חם מהתנור: מעקב שחקנים חופשיים-יום 22/רועי ויינברג

קליבלנד: נסתם הגולל על מעבר אפשרי של אנדרו וויגינס לקבוצה אחרת, שכן קליבלנד צפוייה להחתימו רשמית השבוע, מה שימנע מראשי הקאבלירס להעביר השחקן ב-3 החודשים הבאים. וויגינס צפוי לקבל חוזה רוקי סטנרדטי, 5.5 מיליון דולר לעונה, שיתפרס על פני 4 שנים. מלבד וויגינס הקבוצה צפויה להחתים רשמית את מייק מילר, גארד הגריזליס בעונה האחרונה, ששיתף פעולה עם לברון ג'יימס במיאמי ב-2011-2013, על 2.7 מיליון דולר לשנה, במשך שנתיים.

הקאבס צפוים להמשיך בשיחות על העברת קווין לאב ממינסוטה, בלי קשר לאירווינג. הקבוצה יכולה, טכנית, להעביר כל שחקניה שזו לא עונתם הראשונה בקבוצה, ביניהם דיון וויטרס ואנטוני בנט.

*

דטרויט: מקורות מדווחים שג'וש סמית' לא יעבור שום קבוצה, לפי נשיא ומאמן דטרויט, סטן ואן גנדי, למרות השיחות בין דטרויט לסקרמנטו על טרייד של השחקן. קיים סיכוי שהשחקן החופשי המוגבל גרג מונרו ימשיך בדטרויט, שמחפשת לו, על פי הדיווחים, סיין אנד טרייד אפשרי, בינתיים ללא הצלחה.

*

פניקס: הקבוצה החתימה את אנטוני טוליבר, שחקן ההורנטס בעונה האחרונה, על חוזה של 6 מיליון דולר לשנתיים, עם אופציית יציאה של הקבוצה בעונה השנייה.

*

סן אנטוניו: הקבוצה החתימה את שחקנה ב-8 השנים האחרונות, מאט בונר, על חוזה של שנה אחת, בו ירוויח משכורת מינימום לותיקים, 1.45 מיליון דולר.

*

וושינגטון: לפי דיווחים, מיאמי היט ואינדיאנה פייסרס מעוניינות בשחקן הוויזארדס בעונה האחרונה, כריס סינגולטון, שקלע 3 נק' עם 2.2 ריב' למשחק.

*

לייקרס: לפי דיווחים, לאגדת העבר של הקבוצה, מייקל קופר, יש סרטן בלשון, בשלב מוקדם. קופר יקח הפסקה זמנית מעבודתו, וצפוי לעבור ניתוח באזור הפגוע. ESPN דיווח שצפוי שיקום מלא של שחקן העבר ומאמן ההווה. קופר, ששיחק בלייקרס מ-1978 עד 1990, זכה עמם ב-5 אליפויות בשנות ה-80', נבחר לשחקן ההגנה של העונה ב-1987, וידוע כאדם היחיד שזכה באליפויות באנ.בי.איי (כשחקן), בוו.אנ.בי.איי ובליגת ההתפתחות (כמאמן).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. יפה קליבלנד. בשביל מה למהר? תכופפו כמה שיותר את מינסוטה שהחול בשעון קווין לאב שלה אוזל במהירות, ואולי בסוף הוא יגיע וגם וויגינס יישאר.. ואולי לא, שזה לא כזה נורא. לא ברור לי מה הלחץ.

  2. קליבלנד צריכים להתחיל לדאוג קודם כל להשיג סנטר , בטוח שווראזו לא יספיק , לא זוכר כרגע שמות פנויים , כדאי שיתחלו לחפש סנטר

  3. כל רגע שעובר משחק לרעת מינסוטה.
    עושה רושם שלאב הולך לפתוח את העונה במיניאפוליס.
    יגיע ינואר, לחבר'ה במינסוטה יפול האסימון שהשחקן הכי טוב שלהם ב7-8 שנים האחרונות עומד לעזוב עוד חצי שנה ללא תמורה ובסוף הם יתפשרו על עסקה הרבה יותר גרועה ממה שמציעים להם היום.

    אם לאב מסיים את העונה במיני אני בספק אם הוא הולך לקליבלנד.
    הוא חולם על L.A.
    הקור במיני הספיק לו, אז קליבלנד זו לא אופציה:)

  4. Chris Broussard and his sources got trolled by aMinnesota Timberwolves fan pretending to be a player development assistant for the Timberwolves. He was the one that reported that the Cleveland Cavaliers are willing to trade Bennett/Wiggins/Picks for Kevin Love.

    דעות בנושא?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט