חם מהתנור: מעקב שחקנים חופשיים-יום 21/רועי ויינברג

לייקרס: העיתונאי ג'וש בלון דיווח כי הקבוצה צפויה להציע סיין-אנד-טרייד תמורת גארד פניקס בעונה האחרונה, אריק בלדסו, במסגרתו פניקס תקבל את הבחירה השביעית בדראפט, ג'וליוס רנדל, בחירת הלוטרי מדראפט 2010, ג'ורדן היל, וג'רמי לין. מקור אחר דיווח כי אין שיחות כלשהן בין הצדדים.

*

סקרמנטו: שחקן הקבוצה בעונת 2011/12, דונטה גרין, נעצר עקב מעורבות בקטטה בסאות ביץ', יחד עם הליינבאקר של סנט לואיס ראמס, ג'ו לון בואר, והשניים מואשמים בהתפרעויות והפרות סדר. בקריירה, גרין, שלא שיחק באנ.בי.איי מאז 2012, קלע 6.1 נק' למשחק.

*

אנדרו ביינום: סוכן השחקן אמר כי יתכן ויפספס עונת 2014/15, מפני רצון ביינום לתת מנוחה לברכיו. כזכור, השחקן פספס עונת 2012/13 מאותה סיבה בדיוק. השחקן צפוי לקבל טיפול מהרופא הגרמני פיטר וולינג, שטיפל בברכיו של קובי בראיינט ושל כוכב הבייסבול אלכס רודריגז. בעונה האחרונה ביינום קלע 8.7 נק' עם 5.6 ריב' למשחק, במדי קליבלנד ואינדיאנה.

*

מילווקי: על פי דיווחים, הקבוצה צפוייה להחתים את קנדל מרשל, גארד הלייקרס בעונה האחרונה, שקלע 8 נק' עם 8.8 אס' לערב, והוא צפוי לקבל חלק ברוטציה של הבאקס, לצד ברנדון נייט ונייט וולטרס, הרכזים האחרים של המועדון.

*

פניקס: שמועות שהקבוצה תנסה להגיש הצעת חוזה לגרג מונרו, סנטר הפיסטונס בעונה האחרונה. יש למועדון כסף כדי להחתים את אריק בלדסו וגרג מונרו, אבל הקבוצה רוצה גמישות פיננסית לטווח ארוך, ועקב אי הסכמות עם בלדסו מונרו הפך למטרה המרכזית של הקבוצה.

*

דנבר: שחקן הנאגטס בעונה האחרונה, יאן ווסלי, חתם בפנרחבצ'ה אולקר הטורקית על חוזה של 3 שנים, עם אופציית יציאה לאחר שנתיים. ווסלי, הבחירה השישית בדראפט 2011, קלע 3.5 נק' עם 3.6 ריב' למשחק בקריירת האנ.בי.איי החלשה שלו.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

    1. מסכים, יש לנו 10 מיליון דולר זמינים, לדעתי זה לא יספיק למונרו ובלדסו, אבל אוון טרנר יתאים. צריך שחקן ברמה הזאת כדי להצליח לעבור את הרמה של אינדי, שרלוט והוויזארדס, אבל היתרון שלנו עליהן (מלבד אינדי) זה שהקבוצה מגובשת יותר. אני מאמין שגם בלי טרנר/בלדסו, אנחנו מספיק טובים למקום שישי במזרח. עם טרנר זה יכול להיות חמישי, עם בלדסו רביעי.

      1. לדעתי צריך להחתים את ג'יימס אניס וג'סטין המילטון רק ליתר בטחון, אבל למה רק 10? יש לך חישוב איפשהו כי לי נראה שיוצא לי קצת יותר. מה גם שתמיד יש סיכוי שווייד יתפשר על 12 או 11…

        נמשיך לפנטז על לעבור את אינדי.

  1. פטריק יאנג חתם לשנתיים בפליקנס.
    הופתעתי שלא נבחר בדראפט וגם ההופעות שלו בליגת הקיץ לא היו יוצאות דופן….
    שמח עבורו. אבל לא נראה שיקבל הרבה דקות בין הגבוהים שם.

    1. כתבה מעניינת. בהחלט הדעה של סימונס בעד להשאיר את וויגינס משכנעת, אבל גם הדעה ההפוכה, של הכותב האחרון משכנעת לא פחות.
      שתי האפשרויות הן בגדר הימור שאי אפשר לדעת איך יתפתח. ימים יגידו.

  2. מילווקי תהיה אחת הקבוצות המעניינות במזרח.

    יש לה סגל עמוק מאוד.

    גארדים: או ג'יי מאיו, ברנדון נייט, סשנס מארשל ווולטרס הנחמד

    פאוורדים: ג'בארי פארקר, הפריק היווני, ג'ון הנסון, מידלטון החביב ודלפינו ואיליאסייבה הדועכים

    סנטרים: סנדרס, פאצ'וליה, אקפה אודו

    1. משגיח,
      היא תהיה בדיוק כמו שנה שעברה.
      ג'בארי פארקר יהיה על תקן MCW בפילי – בערך היחידי שמאיים בהכנסת הכדור לסל, בקבוצה שמנהליה מקווים בעיקר להפסיד.
      הערכה שלי – בין 25-20 נצחונות, באיזור ה-60 הפסדים.

      הדבר הכי מעניין בויסקונסין ימשיך להיות הגרי ביי פאקרס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט