הפליקנס נ' ההיט, הוולבס הנ' הקאבס והסיקסרס נ' הלייקרס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הפליקנס נ' ההיט, הוולבס הנ' הקאבס והסיקסרס נ' הלייקרס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

1:00 דטרויט פיסטונס (57-12) – בוסטון סלטיקס (14-55):

אחרי שעצרו את רצף ההפסדים ההיסטורי עם ניצחון על טורונטו הפיסטונס חזרו לסורם עם 4 הפסדים רצופים והם בהחלט זכאים לתואר הקבוצה הגרועה בליגה ואחת הגרועות בהיסטוריה של המשחק.

הסלטיקס הם תמונת הראי. עם סגל מאוזן ואיכותי הם התאוששו משני הפסדים רצופים מול קליבלנד ודנבר כדי לנצח 7 נצחונות רצופים כולל מול יריבות פלייאוף פוטנציאליות כמו מילווקי.

הסלטיקס כבר הבטיחו למעשה את המקום הראשון בליגה בעונה הסדירה (יתרון של 6.5 משחקים על אוקלהומה) וכל שנותר להם הוא לא להיפצע ולהמתין לתחילת הדבר האמיתי.

הימור: בוסטון ב-20

1:00 טורונטו רפטורס (46-23) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (20-48):

אותו טורונטו שקטעה את הרצף של דנבר נמצאת בעצמה ברצף של 8 הפסדים רצופים, הת'אנדר לעומת, וכאמור, מובילים את המערב, עם עונה שעוברת את כל הציפיות של הקבוצה הצעירה הזאת.

את השאלות האם קבוצה כל כך צעירה, וללא גיבוי מספק לצ'אט יכולה לעשות רעש אמיתי בפלייאוף, נשאיר לעוד חודש, כרגע הת'אנדר נהנים להציג יכולת יוצאת מן הכלל, ואת SGA כמועמד אמיתי ל-MVP בשנים הקרובות.

הימור: אוקלהומה ב-15

2:00 מיאמי היט (31-38) – ניו אורלינס פליקנס (27-42):

משחק גדול ראשון, בין שתי קבוצות שלא יהיה אפשר לזלזל בהן כשיגיע הפלייאוף.

ההיט ניצחו 3 מ-4 האחרונים שלהם, ועם הנטייה הידועה שלהם להעלות הילוך כשמגיעים לפלייאוף, וכשהם ממוקמים כרגע במקום ה-7 במזרח, אף קבוצה לא תשמח לקבל אותם בסיבוב הראשון, בהנחה והם אכן יעברו את אינדיאנה כדי להגיע לשם.

הפליקנס כבר במקום ה-5 במערב, הפערים בין הקליפרס, הפליקנס, המאבס, הסאנס והקינגס מאוד מאוד קטנים וכל משחק קריטי, והפליקנס נראים כמבינים זאת עם 3 נצחונות רצופים כולל ניצחון ביתי מרשים וחשוב על הקליפרס.

הקבוצות נפגשו לפני חודש בדיוק, כאשר מיאמי עם סיומת חזקה וערב קליעה טוב של רובינסון והירו ניצחה בניו אורלינס, האם הפליקנס יכולים להחזיר להם באותה מטבע? למי שרוצה להמר על קבוצת החוץ יכול להיאחז בנתון המוזר של מאזני הקבוצות העונה, ההיט עומדים על 15-17 בבית, בעוד הפליקנס עומדים על 14-22 מרשים בחוץ.

הימור: מיאמי ב-5

2:00 מיניסוטה טימברוולבס (22-47) – קליבלנד קאבלירס (26-43):

עוד משחק שאנחנו לא רגילים לקרוא לו קרב צמרת אבל זה בדיוק מה שהוא.

הטימברוולבס ממוקמים במקום ה-3 ומצליחים לשרוד לא רע את הפציעה של טאונס. אומנם רצף של 3 נצחונות רצופים שלהם נעצר עם הפסד לדנבר, אבל כידוע זאת לא בושה להפסיד לסלבדור.

הקאבס ממשיכים לשמור על יציבות בחוסר יציבות שלהם באופן מרשים כשהם מחליפים ניצחון בהפסד ב-5 המשחקים האחרונים.

הקאבס ניצחו את המשחק הראשון בין השתיים, אבל אני נוטה לחשוב שהם יתקשו לעשות זאת במיניסוטה שמחזיקה במאזן בית מצוין של 9-23.

הימור: מיניסוטה ב-7

2:00 סן אנטוניו ספרס (54-15) – ממפיס גריזליס (47-23):

שתי קבוצות שכנראה קיבעו את מקומן משני הצדדים של פורטלנד בתחתית המערב, ומחכות כבר לסיומה של עונה מסוייטת לחלוטין מבחינתה של ממפיס, ועונה של העברת זמן מבחינת סן אנטוניו.

הימור: סן אנטוניו ב-8

4:00 גולדן סטייט ווריורס (32-36) – אינדיאנס פייסרס (31-39):

שתי הקבוצות ניצחו 3 מ-5 המשחקים האחרונים שלהם מבלי להצליח לחבר שני נצחונות רצופים, כאשר אינדיאנה מראה ירידה משמעותית באיכותה מאז החזרה מפגרת האולסטאר, בעוד הווריורס מראים מגמת שיפור אבל עדיין לא מצליחים להראות לנו משהו שגורם לנו לחשוב שהם יכולים להיות איום על דנבר במערב.

שתי הקבוצות במצב שכל משחק חיוני עבורן. הווריורס נמצאים במקום ה-10 והם ירצו מאוד לסיים לפחות ב-9 כדי לארח את המשחק מול הלייקרס ככל ואכן אלו יהיו קבוצות ה-9-10, ובהנחה שליוסטון יהיה קשה לעבור את גולדן סטייט בפער של 2.5 משחקים.

הפייסרס מנסים להיאחז במקום ה-6, דבר שיהיה להם מאוד מאוד קשה לעשות כשהם מחזיקים ביתרון של חצי משחק על מיאמי ועל פילדלפיה השוקעת

הימור: הווריוס ב-10

4:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (50-19) – לוס אנג'לס קליפרס (25-43):

אין כמו שני משחקים נגד פורטלנד כדי לעזור לקבוצה לצאת ממשבר וזה בדיוק המצב שבו הקליפרס נמצאים בו.

3 הפסדים ב-4 משחקים כולל הפסד דיי מביך לאטלנטה, דרדרו את הקליפרס למצב שבו אין להם ככל הנראה סיכוי ממשי לחזור לאחד מ-3 המקומות הראשונים במערב, וכרגע נראה שסדרת סיבוב ראשון מול הפליקנס הוא הגורל שלהם.

יומיים לפני המשחק הזה השתיים שיחקו זו מול זו והקליפרס לא התקשו לנצח את פורטלנד בפעם השלישית ברציפות העונה, כאשר ההגנה של הבלייזרס אפילו לא עשתה כאילו היא מנסה לעצור את פול ג'ורג'.

אין סיבה לחשוב שהלילה יהיה שונה.

הימור: הקליפרס ב-15

4:30 לוס אנג'לס לייקרס (32-37) – פילדלפיה 76' (31-38):

מכל המשחקים הלילה זה כנראה המשחק הכי חשוב למשתתפות בו.

הלייקרס מגיעים למשחק הזה, לאחר התאוששות משני הפסדים רצופים בעזרת ניצחון על אטלנטה החלשה במשחק שבו חגגו על האורחים עם לא פחות מ-136 נקודות. הלייקרס ממוקמים במקום ה-9 במערב חצי משחק מעל גולדן סטייט, והם ממש ברגע האחרון של ההזדמנות לנסות ולקפוץ למקומות 7-8 כדי שיהיו להם שתי הזדמנויות להגיע לפלייאוף.

עבור פילי המצב אפילו יותר קריטי, הם ממוקמים כרגע במקום ה-8, תולדה של ההתרסקות אחרי הפציעה של אמביד, והם חצי משחק מאינדיאנה שבמקום ה-6, כך שעבורם זה יכול להיות הבדל בין פלייאוף לפלייאין, וכל משחק הוא קריטי.

הימור: הלייקרס ב-8

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. תודה
    בבוסון חוץ מווייט כל החמישייה והורפורד בסימן שאלה או בחוץ (הולידיי). נקודת אור, האוזר חוזר. מניח שגם טייטום בראון ישחקו ואתם הורפורד. מחר הורפורד בחוץ ופרוזינגס בפנים?

  2. פינת ג"ס:
    מזמן לא כתבתי עליהם. את העונה הזו אפשר כבר עכשו להגדיר ככשלון. כשהולכים כל הדרך עד תחילת ימיו של קרי בג"ס אפשר לראות שעונה שלא נפתחה בתרועה גדולה לא צלחה. הפתיחה הרעה של כל שחקני ההרכב המוביל, למעט קרי – ברכות ליום הולדתו ה 36, הביאה למצב שהיום הקבוצה נאבקת על המקום העשירי והפליי-אין (יוסטון נושפים בעורפה). הסיכוי של הקבוצה לעבור את הסיבוב השני של הפליאוף במצב כזה אפסי. סביר להניח, לפי נסיון העבר שהיא לא תצלח גם את הפליי-אין.
    .
    זה מביא אותנו לנושא החביב, מה יהיה הרכב הסגל בעונה הבאה. הבעיה הכי גדולה של הקבוצה היא העדר סנטר. אם כל הערכה ל TJD, הוא לא סנטר של קבוצה שמתמודדת על אליפות בעשור השלישי של המאה ה 21. מה שעבד היטב בעשור הקודם לא עובד יותר, בין היתר כי אין זמינות של שחקנים כמו אנדרו בוגוט (קיבל פחות מידי קרדיט על חלקו ב אליפות של 2015 עונת 2016) ופצוליה. גרין משחק נהדר בסנטר אבל לא יכול לסחוב עונה שלמה של 25 – 30 דקות בתפקיד הזה.
    .
    דרישות התפקיד: הגנה ברמה גבוהה. יכולת התקפית טובה. הסנטר בג"ס לא צריך להיות שחקן של 20 נק למשחק אבל הוא חייב להיות איום תמידי ולדעת להזיז את הכדור. קליעה משלוש בונוס. 80 אחוז מהעונשים בונוס כפול. בקיצור ג"ס צריכה שחקן שמקבל 20 – 30 מיליון בשנה.
    .
    משקל עודף. כריס פול מילא את הצפיות וממנו ויותר אבל 30 מיליון לשנה ו 25 דקות משחק זה הרבה יותר ממה שג"ס צריכה לשלם לשחקן בן 40. גרי פיטון 2. 9 מיליון זה הרבה יותר מידי לשחקן שנותן 40 – 50 משחקים של 15 דקות , טוב ככל שיהיה באותן דקות. מודי בחור טוב ושחקן קבוצה אבל הוא לא יודע להוביל כדור והקליעה שלו לא מספיק טובה בכדי לקבל 20 דקות משחק מקר כל משחק. אם יצליחו לקבל עבורו בחירת סיבוב ראשון זה יהיה נהדר. בלא מעט קבוצות אחרות מודי יהיה שחקן יציב. לא אצל קר. לוני. הוא ישאר בתפקיד אדוניס הסלם. אבל ינסו לקצץ במחיר החוזה שלו. סאריץ יעזוב.
    .
    תומפסון. אחרי שהתרגל לעלות מהספסל נרגע. כמו ירדה עליו שלווה. הלחץ שליווה אותו מאז חזר מהפציעה ירד, בינתיים, מהכתפיים. הגנה הוא כבר לא יתן . ב 15 מיליון לשנה הוא יהיה גניבה. אבל האגו שלו ירצה יותר וג"ס לא רוצה לשלם בשנה הבאה מס מותרות. בשנה אחרי זה צריך יהיה לשלם לקמינגה מקס של צעירים.
    .
    אני רוצה לראות בשארית העונה את ההרכב הבא: קרי, וויגינס, קמינגה, גרין, TJD. מהספסל: פול, פודז, מודי, קלי, לוני וסנטוס. קר הרבה יותר שמרן.
    .
    לגבי קר, אין מה לדוש בענין. קרי החליט שהוא רוצה אותו וזה מה שיהיה.

  3. תודה דור, אין עליך (כרגיל ב-10 שנים האחרונות, או יותר, מי זוכר).
    ההימורים:
    בוסטון, אוקלהומה, פלפיקנס בקושי, מיני, ספרס, ג"ס, קליפרס, לייקרס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט