סיקור משחקי יום שני / שקד יעקובי

לילה עמוס באירועים היה לנו בNBA. סאבוניס עשה היסטוריה והפך לשחקן עם רצף הדאבל-דאבל הארוך ביותר בעונה מאז איחוד הליגות! לוקה וקיירי ממשכים לפרק לקראת הפליאוף, וילאנובה סניף מנהטן נראה זוהר מתמיד, ההוקס חזרו מפיגור 30 מול בוסטון, הביג טריו של הסאנס והקליפרס מתחרים מי נמצא בתקופה יותר רעה ויוסטון נושפת לדריימונד באוזן!

סקרמנטו קינגס(29-42) 108 – פילדלפיה 76'(33-39) 96

לילה היסטורי בניצחון הקינגס על הסיקסרס כשסאבוניס הפך לשחקן עם רצף הדאבל-דאבל הארוך ביותר בעונה מאז איחוד ה NBA/ABA ב76-77. ברבע השלישי הסנטר עמד על 11 נק' ו 10 ריב' והשיג את הדאבל-דאבל ה-54 שלו ברצף וה-67 בסך הכל העונה. דווקא בעונה בה לא נבחר לאולסטאר סאבוניס מוביל את הליגה עם 24 טריפל-דאבלים וגם ראשון בממוצע ריב' למשחק עם 13.7. במשחק סקרמנטו שלטה לאורך כל המשחק כשפוקס ומארי קולעים 23 כל אחד. סאבוניס לא התרגש משבירת הרצף וסיים את המשחק עם טריפל-דאבל של 11 נק' 10 אס' 13 ריב'. מהצד השני, מקסי סיים עם 29 נק' וניסה לרדוף כל המשחק אך לא קיבל מספיק עזרה מחבריו.

יוטה ג'אז(43-29) 105 – דאלאס מאבריקס(29-42) 115

המאבריקס ממשכים בתקופה המצויינת שלהם כשסוף סוף אפשר לראות את השינוי לאורך זמן שהקבוצה עברה מאז הטרייד דדליין עם הגעתם של גאפורד ופי.ג'יי וושינגטון. אומנם לוקה וקיירי רקדו על המגרש בתצוגת כדורסל כשהסלובני סיים עוד ערב משוגע עם 29 נק' 13 אס' ו12 ריב', וקיירי הוסיף 27 משלו, אבל ההיי-לייט העיקרי של הערב הוא ההגנה של המאבס במחצית השניה. אחרי רבע ראשון של קליעות מכל עבר שנגמר ביתרון 41-37 ליוטה, המאבס ספגו לאורך שאר המשחק 24, 22, ו17 ברבע הרביעי! התוספת של העוצמות של גאפורד (13 נק' 11 ריב') והאתלטיות, קליעה ואורך שוושינגטון(16 נק' 4 ריב') מביא ניכרת מאוד בצד ההגנתי אך מורגשת גם במשחק הפיק-אנד-רול עם לוקה שיודע למצוא את הרולר, הקלעים לזריקות פנויות או לסיים בעצמו. מצד השני מארקאנן קלע 34, קולינס 21 נק' 11 ריב', קולין סקסטון הוסיף 20 משלו.

ניו-יורק ניקס(28-43) 124 – דטריוט פיסטונס(60-12) 99

עוד לילה שבו השלישיה מוילאנובה הובילה את הניקס ודרסה את הקבוצה החלשה בליגה. דונטה דיוינצ'נזו סיים עם שיק קריירה של 40 נק'! כשהוא קולע 11-20 ל-3 (שיא מועדון לשלשות במשחק בודד), ברונסון סיים עם 28 נק' ו6 אס' וג'וש הארט קינח בטריפל-דאבל של 11 נק' 10 אס' ו-14 ריב'. הניקס לוהטים עם שישה נצחונות בשבעת המשחקים האחרונים כשהם רק חצי משחק מאחורי קליבלנד הממוקמת שלישית, ושלושה משחקים מאחורי הבאקס שבמקום השני.

אטלנטה הוקס(39-32) 120 – בוסטון סלטיקס(15-57) 118

ההוקס בקאמבק מטורף מפיגור 30! דיאנדרה האנטר שסיים עם 24 נק' קלע שלשה 9.2 לסיום ונעל קאמבק מהגדולים בתולדות ההוקס. הסלטיקס עם 20 נצחנות ב22 משחקים האחרונים וההפסד הלילה קטע רצף של 9 נצחנות! בוסטון כבר הובילה 68-38 לקראת סיום הרבע השני אך התפרקה במחצית השניה. טייטום קלע 37 נק' מסר 5 אס' וקטף 8 ריב', כשמהצד השני מארי קלע 19 וחילק 15 אס', בוגאדנוביץ' הוסיף 22 משלו. חסרונם של ג'רו הולידיי ודרק וואיט הורגש לאורך כל המשחק!

דנבר נאגטס(21-51) 128 – ממפיס גריזליס(48-24) 103

יוקיץ' היה רחוק 2 אס' מלהיות הארופאי השלישי הלילה שמסיים עם טריפל-דאבל במשחק דיי חד צדדי של האלופה מול ממפיס האומללים. הגריזליס ללא ג'ה ממשיכים במסע אל הדראפט כשאיבדו כל סיכוי מתמטי להגיע אל הפלייאוף. כריסטיאן בראון היה מצויין עם 17 נק' ב80% מהשדה ורג'י ג'קסון הוסיף 15 נק' ו8 ריב' בהעדרו של ג'אמל מארי. האלופה חזרה לראשות המערב כשהיא משחק אחד לפני אוקלהומה.

סן-אנטוניו ספרס(56-12) 104 – פיניקס סאנס(30-42) 102

ניצחון מפתיע? אני לא כל כך בטוח. אחרי ההפסד במפגש השלישי העונה לפני שלושה ימים, הספרס נקמו וניצחו הלילה את סאנס ללא וומבי וסיימו את העונה הסדירה ביתרון 3-1. דוראנט וסיים עם 29 נק', בוקר הוסיף 36 אבל זה לא הספיק כשאף שחקן אחר לא התעלה לרגע. הסאנס בתקופה לא טובה והחלו לסבך את עצמם עמוק בלב הפלייאין. הספרס? בדרך לעוד בחירה גבוהה בדראפט כשהם לאט ובעדינות מלטשים את היהלם הצרפתי שלהם.

יוסטון רוקטס(36-35) 110 – פורטלנד טריילבלייזרס(53-19) 92

אתמול בלילה דריימונד גרין נשאל על הידי כתב מה הוא חושב על הרוקטס וזה מה שהיה לו להגיד: “I don't give a damn about the Rockets”, האומנם? עם הניצחון הלילה הרקוטס נושפים בעורפם של הווריורס כשהם רק חצי משחק מאחוריהם במקום ה-11. המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה כשבהעדר שנגון, גרין הוביל עם 27 נק', לנדייל שעלה כסנטר מחליף הוסיף 17 נק' ו9 ריב' והשכיח את חסרונו של הטורקי. אצל הבלייזרס עלתה חמשיית שחקנים יותר לא מוכרת מרשימת ה-Undrafted שמיאמי מספקת כל עונה עם ראיין רופרט, דיופ רית', קריס מארי, טומאני קמארה וכמובן סקוט הנדרסון שהוביל את החמשייה עם 15 נק'. דלאנו באנטון עלה מהספסל וניחם עם 28 נק'.

קליבלנד קאבאלירס(28-44) 115 – שארלוט הורנטס(54-17) 92

כשהניקס בעורפם הקאבס ממשיכים להסתכל קדימה ולא מורידים את הרגל מהגז. הלילה, גם בהעדרו של כוכב הקבוצה דונבון מיצ'ל, הקאבס נראו מצויין וסגרו את המשחק כבר ברבע השני כשקלעו 31 וספגו 17 בלבד. אלן ומובלי שלטו מתחת לסלים כששניהם מסיימים את המשחק עם 17 נק'. הגבוה הותיק סיים עם 8 אס' ו7 ריב' בזמן שהגבוהה צעיר קטף 13 ריב'! גארלנד ניהל את ההצגה עם 15 נק' ו10 אס', וניאנג הוסיף 17 נק' עם 5-10 ל-3 מהספסל.

שיקגו בולס(38-34) 105 – וושינגטון וויזארדס(58-14) 107

ללא דני ניצחו הלילה הוויזארדס את הבולס שאיבדו הזדמנות מצויינת לצמצם את הפער מפילי חסרת אמביד הנמצאת במקום ה-8 במזרח. ג'ורדן פול הוביל את הוויזארדס עם 23 נק' אך כרגיל נראה לא משועשע מהמשחק, קיספרט הוסיף 19 נק' ו 12 ריב'. אצל הבולס דמאר דרוזן קלע 27 נק' וקובי וואיט הוסיף 22 שלא הספיקו הלילה.

טורונטו ראפטורס(49-23) 88 – ברוקלין נטס(45-27) 96

למרות משחק נוראי של שתי הקבוצות דניס שרודר והנטס ממשיכים לחלום על המקום ה-10 במזרח והשתחלות למשחקי הפליי-אין כשהם 5.5 וחצי משחקים מאחורי אטלנטה. שרודר במשחק טוב מול האקסית קלע 19 נק' מסר 7 אס' וקטף 5 ריב'. הנטס קלעו 23% ל-3 כשהראפטורס עם 18.5% בלבד. גארי טרנט קלע 18 בצד המפסיד שנראה אבוד עצות הלילה.

לוס-אנג'לס קליפרס(37-44) 116 – אינדיאנה פייסרס(32-41) 133

סיאקאם הוביל הלילה את הפייסרס לניצחון חוץ חשוב במאבק על הבריחה ממשחקי הפליי-אין כשהם נמצאים במקום ה-6 משחק אחד לפני ההיט. הפוורוורד סיים עם 21 נק', טרנר היה עם 24 נק' ו7 ריב' והאליבארטון קלע 21 ומסר 9 אס'. הקליפרס עם הפסד ביתי 5 ברציפות כשהפייסרס דווקא בניצחון שישי מתוך שבעת משחקי הבית האחרונים. קוואי וג'ורג' קלעו 26 כל אחד, ובמשחק החזרה המקודמת מהצפוי קלע ווסטבורק 14 נק' וחילק 7 אס' אחרי שנעדר מ12 משחקים.

טבלת המערב:


טבלת המזרח:

לפוסט הזה יש 64 תגובות

  1. תודה על הסיקור המעולה והמוקדם!
    דאלאס נראים מחוברים וממוקדים, והם בהחלט יילחמו עם הקינגס והקליפרס עד הרגע האחרון על מקום בשישיית הפלייאוף.
    ניצחון לא פשוט ליוסטון, כשהלילה גם ג׳בארי סמית׳ נעדר בגלל השעיה של משחק אחד (בגלל עימות עם קריס דאן במפגש מול יוטה). אמנם פורטלנד וחמישיית הרוקיס אמורה להיות משוכה קלה, אבל הם הצליחו הרי לסבך לא מזמן גם את דנבר. ככה זה, ככל שהסגל אלמוני יותר, היריב לא תמיד יודע להיערך. מפגש הבא של יוסטון הוא באוקלהומה, וזה יהיה המבחן המשמעותי יותר של גרין להראות מנהיגות, אחרי שעד כה רצף הניצחונות היה רווי ביריבות דיי נוחות.

  2. צפיתי שהקליפרס יקרסו בפלייאוף, נראה שהם עומדים לקרוס עוד לפניו. מקווה שיתעשתו כי מגיע לראס סיכוי.
    יוסטון בבולראן מטורף, וסביר שיעקפו את הלוחמים המדשדשים. יהיה מעניין.
    דאלאס מתחברים, ויכולים ביום בהיר לראות את המקום הרביעי. השאלה אם עדיף להימנע ממקומות 4-5 ומדנבר בסיבוב השני. המקום השישי מספק את מיני ואוק בדרך לגמר המערב, בעיניי יותר נוח מדנבר בכל מקרה.
    הסלטיקס בשביקה היסטורית היום, קבוצה מעולה אין ספק אבל עד להודעה חדשה אין לי אמון בהם ובטייטום להוביל לשום מקום מעבר לגמר קונפרנס, ואולי הפסד ב6 לדנבר.
    השמשות היו אמורים לצבור קצת גובה במפגש מול המופע הנודד מטקסס, אפילו כוכב הקרקס לא הגיע ועדיין איכשהו הם הצליחו להפסיד. מכאן הלו"ז רק נהיה גרוע יותר, ואפילו הטראקרס יכולים לעקוף…

  3. בוסטון בפלייאוף-מוד.
    הסאנס הפסידו משחק שאסור היה להם. אבל מאמין שהם ינצחו כמה משחקים קשים (למרות שכל הלו״ז שלהם קשה).
    דאלאס אמנם מחוברים וטובים, אבל פער של 2 משחקים הוא מאוד קשה כשנשארו כ-10 משחקים. מאמין שהקרב האמיתי שלהם הוא מול הקינגס.
    ברצף הנצחונות (המרשים) של יוסטון הם שיחקו פעמיים נגד פורטלנד, הוויזארדס והספרס ופעם אחת נגד הבולס. עד לסוף העונה יש להם מפגשים עם okc, דאלאס, מיני, מיאמי, מג׳יק, קליפרס וקרב ישיר נגד הווריורס. קל לא הולך להיות להם.

  4. הקבאנוס טעים מאד והוא בהחלת אולסטאר ואנדרייטד ברמות.
    יש לו את זה בלי להיות רע כמו גרין ושחקן תיאטרון כמו יוקיץ.
    אולי הסנטר הכי קבוצתי היום באין BA, כן אפילו יותר מיוקיץ.
    מבחינתי סבאס הוא השחקן המשתפר של העונה, בגלל רצף הדאבלים, ולא פחות, בגלל הטריפלים.
    יש 3 שחקנים שהפכו את הטריפל השנה לנורמה אם מוסיפים את יוקיץ והדונקציץ. שלושתם הצגה של איש אחד.

      1. סתם בשביל הקטע, אענה לך בשאלות.
        כמה דאבלים הוא נתן בעונה שעברה וכמה השנה?
        כמה טריפלים הוא נתן בעונה שעברה וכמה השנה?
        היכן היתה סאק ממוקמת בשנה שעברה ובז"ז?
        בלוט או אאלוט?

        1. עד כמה שאני זוכר סקרמנטו שנה שעברה הייתה רביעית(אולי חמישית) והשנה היא נלחמת על מקום שישי שיש סבירות מאוד גבוהה שהיא תהיה בפליאין.
          אז אין לי מושג כמה טריפלים ודאבלים סבוניס נתן השנה לעומת שנה שעברה אבל מה שבטוח שזה לא קידם את סקרמנטו לתת עונה יותר טובה(כמובן שיש עוד מיליון גורמים וזה לא קשור אליו ישירות פשוט זה נתון שהבאת להוכחה שהוא אכן זינק לעומת שנה שעברה

        2. סתם בשביל הקטע…
          שנה שעברה היו לו 69 דאבל דאבל ו-14 טריפל דאבל. כן פחחת מהשנה.
          אם אתה חושב שזה מראה על שיפור ביכולת זה רק מדגיש את האהבה העזה שלך לבסיס ספירה מסוים.
          המאזן של סקרמנטו אגב והמיקום היה יותר טוב בשנה שעברה (גם לא בהרבה).

        1. כן אבל זה ב-8 משחקים פחות – בסופו של דבר שיפר טיפה ממוצעים אבל ממש לא השתפר בקפיצה שמצדיקה אפילו מועמדות לפרס.

  5. לאבד יתרון של 30 צריך כישרון גדול מאד….
    לא פעם ראשונה שהסלטיקס מאבדים השנה יתרון משמעותי. אם המשחק היה צמוד, זה לא היה מפריע לי ולא הייתי אומר דבר, אבל איבוד יתרון 30 מעיד על חוסר ביטחון וזה יוצא ישר מהמאמן. חוסר היכולת שלו להגיב ולשנות תכניות בעייתי ביותר ואקוטי במיוחד כשהפליאוף מגיע. צריך לזכור שנתנו מנוחה לשחקן הכי חכם בבוסטון (ווייט) וזה היה משמעותי לקראת הסוף כשהיה צריך לשחק חכם.
    ג'רו הולידיי סובל מפציעה שפוגעת ביכולת לקלוע ובכלל לא ברור אם ומתי יחזור לשחק.
    אצלי פציעה כרונית כזו נמשכה שנה-שנה וחצי. אלו כאבים (לא חזקים) והרגשת אי נוחיות שבסוף עוברים.

  6. בכושר הזה של דיוינצ'נזו ועם סגל בריא לדעתי הניקס היא הקבוצה הטובה במזרח, אין לי אמון בטייטום ובבראון.

      1. הנעליים הקדימו את זמנן. אתם הייתם חלוצי התיאוריה, עברו 4 שנים – בינתיים היא מחזיקה מים (אין אליפות ואין נעליים חחח)

  7. אם אני אוהד בוסטון, אני הייתי מודאג. אבל לא יותר מדי. זה שיט שקורה בעונה סדירה, מה שחשוב זה המאני טיים. חובת ההוכחה על המרגרינה. קבוצה יש לו, האם יש לו יכולת לאמן אותה?
    הספרס מנצחים ואפילו נראים טוב כבר פעם שנייה בלי ויקטור. נראה שמשהו עוצר את הקבוצה מלבוא לידי ביטוי כשויקטור על המגרש.
    היות וזה לא יכול להיות ילד בן 19, זה פופ . הכישלון המקצועי הזה רשום על שמו של בן אדם אחד ועד שהוא לא ילך הביתה, כל בחירות הדראפט או הטריידים שיבוצעו לא יהיו שווים דבר
    וושינגטון מנצחת כבר פעם שניה בלי דני, במקרה הזה נשאלות 2 שאלות:
    – האם הוא באמת השחקן הקבוצתי ביותר, עם ההגנה הכי טובה בקבוצה?
    – ואם כן, איך זה שאין קורלציה לתוצאות הקבוצה?

      1. תודה על התיקון לגבי אבדיה. זכרתי עוד ניצחון.
        לגבי הספרס 7-2, זה אותו אחוז ניצחונות איתו ובלעדיו. וזה בהחלט יכול להצביע על בעיית אימון

    1. אני מודאג כי מדובר במגמה.
      קבוצה באמת טובה לא תיתן ליתרון של 20 עד 30 להימחק.
      הבעייה שאין רועה. איש הישר בעיניו יעשה.

      1. זה דיבור של פעם לא של הכדורסל בימינו.בכדורסל של היום אתה יכול ברבע וחצי שבו כל השלשות שאתה לוקח נכנסות ובצד השני לא פוגעים בכלום והנה יש לך 20-30 הפרש ואז שעולים בחצי השני מתהפכות היוצרות והקבוצה השנייה קולעת את כל השלשות ואילו הקבוצה שלך מחטיאה את כל השלשות.קבוצה כמו בוסטון שעיקר המשחק שלה הוא שלשות אתה צריך לא להיות מודאג אלא מאושר כי כמעט ואין לכם מהפכים כאלה.

          1. קל להגיד קשה לבצע.לבוסטון יש שיטת משחק מסודרת שנראה לי שאפשר להגיד עובדת לא רע.בגלל השיטה הזאת אתה רואה למשל 3 משחקים שנגמרו מעל חמישים הפרש ומצד שני בערבים הבודדים שהתמונה משתנה ופתאום בחצי הכדורים פחות נכנסים אז הרבה יותר קשה לעשות פלאן B ואתה ממשיך בשיטה שלך.
            מה שאהי כן מסכים איתך זה צריך לראות איזה התאמנות הם יעשו בפליאוף שבו גם ככה האחוזים משלוש יורדים והקבוצות יותר מתכוננות אלייך,בפליאוף השיטה תעמוד למבחן.מזה אתה צריך אולי להיות קצת מודאג אבל בטח לא מזה שאיבדו 30 הפרש

            1. אומר אחד שרואה סלטיקס יותר ממני?
              אנחנו נראה אילו התאמות המאזו יעשה.
              העובדה היא שאין פלאן B כשפלאן A לא עובד.
              בחיי שראיתי.

            2. מן הסתם לא ראיתי יותר משחקים של בוסטון ממך אבל לא הבנתי את הקשר.
              נשאל אותך שאלה כמה פעמים השנה בוסטון איבדו הפרש של 20 לטובתם?
              מהתגובה שלך לעידו למטה אני מבין שאתה מסכים גם איתי וגם עם עידו רק שאתה טוען שקונדיטורית שמובילה את הליגה וזורקת וקולעת הכי הרבה שלשות זה לעולם לא אמור לקרות לה.תגובה קצת מוזרה

          1. האם אחת מהקבוצות שכשלה, בנוסף להסלטיקס, היתה קונטיינדרית שהובילה את הליגה בבטחה?….
            אהה, אתה מתכוון לווש של 2022?
            אווו, אתה מתכוון לווש של 2010?
            מניח שגם הספרס והמאבס לא היו קונטיינדרים ברורים שמובילים את הליגה באותו הזמן שבו הובסו?

            1. כרגיל עוסק בלא רלבנטי…
              הנתונים הם לא הטבלה המצחיקה שהיא הדבר היחידי שטרחת להעמיק בו (ולא אף אחת מהקבוצות לא "הובסה" במשחק שלה) אלא זה שהפרשים גדולים הם כבר לא ערובה לכלום.
              וכן הסיבה הברורה היא קצב המשחק (שם הסלטיקס לא בדיוק באחד הקצוות) וכמות השלשות הנזרקות -שפה זו הסיבה שבמשחקים של הסלטיקס אתה תראה סווינגים גדולים של סקור.

            2. לא!
              כרגיל לא הבנת, אבל היה ברור שלא תבין, כי ככה אתה במיוחדות שלך.
              תגיד כמה שתרצה בוביק ש 30 זה ה 12 החדש במיוחד כשזה נופל אצל קונטיינדרית ברורה שמובילה את הליגה על הגב ומנצחת ב 100 נקודות הפרש.
              אותי זה לא מרשים וזה לא מתקן את העובדה ששימון זרק פה שתשים מדוזה במקום מאזו והיא מנצחת עם כזה קאדר.
              קאפיש?

            3. אני לא אמרתי – יניב אמר ולכן הבאתי לו את המאמר הזה – אתה בחרת לשפוך את הפנינים שלך בתגובה…עלאק מדבר על המיוחדות שלי.
              שימון זרק אז לך לשמעון ותעשו נעים אחד לשני. זה פחות או יותר כל מה שאתם יודעים לעשות.
              רק תזכיר לי שוב פעם מה הקבלות שיש לקאדר המדהים הזה?
              ואל תשכח לציין גם שאתה ראית הכי הרבה סלטיקס בעולם – זה הופך אותך למבין גדול.

            4. אני ושימון עושים יופי של נעים כמו שאתה וחבורתך שנעדרת משום מה.
              מקווה שיעשו קמבק, לפחות לפלייאוף, הם חסרים לי פה אפילו יותר משחסרים לך.
              חסר לי בעיקר ההוא עם העין של סאורון, לא זוכר את הניק שלו.
              זה רק ספורט בפראפאזה…

            5. חחח כמה צבוע אפשר להיות…
              מה קרה ל"יותר נעים פה בזמן האחרון"? מה קרה ל"לך"?
              זה רק ספורט עד שזה לא מתאים לך…

  8. תודה רבה על הסיקור שק
    איזה נורא זה יהיה אם פתאום הסאנס לא יסיימו בפלייאוף ושוב דוראנט יצר סופר טים שלא הצליחה אז מקווה מאוד בשבילו שהם עומדים להתאפס כי בסוף כמו הארדן וקיירי גם בוקר ירצה לעזוב

  9. תודה שקד.
    1. לבוסטון אין שום סיבה לדאגה. הרוויחו ביושר את האפשרות לעשות קצת טעויות בעונה הסדירה, וזה לא ישפיע על ריצת הפלייאוף שלהם.
    2. וושינגטון עם 3 ניצחונות רצופים. מאז שהם ניצחו 6 רצופים בינואר שעבר הם לא הגיעו ל-3.
    3. אני חוזר על ההימור שלי שיוסטון ייכנסו לפליי-אין במקום גולדן סטייט. עוד מעט יש משחק ישיר ביניהן…

    1. לא ישפיע אולי במזרח, כשמדובר בדנוור יש סיבות אמיתיות לדאגה.
      חשבתי שאני היתי הראשון שדיבר על כך שיוסטון יהיו בפלי אין על חשבון הסטייקים.
      אתה מוזמן להראות לי היכן אמרת לפני, אולי אני מהדהד אותך?

      1. לגבי בוסטון – משחק סתמי בעונה הסדירה, בה הם כבר די הבטיחו את המקום הראשון, הוא חסר חשיבות והשפעה. האם הוא מלמד על בעיות שיש לבוסטון? – אולי. אני חושב שלא ממש.
        לגבי יוסטון – אמרתי את זה בסיקור של אתמול, אז זה חדש יחסית וכנראה שאתה אמרת את זה קודם.

    2. האתגר של יוסטון יהיה לא קל מהסיבה הפשוטה שללוחמים יש את שובר השוויון מול יוסטון (ניצחו פעמיים, וייפגשו בקרוב לפעם שלישית ואחרונה). מה גם שב-11 משחקים שנותרו ליוסטון, פרט ל-3 מפגשים יחסית קלים (פעמיים יוטה ועוד פעם פורטלנד – אם כי כולם בחוץ), יש עוד 8 מפגשים מול קבוצות פלייאוף/פליי-אין. אבל לפחות שימשיכו להילחם ולצבור ניסיון – בין אם יעפילו לפליי-אין ובין אם יחוו מפח נפש של פספוס שלו על הקשקש – אלה שתי אפשרויות שבטוח יחשלו את החב׳רה הצעירים כקבוצה.

  10. תודה על הסיקור המשובח
    אוהב את משפחת סבוניס לדורותיהם אבל למה מולנו לא יכל הבן הצעיר להציג משחק נפל?
    היה חייב טריפל דאבל??
    כבוד בכל מקרה, בינתיים מחזיקים מעמד.
    מישהו יודע אם שנגון חוזר לפלייאין?
    🤣

  11. תודה שקד.
    בוסטון לא צריכה לקחת ברצינות הפסד בעונה הסדירה, אבל זה שלא היה מנהל משחק כי הולידיי ווייט לא שיחקו, החזיר אותם להירו בול של טייטום שלא ממש עבד, והחזרה להרגלים רעים דווקא כן צריכה להדאיג…

        1. הייתי קצת יותר נזהר במקומך…
          פציעה לא מתחשבת בהוא חייב ובטח שלא באמירה של עידוקי…
          דבר אחד אני יכול להבטיח לך, סביר שאשכח את הוויכוח הטפל הזה, מוזמן להזכיר לי.
          ואם הוא יחזור מחר ושוב יפצע באותו האזור זה לא קייס בשבילך.
          🙂

          1. הפציעה מאד דומה למה שעבר בזמנו על סמארט ואז גם על טייטום בשנה שעברה.
            אולי אני מגזים באמת אם ה"לא רציני" כי זו פציעה שמצריכה מנוחה כדי להחלים אבל הוא בהחלט יחזור.

            1. בסוף נראה

  12. אם להולידיי פציעה רצינית שגרמה את העונה אז בהחלט יש פגיעה ביכולת ניהול המשחק שיעול לפגוע בסיכויי האליפות.

  13. תודה רבה על הסיקור.
    הקרב על הפלייאין סופר מותח ובעל עניין מאוד גבוה. במערב רק ה3 הראשונות לא בסכנה. כל השאר נלחמות על חייהן מלמעלה ומלמטה. אף אחת מהן לא תיתן סתם כך לכוכבים מנוחה. אפשר לרדת על סילבר על החלטות שגויות שלקח, אבל הפלייאין שהוא הכניס לליגה, ממש מחייה את סיום העונה באופן משמעותי.
    ההפסד של פיניקס לספרס בלי וומבי לא מחייב בעליל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט