אירועי דיומא – 27.03.2024 – אופניים

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

מירוץ Dwars door Vlaanderen (חוצה פלנדריה)

עונת האופניים כבר עמוק בתוך קלאסיקות האביב, וכמה ימים לפני אחד השיאים בדמות הטור של פלנדריה ביום ראשון, אנו מקבלים את אחיו הקטן – מירוץ חוצה פלנדריה. גם כאן נקבל מירוץ עמוס טיפוסים קטנים וקטעי פאבה, אך באורך אנושי לעומת האח הגדול יותר. המירוץ שימש בעבר בעיקר כמירוץ מעבר, אם כי זכה לשדרוג לדרג הוורלד טור בשנים האחרונות. פייבוריט אחד גדול לזכות כאן הוא וואוט ואן ארט, שילווה בחברים מתיאו יורגנסון וטיש בנוט. עוד אחד שנמצא בכושר אדיר הוא מאדס פדרסן, שילווה ביאספר סטויבן ויונתן מילאן. שותפים חזקים נוספים שנראה כאן הם נילס פוליט וטים וולנס מהאמירויות, וז'וליאן אלאפיליפ ואיב לאמפר מקוויק סטפ, האחרון זוכה כפול במירוץ זה בעבר. מתמודדים חזקים נוספים הם ביניאם גירמאי, יאספר פיליפסן, שטפן קונג, אלברטו בטיול, אוייר לזקאנו, ארנו דמאר, אלכסנדר קריסטוף, ולנטאן מדואס ומייקל מתיוס. קבוצת IPT תגיע לכאן עם החברים המהירים קורבין סטרונג ואיתן ורנון. שידור ביורוספורט ב-15:15.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. הצרעות מגיעות עם הרכב דהוי משהו בעקבות מחלות/פציעות אבל לוון ארט זה לא אמור להפריע מה גם שיורגנסן בכושר מעולה.
    לעומת זאת טרק לידל עם הרכב שלא היה מבייש את ימי הזוהר של קוויק סטפ מה שאמור לתת הזדמנות שווה גם למאדס פדרסן שנמצא בכושר שיא.
    הזאבים לעומת זאת יחפשו נקודות אור חדשות – אולי הילד הצרפתי יעשה משהו?

  2. אצל הנשים קשה לראות מי תדגדג את אס די וורקס עם וולרינג וקופקי אבל פם ון אמפל פותחת את העונה שלה ויהיה מעניין מאד לראות מה היא תוכל לעשות כאן.

  3. תודה פאקו. אנקדוטה קטנה לגבי טרק לידל- כשנחשפו המדים שלהם בשנה שעברה כתבתי פה שהם נראים נורא. לא יודע איך זה קרה אבל היום אני חושב שהם הבריקו עם המדים

      1. חח יכול להיות. בסוף הרבה פעמים כשאתה רואה קבוצת רוכבים אתה מחפש את הרוכבים שלך. ככל שהמדים יותר בולטים ככה זה יותר קל ויורת בולט. פתאום עם המדים האלה ובטח עם ההצלחות שלהם בקלסיקות האחרונות מרגישים את הדומיננטיות שלהם. במובן הזה לדוגמא בחריין לקחו צעד ענק אחורה

            1. הם מצליחים יפה מאוד בזכות עצמם השנה

            2. ברור, אבל הייתי חייב

        1. מסכים חלקית…
          מצד אחד – כן, אתה רוצה לבלוט ולזהות בקלות את הקבוצה שלך.
          מצד שני – זה לא מחייב להתבלט לרעה.
          אני עד היום לא מבין למה אינאוס החליפו את המדים של סקיי עם פס התכלת (כנראה קשור לרצון להראות שיש שריף חדש בקבוצה). זה היה עיצוב מאוד יפה ונעים, ומאוווווד בולט. הם אמנם הרדימו את הגרנד טורים, אבל 5-6 רוכבים שלהם אחד אחרי השני יצרו פס תכלת אחד ארוך

            1. זאת בערך הבעייה הכי קטנה שלהם. זאת העונה הראשונה מאז תחילת קיומם שבה אין להם אף ניצחון כל כך עמוק לתוך העונה (מלבד עונת הקורונה).

            2. בעיה נוספת – כבר לא סופרים אותם בגרנד טורים בתור tier1
              כל רוכבי ה-GC שלהם 1-2 רמות (לפחות) מתחת לסלובנים ויונאס (ורמקו)
              אפילו גאנה בנג"ש כבר לא מניה בטוחה. למרות שיש את טרלינג

            3. הולך ביחד. הם איבדו לחלוטין את הזהות שלהם, ובעיקר הם לא מצליחים לשמור על רוכבים טובים. אפילו לא ברמת הגראנד טורים – הייתה להם עונת קלאסיקות טובה לפני כמה שנים, אבל מאז הם הצליחו לאבד כמה רוכבים טובים (נגיד אפילו אחד כמו בן טולט בשנה שעברה). זה איזשהו תהליך שהחל מאז שה-DS שלהם, ניקו פורטל, נפטר בשנת 2020, והם לא באמת חזרו לעצמם מאז.

            4. לדעתי לגב של ברנאל ואז לכמעט מוות שלו יש חלק גדול בזה – הוא אמור היה להיות הפרום החדש שלהם.

    1. המדים של טרק לידל אכן גדלו עליי. לפני זה הם הזכירו לי את תלבושת קבוצת הכדורגל של הפועל איכסל מליגה א' (אלה באמת היו המדים שלהם).

  4. תודה דוד.
    לכאורה מדס פדרסן הפייבוריט.
    רוכב פחות משעמם ושבלוני מווט
    עלול לנסות לתקוף בעליות ,מדס אמר כי הוא חשש שמתיו יפעל כך בגנט וולגם ,אם ווט לא ידע להשתמש ביתרון המובנה שיורגנסון מעניק לו אז הניצחון
    ילך למדס.
    אפשרות.אחרת שמירות ואז אולי
    יורגנסון יהנה מההפקר ויקח.

  5. לא יודע עם זו החלטה מושכלת או סתם, אבל ipt כמעט לא נמצאת בבריחות השנה. לא אומר שאין בזה היגיון, אבל עדיין מעט מבאס

  6. חושב כי הסברתי שכנראה יורגנסון יקח , בעיקר בשל השבלוניות והטיפשות של ווט .
    הסבירו.שהוא לא שבלוני …. או.קיי
    מי שאוהב להתוכח עם עובדות…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט