סיקור הסוויט 16 השלם (עם הפריוויו בסוף) / יהלי אולמר

אחרי לואד מנג'מנט קצר בגלל עומס קשה בלימודים, מרץ המשוגע ואני חוזרים למסלול. אתמול שוחק החצי הראשון של משחקי שמינית הגמר, שהביא לנו שני אפסטים אדירים של קלמזון ואלבמה על אריזונה וצפון קרוליינה בהתאמה. היום (שבת), שוחק החצי השני של השלב, בו NC סטייט שוב הפתיעה את אמריקה ודיוק את יוסטון והישראלים, כששאר המשחקים מסתיימים כצפוי. המנצחת בכל משחק מעפילה לעלית 8 ולקרב על מקום בפיינל פור. אז הדקו חגורות, שנסו מותניים, רכסו ריצ'רצ'ים ושרכו נעליים, הנה אנחנו מתחילים:

סיקור משחקי הערב השני:

איזור דרום:

מארקט נשרים זהובים (2) – צפון קרוליינה להקת זאבים (11): 67-58

NC סטייט ממשיכה לרקוד! הוולפאק פתחו את המשחק בסערה והגיעו ליתרון 13 כבר במחצית, שרק צומק במעט במחצית השנייה.

די.ג'יי הורן בלט באדום וסיים עם 19 נקודות, קייסי מורסל הותיק נתן 15 משלו, והסנטר מוחמד דיארה בא לעבוד עם דאבל דאבל של 11 ו-15 ניקויים.

במארקט, קאם ג'ונס החתים כרטיס עם 20 (3/12 מרחוק), טיילר קולק עם 17 ו-10 ריבאונדים.

יוסטון פומות (1) – דיוק שדים כחולים (4): 54-51

אם היו אומרים לי ששתי הקבוצות יחד קלעו 105 בכל המשחק, הייתי אומר שיוסטון שלטה בקצב המשחק וכנראה גם יצאה עם הכרטיס לרבע הגמר. אבל לאלוהי הכדורסל ולשדים של מייק ששבסקי (המטאפוריים) היו תוכניות אחרות. שתי הקבוצות היו צמודות להפליא ברוב הקטגוריות הסטטיטיות (עם מספר זהה של זריקות וקליעות מהשדה!), אך 6 טריצות של דיוק לעומת 2 (מ-8 ניסיונות בלבד) של הקוגארס הכריעו את ההתמודדות. החבורה של ג'ון שאייר תתמודד מול צפון קרוליינה סטייט ברבע הגמר (עוד על המפגש הזה בפריוויו שיעלה מאוחר יותר היום).

פיליפאוסקי הוביל את הבלו דווילס עם 16 ו-9 לוחות, ג'רמי רואוץ' הוסיף 14

קרייר היה הקלע המוביל אצל קלווין סמפסון ורשם 15, ג'וואן רוברטס תרם 13 ו-8 כ"ח משלו. עמנואל שארפ מסיים את הטורניר במשחק מאופק של 7 נק' ב-36 דקות (2/7 מהשדה, 0/2 לשלוש, 3/3 מהקו).

איזור מערב תיכון:

פרדו מכיני דודים (1) – גונזאגה בולדוגים (5): 68-80

במערב (התיכון) אין כל חדש, כשפרדו מנצחת את ההתמודדות בדטרויט, קל"ב במונחים של ארה"ב.

מי אם לא זאק אידי, שניפק 27 חיצים ו-14 קטיפות, הוליך את המנצחת. בריידן סמית' פלירטט עם טריפל דאבל וכמעט הגיע אליו כשקלע 14, לקח 8 וחילק 15 בונבונים לחברים. הרכז הותיק לאנס ג'ונס קלע 12, פלטשר לויר 10.

בגונזאגה, גראהם אייק עם דאבל דאבל של 18 ו-10, נולאן היקמן רשם 16, ריאן נמבהארד ואנטון ווטסון חלקו 28, כשהרכז מפרגן עם 7 אסיסטים.

טנסי מתנדבים (2) – קרייטון עורבנים כחולים (3): 75-82

המשחק האיכותי של הלילה, בו שתי הקבוצות קלעו 11 שלשות כ"א במעל ל-45%. יתרון קל של הוולס בקרב הפוזשנים וההליכות לקו, שתורגם לעוד כמה סלים מהשדה ומהעונשין, הטה את הכף במשחק הזה. טנסי מעפילה לעלית 8 ראשון מאז עונת 2009/10 (אז ברוס פרל עמד על הקווים ואימן את מיודעינו, סקוטי הופסון) ומשווה את הישג השיא שלה בטורניר!

3 שחקנים נתנו את הטון הלילה אצל הכתומים: דאלטון נצ'ט עומד בראשם עם 24, 6 קרשים ו-5 סוכריות, זקאי זיגלר קלע 18 וחילק שליש מזה, וג'וסאיה ג'ורדן ג'יימס תרם 17 יעילות (4/6 מהשדה, 3/5 מדאונטאון, 6/6 מהקו).

ביילור שאיירמן ניפק הצגה עם 25 משלו, סטיבן אשוורת' קלע 16 (6/9 מהשדה, 4/6 מעבר לקשת), ריאן קאלקברנר הוסיף 14 ו-7 קרשים וטריי אלכסנדר רשם 13, 7 ו-6 במשחק האחרון העונה של קרייטון.

סיקור משחקי הערב הראשון:

איזור מערב:

קלמזון נמרים (6) – אריזונה חתולי פרא (2): 72-77

מחצית ראשונה חזקה של הכתומים נענתה בקאמבק של החבורה של טומי לויד במחצית השנייה. ג'יידן בראדלי בשלשה גדולה צמצם לפיגור 2 בלבד עם פחות מדקה אך חדירה ערמומית של צ'ייס האנטר הסתיימה באנד-1, שהבטיח את הניצחון של המדורגת שישית. נתון בונוס- ההגעה לעלית 8 היא הישג השיא בהיסטוריה של המכללה, שביקרה באותו מעמד פעם אחת בהיסטוריה שלה, בעונת 1979/80.

צ'ייס האנטר הוליך את המנצחת עם 18, 7 ו-5 (0/5 לשלוש) והמהלך הענק בסיום, פי.ג'יי הול הוסיף 17 ו-8 קרשים ואיאן שיפלין עם 14 וחצי מזה בריבאונד.

ג'יידן בראדלי מהספסל הוביל את הווילדקאטס עם 18 (8/9 מהקו), עומאר באלו עם דאבל 15 (7 כ"ח התקפיים) וקיילב לאב הוסיף 13 (5/18 מהשדה, 0/9 מדאונטאון).

צפון קרוליינה טאר הילס (1) – אלבמה קרימסון טייד (4): 89-87

אתם מצטרפים אלינו 1:30 לסיום, ביתרון 85-82 של התכולים. מארק סירס בפיקנ'רול עם גראנט נלסון. הוא נועל מאחור את קורמאק ריאן, הולך עד הטבעת ומוריד את ההפרש לנקודה. ג'יילין ווית'רס מחמיץ שלשה די פנויה מנגד ואלבמה משיגים את ריבאונד ההגנה. הקרימסון טייד שוב חוזרים לפיקנ'רול מהמהלך הקודם כשהרכז מוצא את נלסון לאנד וואן אדיר תחת הסל. זריקת הבונוס שלו צוללת פנימה ועכשיו זה 87-85 לאדומים. אר.ג'יי דייויס מנסה לעבור את נלסון, שמוריד אותו בגג קליל ו-UNC לא פוגעת בטבעת בזמן שנותר, כדור אלבמה עם 8.6 לסיום. הכדור שוב מגיע לנלסון שנשלח לקו, עומד בלחץ ומגדיל את ההפרש ל-4. בייקוט צולל פנימה לסל קל ומצמק ל-2 אבל רק עם שנייה פסיק שתיים לסוף. באמה משתמשת בשני פסקי זמן רק כדי להכניס את הכדור פנימה, שמצידו (כמובן) מוצא את ידיו של נלסון. עבירה עליו, עם 0.6 על השעון. הביגמן מחטיא את שתיהן אך חוסם את זריקת הייאוש של האריסון אינגרם וחותם את האפסט השני באיזור!

צפון קרוליינה היא המדורגת הראשונה הראשונה שהולכת הביתה. הקרימסון טייד יפגשו את קלמזון בין שבת וראשון כשעל הפרק יעמוד כרטיס לפיינל פור הנכסף!

גראנט נלסון במשחק מדהים עם 24 נק', 12 כ"ח ו-5 בלוקים (10/13 מהקו!), אארון אסטרדה וריילן גריפן (5/8 מעבר לקשת) עם 19 לראש, מארק סירס קלע 18.

ארמנדו בייקוט ניפק 19 ו-12 בקרש עבור ההילס, קורמאק ריאן קלע 17 (5/8 לשלוש בעצמו), אר.ג'יי דייויס גירד 16 (4/20 מהשדה, 0/9 מדאונטאון, 8/9 מהקו) ו-7 חלוקות, האריסון אינגרם עם 12, 9 ו-5.

איזור מזרח:

קונטיקט האסקים (1) – סאן דייגו סטייט אצטקים (5): 52-82

עברה שנה ושום דבר לא השתנה. מחצית שנייה דומיננטית של הקבוצה של דן הארלי נותנת להם, כצפוי, את הכרטיס הנכסף לעלית 8.

קאם ספנסר היה הקלעי המוביל בשורות האלופה עם 18, טריסטן ניוטון רשם 17 ו-7 קטיפות, סטפון קאסל הפרשמן עם 16 ו-11 כאלו וחסן דיארה עלה יפה מהספסל ושם 10.

ג'יידיאון לידי היה כמעט היחיד שתפקיד בשורות האצטקס וסיים עם 18 ו-8 לוחות, מיכה פאריש דאג שהראשון לא יוזכר כאן לבד ותרם 10 משלו.

איווה סטייט סופות (2) – אילינוי פייטינג אילייני (3): 72-69

אחרי ששיבחנו את ההגנה של איווה סטייט בפריוויו, דווקא זו של אילינוי החליטה להופיע במחצית הראשונה, בה עצרה את הסופות על 26 נקודות בלבד. ISU עוד הצליחה להתקרב בחצי השני אבל הפייטינג אילייני שמרו על היתרון וקבעו לעצמם דייט עם האלופה המכהנת מקונטיקט ברבע הגמר.

טרנס שאנון ג'וניור התפוצץ אצל הכתומים עם 29 חיצים (10/19 מהשדה, 5/10 מהעונשין) וקולמן הוקינס קלע 12 וחצי מזה בלוחות.

קרטיס ג'ונס במשחק חייו עם 26 מהספסל ניסה להושיע, קיישון גילברט תרם 14 ו-5 גניבות, טריי קינג רשם 12 ו-7 ריבאונדים.

פריוויו למשחקי הערב השני (בין שישי לשבת):

איזור דרום:

2:09 – צפון קרוליינה סטייט וולפאק (11) – מארקט גולדן איגלס (2):

הפתעת הטורניר, הלוא היא NC סטייט, הגיעה עד הלום עם אפסט יפה על טקסס טק בסיבוב הראשון ואז ניצחה את הסינדרלה מאוקלנד לאחר הארכה. היום היא תפגוש את המבחן הגדול ביותר שלה העונה, אליו היא מגיעה עם גלי המומנטום מזכייה סנסציונית בטורניר ה-ACC למרות שדורגה עשירית (!) בקונפרנס בתום העונה הסדירה. החבורה של קווין קיטס התעוררה בזמן והביסה את כל מכללות הדם הכחול כמו צפון קרוליינה, וירג'יניה ודיוק (שעשויה לשחק מולם בשלב הבא!) באותו שבוע. הסיבה המרכזית להצלחה הזו היא התבססות על טראנספרים, שתופסים 5 מתוך 8 המקומות ברוטציה שלהם. יריבתם הערב בנתה את הקבוצה שלה בדרך ההפוכה: כל שמונת שחקני הרוטציה שלה לובשים את מדיה כבר שנתיים (לפחות)! עם רכז סיניור אינטליגנטי וממזר כמו טיילר קולק, סקורר נפיץ כמו קאם ג'ונס וביגמן ורסטילי ומודרני בדמות אוסו איגודארו, יש לקבוצה כישרון. ההמשכיות והמאמן שאקה סמארט משלימים פאזל שיכול להגיע רחוק. אולי אפילו עד הסוף.

4:39 – יוסטון קוגארס (1) – דיוק בלו דווילס (4):

כמו שאומרת המרצה שלי בסטטיסטיקה: זאת הסיבה שלשמה התכנסנו. קרב במשקל כבד בין שניים מהקולג'ים המפורסמים ביותר באמריקה שעשוי להיות קלאסיקת אינסטנט. הקבוצה של קלווין סמפסון זכתה בביג 12 בעונתה הראשונה בו (שיחקה ב-AAC לפניו) ומציגה חבורה ורסטילית וסופר אגרסיבית בהובלת ג'מאל שד, רכז שזכה בכמה תארים הגנתיים בחייו, אל.ג'יי קרייר שמנפק נקודות בקצב, עמנואל שארפ שחקן חמישייה ונותן שלשות והליכות לקו, ג'וואן רוברטס, הסנטר הותיק, הוא העוגן ההגנתי וג'אבייר פרנסיס הוא 4 אקטיבי כמו הארנב של אנרג'ייזר. מולם יעמדו מספר פרצופים מוכרים, כמו ג'רמי רואוץ', שכבר סיניור אבל עדיין מנהל את העניינים בכחול, קייל פילפאוסקי שהשתפר משמעותית באיזור הצבע וקצת בקליעה מרחוק ומארק מיצ'ל, קומבו פורוורד שחודר ומסיים חזק. טייריס פרוקטור, רכז שהיה אמור לפרוץ אם תשאלו את האמריקאים, מתמקד ביצירה לאחרים בעיקר ובזה הוא אחד הטובים במכללות. ההפתעה בחמישייה היא ג'ארד מק'קיין, קומבו גארד מוכשר (עם ערוץ יוטיוב מצליח) וקלעי מעולה (41.5% משלוש 86.8% עונשין) שיבחר בסיבוב הראשון בדראפט הקרוב. לכל קבוצה יש שחקנים אדירים ובשפע, אך רק אחת תמשיך לרקוד איתנו אחרי ההתמודדות הלילה שתערך בדאלאס.

איזור מערב תיכון:

2:39: פרדו בוילרמייקס (1) – גונזאגה בולדוגס (5):

שלום לך, עוג מלך הבשן (או כמו שאתם קוראים לו, זאק אידי). מה לא עברת בקריירה? היית שחקן חזק מהספסל כבר כפרשמן, קפצת לחמישייה כסופמור ובשנתיים האחרונות אתה השחקן הכי דומיננטי שכדורסל הקולג'ים ראה מזה כמה עשורים. דומיננטי עד כדי כך שסגרת את המירוץ לתואר שחקן השנה, שכבר רשום בטאבו על שמך. הסגל סביבך טוב מתמיד והכימיה הנהדרת שלך עם בריידן סמית', הרכז הסופמור, מבטיחה רבות. היום, ההבטחה הזו תעבור דרך קבוצה שזורחת בכל שנה בטורניר. הבולדוגס איבדו הקיץ את ג'וליאן סת'רוטר ל-NBA ואת אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה של המכללה, דרו טימי (כיום בג'י ליג של הבאקס), אבל אפשר למצוא אצלם את ריאן נמבהארד פליימייקר מנוסה ואחראי כמו אחיו ואת אנטון ווטסון שלוקח תפקיד גדול יותר בכל עונה. שימו עין על שני הפרשמנים, דאסטי סטורמר ובריידן האף, שעולים מהספסל ותורמים לכדורסל המנצח כתמיד של הקבוצה של מארק פיו.

5:09: קרייטון בלוג'ייז (3) – טנסי וולנטירס (2):

העורבנים התכולים משתמשים רק בשישה שחקני רוטציה, אבל איזו שישייה. הבחירה באיכות על חשבון הכמות מאפשרת לגרג מקדרמוט (אבא של) לשים 3 מובילי כדור מסוכנים על המגרש בדמות ביילור שאיירמן (ריבאונדר הגנה נדיר לווינג), טריי אלכסנדר, האולאראונד המשתפר וסטיבן אשוורת', טראנספר עם טווח רחב מעבר לקשת. אותם משלימים ריאן קאלקברנר, הסנטר שממשיך לסיים כל דבר שזז בצבע, מייסון מילר (הבן של מייק) צולף את הטריצות והגארד הארגניטנאי פרנסיסקו פראבלו מביא ניסיון והובלת כדור מהספסל. בצד השני, טנסי כרגיל מתבססת על ההגנה, כשהטראנספר מצפון קולורדו, דאלטון נ'צט הנפיץ הוא סקורר שיקבל חוזה גדול ב-NBA בבוא העת. לצידו תמצאו את זקאי זיגלר, רכז חמוד, מיניאטורי ומלך החטיפות בגובה של 1.75 מטר בלבד, ג'וסאיה ג'ורדן ג'יימס (JJJ בקיצור), ווינג עם סגנון משחק אולד סקול וג'ונאס איידו, הגבוה המוביל ומגן טבעת אתלטי ונפלא. בקיצור, משחק שיכול להתפתח לכל כיוון והמלצת צפייה חמה למשכימי הקום.

פריוויו למשחקי הערב הראשון (בין חמישי לשישי):

איזור מערב:

1:09 – קלמזון טייגרס (6) מול אריזונה ויילדקאטס (2):

משחק משובח מצפה לנו בקריפטו דוט קום ארנה באל איי. הכתומים, מקום 5 ב-ACC, באים במומנטום לאחר ניצחון גדול על ביילור בסיבוב השני. 3 סיבות לעונה החזקה שלהם הן שני הסופר-סיניורס, ג'ו ג'ירארד וצ'ייס האנטר בקו האחורי ופי.ג'יי הול, סיניור בעצמו, שמככב בקו הקדמי. יריבתם להערב, שבימים כתיקונם מתבססת על שחקנים בינלאומיים, תציג בחמישייה רק שניים כאלו: פל לארסון השבדי ועומר באלו, המאלינזי העצום. לצידם פותחים 3 מקומיים: הטראנספר הסקורר קיילב לאב, יחד עם קישאד ג'ונסון, אשתקד בגמר עם SDSU (אליהם נגיע עוד מעט) וקיילן בוסוול, רכז סופמור שמשחקו בוגר יותר מגילו.

4:39 – צפון קרוליינה טאר הילס (1) מול אלבמה קרימסון טייד (4):

שני קולג'ים שמזוהים במובהק עם ספורט, UNC עם, ובכן, כדורסל ואלבמה עם פוטבול, יתחרו על הזכות לפגוש את המנצחת במשחק הקודם ברבע הגמר. עבור החבורה של יוברט דייויס, שני עמודי התווך של הקבוצה כבר מספר שנים הם הקומבו גארד המצטיין אר.ג'יי דייויס והסנטר ארמנדו בייקוט הפרודוקטיבי. בדומה לעונת 2022, בה הגיעו לגמר, גם העונה יש צוות מסייע ורסטילי סביבם: הפרשמן אליוט קאדו הוא רכז קלאסי, שחושב מסירה לפני זריקה, קורמאק ריאן מרווח את המגרש והטראנספר מסטנפורד האריסון אינגרם (לא קשור לברנדון) הוא הגלו גאי שעושה הרבה דברים ברמה גבוהה. אלבמה של נייט אוטס היא הקבוצה שמייצגת הכי טוב את סגנון המשחק המודרני בקולג'ים, בזכות מוביל כדור גאון וחלקלק בדמותו של מארק סירס. אארון אסטרדה, הטראנספר מהופסטרה הוא האופציה השנייה ויחד הם יוצרים המון שלשות וגם קולעים אותן (37.5% קבוצתי מרחוק, 4 במכללות!). התפוצצות שלהם מדאונטאון תשים הרבה לחץ על הטאר הילס.

איזור מזרח:

1:39 – קונטיקט האסקיז (1) מול סאן דייגו סטייט אצטקס (5):

הנה דבר שלא רואים כל יום. בשבוע שעבר, האצטקים שברו את הלב של ייל ושל אלפי ישראלים מייללים מול הטלוויזיה באמצע הלילה והתקדמו לסוויט 16. היום, הם ישחקו מול יוקון, בשחזור הגמר של השנה שעברה! ההאסקיז (אפרופו קולג'ים פופולריים בישראל) מגיעים להתמודדות אחרי עונה פנטסטית בה זכו באליפות הביג איסט, בטורניר הקונפרנס וניצחו את שני המפגשים הקודמים שלהם בטורניר (סטטסון ונורת'ווסטרן) בהפרש מצטבר מפלצתי של 56 נקודות. איך הם עשו זאת? ועוד בלי 3 שחקני חמישייה מובילים שעזבו בקיץ? כפי שתוכלו לראות מטה, הם מריצים את ההתקפה הכי מורכבת וקשה לשמירה באמריקה. סאן דייגו סטייט, שתעלה עם מוטיבציה גבוהה מהרגיל לנצח, תמשיך לשרוט בצבע בהובלתו של הביגמן ג'יידיאון לידי שפרץ בגדול השנה ולידו נשארו שמות כמו לאמונט באטלר, הרכז שקלע את סל הניצחון בחצי הגמר אשתקד. שתי הקבוצות אולי השתנו מבחוץ, אך מבפנים נשארו אותו דבר ואנחנו נקווה שקרב הסגנונות שלהן יתן לנו משחק משובח.

5:09 – אילינוי פייטינג אילייני (3) איווה סטייט צייקלונס (2):

עוד קרב בין שני צדדי המגרש. אילינוי המפתיעה נמצאת בשיאה של עונה נפלאה: המקום השני בביג 10 הקשוח (אחרי פרדו וזאק אידי אחד, שעוד נגיע אליו) לא השביע אותם, אז הם לקחו את טורניר הקונפרנס בדילוגים מעל אוהיו סטייט, נברסקה ו-ויסקונסין (שתי האחרונות העפילו לריקוד הגדול אבל הודחו בסיבוב הראשון). יש להם התקפת עילית (119.7 נק' אופנסיב רייטינג, 6 בארה"ב) עם טרנס שאנון, סקורר חזק וקטלני, מרקוס דומסאק, ווינג אול אראונד שרשם טריפל דאבל בסיבוב הראשון וקולמן הוקינס, גבוה איכותי שקולע מבחוץ. מן העבר השני, הסופות של טי.ג'יי אוצלברגר רושמים הגנה היסטורית – 90.3 נק' פר 100, פחות מנקודה לפוזשן ומקום שני בקולג'ים! זה מתחיל עם הידיים הזריזות של טאמין ליפסי, רכז אחראי וחתולי ומסתיים בידיים של הייסון וורד, פורוורד חוסם נפלא שמשנה משחקים מהספסל. כקבוצה, הם מתקשרים בסינכרוניות ושולחים את היריבות אל קו הבסיס, שם לוכדים אותם בעזרת קווי החוץ, כופים איבודים והופכים הגנה להתקפה.

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. תודה רבה.
    מה מצב הבראקטים שלנו? אני הימרתי על אפס הפתעות, ומעניין לראות איך זה בממוצע מול שאר ההימורים.

      1. לא יודע את המינוח המקצועי ("קוף"?) – אבל רציתי לראות עד כמה המשבצים והמדרגים "עושים עבודה טובה" (כמובן שזה פשטני מדי, אבל בכל זאת)

  2. מדהים שהמדורגת הכי נמוכה, היא #6.
    בטח היו המון שחזו את זה, רק לא בדרך שבה זה נעשה (כלומר עם כל ההפסדים של מדורגות גבוה בסיבוב הראשון בעיקר). כלומר, אני מניח שהיו המון בראקטים שהיו מושלמים, לו הם היו רק חוזים מי יגיע לסיבוב השלישי (סוויט סיקסטין).

  3. הבן של מייק מילר מאומן על ידי האבא של דאג מקדרמוט – קשה לחשוב על אור יותר ירוק מזה לירות.
    (ואני נעלב בשם דרק על זה של שעמנואל לא קיבל "בן של" משלו למרות שזה מובן מאליו ליושבים בציון)

  4. תודה יהלי.
    .
    אין ספק שמשחק הסיבוב יהיה בין יוסטון לדיוק, כאשר גם פרדו – גונזגה יכול לסיים ככזה.
    .
    השנה אני נמנע מלעודד את אילינוי, שבשורותיה יש שחקן שמואשם בתקיפה מינית (טרנס שאנון) ובית המשפט אישר לו לחזור לשחק…

  5. תודה רבה על הסיקור המשובח. מרץ המשוגע ימשיך להיות.. משוגע. צופה הפתעות היסטריות לכל אורך הדרך. הלוואי שנראה איזה סינדרלה משתחלת לפינל פור לפחות.

  6. מארקט הכי מרשימה אותי אבל יש לה דרך קשה מאוד עד לסוף.
    הלוואי ויקחו.

    קונטיקט איבדה 3 שחקנים בקיץ אבל זה קידם קלינגן שנותן להם הגנת טבעת טובה יותר והרבה מונח על הידיים של הפרשמן הצעיר(קאסטל), שלדעתי מנופח מעל לכל פרופורציה.
    אני עדיין הולך איתם היום.

    מאמין שגם דיוק יתקדמו לשלב הבא.
    והייתי רוצה לראות גם את הטאר הילס ואילינוי בשלב הבא.

  7. איזה טורניר יש לacc.

    האנטר מקלמזון.
    ניוטון מיוקון מקפיצים את המניות שלהם בטורניר הזה. שני אקס פקטורים גדולים.

  8. סיקור נחמד.
    שארפ ג'וניור נתן משחק מעולה, אין שום פירוט עליו כישראלי ששיחק בנברת.

    חבל שאין באתר מישהו שיעשה דירוג שחקנים כמו בעבר,
    אפילו שאין בדראפט הזה לברון או קרוב לכך היה לפחות אפשר להעריף את רמת השחקנים.

    1. האמת שיש לנו כאן מומחה דראפט ועוד כמה כתבים שיכולים לתת את דעתם בנושא, כולל אני. בדרך כלל אותו מומחה מעלה ביג בורד עם "דירוג שחקנים" בתקופה הזו של השנה. סבלנות היא המפתח.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט