אירועי דיומא – 22.03.2024 – אופניים

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של קטלוניה – קטע 5

קטע 4 של אתמול היה קטע שטוח ברובו עם סיום המתאים למאיצים. קבוצת בריחה קטנה, שכללה את הברחן הנצחי תומאס דה גנט, נתפסה כ-30 ק"מ לסיום ע"י הדבוקה. כך קרה גם בהמשך לספרדי לואיס אנחל מאטה, שניסה התקפה מאוחרת מתוך הדבוקה. בסיום קיבלנו כצפוי מיאוץ המוני לקו, שבו הצליח לזכות מריין ואן דן ברג, כשהוא מקדים את ארנה מאריט ואת אמילס ליפינס. להולנדי בן ה-24 מקבוצת EF זהו ניצחון שני בדרג הוורלד טור. בגזרת ה-GC לא ראינו שינויים, וטאדיי פוגאצ'אר ממשיך להוביל במירוץ, כשאחריו לאנדה (2:27+), ולאסוב (2:55+), מרטינז (3:21+), הארפר (3:22+), מאס (3:27+), פולס (3:31+), קוס (3:32+), ברנאל (3:50+) ואלמיידה (3:52+).
קטע 5 צפוי גם היום לא לעניין את חברי ה-GC. הוא כולל שני טיפוסים מדורגים בשיפוע מתון יחסית, ועוד כמה גבעות בדרך. הסיום המישורי עשוי במידה מסויימת לעניין גם היום את המאיצים, אך בסבירות הרבה יותר גבוהה נקבל ניצחון של קבוצת בריחה, בפעם הראשונה ואולי האחרונה במירוץ זה. שידור ביורוספורט 2 ב-17:30.

מירוץ E3 Saxo Classic

למרות שהמירוץ בקטלוניה בעיצומו, בל נשכח שהעניין העיקרי בתקופה זו מגיע מכיוון קלאסיקות האביב, והיום אנו נקבל עוד קלאסיקה כזו – E3 Saxo Classic. המירוץ, המתנהל על הדרכים באיזור פלנדריה שבבלגיה, ומתחיל ומסתיים בעיירה הארלבקה (מה שגם היה שם המירוץ בעבר), הוא קלאסיקה בעלת כל המאפיינים של המירוצים מהסוג הזה – מספר רב של טיפוסונים קטנים ותלולים, כשכמה מהם על פאבה. בכל הקשור למשתתפים, הרי שהיום אנו מקבלים לראשונה העונה קרב ראש בראש בין שני הענקים של התחום – מתיו ואן דר פול ו-וואוט ואן ארט, שניים הידועים היטב גם ביריבות ביניהם. מלבדם נקבל כאן אולי את מצבת הקלאסיקנים האיכותית ביותר שראינו עד כה העונה, בדמות דה לי, פדרסן, מוהוריץ', גירמאי, לאמפר, וולנס, סטויבן, מדואס, קונג, מתיוס, בטיול ופוליט. קבוצת IPT תגיע לכאן עם הקלאסיקן טום ואן אסברוק, כאשר אחד מסייעניו יהיה נדב רייסברג הצעיר. שידור ביורוספורט 2 ב-15:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. וודס היה שקט מאד עד עכשיו והקטע מאד מתאים לו.
    הקבוצה בכלל יכולה להתארגן
    לשלוח איתו מספר בורחים .
    קוויק סטפ מהמרים על לנדה
    אינאוס מחויבים לבארנאל
    כך שהם לא ילכו לבריחה .
    נראה שיהיה מעניין בקטלוניה.
    בקשר לסקסו:
    208 קמ בדיוק התפריט האהוב
    על מתיו ואן דר פול.

  2. Ipt חייבת להכניס שני רוכבים לפחות לבריחה. אני אישית חשבתי על וויליאמס אבל וודסי באמת היה שקט אז אפשר לקוות שהוא שמר כח. נקווה שלא ייכנס עוד פעם איזה אידיוט תורן שקרוב מידי לדירוג הכללי.
    וקרב ראשון בין שני הגלדיאטורים, מזל טוב

  3. E3 זאת הקלסיקה החביבה על ואן ארט בשנים האחרונות. ויסמה העמידה ליין אפ רצחני, קשה לי להאמין שלא ייקחו (אם לא ווט אז לאפורט או הבן של יורגן). כנראה שווט היה מעדיף להמיר ניצחון כאן בניצחון בטור של פלנדריה, אבל לעמוד על ראש הפודיום מעל ואן דר פול זה עוד איקס בחגורה..

      1. תודה על התיקון!
        גם בלעדיו הם הראו לפרקים את העוצמה שלהם, אולי אם ואן ארט לא היה מתרסק על הקובלס (מה התרגום של זה..?) הם היו מצליחים יותר. אבל "אם ואם ואם". ברכות לואן דר פול (עוד נבוא איתך חשבון כפרה!) ועוד פרק נכתב ביריבות הכי ייצרית ומסעירה בעולם האופניים.

  4. ובכן כתבתי מתיו צריך את המתכון המבושל במיוחד עבורו.
    זאספאר סטויבאן עם 1:31 לא רע .
    ווט הנפלא שלנו עם 1:34 .

    בסיום ספרינט רב המשתתפים בקטלוניה סטיב ווליאמס לוקח חמישי .
    קצת נקודות הביתה לא רע .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט