1.אליפות המכללות -נשים
החלטתי לעשות קצת סדר בעניינים. בגלל קייטלין קלארק ומיכל קארו שלנו, אליפות המכללות של הנשים הפכה פתאום למעניינת לא פחות מזו של הגברים. מאחר והפיינל פור והגמר של הנשים מתחילים יום לפני הגברים, אז הן זוכות להופיע ראשונות במעורב של פרופסור לס המכובד.
פיינל פור, יום ששי (היום), ה-5 לאפריל:
שעה 19:10 (שעון מזרח ארה"ב): סאות' קרולינה (1) – צפון קרולינה סטייט (3)
שעה 21:36: יוקון (1) – איובה (1)
גמר: יום ראשון ה-7 לאפריל
שעה 15:00 (לא בטוח. נא לבדוק מחר!)
2. אליפות המכללות – גברים
פיינל פור – שבת, ה-6 לאפריל:
שעה 18:09: פורדו (1) – צפון קרולינה סטייט (11)
שעה 20:49: אלבמה (4) – יוקון (1)
גמר, יום שני ה-8 לאפריל
שעה: TBD (נא לבדוק מחר)
3. לברון: "שחקניות שהן ICONS כמו קלארק או ריס מעלות את רמת הכדורסל של הנשים לרמות חדשות"
אני מודע טוב מאד ליחסים של ללל ונשיא השונאים האשך בכבודו ובעצמו, אבל – האמת? – ללברון ישנן כמה תכונות מיוחדות, ואחת מהן הוא ידע עמוק על מה שהולך בכדורסל בכל הרמות והדרגות. כך זה היה תמיד איתו. הפעם, אחרי המרפק שהוא תקע לדני במשחק אנש בוושינגטון, הוא ישב עם Dave McMenamin, ESPN Staff Writer והגיב לשאלות על כדורסל הנשים.
שמע, אשך, הוא מדבר כבקי מהשורה הראשונה. הוא זרק שמות של נשות כדורסל כאילו הן שחקני NBA שהוא משחק איתם כל העונה. הוא הסביר גם את דעתו מדוע כדורסל הנשים במכללות לא נופל ברמת ההתעניינות מזה של MEN'S COLLEGE BASKETBALL – – כי בנשים אין 'ONE AND DONE'. הן חייבות לסיים 4 שנות לימוד או להיות בנות 22 כדי להיות ELIGIBLE לדראפט (שחקניות זרות יכולות להצטרף לדראפט בגיל 20). וואללה שלא ידעתי וצריך הייתי לשמוע זאת מקינג ג'יימס. זה גורם לכוכבות שבין הנשים במכללות להיות יותר מוכרות מהגברים – שהטובים ביניהם מופיעים רק לעונה אחת ונעלמים ל-NBA או לאירופה, סין, ולבנון – ולכן רמת העניין במכללות יותר איתנה במובנים רבים.
זה מה שהוא אמר:
"I don't think there's much difference between the men's and women's game when it comes to college basketball," James said after the Lakers' 125-120 win over the Washington Wizards on Wednesday. "I think the popularity comes in with the icons that they have in the women's game. You look at Angel Reese, you look at JuJu [Watkins], you look at Caitlin Clark, you look at Paige [Bueckers]. You look at the young girl that's at Iowa State, the freshman there [Audi Crooks]. You look at [Cameron] Brink … at Stanford. And that's just to name a few. And the freshman that's at Notre Dame [Hannah Hidalgo]. Because they're not allowed to go to the NBA [after their freshman year]."
הוא זורק שמות שחקניות כאילו היו סטף קרי, כריס פול, אנטוני דייויס, או – הס מלהזכיר – לברון ג'יימס. וואללה שהוא תפס אותי בלתי מוכן לידע כזה ממנו. כל הכבוד, זה כל מה שיש לי לומר כאן.
אגב, המשחק בעילית 8 בין איובה של קייטלין קלארק ו-LSU זכה ל-12.3 מיליון צופים. מכל משחקי העלית 8 של הגברים רק המשחק בין דוק לצפון קרולינה סטייט זכה ליותר צופים – 15.1 מיליון.
4. כן. שמו הפרטי מלאכי ישר מהתנ"ך. שם משפחתו FLYNN. והוא קלע שלשום 50 נקודות נגד אטלנטה
מלאכי כיכב במדינת וושינגטון בתיכון, והיה שחקן טוב מאד באוניברסיטת וושינגטון סטייט. טוב מספיק להיבחר מס' 29 בסיבוב הראשון של הדראפט של 2020 ע"י טורונטו.
הוא היה שחקן ספסל רגיל כשהסיפור הגדול ביותר שלו בטורונטו היה ערב אחד בו קלע 20 נק' בהפסד לאורלנדו מג'יק 103-97 ב-4 למרץ, 2020.
בדצמבר 30, 2023 פלין, יחד עם אוג'יי אנונובי ופרשס אצי'וואה הועברו בטרייד לניו יורק ניקס עבור ביג'יי ברט, עמנואל קוויקלי, ובחירת סיבוב שני עתידית. בניקס הוא כמעט שיחק כי נמוך שמאלי כמוהו (1.85 מ') היה לניקס בשם ג'יילן ברונסון.
ב-8 לפברואר, 2024, הועברו פלין, ריאן ארצ'ידיאקונו, אבן פורנייה, קווינטין גריימס, ושתי בחירות דראפט סיבוב שני לדטרויט עבור בוגדן בוגדנוביץ' ואלק בורקס.
אמש מלאכי פלין קלע 50 נק' מהספסל של דטרויט נגד אטלנטה בהפסד 113-121.
היה זה ס"ה המשחק השלישי מאז שהחלו לחשב דברים כאלה ב-1970 ששחקן ספסל קולע 50 או יותר. ניק אנדרסון קלע 50 עבור המג'יק בנצחון על הנטס ב-1993, וג'מל קראופורד קלע 51 עבור פיניקס סאנס בהפסד לדאלאס ב-2019.
פלין אמר אחרי המשחק:
"Right now, it's tough, because at the end of the day, you want to win," Flynn said. "But it does feel good to kind of take in the moment. I'm sure a couple of days from now, it will feel really good."
אני ראיתי בתדהמה כל נקודה מנקודותיו. ככל שההאוקס הגבירו עליו את השמירה הוא שבר אותה שוב ושוב. הוא קבר 9 מ-12 מהטריי, וס"ה 18 מ-25. לא משנה מה שההאוקס עשו – דאבל-טים, שמירה מלפניו ומאחוריו, הוא שבר את כל מה שניסו עליו. והוא אימת תיאוריה שישנה לי על שמאליים ב-NBA (ולמעשה כמעט כל ספורט אחר מלבד א "ק ושחייה, אבל בגולף לימניים ישנו יתרון כי משטחי הגולף ניבנו 'לימניים'):
לשמאליים ישנה עדיפות במשחק!
כמובן שהסיבה היא שרק 9% מבני האדם הם שמאליים ובכדורסל 'הימניים' לא רגילים לשחק נגד שמאליים. אותו יתרון יש לשחקני טניס שמאליים. ג'יילן ברונסון לעולם לא היה מצליח לקלוע 30 נקודות למשחק אילו היה ימני. שחקנים שמאליים אחרים שתמיד האמנתי שלא היו מצליחים באותה צורה אילו היו ימנים הם ג'יימס הארדן, מאנו ג'ינובלי,טוני קוקוץ', כריס מאלין, דומנטיס סבוניס, מייק קונלי, גייל גודריץ', ואפילו ביל ראסל.
פלין נראה לי מאותו סוג.
וואללה שהיו רגעים שזה היה "האוקס נגד מלאכי פלין" כשהוא עם זרועו השמאלית עושה את אותם הדברים שג'יילן ברונסון עושה, ואיש לא יכול היה לעצור אותו.
*******
בסיום המשחק פלין אמר על ה-50 הראשונים שלו בקריירה:
"I almost did in high school. I had 49 and my coach took me out. I still have a grudge,” Flynn joked.
*******
5. המאמן ווילי גרין זועף על הכניסה של גארי האריס לרגלי זאיון מהפליקנס במשחק של שלשום
כניסות כאלה יכולות לגרום לפציעות מסיימות עונה:
Willie pissed they didnt initially take a look at Gary Harris diving at Zions legs pic.twitter.com/lOee5ELhE3
— Pelicans Film Room (@PelsFilmRoom) April 4, 2024
6. אני לא יכול להתאפק וחייב לומר מילה על הפוליטיקה בישראל
אני דבוק לטלוויזיה הישראלית. ערוצים 11, 12, 13, ו-14. אני מסתכל בכל הערוצים. היום קראתי שעתון 'הארץ' כינה את ערוץ 14 ודיווחיו "סכנה לבטחון הלאומי של ישראל".
אני לא אוהד של ביבי נתניהו בשפה עדינה ואני לא יהודי מסורתי. אבל שמעתי היום את מה שביידן אמר לביבי, והצורה שהדבר כוסה ע"י כל הערוצים.
הערוץ היחיד שכיסה את כל הבעייה בצורה בהירה, מפוכחת, ואובייקטיבית היה ערוץ 14.
סוסמעץ
5 אפר 2024 07:04:50תודה רבה דוק
==
אם כבר LLL אז מה עם המרפק של להפלופ לראש של אבדיה
תכלס, גם בלי ללל זה גועל נפש
S&M
5 אפר 2024 07:17:12אובייקטיביות היא נר לרגלי ערוץ 14. יש ערוץ אלטרנטיוי בישראל, ויש ערוץ אובייקטיוי שזה 14. וואלה, מנחם, אם היית צעיר, היית ממליץ לך לפתח קריירה של קומיקאי.
צפנת פענח
5 אפר 2024 07:35:17זה בדיוק מה שערוץ 14 עושה. הוא מחפש את האנשים שיפלו למלכודת שלו, " לאמת " שלו..
אני מכיר באופן אישי כמה כאלה שמשוכנעים שהשמש זורחת במערב כי זה מה שאמרו בערוץ 14 .
דוקטור רזי הופמן
5 אפר 2024 08:03:29ויש כמה שחושבים שהשמש זורחת מהצפון כי אמרו ב 11 12 13 וידיעות אחרונות…
מה קרה? לא טוב לך שיהיה פה מגוון?
שי אבן צור
5 אפר 2024 14:15:43חייבים מגוון!
איזה משעמם אם כולם היו אומרים שהיום יום שישי?
חייבים לתת מקום לאלה שאומרים שהיום יום חמישי או רביעי או כל יום אחר
דוקטור רזי הופמן
5 אפר 2024 16:42:33אהההה
אז בסדר שתהיה רק הדעה שלך כי היא תמיד נכונה?
מאד פלורליסטי מצדך..
שי אבן צור
5 אפר 2024 20:14:33זה בסדר מצדי שלא יהיו שקרים
דוקטור רזי הופמן
5 אפר 2024 07:52:17מנחם, הרמת פה לפוסט פוליטי ותקבל כנראה הרבה תגובות.
אני יכול להגיד לך שהחיים יותר טובים בלי הטמבלוויזיהץ בחיי. 20 שנה בלי האקרן הזה, בלי 11, 12, 13 ועכשיו 14.
אף פעם לא ראיתי את ערוץ 14 ולא מצטער. מה שכן. אם יש 3 שלושה ערוצים אנטי ביבי, לא נורא עם יש אחד לאנשים שכן אוהבים אותו. עם יש 4 עיתונים (אוקם כן קורא) אנטי ביבי, לא נורא אם היה אחד שבעבר היה פעם יותר לצידו. אנחנו מדינה דמוקרטית ויש מקום למגוון דעות.
זה הכל תודה רבה ושבת שלום.
רן הנרגן
5 אפר 2024 08:05:07לומר על ערוצי השידור 11 , 12, 13 שהם אנטי נתניהו זה תאור רחוק מהמציאות. בכל אחד מהם אפשר לראות מגיש / פרשן ראשי שמהדהד את המדיניות של נתניהו. די לראות כמה מעט זמן שידור (יש נתונים מסודרים, זה לא ענין של הערכה) קיבלו המחאות נגד הממשלה בערוצים האלו בשנה וחצי האחרונות וכמה מעט זמן מקבלים אנשי האופוזיציה כדי להבין לאן מכוונים העורכים.
מנחם, לא יודע מה עמדתך לגבי ערוץ פוקס ניוז אבל את ערוץ 14 אפשר לתאר כפוקס ניוז על סטרואידים.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 08:11:24מי בכלל רואה את כל ערוצי הזבל האלה מביאים את אותם הסמרטוטים ש20 שנה הובילו אותנו למצה הזה אותם גנרלים דרעקים שקנו שקט ועבדו על כולם מתראיינים בערוצים האלה ונותנים עצות….
המצב ימשיך כמו שהיה פה ושם יעני יפגיזו ידברו קשוח ויכילו.
בשום מלחמה בתולדות האנושות צד א לא הכניס סיוע לאויב,שהורג אותו רק אצלנו זה קורה הדבר הזה. זה לכשעצמו דבר מדהים ונראה לכולם תקין ורגיל.
שיגידו לפוטין להכניס סיוע הומניטרי לאוקראינה.
דוקטור רזי הופמן
5 אפר 2024 08:13:14+1966
רן הנרגן
5 אפר 2024 10:58:48אני לא. 5 דקות בשבוע במצטבר
דוקטור רזי הופמן
5 אפר 2024 08:11:28לא ראיתי חדשות בטמבלוויזיה 20 שנה.
כמה טמטמת רצה שמה שלא שווה את הזמן שלי.
דוקטור רזי הופמן
5 אפר 2024 16:44:34שמים ימני מחמד?
לא רואה את הטמבלוויזיה עוד מלפני ערוץ 14 כך שלא מדבר אלי.
איצקו
5 אפר 2024 10:41:57ממש מסכים איתך בקטע הזה
אני אמנם צעיר יחסית(30) אבל כבר משו כמו 6 שנים לא פותח טלוויזיה או אתרי חדשות שלאחרונה גם ברשתות חברתיות אני כבר לא קיים(אפילו לינקדיאן הפך למקום פוליטי)
הפיגור והניסיון לצייר מציאות לפי האג'נדה המסוימת שלהם ולא משנה איזה ערוץ ושופר של מי הוא.
הכל שם מטומטם ומפלג.
מספיק לראות תגובות של אנשים פה כמה הם יוצאים בטירוף על ערוץ 14 ולהבין שמשהו לא תקין.
נוצר במדינה שיח שמחלק למחנות וכל מי שלא חושב כמוך הוא טיפש אנטי דמוקרטי ששולח אותנו לאבדון.
לצערי זה כנראה האמת ואנחנו בדרך לאבדון.
אולי עדיף לברוח מפה וזהו.
מי שרוצה לתת לי טיפים על חיים בארצות הברית אשמח מאוד
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 10:56:31ארהב ישימו להם כמה דולרים קטארים וישנו את עורם מהר מאד לא הייתי ממהר לסמוך עליהם לדעתי עוד איזה 30 שנה הם יהפכו צד לחלוטין. יותר מידי איסלמיסטים וכסף יקנו את מה שצריך.
תראה איך באירופה משקשקים מהמוסלמים הולכים על ביצים.
המצב רק יהיה גרוע יותר.
ארהב לא מפחידה כבר אף אחד.
דוקטור רזי הופמן
5 אפר 2024 14:45:52עם דגש על פלגנות בשני הצדדים מעורבב בהיסטרייה רבתי ותיאוריות קונספירציה מטורללות.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 08:07:18ביידן זה סמרטוט ריצפה לניגוב הראו כתבה לפני כמה ימים שמרגלים רוסים תקפו מרגלים אמריקאים במשך שנים ברחבי העולם בנשק על קולי והממשל יודע ומעלים את זה מהציבור, הסמרטוט משקשק מאיראן ולא עושה כלום כי הוא חושב,שימנע מלחמה בזה שיציק לנו, האמריקאים טעו בכל מקום ב50 השנה האחרונות שום דבר שניסו במזרח התיכון וביתר העולם לא הצליח להם כי הם מפגרים שחושבים שהערבים חושבים בראש מערבי, זה הנשיא הכי גרוע שאני זוכר אי פעם.
הוא למד מביבי את כל הטריקים של מריחת זמן וקניית שקט מדומה בכסף.
מנסה לכפות עלינו פה הסכמים שיהרגו אלפי ישראלים בעתיד. הוא נשלט עי כל תומכי ומממני המוסלמים ברחבי העולם וכל הbds והblm וארגוני הזבל המקופחים האלה שבאים להשליט טרור עולמי.
מהרגע הראשון שהוא הגיע לפה עם שר החוץ הדרעק שלו ידעתי שזה חיבוק דב ומראית עין.
לביידן צריך להגיד כן כן ולעשות הפוך מכל מה שהם מציעים. הבעיה שגם לנו יש סמרטוט לא פחות גדול שאין לו מושג מה לעשות ומורח זמן מחכה שמישהו יגיד לו מה לעשות.
לא מוכנים להגיד מה באמת יש לעשות וזה להעיף את הפלסטינים מעזה.
שורה תחתונה אין יכולת שלום איתם הם כולם שם מחבלים, ערבים קטארים סעודים רשפ וכל אלה זה אותם מחבלים בשינוי גלימה וימשיכו להסית ולחפור מנהרות ולעסוק בטרור.
אבל לי היה ברורה שביבי הסמרטוט לא יעשה כלום וימשוך זמן ויחכה להוראות מה עושים.
גם בצפון מפציצים ביניינים ריקים ואמלח ומכילים כמו שהכילו בעזה 20 שנה אותם אנשים אותה מדיניות אותה קונספציה. רק דיבורים כמו חול וסיפורי האדרה והעצמה.
החלטות ארהב והאום שוות לתחת לא עומדות במבחן המציאות תשאלו את חיזבאללה
דוקטור רזי הופמן
5 אפר 2024 08:12:31חחחחחחחחחחחחחחחח
פה זה מתחיל?
שרשור ארוך?
אני אלך לעבוד קצת במיקרוסקופץ
שם שלט: תיכף אשוב….
🙂
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 08:19:52🤣🤣🤣🤣
רזי תרוץ לרהמ אני בוחר בך
מעניין אותי אם מישהו בממשלה בעל תכנית למצב בו ארהב תהפוך לפרו איסלאם מוחלט כמו ספרד וכאלה (אין כזה)
דוקטור רזי הופמן
5 אפר 2024 14:46:34עזוב אותך. מה אני רוצה להתקלקל?
Tzafriros
5 אפר 2024 08:17:33לא מצוין שמלאכי פליין מדטרויט. והאמת עד אתמול זה שם שלא הכרתי מכיוון שגם ככה הפיסטונס צריכים להתבייש ולמחוק את העונה הזאת מדפי ההיסטוריה שלהם ואת בחירות הדראפט האחרונות הם יצאו בנס אם יתברר שנפל להם בלי לתכנן איזה כישרון מיוחד.
לגבי פוליטיקה. באמת שניסיתי לתת הזדמנות לחדשות בישראל אבל אני באמת לא מבין מהם מה קורה. ברור שיש כיסוי מגמתי בלי הרבה מידע ועם שעות של דיבורים לכן הרמתי ידיים. אשתי צופה ב i24 news אז לפעמים אני זורם קצת. אבל החדשות מזמן לא מנסות לספר סיפור אלא לעורר רגשות כי הם הפכו לתוכניות בידור. לצערי בעולם של היום בכל פרמטר המטרה מקדשת את האמצעים.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 08:22:19אמת.
אנחנו נשלטים עי 120 גנבים פושעים עבריינים בוזזים פסיכופטים נרקיסיסטים. מדהים שאותם אנשים שהובילו למצב הזה ב20 שנה האחרונות גם ממשיכים להוביל את המדיניות פה…
איצקו
5 אפר 2024 10:43:40צריך להחליף את כולם אבל הבעיה היא שכל מי שתשים שם יגיע בסוף לאותו מקום
אז עדיף להישאר עם הריח של הזבל שאתה מכיר מאשר להתרגל לריח חדש
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 10:53:06כל מי שתשים מ120 הגנבים כן יחזור לאותו מקום.
צריך אנשים חדשים אי אפשר שאלו שהובילו אותנו למצב הזה ב20 השנה האחרונות ביבי הכנסת צמרת צהל בתי המשפט ימשיכו להחליט אותו דבר ולצפות לתוצאה שונה איזה איינשטיין פעם אמר משהו כזה.
גם היום מחבלים מתקרבים לגדר לא יורים בהם בפועל. "חפים מפשע" קוראים להם כאילו יש כאלה בעזה או בחיזבאללה. עשו יעני הפרדה בינם לחמאס כולם חמאס וגיאהד שם בלב ובנשמה.
דוקטור רזי הופמן
5 אפר 2024 14:49:25אתה מגזים
יש שם גם קצת אנשים טובים.
ברקת לא טוב לך?
המשכורת שלו זה שקל. יש לו עסקים טובים מחוץ לכנסת אז הוא מרשה לעצמו.
כשגנץ ופליד (השגיאה במקור) ואולי גם נתניהו יהיו על הפנסיה התקציבית/ כספים מעסקות פרטיות וכו וירוויחו שקל כמו ברקת נדבר.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 20:48:09אולי. הוא עוד מהנורמלים
Berch
5 אפר 2024 08:44:40אחלה מעורב
והרמת להנחתה בסוף
🤣
אני כמו רזי, בלי טמבלוויזיה כבר 18 שנה ונהנה מזה מאוד.
אבל כל יום קורא את 4 אתרי החדשות הגדולים והופס אחד.
ערוץ 14 זה כמו שהיה פראוודה, זה ערוץ השלטון. לפעמים יש שם מציאות אלטרנטיבית וסקרים שסך האחוזים בהם גבוה מ 100%… כמו שכל שחקן כדורסל או כדורגל אומר שהוא משקיע, כשמראיינים אותו
🤣
NBA בדם
5 אפר 2024 09:39:31תודה מנחם.
אין ערוץ אחד בישראל שאובייקטיבי. נדירים אנשי התקשורת שבאמת משקפים את המציאות כפי שהיא. רובם תמיד דוחפים לאג'נדה של הצד שלהם ועובדים אצל הפוליטיקאים החברים שלהם.
אבל ערוץ 14 שהוא ערוץ התומך בנתניהו ובימין באופן מובהק, לפחות בעד יהדות וארץ ישראל השלמה, בעד החיילים, המסורת והדת ונגד האליטות בפרקליטות, בתי משפט ובמטכל של הצבא שחושבים שהם בעלי הבית של מדינת ישראל ולא נבחרי הציבור בכנסת שמייצגים את העם.
דוקטור רזי הופמן
5 אפר 2024 14:49:59צודק
Zvika Bar-Lev
5 אפר 2024 09:43:37כל הכבוד מנחם על המעורב הנפלא ועל העין החדה שלך. אנשים פה כל כך התרגלו להנדסת התודעה של 11/12/13 , שהם לא מצליחים לזהות עיתונות נורמלית כשהיא מגיעה לפניהם ב14, ואז הם מתחילים לקרוא בכל מיני כינויי גנאי בלי שמץ נימוק או ביסוס.
גיא הירוק
5 אפר 2024 10:22:01בגלל שאתה מבקש כל כך יפה,
פייק ניוז (שזו מכבסת מילים לשקרים בוטים שפורסמו במטרה לקדם אג'נדה חד צדדית) בערוץ 14 בשבועיים האחרונים בלבד:
תמר ארבל: "אותו בג"ץ שנתן את אותו פסק דין שבזכותם לא יכולנו לירות בגדר שם בפלסטינים"
.
ידידיה מאיר: "אני רוצה לחזור לקונספציה הזאת שרק הימין רוצח פה ראשי ממשלות, רוצח סדרתי והשמאל לא"
(בנימה אישית: נרצח ראש ממשלה מהימין וזה לא פורסם???)
.
ליאון מימרם: "תולדות ההפגנה במדינת ישראל, הימין בשלטון- סימן שיש הפגנות…יש הפגנות- סימן שהימין בשלטון"
(בנימה אישית: כבר שכחו את ההפגנה לפני רצח רבין??? עצוב)
.
יובל מלכא: "במקרה של בחירות לממשלת מעבר אין שום סמכות לבצע עסקה להחזרת החטופים."
.
פרופסור משה כהן אליה: "אתם זוכרים כמה עופר שלח קיבל, כמה קצת מול לפיד, ואתה רואה כאן שינוי"
.
אורי אגוז: "בציבור הציוני דתי נמצאים בעמדות מפתח מאוד חזקות בצבא"
דנה ורון: "אבל במטכ"ל לא תמצאי אותם"
.
דנה ורון: "יש בממשלה חברים שלא שירתו בצבא כי בג"ץ לא אפשר להם."
.
עו"ד גיא בוסי: "בגלל היועמ"שית ילדים בגני ילדים לא יקבלו כסף."
.
נועם אמיר: "בגלל המפה שפורסמה ע"י פעיל מחאה נגד נתניהו, נסראללה יוכל לגלות את המיקום של ביתו של נתניהו ולשלוח טיל לבריכה שלו."
.
ציוץ בערוץ בטוויטר הרשמי של ערוץ 14:
מחבל התחזה ליהודי בצומת אלעזר בגוש עציון, ניסה לשלוף סכין – ונוטרל
(בנימה אישית: הכי מסריח שלהם בשבועיים האחרונים. יותר מיממה אחרי הפרסום הם ידעו שמדובר בחף מפשע שנורה בשוגג, והם לא הסירו את הציוץ המסית)
.
היה יותר,
אבל זה מדגם מייצג של מי ומה הם ערוץ 14.
אתה מוזמן להראות איך ולו אחד מהאזכורים מוציא את דיבתם של ערוץ 14 רעה.
NBA בדם
5 אפר 2024 10:37:07כל הערוצים מקדמים אג'נדה ולא אובייקטיבים. אין ספק שיש בערוץ 14 הרבה רפי הבנה, אבל זה לא מוריד מהנדסת התודעה של שאר הערוצים במשך שנים. במשך שנים הסבירו לנו הגאונים מהשמאל שצריך לתת שטחים לפלסטינים ושזה מה שירגיע אותם, בזמן שהם מתפוצצים כל שני וחמישי בשנות ה90 בערי ישראל. כל האג'נדה ההזוייה של רבין ופרס שלעשות שלום עם מרצח כמו ערפאת גובתה בידי התקשורת שלא נתנה לגיטימיות לחשיבה אחרת.
כל המשפט של ביבי שזה היה התירוץ של מפלגות להחרים אותו בטענה שהוא מושחת גובה בשצף קצף ע"י ערוצי 12 ו13 בצורה אבסולוטית.
היום כבר 6-7 שנים משנפתחו החקירות נגדו והתיקים לא מתקדמים איך שציפו, פתאום התקשורת לא מהדהדת את סטטוס החקירות, כי זה לא משרת אותן ואת האג'נדה של רק לא ביבי ומחנה הימין.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 10:48:10הדבר המדהים שיש מלחמה בצפון והממשלה מתייחסת כאילו זה סתם הטילים מעזה ומפציצים דיונות בלבנון כמו שעשו 20 שנה בעזה ומוכרים דרך כתבי החצר השמדנו מטרות איכותיות הם מורתעים….
מדינת אויב מפציצה אותנו יום יום וכלום.
כולם העלימו עין מחפירות המנהרות והנשק כאילו זה סתם ליופי.
חיזבאללה וזה בטח סתם מתחמשים הם שואפים להסכם שלום בחסות האום חחחח.
רוצים לדחות את המלחמה הבאה במקום לטפל במה שצריך. אנחנו בשכונה שרק הכוח קובע פה והשכנים שלנו מעריכים ומבינים רק כוח. מקבלים אישורים מביידן🤣🤣
במדינה נורמלית 120 הגנבים האלה היו צריכים להיות בכלא.
גיא הירוק
5 אפר 2024 10:52:59מה בין מה שאתה כותב לבין העובדה שערות 14 מפיץ פייק ניוז ללא הרף?
.
אין יותר ימין ושמאל בארץ. השמאל בארץ כמעט ונכחד.
גנץ?
הוא ממש לא שמאל. גם לא גדעון סער, נפתלי בנט או אביגדור ליברמן.
הכי קרוב לשמאל שנותר זה לפיד, וגם הוא לא באמת.
.
עכשיו, להשתמש באוסלו כתירוץ, זה משעשע.
עברו מאז כמה עשורים, כן?
אם אתה רוצה לדון בהיסטוריה, נסה להבין למה היה הסכם אוסלו ומי טרפד הסכם שהיה מעביר את הפלסטינאים לאחריות ירדן.
.
בשלטון, לא היה איש שמאל בהובלה מאז 2008 (וגם אז, אולמרט, שצמח בליכוד. לא באמת שמאל. אבל בהינתן התקופה, שיהיה).
מה שמתרחש כיום, בושל בעשור וחצי האחרונים על ידי אחד בודד. ביבי.
הניסיון להתנער מאחריות הוא עצוב ומשעשע בו זמנית.
.
אבל שוב, לא זו הפואנטה.
אני מוכן ללכת אתך ראש בראש ולתת לך יחס של 1:3 –
אתה תביא שקרים/פייק של ערוץ 12,
אני של ערוץ 14.
אני אפילו נותן לך פור, נותן לך לבחור פרק זמן של 3 חודשים רצופים לבחירתך.
מי שמפסיד (טוב, כולנו כבר מפסידים. אבל בכל זאת), חייב ל-"מנצח" חצי ליטר בירה למימוש במפגש הופס, מתי שכזה יצוץ.
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
5 אפר 2024 11:12:35כל הכבוד גיא.כרגיל יסודי ורציני בתגובות.
NBA בדם
5 אפר 2024 11:33:48גנץ בטח שהוא שמאל, הוא רוצה מדינה פלסטינאית ומוכן לוויתורים מרחיקי לכת. הוא הצהיר בעבר שהוא רוצה להיות היורש של רבין.
אם הוא היה ראש ממשלה כיום בממשלת השינוי המלחמה הייתה מסתיימת כדי להחזיר את החטופים. ישראל הייתה מושפלת וחמאס היה נשאר בשלטון.
גדעון סער, ליברמן ובנט לא שמאל, אבל הנקמה בנתניהו גרמה להם לשבת עם מרץ והאחים המוסלמים.
איך היה הסכם אוסלו? ערפאת היה דמות שנואה ודחויה אצל אמריקה וישראל, ופרס ואחריו רבין הפכו אותו ללגיטימי עם חוק שהתיר להיפגש עם ארגון אש"ף. העבירו את משא ומתן על השלום מוושינגטון לגזרת אוסלו כאופן חשאי כדי שיבשיל הדבר בשקט מאחורי הקלעים.
ביבי מייצג את מחנה הימין, למרות שעשה מעשים של שמאל: התמיכה בהתנתקות, השחרור של גלעד שליט (שניהם בלחץ תקשורתי פסיכי של התקשורת).
גם שהשמאל לא שולט בכנסת, יש לו אליטות בבתי המשפט שמגינים עליו. סתם הפכו פה את המדינה שנה שלמה. כל החוקים נגד הסודנים הם מגינים עליהם בגלל זכויות אדם. טיבי, עופר כסיף ושאר תומכי הטרור שמוציאים את דיבת הארץ, נמצאים בכנסת בחסות "חופש הביטוי והדמוקרטיה".
קבל שקרים של 12.
אמנון אברמוביץ: "נתניהו ייזכר כהערת שוליים בהיסטוריה של מדינת ישראל" (ציטוט מלפני 25 שנה בערך).
מיכל פעילן דיווחה לפני כשבוע ששרה נתניהו אמרה למירב מיכאלי שהחטופים לא אמרו לה תודה על זה שהחזירו אותם. דבר שמיכאלי הכחישה אצל עמית סגל.
עורך דין עופר ברטל בפאנל של 12: "נתניהו מרגל איראני".
כל הליצנים במכון מחקר של הincc שאמרו שחמאס מורתע מופיעים באולפני 12 בגאווה ומסבירים לציבור מה צריך לעשות.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 11:50:24ביבי בשביל להחזיק בכסא היה יושב עם דעש בוקו חארם וחמאס יחד תאמין לי עזוב אחים מוסלמים חח.
גנץ ולפיד הם כמוהו יסמנים של ארהב חסרי יכולת ותועלת. גנץ הוא מאבות מייסדי הקונספציה וקניית השקט המדומה.
בתכלס בעת ההיא אין מנהיג ראוי כמו לבחור בין שתן לצואה קצת.
גיא הירוק
5 אפר 2024 11:58:42טוב, אתחיל מהסוף.
אמנון אברמוביץ'.
זו דעה,
עובדה שהוא שונא את נתניהו. אין כאן שקר שמטרתו לשכתב את המציאות.
עורך דין ברטל?
ראית את הראיון?
התארח אצל רפי רשף, אחרי דבריו צוות ערוץ 12 התנערו מדבריו.
הציטוט המדויק:
ירון אברהם: הוא לא מרגל איראני, רחוק מזה"
.
שרה ומיכאל?
יאללה, אני אתך.
אתה עדיין בפיגור 1 – 10,
והציטוטים מערוץ 14 הם רק משבועיים אחרונים.
.
עכשיו,
גנץ לא שמאל.
אני שמאל, וגנץ ממש לא מייצג אותי.
הוא הצטרף כבר ל-2 ממשלות של ביבי.
לא צריך ללכת רחוק יותר מאשר לביקור של גנץ בארה"ב בפברואר.
"אני מתנגד להכרה חד צדדית במדינה פלסטינאית".
זה שהוא בוחר לא לטמון את הראש בחול, והוא מבין שחייבים לדון ביום שאחראי הופך אותו לאחראי. לא לשמאל.
האליטות ששומרות על השמאל…
שכחת שהם הגישו בג"ץ שמטרתו הייתה לא לתת חביבי להתמודד.
בג"ץ הגן. לא על השמאל, הגן על ביבי.
.
שוב,
שלל הטיעונים לא קשורים כלל לפואנטה של תגובתי המקורית.
ערוץ 14 מפיץ פייק ניוז שיטתי, רשע והרסני.
דרך אגב,
הוא כלל לא מייצג את הימין,
הוא מייצג אך ורק את ביבי.
עם ימין של שפוי, כזה שמתנגד נחרצות למדינה פלסטינית,
בעד התיישבות,
אבל מסרב להפוך את אחיו לאויבים –
איתם שירתתי במילואים 20 שנה.
לצדם נילחמתי במלחמת לבנון ה-2.
והיום הבנים שלהם נלחמים בעזה ומאיישים עמדות בגבול הצפון.
אתם אני עדיין בקשר,
ולמרות שעל המון דברים אין בינינו הסכמה,
על הצורך להיאבק ברפש שמפיץ השופר של ביבי יש בהחלט הסכמה.
NBA בדם
5 אפר 2024 12:09:46גיא הדיעה של אמנון גורמת לו להגיד שכל מה שנתניהו עושה מבוקר ועד ערב זה רק שיקולים פוליטיים. (כולל החזרת החטופים).
בכללי רוב ערוץ 12 מתעב את נתניהו ועולה לו בבריאות להגיד עליו דבר חיובי.
ראית איך הם מלטפים את לפיד חבר שלהם שהוא מגיע לשם, או כל איש שמאל לעומת איש ימין. עולם אחר.
גנץ מתנגד להכרה חד צדדית שמנחיתים עלינו, הוא מוכן למדינה פלסטינאית בהסכמה.
בוא נהיה ברורים. אף ערוץ לא אובייקטיבי כלל. כולם משרתים אג'נדות, אבל אם כבר אז עדיף בצד של המסורת וארץ ישראל השלמה, נושאים שערוץ 14 מייצג. ושוב הוא ערוץ שמשדרים בו המון רפי הבנה או חברים של ביבי, אבל בגדול הוא מייצג את הרוח, המסורת וציונות הרבה יותר מכל ערוץ אחר.
NBA בדם
5 אפר 2024 12:21:37מסכים חלקית שמעון.
ביבי פלירטט עם רע"ם במקום לזרוק אותם מכל המדרגות, אולי רצה לשתף איתם פעולה ואולי רצה להתל בהם כמו שהוא עושה לכל פוליטיקאי. החוסר בהירות שלו לא הוציא אותו טוב בלשון המעטה.
בכל מקרה הוא לא בובה של אמריקה כמו גנץ ולפיד, בגלל זה ממשלים דמוקרטים שונאים אותו, ורוצים את שני היסמנים האלו במקומו כראש ממשלה.
שאמריקה כועסת עליך תבין שאתה במקום טוב, שהיא מבסוטה עליך תבין שישראל מדרדרת.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 12:33:42Nba בדם הקטע אצל ביבי שהוא מפרסם שאומר לאמריקאים לא אבל בפועל עושה מה שהם מבקשים מעכב מבצע ברפיח לא תוקף בצפון כראוי אלא בכאילו ומכניס סיוע הומניטרי ואף מגדיל.
ביבי עושה תמיד הפוך ממה שאומר שיעשה זה האיש.
אני חושב,שעם גנץ לפיד או רפה הבנה אחר היינו גם באותו מצב הם אולי היו נכנעים מהר יותר.
ביבי גם יכנע שלא יהיה לך ספקות לא הוא יפתור את בעיית עזה ואת בעיית חיזבאללה.
בצפון פשוט או מלחמה או שיחרטטו איזה הסכם שידחה את המלחמה בכמה שנים שיביא חיזבאללה חזק יותר.
בעזה אם לא לקחת להם שטח כעונש על מה שהם עשו לא עשית כלום הם יתרבו כמו גוקים ויגדלו דורות מחבלים חדשים אם מנהרות חדשות. כל עוד לא יהיה שינוי שם בחינוך שמגדל אותם לרצוח יהודים מרגע שהם נולדים זה לא יעזור וחינוך כזה יוצרים במכה כמו שארהב נתנה ליפן ומאז היפנים לא עסוקים בהשמדה.
בשכונה שלנו מבינים רק כוח בעל הבית השתגע אין פה אופציה אחרת בגונגל הומניות ושטויות. הומניות זה לאויב שמבין שהוא חלש ורוצה להגיע לפשרה. זה לא לרוצחים צמאי דם שמחפשים ויחפשו כל דרך להמשיך לאנוס ולרצוח זוהי מטרתם בחיים ועל זה חיזבאללה חמשל גדל למי שחושב,שמתישהו אפשר לעשות איתם שלום או משהו כזה….
NBA בדם
5 אפר 2024 12:39:56מסכים שמעון, אויב מבין רק כח.
ביבי עם כל מה שהדברים הרעים עדיין עדיף מלפיד וגנץ.
נלחם עם אובמה 8 שנים מלחמת חורמה על מדינה פלסטינית.
תאר לך את שני אלה מולו, היו נותנים והתקשורת הנבזית. הייתה משתפת פעולה על מלא.
מבין הבחירות הלא משהו עדיף אותו.
לא סתם ביידן רוצה את גנץ, הוא יודע לכופף אותו בקלות.
גיא הירוק
5 אפר 2024 12:56:482 דברים:
.
1. לדעתך. ערוץ 14 מייצג את מה שאתה מגדיר כציונות.
לטעמי, הנרטיב של הפיכת כל מי שלא תומך בבנימין נתניהו לבוגד "שמאלני" הרסני לציונות.
הערוץ, גם בזמן מלחמה, ממשיך להטיף לפילוג.
.
2. האם הפצה שיטתית של שקרים במטרה לקדם אג'נדה זה קו ערכי שתואם את הערכים של המסורת היהודית?
אין לי בעיה אם זה שאתה לא מכבד את הערוצים המסחריים.
זה ששאר הערוצים רחוקים מאובייקטיביות לא מכשיר את השרץ.
.
3. אני מציע שוב –
נותן לך יחס של 1:3
תראה לי על פרק זמן של איזה חודש שמתחשק לך שקרים שהפיץ ערוץ 12 ואני צריך להראות לך פי 3 שקרים של ערוץ 14.
כרגע, המאזן הוא 10 : 1 לרעת כולנו.
NBA בדם
5 אפר 2024 13:11:361. חלילה, מותר לא לתמוך בנתניהו ובימין וכמובן להיות ציוני.
אתה מתעלם ממה שהולך בערוצים אחרים שפי אלף מפלגים, מזמינים את אחים לנשק לאולפנים כמו גיבורי תרבות ולא קוטלים אותם.
2. שוב כל הערוצים מקדמים אג'נדות. אף אחד לא נקי וכולם לא אובייקטיבים בצורה שזועקת לשמיים.
3. זה לא רק פייק ניוז. זה הכשרה. הם הכשירו את בנט (שתיעבו לפני), עם 6 מנדטים רק כדי להפיל את ביבי וממשלת ימין.
אף אחד לא פצה פה על זה שהוא עבר לגור ברעננה במקום בירושלים וסידורי האבטחה שעלו מליונים מכספי המיסים. (אייה חסון היחידה שהציפה את זה בזמנו). זה לא רק מה הם אומרים, זה השתיקה שלהם שיותר גרועה לעיתים.
גיא פלג אמר לפני חודש: "מתגנבת לי מחשבה שנתניהו לא להחזיר את החטופים". הוא ערמומי, הוא לא יגיד באופן חד משמעי, הוא מעמעם את זה, כדי לא למשוך אש אליו, אבל הוא כן גורם לאנשים שצופים בו להאמין שאכן כך הדבר.
מיכל פעילן וכל הערוץ הזה נלחמים על שוויון של נשים וגברים, אבל גברים משרתים יותר, עובדים יותר, חטופות חוזרות ולא חטופים גברים (אני לא מדבר על ילדים), לוחמים בעזה זה גברים. תרבות של צביעות.
היחס אחרת שמגיע מישהו מהימין או מישהו משמאל.
יאיר גולן אומר: "שצריך לחנך את בני הציונות הדתית מחדש". שהוא מגיע לאולפנים לא תוקפים אותו על זה כלל. למה הוא מהפמליה שלהם. כולם צבועים בקיצור. איש ימין שיגיע ל14 יקבל ליטוף, איש שמאל שיגיע ל12 יקבל ליטוף.
אין אובייקטיביות ולכן העיתונות לא יכולה להילקח ברצינות. כמעט כולם מקדמים אג'נדות.
גיא הירוק
5 אפר 2024 13:28:16הדיון התחיל מתגובה שלי למשפט שלהלן:
.
אנשים פה כל כך התרגלו להנדסת התודעה של 11/12/13 , שהם לא מצליחים לזהות עיתונות נורמלית כשהיא מגיעה לפניהם ב14, ואז הם מתחילים לקרוא בכל מיני כינויי גנאי בלי שמץ נימוק או ביסוס.
.
לרגע אני לא מנסה לסנגר על הערוצים המסחריים.
הבעיה שלי היא נטו עם הפלגנות ועם פייק ניוז הרסני.
NBA בדם
5 אפר 2024 13:37:24ערוץ 14 הוא תמונת מראה לערוצים האחרים. לא אובייקטיבי בדיוק כמוהם.
הפלגנות והפייק נמצאים אצל כולם ללא יוצא מן הכלל.
חבל שאין ערוץ מקצועי שאומר את האמת ללא אינטרסים.😥
דוקטור רזי הופמן
5 אפר 2024 15:30:01https://e.walla.co.il/item/3655885
NBA בדם
5 אפר 2024 16:05:32מה אתה חושב רזי, אם ממשלת השינוי בראשות לפיד או גנץ הייתה בשלטון, בטוח בשביל החטופים (אולי גם לא כולם), היו נכנעים לחמאס ועושים הפסקת אש ומבטלים את ההישגים שהגענו אליהם בעמל רב.
הקישור שהבאת זה עוד דוגמא על איך הם מעוותים את המציאות.
הבחור ב14 אמר שנתניהו מונע עסקה מופקרת לעומת ממשלה משמאל שהייתה מסכימה לתכתיבים של ארגון טרור.
השמיטו את המילה מופקרת ועשו כותרת שתטמטם את מי התמימים.
זו הדוגמא הקלאסית להנדסת התודעה של כל אמצעי התקשורת בישראל.
וואלה זה אותה רוח של ערוץ 12.
דוקטור רזי הופמן
5 אפר 2024 17:04:10קשה לי לענות על זה אבל חושב שהיו נכנעים הרבה יותר מהר. כפי שציינת, נתניהו כבר עשה לאובמה נה באוזן 8 שנים ועכשיו עושה חצי נא לביידן כי בכל זאת אי אפשר לשבור את הכלים עם הדוד סם.
גם אובמה וגם ביידן מנסים בכל דרך אפשרית ללכת נגד תוצאות בחירות דמוקרטיות בישראל. צביעות במייטבה.
המדינה הכי דומה לארה"ב מקבלת על הראש כי נתניהו לא לגמרי משחק לפי הכללים של אנשי ה PC הדמוקרטים…
לגבי הנדסת התודעה בקישור שהבאתי, זה לא דבר חדש. זו אחת הסיבות שהפסקתי לראות טלוויזיה. אני לא רואה ארץ נהדרת או זהו זה בלפטופ כי זה מיועד לקבוצה מסויימת שלא נדבר על הנדסת התודעה של הכניות האלה.
במקום זה אני צוחק עם שלום אסייאג ורבי אוחנונה
🙂
NBA בדם
5 אפר 2024 17:38:01אמת כבוד היו"ר.
חתוליו
5 אפר 2024 14:40:34ה"גאונים מהשמאל" הזהירו שוב ושוב שחייבים להגיע להסדר מדיני, אחרת המציאות תתפוצץ לנו בפנים, ותנחש מה- הם צדקו, לא הגענו להסכם והמציאות התפוצצה באבו-אבוה.
האמת לא נמצאת רק בצד אחד אלא איפשהו באמצע, אבל מי-סופר-כמה-שנים רצופות של שלטון ימין הביאו אותנו לפי התהום, ושיטת ההפרד-ומשול של נתניהו, של השיסוי וההשחרה של כל מי שנגדו מכירים לי את מה שאומרים על שנאת חינם.
NBA בדם
5 אפר 2024 14:50:53איזה הסדר מדיני. בלי מדינה תראה מה עשו, תיתן להם מדינה תקבל פי 100 טרור.
אבו מאזן מכחיש השואה אתה רוצה שיחליף את החמאס, או אולי הפת"ח המתוקים.
צריך לנקות את החמאס והג'יהאד מהיסוד ולפקח שם צבאית בזמן הקרוב.
דוקטור רזי הופמן
5 אפר 2024 17:04:35+1966
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 17:35:44רק מפגר כמו ביידן יתן מדינה כפרס לחמאס על הטבח שביצעו בנו. לאהרק לתת להם מדינה יש לקחת את עזה ולפנות מעזתים כעונש.
דוקטור רזי הופמן
5 אפר 2024 17:38:11לצערי אתה צודק אבל ברור לשננו שזה לא יקרה.
NBA בדם
5 אפר 2024 17:38:50אמת כבוד היו"ר.
דוקטור רזי הופמן
5 אפר 2024 14:51:15כל כך נכון
גם כבשת הרש? לא טוב בשבילהם שיש ערץ אחד שאומר ההיפך?
וגיא אליך אתיחס כשאגיע הבית.
SWIv
5 אפר 2024 10:31:13תודה רבה מנחם
מה הופך שמאליים לקשים יותר לשמירה?
גיא הירוק
5 אפר 2024 10:38:03(ברוח הפוסט, התקופה, אבל בצחוק – באמת רק בצחוק!)
.
מה הופך שמאליים לקשים יותר לשמירה?
ריבוי האיומים…
.
מה הופך שמאליים לקשים יותר לשמירה?
קשה למצוא כאלו כיום…
.
מה הופך שמאליים לקשים יותר לשמירה?
רבו אחד עם השני ונכחדו (ע"ע מרץ מהעבודה)
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 10:43:25הכי שמאל זה ביבי. עושה שמאל קיצוני ומדבר ימין קשוח. בתכלס,שמאל ימין זה הפרד ומשול אין שום ימין כבר,20 שנה.
צריך להפוך את זה לדרג ( הכנסת- עלי ביבי 120 השודדים) זרג (העם).
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
5 אפר 2024 11:28:50נבחרת השמאל
ביבי – מקום כבוד בסגל ,נתן לחמאס לשגשג.קיבל שבחים מהאירנים שקיוו מאוד שביבי ימשיך בשלטון , והעלו את זה על כתב.
בגין- לכאורה הארכיבשוף של הימין, בפועל מחזיר השטחים הכי גדול של המדינה.
שרון- המייקל גורדן של הימין,העז לעשות מה שאף שמאלן לא היה מעז לעשות.
ליברמן- על פי מילון ביביהו ,האיש שהמליץ לפוצץ את סכר אסואן.נחשב לפי ביבי לשמאל.
בנט- גם הוא קיבל תעודת כשרות גאלט.מי אם לא אחר ביבי והעדר שלו מחשיבים אותו כאיש שמאל.
גדעון סער-קיצוני גם בליכוד אליו השתייך,במילון ביבי הוא שמאלן
רגע למה שריד לא בהרכב? נו באמת מה הוא כבר החזיר? אפילו שאריות של חומוס לא החזיר.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 11:47:49אמת חחח וזה עובד על אנשים.
במציאות ובמבחן התוצאה אין יותר שמאל מביבי. הפקרות בטחונית והפקרות כלפי העם. מושך זמן קלאסי. בפועל מנע שנים חיסולים של מנהיגי החמאס והעביר מזוודות ונתן לחפור בשקט ביודעין
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
5 אפר 2024 10:40:55הרבה בזכות מיכל אני מתעניין השנה הרבה יותר בכדורסל נשים.אני לא היחיד וגם לברון לא היחיד, יש לי רושם שהרמה בענף זה עלתה מאוד.קייטלין זה היום הדבר הכי מדליק בכדורסל,הייתי עושה טרייד עם האמריקנים תנו לישראל את קייטלין
בתמורה קחו את ערוץ 14 ,ביבי, סמוטריץ, בן גביר , אם חסר קצת שאריות קחו את יאיר ביביהו , האמת הוא במילא כבר נמצא אצלם.
ההצהרה שלשמאליים יש יתרון,ממש לא מנומקת ,קיבלנו רשימה של שחקנים מעולים שהם שמאליים.מה זה אומר בקיצור כלום.אלא אם כן אתה מוכיח שלימני יש דפקט.חסר שחקנים לא שמאליים שהם כוכבי על?
ערוץ 14 הוא אכן סכנה.חלק גדול מדיווחיו מבוססים על עובדות לא נכונות או מסורסות.הוא מאמץ אגנדה שממזמן פשטה לגמרי את הרגל.הוא במאה אחוז בעד קואליצית ביבי כך שהוא לא אובייקטיבי.אפשר להגיד גם על ערוצים אחרים שהם לא אובייקטיביים.האמת מה זה להיות אובייקטיבי בישראל של היום? אי אפשר להיות אדיש למה שקורה במדינה.אתה לא יכול לאמץ שני דעות נוגדות,אנו לא חיים בשוויץ ולא מתווכחים אם הפונדו טעים או יצא על הפנים.
אם יש דבר אחד שכמעט אין עליו ויכוח ,הציבור רוצה מאוד שינוי.יש לנו את הנבחרת הגרועה ביותר בתולדות העם היהודי.הציבור מרגיש כמו עדר בלי רועה.אין מנהיגות במדינה. יש עליבות פושעת.
יש לנו סחלב בלי קורנפלור , בלי חלב, ועוד מעט גם בלי מים.
Air Canada
5 אפר 2024 11:04:07לא ייאמן איך משפט אחד של מנחם גורם לנו שוב להתווכח וזאת מראה למה שמתחיל לקרות במדינה (כמובן שבהרבה יותר גדול).
המדינה צריכה אחדות וגם אנחנו צריכים להתעצבן פחות מכל אחד שאומר את דעתו.
לגביי התקשורת איש חכם פעם אמר לי תראה מה שאומרים ב12 אחרי זה תראה מה שאומרים ב14 וקח את האמצע
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
5 אפר 2024 11:17:18אחדות זו סיסמה ריקה מתוכן. תחת מי אתה רוצה להתאחד , תחת קואליצית ביבי?אין בישראל מנהיג אפילו לא סוג ז.אחדות זו סיסמה שמי שמטיף לה לא רוצה התנגדות. הוא רוצה שנקטר בשקט ולא נפריע למנהיג העלוב וחסר האחריות להמשיך את תהליכי ההרס.
Air Canada
5 אפר 2024 11:54:16לא רוצה להתאחד תחת ביבי שאיבד את דרכו מזמן. אני מסכים שהוא לא צריך להיות ראש ממשלה אבל אני חושב שבזמן מלחמה לחזור להפגנות שהיו פה לפני שנה יחזיר אותנו לפילוג והפעם לא בטוח שיהיה את החמאס שיעצור את זה. אני לא רוצה את ביבי כראש ממשלה אבל אם כמה שזה קשה אני חושב שכרגע צריך לסתום את האף ולא להתפלג שוב באמצע מלחמה
דוקטור רזי הופמן
5 אפר 2024 14:51:56צודק
קודם נגמור את המלחמות, אחרי כן נדבר
kobi1
5 אפר 2024 11:16:18אדם חכם מתעסק בלאהוב את האחר ומחפש מה טוב בשונה כי זה ישתלם לו
אדם שמחפש רייטינג עושה את ההפך כי זה ישתלם לו וחבל שהקורבנות הם אנחנו.
יש לנו עם נפלא מימין ומשמאל על ריבוי גווניו ולראיה זה האתר המדהים פה שמכיל הרבה אהבה אחדות והומור מנצח, אך דבר אחד אני בטוח שאם כל אחד היה צריך לכתוב יחד עם השם שלו את הדעה הפוליטית שלו ואת המגזר אליו הוא משתייך הייתה תמה האידיליה
והאשמה היא עליהם לא עלינו. עצוב!
הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות זה להפסיק לצרוך את הזבל בטלוויזיה או לפחות להפחית
שבת שלום גואאו לייק שואו
* ואני ערבי
אור
5 אפר 2024 14:01:25תודה מנחם
.
מי שרוצה לחסוך לעצמו קצת זמן שידלג על כל התגובות הפוליטיות, זה לא שהדעה שלכם תשתנה
חתוליו
5 אפר 2024 14:43:39נכון אבל פוליטיקה זה כמו קוקאין לישראלים- חוזרים ודשים ורבים ומתעצבנים בזמן שהנבלות בשלטון יוצאים לספרינג ברייק. דרושים מנהיגים אמיתיים פה לפני שיהיה מאוחר מדי
אור
5 אפר 2024 14:51:27לא רק ישראלים. אותו דבר בכל העולם
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 17:36:41אמת בכל מקום הגנבים בשלטון וזורקים סיסמאות לעם שבפועל צוחקים עליהם
מנחם לס
5 אפר 2024 15:28:01,תודה לכולם.. יש לי עוד דבר אחר לומר, ואומר אותו במעורב של מחר, ואז אסתום את פי על פוליטיקה
Zvika Bar-Lev
5 אפר 2024 15:42:57גיא, אני די בטוח שלא תעמוד באתגר שלך לגבי הפייק ניוז, אבל עצם האתגר אינו מהווה שום התמודדות עם הטיעון שלי. הטיעון שלי הוא שהערוצים שדיברתי עליהם, 11/12/13 עושים בפועל כל הזמן הנדסת תודעה למעשה בכל הדרכים העומדות לרשותם, לצערי ללא שום יושרה עיתונאית, ותוך כדי היתממות שהם עושים עיתונאות. זה קורה גם ברשתות בחו"ל. גם ביביסי וגם סיביאס וסיאנאן. עוסקים בכל דרך אפשרית בקידום העמדות האישיות האולטרה פרוגרסביות של ראשי המערכת, וחיים בסרט פנימי, כלפי עצמם, שבכך הם עושים את חובתם המקצועית והאזרחית. מנחם הצביע על נושא מסויים שבו הוא עבר על כל הסיקורים בכל הרשתות, ורק ב14 קיבל תמונה מלאה ולא מגמתית (בשיפוט שלו). אני טוען שזה ממש לא במקרה. 14 מראש אומרים שהם ימניים והם בעד נתניהו, אבל עדיין מביאים את העובדות, ומביאים את הפרשנות, ולמיטב הבנתי לא מנסים להאכיל את הצופים בכפית הנדסת תודעה של עיוותים פרשניים. בכל הערוצים שהשמצתי, יש מקהלה שמנסה מכל כיוון אפשרי להציג כמה הממשלה הזאת רעה, שריה נלעגים, ואיך יכולתם להצביע עבורם, ובכל מערכת יש עיתונאי אחד עם אוריינטציה ימנית כעלה תאנה, ובאמת הרבה פעמים הוא מנקב להם את הבלון, אבל הם ממשיכים כל הזמן לטפטף את התעמולה, לרוב הציבור או לפחות מחצית הציבור, שבחרו בממשלה הזאת, שבחירתם לא לגיטימית. זה לא עיתונאות, זה נסיון מתמיד לשטיפת מוח. מספיק לראות את הסיקורים המעוותים של ההפגנות, ואת מקהלת הפרשנים שטעו כל חייהם בהקשר של החמאס וממשיכים עכשיו ללרלר באולפנים.
דוקטור רזי הופמן
5 אפר 2024 17:19:09גם אני אתייחס פה לענייני גיא.
לגבי ערוץ 14, אין לי מושג מה אמרו, כאמור לא צופה בערוצי שמאל-ימין-שמאל
אני רק זוכר איך פימפמו את ההתנתקות ולא אהבתי את זה שהטמבלוויזיה מנסה לשטוף לי את המח.
הערוצים האלה שאז היו להם שמות אחרים, מכרו אג'נדה וגם היום עם אותה האג'נדה לכן כניסת 14 טובה בעיני אפילו שאתה טוען שהם מוכרים פייק. כולם מוכרים פייק, חוץ מאיילה חסון. סרטונים אני כן רואה אחת לכמה חודשים ביוטיוב כשהעניין עולה בעיתונות.
🙂
לגבי עניין השבויים, אני בטוח שנתניהו כן רוצה להחזיר אותם אבל לא במחיר של הפסד במלחמה הזו. לפי מיטב זכרוני הסקרים הראו שרובנו רוצים להכריע ולחסל את שלטון החמאס בעזה. הדרישה שלהם בלי כל הפלפולים היא ש:א, ב, ג, וכו כלומר צאו מעזה תנו לנו לחזור תפסיקו להילחם ואז…. הבנת את זה גיא רוזן? לזה גם אני לא מסכים ומקווה שגם אתה לא!
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
5 אפר 2024 17:38:23אמת. לשחרר אלפי רוצחים שירצחו ישראלים אחרים לא צריך להיות. תכלס צריך להוציא להורג את כל המחבלים האלה הם סתם תופסים מקום בבתי הכלא.
גיא הירוק
5 אפר 2024 17:46:38אני לא סתם טוען שערוץ 14 מוכר פייק. אני הבאתי דוגמאות ברורות וחד משמעיות.
10 ציטוטים, כולן של נפשות מערוץ 14,
כולן רק משבועיים האחרונים.
זה לא "לטעון". זה להוכיח.
דרך אגב, יכולתי להביא הרבה יותר דוגמאות,
אבל מפייק שולי התעלמתי.
.
אני לא בטוח לגבי כלום בכל הנוגע לביבי.
יש לי 0 אמון בבן האדם,
0 אמון במילה שיוצרת מפיו.
אנחנו בעיצומה של תקופה מהגרועות בתולדות המדינה,
תקופה במהלכה הדבר החשוב ביותר זו אחדות.
כל מה ששומעים ממעון ראש הממשלה זו פלגנות.
זו גם הבעיה שלי עם ערוץ השופר שלו.
זה כלל לא קשור לימין או שמאל.
גיא הירוק
5 אפר 2024 17:38:20צביקה, לך על זה.
אתה מוזמן להראות לי שאני טועה.
.
אני הבאתי 10 דוגמאות של פייק ניוז שקרי רק משבועיים האחרונים.
בוא, ניקח את החודש האחרון.
.
לעניין –
כלל לא התייחסתי לערוצים המסחריים,
רק לתגובה שלך –
"אנשים פה כל כך התרגלו להנדסת התודעה של 11/12/13 , שהם לא מצליחים לזהות עיתונות נורמלית כשהיא מגיעה לפניהם ב14, ואז הם מתחילים לקרוא בכל מיני כינויי גנאי בלי שמץ נימוק או ביסוס."
.
אז כאמור, ולבקשתך –
ביסוס.
ירון, החלום
7 אפר 2024 16:17:43בס"ד
תודה מנחם.. מעורב משובח.
לגבי מכללות נשים, נקודה מעניינת שמשחקות 4 שנים.
אבל לדעתי עם הזמן ישנו את זה, הן רוצות להרויח כסף.