מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.לאן נעלמתי ל-8 ימים? לחגוג עם אשתי גייל ושתי בנותי סיגל ואפרת, ולחגוג עם משפחתה של גייל בצפון קרולינה:

גייל בת 88. הבת סיגל מהוד השרון, משמאל, היא בת 57 ואפרת, הבת מאטלנטה היא בת 54, והכל בתוך שלושה שבועות.

שני נכדים וארבעה נינים (ישנם 5!) לגייל בחווה של בנה קני, כ-30 מייל משרלוט:

2. אני לא יודע מה יותר גדול, ה-40-20 של Victor Wembanyama או ה-61 של ג'יילן ברונסון (וזה קרה באותו משחק!)

Credit: Scott Wachter-USA TODAY Sports© Rookie Wire

ויקטור ומבניאמה נתן עוד הופעה הסטורית כשהוא מצטרף לשאקיל אוניל במשחק של רוקי הקובר 40 וקוטף 20. זה קרה בערב בו הסן אנטוניו ספארס גוברת על הניו יורק ניקס 126-130 במשחק הארכה. ודרך אגב, קומראדים, ג'יילן ברונסון הנמוך קובר באותו משחק שיא אישי של 61 חיצים, שלישי בתולדות הניקס אחרי ה-62 של כרמלו אנטוני וה-67 של ברנרד קינג.

כבר עייפתי אחרי הקטע הראשון המגלה ב-4 שורות משחק שהיה בו כל כך הרבה הסטוריה, אמוציה, והופס. אבל הוא לא מגלה, למשל, שהענק הצרפתי הזה, על כל ה-2.28 מ' שלו, עשה זאת ב-13 מ-22, כולל 4 מ-9 מהטריי, והכל ביום עבודה של 37 דקות בלבד.

הרוקי הצרפתי הפך לשני אחרי שקיל לרשום 40 ו-20 אחרי ה-46 חיצים ו-21 קטיפות של האוניל הזה מה-16 לפברואר, 1993, כשהוא שיחק באורלנדו מג'יק.

גרג פופוביץ' הגיב אחרי המשחק: "כל השקרים על ויקטור ומבניאמה נכונים. והדבר המענג ביותר הוא לדעת שויקטור יעלה אפילו על כל ההייפ שכתבו עליו לפני שהוא הגיע ל-NBA. הוא אחד השחקנים המיוחדים ביותר שהגיעו ל-נבא. HE IS A VERY, VERY SPECIAL PLAYER".

ואחרי שהוא – פופ – לקח אוויר לנשימה הוא הוסיף: "והוא , he is also a hell of an instinctive passer and is willing to do what he needs to do in that regard. He is pretty special I

הספארס נראו משייטים לקראת נצחון קל ונקי כשהובילו ב-21 נק' בחצי הראשון. הניקס ענו בחצי שני של 64-47 להכריח את משחק ההארכה הראשון שלהם העונה. אז הייתם מאמינים שגמד בגובה 1.87 מ' בשם ג'יילן ברונסון יגנוב חלק מההצגה הגדולה של ויקטור עם שיא אישי נפלא של 61 נקודות כשאיש לא מסוגל לעצור את מבול הנקודות ממיד ריינג' שלו? היה זה המבול הששי בגובהו העונה ב-NBA.

איזה קרב היה זה!

Wembanyama is averaging 21 points, 10.5 rebounds, 3.6 assists, 3.4 blocks and 1.2 steals on 46.8% shooting from the field in 65 games. He leads the NBA in blocks and also tops the rookie class in points, rebounds and steals this season.

אחד הדברים המפליאים אותי ביותר היא האנגלית המצויינת של ויקטור. וואללה שהוא מדבר כמו שייקספיר כשהוא מסכם את משחקו:

"It isn't the goal, but it still shows progress," Wembanyama said. "The more of those accolades I can get, the more I will get. Of course, it's also one of my convictions to be always unique and different and do things never seen before."

ואז הוא מוסיף:

"I've never seen so much greatness before this season…I've just witnessed so much greatness and I want to be a part of it,"

I always wanted to, but more and more seeing that already able to, compete with those guys. I'm not near them, but I'm on the right path. I know it and I'm going to get there one day soon."

WELL SAID, יא ויקטור. אתה הופך להיות השחקן האהוד עלי מכולם מאז לארי בירד וזה אומר הכל.

3. מליק מונק, אחד משחקני הקינגס החשובים ביותר, מתח את רצועת ה-MCL וייעדר לפחות 6 שבועות

מליק מונק מתח את רצועת ה-MCL אחרי שלוקה דונצ'יק נחת על ברכו במשחק ההפסד נגד הדאלאס מבריקס. הוא לא יחוזור לשחק עד די עמוק אל תוך הפלייאוף.

הקינגס עלו למשחק השבת במקום שמיני במערב, חצי משחק אחרי השביעית – פיניקס סאנס אז עכשיו הקינגס הן ללא מונק וללא הגארד קווין הוארטר (ניתוח בכתף). הפלייאין יתחיל ב-16 לאפריל והסיבוב הראשון של הפלייאוף יתחיל ב-20 לאפריל.

למונק העונה הזאת היא הטובה ביותר מאז הגיע ל-NBA עם ממוצע של 15.2 ו-5.2 אסיסטים. הוא הפך למנהיג בקבוצה הזאת. הוא מוביל את הליגה עם 1,110 נק' ו-370 אסיסטים מהספסל.

4. "סקוט פוסטר, תקשיב, 'כריס פול כבר לא משחק איתנו בקבוצה הזאת'"

WHAT ELSE IS NEW? יוסוף נורקיץ' מדבר על השיפוט במשחק בין הפיניקס סאנס לאוקלהומה סיטי בליל ששי. פוסטר היה ה-CREW CHIEF במשחק נגד התאנדר. לסאנס היו 14 איבודי כדור. "לפחות 6 מהם היו אופנסיב פאולים של התאנדר. סקוט פוסטר כנראה חושב שכריס פול עדיין משחק איתנו". השנאה ההדדית המתוקשרת בין סקוט פוסטר וכריס פול ידועה לכולם.

רק להזכיר למי שלא יודע על השנאה בין פוסטר לפול:

Chris Paul and Foster have, of course, butted heads for years at this point and there is no love lost between the two. Paul had infamously lost 13 straight playoff games Foster had worked in, before finally getting a win in Game 2 of the Suns' first-round series against the Los Angeles Clippers in the 2023 playoffs.

That win improved Paul's record to 3-17 in playoff games that Foster had officiated and if anyone thought things might have gotten better after that they were wrong. Earlier this season, Paul called Foster a b*tch after he ejected him from a game between the Suns and the Golden State Warriors.

During his postgame interview, Paul said it was personal between him and Foster and that it stemmed from a situation involving the 12-time All-Star's son. It's highly unlikely that these two will ever mend fences and I do believe Foster should not officiate a game that Paul is playing in.

Getting back to Nurkic, the Bosnian just wants to make sure Foster realizes Paul is no longer a Sun. The 29-year-old was not happy with the Suns being called for four offensive fouls and two traveling violations in the game.

Nurkic did state that he doesn't want to take anything away from the Thunder, who blew out the Suns 128-103, even with Shai Gilgeous-Alexander being out. They swept the season series 3-0 with that result and dropped Phoenix to 43-31 in this 2023-24 campaign

5. זאק לאו על מילווקי באקס: אם הם משחקים נכון הם יגברו על כל אחת בארבעה משחקים משבע

https://www.espn.com/nba/insider/story/_/id/39828188/lowe-latest-nba-western-conference-race

(וברוך הבא, כריס מידלטון)

זאק לאו – ותסלח לי זאק לאו – משתמש עתה באיזה 1,000 מילים ב-(https://www.espn.com/nba/insider/story/_/id/39828188/lowe-latest-nba) לומר לנו דבר פשוט: כריס מידלטון חזר. הוא בריא. ג'יי קראודר הפך לשחקן מחליף מצויין במקום OVERTAXED STARTER. מאליק ביזלי הפך לשומר מצויין נגד קלעי פרימטר, ובובי פורטיס, בנוסף למשחק טוב מאד תחת הסל הפך לקלעי שלשות רציני.

אז מה עושים? כיצד משחקים?

לאו כותב מה שכל אחד מאיתנו יודע: ארבעת השחקנים המרכזיים של הבאקס הם ג'יאניס, דמיאן לילארד, כריס מידלטון, וברוק לופז. כל השאר – מאליק ביזלי, ג'יי קראודר, פטריק בברלי, בובי פורטיס, פט קונוטון, כריס ליבינגסטון (וישנם עוד) הם ממלאי חורים מצויינים. אבל כדי שהבאקס תהפוך לקבוצה הטובה ביותר ב-NBA הרביעייה המרכזית – אזכירם שוב: ג'יאניס, דנמיאן, מידלטון, ולופז – "צריכה לדעת כיצד לוותר אחד לשני, ומתי לוותר ולשתף את האחרים שהם לא חלק מהרביעייה".

התיזה של לאו היא ששחקן-על יגיע לפוטנציאל של עצמו ושל בקבוצה כאשר הוא יידע לוותר לשחקן-על אחר. הווה אומר שג'יאניס יידע מתי עדיף למסור ללילארד או מידלטון, או, נניח, פטריק בברלי, מאשר ללכת לסל בעצמו. הוא מבזבז עשרות מילים ושלושה סרטונים לומר לג'יאניס ש-35 נקודות עבורו ו-28 נקודות ללילארד עדיפים על 43 נקודות שלו ו-16 ללילארד.

במילים אחרות, הגדולה של שחקן גדול היא לדעת מתי לוותר על סטטיסטיקה אישית עבור הקבוצה ע"י שיתוף אחרים, מאשר לנסות לנצח בעצמו. לארי בירד היה גאון בזה. גם מג'יק ג'ונסון. המקרה של מייקל ג'ורדן היה, אולי, המקרה היחיד בהסטוריה של המשחק כשמשחקו האינדיבידואלי היה עדיף על שיתוף האחרים, אבל אפילו מייקל ג'ורדן ידע שכשצריך שלשה, עדיף למסור את הכדור לג'ון פקסון או סטיב קאר.

כשהארבעה יידעו וירגישו מתי עדיף לעשות זאת לבדם, ומתי עדיף לשתף את הג'יי קראודר'ים והבובי פורטס'ים של העולם, יהיה להם את ה-RESOURCEFULNESS להתגבר על ה-IMPEDIMENTS – מכשולים וחולשות – שלהם ארבע פעמים משבע נגד כל קבוצה בליגה.

6. מרק קיובן מתוודא (ומשתפך) על עונת האליפות שלו בדאלאס

ark Cuban: “I had this big tall guy named Dirk Nowitzki and I let him be Dirk Nowitzki… and I got out of the way. But I think more than anything else there was the turnaround on the business side, and then there was the turnaround the basketball side. 

But you it sent the message that we were going to do whatever it took to win. Once the guys believe that you know winning was the goal as opposed to just making money, attitudes changed, effort went up and you know the rest is history.”


7. טריי יאנג ללייקרס? תתפלאו, אבל הוא על הכוונת לקיץ כ'כוכב שלישי'

הלייקרס יאבדו את אוסטין ריבס הקיץ כשיוצע לו חוזה שהלייקרס לא יוכלו להשוות. אז הם יהיו זקוקים לגארד שיפטם את לברון והגבה בכדורים, ושתהיה לו 'הוליווד' כתובה על ראשו המקריח. הוויקאנד הזה הגיעו כל השמועות מעיר המלאכים על כוונות הלייקרס הקיץ בקשר לטריי יאנג:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. ברוכים השבים, מנחם!
    .
    ריבס חתום בלייקרס עד סוף 26', כאשר עונה אחר כך היא אופציית שחקן.
    אז אין ממש דרך "להציע" לריבס חוזה שהלייקרס לא יכולים להשוות, לפחות לא בשלב זה בזמן.

  2. תודה רבה דוק, ברוך שובך
    ==
    אליפות דלאס היתה אחת היפות ומתוקות ביותר
    ==
    עכברוש, גבה ופלופר? – שילוב מושלם

  3. דוק חזר , לקחתי במהירות לאטה מקיטו עסיסי,הכי טוב לחגוג עם משקה מהנה.
    וומבי צריך כוכב נוסף על ידו ודחוף.אסור לו להתרגל להפסיד.וומבי לבד זה כמו פיצה עם מוצרלה טובה , לא אפויה כמו שצריך.
    ברנסון – ענק מה יקרה במזרח כשרנדל ואננובי יחזרו?בוסטון חושבים על דנוור.אך הם עלולים נכון להיום לפגוש את פילי כבר הסיבוב הראשון של הפלייאוף,ואח"כ לדלג מעל הניקס.
    זאק לאו "אם הם ישחקו נכון" לאוהדי בוסטון ופילי לא לדאוג על בסיס אם ולו ,במידה ו.. אפשר להציג הרבה תיאוריות.למשל אם לא אערבב באגרסיביות את הקפה בזמן הבישול, אקבל קצף .אבל מה לעשות הקפה יצא גרוע כי כבר עירבבתי יותר מידי.
    מליק מונק הפציעה שלו זו פציעה מסיימת עונה לסקרמנטו.בלעדיו הם לא עוברים סיבוב בפלייאוף.
    אני מאוד מקווה שיאנג לא יגיע ללייקרס.הוא פי אלף יותר טוב ממה שחושבים עליו.

  4. ברוך שובך מנחם היקר!!!
    גם אם היה אפשר מבחינה חוזית, הלייקרס נמצאים עמוק בתוך מס האפרון השיקוצי. לברון+דיוויס+דילו סתמו את תקרת השיקוצים. חייב לשחרר אחד מהשניים הבכירים כדי להביא את יאנג והם לא יעשו זאת😄

  5. התגעגענו מנחם. אל תתפלא על האנגלית הטובה של וומבי. כבר בגיל 14 הוא ידע שיגיע ל NBA ולכן השקיע המון בלימודי אנגלית. לגבי אוסטין ריבס, בקבוצה של כוכבים מזדקנים הוא העתיד של הלייקרס. אני בכלל לא בטוח שטריי יאנג יותר טוב ממנו. לכן הלייקרס לעשות הכל כדי להשאיר אותו.

  6. תודה על המעורב. טוב שחזרת, נראה שהיה לכם כיף.
    יאנג ללייקרס נשמע רק טיפה פחות מטופש מלהביא את ווסטברוק…העיקר בלי לחץ…

  7. הגבות המשוקצות של העכברוש….
    אם זה יקרה, זה יהיה נורא ואיום. הם יזרקו כל משחק לפחות 30 מהקו!
    זה יהיה אסון אין BA.

  8. בס"ד
    שמח לראות אותך מנחם.
    היה משעמם בלעדי המעורב שלך, לשמעון לא היה על מה להתלונן ( הלייקרס).
    טריי יאנג שחקן טוב, אבל לא מתאים לליקרס.
    לגבי מונק, אבידה קשה לסקרמנטו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט