יוקיץ' על המסך שלכם בעשר וחצי ועוד משחקים בפריוויו יום ראשון / מאנו

יוקיץ' על המסך שלכם בעשר וחצי ועוד משחקים בפריוויו יום ראשון / מאנו

כ-90 אחוז מהעונה כבר מאחורינו, הטמפרטורות מתחילות לעלות, וביום בהיר במיוחד אפשר לראות את הפוסט סיזן, אז נדבר קצת על המשחקים, ועל האם כדאי לנו לרכוש כרטיס, ונפטפט קצת יותר על שאיפות הפלייאוף של קבוצות הצמרת, על שאיפות הדראפט של קבוצות התחתית ועל גם וגם אצל קבוצות הפלייאין. תהנו.

22:30 דנוור נאגטס (23-51) – קליבלנד קבאלירז (29-45)

נכון לעכשיו רק זיק נאג'י ודין וייד בחוץ, כשיוקיץ' וג'מאל ב-GTD. אם כולם ישחקו הרי שזו הזדמנות נדירה לצפות בג'וקר בשעות נורמליות שעון ישראל, ובמשחק מול קבוצה לא רעה בכלל. אם יוקיץ' או מארי לא ישחקו זו הזדמנות מצוינת להתרשם מהסגל המסייע ועד כמה הוא יכול לקחת על עצמו את העומס במקרה שאחד משני הכוכבים יפצע. תוסיפו לכך את העובדה שנכון לעכשיו הכרטיס הזול ביותר יעלה לכם 47 דולר בלבד, ואני חושב שסגרנו עסקה ראשונה להערב.

על שאיפות הפלייאוף של הנאגטס אין לי באמת מה להוסיף, נראה לי שכדאי להם לנסות לשמור על המקום הראשון ולכן על יתרון ביתיות כל הדרך עד לגמר האזורי, אבל בהחלט לא הייתי מתאבד על זה כי דנבר בריאה נראית לי פייבוריטית על כל קבוצה במערב ובכלל.

על שאיפות הפלייאוף של קליבלנד אומר שבתרחיש הטוב הקבוצה תעצור בסיבוב השני של הפלייאוף ובתרחיש הפחות טוב לא תגיע אליו כלל. הייתה להם עונה קצת מבולגנת, אבל לטעמי הם קבוצה קצת מבולגנת, ולכן בהחלט יתכן שם קיץ מעניין, שצריך להתמקד בשאלה האם לבנות סביב דונובן מיצ'ל או לא (לא), ואם לא (ולא), אז מה בעצם אפשר וכדאי לבקש עבורו (תלוי מאד לאן יוטרד, כמובן, אם זה לנטס אז יש לי מספר רעיונות, אבל נדבר בקיץ).

01:00 ברוקלין נטס (45-29) – לוס אנג'לס לייקרס (33-41)

חבל שלא דיברתי על מיליון דולר…. אז הנטס עדיין לא הודחו רשמית מהפלייאין אבל נראה שהם בהחלט מתאמצים לעשות זאת בהקדם האפשרי. מצד אחד אני מבין אותם, אין להם יותר מדי מה לעשות עם הסגל הנוכחי, ועדיף להם לגייס בחירה גבוהה שתהיה שימושית אם כדי לחזק את הסגל הצעיר, ואם כדי להעביר אותה עבור איזה כוכב, או כוכב-וואנאבי, שרוצה לגור בניו יורק. מצד שני בסיפור הזה כבר היינו, לפחות פעמיים, ויצאה מזה קדחת בצלחת עמוקה, אז אם אני שון מארקס היד שלי תרעד קשות לפני שאני חותם על עסקה נוספת, אבל נראה בקיץ.

הלייקרס, צר לי לאכזב, על תנאי בריאות של הכוכבים, בהחלט יכולים לעשות דברים יפים בפוסט-סיזן, כמו שראינו בעונה שעברה שהתחילה בפלייאין ונגמרה רק בגמר המערב. מצד אחד אני מרגיש שהשנה זה לא יקרה, אבל זה מסוג הדברים שאאמין בהם רק אחרי שאראה שהם קורים.

המשחק עצמו, לפיכך, לא צפוי להיות תחרותי, ולראות את קאם תומאס משחק חיובים עם עצמו זה תענוג מפוקפק, והיות שהכרטיס הזול ביותר יעלה לכם 158 דולר זו אולי נראית הזדמנות שכדאי לוותר עליה, אבל בכל זאת – כמה פעמים כבר יצא לכם לראות את לברון בלייב? אז אם אתם בסביבה, יאללה, נראה לי שווה את הכסף.

01:00 שרלוט הורנטס (55-18) – לוס אנג'לס קליפרס (27-46)

והרי החדשות ועיקרן תחילה – הכרטיס הזול ביותר למשחק עולה כעת 13 דולר!!! מדהים, לא? במחיר כזה חייבים ללכת, ולו בשביל החוויה. אז יאללה, תזמינו גם לי.

בעניין שרלוט רק אציין שמשפחת בול סובלת מפגמים בייצור של שחקני כדורסל ולא הייתי קונה יותר שום דבר מהפירמה הזו. אני מניח ששרלוט שוב יוכלו להתנחם בבחירת לוטרי, ואני מניח ששוב זה לא באמת ישנה שם שום דבר. בעניין הקליפרס דווקא הייתי אופטימי, ואז שוב התחילו פציעות והפסדים, אז נראה, אבל אם לא יהיו פציעות מיוחדות אני לא רואה שום סיבה שלא נראה סדרה אדירה נגד דנבר בגמר המערב.

01:00 טורונטו רפטורז (50-23) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (35-39)

הקבוצה הביתית סיימה את העונה ומפסידה את עצמה לדעת כדי להכניס את בחירת סיבוב הראשון שלה לתחום ההגנה (1-6). הקבוצה האורחת נפגעה קשות מפציעת הכוכב הגדול שלה. הכרטיס הזול ביותר עולה 38 דולר, אז המשחק יהיה זוועה, אבל במחיר הזה לראות את מקסי מתרוצץ על הפרקט זו עסקה מצוינת.

מה טורונטו עושה בשנים האחרונות אני לא ממש מבין, אבל זה נראה, כרגע, כמו "80 אחוז בניה מחדש", אז כן שיבחרו שם בבחירה השישית שלהם איזה חבר חדש לסקוטי בארנס ועמנואל קוויקלי, ונראה מה יצא מהם בשנים הבאות (לא יותר מדי).

מה פילדלפיה עושים בשנים האחרונות? כמיטב יכולתם, ואיכשהו זה לא מספיק. העונה הזו דווקא התחילה מצוין עבורם אבל לטווח ארוך אני לא יודע איך זה יעבוד – כמו שרועי כתב לנו, עוד לפני הפציעה, ג'ואל אמביד היה פצוע כמעט כל עונה בקריירה שלו, הוא לא נהיה יותר צעיר, וגם הפרקט לא נהיה רך יותר עם השנים. אפשר להגיד "טוב, אבל דריל מורי ידע מה לעשות", אבל אותו מורי קצת הקדיח את העסק ועוד בגול עצמי משחקן שהכיר כאת כף ידו, אז גם זה לא בטוח. לא יודע. נחיה ונראה.

01:00 וושינגטון וויזארדז (60-14) – מיאמי היט (33-40)

הכרטיס הזול ביותר ב-15 דולר, ואבדיה לא פצוע אז כמובן שתלכו. מעבר לזה אין יותר מדי – טיוס ג'ונס פצוע (באסה), וקוזמה מוגדר GTD (שישב קצת בחוץ, לא יזיק לו, ובטח שלא לקבוצה), אז רק תקפידו לבדוק הודעות בווטסאפ כל פעם שג'ורדן פול נוגע בכדור ואתם מסודרים.

למה שוושינגטון תעשה בסוף העונה אין להערכתי שום חשיבות – מדובר בבור חסר תחתית, ולא משנה מה תשליכו לתוכו הוא לא יתמלא. אצל מיאמי פחות או יותר ההפך, אבל קצת כמו במקרה של לברון אני חושב שג'ימי והקבוצה מסביבו קצת התעייפו, אז השנה זה יגמר, להערכתי, בסיבוב הראשון, או גג בשני, ואחר כך נראה מה יקרה שם בקיץ – כוכב נוסף "במקום" לילארד? עוד בחירות מוצלחות בתוך ומחוץ לדראפט? יהיה מעניין.

02:00 סאן אנטוניו ספרס (56-18) – גולדן סטייט ווריורז (34-39)

לדעתי שילוב של נסיבות בריאותיות, פיננסיות ומקצועיות מביא לכך שגולדן סטייט הגדולה סיימה, קרוב לוודאי, את דרכה התחרותית. חבל, אבל לדעתי זה המצב. איך זה יראה? בהנחה שסטף נשאר זו תהיה סוג של פורטלנד עד שיפרוש. אחר כך זה כבר יהיה מעניין יותר לראות האם, מתי וכיצד יצליחו לבנות שוב קבוצה טובה.

אנחנו, לדעתי, צריכים לגמור את העונה המזורגגת הזו, תסלחו לי, ולנסות לחזק את הקבוצה באופן משמעותי במהלך הקיץ. זה לא יהיה קל, מאחר ורוב הסגל לא באמת מתאים לרמות הגבוהות של הליגה, אבל צריך להתחיל לרוץ למעלה, גם בשוק החופשי ובטריידים, לא בלי חשש, ולא בלי סיכון, אבל חייבים לכוון למעלה. תם הטקס של השנים האחרונות. לפרקים היה מזעזע, לפרקים היה סתם אפור, אבל די. נגמר.

עם כל התקופה הלא טוב של גולדן סטייט קשה לי לראות אותם מפסידים הלילה, גם בכלל וגם בגלל שקלדון ג'ונסון וסוהאן לא משחקים ובסוף אנחנו צריכים שחקנים שיקחו ריבאונדים ויקלעו נקודות, ואין לנו יותר מדי כאלה. בעניין הכרטיס אין שאלה בכלל – לשלם 40 דולר כדי לראות את וומבי ההיסטורי מול סטף ההיסטורי זו אחת ההחלטות הקלות שקיבלתם.

02:00 ניו יורק ניקס (29-44) – אוקלהומה ת'אנדר (22-51)

שתי קבוצות מצוינות, האמת. המשחק בניו-יורק והמחיר בהתאם – הכרטיס הזול ביותר ב-141 דולר – אבל לדעתי בהחלט שווה את הכסף. שרגא נגד ברונסון, הולמגרן נגד מיטשל רובינסון, ג'יי דאב נגד או.ג'יי אננובי, זה לא – אננובי פצוע, אבל הבנתם את הקטע – יהיה מעניין מאד.

הניקס, לדעתי, יבלמו בסיבוב השני מול הסלטיקס, אבל בתום העונה הסלטיקס יודו שזו הייתה אחת משתי הסדרות הקשות ביותר שלהם השנה. חדים, חזקים, קשוחים, אלמלא היו הניקס הייתי לגמרי אופטימי, אבל גם עם החטוטרת הזו הם יהיו אדירים.

בשל הכשרון אוקלהומה, לדעתי, מסוגלים לנצח בסדרה כל קבוצה שאינה דנבר או קליפרס בריאה. בשל חוסר הניסיון אוקלהומה, לדעתי, מסוגלים להפסיד בסדרה לכל קבוצה שאינה שקנאים בלי זאיון. איפה זה יגמר? אין לי מושג, אבל כך או אחרת הקיץ הבא יהיה חשוב מאד לאוקלהומה. נדון בזה בצורה מסודרת בתום העונה.

02:00 יוסטון רוקטס (35-38) – דאלאס מאבריקס (29-44)

הקרקס הגיע לעיר והכרטיס הזול ביותר עולה 67 דולר כך שתוכלו לראות את לוקה עושה לוקה, את קיירי עושה קיירי, ואת ג'יילן גרין עושה מה שמתברר שג'יילן גרין יודע לעשות, אז גם אם אתם לא חסידים גדולים של קרקס כנראה שבמחיר הזה כדאי ללכת, במיוחד מאחר ושתי הקבוצות ניצחו בחמשת משחקיהן האחרונים ומישהי, כך נדמה לי, תצטרך בכל זאת להפסיד הלילה.

יוסטון, אם תעפיל לפלייאין, לא תעשה שם יותר מדי רעש. דאלאס תפסיד לדנוור בסיבוב הראשון של הפלייאוף. הגרלה אכזרית? בהחלט, שהרי אפשר לדמיין, לכל הפחות, שהמאבריקס היו מצליחים לגבור על מיניסוטה, אוקלהומה, אולי אפילו הקליפרס, אבל במובנים רבים ועמוקים זה לא באמת משנה – שחקן כמו לוקה צריך ואף חייב לכוון הכי גבוה שאפשר, והעונה הזו, שוב, לא יצליח להגיע לשם. בקיץ הזה הוא יסביר שזה לא יכול להימשך ככה, ההנהלה תהנהן, תעשה מספר מהלכים שגם הם לא יספיקו ובקיץ 2025 לוקה יוטרד מדאלאס. חבל מאד אבל כך יהיה. לאן? ניקס? נטס? לייקרס? פלייס יור בטס, ליידיז אנד ג'נטלמן, פלייס יור בטס.

02:00 מיניסוטה טימברוולבס (22-51) – שיקגו בולס (39-35)

הכרטיס הזול ביותר עולה 23 דולר, ובחוץ עדיין קור אימים, בטח בלילה, אז כמובן שתשלמו את המאה שקל האלה, או כמה שזה לא יוצא היום, כדי לראות את איש הנמלה החרוץ בעבודתו. שיקגו בכלל נמצאת עכשיו בפריחה בלתי מוסברת, אז בהחלט יהיה משחק מעניין ומהנה.

שיקגו לא תעפיל לפלייאוף, תבין, בפעם המי יודע כמה, שהיא לא הולכת לשום מקום, ולא תעשה יותר מדי כדי לשנות את זה. חבל מאד. ממועדון עם כזו היסטוריה מפוארת הייתי מצפה ליותר.

מיניסוטה תודח לפני הגמר האזורי, כנראה בסיבוב השני או אולי אפילו בסיבוב הראשון באיזה ת'רילר מול הלייקרס או סקרמנטו, אבל הם בהחלט יכולים להיות מרוצים מעצמם, ולא יודע בדיוק מה הייתי עושה שם בקיץ. נראה.

04:00 סקרמנטו קינגס (31-42) – יוטה ג'אז (45-29)

יוטה במוד טנקינג מלא אז משחק תחרותי לא תראו כאן, אבל סקרמנטו חמודים ומהנים לצפייה, והכרטיס הזול ביותר עולה 55 דולר אז יאללה נלך גם למשחק הזה.

סקרמנטו, קצת כמו מיניסוטה, אולי תקפוץ עוד רמה למעלה, ואולי תפסיד ללייקרס, כרגיל, אז צריך לחכות ולראות מה יקרה שם ולקבל החלטות בקיץ בהתאם, וגם שם לא ברור לי בדיוק מה אפשר לעשות כדי לשפר את הקבוצה באופן משמעותי. נראה.

יוטה, לדעתי, תיפרד הקיץ מלאורי מרקאנן, במחיר מפולפל, ותמשיך בטנקינג עצבני עוד לפחות עונה אחת (קופר פלאג), ואולי גם יותר, אבל אין לה יותר מדי ברירות ואשמח אם איינג' יצליח לבנות שם קונטנדרית של ממש.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. אחלה,
    ננסה לראות דנבר קליבלנד.
    כמה פעמים כבר יצא לכם לראות את לברון בלייב?
    0 פעמים.
    אני מוכן לשלם 158 דולר כדי לא לראות אותו(אני רציני)

  2. הלייקרס צריכים גם לנהל את הלואד, לקראת המשחק מחר. צמד משחקים סופר קריטיים – אבל כל פעם שהלייקרס נראים כאילו עלו על המסלול – מישהו בועט בדלי..

  3. זאק אידי עם 40+ נקודות בקולגים זה כמו גוליבר בארץ הגמדים אבל עד כמה הוא יהיה אפקטיבי בנבא? הגנה הוא בכלל לא משחק ונראה לי שאם ינתר לא יצליחו להשחיל דף. מה דעתכם?

    1. הוא יצא לדראפט, לדעתי גם יסיים בטופ 15 ובבסט קייס סנריו יהיה זובאק 2.0.

      לא רואה אותו מצליח בnba. הוא יהיה גבוה מאוד אבל גם השחקן הכי כבד בליגה(בפער).
      ווינגמנים וגארדים יחגגו עליו.

      אבל שנייה לפני שזה יקרה מגיע לנו לקבל את הקרב ענקים שלו מול קאניגן בגמר.

      1. ברור שיצא אבל היה יכול לצאת כבר בשנה שעברה.
        ברוב הדראפטים הוא היה הולך בסיבוב שני אבל בדראפט כזה לא ברור אז יש מצב שהוא יהיה אמצע סיבוב ראשון.
        יש מצב שדלטון נקט מהצד השני שידרג את עצמו לכיוון הטופ 3…

        1. דלטון קנקט יהיה להיט בליגה לדעתי.
          שחקן מוכן מאוד שיתן אימפקט די מיידי כשוטר גבוה.
          מאוד אוהב אותי, מזכיר לי מאוד את ווילי שצ׳רביאק.

  4. מיטשל ובמיוחד גארלנד החוליות החלשות בקבוצה.
    צמד הגבוהים מובלי ואלן סולידי ויעיל.
    קונטנדרית היא לא ב100%.

    1. דווקא מיטשל החוליה החזקה שם,הבעיה שחוץ ממנו כל השאר סולידיים פלוס במקרה הטוב ולא מעבר.
      דנבר ביום שהכל נכנס לה והמשחק לא ככ מייצג לשני הצדדים.

      1. מיטשל מוכשר אבל לא יציב. גארלנד לא נראה ככוכב שני בקבוצה רצינית, מה גם שהוא קטן מימדים וקל ללכוד אותו בהתקפה. (וזה לא שמיטשל מצטיין בתחום).
        שניהם הם הגרסה הדהוייה של לילארד-מקולום, רק שהם יותר מוכשרים התקפית.

  5. תהרגו אותי אני לא מבין איך בטרייד על אנאובי טורונטו גם דחפה להם את אצ׳ינווה.
    שחקן מושלם לניקס, כל דקה שלו על הפארקט זה האסל, חסימות, ג׳יהאד מתחת לסלים.
    מדהים עבורם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט