסרו לירות על מחבלים שמתקרבים לגדר…סליחה חקלאים…
נתנו לשלוח בלונים ועפיפונים ואמרו לא נורא נפציץ איזה דיונה שנראה ימין חזק
captain beefheart
6 אפר 2024 01:06:22צמרת בתי המשפט אחראית לכך שצה"ל כשל בשמירה על הגבול?
מה לקחת יא מוזר.
the bird
6 אפר 2024 02:34:22האם ידוע לך למה הפסיקו את הגנת הפרימטר?
בעקבות עתירות של ארגוני "זכויות האדם" לבגץ ב2018
שעמד לבטל כליל את הפרימטר
(300 מטר מהגדר כל מי שהצקרב נורה ברגליים)
צהל הודיע שיותר לא יבוצע ירי אלא אם כן האדם המתקרב נראה חמוש
אז פשוט מאז החביאו את הנשק עד שהגיעו לגדר
וכך רצחו את בראל חדריה
וכך הגיעו "חקלאים" עד הגדר ובחנו אותה
וכך עשו הפגנות על הגדר
ועשו פיצוצים בגדר על ידי הסוואות עשן וצמיגים
והכינו אותה ליום םקודה
עד כמה אתם לא יודעים את האמת );
the bird
6 אפר 2024 02:46:06שימו לב לתאריך הכתבה שנתיים לפני כמו תמרור אזהרה
https://mida.org.il/2021/08/24/%D7%94%D7%A6%D7%A0%D7%96%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%9E%D7%98%D7%A8-%D7%94%D7%91%D7%99%D7%98%D7%97%D7%95%D7%A0%D7%99-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%90%D7%95%D7%AA/
Guy d
6 אפר 2024 09:47:54בצבא שאני הייתי לא היה צריך לירות בכל מי שמתקרב 300 מ' לגדר כדי להגן על הגבול, וזה עוד היה לפני 20 שנה.
יש מזל"טים שמגיעים בתוך דקה או שתיים לתקוף בגבול, יש לוויינים, חיישנים משת"פים סיורים.
גם לאחר שהחלישו את הכוחות בגזרה עדיין היו תצפיתניות שהתריעו, מידע מודיעני שהעבירו המיצרים, מצאו אפילו חוברת של חמאס שמסבירה את פרטי המבצע שלהם.
עצם העובדה שהם הצליחו לחדור בכמויות כאלה מצביע על רשלנות פושעת או קונספירציה נבזית.
בכל אחת מהאפשרויות ראשי הממסד ומקבלי ההחלטות צריכים להתפטר או שיפטרו אותם.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 07:42:35כן צמרת בתי המשפט נתנה הוראה לא לתת כדור בראש אלא להזהיר וכדור לרגל ונתנה ונותנת זכויות למחבלים.
בתי המשפט הם מהזבל הכינגדול במדינה לא פחות מ120 הגנבים שיושבים בראש.
אהרון שדה
7 אפר 2024 18:26:20כן בהחלט
למשל
מי מנע את גירוש החמאס לפני 30 שנה
?
מי הינדס הוראות פתיחה באש מפוברקות ?
Ohad
10 אפר 2024 05:52:56השתדלתי לא להתערב בויכוח הפוליטי, אבל מה שאתה ושמעון כותבים פה זה פשוט שקרים.
1. בגצ אישר בעבר גירוש מחבלים ללבנון. זה התברר ככישלון מוחץ.
2. בגצ דחה את העתירות ביחס לירי צהל בפרימטר. גם אחרי שבגצ דחה אץ העתירה צהל המשיך לפגוע במחבלים שהתקרבו לגדר ולראייה במהלך השנים 18-21 נהרגו כתוצאות מצעדות השיבה למעלה מ300 פלסטינים. מה שלהערכתי קרה זה שהממשלה הכושלת שבחרתם בה הנחתה את צהל לשמור על שקט מול עזה וצהל תרגם את ההנחייה הזו ללא לירות בחמושים בפרימטר כדי לא לייצר עוד סבב.
ובכללי, מצביעי ביבי הובילו את המדינה לאסון ביטחוני ולכך שהמדינה הלכה אחורה בעשור האחרון בכל הפרמטרים החשובין (דיור, יוקר מחיה, משילות, בריאות, חינוך). לו היה לכם שמץ הגינות, הייתם מבקשים סליחה ולא מקשקשים על לפיד/גנץ/בנט
שי אבן צור
6 אפר 2024 10:49:12תמיד חשדתי שאתה הזוי
אחד מפרק את המדינה בכל תחום אפשרי:
נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים
מפלג ומסית איש ורעהו רק ע"מ להישאר על הכיסא
נאה דורש לאחרים ואף פעם לא מקיים בעצמו
לא הביא אף הישג ראוי לציון ב 15 שנה!! (הסכמי אברהם זה יותר טריוויה מאשר הישג היסטורי)
אין הבטחה אחת שקיים
בצד השני יש מישהו שמתנגד לאשמדאי הזה, מישהו שהתריע בערב יום כיפור על ההולך לקרות
מישהו שלא מוכן לשבת עם הגזענים שלנו
מישהו שבתקופת ממשלת השינוי עשה עבודה מצוינת! (בהשוואה לנוכחית, הממשלה הקודמת היא ממשלת חלומות)
ודווקא על השני אתה מתגולל כאילו הוא אחראי למה שקורה פה ולא ההוא שיושב על הכיסא מזה 15 שנה
עולם מופלא
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 13:14:24תגיד, אתה עוקב בכלל אחרי התרשומות מהמשפט ומהמסמכים שיצאו מהפרקליטות בשנה האחרונה?
הפרקליטות שהציגה מעל ל 300 עדי תביעה וויתרה על שמיעת כ 190!!!!. ידוע לך?
המשפט מגלה בצורה מאד ברורה שהפרקליטות ולהב עברו על החוק לא פעם ולא עשר פעמים.
ידוע לך שאנחנו בעדויות האחרונות והחשוב בשבוע הבא הוא המפקד כורש ברנור?
חדד ירקיד אותו חזק וינער ממנו הכל כמו שניער משאר החוקריםץ
ידוע לך שאחרי פרק ההגנה תבוא פגרה שבה שלל הפרקליטים (יש כמה מהם) יגישו דרישה לביטול מטעמים של הגנה מהצדק וחוסר אשמה? לשופטים לא יהיו חיים קלים בכלל. כי הדרישות להגנה מהצדק מול העבירות שנעשו מאד חזקות ומוכחות כמו כן השופטים עצמם אמרו לפרקליטות שלא הוכיחו שום שוחד!
יותר טוב שתדבק בדרישה להעיף את נתניהו בגלל כשלון להגן על הדרום מאשר להסתמך על תוצאות המשפט שנראה כרגע תפור כמו קורי עכביש מסטול על LSD.
שי אבן צור
6 אפר 2024 14:13:32תגיד, אתה מאמין בנאה דורש, נאה מקיים?
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 14:26:56כן
בהחלט מאמין שמי שאשם בשוחד ילך וכולם ידעו שאולמרט היה ראש עיר מושחת. זה לא היה סוד.
כולם ידעו שהוא מקבל מתנות, זה לא חדש. נתניהו ידע שהוא אולי נאשם בפלילים אבל לא אשם. בטח שלא בשוחד (השופטים אמרו, זה לא אני). גם אלשיך אמר שחשבו שנתניהו יתפטר. נראה שזה בדיוק מה שהם רצו.
הרי מנדלבריט השתכנע רק כשרימו אותו ואמרו שהשוחד זה בטון יצוק… וזה ברנור בשבוע הבא. מציע לך להכין את הפופקורן.
אם נתניהו ילך אז לפחות שילך על מה שהוא נושא בחלק מהאשמה שזו הקונספציה. בזה יש לו חלק ולא יעזור שיגיד שבסך הכל קיבל את ההמלצות של רמטכלים מלפני 15 שנה ושר הביטחון שלו (הפתעה: אהוד ברק? מהה? באמת?).
כל הרמטכלים היו חלק מהעניין ושרי ביטחון כמו גנץ. כולם צריכים לעוף לנו מהעיניים כשהמלחמה תיגמר וועדת החקירה תומר את דברה.
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 14:42:44אופס, שחכתי לציין שאולמרט קיבל לכאורה מתנות (בין היתר עטים נובעים) מכל מיני אינטרסנטים לכאורה.
שי אבן צור
6 אפר 2024 17:33:24לא, אתה לא
אם היית מאמין אז היית מצפה מביבי להתפטר עוד בשלב החקירות
אם היית מאמין אז היית מצפה ממנו לקחת אחריות ולהתפטר אחרי ה 7 לאוקטובר
כל החירטוטים שלך הם פשוט… חירטוטים
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 18:03:02כשבן אדם מאמין מאמין בחפות של עצמו הוא לא מתפטר. זה כמו להודות באשמה.
עכשיו אנחנו רואים למה הוא לא התפטר. הכי הרבה ידביקו לו איזו הפרת אמונים מינורית וגם זה בכלל לא בטוח.
אולמרט סיפור אחר. כפי שציינתי לעיל, הרבה לפני שהואשם וכמעט נמלט מכל ההאשמות, כולם ידעו לכאורה שאולמרט הוא הכתובת בעיר לכל מיני אישורים. הוא לכאורה קיבל בנכסים ומתנות (לא מתנות מחברים).
עשו תספורת לכאורה. ויש אומרים שהיה צריך לכאורה לשבת עד היום על עוד לא מעט שוחדים לכאורה. בסוף ישב כי בגד במזכירתו לכאורי לכאורות.
נראה מה יצא במשפט.
זה שהול לא פיטר את הרמטכל הפשלונר הגרוע בהיסטוריה שלנו לא מפריע לך, נכון? או שכן?
מה שחשוב לך זה שביבי ילך ולא משנה באיזה תירוץ.
אז לי כן מפריע. אני רוצה שילך אבל בגלל הסיבות הנכונות ולא בגלל שתפרו תיק להדיח אותו.
כמו ששימון אמר, קודם כל צריך לגדול פה איזה מנהיג מתאים (לא גנץ ובטח שלא לפיד).
שי אבן צור
6 אפר 2024 18:11:37לא הבנתי
אז הוא נאה דורש רק על מי שהוא יודע שהוא לא מאמין בחפותו?
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 20:57:39נתניהו היה מודע למי זה אולמרט כפי שאולמרט היה מודע מאיפה חלק מהכסף של אהוד ברק מגיע, אפילו יצא לו כמה פעמים מהפה. נתניהו ידע שככל הנראה תפסו את אולמרט.
שי אבן צור
6 אפר 2024 21:18:35איזה חרטטן אתה יא אללה
אתה לא תענה על השאלה שלי בשום מצב אז זה מה שנשאר – לחרטט
אהרון שדה
5 אפר 2024 17:59:09צ"ל לא לממשלה
S&M
5 אפר 2024 18:40:13מנחם, אתה כל כך הרבה שנים באמריקה, ועוד לא למדת דבר בסיסי: פולואו דה מאני.
כדי להישאר בשלטון נתניהו צריך מלחמה.
כדי להצדיק את המשך המלחמה נתניהו צריך חטופים.
זו אמת מצערת. כולם רואים אותה. ביידן אמר אותה. עדיין לא אמר בקול רם וברור, אלא לחש במסדרונות. אבל זו האמת, והגיע הזמן להגיד אותה בקול רם וברור. נתניהו בנה את כוחו של החמאס. נתניהו עמד על כך שהחמאס הוא נכס אסטרטגי למדינת ישראל. נתניהו לא יילחם בחמאס עד חורמה, אלא הפך את המלחמה למלחמת התשה. החמאס כבר לא בסכנה. אף אחד לא ימוטט אותו. בטח שלא ישראל.
וזה בדיוק המצב הטוב לנתניהו – המשך מלחמה על אש קטנה כדי להגיד "עוד יש מלחמה ועכשיו לא מחליפים ראש ממשלה". למה אתה לא רואה את זה? כי אתה לא חטוף, וכי גם אתה משוכנע כמו הרבה מהמגיבים למעלה שכדי לשחרר את החטופים צריך מלחמה.
אז לשאלתך – הובסנו ב-7.10. יצאנו למלחמת ברירה ולא למלחמת אין ברירה. היה ברור (לי) מהיום הראשון שזו מלחמה שלא נוכל לנצח. היה ברור שזו מלחמה שמטרתה רק להציל את שלטון נתניהו.
מה היו צריכים לעשות? לתת לחמאס הכל, כולל הכל, כדי לקבל את החטופים. ואחרי שהחטופים היו בארץ, לחסל את כל ראשי החמאס, במלחמה רצחנית, לחסום את הגבול, להקים קיר ברזל בעובי מטר וגובה 50 מטר, ולא לראות את העזתים לעולם. בלי מעברי גבול, בלי עובדים, בלי רופאים ובלי כלום.
במקום זה תלו בכל הארץ שלטי "ביחד ננצח", עיוורו את האנשים לחשוב שזו מלחמה שאפשר לנצח, נפלו מאות חיילים סתם, בלי מטרה ובלי תועלת, למעט התועלת היחידה – לנתניהו.
זו מטרת המלחמה, זו סיבת המלחמה. מי שלא רואה את זה הוא או ימני סומא, או אחד שלא הקדיש מחשבה אמיתית להיתכנות של נצחון על צבא טרור מחופר במאות קילומטרים של מנהרות ממולכדות.
מנחם לס
5 אפר 2024 20:09:30S&M, אני מבין את כוונתך. אבל אני לא מדבר על 15 שנים של ביבי ורצונו להישאר בשלטון. אני מודע לכל הדרק. אני מדבר רק על האשמה העכשווית של לפיד שביבי יכול היה להחזיר את החטופים. הוא יכול היה בלי לעצור את המלחמה, לחסוג מעזה, ולשקם את מה שהרסנו. אלא תביעות החמאס.
סטארברי
6 אפר 2024 08:23:46מנחם יקר, הוא ענה לך גם לגבי 15 שנה אחרונות וגם לגבי עכשיו.
אפשר להוסיף שבחצי השנה האחרונות היו כמה עסקאות על השולחן וביבי לא קידם אותן. אפשר להזכיר מיליון מקרים שקרו בחצי השנה האחרונה ששמו אותנו בעמדה פחות טובה למשא ומתן מכל בחינה (התבטאויות מטומטמות של שרים וחברי ממשלה, פיטורין של אנשי הסברה מצוינים רק כי לא באו טוב לשרה בעין, חוסר יכולת ניהול של קבינט ובגדול פשוט אובדן של כל מנוף דיפלומטי אפשרי לעשות משהו. הוא אשכרה הודה שאין בצוות המקצועי שלו (או בעצם בכל העולם היהודי??) אנשים שיכולים לחבר שני מילים באנגלית. יותר אימפוטנטי מזה???? אנחנו במלחמה!!! והוא אומר שאין לו מי שיעשה הסברה ואז יוצא לפגרה!!!!!!!
מה קשור חמאס, יש התנהלות פנימה בתוך המדינה והתנהלות החוצה כלפי העולם ובשניהם נתניהו כשל וכושל (וזה בלי להזכיר בכלל את המלחמה בצפון)
וזה מעבר לשיתוק המוחלט בחודש הראשון (משהו שאנשים שחיים בחו"ל לא יכולים לדמיין בכלל) וכל ההתנהלות המגושמת/ מטומטמת שבכלל הביאה אותנו לנקודה הזאת לאורך כל החצי שנה האחרונה.
שי אבן צור
6 אפר 2024 11:08:53בול!!!
NFS
6 אפר 2024 13:32:42100+
.
הבעיה שהביביסטים המהופנטים חסרי המוח לא מבינים את זה.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 20:21:55עוד פעם קירות והגנות? 50 מטר? לתת להם הכל? איפה אתה חי. הדבר הכי טוב היה למחוק את עזה עם מיליון הרוגים ב8 באוקטובר זה מה,שמדינה נורמלית הייתה עושה. אנחנו עסוקים יוצר מידי בקונספציה של הגנה. מישהו מתקרב לגדר? כדור בין העיניים לא לרגל וכלום
Guy d
6 אפר 2024 09:51:52גם אם היינו "מחסלים" מיליון עזתים (זה לא חיסול זה רצח עם) ויורים בכל מי שמתקרב 500 מ' לגדר הבעיות שלנו היום לא היו נפטרות.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 13:18:20היו נפתרות יפה מאד וזה לא רצח אזור בו כל בית יש מנהרה וכלי נשק ובתי חוחים הם מפקדות ובונקרים זה לא עם זה צבא וצבא אויב משמידים. לא ברור סכלל חמה שיפא עדיין עומד בעזה
Guy d
6 אפר 2024 13:42:50אתה יכול להסביר לי מה ולמה זה היה פותר את הבעיות שלנו?
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 16:20:50היה הורג את כל המחבלים, משמיד את כל התשתיות ומרתיע את יתר האוכלוסיה לא להרים ראש
Guy d
6 אפר 2024 23:53:40הרגת את כל המחבלים, יקומו מחבלים חדשים. השמדת את כל התשתיות, יקימו תשתיות חדשות.
אי אפשר להרתיע את מי שאין לו מה להפסיד
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 14:15:41שימון הלכת רחוק מדיי
גם בן גביר לא חושב ככה אבל השורה התחתונה בעיני שצריך להיכנס לרפיח ולגמור את העבודה בלי לחסל את היחסים עם אמריקה. חוץ מזה שאחרי כן צריך לטפל גם בחיזבאללה ואירן אחרת לא יהיה לנו שקט. ואחרי כן ועדת חקירה משמעותית בתקווה שיעלמו ביבי לפיד גנץ ושות וכמובן כל מי שהיה אחראי בצבא במודיעין וביח האוויר למחדל (מהרמטכל ועד הסרבנים).
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 16:22:25בן גביר לא מעניין אותי אין פתרון אחר, אם יש יריב שמציק לך וחרט על דגלו להרוג אותך אתה הורג אותו. זה מאד פשוט. לא תהרוג תמשיך לסבול. זאת המציאות, זה לא איזה אג'נדה או דעה, הכר את האויב. זה אויב שונה מהסוג הרגיל המערבי.
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 16:57:57אנחנו לא הם ואי אפשר להרוג שם 2 מליון.
לא תהרוג נשים וילדים וחפים מפשע. לא כולם אשמים. גם כאלה שחגגו לא בהכרח קשורים לחמס ולא מגיע להם לעזוב את עולם החיים בגלל זה.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 19:30:05לא מסכים רזי אין בעזה חפים מפשע. הילדים שם היום כבר כשירים לרצח יהודים והם יהיו המרצחים הבאים. עזה בחרה חמאס עזה זה חמאס ועזה זה גיאהד
Guy d
6 אפר 2024 23:51:14מסכים עם רזי, הרוב הם חפים מפשע שלא מגיע להם למות בגלל מה שקרה ב7.10
S&M
6 אפר 2024 13:55:14יו"ר, הבנתי. רצח 2 מיליון עזתים. עכשיו תנסה להסביר לי מי ראש הממשלה, ולמה הוא לא רצח עדיין 2 מיליון עזתים? אני מנעתי ממנו לעשות רצח עם?
זה הפתרון שלך? תעשה אותו. אל תאשים אותי שלא עשית אותו. כי אם אתה לא עושה כלום, אז תעוף מהשלטון כי אתה כלום, ותן לאנשים שמבינים בזה לנהל את המשבר.
ושאלה אחרונה: אתה אומר רצח מליון היה פותר את זה. בלשונך – זה מה שהיה צריך לעשות. כלומר, באחד ועוד אחד, אתה מאשר את מה שאני אומר – שמישהו בכוונה לא מחסל את החמאס, ומישהו בכוונה מושך את המלחמה, הורג לנו חיילים, ומשמר את המצב בו יש חטופים בידי האוייב.
ואם מישהו בכוונה עושה את זה ולא את מה שאתה ברוב בינתך מסביר שהיה צריך לעשות, אז באחד ועוד אחד – האם אתה מסכים שזה אינטרס של נתניהו שהמלחמה תימשך, חטופים ישבו בשבי, חיילים ייפלו ותושבי הספר יגורו בבתי מלון?
כי אם אתה לא מסכים עם המסקנה הזו, כנראה שחסר לך לימודי ליבה כי אחד ועוד אחד זה הבסיס.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 16:25:46המילה רצח עם זה שקר מוחלט. רצח עם זה שאתה הורג סתם אנשים שלא עשו לך כלום (רוסיה באוקראינה). ברגע שכל בית שם חופר מנהרה כמו ממ"ד, מכין טילים בתוך הבתים לירי, הופך בתי חולים למחסני טילים ואמל"ח ומחסני רצח, תוקף ומנסה להרוג בך זה לא רצח עם, זה להגן על עצמך מפני האויב שקם להורגך. מסתובב עם RPG ויורה ש20 ילדים מקיפים אותו? כן מורידים את כולם שייט הפנס במלחמה צריך לנצח בכל האמצעים. אין לזה שום קשר לרצח עם אז אל תנסה לחרטט בכל מיני מושגים.
העזתים כולם מחבלים, כולם היו שוחטים כל יהודי בשמחה, הילדים מגיל ינקות בנוער הגיאהדסיטי, עמלק ואת עמלק יש למחות ואת זכרו.
S&M
6 אפר 2024 21:26:51תראה איך אתה בורח לקל.
רצח עם. חכם גדול.
סליחה. טעיתי. טעות שלי.
אין אזרחים. כולם מחבלים. כולם נושאי נשק וחופרי בונקרים. בני מוות.
ועכשיו שאנחנו מסכימים, למה לא חיסלת 2 מיליון מחבלים? מי מנע ממך, אני מנעתי ממך?
למה נתניהו שלך לא מחסל אותם?! כי הוא לא רוצהנלחסל אותם. הוא צריך מלחמה כדי להחזיק בשלטון.
תסביר לי למה לא חיסלת אותם??
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 16:27:16ומי יחסל את החמאס גנץ? לפיד? הם יחסלו? מי האנשים שנתנו לחמאס וחיזבאללה להתעצם לרמות האלה?
S&M
6 אפר 2024 21:30:37אתה עוד שואל מי נתן לחמאס להתעצם?! תגיד לי, אתה חי בסרט?! כל בניין הכוח דל החמאס זה נתניהו. הוא זה שדאג להם למימון משכורות לאלמנות מחבלים, משפחות אסירים, כל חופרי המנהרות ויורי הטילים. נתניהו דאג להם לכסף כדי שהחמאס ימשיך לשלוט כי החמאס הוא נכס אסטרטגי.
איזה מצחיק, אלוהים.
נתניהו הרופס, ראש הממשלה הגרוע והעלוב בתולדות העם היהודי, בנה את הכוח הנאצי שפרע בנו, ואתה עוד מאשים את גנץהואייזנקוט. בדיחה בחיי. עזוב, אתה בטח מטריל אותי. נחנקתי מצחוק. בחיי אתנחתאהקומית עשית לי.
דוקטור רזי הופמן
7 אפר 2024 04:17:23ומי אחראי לקונספציית שימור החמאס? רמז זה לא נתניהו שהעלה את זה. התחיל לפניו ונמשך ביתר שאת עם איזה שר ביטחון לפני כ 15 שנה. 15 שנה? לך תזכור.
Millertime
5 אפר 2024 23:34:41+1
trusttheprocess
5 אפר 2024 18:52:17חחחחחחחחחחחחחחח
ביבי,לפיד,גנץ,בן גביר,סמורטיץ'
אתם בחרתם את המטומטמים האלה, אז תאכלו את מה שבישלתם
בדיוק כמו שבאמריקה בוחרים מטומטמים כמו טראמפ או ביידן , כל אחד מקבל מה שהוא בחר
ישראל זה מדינה שאין לה זכות קיום בלי ארה"ב, יותר גרועים מפורטו ריקו
שבועיים בלי נשק תחמושת וכסף מארה"ב ישראל לא יכולה להחזיק מעמד, זאת לו מדינה, זה הונאת פירמידה של ברני מיידוף וברגע שהמשקיעים(ארה"ב) מבקשים את הכסף חזרה הכל מתמוטט תוך חודש.
אם ארה"ב מפסיקה משלוחי נשק ישראל לא מסוגלת אפילו להילחם נגד זורקי אבנים ב ג'נין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 20:04:12אמת אבל מי הביא אותנו למצב הזה שהפכנו למדינת חסות אמריקאית? אותם אלו שהביאנו עד הלום אין חשיבה קדימה
captain beefheart
6 אפר 2024 01:11:33"מי הביא אותנו" הוא שואל.
איפה היית ב-75 השנים האחרונות כשכל מדינת ישראל התנהלה כך, מאז לידתה?
יש לך בעייה קשה עם האגו וה"כבוד הלאומי" עד כדי שהתעוורת ואינך רואה את האובייס – ישראל היא מדינת חסות של ארה"ב.
כן, מדינת חסות.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 07:45:03זה לא היה ככה ולא ברמה הזאת. ששר החוץ הדערק שלהם בא ויושב לך במטכל בזמן ניהול מלחמה זה יותר מידי. ובכלל צריך להתחיל לשנות את זה במה שאפשר
captain beefheart
6 אפר 2024 08:44:16תמיד היה כך. פשוט חיית בסרט שאנחנו אבו עלי עושים טובה לארה"ב.
חס וחלילה לשנות. בזכות חברים טובים שבאמת דואגים לנו יוסר מאיתנו הגידול הממאיר שנקרא ב"ן.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 13:21:11מי חברים טובים שבאמת דואגים לנו? האמריקאים? 🤣🤣🤣🤣🤣
דואגים רק לעצמם הם צריכים אותנו פה כשלוחה לא פחות.
האמריקאים לא התערבו במלחמת העולם ה2 למרות שהחבר הטוב שלהם צרציל התחנן עד שפגעו בהם. אתה חושב,שהם ילחמו עבורך? 🤣🤣🤣🤣
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 14:40:45שימון, אבל הם עושים שרירים כמו השקץ.
העבירו מסרים לאירן שהם עם האצבע על הדופק.
באיומים הם ה PC טובים.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 15:11:57הם רק,שואגים ומאיימים בסנקציות חחח ממש,כמו השקץ אבל אין להם קליר פאת רק אנחנו נותנים להם קליר פאת למטכל שלנו
https://youtu.be/OUMl58i4m0w?si=ScsoAcBFfGWDiYuN
https://youtu.be/nh-kQ4qVgyM?si=1gpWcJQdUT8yQ4PE
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 15:29:30הבעייה היא שנתניהו פחדן(?)/זהיר מדיי…
Tomerg
5 אפר 2024 20:11:23טראסט תמיד החזקתי ממך בחור אינטליגנטי. עכשיו ייקח פליאוף שלם של הערות טובות על כדורסל כדי לשקם את זה.
trusttheprocess
5 אפר 2024 22:05:09מה אמרתי שהוא לא נכון על התלות של ישראל בארה"ב? זה קרה ביום כיפור, זה קרה במלחמות לבנון למיניהן וזה קורה גם עכשיו
Tomerg
6 אפר 2024 00:03:36ישראל תלויה בארה"ב אבל אתה קצת הגזמת…
זה לא מתאים להיכנס פה לדיון רציני, אבל ישראל מקבלת מארה"ב סיוע ביטחוני בהיקף יחסית מוגבל של כ- 4 מיליארד דולר בשנה ומעבר לזה לא מקבלת כבר הרבה שנים כסף באופן אחר.
לישראל יש כלכלה חזקה מאוד ועצמאות כלכלית ואנרגטית. מלאי התחמושת של ישראל גדולים, הסיוע תוך כדי המלחמה מאפשר להם להישאר מלאים ואם ייפסק, ישראל יכולה להמשיך להילחם עוד זמן רב, עם כל האויבות שלה, לא כל שכן עם מיידי אבנים בג'נין.
כל מדינה ובטח בסדר גודל של ישראל וכשהיא מאוימת, תלויה בבנות ברית.
קשה לי עם מה שקורה פה, עד כדי שלא בטוח שראוי פה לחיות, אבל בכל זאת, הגיעו פה לכמה הישגים, בטח כלכליים. אז פשוט ההקצנה היתה לי קצת מוגזמת.
ואם כבר מתכתבים, אז לא הבנתי את תחילת התגובה שלך. אם כל הפוליטיקאים מטומטמים והאנשים שבוחרים בהם ראויים להם, אז מה החלופה? להצביע למי? לא להצביע? אתה רוצה לשנות את השיטה מהיסוד? לא יודע… לא התחברתי.
אבל העיקר (ברצינות) שבדקות האחרונות היום במיאמי הצלחנו להשתלט על המשחק. זה היה סימן טוב לקראת הפלייאוף. אם יהיה מקום שישי, יש מצב שיהיה פלייאוף מוצלח. תמשיך לכתוב, אתה מהמגיבים הכי מעניינים פה 💪🙂
Guy d
6 אפר 2024 10:07:28מה שאמרת נכון לדעתי, אולי אל היית מנסח את זה בצורה יותר רגישה זה היה מתקבל קצת יותר טוב. קשה לעקל ניפוץ של קונספציות שנבנו במשך תקופה ארוכה
Guy d
6 אפר 2024 10:05:07אני חושב שאתה צודק במקרה הזה. יותר מזה, הסיבה לתלות הגדולה הזאת היא שמאז שהמדינה קמה היא במצב חירום ובמלחמה ברוב הגבולות. המשאבים שיש להשקיע על מנת לתחזק מצב כזה לאורך כל כך הרבה שנים הם גדולים מדי למדינה בסדר הגודל של ישראל.
לאורך כל השנים הללו המדינה היהודית לא השכילה להביא לשלום בגבולותיה וב20 השנים האחרונות (לפחות) הפסיקה לנסות. התעלמה מהסיטואציה וקיוותה שהסטטוס קוו ישמר. התעלמות עד כדי שיכחה שיש ארגון כזה שכבר 20 שנה עושה כל שביכולתו כדי להרוג ישראלים. זה היה רק עניין של זמן עד שיגיע פיצוץ. הטראומה הגדולה היא שהבועה של הביטחון האישי התפוצצה.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 16:30:25בטחון אישי לא היה פה בחיים, אנשים נדקרו ונרצחו ברחובות גם בלפני ה7 באוקטובר זה הפך למצב בשגרה, מדיניות "הכלה" 20 שנה טילים בדרום היה דבר נורמלי "טפטופים" הם קראו לזה והפציצו "בנייני אמל"ח".
המדינה היהודית "לא השכילה" להביא שלום כי אין עם מי. זה שעוד לא הבנתם את זה זה מאד עצוב.
תראו מה המצב בכל מדינות ערב, זה לא במקרה, זה הם ומהותם.
Guy d
6 אפר 2024 23:55:12יש שלום עם מצרים וגם עם ירדן. הסכמים שלא הופרו אפילו פעם אחת מאז שנחתמו והגבולות שקטים
Tzafriros
5 אפר 2024 19:17:29מבחינתי הבעיה התחילה שהפסקנו לבחור במפלגות שהצהירו על האידיאולוגיה והמדיניות שלהם ועברנו לבחור באנשים. אנשים הם אינטרסנטים מטבעם ובפוליטיקה בפרט. הליכוד כבר לא המפלגה המפוארת שהייתה כל האנשים האיכותיים נעלמו ממנה. ולהצביע למפלגה כמו יש עתיד שלא עושה פריימריז? זה לעולם לא אעשה. לא אמשוך אותכם. אני מצביע לעבודה מאז שאני ילד מבחינתי מפלגה זה כמו קבוצת כדורגל. אני לא מחליף. זה לא שאני אוהב את הצוות הנוכחי אני פשוט סוציאליסט וליברל וזה לא הולך להשתנות. גדלתי בדור שהאמין שמגיע לנו יותר. אני לא בא ללכלך או להגן על אף אחד אבל מבחינתי ביבי הוא חלק משמעותי בשנאה. הוא הפך את המילה שמאל שפירושה ליברל/ סוציאליסט לבוגד/חלש/.
בכל אופן כמו שחכם אחד אמר פה אין לי את המידע להביע דעה מושכלת בנושא החטופים אבל חסרה לי קצת יותר הומניות בנושא. כי בעיני הרבה אנשים במדינה החטופים הם טרדה. נקווה שכמה שיותר מהם בחיים ושישוחררו בקרוב.
מרקוס אורליוס אמר פעם שחשוב לקבל את כל פלגי החברה כי כולם ביחד זה גוף אחד חלק הראש חלק הלב חלק…
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 20:03:24מרקוס אורליוס היה משמיד את עזה ועורף את ראשי האנשים שם
Tzafriros
5 אפר 2024 20:14:48חחחחחחחחח גדול!
Shahar Sharon
5 אפר 2024 19:25:25הבעיה בכל נושא החטופים מתחילה בכלל הרבה לפני המלחמה הנוכחית. זאת בעיה שנובעת מהחולשה של ישראל לעומת הטרור. כשאתה נושא ונותן עם טרוריסטים אז אתה נהיה חלש. ביבי היה הראש ממשלה ששחרר הכי הרבה טרוריסטים בהיסטוריה של המדינה, והוא עשה זאת בשביל לצבור פופולריות בקרב ציבור שהלך וגדל ודרש את גלעד שליט הביתה.
כעת, לאחר מדיניות הכלה, מדיניות הבלגה, מדיניות של שקט תמורת שקט, מדיניות של שדרות גם ככה מצביעים לי אז מה זה משנה. הגענו למצב שבו אנחנו כולנו שבויים של חמאס וחיזבאלה, של האום ושל ה woke האמריקאי.
יאיר לפיד מסיבותיו שלו מרגיש שהדבר הכי טוב שהוא יכול לעשות עכשיו זה לנגן על מיתרי הכאב של עם מדמם עם מעל 130 חטופים במרתפי חמאס. אך האמת היא שאין לאף אחד בשילטון כרגע מה למכור כי מה שהעם רוצה זה תחושת ביטחון, ופיוס של כל אלו שבמרכז.
אולי גנץ הוא הפיתרון, אולי מישהו מבחוץ, אבל דבר אחד חייב בחירות ועכשיו!
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 20:02:26גנץ זה מאבות המייסדים של הקונספציה כמו ביבי. לדרעק הזה אסור להיות בשום אופן בשלטון
Yosi Berkeley
5 אפר 2024 19:28:36מנחם,
בוודאי שנתניהו אחראי ואשם. ראשית העובדות – הוא מנהל את המדינה כבר חמש עשרה שנה חוץ מהפסקה קצרה. הוא בנה את החמאס, התייחס אליו כנכס אסטרטגי – ולמעשה כל בחירה אסטרטגית שלו התפוצצה לכולנו בפנים. (הנה סמוטריץ מדבר על החשיבות של החמאס – https://www.youtube.com/watch?v=qmNA4t4apPE).
הצורך של נתניהו לשמור על הממשלה שלו – ממשלה שבכול מנסה להבעיר את המצב מול ערביי ישראל ומול השטחים – וחוסר היכולת שלו לקבל אחריות משום צורה ולעבוד יותר שיתוף פוגעת וממשיכה לפגוע בהחזרת החטופים.
ברור שלא מקבלים את התנאים של החמאס, הנה עשינו כבר שתי עסקאות לגבי החטופים – אבל כרגע המצב הוא שלנתניהו ולכל הממשלה אין רצון להחזיר אותם ויש רצון וצורך להמשיך את הלחימה. ככה הם מקווים שאנשים יישכחו מי היה על ההגה בשישה, בשבעה ובשמונה באוקטובר. איך ממשלת ישראל כפאה, שותקה, לא הצליחה להגיב. איך ההרס השיטתי של המוסדות חזר לנשוך את כולנו, ואיך בלי התנדבות אדירה של הציבור היה כאוס גדול יותר. איך נשיא ארה"ב שכולם מקללים קם להציל אותנו. ומספיק לראות את התגובה הראשונה של טארמפ כדי לקבל חלחלה ולהודות לאל שהוא לא היה הנשיא באותו רגע.
זהו. שחררתי. נחזור לכדורסל. אומרים ישש שם בידור.
מנחם לס
5 אפר 2024 20:12:00שי, כפי שכתבתי לך, אני מבין את כוונתך. אבל אני לא מדבר על 15 שנים של ביבי ורצונו להישאר בשלטון. אני מודע לכל הדרק. אני מדבר רק על האשמה העכשווית של לפיד שביבי יכול היה להחזיר את החטופים. הוא יכול היה בלי לעצור את המלחמה, לחסוג מעזה, ולשקם את מה שהרסנו. אלא תביעות החמאס.
NFS
5 אפר 2024 19:45:17ביבי הוא מנהיג חסר כישורים, אומץ ויושרה.
אבל הוא ידע איך להפנט אזרחים להצביע רק לו, כי הוא "ימין חזק". האזרחים הללו הפכו להיות חברי כת – חסרי יכולת לחשיבה עצמאית וביקורתית.
בינתיים ביבי נתן לקטאר להמשיך להזרים כסף לחמאס, בעוד הוא עסוק בלשסע את העם אחד בשני.
העיקר הכסא.
אפס מאופס, הלוואי ואחרי הבחירות הבאות לא נראה ונשמע ממנו, מהפסיכית אשתו ומהבן הנקניק שלו שמבלה במיאמי.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 20:10:35אנשים בוחרים בו כי הם רואים שהאחרים יותר ליצנים לא כי הם מאוהביו. אפשר לחשוב מה גנץ או לפיד היו עושים…
Millertime
5 אפר 2024 23:38:191+
סטארברי
6 אפר 2024 08:31:21פסיכי שצריך להזכיר את זה כל פעם מחדש
Berch
5 אפר 2024 19:52:40אמרו לפני אבל בכל זאת
היו צריכים להמשיך בשיא התנופה.
היו 20 חטיבות ברצועת עזה
עכשיו יש 3
לצה" ל היו תכניות להמשיך
ביבי לא אישר
מתמזמזים מתמזמזים…..
ובינתיים גם הדם שלנו מטפטף
edani
5 אפר 2024 20:02:58אני אגיד את הדבר הבא.
אני לא יושב בחדרי חדרים ולא רואה את כל התמונה הגדולה ואת הפרטים הקטנים אז באמת שקשה לי לשפוט.
מה שאני כן יודע זה שמדינת ישראל חתומה על חוזה מול האזרחים שלה וצריכה לעשות הכל כולל הכל כדי להחזיר אותם הבייתה. מחר בבוקר זה יכול להיות כל אחד מהאנשים המדהימים כאן.
דבר שני, ביבי נתניהו כבר מזמן לא ראש ממשלה של כולם. הוא דואג להאחז בשלטון ודואג לחבר המצביעים שלו בלבד. צריך להיות עיוור כדי לא לראות את זה. החשש האמיתי שלי (שאין לי איך לבסס אותו) זה שהוא לא באמת עושה הכל כולל הכל. אולי אני טועה (הלוואי) אבל האיש איבד את זה מזמן (או אולי מעולם לא אחז בזה)
נקווה שכולם ישובו הבייתה במהרה!
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 20:06:48יש מישהו שהוא רהמ של כולם ולא של עצמו? ראשי ממשלה הכי משתינים על העם
דה שוט
6 אפר 2024 00:34:47https://finance.walla.co.il/item/3655187
אפרופו משתינים על העם… אוי אוי
מנחם לס
5 אפר 2024 20:14:35EDANI,, אני מבין את כוונתך. אבל אני לא מדבר על 15 שנים של ביבי ורצונו להישאר בשלטון. אני מודע לכל הדרק. אני מדבר רק על האשמה העכשווית של לפיד שביבי יכול היה להחזיר את החטופים. הוא לא יכול היה בלי לעצור את המלחמה, ליסוג מעזה, ולשקם את מה שהרסנו. אלא תביעות החמאס.
דן רוזנבלום
5 אפר 2024 20:22:18.I.E.
@ Forwarding – Menachem Less
@ HOOPS אימפריה !!!!!!! @
LTW : Docless` Address Not Found
–
*הכנס צלילי הרגליים של מאות האוהדים*
*כאשר קופצים יחד*
*מהדהדים במבנה*
–
אימפריה!!!!! אימפריה!!!!!!!
HOOPS אימפריה!!!!!!
–
מציע את השיר הזה בתור הלאום של אתר הופס : אבל כמובן, שהוא מתקצר לסאונדבייט של 25 שניות ומוסיפים H איפה שיש W…
–
https://www.youtube.com/watch?v=L6mNa_QZVHg&ab_channel=TagTeam-Topic
–
ואז….הוי….
הוי….
הוי….
הוי….
מנחם.
–
כבר התקוטטת על גבי הרשת הזו לא מעט אה? בריון מתועב.
Shorty Big Nut – כמו שאומרים באלאבמה.
–
עמיחי עושה עבודה נפלאה עם האתר.
לא שאני מהיום יומיים, ובטח שלא קורא את כל התגובות…
–
כי יש לי מספיק אתגרים בחיים…
אבל אם אתה רוצה לדבר על פוליטיקה?
–
וואי וואי,
יאיר לפיד הוא עיתונאי.
הוא נולד לאב עיתונאי, סופר ואף גם כמובן…
אומן וקומיקאי.
–
ההתרגשות שלך מיאיר מעוררת השראה.
כי אם אתה כאדם יכול אף לחוש עבורו תחושות סלידה…
עודנך בביגורים.
–
AP ומגוון קבוצות תקשורת אחרות, היו שותפים לתכנונים והפעילות…
הם כן הודיעו "מאחורי הקיר", אך בערב שישי בחג השני של סוכות…
כל העם ישן. כיבה את הטלפון. "היה צריך רגע לעצמו".
–
וכמו בעבר, האויב ידע מתי להכות.
זה לא יאיר. זה לא ביבי. זה לא קשור אפילו לפוליטיקה ישראלית.
–
זה יותר השדלנות שלנו כעם. הרצינות והמקצועיות שלנו.
אנחנו נפלנו בפעם המי יודע כמה בשמירה.
–
וזהו.
–
בכל יום, האיום הוא זהה.
כל יהודי קיים, נמצא בסכנה.
כי אחרים, רוצים לרצוח אותו.
–
הכל שאלה של מי עומד לשמירה וכמה ברצינות הוא לוקח את זה.
אנחנו עם חלש Beaurocratically כי האגו זורק דפים על השולחן ולא מתייחסים…
כל אחד מחפש את הרוגלעך' שלו, איזה קצינה הוא הוריד מזמן לא פעם…
–
מאוד מביך להביט ב Personnel שלנו כעם.
אין הרבה לברונים, אבל יש מלא יוקיצ'ים.
–
יאללה שיהיה שבת שלום, תמסור את הכדור ואל תתעצבן יותר מדי…
תמיד חשוב לזכור, שהג'יהאד הוא הבעיה. האויב.
והג'יהאד נולד בכדי לתקן יהודים.
–
רן הנרגן
5 אפר 2024 21:02:11מנחם חביבי, לפחות 7 נשים חטופות יכלו להיות איתנו כבר 4 חודשים במקום לימק במרתפי החמאס ומי יודע אם כולן עדין בחיים. על הנקודה הזו אין כלל ויכוח. בהסכם הקודם היה מדובר על קבוצות של 10. לקראת ההחלפה שבדיאבד לא קויימה החמאס טען שיש בידיו רק 7 נשים (לא כולל חילות) והציעה להשלים את הכמות עם גברים קשישים.
ישראל (קרי נתניהו) אמרה לא. הסכם זה הסכם ולמחרת חידשה את הלחימה.
מאז אפשר היה להגיע להסכם חדש אלא שנתניהו מפחד מהתגובה של בןגביר וסמוטריץ שמאימים להפיל לו את הממשלה (=הפסד בבחירות וחידוש המשפט), אז כן לפיד צודק.
the bird
6 אפר 2024 02:28:33למה אתה משקר
ממציא דברים
רצו להביא גופות
דיי כבר לחרטט
סטארברי
6 אפר 2024 08:30:00לגמרי
כמה פספוסים הזדמנויות
thetroll
5 אפר 2024 21:18:05מנחם תודה. הבעיה שלנו היא לא איש כזה או אחר. הבעיה שהיתה שואה ובגללה עשינו את המעשה המטופש של להקים מדינה לעצמנו. מעשה חסר סיכוי כנגד ים של 1.5 מיליארד ערבים שרוצים את השטח ועולם שבבסיסו שונא אותנו – אנטישמיות. מדינה של 10 מליון איש שהתחילה בפחות ממליון ועומדת מול אויב ענק עם סיכוי אפס להצליח. ואז קרה נס והגיע הנשק הגרעיני שרק לנו יש והוא איזן את המשוואה ולמעשה לא ניתן להשמיד אותנו. והבעיה המרכזית שלנו כיום היא לא עזה החיזבאללה ביבי או לפיד אלא העובדה שאיראן הופכת להיות בקרוב גרעינית ומי שאשם בכך זה ארצות הברית שנתנה למדינה מטורפת כמו צפון קוריאה להגיע לגרעין ועכשיו נותנת לאיראן (כמובן שיש גם לנו אשמה בכך שאנו נותנים לזה לקרות ושסמכנו על ארהב).
זו הבעיה שלנו.
מה הפתרון למצב?
ללכת מפה. מה שאתה ואחרים עשיתם בחכמה. אני בנתיים פה וכנראה שאשאר.
מנחם לס
5 אפר 2024 21:45:00דהטרול, אילולא אשתי החולה הייתי היום בישראל. זה המקום שאני רוצה להיות בו ולמות בו, אבל מחוייבתי הראשונה היא לאשתי האמריקאית
דן רוזנבלום
5 אפר 2024 22:00:06אחלה אשכים.
*רק אומר*.
thetroll
5 אפר 2024 22:16:56ובצדק. תודה מנחם.
Guy d
6 אפר 2024 10:22:33כמה זמן יהיה אפשרי למנוע מאיראן טכנולוגיית גרעין עם כל המאמצים מופנים למניעת הטכנולוגיה? 10, 20 30 שנים?
הרי הטכנולוגיה מתקדמת בקצת גבוהה מאד. האנושות עושה צעדים לרתום את אנרגיית ההיתוך, הביקוע האטומי תהיה הטכנולוגיה של אתמול ולכל מדינת עולם שלישי תהיה היכולת.
thetroll
5 אפר 2024 22:16:36ובצדק. תודה מנחם.
דה שוט
5 אפר 2024 22:36:17מנחם יקר – הדיון הזה קצת בעייתי – אנחנו יכולים להציע הצעות ולחפש אשמים, אבל בסופו של דבר – או אולי יותר נכון בתחילתו של דבר – יש בעולם כוחות גדולים וחזקים שיעשו הכל כדי לשמר את הסכסוך הישראלי-ערבי שהפך ב-48 גם לסכסוך ישראלי-פלסטיני. הכוחות האלה לא ייתנו בשום אופן לסיים את הסכסוך.
– הם לא יתנו לישראל להשמיד את אויביה (כולל איראן וחיזבאללה, יש בארץ מאות אלפים אם לא מיליונים שמוכנים לשלם את המחיר בשביל שיהיה עתיד לילדיהם ונכדיהם).
– הם לא יתנו לאויביה של ישראל להשמיד אותה (אבל כן להקיז את דמה).
– הם לא יתנו לצדדים לחיות כאן בשלום ובשקט.
רוצה דוגמה קטנטנה? ביידן מאיים לעצור את אספקת הנשק… חחחחחחחחחחחחחחחח… כאילו שהוא זה שקובע… מדובר במיליארדים לתעשיית הנשק בארה"ב, נראה לך שהם יוותרו על זה ככה בקלות, ביום בהיר?
ועוד לא התחלתי לדבר על מנהיגי אירופה, פוטין, סין, מדינות המפרץ ואלוהים יודע מי עוד.
בשורה התחתונה – אנחנו משחקים כאן משחק אכזרי עם גבולות מאוד נוקשים, אין דרך לסיים את המשחק, ועל הדרך מתים ומתים וסובלים וסובלים. הכל מאוד ציני. ודי מייאש…
🙂
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 23:16:13אמת
דה שוט
6 אפר 2024 00:32:19ונקודתית אני מסכים איתך – אי אפשר להחזיר את החטופים כי חמאס לא יחזיר אותם. הם תעודת הביטוח שלהם ומעבר לזה חמאס נהנים לראות אותנו סובלים, את ההפגנות שקורעות את החברה, את הייאוש והבכי והתסכול. אז למה שירצו להפסיק את "כל הטוב הזה" מבחינתם? הדרך היחידה היא בכוח, אבל ביבי פיספס (אולי בכוונה) הרבה הזדמנויות, כבר בימים הראשונים שכל תגובה הייתה לגיטימית, וגם בהמשך. מדינה שנכנסים אליה וחוטפים לה ורוצחים ואונסים – רשאית מוסרית להגיב בכל צורה. הגבנו קשה מבחינת העזתים – ללא ספק – אבל בשביל להחזיר את החטופים היה צריך להיכנס לרפיח כבר לפני חודשיים וחצי.
IDO
6 אפר 2024 00:51:43אתה לא חיי בוואקום. כל הטוב והשפע שיש לכם עכשיו זה מסחר חוץ. כל זה יכול להעלם. למעשה כבר מתחיל להעלם.
דה שוט
6 אפר 2024 01:06:10אתה צודק
🙂
אני מדבר על החזרת החטופים שזה בעיני הדבר הכי חשוב ואפילו הכרחי להמשך קיומנו כמדינה וכחברה. בשביל זה צריך להקריב ואם המחיר הוא ״השתוללות״ בעזה ואיבוד תמיכה בעולם – אז זה המחיר. אם היה מחיר אחר הייתי מוכן לשלם אבל כל האשליות על עיסקה הן אחיזת עיניים. סינוואר לא יחזיר את החטופים תמורת כלום, אין לו אינטרס. אם היה לו מגף על הגרון, אז היה לו אינטרס.
Guy d
6 אפר 2024 10:27:16אי אפשר להחזיר את החטופים באמצעות פעולות צבאיות, אפשר אולי להחזיר חלקי גופות בשיטה הזאת.
ומעניין כמה זמן אנחנו נחזיק מעמד בלי קמח או אורז.
דה שוט
6 אפר 2024 12:46:28אני לא מדבר על שחרור בפעולה צבאית אלא על לחץ צבאי. לא תהיה שום עיסקה – רק רגל יל הצוואר
Guy d
6 אפר 2024 13:50:19אתה מדבר על להשתמש במלחמה כדי להכניס עז במשא ומתן, מקווה שלא שכחת שבדרך נהרגים כל יום חיילים שהם בנים של אחים של אבות של ואזרחים לכל דבר.
דה שוט
6 אפר 2024 18:36:34אתה צודק – אני לא מצליח לראות דרך אחרת. זה נורא. אי אפשר לחיות ליד נמר, בסוף, יום אחד, הוא יתקוף אותך
Guy d
6 אפר 2024 23:59:18תכניס עז אחרת. כסף, ויתורים, סחורות. אנחנו סוחרים בסבל של משפחות שכולות כנגד סבל של משפחות חטופים. משחק סכום אפס
דן רוזנבלום
5 אפר 2024 22:50:05@ <Forwarding Amichai Katan <jhpvcbanv2@gmail.com !!!
Input Error! FTL LTW! Sequencing
%!#%!!!%!
–
וואי, נראה לי עשיתי איזה טעות עם האי מייל…
אבל לבכל זאת, הרעיון הוא…
–
להחמיא לעורך הראשי שלנו.
שמנע מפגיעות ראש, השמצות, דיבורי סרק, גברתנות אווילית והבלים…
–
Let's Sound it off One more Time for Our Editor!
ממש מצליח להחליא את הגועל מהאתר.
כשם השן ואמן!!!!
וואלאק, יש מצב שהוא יראה את זה רק מחר בערב…
אז באותה ההזדמנות אשמח להריע לעמיחי קטן!!!
שבדרכו הצליח באם למגר או לרסן "מעט" את האתר הזה!
–
מציע המנון לאתר הופס : בייט של 25 שניות של הפזמון של השיר הזה : HOOPS THERE IT IS!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=L6mNa_QZVHg&ab_channel=TagTeam-Topic
רק לא כדורגל
5 אפר 2024 23:00:31המוח אומר לא להגיב אבל הבטן חזקה יותר.
א. מבאס שגם במפלט הזה בהופס הפוליטיקה נכנסת (אפשר אמנם להגיד שלברון הוא הביבי של הופס, אבל גם הפוליטיקה הזאת היא אסקפיזם).
ב. עמיחי, תודה רבה על העריכה וההחזרה של השיח פה רק לספורט. מראה על הרצינות והאחריות שלך בעיני.
ג. לא טרחתי לקרוא את כל הפוסטים כאן, ואני יודע שהדעה שלי תעצבן הרבה א/נשים.
אני לא קצין, בטח שלא בכיר, אבל אני אוהב היסטוריה ומכיר את הגזרה של נחל עוז טוב מאוד עוד לפני ומיד אחרי ההתנתקות.
לפיד הוא ממש לא דמות מוערכת בעיניי אבל אי אפשר לנתק את המחדל הזה מ-15 שנות השלטון של ביבי. ההתנהלות של הצבא והכשל המודיעיני פה הן תוצאה של התנהלות לקויה עוד הרבה לפני כן.
עוד ב-2001 אמרתי למורה שלי להיסטוריה שתהיה פה דיקטטורה, ואמנם ביבי נבחר כל פעם דמוקרטית, אבל זו לא יכולה להיות דמוקרטיה אם אותו ראש ממשלה מכהן כל כך הרבה שנים.
ב-08/10 (יום ההולדת שלי שלצערי מתויג עם האירוע הנוראי ביותר בהיסטוריה של המדינה), התמיכה הבינלאומית בנו הייתה הגדולה ביותר.
אם אני ראש הממשלה קודם כל הייתי לוקח אחריות מיד. דבר שני, לא הייתי מגיב צבאית בכלל, למעט הפגזות אוויריות, ובטח שלא בסדר גודל כזה, אלא דורש מעורבות בינלאומית להחזרת החטופים. גם בפעילות הצבאית.
ברור שהעולם צבוע, ועל כל דבר יתחילו הפגנות נגדנו, ויש זוועות נוראיות אחרות שאף אחד לא מכיר (בעולם הערבי אפילו אומרים שהמצב בעזה מסב את תשומת הלב מהקטל בסודאן למשל, או, מישהו שמע על מערב פפואה??)
אבל דווקא אי נקיטת פעילות צבאית, בטח שלא גיוס המוני חסר הגיון כמו שהיה כאן, היה יכול לסייע לגייס יותר את דעת הקהל בעולם המפותח ולתת לגיטימציה לפעולות יותר מדויקות ומוצלחות, כמו בפן המבצעי וגם בלחץ שהיה אפשר לשים על חמאס להגיע לעסקה ולשחרר את כל החטופים.
ואני לגמרי בדעה שעבור ישראל המלחמה היא עסק מכניס. העובדות מדברות גם בלעדיי. החברות הבטחוניות מכניסות כבר עכשיו הרבה כסף על פיתוחים שנעשים כאן עבור הפעילות הצבאית, וזאת הכנסה משמעותית למדינה. אף פעם לא היו לנו גבולות בסחר באמצעי לחימה ומודיעין. לא צריך לחפור יותר מדי כדי לקרוא על הסחר עם ממשל האפרטהייד והחונטה הצבאית בארגנטינה, אותה אחת שהייתה אנטישמית מוצהרת ושהיהודים היוו אחוז משמעותי מהא/נשים ש"העלימה".
דן רוזנבלום
5 אפר 2024 23:21:39אני מוכרח להתנצל על כך שאני עושה "ספאם" כאן באתר…
אך שוב, עוד שיר מתנגן בראשי…
אשר אילוא אם בשכרותי והסטלה שקריים…
אמנם אולי נדוש, אך מעניין לבכל זאת
–
כי אנו יכולים "להתכתב" ו"לדבור" עד אינסוף…
אך לבסוף…
–
https://www.youtube.com/watch?v=GhPYvn2QSpg&ab_channel=TheFriendsofNatasha-Topic
סטארברי
6 אפר 2024 08:27:45מדויק. תודה רבה
Guy d
6 אפר 2024 10:38:00מחזק את הטענה שלך, נראה לי שאתה הראשון שאני קןרא או שומע שמביע דעה דומה לשלי. זאת שטוענת שלא היינו צריכים לפתוח במלחמה.
אשך טמיר המקורי
6 אפר 2024 11:10:27ברור שלא היינו צריכים לפתוח במלחמה.
זאת הייתה הדעה ההגיונית מהרגע הראשון.
היינו צריכים לעשות עסקה כואבת כמעט בכל מחיר, לקבל את ההפסד, ואז אחרי שחזרו כולם להיכנס באם-אמא שלהם עד חורמה.
לא ניתן גם להילחם שם, וגם להחזיר חטופים (רק בארונות).
הסיבה שזה לא נעשה כך, כפולה:
1. לביבי ולקואליציה שלו לא מזיז משמאלנים קיבוצניקים עוכרי ישראל חטופים. אם הם היו מתנחלים או ילדים שלהם זה היה אחרת לחלוטין.
2. ביבי הביא לאסון בשורת מהלכים מעשי ידיו, הן דרך חיזוק החמאס והחלשת הרשות, הן בהזזת האוגדות לאיו"ש, הן בהחלשת הצבא והחברה עם המהפכה המשפטית, ומתן רוח גבית להתקפה עלינו כשאנו חלשים.
הוא ידע שזה עליו לגמרי ולא יכל להימנע מפעולה, כי אז נגמר הסיפור שלו.
הוא היה חייב מלחמה שתשמר אותו בשלטון מטעמי "שקט יורים", וכדי לנסות להציג לשפוטים שלו "תמונת ניצחון" שקרית שלא יכולה להתקיים גם אם היינו מכריעים את החמאס (כבר הפסדנו בהתחלה).
תוך שהוא מתרחק ככל האפשר מה-7.10 כי הזמן משכיח הכל.
NFS
6 אפר 2024 13:41:00כל מילה.
רק אומר שהיו שתי אפשרויות עם החטופים-
1. מה שכתבת.
2. להיכנס ברבאק שלא נראה מעולם, מכל הכיוונים, גם דרך רפיח, לעשות מצור אמיתי – בטח בלי דלק – ולפרק את הרצועה לחצץ.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 15:05:46מי יתן לך לעשות את זה חחחח עכשיו לא נותנים אז,בזמן רגיל?
NFS
6 אפר 2024 17:09:50עכשיו ברור שלא. על זה ביבי הנוכל בנה.
הכוונה ל-8 באוקטובר.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 18:20:44כמו שאמרתי למשפחתי וחבריי ב7 באוקטובר הכל ישאר כפי שהיה, הם חשבו שמשהו ישתנה היום כולם מבינים. פשוט הרגנו יותר מחבלים, יהיה להם תחליף עוד כמה שנים מחבלים חדשים. מהסיבה הפשוטה שדה שוט ציין ואין גם אף מנהיג במדינה שיש לו רצון לפתור את הבעיה אחת ולתמיד (וכולנו יודעים מה נדרש כדי לפתור אותה).
לי חבל על כל החיילים המדהימים שנהרגו ויהרגו סתם ללא שום שינוי אמיתי בשטח. מבחינת המדינה אפשר להמשיך במצב שהיה, אין פה שבירת כלים ובעל הבית השתגע גם אחרי מה שקרה. מנהיגים שעסוקים רק בגניבה שחיתות ומשרות ובכוח כסף וכבוד מביאים אותך למצבים האלה (גם הרוסים והאמריקאים שבויים בידי מנהיגים כאלה לצערם)
Guy d
6 אפר 2024 14:00:39אני שמח שזה ברור שלא היינו צריכים לפתוח ב"מלחמה". אלה קולות שאני לא שמעתי קודם.
במקום להכנס באמאמא שלהם ולהרוג אלפי עזתים שאינם חברים בארגון הטרור חמאס או ארגונים אחרים אני חושב שהדרך הנכונה היא חיסולים ממוקדים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות עורמה ומודיעין, כל הזמן ולנצל כל מעידה של ראשי הארגונים האלו. זה הרבה יותר מפחיד ממלחמה חסרת מטרה שפוגעת במעמדנו
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 14:38:57כן, והעולם היה נותן לך לעשות את זה במשך 10 שנים?
צריך עכשיו ומהר.
נגמר רמדן, קדימה צעד. הפצץ, העבר אוכלוסייה לים וקסח את רפיח.
Guy d
6 אפר 2024 15:21:33למה להפציץ ולהעביר אוכלוסיה לים?
את הנאצים נתנו לנו לצוד במשך שנים, אני חושב שלא יעשו לנו בעיות עם החיסולים הממוקדים.
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 15:34:20התכוונתי להעביר לאזור החוף בדרום. כמו שהעבירו אותם מהצפון לדרום ככה להעביר לים. עכשיו חמים ואת האוהלים יעבירו לשם. ינתקו אותם מרפיח וגדודי החמאס שנותרו. אשו את זה בצפון ובמרכז. אף אחד בעזה לא רעב אז אפשר בפעם האחרונה להקיף את רפיח ולהעביר את הפליטים לחוף ואז להפציץ ולהיכנס, לגמור את העבודה.
לגבי ציד הנאצים לא מדובר באותן הכמויות כמו שנשארו בעזה והם מתחבאים כידוע לך בתוך האוכלוסייה. זה לא שבקלות תשכור חדר במלון בעזה ואחרי כן תוציא משם חוליית חיסול.
Guy d
6 אפר 2024 17:22:57אוקיי טוב שהבהרת את העניין עם להעביר אוכלוסיה לים.
מספיק לחסל 20 בכירים בשנה כל שנה, ב2024 לא צריך חוליית חיסול בשביל למצוא בנאדם ולחסל אותו.
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 18:06:44פה אנחנו חלוקים, כי אתה נותן להם מספיק זמן להכין את המחליפים.
אני רוצה חיסול גדודים בדצמבר הכי מאוחר ינואר 2024 אבל נתניהו גמיש כמו נערת גומי סינית שפעם הכרתי בדולפינריום ז"ל. היתה גמישה כמו אקורדיון…
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 18:21:30ברור שהיינו צריכים לפתוח במלחמה (החמאס פתח אגב במלחמה לא אנחנו). אתה יותר מידי סומך על העולם שיתן לך משהו
IDO
5 אפר 2024 23:45:31מנחם , אין לך מושג מה הולך מאחורי הקלעים ומה היה מונח על השולחן.
ישראל דחתה כבר כמה עסקאות. ושאומרים ישראל אומרים נתניהו. הוא שליט על בלי עוזרים יועצים.
ישראל וצהל גם הרג במו ידיו מספר חטופים. לי נראה שיש במלחמה הזאת סוג של אנרכיה והמפקדים בשטח והחיילים עושים מה שבא להם.
זה מאד מדאיג.
the bird
6 אפר 2024 02:25:04מנחם כל הכבוד על הראיה המדוייקת שלך,
אתה צלול יותר מהרבה מהצעירים פה (;
לצערי אנשים מוכנים למכור הכל ולו רק שביבי יהיה זה שינזק,כולל על הדרך המדינה,
מומ על סוכריית מנטה לא היו עושים כמו מה שרוצים שיעשה כמו על החטופים,
המצב שלו זה בדיוק כמו הסיפור של "למה אין לך כובע".
החמאס הנאצי מנצל את הקרע בעם ורוכב כל הדרך על הפיצול הזה כדיי לייצר לו מצב טוב יותר במומ.
כל ההצעות ההזוית שנעשה ככה או אחרת העיקר שנסכים לכל דרישה של החמאס
ונשחרר את החטופים זה או דרישה ילדותי ונאיבית או פושעת ונבזית רק כדיי שביבי יקבל בראש אחר כך
כדיי שהמדינה תלך לאבדון
כי אחרי שנקבל את כל דרישות החמאס
אין מצב שתעשה שום דבר אה סכמת להפסקת אש וכל הדברים האלו
העולם גם כך נגדך לאחר מכן תהיה יותר מצורע מרוסיה.
ובכללי
חוץ מלכסח אותם ולגרום להם ללצאת מהחורים ולמות או להיכנע או להסכים לעסקה "שפויה" יותר כמו במסלול הקודם
ואחד הגורמים שהצליחו להוריד אותם בדרישות
היתתה האחדות שהיתה בעם לפרק אותם בחודש חודשיים הראשנים
אין דרך אחרת
עד שננצח אותם ונכריע אותם לגמריי
עם ישראל חי ורק ביחד ננצח (:
trusttheprocess
6 אפר 2024 06:09:47אין שום אחדות בין סמורטיץ' ובן גביר לבין העם
אחד שניסה לרצוח את רבין ושני שהצבא תפס אותו עם טונה סולר שרצה לשפוך על הכביש ולהבעיר את.הצבא באש.
יש לו ראש ממשלה שנשלט על ידי אשתו והילד הטיפש שלו שהשב"כ הרחיק אותו ממדינת ישראל.
ואני בכלל לא שמאל שיהיה ליברמן או סער או אפילו בנט ראש ממשלה אבל ביבי שנשלט בביצים על ידי בן גביר זה לא זה.
אמרתי כבר לחברים שלי שהמנהיג האמיתי של חמאס זה בכלל לא סינוואר, זה ביבי , אף מחבל טרוריסט לא היה מצליח להרים את החמאס כמו שביבי הרים אותם .
סטארברי
6 אפר 2024 08:25:57+1
the bird
6 אפר 2024 09:03:25הלכת עד רצח רבין
רוצה שנלך לאלטלנה?
השנאה שלכם מעבירה אתכם על דעתכם,
ב7/10
האוייב שלך לא שאל למה הצבעת
רצח כל 1 בדיוק כמו בשואה
ואתם ממשיכים בלבלבל בשכל
עם השטויות שלכם
Guy d
6 אפר 2024 10:32:48לא הבאת פה שום טיעון, רק זלזול וסיסמאות.
etayef
6 אפר 2024 06:46:01בשבילי זה שמנחם לא יכול לשתוק ומצית כאן ויכוח פוליטי מראה על אנושיות.
לשתוק לנוכח המצב ולהתעסק רק בספורט, זו אדישות מוגזמת.
בלי לקרוא את התגובות, אני בטוח שהויכוח עקר ואף אחד לא ישתכנע.
דעתי האישית היא שהימין מדרדר אותנו לתהום במהירות הכי גבוהה שיש.
גם מפלג את העם, גם משניא אותנו על העולם. על הדרך, הופך את המדינה לדיקטטורה דתית מטופשת ומבריח את כל מי שיש לו שכל ואמצעים. לא למדו כלום מלפני 3000 שנים.
סטארברי
6 אפר 2024 08:25:16בחצי השנה האחרונות היו כמה עסקאות על השולחן וביבי לא קידם אותן. אפשר להזכיר מיליון מקרים שקרו בחצי השנה האחרונה ששמו אותנו בעמדה פחות טובה למשא ומתן מכל בחינה (התבטאויות מטומטמות של שרים וחברי ממשלה, פיטורין של אנשי הסברה מצוינים רק כי לא באו טוב לשרה בעין, חוסר יכולת ניהול של קבינט ובגדול פשוט אובדן של כל מנוף דיפלומטי אפשרי לעשות משהו. הוא אשכרה הודה שאין בצוות המקצועי שלו (או בעצם בכל העולם היהודי??) אנשים שיכולים לחבר שני מילים באנגלית. יותר אימפוטנטי מזה???? אנחנו במלחמה!!! והוא אומר שאין לו מי שיעשה הסברה ואז יוצא לפגרה!!!!!!!
בזמן מלחמה!!!!!!
מה קשור חמאס, זה ארגון טרור. יש התנהלות פנימה בתוך המדינה והתנהלות החוצה כלפי העולם ויצירת לחץ דיפלומטי ובשניהם נתניהו כשל וכושל (וזה בלי להזכיר בכלל את המלחמה בצפון)
וזה מעבר לשיתוק המוחלט בחודש הראשון (משהו שאנשים שחיים בחו"ל לא יכולים לדמיין בכלל) וכל ההתנהלות המגושמת/ מטומטמת שבכלל הביאה אותנו לנקודה הזאת לאורך כל החצי שנה האחרונה.
אוהד ס"א
6 אפר 2024 08:33:56אני איש מרכז, לא קיצוני, לא מפגין ולא חסיד שוטה של עכשויזם.
האיש (לפיד) על חסרונותיו ונגרעותיו מוכרים לנו.
אבל שום דבר לא ידמה לקללה הרובצת על ראש הממשלה שבפעולותיו לפני האסון ולאחריו יש משמעות אחת: הוא שורף את המדינה.
יש 134 חטופים כרגע בעזה שחייהם נמצאים על חוט השערה, אבל יש כרגע קרוב ל -10 מליון אזרחי ישראל הנמצאים בסכנה קיומית שמי שהביא אותם למצב הזה ומחמיר אותו הוא ראש הממשלה.
קיומה של מדינת ישראל קיים על 4 יסודות:
א. חברתי – הלכידות שלנו כחברה
ב. צבאי – היכולת שלנו להגן על עצמנו
ג. מדיני – הלגיטימציה שלנו בעולם
ד. כלכלי
התמוטטות של אחת הרגליים הזאת לא תאפשר את הישרדותן של האחרות
במשך יותר מ20 שנה, ראש הממשלה כרסם, הרס ופגע בלכידות שלנו. בשנה האחרונה עם הקמת ממשלת החורבן, הוא פשוט גרם לנו להיות על סף מלחמת אזרחים. תוך השמדת ערך מאסיבית של שאר הרגליים: הרס הכלכלה שבנה בכישרון כה רב וחוכמתו הבלתי ניתנת לויכוח והרס מעמדנו העולמי כמדינה דמוקרטית, שוויונית ושומרת חוק
בתחום הצבאי, האחריות בין קברניטי הביטחון לדורותיהם (כולל גנץ, גלנט וראשי מערכת הביטחון בהווה) לבין ראש הממשלה היא שווה. כולם צריכים להתפטר, לשים שק אפר על ראשם ולהתחבא במערה הקרובה לשארית חייהם
אין לי מושג אם ניתן להגיע לעסקה לשחרור חטופים, אני רק יודע דבר אחד שראש הממשלה פועל מה 7 באוקטובר על מנת למנוע עסקה כזאת משיקולים פוליטיים ואישיים. הוא משמיץ את המשפחות, מארגן קמפיינים פוליטיים ותקשורתיים כדי לפגוע בהן וכעת שולח כנופיות שוטרים כדי לפגוע בהם פיזית ולהפחיד אותם.
בבמידה ו134 החטופים לא ישוחררו (או לפחות יתבצע 100% מאמץ לשחרורם), אנשי הדרום והצפון לא יקבלו את הביטחון הבסיסי שהם ראויים לו יגרום לשבר חברתי כה עמוק שאני יודע ומכיר צעירים רבים ומוכשרים שיהגרו מפה. אנשים שכלכלת המדינה וחוזקה החברתי תלויים בהם. אין לכם ולנו מושג עד כמה אנו קרובים לחורבן אמיתי ופיזי של הבית השלישי
האיש הכל כך מוכשר הזה אינו כשיר לתפקיד כבר תקופה ארוכה בין אם מדובר ביסוד נפשי (רצון לפגוע במדינה בשל משפטו) או גופני (הוא לא עבר ניתוח בקע כמו שהוא לא באמת התייבש לפני שנה).
מינוי השר לוין כמחליפו בעת הניתוח (שניה וחצי לאחר חיסול הבכיר האיראני), מלמד עד כמה הוא לא כשיר.
סטארברי
6 אפר 2024 08:43:06לגמרי. זה הזוי שבאתר כדורסל צריך להזכיר את קורותיו ומעשיו של ראש הממשלה שלנו ובמי מדובר. זה כאילו שכל פעם שנזכיר את סטף קרי, מג'יק ג'ונסון או לברון נצטרך להוסיף תקציר על מה הם עשו בכל עונה בקריירה שלהם.
Don
6 אפר 2024 09:09:58להחזיר את החטופים, אי אפשר בכל מחיר, כי זה יגרום לנזק רב שנתחרט עליו.
אינני חובב ביבי. רחוק מזה. אבל אם היה יכול, היה מחזיר את החטופים. אי אפשר לעשות עיסקה. החמאס מציב תנאים בילתי אפשריים מבחינת ישראל. לפיד סתם דביל שצורח.
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 13:27:48+1966 על הכל
Klay Thompson
6 אפר 2024 09:19:21לא נכנס לפוליטיקה ואם ביבי היה עושה עסקה נוספת ומשחרר חטופים או שהיה מחליט לפעול צבאית ולשחרר חטופים בכוח או שהיה בוחר להפעיל לחץ צבאי כדי שחמאס יהיה מוכן להגיע לעסקה הגיונית הייתי אומר דיינו. המציאות הכואבת היא שכבר חודש וחצי הצבא מדשדש בהנחיית הדרג המדיני. לא להחליט זאת ההחלטה הכי גרועה שאפשר לעשות. אם אתה בוחר לפעול צבאית אז תפעל! תיכנס לרפיח ולמחנות המרכז ותגמור את העבודה. אם אתה חושב שיש מצב לעסקה שפויה אז יאללה תעשה את המקסימום להוציא אותה לפועל. לדבר על רפיח חודשיים וחצי זה פשוט לזמן עלינו לחץ בינלאומי. מי שעושה לא מדבר. זה היה ברור שככל שהזמן יחלוף הלחץ יגבר. חבל שהגענו לנקודה שגם איבדנו את הלגיטימציה הבינלאומית וגם החטופים לא בבית. מצב נורא.
אשך טמיר המקורי
6 אפר 2024 09:52:09מנחם תן לעצמך מעמד "שלול הבנה" באופן בסיסי
אין שום מלחמה בעזה.
יש 3 חטיבות שיושבות במקום ומדי פעם הורגים לנו חייל. משמשות ברווזים במטווח.
אין שום רפיח.
זה בלוף שנועד להרתעה ולפתיים כמוך בנוסח "איראן! איראן!".
רפיח מזמן כבר לא על הפרק, הוא לא היה מוכן לשלם את המחיר הבינ"ל.
הוא מונע עסקה, כי עסקה פירושה חותם רשמי על המלחמה שכבר נגמרה ואז אין לו תירוץ לאי קיום בחירות.
הוא מחזיק את החטופים בשבי בדיוק כמו סינוואר.
למעשה, הוא וסינוואר חד הם ושניהם פועלים למען אינטרסים אישיים ובניגוד מוחלט לאינטרסים של עמם.
שני פסיכופתים, רק שאחד הכיש את השני (שלנו יותר אידיוט).
עכשיו כשהמלחמה מתממסת, והוא לא יוכל להשאיר את "רפיח" לעד ולמנוע עסקה לנצח ככה, כשהמשבר בחוסר השיוויון בנטל שהוא חי עליו בברית החולה עם החרדים מתקרב לדד אנד, ובמיוחד כשהמחאה האמיתית חוזרת לאיים עליו – הוא חייב משהו חדש.
הוא חייב להישאר במצב חירום, במלחמה, בכאוס.
על הזין שלו המדינה.
אז הוא אישר את החיסול האיראני, כדי להביא לעימות גדול בצפון, שיחזיק לו עוד שנה.
כל הצפון נטוש, טילים על כל המדינה, עוד חיילים מתים סתם במלחמת שלום נתניהו?
על הזין שלו.
העיקר להמשיך להחזיק בכיסא, להימנע ממשפט, להתרחק ככל האפשר מטבח נתיהו, ובשקט בשקט להמשיך את ההפיכה כדי שהממשלה הזאת לעולם לא תפסיק לשלוט.
Guy d
6 אפר 2024 10:42:59מסכים איתך שה"מלחמה" זה בלוף, עוד מבצע בסדר גדול גדול מהקדומים שבסוף יובילו לאיתה תוצאה עגומה.
גם מסכים שביבי מסוכן מאד למדינה והוא בהחלט עשוי להביא לפתיחת מערכה בצפון.
הבעיה היא שבמצב האופטימי בו ביבי והממשלה הזאת יורדים מהבמה קשה לראו מי יכול לעשות צעדים לכיוון פתרון הסכסוך הזה, בייחוד לא על רקע דעת הקהל השוררת במדינת ישראל
Eddie
6 אפר 2024 10:18:22אם היה ראש ממשלה אחר, בכלל לא היה מתרחש 7.10, הארוע על זה על שם ביבי ב-100%, בגלל שטיפח ומימן את חמאס, לא שמע לאזהרות ובקשות ראשי הביטחון שביקשו לחסל את ראשי חמאס בכמה הזדמנויות, שיחרר את סינוואר, החליש את צה"ל , העביר כוחות מעזה ליו"ש ועוד הרשימה ארוכה, אחרי כזו פשלה קולוסאלית, ביבי היה צריך להתפטר ממזמן ולתת למישהו אחר לטפל. גם ניהול המלחמה שלו גרוע, היה צריך תוך חודשיים לכבוש את כל עזה ולחסל או לעצור את כל מי שפעיל חמאס, אז היתה לגיטימציה ומוטיבציה. גם בזה הוא נכשל.
אשך טמיר המקורי
6 אפר 2024 10:24:54להגיד שנתניהו עושה משהו כדי למנוע "עסקה מופקרת" זה הדבר הכי מגוחך בהיסטוריה האנושית
אין דבר יותר מופקר מנתניהו עצמו והוא יעשה כל דבר שיתאים לאינטרס האישי שלו
אין לו שום גבול מוסרי, מצפון או ערכים אנושיים חוץ משרידותו או טובות הנאה בשבילו
פסיכופת גמור
כשזה התאים לו פוליטית הוא שחרר אלפי מחבלים עבור חייל אחד
כל מניע לכל פעולה שלו הוא אישי בלבד
אפילו בערוץ הפרטי שלו מודים שהוא זה שמונע את העסקה, ומוכרים לפראיירים ימניים שזה למען "העם" באיזשהי צורה.
אתם פראיירים שפוטים אהבלים ומשמשים פרוקסי של הסוכן האיראני הגדול ביותר בכל הזמנים, שפירק את המדינה הזו לגורמים וממשיך עד שלא ישאר דבר.
https://twitter.com/iloveisraell/status/1775974562158547422
סטארברי
6 אפר 2024 13:32:56תסביר להם גם עם בדידים הם לא יבינו. הזייה שצריך להזכיר את זה כל פעם
Air Canada
6 אפר 2024 10:28:34שמתי לב למשהו יפה. מבחינת מתנגדיו ביבי אשם בשסע ובפילוג, ביבי אשם ב7.10 ובלא מעט דברים רעים אחרים שקורים במדינה. מצד שני מבחינת תומכי ביבי המפגינים נגדו אשמים בשיסוע ובפילוג וגם גרמו במקום מסוים ל7.10.
הוויכוחים הפוליטיים האלו של מי אשם שנובעים רק מאינטרס פוליטי יביאו אותנו לשסע גדול יותר ולבעיה גדולה. לא משנה מי אשם (לדעתי זה 2 הצדדים) במצב אנחנו צריכים להפסיק את המלחמות בינינו ולהיות מאוחדים כי השסע בינינו יוביל למקומות רעים. אחרי המלחמה צריך לעשות תחקיר רציני וכנראה גם בחירות אבל רק אחרי המלחמה! עכשיו זה פשוט יפרק אותנו מבפנים
Guy d
6 אפר 2024 10:53:31מה? אתה רציני? אתה אומר שמי שבשלטון והוא בעל הסמכות ומקבל החלטות כבר 20 שנה אחראי למחדל במידה שווה כמו המפגינים נגדו שאין להם שום סמכות ולא יכולים לקבל שום החלטה?
זה מריח לי כמו הצטדקות מהצד הביביסטי במסווה של "שני הצדדים אשמים במישה שווה"
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 13:34:16ומה אמרו מחבלי הנוחייבה כשנשבו ונשאלו על הגורמים לפלישבה בשביעי?
למצב הזה אחראים שני הצדדים, מי פחות ומי יותר.
השורה התחתונה היא שצריך להיות מאוחדים עד סיום המלחמה.
NFS
6 אפר 2024 13:48:56קשקוש שהתגלה כפייק. כן בטח הנוחבה אמרו שבגלל המפגינים בקפלן הם תקפו. לא להאמין כמה אנשים, ולא משנה מה "התואר" שלהם יאמינו כמו כבשים לשטויות.
ביבי נתן כסף לחמאס וחיזק אותו.
ביבי שיסע את העם.
ביבי גרם לכך שצהל מדשדש בעזה ולא גמר את החמאס.
ביבי מפחד להיכנס לרפיח.
טול קורה מבין עיניך.
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 14:09:58לא קשור ביבי כן וביבי לא. אנחנו במלחמה וצריך להפסיק עם הסכסוך עד שתיגמר.
ומה הכנסת את התואר לעניין הזה? מה הקשר? אתה הופך את זה לעניין אישי ומתנשא עלי?
כל אחד רואה רק את הצד שלו, לא ככה ננצח במלחמה הזו, ככה כבר הפסדנו.
נתניהו לא יכול להיכנס לרפיח בגלל שהדוד סם לא מרשה והנשק אצלו.
NFS
6 אפר 2024 14:21:43"להפסיק עם הסכסוך עד שתיגמר" – זה בדיוק מה שביבי רוצה, בגלל זה אנחנו מורחים את המלחמה כבר חצי שנה (!).
רפיח – לביבי זה נוח שתחשוב שזה "בגלל האמריקאים". כבר מזמן מזמן יכלו להיכנס לשם.
לעניין התואר – תמחק את ההערה שלי, מיותרת ולא קשורה.
Guy d
6 אפר 2024 14:26:24עכשיו אני כבר די בטוח שזה לא סתם ריח אלה ממש הצטדקות "מי אחראי יותר ומי פחות" תעשה לי טובה.
Guy d
6 אפר 2024 14:28:11דוק רזי, איך נדע שניצחנו במלחמה?
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 14:30:55לא נותנים לנו לסיים את העניין
אתה אומר לי טול קורה אבל אתה עמוק בתוך קונספירציה שהמלחמה הזו נועדה לשמר את המלך המלכה ויורש העצר. יש אנשים שבאמת מאמינים שאחרי ביבי נקבל את עידן יאיר הראשון לשמו מלך ישראל. בחיי ששמעתי ואני חירש.
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 14:35:42נו, 5 ניחושים…
אני מאד אוהב נחשים וביניהם צפעים למיניהם, לכן סינוואר ושות הם יתוש אנופלס או זבוב צ'ה צ'ה, או ליישמניה אבל בטח שלא קוברה או כרכן תירס.
צריך להיכנס לרפיח ולשחרר את השבויים בתקווה שיש כמה שנשארו בחיים.
כל משא ומתן עם חמאס זו רק משיכת זמן כי הדרישות שלהם בלתי אפשריות וזה לא רק השבויים שלהם.
Guy d
6 אפר 2024 15:13:48אני חושב שהמבצע מלחמה הזה לא יביא אותנו לשום פתרון, לא יחסל את חמאס ולא ישיב תחושת בטחון לאזרחים.
זה מעשה פחדני של הנהגה במקום לקחת אחריות, להתפטר ולחסוך מאתנו את המלחמה המיותרת הזאת.
Guy d
6 אפר 2024 15:15:37אני לא מאמין שיאיר לפיד יכול להביא לפתרון ולא גנץ. מה שכן אולי אם ילכו בכיוון המתון יותר המנהיג הבא או זה שאחאיו יהיה לו מספיק יושרה ויכולת להטהיל לפתרון של הסכסוך הזה
Guy d
6 אפר 2024 15:16:50*מספיק יושרה להוביל לפתרון
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 15:43:34אתה מבין שכל העולם הערבי צופה? אנחנו לא באירופה התרבוטית אלא בג'ונגל מוקפים באריות שרוצים להרוג את כולנו. אם אנחנו נכנעים נותנים את כל השבויים יוצאים החוצה ומשקמים את עזה בעיני הערבים אנחנו משענת קנה רצוץ והפסדנו במלחמה בגלל שלא היה לנו הסבלנות לנצח.
השקפת העולם שלי היא שהפעם צריך לנצח על מלא וזה אומר הגופות של יחי סינוואר ומוחמד דף חיסול הגדודים שנשארו ברפיח והחזרת השבויים/חללים הביתה.
אנחנו צריכים להבין שפה זה לא אירופה ההומיניטרית/להחליף דיסקט! בעצם לזרוק את הלפטופ ווינדוס ולקנות חדש על מק' אם אחרי זה אפשר על הדרך להחליף את כל 120 חברי הכנסת, לך על זה.
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 16:12:11וווייי, כמה שגיעוט קטיו…
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 16:34:25אמת, בגונגל מתבוננים בך, הראת חולשה (הומניות זה חולשה גדולה) הם ינצלו את זה בכיף. צריך מסר של בעל הבית השתגע אל תתעסקו איתנו אחרת חרבו דרבו (זה לא קרה ולא יקרה אצל ביבי/גנץ/לפיד). השכנים שלנו מבינים, מעריצים ומעריכים רק כוח. כל דבר אחר בעיניהם זה חולשה
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 17:02:23שימון, כבר עשינו את זה. הבינו שבעל הבית השתגע אבל צריך לסיים ורק אחרי שנעביר את הפליטים לחוף נוכל לחסל את 3 גדודי החמאס ברפיח. אסור להפסיק בנקודה הזו כי העולם הערבי צופה וגם מצרים חיזבאללה ואירן…
Guy d
6 אפר 2024 17:11:05אני לא שותף לתחושה הזאת שלכם שהומנטריות היא חולשה, עובדתית אין לכם ראיות שתומכות בזה. אני מעדיף להאמין שהומנטריות היא מדבקת ואנשים הם טובים מיסודם, אני יודע שזאת לא אמונה מקובלת אבל זאת אמונתי.
אם אני הולך לפי שיטתכם ואנחנו חיים בג'ונגל, למה לי לחיות בג'ונגל שבו הומניות היא חולשה ולגדל את ילדי בג'ונגל הזה?
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 18:18:26העניין שהשאלה היא לא מה אני או אתה חושבים אלא מה העולם הערבי הפרימיטיבי חושב.
זה בדיוק מה ששימון אומר. הם עדיין במנטליות של לפני 500 שנה. גם עורכי דין וגם בנאים וגם אנשי הייטק. חלק מערביי ישראל הצליחו לעבור את הטרנספורמציה, הרוב אולי לא.
הלוואי והומניטריות היתה כח בעיניהם ואז אפשר היה לעשות שלום.
תשאל מה הפיתרון שלי? אני צור אותו כבר בין 10 ל 15 שנה, הפיתרון לעזה זה דקלון ולא יוסף לוי דקלון אלא מוחמד דחלאן. אני חוזר בקיצור: הצעתי להחזיר אותו על הכתפיים של כח ווגנר בחיפוי אווירי של חיל האוויר הישראלי ומודיעין של צהל המוסד והשב"כ. המימון של חבריו במדינות המפרץ. זו היתה בעייה ערבית ואחרי ההשתלטות אנשיו היו יוצאים מהחורים ומעלים את החמאסניקים הנותרים על על הברגים וסוגרים חשבון.
נתניהו פספס פספס אפשרות כזו לפני 8 שנים (משהו שכלל פגישה של דחלאן עם גילה גמליאל ברוסיה ושיחה על עזה). אני משום מה מאמין בו ונתניהו לדעתי פספס אותו. אם תלחץ אני חושב שהוא הפיתרון לעזה אחרי החמאס אבל הוא יפספס גם את זה.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 18:31:24רזי מוחמד דאחלן זה עוד מחבל שעובד עליך. בדיוק כמו 120 הליצנים (300 ליצנים אולי עם צמרת צהל ובתי המשפט) ב-20 השנים האחרונות אצלם אותם ליצנים גם וכמו שאצלנו יש קונספציה גם אצלם יש כזו שאנחנו היהוד חלשים ויש לחכות לרגע הנכון.
שינוי יכול לבוא רק אם הם באמתילמדו בביהס משהו אחר חוץ מלהרוג יהודים ולתמסכן לכל העולם. וזה יקרה בכוח רב שייאש אותם ולקיחת שטחים כעונש.
רוב העולם זה בכלל רפי הבנה גדולים, אין מנהיג אחד בעולם שהייתי סומך שינהל לי את משק הבית אפילו. רובם פסיכופטים וסוציופתים בחליפה וחיוך.
אצלם מבינים רק כוח. הפתרון של "הסכמים" שסתם מורחים זמן ושלום בכאילו זה רק דחיית מלחמה.
לא סתם מדינות ערב נראות ונמצאות כפי שהן, יש לזה סיבה.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 18:32:54רזי לא עשינו בעל הבית השתגע להכניס סיוע ולעבוד בפינצטה זה לא זה
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 19:34:26זה אתה יכול להשיג אם תשים בעזה את דחלאן ותבדוק את ספרי הלימוד.
מדברים על זה דיי הרבה, מה צריך לעשות שם אחרי המלחמה. דבר ראשון לטפל בחינוך.
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 19:36:44אל תגיד שדחלאן עובד עלי כי הוא זה שהמליץ לאמירויות לעשות שלום עם ישראל.
יש לי אמונה שהפעם זה יכול להיות אחרת. היום הוא איש עסקים ויכול להצעיד את עזה המפורזת קדימה.
Ogigi
6 אפר 2024 14:57:02בתשובה לשאלך איך נידע שניצחנו במלחמה התשובה היא מאוד פשוטה. אתה ואני בחיים.
אם הפסדת אתה לא תישאר בחיים. מה לא ברור בזה
דה שוט
6 אפר 2024 18:39:27זה לא הזמן לחפש אשמים… אמרו האשמים (ביבי אשם, הממשלה שלו אשמה, צהל אשם – המסכנים בדרום והחיילים בשטח שילמו את המחיר הנורא)
tlv1983
6 אפר 2024 11:44:58לא נכנס לויכוח הפוליטי.
אבל פני הפוסט כפני האתר. וד"ל.
עגל
6 אפר 2024 12:57:10יש לי המון מה לומר אבל לא אתחיל.
רק שואל את מתנגדי הממשלה, מה אתם עושים מעבר לכתיבת תגובות בהופס?
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 13:35:32אני מניח שהם חושבים שעדיף אחדות עד שתסתיים המלחמה ומצב החירום בו אנחנו נמצאים.
Guy d
6 אפר 2024 14:29:12יש הפגנות בירושלים. מה עוד אפשר לעשות?
עגל
6 אפר 2024 16:17:15יש עוד הרבה מה לעשות בעניין ההפגנות. והעזרה האזרחית למפונים ולמשפחות החטופים, שההד שלה הביזיונית שלנו לא עושה.
וכן, המלחמה נגמרה לפני כחודשיים, מבקש שמי שישן יתעורר.
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 17:03:26תעיר אותי אחרי שנחסל את סינוואר ודף ונשחרר את מה שנשאר מהחטופים.
עגל
6 אפר 2024 18:54:53שההד שלה = שהממשלה
שנת המרמיטה
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 19:31:47שההד עוד לא יצא לי לראות, שד, כמה וכמה.
ויש לי חיבה למשפחת המכרסמים.
הערת אבל סינוואר ודף עדין לא מתנדנדים על החבל.
Ogigi
6 אפר 2024 14:46:23כאחד שבחר והאמין ביאיר לא מעט, אני חייב לציין את אכזבתי העמוקה ממנו. במקום לאחד האיש רק מפלג ודווקא בתקופה ככ חשובה לאיחור.
בכלל 2 האתרים ואללה וYNET שני אתרי זוועות עם הפצת השנאה שם.
איך אנחנו חושבים לעשות שלום איתם כשביננו אננו מצליחים
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 15:49:07צריך הנהגה חדשה ומאחדת רחבה כמה שאפשר שתחזיר את השפיות בתקווה שתעשה רפורמה חוקתית במערכת המשפט (לא לקפוץ כי נתניהו לא חלק בעניין). השופטים לא יבחרו את עצמם אלא וועדות שיהיו כפופות לחוקים שמוסכמים על כולם.
רק נזכיר שבגץ לא היתה רק בעייה של נתניהו, היה בעיה גם של רבין וגם של ברק ושל עוד ראשי ממשלה וחברי כנסת.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 16:32:23צריך הנהגה שלא כוללת את כל 120 הליצנים של 20 השנה האחרונות, אחרת זה אותה גישה אותה קונספציה אותם דברים
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 17:05:12אני מסכים בלי 120 הליצנים וכל מפקדי הצבא והסרבנים.
לצערי אני לא חושב שזה ריאלי.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 18:16:26ברור שלא ריאלי הגנבים בראש ימשיכו לשדוד
דה שוט
6 אפר 2024 18:41:03צודק ביאה אחוז וזה כולל את
צמרת צהל
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 16:11:18אתנחתה קומית
פעם יצאתי עם כזאת מורה לאיפור שמלמדת בבתי ספר של אחה"ץ איך מורחים יותר מדיי מייקאפ עד שהפרץוץ נראה כמו מסיכה. אין בזה שום דבר טבעי.
https://www.facebook.com/reel/784158706956179
מנחם לס
6 אפר 2024 16:25:51תודה לכולם. 170 תגובות ואני עכשיו יותר מבולבל משהייתי
Pistons
6 אפר 2024 17:19:38הנזקים שביבי גרם אדירים ולא רק בנושא החטופים. הוא פשוט הרס את המדינה וגורם לי לחשוב האם יש עתיד כאן. אתן מספר דוגמאות:
1. יותר המחיה – אם פעם יכולת לרכוש בית סבבה בחצי מיליון, היום המחירים כבר קופצים לאזור ה-3 מיליון. זה סכומים מטורפים במדינה שבה המשכורת המינימלית היא מתחת ל-6 אלף.
2. חרדים – השירות לאזרח נהיה זוועה. שירותים רפואיים כמו רופא בבית חולים ובדיקה וחזרה אליו יכולים לקחת שנתיים-שלוש. השוחד לחרדים ממשיך וממשיך לגדול על חשבון השירותים לאזרח. הנחות מטורפות בארנונה, קצבאות כשהם לא עובדים, גנים ב-50 ש"ח, תשלומי העברה של ארנונה מערים אחרות ועוד. אי אפשר להמשיך בצורה הזאת. רק לשים דברים בפרופורציה, סדר גודל של פי 4 אנשים מתים בשנה מזיהומים בבתי חולים ביחס למספר בנרצחים באותו יום ארור באוקטובר.
ואם זה לא מספיק, הם גם כופים את אמונתם על אחרים בסגירת חנויות, חוסר בתבחורה ציבורית בשבת ועוד.
3. הזניית כל המערכות – ממליץ לראות את התוכנית של רוני קובן על המשטרה. פחד גדול מאוד ממה שהיא הפכה להיות. אין דין ואין דיין.
4. המקרי מוות האחרונים – בין אם זה קסטלמן, בין אם זה הערבי שהתגייר, בין אם הבחור שהיה מעורב בהרג המתנדבים בעזה ושסמוטריץ' רשם עליו. המקרים הללו גורמים לי אי נוחות גדולה. לראות באיזו קלות אנשים יורים והורגים אחרים. לא פחות מטרידה העובדה שהם כולם מגיעים מאותו מגזר ושאולי אידיאולוגיה מסויימת גורמת לאצבע להיות קלה על ההדק.
——-
לסיכום – יוקר המחיה (שבעיקר נובע מקבוצה ששאר האוכלוסיה צריכה לסחוב על הגב) והפאנטיות של החרדים והמתנחלים גורמים לי לשאול את עצמי אם עתידי כאן בהתחשב בדמוגרפיה.
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 18:24:49לגבי החריידים, כן צריך לגייס אבל בחכמה.
תיצור להם בסיסים של חריידים עם הכשרות שלהם ועם רב ובלי נשים ואני מאמין שהם יבואו לקראתך, לפחות חלקם.
בו בעת תגייס בבקשה גם את ערביי ישראל או לפחות שיישרתו באיזה שירות למולדת. אנחנו לא אזרחים סוג ב במדינה הזו. מי שלא משרת בצבא (חילוני, חרדי או ערבי) לא מגיע לו זכות בחירה.
יוקר המחייה יש לו עוד סיבות לא מעטות כמו פנסיות תקציביות ענקיות. זה לא רק החרדים ואי אפשר להדביק להם את כל הבעיות.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 18:25:30שיגייסו את החרדים יתחילו להתלונן שיש הפרדה, התחשבות בהם, הדרת נשים וכאלה, כיהודים טובים התלונות לא יגמרו 🙂
Pistons
6 אפר 2024 20:07:46ראה מה רשמתי לרזי. אין הפרדה ואין שום תנאים מיוחדים. הם יעשו שירות צבאי או לאומי כמו כולם.
Pistons
6 אפר 2024 20:06:57אני לא מסכים עם רוב התגובה שלך. במשך שנים ניסו הידברות איתם. כל מי שבריא לצבא, כל מי שלא בריא לשירות לאומי. בלי הפרדות ובלי תנאים מיוחדים. בדיוק כמו עם כל השאר. אין שום סיבה להתחשב בכל הדברים החדשים שהם המציאו ולא היו קיימים בעבר. מי שלא מתגייס או עושה שירות לאומי – שוללים כל הטבה מהמדינה.
בנוגע לערבים – אני לא בטוח שממניעים ביטחוניים יהיה נכון לגייס אותם, ולא כדע למנוע מצב שאיזה מישהו מדליף מידע, אני חושב שעדיף שירות לאומי.
יוקר המחיה – מה ההשוואה בין אנשים שסיכנו את חייהם לכאלה שלא מתגייסים בכלל ומקבלים קצבה חודשית? אפשר להשוות בין הכמויות בכלל? אם המגזר החרדי מצד אחד היה תורם לכלכת המדינה ומצד שני מפסיק עם הסחיטות, היו לך בשקט עוד כמה עשרות מיליארדים בשנה בקופה. לחלופין, החלוקה היתה יותר הוגנת. איפה נשמע כזה שבן אדם יחיד ישלם פי 10 ממשפחה של 10 נפשות כשברור מי צורך יותר שירותים? הגיע הזמן להפסיק עם הקומבינות האלה.
——-
נ.ב.
אני מאוד מחזיק מהדעה שלך, וממה שקראתי בתגובות (עברתי על חלק אז אולי רשמת דברים אחרים בהמשך) אני קצת מאוכזב ממה שרשמת על נתניהו. אני לא צריך בית משפט שיקבע אם זה "שוחד"/"מתנה" או כל הגדרה אחרת. אין שום סיבה שבעולם שאדם שאוחז בתפקיד ציבורי בכיר כל כך יקבל דברים בשווי מאות אלפי שקלים. אלה "מתנות"/"שוחד" בסכומים לא הגיוניים.
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 20:47:17אתה רוצה מלחמה איתם?
אתה עושה פה בדיוק מה שיריב לוין ורוטמן עשו. דחפו מהלך נכון אבל בלי לחשוב טוב איך עושים את זה בלי מלחמת האחים שעוררו. אפשר היה לעשות את זה בשקט ובחכמה. לא תגייס את החריידים אם לא תילך לקראתם. הבנת? הם יעדיפו ללכת לבית סוהר או לצאת על סעיף פסיכיאטרי כמו לא מעט חילוניים שלא מתאים להם מסגרת צבאית. או שתכין להם בסיסים כפי שציינתי או שתפתח פה מלחמת אחים…
דוקטור רזי הופמן
6 אפר 2024 20:50:40אתה אומר שלא היו קיימים בעבר?
בודאי שהיו קיימים, עוד מימי בן גוריון כראש ממשלה.
כבר אז חלק מהרבנים התנו התניות והעדיפו לא לגייס בסוף.
שני הצדדים צריכים להתפשר.
Pistons
6 אפר 2024 20:59:24400 אנשים לעומת 180 אלף?
סבסוד כל אורח החיים של המגזר?
רק לידיעה, חרדים בעבר נלחמו על הגנת המדינה. המון מהדברים שהם עושים אלה המצאות מהעשורים האחרונים.
Pistons
6 אפר 2024 20:57:58אני רוצה שיוויון. אם הם רוצים מלחמה, אז זה שלהם. זזה עדיף מאשר פירוק המדינה שאנחנו כבר רואים שקורה בכל תחום. תנסה לקבוע תור לבית חולים ותבין למה אני מתכוון. נדמה לי שרשמת שאתה עובד באונ' תל אביב, תנסה לנסוע לתל אביב בשעות הבוקר ללא רכבת. ואתה יכול להמשיך בכל תחום.
——–
אני באמת לא מבין את ההשוואה שלך בין:
1. מהפיכה שלטונית שנועדה לכפות על חצי מהציבור חוקים לא שיוויוניים ושחיתות גדולה
2. אכיפת החוק בצורה שיוויונית.
האם גם אתה חושב שלא צריך להילחם בארגוני פשיעה כי זה עלול להוביל לסוג של מלחמה. הם מאוד מזכירים לי ארגוני פשיעה מבחינת צורת הפעולה של ם. תן לנו פרוטקשן ויהיה שקט, אחרת נעשה באלגאן.
אין לי שום בעיה לזרוק אותם לבית סוהר ואחרי זה למנוע מהם כל הטבה כלכלית שהם מקבלים היום. זה כבר יגרום לשיפור משמעותי ביחס למצב כיום. אין יותר הנחה בארנונה. אין רפואה במחירים נמוכים כי הם לא עובדים. אין 50 הנחה בתחבורכ ציבורית. אין גני ילדים ב-50 שח בעוד שחילוני משלם אלפים. אין ריבית מסובסדת מהמדינה במשכנתא – דרך אגב, תן בדיקה ותראה שאדם שיעשה שנה שירות לאומי לא יקבל כלום בעוד חרדי שיש לו כמה אחים יקבל סכום נאה בצורה מסובסדת
Pistons
6 אפר 2024 20:09:35סליחה, שכחתי משהו – רציתי רק להוסיף משהו קטן בנוגע להפרדה וכו'. אם אין בעיה לעצום עין ולקבל מסים מכאלה שעובדים בשבת / מחללי שבת / אוכלים שרצים / גייז / נשים חשופות ועוד, אין גם לעצום עיניים על שאר הדברים שהם לכאורה מקפידים עליהם
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 18:24:52מה עם המגזר המקביל לחרדים? להם אין לך תלונות? או שזה לא PC? השוחד מצוי בכל התחומים לא רק אצל החרדים. כל הכנסת זה שוחד אחד גדול וחיים בחינם על חשבוננו שבתכלס אין שום תועלת בכל האידיוטים הגנבים האלה. הם רק רוצים למנות מקורבים ולתפוס ג'וב על הכסא החם. אוכלים בורקס בישיבה מפליצים והולכים. אחרי הכנסת מסדרים להם תפקיד בתור "דירקטור"/מנכ"ל באיזשהו חברה (ששוכרת אותם בשביל השוחד למקבלי ההחלטות עקב הקשרים שיצרו בזמן שהיו בכנסת).זה המעגל
Pistons
6 אפר 2024 20:16:27גם כאן ראה תשובה לרזי. אפשר שבהחלט יעשו שירות לאומי ואולי צבאי עם מגבלות מסוימות (בדיקות רקע, אולי תפקידים פחות רגישים).
ללא קשר אין בכלל מה להשוות. מצד אחד יש לך מגזר טפילי שיש לו כל כך הרבה תוכניות מהממשלה כדי לעזור לו להשתלב. מצד שני יש לך אוכלוסיה שהתמיכה בה הרבה יותר נמוכה (אם כי המדינה מעלימה עין מכל מיני דברים שרצוי שלא תעלים מהם עין) אבל מגיעים לתפקידים הרבה יותר משמעותיים כמו רופאים, אופטומטריסטים, רוקחים.
אצל החרדים המקסימום הוא לרוב במקצועות פלפול כמו עריכת דין או מקצועות פחות תורמים כמו יועצי מס או רואי חשבון. זה במקרה הטוב. במקרה הרע אתה מורה שמלמד כלום ושום דבר שיתרום להם בעתיד (למיטב זכרוני 30% מהגברים), או רבנים, משגיחי כשרות וכו'. בקיצור משרות ללא תרומה למשק. במקרה היותר גרוע, אתה אברך שחי כל חייך על המדינה.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
6 אפר 2024 19:31:08דווקא איזה בוריס מעיז להגיד משהו בעידן הPC
https://www.ynet.co.il/news/article/sk1q7ka10
אהרון שדה
6 אפר 2024 21:44:06לא עקבתי על על התגובות ספק אם אספיק
אבל בשבת נפל לי האסימון
דיברתי עם שמאלן בבית כנסת (מסתבר שיש כמה כאלו)
התערבתי בשיחה שבא הוא מאשים את נתניהו בקואליציה עם בן גביר
אמרתי לו ככה
1 לי אמנם אין שום בעיה עם הקואליציה הזו להיפך
2 אבל מדוע אתה מאשים אין נתניהו ?
הרי גם נתניהו לא רצה את הקואליציה הזו אבל איזו ברירה השארתם לו ?
תשובתו הייתה שיקום ויילך
וזו כל הטרגדיה של השמאל .
הוא מיעוט והוא מצפה מהרוב להתקפל
במילים אחרות אם רק רל"ב היה הופך ללר"ב הכל היה מסתדר
רוצה לומר
יש לנו היום 2 מחנות
מחנה רל"ב ומחנה ר"ב
רק לא ביבי למול רק ביבי
אם מחנה הרק לא ביבי היה מתפשר
היינו היום במקום בריא של לא רק ביבי
גם אבל לא רק
אבל מחנה רק לא ביבי המשיך והקצין
ואמר רק לא חרדים רק לא סמוטריץ
ובקיצור מרוב רק לא הם נשארו עם רק כן עבאס (ודה פקטו טיבי ועודה)
מי שהוביל את כל השנאה הזו לצד השני זה הכסיל לפיד
שייכנס לדראון עולם בהיסטוריה .
Pistons
6 אפר 2024 23:48:41מה זה שמאלן בעיניך? מי שנגד ביבי? כי אם כן, אז זה לא כל כך מעט, אלה אזור חצי מהאוכלוסיה (כנראה יותר כיום אחרי הטבח באוקטובר).
———-
אלה דברים מאוד נכונים שביבי בעצמו אמר:
https://news.walla.co.il/item/3547423
אתה שואל איזו ברירה היתה לו ואני אענה לך. אם אתה יודע שתרכיב ממשלה שתגרום נזק קשה מאוד למדינה (ולפי דבריו של נתניהו הוא מודע לנזקים שהתמיכה בחרדים גורמת) האם במצב טובתך האישית (קרי ישיבה על הכסא) גוברת על טובת המדינה?
אהרון שדה
7 אפר 2024 01:39:35לא מעניין אותי מה נתניהו אמר ב 2004
לשאלתך אענה לך
שוב לשיטתי הממשלה המכהנת לגיטימית וטובה והימין לא צריך להצטדק על ממשלה זו שהעם רצה
(אולי כברירת מחדל אבל העם הבין שזו הממשלה שתהיה )
אשר לנתניהו עצמו אמנם הוא לא אוהב את הממשלה הזו
אבל ההסקה שלך שהוא חושב שממשלה אחרת טובה יותר מוטעית מאד בעיני
ממשלה עם לפיד שנתמכת בידי השמאל הקיצוני ואפילו עבאס ודה פקטו עודה וטיבי היא אסונית בעיניו שלו
ולכן הציפייה של לקום וללכת לא רלוונטית
והאופציה השנייה
שתהיה ממשלה עם השמאל אבל בלעדיו היא אסונית במובן אחר שבו המיעוט יכתיב לרוב מי לא ….
אין דבר כזה
אמנם המנצח צריך לגלות נדיבות של מנצחים
אבל המפסיד צריך לקבל את ההפסד ולא לשרוף את המועדון
ואם הוא החליט לשרוף לפחות שלא יבוא בטענות לממשלה שהוקמה
חסר פרגמטיות בשמאל
מאז שלפיד הוביל אותו
אבל לפיד הוא בבואה הוא סימפטום למשהו הרבה יותר גדול כי לפיד לא מנהיג הוא מונהג
א
Pistons
7 אפר 2024 02:07:39אהרון, אחלה לוליינות הבאת כאן.
מה עם תשובה מה זה שמאל בעיניך? מנסה להבין את גודלם ומתקשה מהדברים שלך.
נו בטח שלא מעניין אותך מה נתניהו אמר ב-2004 (אני לא זוכר אם זה היה 2004 אבל לא קריטי) כי זה מראה בבירור שלראייתו של נתניהו הממשלה הזאת מובילה את המדינה למטה (אם בזמנו זה היה נכון, תחשוב על זה עכשיו כשהחרדים כל כך התרבו ב-20 השנים האחרונות).
—–
הלאה – לא רלוונטי אם נתניהו חושב שממשלה אחרת טובה יותר או פחות. השאלה היא האם הממשלה שהוא הקים טובה למדינה ושנינו יודעים שהיא לא טובה למדינה וטובה ספציפית למגזרים שאתה נמצא בהם, אז מבחינתך זה בסדר.
אגלה לך בסוד שאם נתניהו לא היה, אולי היו מקימים ממשלה בלי חרדים ובלי ערבים.
על איזה מיעוט אתה מדבר שישלוט? חלוקת הקולות היתה כמעט 50-50.
נדיבות של מנצחים? הוא החליט לסחוט לחלוטין המגזר היצרני כדי לממן את החרדים והמשיחיים. בעיני זה לשרוף את המדינה.
לא הבנתי את הקשקוש עם עבאס, עודה טיבי וכו'.
——
רק אומר שהממשלה הזאת עם הישגים נהדרים:
הורדת ראשונה של דירוג האשראי בישראל והורדת התחזיות בחברות אחרות – כמובן חברות השמאל.
ירדו לדמוקטריה אלקטוראלית – כמובן גם מי שהחליט את זה הוא שמאל.
אסון כל כך גדול באוקטובר
כמויות מטורפות של נרצחים אחרי שבן גביר הבטיח משילות.
ועוד ועוד
אבל אתה צודק, כל עוד קיבלתם כיוון של דיקטטורה משיחית, אתה תהיה מרוצה. איך אמרה הגברת? שתשרף המדינה
אהרון שדה
8 אפר 2024 11:48:26בוא אענה לך בקצרה ידידי
1 מי שמקים ממשלה הוא העם במסגרת מה שהוא בוחר
2 העם בחר לאחר שהפוליטקאים מצד אחד הכריחו את העם לבחור באופן הכי ברור ומוקצן שהיה כאן מעודו
או רק לא ביבי או רק ביבי .
העם אהב או לא אהב את האפשרות של הפוליטקאים בחר באופן חד משמעי
(בוודאי זה היהודי שהוא בעיני ראוי לקבוע ולא אותם אלו ששייכים לאויב אבל נעזוב זאת לעת עתה לא לפני שנציין שבציבור היהודי הניצחון 46-64 שווה ל 58.18 אחוז בציבור היהודי )
3. לאחר שנבחרה הממשלה היחידה האפשרית לחשוב שנתניהו יילך זאת בדיחה
4 אם נסתכל על העבר של נתניהו ובלי עין הרע יש לו עבר בהקמת ממשלות
נגלה שתמיד תמיד תמיד
בסיס הממשלה שלו היה 61 מימין
(למעט שלא היה לימין 61 באותה ממשלה עם גנץ בטייק 3)
על 61 של ימין נתניהו תמיד התעקש על נתח ומחיר יקר מאד לשמאל
אם זה לבני ואם זה ברק
לעיתים לא כל הימין נכנס (כצ'לה)
אבל תמיד בסיס השלטון היה ימני בתוספת שמאל
5. מתי זה השתנה לראשונה ?
ב 2015 כאשר הרצוג ולבני סירבו להצטרף לממשלה
עוד לפני כן שלי סירבה ב 2013 אבל אז הייתה נציגות של המחנה האחר בידי לפיד
ב 2015 הצד השני סירב להצטרף
נתניהו נאלץ להקים ממשלה של 61 עם כחלון כאשר ליברמן הצטרף תקופת מה אח"כ עם תיק בביטחון
מאז מחנה החרמות הלך והתרחב וכאשר גנץ הצטרף לבסוף הוא לא זכה לשעה של מנוחה בידי "הבלפוריסטים" דאז
ומכאן זה רק הלך והתהדק
רוצה לומר שבשורה התחתונה החרמות הגיעו מצד אחד
נתניהו מצידו תמיד הרכיב בבסיס ממשלתו 61 ימין
2 אל תדבר בשמי אני חושב שז ,הממשלה הכי טובה למדינה בעת הזו הייתי שמח אם היה "מבוגר אחראי" בשמאל אבל אין בנמצא
אין מישהו שהיה יכול באומץ להבין למשל את הצורך האמיתי ברפורמה המשפטית
אם היה למשל חיים רמון שכזה היה נהדר אבל מה לעשות שאין
ולכן אני חושב שהממשלה טובה
רק שהעומד בראשה זהיר מידי ולא פועל באומץ שצריך אבל זה הוא לטוב ולמוטב
3 הציבור שאני מגיע ממנו הוא הציבור הכי לא מגזרי שיש ואנחנו לא מקימים ממשלה שתדאג לנו אנו שמחים בממשלה מהסיבה הפשוטה שהיא הכי משקפת את השקפת עולמנו האידאולוגית
בכל מה שנוגע לזהות היהודית ולציונות
שבאה לידי ביטוי בהתיישבות וכו'
4 אני אישית לא בעד הקמת ממשלה ללא חרדים ומקוממת אותי ההשוואה בין החרדים לערבים
ובלי קשר אין כל סיכוי להקים ממשלה ללא חרדים ולראייה אף אחד לא הצליח בכך אפילו שונאי החרדים הכי גדולים שהיו כאן ישבו איתם יחד אם אלו שריד ואלוני או לפיד האב ….
בטח ובטח ובטח ללא חרדים וללא ערבים .
אין חייה שכזו.
ייתכן שביום מן הימים יהיה מנהיג בליכוד שיפנה עורף לחרדים אבל הפניית עורף שכזו אולי תחזיק לו ממשלה אחת כפי שעשה שרון או כפי שבנט עשה לציבור בוחריו אבל אחרי כן הוא לא יזכה לרוב.
6 דירוג האשראי וכל תופעות הלוואי קרו בתקופת מלחמה ואגב מי השיג את הדירוג הגבוה ואת הצירוף שלנו ?
אותו הרכב של ממשלה פחות או יותר
7 לצערנו יש כבר דיקטטורה מישיחית אבל היא שלכם אתם הדיקטטורים ואתם המישחיים
אין תקדים ליועמ"ש שמנהל ממשלה כמו כאן .
אין תקדים לכל חוקי הסבירות ושאר הקישקושים שבנו לתקן שרפתם את המדינה .
אבל אנחנו ננצח
כי מה שהיום כל המחנה שלי מבין אני הבנתי ב 2005 שבאתי להפגין נגד הגירוש אותו גירוש שלצערנו הוביל בסופו של יום נמהר לטבח שמחת תורה .
ושבאנו להפגין נגד הגירוש הוציאה המשטרה כבר בירושלים צווי מעצר לנהגי האוטובסים
והגענו לכפר מימון בדרך לא דרך
כבר אז הבנתי שאנחנו דיקטטורה
חיכיתי מתי כל המחנה שלי יבין זאת
ואני בחלוף 19 שנה לוין הגאון שם הכל על השולחן
יריב לוין לא השיג שום הישג פרקטי הוא כשל בכל דבר קטן כגדול
אבל זה ברמה הפרקטית
ברמת התודעה הוא הפך את האסימון למחנה תמים שלם שמהווה כאן רוב מוחלט ולכן הגיע האור בקצה המנהרה .
ולסיום משהו למגיב אחר כמדומני יניב
יניב הציע לי שיהיה יריב לוין ונגמור סיפור
באופן אישי תמיד העדפתי את לוין על נתניהו והלוואי וזה יקרה
אבל בתנאי אחד
לא אתם תקבעו לנו
לא אתם תגידו לנו רק תזיזו את נתניהו
אתם לא תקבעו לנו מי יעמוד בראש מחננו
זו פטרונות ועזות
הלוואי שיום אחד לוין יעמוד לבחירה
אני מבטיח לכם שכאשר לוין יעמוד בראש אתם תתגעגעו לנתניהו
מהסיבה הפשוטה
נתניהו הוא פוליטיקאי מקצועי מטרתו (לגיטימית אגב במגבלות שונות )
היא שלטון ובשביל זה הוא מוכן להתגמש לא עד הסוף אבל במידה רבה
לוין יש לו מטרה אחרת לשנות
במילים אחרות
אם הייתי שואל את שניהם אותה שאלה הייתי מקבל תשובה אחרת בתכלית
אם הייתי שואל את שניהם אתה ראש ממשלה עשור אבל אין רפורמה
או יש רפורמה אבל אתה מודח מה תיקח
נתניהו מוותר על הרפורמה ולוין על התפקיד
ולכן אתם עוד תתגעגעו אליו
תרשמו .
אהרון שדה
8 אפר 2024 11:49:52וזה בקצרה …
אהרון שדה
8 אפר 2024 13:24:57לא הבאתי שום לוליאנות .
ההבדל היום בין שמאל לימין .
הוא מעשית בשאלה מיהו הריבון ומהי דמוקרטיה ?
השמאל טוען השופט והחוק הוא הריבון
הימין טוען העם הוא הריבון
בעיני השמאל דמוקרטיה זה מה שבהתאם לחוק והמחוקק הוא בג"ץ
לפחות המילה האחרונה שמורה לו ולזרועו שהיא היועמ"ש
אצל הימין הרוב קובע והמחוקק הוא נבחר הציבור
באופן רעיוני עמוק יותר השאלה היא הזהות היהודית
אצל השמאל אנו בגדול מדינת כל אזרחיה
בעיני הימין אנו מדינה יהודית
ויש ערך מיוחד ליהדות
אהרון שדה
8 אפר 2024 13:30:04בגלל שהתעקשת נכנסתי ל 2004
נתניהו שילם את המחיר הכי כבד כשהתעקש שהם יצאו לעבוד
מגיע לו שאפו ששילם על כך מחיר פוליטי יקר בשמאל נתנו להם הכל.
אבל זה שנתניהו קיצץ להם קצבאות לא אומר שהוא לא ראה בהם פסול לישיבה בממשלה
ואגב נתניהו קיצץ להם קצבאות שהם ישבו …בממשלה
דבר שני אתה מתעלם מכך שהיום רבים מהם עובדים ובניגוד לעבר
אבל אתם מתעקשים לכרוך שירות צבאי בעבודה
וגם אם אתם צודקים ויש לכרוך זאת
(וזאת שאלה)
אז תעשו זאת לכל הציבורים בשווה !
למשל מי שלא שירת בצבא פסול מלהתמודד על מכרזים בשירות המדינה או בלהגיע לאוניברסטה
שיהיה תנאי סף בדיוק כמו תואר ראשון או שני .
אהרון שדה
8 אפר 2024 14:34:33אני לא מתייחס לעבאס ועודה כי אתה קורא לזה קשקוש וזה מעיד על עמדת הקבלה שלך
אתה לא מוכן לקבל טיעון
הכל "קשקוש"
שוין
דוקטור רזי הופמן
7 אפר 2024 07:20:10היי אהרון
אני לא רל"ב ובכל זאת יש לנתניהו חלק מסויים במחדל של ה 7.
צריך להבין שאסור להמשיך ככה וצריך למצוא איזו פשרה ולא להטיל את כל הרפש רק בצד השני אחרת לא נגיע לפיתרון.
אהרון שדה
8 אפר 2024 13:34:26בוודאי שיש
בעיני על כל שלא התעקש קודם לכן על הרפורמה והגדיל את המרד
אבל את הבדיקות עושים אחר כך
אך חשוב מכך אם במחנה הרל"ב
היו דורשים מכולם ללכת גם מהרצי גם מחווילה גם מבר וגם מגנץ שהיה שנים רבות רמטכ"ל ושר ביטחון
ומאייזנקוט
הייתי מקבל את הדרישה
אבל שהיא מופנית רק לצד אחד זו בעיה .
יש מקום להרבה פשרות
אבל צד אחד לא מוכן לקרוא מפה
הוא דורש הדחה עכשיו !!!
בזמן מלחמה
זה לא יקרה.
trusttheprocess
7 אפר 2024 01:43:52אם מי אתה מתווכח? יש אנשים שמכורים לסקס,סמים אלכוהול ויש אנשים שמכורים לביבי ובשבילו הם ישקרו על הכל
מדובר בבן אדם שאשתו קובעת מתי הוא מגרד את האף והבן שלו נתן לו סטירה והוגלה על ידי השב"כ
חוץ מהדתיים והמתנחלים שמשתמשים בביבי בתור אידיוט שימושי כל אזרח שעדיין תומך בו צריך אישפוז בכפייה , וזה לא קשור לימין או שמאל
Pistons
7 אפר 2024 02:09:06אתה צודק. מאוד הערכתי את הדתיים והחרדים, אבל התפיסה שלי מאוד השתנתה לגביהם. הבנתי שאני טועה במיוחד כשחלקם מחשיבים אנשים כמוני לאויב.
דוקטור רזי הופמן
7 אפר 2024 07:23:39אז בגלל חלקם תקצוף נגד כל העדה?
נטורי קרטא בעד אירן ונגד ישראל, בגלל זה לכעוס על כולם ולהעניש את כולם?
מה תעשה? תבנה בתי סוהר לעריקים חרדיים? ההפגנות שאתם עושים יהיו משחק לעומת מה שהם יעשו.
תעשה את זה עם הערבים ויהיה אותו הדבר. תעשה את זה עם החילונים שמשקרים על בעיות נפשיות כדי לברוח משירות, אולי תצליח לגייס כמה שבאים בלי מוטיבציה.
הבנת? או שהתחפרת?
Pistons
7 אפר 2024 14:21:07חלקם? רובם הגדול לא עושה שירות צבאי או לאומי. זה לא איזה מיעוט שבגללו משחירים את הציבור.
לא הבנתי את ההקשר לנטורי קרטא.
ההפגנות שאנחנו עושים? לא ארגנתי שום הפגנה וגם לא הייתי בשום הפגנה. אני בהחלט מסכים את הדעות של המפגינים.
בקיצור מה שאתה אומר זה בוא ניתן למדינה להתפרק. האוכלוסיות האלה ימשיכו לגדול בקצב אקספוננציאלי עד שתגיע נקודת השבר ואז יהיה מאוחר מדי לתקן.
דוקטור רזי הופמן
7 אפר 2024 14:35:21תקרא מה כתבת ותבין על מה אני עונה לך.
רמז, זה לא קשור ברוב.
דוקטור רזי הופמן
7 אפר 2024 14:38:13איפה ראית שאני אומר או רומז תנו למדינה להתפרק?
אמרתי בדיוק ההיפך. בשבילך, אמרתי גייסו אותם ואת הערבים ואת כל החילונים ש-מש-תמ-טים. תן להם תנאים שיתאימו לשירות שלהם.
זה הכל תודהרהבה
Pistons
7 אפר 2024 15:16:29קראתי ולא הבנתי למה אתה מתייחס.
בנוגע להודעה השניה – רזי, על מה אתה מדבר? הרבנים שלהם יצאו בקריאה שאפילו אלה שלא לומדים, לא יתגייסו. אני לא יודע מאיפה המידע שילכו לקראתם והם יתגייסו. זה לא קרוב למציאות והם לעולם לא יתגייסו בשיטה שלך.
אהרון שדה
8 אפר 2024 12:08:33נראה שאין לך הבנה מינימלית
יש הבדל השקפתי גדול בין דתי לאומי לחרדי.
הדתי לאומי משרת בצבא יותר מכל אחד אחר אמנם כלומניקים כמו זה ששירת במחנה באים בטענות שחלקו משרת רק שנה וחצי במסגרת ההסדר
אך שוכח לציין שהם ברובם באחוז הכי גבוה קרביים וגם עושים הכי הרבה מילואים
הם אלו ששילמו גם בהכי הרבה דם .
אז זה לא אני
אני הייתי גובניק רוב הזמן אחרי שירד לי פרופיל .
אבל הייתי במקומות בצבא שאני בטוח שאותו אדון במחנה לא היה
אבל זה הציבור שממנו אני מגיע
הציבור החרדי שונה מאיתנו
ויש לנו מחלוקות יום יומיות איתו .
אבל אדון במחנה ואדון מריצות עושים הכל בכדי להשניא את הציבור הזה ושוכחים כמה דברים
1 זה ציבור מתנדב מאד בבתי חולים ועמותות כאלו ואחרות
2 הציבור הזה התפכח והחל תהליך לפחות תודעתי
3 גם בצרכים של ציבור זה צריך להתחשב
4 יותר ממה שהציבור הזה לא רוצה את הצבא הצבא לא רצה אותו
ספק אם רוצה אבל לגבי העבר זה בוודאי נכון .
yaniv
7 אפר 2024 15:12:14שלום לך אהרון.
השתדלתי לא להגיב בכלל בפוסט הזה אבל הדברים שלך פשוט הרתיחו לי את הדם.
אין לי בעיה עם הדיעות שלך(זאת אומרת שיש לי אבל זאת זכותך המלאה לחשוב שממשלה של סמוטריץ ובן גביר זה החלום של מדינת ישראל)
אבל לפחות אל תשקר לעצמך ואל תטעה אחרים.
כתבת אם מחנה רק לא ביבי היה מתפשר אז אני יודע שמבחינתך ביבי הוא הבן אדם הכי צדיק שהיה במדינה אבר ואני יודע שמבחינתך קודם כל הפרקליטות והשופטים הם המושחתים האמיתיים אבל גם על זה לא בא להתווכח איתך.אבל מחנה רק לא ביבי זה מחנה שרק' לא נאשם בפלילים.מזה הכל התחיל ומזה הכל נובע אז לבוא ולהגיד תתפשרו ותקבלו נאשם בפלילים זה הדבר הכי מטופש שיכלת לומר.
רוצה התפשרות בבכקשה-הרי כל התיקים של ביבי הם תפורים והמצאות של ליאת בן ארי ואהוד ברק בבקשה יואיל המחנה שמאמין ואוהב ורוצה רק את ביבי יגיד בבקשה תמנה את יריב לוין לשנתיים הבאות כמחליף שלך\תדרוש משפט בזק שייגמר מקסימום תוך שנתיים,תפריח את כל התפירת תיקים ותצא שוב לבחירות שאתה זכאי והוכחת שמערכת המשפט מושחתת ותזכה בניצחון מוחץ+הרפורמה(כי הרי הוכחת שהמערכת רקובה) במקום זה העדפתם לקחת את המדינה לחמש מערכות בחירות ולהשמיד את המדינה שהפתרון אצלכם היה כל כך פשוט.
לגבי התחלנו להחרים את החרדים וכו אז שוב אתה פשוט משקר אין מילה אחרת.תגיד לי באיזה שלב בדיוק החרדים אמרו שהם פתוחים לשמוע דברים אחרים מלבד ביבי ראש ממשלה? הייתה להם ממשלת שינוי שהתחננו(כולל לפיד) שהחרדים יבואו ונחש מי לא בא.
לסיום אהרון הדבר שהכי הורס אותי איך אחרי ה7/10 ואחרי המלחמה שכבר חצי שנה אתה עדיין לא רואה את מי שהיה בשלטון 15 שנה אחראי ואשם וחושב שהוא עושה עבודה טובה ומאשים את קפלן את השד יודע מי(הייתי אומר אלוהים אבל הרי אלוהים זה צעד אחד לפני להאשים את ביבי אז לא נגיד) ואתה עדיין תומך בו ובקואלצית בלהות שלו.נשגב מביניתי
aviadporan@gmail.com
7 אפר 2024 17:35:24הי מנחם
פתחת תיבת פנדורה – אבל זה כנראה הפוסט שיהיו לו הכי הרבה תגובות.
לפיד הוא לא הבחור שראוי לצטט, שכן הוא מכנה "החלול" (להלן- החלול) ומככב כבר שנים בציטוטי אמירת דבר והיפוכו.
החלול שירת בסיירת עיתון במחנה, אך מבחינתו חייב לגייס את כל החרדים לקרבי,
וכן , החלול, לא סיים בגרות , אך מבחינתו לחייב את כל החרדים בלימודי ליבה ומעבר בגרות.
הקשר בינו לבין חשיבה או אמירת דבר חוכמה הוא כה מקרי ולכן התייחסות כלשהיא לדברים שהוא אמר הן בבחינת
אל תען כסיל כאיוולתו ואל תוכח לץ בן ישנאך. החלול כה חלול שלמרות הפופולריות לה זכה בעבר- קולו כבר אינו נשמע ואינו מהדהד בצינור- כך שגם חלול לא ייקרא לו. אני מגיש עכשיו עתירה לבגץ על הפסקת תיקצוב לחיילים ששירתו בעיתון צבאי אך קיבלו שובר תשלום לקורס אגרוף. הסנוקרת שאבדיה חטף מלברון, היא כנראה לטיפה לעומת מה שהבחור חוטף בחדר הכושר שכן לא ברור מה נשאר בקודקוד אחרי הסבב הזה. תהא נשמתו ברוכה ויהי שכלו מעוך…
Pistons
7 אפר 2024 18:56:49ואתה חושב שעדיף לצטט מישהו שאנשים קוראים לו מושחתיהו, ביובי ועוד?
aviadporan@gmail.com
7 אפר 2024 19:39:06להבדיל מגנץ ואייזנקוט שכבודם במקומם מונח, אני באמת מאמין שהוא ראוי לתיאורו- "חלול"
דוקטור רזי הופמן
8 אפר 2024 01:13:15לפיד לא חלול אבל דיי פנטזיונר לפעמים עד רמה מגוחכת (ראה הסרטון של שליין בתחילת הפוסט).
הוא אדם כריזמטי וכמו גנץ הוא מובל על ידי יועצי תדמית. הבעייה היא שבניגוד לגנץ הוא חורג מידי פעם ואז אנחנו מקבלים דבר והיפוכו.
אהרון שדה
7 אפר 2024 20:03:47תענוג
אהרון שדה
7 אפר 2024 18:56:28אענה לך מהשכל וקצר
1 המשפט של נתניהו הוא בדיחה אחת גדולה הוא לא רציני הוא רק מחזק את מה שחשבתי קודם לכן
2 נאשם לא אשם
3 נאשם זה מי שמאשימים מה שהוכח במשפט של נתניהו שהיו כאלו מוגנים שאותם לא העמידו לדין למשל לבני כבל ולפיד כי הם מהמחנה הנכון
4 לא נתניהו מעכב את משפטו אלא הפרקליטות שסירבו לכל הצעה של השופטים
5 מי התחנן לחרדים ליברמן והמריצות לפיד ?
שים לב מה אתה אומר
אתה לא יכול לדבר בשנאה בצד אחד ואז "להתחנן"
החרדים הבינו שעושים להם זובור השתמש וזרוק ידידי
6 לגבי מי היה בשלטון ?
במדינה מתוקנת אתה צודק
אבל אנחנו לא מדינה מתוקנת רוצה לומר הימין לא היה באמת בשלטון
כי קמה כאן קבוצה שהיא חושבת שהיא יותר חשובה מנבחרי הציבור
למשל משרד היועמ"ש שאין לו תקדים בעולם
ובכלל אם הייתם אומרים כולם צריכים ללכת החל ממערכת הביטחון כלה בקציני הצבא וכל הפוליטקאים שידם הייתה בכשל הייתי מצדיע
אבל אתם מחפשים רק אחד
אצלם גנץ ואייזנקוט שקיצצו את הצבא בחצי צריכים להישאר
הלוי הכושל צריך למנות את כל הקצינים לעשור הבא ורק הוא צריך ללכת
לא עובד ככה חביבי
דוקטור רזי הופמן
8 אפר 2024 01:16:55בגדול, אתה צודק לגבי המשפט הזה.
כשכל שבוע יש הפגנות ליד הבית של מנדלבליט, לא נותנים לו ללכת בשקט להתפלל בבית הכנסת ויש לחץ עצום מלהב והפרקליטות, גם אדם עקשן עם עקרונות נשבר בסוף ומוביל למשפט ההזוי של נתניהו. בסוף האמת יוצאת החוצה ועו"ד חדד מאד מוכשר בלהראות ולהדגיש את חטאי הפרקליטות ולה"ב.
תכינו את הפופקורן כי מחר כורש ברנור…
אהרון שדה
8 אפר 2024 11:13:16הכנתי את הפופקרן היה נהדר רק שנשאר הרבה פופקורן ככה זה שיש נוקאאוט
Pistons
8 אפר 2024 04:41:39רזי, תראה מזה, כאילו נפל לי משמים מה שהרבנים הספרדים פרסמו. תתפקח, הדרך שלך לא תשנה את המצב. הם לא מעוניינים שאפילו כאלה שלא לומדים ישרתו בצבא/שירו. לאומי
Pistons
8 אפר 2024 20:54:53אהרון, כבר כתבתי הודעה די מפורטת אבל החלטתי שאין טעם להמשיך עם הדיון. אתה משיחי ושום עובדות לא יעניינו אותך. חבל רק שאתם הולכים אחרי נאשם. פעם הערכתי אתכם מבחינה מוסרית (עדיין מעריך דברים מסוימים שאתם עושים) וכנ"ל את החרדים, אבל לא האמנתי שתרדו לשפל כזה שאתם הולכים אחרי נאשם, שתי מפלגות שלא מוכנות לעשות שירות צבאי/לאומי ושתי מפלגות שמובלות על ידי אנשים שנחקרו בשב"כ.
עצוב לי מאוד. מהדברים של אנשים כמוך שרואים באנשים כמוני כאויב, עדיף שהמדינה תתפצל לשתים. כל מדינה תחייה לפי צביונה (בימים הספורים שתהיה לכם מדינה, בטח אחרי שבוע יכבשו אתכם).