מעורב הופס ליום שלישי: ג'ואל אמביד חוזר לשחק הלילה / מנחם לס

1.ג'ואל אמביד ישחק הלילה נגד אוקלהומה סיטי ת'אנדר

לפי מקורות שדיווחו ל-ESPN, ג'ואל אמביד יעלה לשחק הלילה נגד אוקלהומה סיטי ת'אנדר לאחר שהחלים מניתוח המיניסקוס, וחזר לכושר משחק.

הסיקסרס הם 35-40 ובמקום שמיני במזרח עם 7 משחקים שנותרו עד סוף העונה.

אמביד, ה-MVP של הליגה בעונה שעברה, מוביל את הליגה בקליעות עם 35.3 נק' למשחק, והיה בדרך להצטרף לוילט צ'מברליין כשחקן היחיד לקלוע 35, לקטוף 10 ריבאונדים, ולחלק 5 אסיסטים לעונה. הוא השחקן היחיד מאז צ'מברליין לקלוע לפחות נקודה על כל דקת משחק.

הוא שיחק העונה רק 34 משחקים, ולא ייחשב כמועמד ל-MVP כי לא שיחק בלפחות 70% ממשחקי העונה. לוקה דונצ'יק מוביל עתה את הליגה עם 34.0 נקודות למשחק.

2. טבעת אליפות שקובי בריאנט נתן לאביו נמכרה אתמול עבור $927,000

טבעת האליפות של הלייקרס משנת 2000 שקובי בריאנט נתן כמתנה לאביו ג'ו 'JELLYBEAN' בריאנט נמכרה במכירה פומבית עבור שיא $$ של $927,000.

The 2000 championship, Kobe's first of five titles, was the only time he gifted his father with a ring. Goldin noted that it is an identical copy of the one given to Kobe: BRYANT etched on one side, with the same sizing (11½), weight (59.6 grams) and etchings.

The ring was originally consigned to Goldin in 2013 by Pam and Joe Bryant and sold for $173,000. For this weekend's sale, the 2013 buyer consigned the ring, which comes with a letter of authenticity from the Bryants.

טבעת האליפות היקרה ביותר בכל ענפי הספורט הייתה טבעת הוורלד סרייס של בייב רות' שנימכרה עבור 2.09 מיליון לפני כמה שנים..

3. לברון. לא יאומן ממש (אבל אז…מה שהוא מדבר על עצמו…מחליא ממש)

קרדיט לבליצ'ר רפורט

ארבעים נקודות. 9 מ-10 מהטריי. בן ה-39 הזה ממשיך לעשות דברים שמעולם לא נעשו ע"י בן 39 ששמו אינו מייקל ג'ורדן.

James scored 40 points in L.A.'s 116-104 win over the Brooklyn Nets on Sunday, joining Michael Jordan as the only players in NBA history with multiple games of 40 points or more after turning 39. James now has done it twice; Jordan, who played until he was 40, did it three times.

אבל מייקל לא דיבר על עצמו כפי שלברון מדבר על עצמו: אנא קראו, ואני מבקש מהאשך לא להקיא:

"I don't ever have to lean on [3-pointers] because I can do so much — I can score on any level on the floor basically once I cross half court. But being able to have a growth mindset and be able to work on things that the league is changing to, the league is a heavy 3-point shooting league

"I'm not one of those guys that wants to go out there and shoot 12, 14 or 15 3s per game. But I want to be respected, and teams have to play me from the outside. That's still kind of one thing teams [think] … 'If we have to give up something, we'd much rather him shoot the ball from the outside.'"

4. ג'וש הארט: "בלי OG אנונובי וג'וליוס רנדל אנחנו חצי קבוצה. חכו רק כשהם יחזרו!" (הערה של דוק לס: "אם יחזרו עוד העונה")

קרדיט: NBA

אחרי ששג"א קבר את הניקס בשנייה האחרונה נקודה שמונה – או במילים אחרות 1.8 שניות לבאזר לנצחון 113-112, ג'אש הארט הוסיף מלח וגפרית לפצע הגדול שבבטן הניקס כשהוא אמר: "הכל היה אחרת אילו OG Anunoby and Julius Randle היו משחקים אתנו הערב. אבל מה שייתכן יותר מאשר לא ייתכן הוא שכל הסיכויים שהם לא חוזרים יותר לשחק העונה".

אלה מילים כדורבנות. הניקס משחקים ללא שלושה שחקנים מהחמישייה הראשונה: אנוניבי עם פציעת מרפק, רנדל עם פציעת כתף, ומיצ'ל רובינסון עם פציעת עקב.

אם אני מאמן הקבוצה אני אומר לשחקני: "אנחנו משחקים ללא אנונובי, רנדל, ורובינסון. אני לא רופא ואני לא יודע SHIT אם אחד חוזר, שניים חוזרים, שלושה חוזרים, או – SHIT – אף אחד לא חוזר. הם כנראה לא יחזרו העונה ועלינו לחשוב על איך מנצחים בלעדיהם. אם אחד יחזור לפלייאוף זה יהיה טוב. אם שניים יחזרו זה יהיה טוב מאד. אם שלושתם יחזרו זה יהיה מצויין, ונלך על האליפות. אבל בינתיים עלינו לעשות את הטוב ביותר שאנחנו יכולים בלעדיהם. אנחנו עדיין הניקס, ואנחנו עולים לכל משחק עדיין עם תריסר שחקני ניקס מקצוענים. אז עלו על הפארקט 'AND KICK SOME ASS'.

5. דריימונד גרין על וומבי: "אני שמח שאני כבר לא אהיה כאן כשהוא ישלוט בליגה"

קרדיט: FADEAWAY WORLD

נשארו 10 שניות במשחק הזה שהיה 'ONE POSSESSION GAME' והכדור היה בין דריימונד גרין לויקטור ומבניאמה.

גרין נמוך מויקטור בערך ב-23 סנטימטרים. אבל אלה בדיוק הם הרגעים למה הגולדן סטייט ווריורס משאירה את גרין בשורותיה למרות כל החרא שהוא שפך עליהם משך שנותיו בקבוצה. הפליי הזה לא היה שונה מהבסיס שלהמשחק. BASKETBALL FUNDAMENTALS, והשחקן עם המיקום הטוב יותר, והניסיון הרב יותר, זכה בכדור:

Green outmaneuvered Wembanyama, who committed an over-the-back foul that sealed a 117-113 victory for the Warriors over the San Antonio Spurs. It was just one of a number of patented Green plays during the game, including another offensive rebound with just under 40 seconds left that led to a Klay Thompson 3-pointer that gave the Warriors leverage for the finish.

גרין היה הבסיס לנצחון עם 21 נק' ב-8 מ-9, 6 ריבאונדים, 11 מתנות, ו-הקשיבו – 6 גניבות!. הוא היה האיש החשוב בנצחון שסיים לגולדן מסע חוץ של 4 נצחונות רצופים.

אבל גרין אינו טיפש. הוא שיחק אמש נגד ויקטור וראה עם מי יש לו עסק עכשיו. הוא יודע גם יודע שזה רק עניין של זמן לפני שוומבי ישלוט תחת הסל ללא מיצרין:

לסטיב קר היה הסבר – "גרין הוא גאון הגנה":

That was a defensive masterpiece," Warriors coach Steve Kerr said of Green. "The offensive board at the end with the Klay 3 — probably play of the game. You watch that game, Draymond, he's a genius defensively."

גולדן סטייט עלתה על המטוס בדרך הביתה עם יתרון שני משחקים, פלוס יתרון למקרה של שובר-שוויון, למקום האחרון בטורניר הפליי-אין של המערב אחרי שיוסטון סוף-סוף הפסידה אחרי רצף 11 נצחונות. גולדן היא עתה משחק אחד מאחורי הלייקרס על מקום 9 במערב.

6. המבריקס KEEP ROLLING ואמש קטעו לרוקטס מסע של 11 נצחונות רצופים. ולוקה? להקשיב למאמנו ג'ייסון קיד 'לוקה הוא המוצרט והבטהובן של הכדורסל' (לא ידעתי שקיד שמע עליהם!)

לוקה: 47 חיצים. 12 קרשים. 7 בונבונים. נצחון שביעי רצוף לדאלאס שקטע ליוסטון רצף של 11 נצחונות אחרי שטפון של 107-125.

לוקה דונצ'יק קלע 32 בחצי הראשון (היו לו 22 כבר ברבע הראשון!) ב-12 מ-18, כולל 6 מ-10 מהטריי. הוא סיים עם 9 מ-16 מהטריי, שווה לשיאו האישי.

אני לא יודע אם זה טוב או לא טוב כשהמאמן אומר עליך דברים כאלה:

"When you talk about best player in the world, understanding the time and where we are in the schedule and this road trip, he came out and showed why he's one of the best in the world," Dallas coach Jason Kidd said. "He set the tone offensively. … He put the ball in the basket, was able to read and play the defense we saw tonight. It's up to him to do his job, and he did it at a high level tonight."

Only James Harden has more 30-point first halves than Luka Doncic since 1997-98.

James Harden14
Luka Doncic9
Stephen Curry8
Kobe Bryant8

7. גייב וינסנט עולה לשחק עם הלייקרס לראשונה מזה שלושה חודשים

CREDIT: THE ATHLETIC

עמיחי הזכיר בסקירת המשחקים שלו שגייב וינסנט עלה שלשום לשחק לראשונה מזה שלושה חודשים. הוא שיחק 14 דקות, קלע 2, חילק אסיסט אחד, קטף ריבאונד אחד, וגנב אחד. היה לו חלק בניצחון 116-104 על ברוקלין נטס.

הוא אמר אחרי המשחק:

"I wouldn't step on that court if I didn't feel like I could help my team win games," Vincent said before the game when asked if he felt ready to contribute. "Whatever the role may be, whatever the minutes may be, that's not for me to decide."

וינסנט הוחתם לשלוש שנים על 33 מיליון. הוא הובא בעיקר בגלל הגנתו המצויינת על הפרימטר, וקליעתו המעולה מרחוק שעזרה למיאמי להגיע לגמר בשנה שעברה.

מאמנו האם אמר עליו:

"The reason we brought him here was his competitive fire, his physicality, his point-of-attack defense, his ability to score the ball," Lakers coach Darvin Ham said. "And just him being highly competitive in the biggest moments, him not taking a backseat to anybody. We saw the run he had through the playoffs last year with Miami. And just he's a fighter and just he has a quiet leadership, a quiet toughness about him. So we thought that would fit well with what we have going on here already

8. רודי גובר מצא יריב להתעמת איתו – אלכס קרוסו

ממש לפני סיום המחצית הראשונה אלכס קרוסו הכניס לרודי גובר – בואו נכנה זאת כ- unnecessary box-out – ורודי הגיב ע"י זריקת קרוסו הקטן ממנו. השחקנים הפרידו בין השניים כי מי שמכיר את קרוסו יודע שהוא לא היה מהסס ללכת לקרב אגרופים עם הענק:

9. קווין פורטר, רק לפני שנתיים היה חתום על 82.4 מיליון ל-4 שנים עם יוסטון רוקטס, חתם על $10,000 לחודש משחק עם RAOK היוונית

קווין פורטר, כנראה אחד ממקרי הראש שמגיעים ל-NBA – היה חתום על 82.4 מיליון ל-4 שנים ביוסטון רוקטס, אבל עם בטחון רק לחלק קטן מאד של הכסף – – תלוי בהתנהגות הולמת – כי ברוקטס ידעו על הראש המסובב שלו.

תוך שנה מאז חתימת הארכה של חוזהו הוא נאסר על alleged strangulation of his WNBA player girlfriend. כמה שבועות אחרי יוסטון הטרידה אותו לאוקלהומה סיטי, שלא לקח לה הרבה זמן לפני שהיא WAIVED HIM.

הוא חתם ביוון על $10,000 לחודש משחק אחד במטרה ליישר את ראשו, ולחזור ל-NBA כי דבר אחד אף אחד לא ייקח ממנו: הוא שחקן טוב מאד!.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 58 תגובות

  1. לילה טוב מנחם
    אני מקיא במקום שי. השקץ הזה יותר מלא מעצמו מאשר הר געש באיסלנד מלא בלבה.
    גועל נפש מרוכז בבן אדם אחד מבחיל.
    הניקס מאומנת נהדר אבל טיבס דורש אולי יותר מדיי מהשחקנים שלו והמחיר הוא הפצועים.
    אם הם לא חוזרים השנה עדיין תהיה לו קבוצה מעולה ביד ויצטרך לנהל אחרת את הזמן של הכוכבים, לפחות בעונה הסדירה.
    אמביד לא מפחיד אותיץ מניח שבמשחק מחר נראה אם הוא אריה או שיעלה בזהירות.
    גרין חייב לעוף מהליגה על כל החנטריש שהוא מביא. ללא ספק שחקן מעולה אבל חמום מח וסכנה לסביבה.

  2. תודה מנחמנו כיף שחזרת (כבר אתמול)
    פיניקס עם ניצחון חשוב, יש עוד משחק נגד הפלס בפיניקס והולך להיות ראש בראש על מקום 6 המיוחל (בהנחה שדנבר לא תסיים 3). פתאום הלוח של פיניקס לא נראה כל כך נורא. היא יכולה לנצח (כמעט) כל קבוצה. זה הזמן של בוקר להשתלט על העניינים, דוראנט וביל לא יפריעו, הם יבינו את גודל השעה. למי שעדיין בספק לגבי נורקיץ מול אייטון – ראינו הערב שוב כמה הראשון טוב לסאנס.

    1. לסאנס בגירסתה הנוכחית?
      נורקיץ' טוב יותר, בדגש על ההתקפה (הפלוס הגדול ביותר שלו – המעורבות שלו בהנעת הכדור).
      .
      הבעיה?
      הגרסה הזו של הסאנס עפה בסיבוב הראשון (אם אכן תגיע).
      הגרסה של לפני כל הטריידים –
      מה לעשות, טובה יותר, והרבה הרבה יותר מאוזנת.

      1. מסכים כמעט עם הכל. הסאנס ההיא שיחקה הגנה (הפרחים לכריס פול ולמיקל הטרום-כוכבן) ולכן הייתה חזקה יותר.
        אבל, אחרי דאלאס היא הייתה פוסט טראומטית ופול הזדקן בשנה. מה היו האפשרויות שלה? לוותר על דוראנט?
        לגבי הסיבוב הראשון – אשרי המאמין – קודם שהסאנס יגיעו לשם…

  3. הכי טוב מעורב על הבוקר. וולקאם אמביד. הניקס עושים מיאמי כבר חודשים, דה ויצ׳נזו הארט והארטנשטיין נכנסו נהדר לנעליים של אננובי רנדל ורובינסון, וחייבים לפרגן לתיבס על העניין. ד״א הם נשדדו מול okc היתה עבירה ברורה על ברונסון בסל האחרון שלו

  4. מעורב נהדר.
    הארט צודק. ניקס בריאה מועמדת סופר לגיטימית להעפיל לגמר. בעלת סגל עמוק ואיכותי, וחוץ מזה לוקח את ברונסון על טייטום כל יום כל שעה.
    לברון באחוזים הטובים בקריירה ל3 (בפער משמעותי משאר העונות), עם 41.6% העונה.
    כמובן שאחרי משחק שהוא דופק 9 מ10 מדאון טאון הוא חייב לספק מונולוג על גדולתו. הכינו לו את הנאום הזה מבעוד מועד למקרה שערב כזה יקרה, ויש תיעוד שלו עושה חזרות ליום המכונן שהגיע לבסוף: https://www.google.com/amp/s/mobile.srugim.co.il/article/916341%3famp=1

            1. את זה הוא לא אמר.

            1. הו הו מדבר גדול הדור.
              תמשיך ללעוס ולהיתקע על משפטים עד אין קץ, זה עושה אותך חכם רצח.

            2. אתה באמת רוצה להיכנס לתוך זה ? – כי בינתיים אתה מצליח להתנהל כמו בן אדם ולא כמוהו.

            3. יש הבדל בן חכם לידען ולגאון. לא אני ולא עידו חכמים…
              לפחות אני יודע את זה, גם סוג של חכמה.

            4. אווו
              הוא גם אומר שאני לא מתנהל כבן אדם?
              זו מחמאה בשבילי שהרי אני סוג של קוף, בעצם גם עידו סוג של פרימאט (טטטטטטט)…
              שנינו הולכים לשרותים ומנגבים, אני אפילו רוחץ.
              🙂

  5. אמביד חוזר.הליגה זקוקה לאמביד כמו שסוס זקוק מאוד למים.
    מי קונה טבעת בקרוב למליון דולר?נניח שיש לי טבעת כזו בבית , מה אני עושה איתה? ההישגים הם לא שלי,המאמץ שהושקע להשיג אותה הם גם לא שלי.
    הרבה מאוד כסף מיותר ולא יצרני מסתובב בעולם.אולי במקום להלל ולשבח אנשים על חומריות מוגזמת, על תאווה חסרת גבולות.אולי נחליף דיסקט ונשקיע משאבים לטובת הכלל.זה אפשרי עם יחסי ציבור טובים לנושא הזה.
    לברון עדיין מרגיש לא מכובד מספיק?מה יעשה כאשר יפרוש? אין ספק שאז יכבדו אותו פחות.יש פה בעיה נפשית, אם כי לא חמורה,ונסבלת.
    הארט דיבר זמן קצר אחרי הפסד כואב.אין לזה חשיבות. כמקצוען אמיתי הוא יתן את הנשמה במשחק הבא.כל הכבוד לניקס ששולפים כל פעם נשק חדש,תראו לאן הגיעו פילי ללא אמביד.
    ההשוואות ללוקה.מוצרט היה טיפוס קריזיונר,לצער האנושות מת צעיר.בטהובן סבל מחרשות. מה שכן שניהם היו וירטאוזים.היתה הרמוניה במוזיקה שלהם,דבר שהייתי מטיל ספק אצל לוקה,פורזו ברנסון לא בלטו לידו .מציע לקיד שילחשו לו באוזן שמות אחרים.

    1. שמע
      זו אגרנות
      יש אנשים שאוגרים מכוניות, לפני כמה ימים שמתי פוסט כזה, נדמה לי של סיינפלד, ויש כאלה שאוגרים זבל.
      כשהייתי מורה בביצ'פר, היה לי תלמיד מבית הילד שהעירייה לקחה מהמשפחה. מסתבר שהגבר היה יוצא לרחובות ואוסף כל מיני שמעטעס. פעם בשנה שנתיים היו מתלוננים על המפגע והע'רייה היתה מגיעה עם כמה מכוניות פחהזבל חונה לו ליד הבית והיו מרוקנים את הדירה מהזבל עד לעונג הבא. זה מה ששמעתי מהמחנכת שלו שרצתה שאהיה קשוב לצרותיו של הילד ההיפראקטיבי כשש(ח)ח לקחת את ה(ק)דור. על אותו העיקרון צריכים לפנות את המוסך של ג'רי לסרייה החדשה של מכוניות, לחליפין שיקנה מוסך יותר גדול.

      1. שיאגור בכסף שהוא מבזבז נשים על רמה גבוהה מאוד.אבל אתה צודק מדובר באגרנות.

    2. למה אתה ממשיך להגיד שוב ושוב שברנסון לא פרח ליד לוקה זאת שטות גדולה שלא קשורה לכלום ושום דבר.
      תסתכל מתי הייתה שנת הפריצה של ברונוסון ולצד מי הוא עשה את זה(רמז מישהו שאתה לא כל כך אוהב ומשתדל להדביק לו תכונות ומעשים שלא קשורים אליו)ועל הדרך תראה מה הם עשו ביחד בפליאוף באותה שנה ורק תחשוב שכל זה שלוקה מסרס את ברונוסון ולא נותן לו לפרוח לידו

      1. אני מחזיק מלוקה הרבה פחות ממה שמייחסים לו.אם שמת לב בתגובות שלי אני רואה את קיד והנהלת דאלאס אשמים.ויהיו אשמים כי הקבוצה לא תעמוד בציפיות שמייחסים לה.
        הפריצה של ברנסון היא בניקס, בין היתר כי נותנים לו שם להתבטא.בדאלאס הוא שיחק הרבה פחות טוב, ואני מדבר על עובדות ולא על משאת נפש.לוקה לא הסתדר עם פורזו וגם זו עובדה, פורזו לא הסתדר גם בויזרדס.הוא בדומה לברנסון היה זקוק לארגון טוב יותר.אני משוכנע ובטוח שלו ברנסון היה ממשיך לשחק בדאלאס הוא לא היה הכוכב שהוא היום.
        אגב אני בכלל לא שונא את לוקה.צר לי עליו כי רוב התפוקה שלו נופלת בקבוצה שמאורגנת גרוע.

        1. אילו עובדות אתה בדיוק מדבר?? תרצה או לא תרצה עונת הפריצה של ברונסון הייתה בדאלאס בשנה האחרונה שלו שבזכותה הוא קיבל את החוזה הגדול מהניקס.בתור אחד שצופה בדאלאס כמעט בכל המשחקים מאז שלוקה נחת שמה,אומר לך בוודאות ואתה יכול ללכת לבדוק שבאותה שנה ככל שהשנה התקדמה ברונסון נצץ יותר ויותר כולל פליאוף מהאגדות(שלא תגיד שאני משנה עובדות אז נציין ששני המשחקים הראשונים באותה שנה לוקה היה פצוע וברונסון שם איזה 40 נקודות).אם ברונסון היה נשאר בדאלאס סביר מאוד להניח שהוא היה פורח גם כן.לגבי כוכב כמו שהוא היום זה יכול להיות כי יש הבדל גדול בין להיות הכוכב השני של הקבוצה לבין להיות הכוכב הראשון של הקבוצה אבל זה ללא קשר ללוקה.
          לגבי פרוזינגיס בכוונה לא כתבתי כי פה זה נכון שהשיתוף פעולה שלהם לא הצליח אבל גם כאן יש הבדל גדול בין להיות הכוכב השני לבין להיות הכוכב השלישי ולפעמים הרביעי והחמישי אפילו.

            1. הבנתי אז 16.9 נקודות למשחק לשחקן שנה הרביעית ובפליאוף העלה את זה ל21.9 זה ממוצעים חרא של שחקן שלא עושה כלום.
              שורה תחתונה אתה אומר בדיוק את מה שאניט אומר רק שאתה מאשים את לוקה כי כנראה לברון כבר זקן ואתה מחפש שקץ חדש.
              אז בוא נעשה סדר.
              נתחיל מזה שמידלטון הוא לא שחקן סבבה אלא שחקן מצויין שהוכיח את עצמו ברמות הגבוהות ביותר.
              נמשיך מזה שהאם ברונסון היה הופך לכוכב הראשון בקבוצה-התשובה היא כמובן לא אבל בלי קשר ללוקה כל שחקן שמראש מוגדר כשחקן שני או שלישי של הקבוצה לא יביא את אותם מספרים כמו כוכב ראשון וזה לא משנה אם ברונסון היה משחק עם לוקה,דוראנט לברון שיי טייטום או כל שחקן אחר שתיקח.
              דבר שלישי אני מבין מניתוח שלך שגם ליד דוראנט אף שחקן לא פרח ולא יכול לפרוח כי תראה מה זה הארדן ששיחק אצלו היה שחקן סבבה כזה כדברייך ואיך שהוא השתחרר ממנו הפך להיות סופרסטאר

            2. ברונסון היה מדהים ליד לוקה בפלייאוף 21-22, הוא אחד הסיבות המרכזיות לזה שהם הגיעו לגמר.

              בעיניי ברונסון חד משמעית פרץ בדאלאס ועשה קפיצת מדרגה משמעותית בניקס. קשה לדעת מה היה קורה אילו היה נשאר בדאלאס עונה לאחר מכן.

            3. זה ממוצעים של שחקן בינוני כמו מידלטון כי ליד לוקה הוא לא היה מקבל כדור למעט זה שלוקה עייף או על הספסל, היה צריך לשרוד משאריות והיו זוקפים כל שיפור שלו ללוקה הגדול המדהים שמשפר את השחקנים סביבו 😂 ( מאת תורת המלך).
              לא היה לו שום סיכוי להיכנס לאחת מחמישיות העונה במאבס.

              הוא היה סוג של מידלטון סבבה כזה שלוקה מקבל את הקרדיט כי הפך את ברונסון הנגר לשחקן טוב

            4. לגבי לוקה והשקץ באופי לוקה מתחיל להתקרב אליו וכבר שקץ גדול ואין ספק שלוקה זה הרמטכל הבא שימונה עי סילבר שהנוכחי יפרוש.

              אולם ביכולות אין מה להשוות השקץ היה תמיד נגר שהתבסס על שיפוט ודאגו לו לדרך המלך מהיום הראשון.
              ללוקה יש יכולות מדהימות באמת גם בלי השיפוט והוא באמת טוב ולא ניפוח של כתבי חצר ומגינים מורתעים אז אין מה להשוות באמת השקץ מעולם לא ידע מה שלוקה עושה מאז הגיע לליגה

            5. אני מבין מהתגובה שלך שלא ראית את דאלאס שברונסון שיחק שםזה ממש לא כמו מה שאתה מתאר אלא מאוד דומה למה שיש היום עם קיירי.
              לגבי חמישיות העונה אז הצדק כנראה איתך אבל לא מהסיבות שאתה חושב אלא כי מה לעשות בדאלאס הוא היה הכוכב השני ואילו בניו יורק הוא הכוכב הראשון.
              שים אותו בגולדן סטייט אז גם שם הוא יהיה כינור שני לסטף
              שים אותו בדנבר גם שםן הוא יהיה כינור שני ליוקיץ
              שים אותו בפילי גם שם כינור שני לאמביד
              וכן הלאה וכן הלאה.
              זה בדיוק כמו הארדן בזמנו,קיבל את המפתחות וניצל את זה בצורה מקסימאלית זה לא קשור לכן ליד לוקה או לא ליד לוקה

            6. סלח לי אבל זה דיבור של מישהו שמעולם לא ראה את דאלאס באותה תקופה, הוא שיחק מצויין ליד לוקה, פרץ ככוכב בפלייאוף.
              אני אגיד לך יותר מזה, חצי מהמהלכים שלו זה מהלכים שהוא חיקה מלוקה, שהגיע לדאלאס היה שחקן מאוד מוגבל, התחיל לחקות את לוקה והמהלכים שלו ועלה בכמה רמות.
              אם לא היה משחק ליד לוקה היא היום מקסימום קמרון פיין

            7. ברור שברונסון פרץ בדאלאס בשנה האחרונה. זה היה סיפור גדול.

            8. כן בטח בלי לוקה היה קאם פיין ועם לוקה הגדול נהיה כוכב חחח סיפורי שקץ 2 בהמשכים בחייאת
              ברונסון היה סוס עבודה מהשנייה שנחת בליגה אבא שלו מאמן. בלי לוקה היה פורח אפילו יותר מהר

    3. אם יש לך כסף (ואני מדבר על עשרות- מאות מיליוני דולרים) הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות זה לשים בבנק.
      הטבעת מבוטחת אז הוא לא דואג לגניבה ובינתיים הוא מהמר שעולה הערך שלה.
      ככה צריך אדם עשיר להתנהל. להוציא כסף על דברים שהערך שלהם עולה.
      מכר שלי איבד 100 מיליון דולר בבנק בשוויץ לאחר שאחד העובדים מעל בכסף, אחרי שנתיים של משא ומתן הסכים להתפשר על חצי מהסכום פיצוי מהבנק, כסף בבנק זה פתח לגניבות וצרות.

  6. ג'ייסון באמת אמר על לוקה He put the ball in the basket? מה זה, תורת האימון על פי נשרק'ה? מקווה שהוא לא מכריח אותו לקפוץ מעל המקרר.
    תודה רבה מנחם

  7. אמביד חוזר? אפשר להמר שהמהלך הראשון שלו יהיה איזה פלופ עסיסי והליכה לקו העונשין?
    בפעם הבאה שקרוסו ירצה להתעסק עם גובר שיעשה בבקשה שיעורי בית מקוונים עם דריי.

  8. רק מוסיף כי מיכל טרם כתבה:
    איווה עלתה לפיינל פור נשים אחרי ניצחון בשחזור הגמר של שנה שעברה מול לואיזיאנה.
    שיחקה שם אחת שנראה היתה קצת מתחת לרדאר אבל אני צופה לה עתיד ורוד. קייטלין משהו… אולי קלארק?
    בכל מקרה – יום סטנדרטי במשרד עבורה – 41 נקודות ו-12 אסיסטים (במשחק של 40 דקות ושעון התקפה של 30 שניות – רק מזכיר…)

  9. תודה רבה דוק
    שובו של החולה במחלת הנפילה זה מכה ספורטיבית לליגה, לא ניתן לצפות במשחקים שלו והוא אנטי כדורסל.
    בכלל, הפגזת פה עם שלושת החלאות הראשיות בליגה – אמביד, גרין ולברון.
    רק חסר קטע על הארדן
    לא ברור לי מדוע גובר הגיב ככה, בסהכ בוקס אאוט של נמוך על גבוה, ברור שינסה בכל כוחו.

  10. תודה דוק. חתיכת קטע עם ההורים של קובי.
    מעניין למה הם הגיעו לכזה מצב בו הם נאלצים למכור מזכרות (אלא אם כן הם בסדר, ופשוט רוצים הרבה כסף)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט