מעורב הופס ליום חמישי: חברה ישראלית תהיה אחראית על כל הדיג'יטל והדפוס של ספורטס אילוסטרייטד! מדהים / מנחם לס

1.מילווקי ללא ג'יאניס נכנעה לסלטיקס בבית הירוק 119-122

אין קבוצה ב-NBA הזקוקה לשחקן שלה כפי שמילווקי זקוקה לג'יאניס. הוא הלחם והחמאה של הבאקס. אולי דנבר זקוקה לניקולה ג'וקיץ' כפי שמילווקי זקוקה לג'יאניס, אבל במחשבה שנייה אני עדיין שם את ג'יאניס כשחקן החשוב ביותר של מילווקי שבלעדיו הקבוצה אינה אותה קבוצה. גם דאלאס מסתדרת ללא לוקה טוב יותר מאשר מילווקי ללא ג'יאניס.

אז פעמיים הסלטיקס ברחה לספרות כפולות של יתרון, ופעם אחת אפילו היתרון הגיע ל-18.

אבל שלשות של בובי פורטיס ודמיאן לילארד לפתע מקטינים את ההפרש. המשחק מרתק. אילו רק דוריס בורק הייתה סותמת את פיה. היא ממלמלת וממלמלת ולא ניתן ליהנות מהמשחק עם קולה הנון-סטופי עד שאני חייב להשתיק את הטיווי.

טאטום קלע בחצי הראשון 23. עד עתה – 2 דקות מסיום המשחק יש לו 24 נקודות. הווה אומר? הווה אומר שכל המחצית השנייה הוא קלע נקודה אחת. אבל הנה סל ופאול, ופרוזינגיס קוטף כדור וסל. 112-116., בובי פורטיס סל ופאול. הוא מחמיץ את הפאול. 114-116.

20.3 טיקים. ביזלי פאול על בראון שקובר את שתיהן, 114-118. 12.6 טיקים לסיום. למה דוק הוציא את דמיאן אין לי מושג אבל עתה הוא מכניס אותו, והוא מגיע ללייאפ שג'יילן בראון חוסם. טאטום נכנס ועושים עליו פאול. הוא קובר את הצמד. 114-120. עכשיו פאול על מידלטון שקובר אותן ו-116-120. ואני מזכיר זאת שוב: הכל ללא ג'יאניס. 7.5 טיקים. טאטום נכנס שוב ושוב עושים עליו פאול. הוא קובר אותן. עכשיו כבר יש לו 31 נקודות אחרי שרק לפני דקותיים היו לו רק 24 נקודות.

דמיאן שם שלשה ומסיים את המשחק 119-122. לדמיאן 32 נקודות.

אגב, פייטון פריצ'רד, מהספסל, קלע 19. הוא הוכיח לי שוב שהוא קלעי השלשות הטוב ביותר בליגה עם 5 מ-8 מהטריי.

אני הולך לישון וקולה המעצבן של דוריס בורק עדיין מטרטר לי בראש.

Minute Media of Israel strikes deal for Sports Illustrated rights .2

מתוך YNET:

מינט מדיה חתמה על הסכם עם Authentic Brands Group, בעלי המגזין, ותמשיך להוציא את המהדורה המודפסת שלו ל-10 שנים עם אופציה להארכה. שווי העסקה לא נחשף. מנכ"ל מינט: "המגזין הוא תקן הזהב לעיתונאות ספורט כבר כמעט 70 שנה". לצד זה, לאחרונה פוטרו רוב עובדי ספורטס אילוסטרייטד וקיימת סכנה להפצתו

https://www.ynet.co.il/economy/article/h1paqasa6

Sports Illustrated’s publishing portfolio includes Sports Illustrated, Sports Illustrated Swimsuit, and Sports Illustrated Kids. The Israeli company will oversee all digital and print editorial operations across the SI portfolio

נכתב ע"י Meir Orbach

Minute Media

Israeli company Minute Media has reached a 10-year licensing deal for digital and print rights to publish Sports Illustrated. The agreement was made with Authentic Brands Group, a global brand platform and owner of Sports Illustrated.

Minute Media is home to other leading and complimentary sports and culture content brands, The Players’ Tribune, FanSided, 90min, and its most recent 2024 acquisition, STN Video, which has rights to premium highlights from every major sports league in North America for online video platform distribution.

As part of the deal, Authentic will also acquire an equity stake in Minute Media.

Sports Illustrated’s publishing portfolio includes Sports Illustrated, Sports Illustrated Swimsuit, and Sports Illustrated Kids. Minute Media will oversee all digital and print editorial operations across the SI portfolio.

Minute Media acquired STN Video in January in a deal estimated at around $150 million. Minute Media raised around $100 million in debt and equity from HSBC Innovation Banking and funds and accounts managed by BlackRock at a valuation of over $1 billion in order to help fund the deal.

Nearly all Sports Illustrated staff received layoff notices in January from the Arena Group, a publishing company, which acquired a license to the magazine right’s from owner Authentic Brands. The move came on the back of a multimillion-dollar dispute between both parties, with Arena Group failing to make a $3.75 million quarterly payment to the group. Sports Illustrated has been in publication since 1954.

According to Minute Media, it reaches 200 million monthly users, powering over 1,500 content creators and over 250 distribution partners across 14 global markets in 10 languages. Minute Media has offices in New York, London, Tel-Aviv, São Paulo and Tokyo. It employs 480 people, including 170 in Israel, and has raised around $300 million to date.

“Sports Illustrated is the gold standard for sports journalism and has been for nearly 70 years across both print and digital media. The weight and power of that distinction cannot be understated,” said Asaf Peled, Founder and CEO of Minute Media. “At Minute Media, our focus will be to take that legacy into new, emerging channels enhancing visibility, commercial viability and sustainable impact, all while ensuring that the SI team is inspired to flourish in this new era of media.”

*******

אתם יודעים שאני מחובר בטבור לספורטס אילוסטרייטד עוד מ-1961. אני מקבל את המגזין כל שבוע כבר 63 שנים. מאז שהמגזין נימכר לפני שנתיים הוא כבר לא מה שהוא היה פעם, אבל הוא עדיין הלחם והחמאה של הספורט האמריקאי, ולפעמים הבינלאומי.

3. לארה"ב בית קל באולימפיאדה

USA men's basketball team pulls Serbia, avoids strongest group

  • ע"י Brian Windhorst,

The men's gold medal game is set for Aug. 10; the women's is set for Aug. 11.

Men's groups

Group A: Australia (world ranking 5), Canada (7), Spain OQT winner, Greece OQT winner.

Group B: Germany (3), France (9), Japan (26), Latvia OQT winner.

Group C: United States (1), Serbia (4), South Sudan (33), Puerto Rico OQT winner.

Women's groups

Group A: China (world ranking 2), Spain (4), Serbia (10), Puerto Rico (11).

Group B: Australia (3), Canada (5), France (7), Nigeria (12).

Group C: United States (1), Belgium (6), Japan (9), Germany (19).

Team USA men got a reasonable draw Tuesday for the Olympics, avoiding what might be the most competitive pool in the event's history as they seek a fifth consecutive gold medal this summer in Paris.

The Americans were drawn into Group C for the Olympic pool play, which starts July 27. They will face World Cup silver medalist Serbia, which is expected to have two-time MVP Nikola Jokic, as the toughest opponent in the group.

The top two teams in each group will advance to the quarterfinals.

4. למה האולימפיאדה הזאת תהיה הקשה ביותר מכל האחרות לנבחרת ארה"ב

ע"י Brian Windhorst

The Americans also will play South Sudan, playing in its first Olympics and the qualifier from a tournament in Puerto Rico. Italy, Lithuania and Puerto Rico are candidates to get that spot, which will be determined July 7 in San Juan.

Numerous top NBA players — including LeBron JamesSteph CurryKevin DurantJayson Tatum and newly naturalized American Joel Embiid — have said they hope to take part in the Steve Kerr-coached team this summer and win the country's 17th gold medal.

But the bigger story was what pool Team USA didn't fall into. The unquestioned Pool of Death turned out to be Group A. It includes 2021 bronze medalist Australia, technically the highest-ranked team in the pool. But it's also loaded with NBA-player-laden Canada, the World Cup silver medalist from 2023, plus qualifiers from tournaments in Spain and Greece this summer.

Spain, which hasn't yet qualified for the Olympics, is the second-ranked team in the world. It will be fighting for the spot against the Bahamas, which is expected to have a collection of NBA talent. The Greece tournament, meanwhile, could pit Luka Doncic-led Slovenia against Giannis Antetokounmpo-led Greece.

That means Group A could end up loaded with NBA All-Stars including Canada's Shai Gilgeous-Alexander.

Meanwhile, the Team USA women will be seeking their eighth consecutive Olympic gold.

As the top overall seed, they were drawn into Group C. Also in the group will be Japan, which the Americans beat in the gold medal game in the Olympics in Tokyo in 2021. Belgium and Germany, which is making its Olympic debut, are also in Team USA's group.

Pool play for the Olympics will take place in Lille, France, which is 200 kilometers (124 miles) from Paris. The medal round will take place at Accor Arena in central Paris.

Format

It is the same for the men's and women's tournaments. Teams will play three group stage games. The top two finishers in each group, plus the two best third-place teams, will advance to the quarterfinals.

5. מרק ג'קסון לא מכניס את סטפן קרי לרשימת 5 הפוינט גארדים הגדולים אי-פעם

קרדיט: BasketballNetwork.ne

מרק ג'קסון היה מאמנו של סטפן קרי בגולדן סטייט ווריורס מ-2011-2014. הוא היה המאמן המקצועני שהחל לעצב את סטפן קרי ל-MVP, והאלוף שהוא נעשה.

כל פעם שהוא נשאל על סטפן קרי הוא בקושי יכול להפסיק לדבר בשבחו לא רק כשחקן אלא גם כבן-אדם. כאישיות. אבל באפיזודה האחרונה של Mark Jackson Show – הרוקי של עונת 1988 – לא כלל את תלמידו לשעבר ברשימת ה-GOATS בפוינט גארד.

ג'קסון מסביר:

"Off the top of my head, don't hold me to it; Magic Johnson is number one; lock that in," said Jackson. "Isiah Thomas is number two. Number three guy who is the all-time leader in assists and steals -John Stockton. Fourth is Jason Kidd. Five and six, whatever way you want to put them, Steve Nash and Chris Paul."

Pure point guards only

הייתה סיבה לאי הכנסתו של סטפן לחומישייה הגדולה. תפקיד הפוינט גארד השתנה לחלוטין בשנים האחרונות. פעם הפוינט גארד היה השחקן ש-ORCHESTRATED את כל ההתקפה. הוא היה רכז. ר-כ-ז. היום הפוינט גארד הוא מ-ב-צ-ע. מרכז ומבצע. הוא קומבינציה של פוינט גארד ושוטינג גארד. היום פוינט גארד שלא מסוגל לחדור ולקלוע, או לשלשל שלשות לא ימצא מקום בקבוצה. כל אלה שמרק ג'קסון בחר היו פוינט גארד טהורים.

PURE POINT GUARDS. סטפן קרי אינו PURE POINT GUARD.

אולי צריכים להמציא קטגוריה חדשה לסוג הפוינט גארד של היום כי בקטגוריה החדשה שיום אחד ימצאו לה שם, סטפן לא רק יהיה בחמישייה. הוא יהיה הראשון ברשימה.

6. דריימונד גרין לא כועס על לברון בגלל עליונות כדורסלנית, אלא בגלל שהוא 'לא מוצא זמן' להופיע בפודקסט שלו

ישנו עיסוק חדש לכדורסלנים. בינתיים זה כדורסלני עבר הממלאים תפקידים בשידורי כדורסל ב-TNT, ב-ESPN, ב-NBC SPORTS, ב-FOX SPORT. הייתי אומר שישנם איזה 25-30 שחקני עבר הממלאים תפקידים שונים בשידורים כלל-ארציים, וכמובן שישנם עוד עשרות רבות של שחקני עבר הממלאים תפקידי שידור בערים השונות אם עבור הקבוצות, או העתונים, או הטלוויזיה המקומית. דל קרי ודומיניק וילקינס הם שני מקומיים שאני מקשיב אליהם מדי פעם. ישנם עוד המונים.

אני הייתי מציע לכל שחקן כדורסל כשהוא עדיין בקולג' לקחת קורסים בתקשורת, ב-SPEECH, וב-BROADCASTING.

דריימונד גרין החליט לא לחכות והוא בעל פודקאסט פופולרי למדי בהווה. לאחרונה הוא שידר שידור מלא טענות ללברון ג'יימס – שחבר עם ג'יי ג'יי רדיק לפתוח פודקאסט חדש, MIND THE GAME

זה לא למה גרין הוא PISSED-OFF. הוא PISSED OFF בגלל – –

Green wasn’t upset that James was joining him in the basketball podcast community; rather, Green felt slighted by the fact that James hadn’t yet appeared on his own eponymous podcast, The Draymond Green Show.

גרין אמר:

I’m a little upset that LeBron James is going on a podcast, and he still hasn’t been on The Draymond Green Show,” Green said on Tuesday. “But when it’s your own thing, you kind of can’t say anything, so I guess I’ll live with it for now. Pick the bone with him that I got to pick with him later.

טוב שיש משחק ביניהם ב-9 לאפריל. שיוציאו את העצבים שלהם עם הכדור ולא על המיקרופון.

 7. לדטרויט לא פוסקות הצרות. עתה שחקן הפינה Ausar Thompson סיים את העונה בגלל קרישי דם שנתגלו בדמו.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 118 תגובות

  1. תודה רבה מנחם.
    התפקיד של הגארדים אמנם השתנה, אבל סטף משחק בפוינט ולכן הוא נספר שם. לטעמי הוא שני מאחורי מג'יק.
    (ווסט ואוסקר אולי הכי מוכשרים, אבל בעלי טבעת אחת כל אחד).

    1. מי שרוצה יכול לשים אותו שני/שלישי בשוטינג גארד. אבל המשתמשים בתירוץ הפיור פוינט לא מדרגים אותו גם כsg, אז מה הוא? הרי הוא שיחק על המגרש חחחחח סנטר? סטרץ' 4? חחחחח בקיצור טופ 10 אי פעם לא משנה העמדה.

  2. גרין לוקח את הפודים ברצינות מכיוון שכדורסל היום הוא משרה מס' 3 בשבילו אחרי הפודים וההיאבקות.
    בטח שהוא רוצה שלברון ישתתף איתו בפוד. אחד היה מלקק ומאדיר את השני:
    גרין: "וואוו goat, ניצחת אותנו, הקבוצה עם המאזן הטוב בהיסטוריה, תספר לנו שוב איך חסמת את איגי בסיום גיים 7".
    לברון: "תודה ברו, ארווינג החטיא וסטף ואיגי היו 2 נגד ג'יי אר סמית' לבדו. אני הייתי בירוחם, טסתי כמו צ'יטה על סטרואידים וכיסיתי 690 ק"מ בשנייה וחצי וקפצתי עד מאדים ואז חסמתי את איגי".
    גרין: "אף פעם לא נמאס לשמוע את סיפור הגבורה שלך מלכי"
    לברון: "אני השחקן הטוב בהיסטוריה, אתם השושלת הדומיננטית ביותר, הפכתם אותי לשחקן שאני היום"

  3. בפרק נוסף בפוד המשותף בין גרין ללברון, יש התייחסות לגמרים 2015 ו2018 שללברון לא הייתה כמעט עזרה.
    גרין: "אתה זוכר עם מי שיחקת בכל אחד מהגמרים הללו?"
    לברון: "כמובן, ב2015 היו בחמישייה קומקום חשמלי, פיתה עם עובש, גלגל ים מפונצ'ר ושקית של רמי לוי שיווק השקמה.
    ב2018 היו בחמישייה איצטרובל, עלה נענע, טובלרון וקונדום משומש".

  4. הגדולה של SI היתה תמיד הכותבים הגדולים שלה, אם לא יצליחו להחזיר את זה (וזה כמעט בלתי אפשרי בעולם העיתונות הנוכחי) הסיכוי שהם יחזרו לרלוונטיות (לצערי) כמעט בלתי אפשרי, והם יישארו אתר נישה בלבד.

      1. הפרישה של פיטר קינג, שמבחנתי היה אחרון הכותבים "הגדולים", תפסה אותי ממש לא מוכן. אפשר גם להגיד שהעזיבה שלו את SI (למרות ההישארות של אלברט ברייר) סימנה את הגסיסה של SI יותר מהכל…

  5. אויי אהברוך, קרישי דם בגיל כזה צעיר?
    זו בדרך כלל בעייה של לב ופרפור. רק שלא יגיע למצב של כרישים ששוחים במח…

  6. מעניין מה יהיה עם גורדון הייווארד בשנה הבאה.
    הוא משחק במחליפי אוקיסי ומסיים חוזה. האם תהיה קבוצה שתתן לו חוזה בשנה הבאה ואם כן כמה?
    ווטרן מינימום? הוא הרי פצוע רוב הזמן. אולי שווה לו להשאר באוקייסי בחוזה נמוך?

  7. פיספסתי את המשחק היום למעט הסיום, אבל כאוהד סלטיקס אני קצת מודאג. הבאקס ללא יאניס כמעט מחקו 18 הפרש וזה עוד אחרי התבוסה במשחק הקודם.

    1. אז תהיה קצת יותר מודאג מזה. שנה שעשוייה להתבזבז בחצי גמר או בגמר למרות שיש לנו את החמישייה הכי טובה בליגה בפער וגם מחליפים טובים (לא הכי טובים אבל בהחלט כאלה באמצע).
      גם אני לא ראיתי את כל המשחק אבל חוזר אצלי הרושם שלסלטיקס אין פלאן B או C לכל מיני מצבים.
      השלשה של לילי בסוף היא המחלה של הסלטיקס בעניין שנמשך מימי סטיבנס העליזים. סטיבנס, יודוקה ועכשיו מאזולה. כן זה כבר לא חשוב לקבוצה אבל לסטט של שחקן זה כן חשוב ולפעמים צריך להתחשב בשחקנים. אז השלשה ההיא של דמייאן כשכבר היה משחק גמור שניה לפני הסוף. לא יזיק למאזולה לתת לשחקנים גם כן לקלוע כשמפסידים במיוחד אם מדובר במחליפים שהסטט חשוב להם, וכן אני יודע שהלילה בסוף כן שיחקו רוב החמישייה הפותחת.

  8. למי שרוצה להקיא קצת על הבוקר ולרזות, מוזמנים להצצה לפודקאסט של הנרקיסיסט החולה שמלקק לעצמו את הביצים עם החלאה רדיק.
    קטע ראשון, לברון זורק חברים מתחת לגלגלי האוטובוס ומאדיר עצמו "בגיל 8 הבנתי יותר טוב מחלק מחברי לקבוצה"
    https://www.youtube.com/watch?v=yFdhOadA3jM&t=40s

      1. לא מעיז להציץ בקקי הזה.
        גם עם פקקי אוזניים ופילטרים אני לא מעיז.
        אולי מישהוא מוציא חוזה על הבבון וישחרר אותנו ממנו.

      2. אני מבקש מאמביד, מלוקה, הארדן וקוואי ומשאר השחקנים שנקראו על ידי או על ידי מגיבי הופס בתואר שיקוץ.
        שיקוץ יש רק אחד, הוא משוקץ בכמה רמות מעל כל אחד אחר, והוא נבחר על ידי האל מהלידה.
        נצטרך למצוא לכם כינויים אחרים.

  9. דוק אתה מדבר על דוריס, ואני מבין אותך, פעם גם אני דיממתי מהאוזניים כששמעתי אותה בשידור.
    אני התרגלתי ולמדתי לחבב אותה, היא למעשה "אחלה גבר" ואשת אמת, ובמיוחד בהשוואה לרפש שיש היום בשידור (רדיק), היא עליונה עשרת מונים על האפשרויות האחרות.
    אני לא יכול לשמוע את רדיק בלי להתחיל להתגרד, לנפוח ללא שליטה ולנגוח בקירות.
    הבנאדם דוחה אותי ברמות.
    כל מילה שהוא מוציא, כל אינטונציה, גורמת לי לחוסר שליטה בסוגרים, למעלה ולמטה.
    הבנאדם פשוט שחצן ברמות, ודוחה אותי ברמות שקשה לתאר עם האג'נדה שלו.

  10. השופטים העלובים ש"לא מקבלים שום ממו"
    מסרבים להתייחס לפעולה הזו של גרין מול אלדמה, אבל יתנו לך טכנית אם אתה לא גרין / שקץ ומסרת להם כדור בזווית שלא אהבו.
    https://www.youtube.com/watch?v=Xz2bqOXO7Og
    הליגה בחסות סילבר פשטה את הרגל לחלוטין מוסרית, הבנאדם פשוט נער גומי ומתקפל לחלוטין בפני השחקנים שרוצה ביקרם עבור עוד כמה $$$
    מאז ההשעייה של גרין, הוא אנט'אצ'בל, יכול לרצוח על המגרש והשופטים יחליקו לו את זה, במקום שיהיה הפוך.
    איזה בושה

      1. ברור, כבר איזה שני משחקים אחרי ההשעייה הוא חזר לאנטיקס שלו, זוכר משהו נגד דייוויס והיו עוד הרבה, ברור לחלוטין שהם עושים הכל כדי לשמור אותו במגרש, סילבר החליט שהוא חייב את גולדן רלוונטית

    1. כמו שאמרנו, מדובר בפצצה שתתפוצץ מתישהו והאשמה על סילבר שהחזיר אותו למגרשים.
      אחרי אינספור תקריות הוא צריך לעוף סופית ועם קנס ענק.

  11. תודה רבה דוק
    ==
    נוסיף לרשימת הנאלחים את אדון ג'קסון שגם כמאמן היה ידוע כמניפולטור וסכסכן בלתי נלאה
    ==
    סטף לגמרי בקוו אחד עם מג'יק

  12. כותרת מדאיגה מהלילה. ג'יי בי ביקרסטף אמר שמהמרים פרטיים השיגו את הטלפון שלו ושלחו לו איומים…לא הוגשו אישומים.

    1. בתור מישהו עם הרבה נסיון בהימורים מה שקורה עכשיו עם ליגות הספורט המקצועניות בארה"ב יוביל להרבה אסונות ובעיות גדולות

  13. טייק חם ולא פופולרי: אני לא מאמין שבוסטון תיקח את האליפות. מעבר לזה, אני לא זוכר קבוצות, מלבד מקרים נדירים, שזכו ללא שחקן בטופ 5 של הליגה. במובן הזה, אני מאמין שבסוף קבוצה צריכה גו טו גאי, וכשהגלים מתחזקים בסוף זה לא יהיה בוסטון מול דנבר, אלא בראון וטייטום מול יוקיץ' ומארי, או יאניס ודיים או אפילו מקסי ואמביד או לוקה וקיירי. ולצערי, אני לא רואה אותם עוברים את כל הצמדים האלה. לדעתי יתקשו מאוד בהגעה לגמר, כולל כמה גיים 7, ויפסידו למנצחת המערב.
    עבורי הם סוג של אטלנטה הוקס של 16, רק מאוד מאוד משודרגים.

      1. כרגע יש להם הגרלה מהגיהינום – סיב ראשון ג'ימי ומיאמי/פילי עם אמביד(אני לא צוחק, יש מצב שהם יעופו, ספו זה יתרון אדיר על מזולה, ופילי לקחה אותם ל7, ועכשיו הם עם נרס)
        סיב שני אליו יגיעו כנראה חבולים ועייפים – ניו יורק של תיבס(קשוח מאוד לכל קבוצה)
        גמר מזרח אם יגיעו – מילווקי עם יאניס ודיים
        גמר – מנצחת המערב נניח דנבר

        קשוח מאוד. אגב התכוונתי להוקס של 15, שניצחו 60 משחקים. אני לא זוכר הרבה קבוצות שניצחו בלי שהיה אצלם שחקן שהוא הטוב על המגרש, או לפחות קרוב במידה מסוימת אליו. אני לא רק חושב שהם יהיו אנדראצ'יברים, אלא שהם לא פייבריטים לזכייה. הם שניים אחרי דנבר.

        1. לא יעופו בשלב כזה מוקדם. יעברו גם את פילי וגם את מיאמי (למרות ספולסטרה), מי שתבוא.
          בגמר המזרח וגמר האין BA, סיפור אחר. עשוי להיות קשה מול יאניס ובטח שכמעט בלתי אפשרי מול יוקיץ ומאלון.

          1. לא חושב שיעופו, חושב שיתקשו. מאוד. ובפלייאוף יש חשיבות לבכמה קלות עברת את הסיבובים הראשונים, ואם אתה מגיע סחוט מול קבוצה רעננה. כמובן שגם לדבר מצפה דרך קשה והליגה שוויונית.

    1. אין קשר בינם לבין ההוקס. להוקס ההיא לא היה אף שחקן נורמלי והיו חלשים מאד.
      לבוסטון יש טייטום שחקן על וקבוצה מעולה סביבו והכי חשוב כולם שומרים. את המזרח הם יקחו ללא פציעות. לבאקס אין שום סיכוי.
      בגמר מול דנבר זה 50 50.
      אנשים פה מזלזלים בטייטום הוא סופר סטאר ויראה את סה בפלייאוף. המשוכה הכי קשה לבוסטון זה פילי בריאה והניקס.

      1. הוקס משודרגים מאוד אמרתי. השאלה זה האם טייטום שחקן על. בעיניי הוא קטגוריה מתחת, ולא בשורה הראשונה של הליגה, עד שיוכיח אחרת. השנים האחרונות מראות שהוא לא שם. לוקה/שג"א היו לוקחים טבעת לפחות בשנים האלה במקומו.

      2. הפואנטה בהשוואה היא שחמישייה עמוקה ומגוונת זה טוב מאוד לעונה הרגילה, וגם בפלייאוף יש אקס פקטורים והכל, אבל בסוף המשחק יתנקז לכוכבים. בשנה שעברה אחרי קאמבק מדהים מול מיאמי הם הפסידו, פשוט כי ג'ימי היה עדיף על טייטום. יוקיץ' יהיה עדיף עליו. גם לוקה/שיי/יאניס. אמביד עוד לא הוכיח. ההפסד לגולדן ב22 זה כתם רציני, אני איבדתי אמון בו מאז. שיחקו מול סטף ובאמת כמעט כלום סביבו. ג'ורדן פול וויגינס קליי מעבר לשיא ודריימונד עלה מהספסל מרוב שהיה חלש. סופרסטאר לא מפסיד סדרה כזו. לשם השוואה סטף ב15 היה פחות טוב מלברון, אבל היה טוב מספיק בשביל לנצח את משחק 5 ואת הסדרה, כי לברון באמת שיחק שם עם כלום ושום דבר.

      3. טייטום סופרסטאר בין 8 הראשונים ללא ספק ובראון ב 15 אבל עד עכשיו לא הראו שהם יכולים לסחוב קבוצה בפלייאוף על הגב ולהופיע במשחקים היותר קריטיים.

            1. רחוק מזה לצערי

            2. סטף
              יוקיץ'
              שקץ
              גבה
              לוקה
              שג"א
              יאניס
              דוראנט
              בוקר
              טייטום
              קוואי
              ברונסון
              אנט
              ג'ה
              מיצ'ל
              באטלר
              האלי
              דומאס
              קיירי
              פול ג'ורג'
              פוקס
              וומבי
              טריי
              דיים,מקסי,מארי כבר פחות ממנו

              הגענו לזה שהוא בסביבות טופ 25. בוודאות אין ברשימה 10 שהוא טוב מהם.

            3. שנגון גם מתקרב

            4. חולק עליך
              גם לא מקבל את הסדר ברשימה שלך.
              איש באמונתו יחייה.

            5. אה זה ללא סדר שכחתי לציין. אבל אין ספק, זו רק דעתי

        1. טייטום טופ 8 לגמרי. אבל יש פער בין הטופ 6 לשאר. סופרסטאר זה שונה משחקן על עבורי, שחקן על זו רמה אחרת, ולבוסטון אין אחד כזה. בראון מחוץ ל25.

    2. נהיה הספורט הלאומי לרדת על בוסטון בימינו.
      אתם לא מבינים עד כמה הם טובים יותר מכל קבוצה אחרת? זה ממש לא כוחות.
      לדעתי הם היו לוקחים את דנבר שנה שעברה (עם ביתיות כמובן), אם לא ליקוי המאורות בשלושת המשחקים הראשונים מול מיאמי.
      ומה קרה מאז? סתם, הוחלף איזה סמארט מיותר ולא יציב (מצחיק שהאוטו-קורקט תיקן את השם שלו ל"סמרטוט". אולי חבל שהתעקשתי לשנות חזרה…). ובמי הוא הוחלף? ג'רו הולידיי האמין והחזק, שלא עושה דברים שהוא לא יודע. ומי עוד הגיע? פורזינגיס שהוא ממש מכפיל כוח בעמדות הפנים (במקום ברוגדון ששיחק בעמדה פקוקה בכישרון ממילא).
      בקיצור – זה שלהם להפסיד. לדעתי הם פייבוריטים בענק.
      היחידים שיכולים אולי לאיים זה מילווקי אם הכל פתאום מתחבר והכישרון מתפרץ. אבל למי שעוד תלה בהם תקוות, הוא יכול לתלות עכשיו את עצמו לידן "בזכות" ההבאה של דוק ריברס.
      בקיצור – לא דנבר ולא נעליים. לצערי אם אין כאן פציעות, זו תהיה אחת האליפויות הדומיננטיות ביותר שראינו.

      1. אני רואה את הסלטיקס יותר מכל עכברי הופס ישראל ואמרתי לא פעם שעל סיקרטה ראייט לא תשים עגלון אלא תביא ג'וקי טוב.
        אתה מספיק אינטליגנטי להבין את ההקבלה.

  14. מעורב ותגובות עם הרבה נושאים חחחח
    אשך למה תייגת את השקץ בשעת ארוחת הבוקר, כמעט נחנקתי. למה הוא צריך את כל זה בחיי. חיתולי פה מפופרס במיידי.
    דריימונד האנדרטייקר לא נח, ואני מחבב את הלוחמים אבל זה לא נסבל. בזמן ששחקני הליגה, ואפילו יקיריה כמו לוקה וטייטום, מקבלים טכניות בזויות, הבן אדם כורת ראשים על המגרש ומקבל שיחת עידוד. בושה מוחלטת.
    מארק ג'קסון בהתחמקות הקלאסית מהכרה בגדולה של סטף, "אני מדרג פיור פוינטס" חחחחחח ככה אפשר לשים את ציפי מעל סטף. לפי העמדה, סטף הפוינט הגדול בהיסטוריה(בעיניי), ושני אחרי מג'יק זה המקום היחיד המתקבל על הדעת.
    הנוקמים של אמריקה באים לאולימפיאדה, וברור שהם הפייבוריטים ויזכו כמעט בוודאות. אבל אם פעם נבחרת אמריקה הטובה הייתה זוכה בוודאות של 95-100%, היום הם ב80-90%. שיי, יוקיץ', לוקה, גרמניה וצרפת תמיד יוכלו להפתיע אותם, ואפילו קבוצה אירופית בקרב חייה עם הגנה קבוצתית ויום רע של סטף/קיידי יכולה לגנוב משחק. זה טורניר נוקאאוט. הפסד בו יהיה השפלה וביזוי של עולם הכדורסל של ארה"ב, אני מאמין שהם ינצחו והם הפייבוריטים הגדולים, אבל כדאי להם לקחת את זה ברצינות.

      1. השופטים התעלמו לחלוטין מהמקרה. רק בריפליי ריוויו נתנו טכנית. דיברנו לפני כמה ימים על השפעת השופטים. אפשר לומר שפעולות כאלה, עם ניחוח אלים, מקובלות בליגה ולכן נשרוק טכניות רק במקרים נדירים, ואפשר לומר שאין סובלנות.
        המציאות כרגע הוא שדריימונד מקבל יחס חריג ומקל באופן מוגזם ולא צודק. מחיאת הכף של טייטום/מסירת הכדור של לוקה = לאלימות פיזית של דריימונד. וזו בושה.

            1. הדיון הסתיים? לא. – אז כנראה שברחת…

            2. אני זוכר שהמשכנו אותו עד שעות הערב המאוחרות 🙂 היה כיף להתפלפל ולהתנצח ולכן אין סיבה שאברח, גם אם תוכח טעותי מעבר לכל ספק עדיף להודות חחחח

            3. הנקודה שלי היא שלא ענית בסוף לנקודות המרכזיות שהעליתי, אלא העדפת לסיים (בתגובה אחרת ) בהנתונים מראים את מה שחשבתי (רמז הם לא).

            4. יכול להיות, אני לא זוכר בדיוק חחחחח
              הנושא ההוא מורכב וכנראה שאין תשובה מוחלטת וחד משמעית. אני מאמין במה שכתבתי, ואכן הנתונים הראו תמונה לא חד משמעית לאף צד של הוויכוח. ניתן לפרש אותם בכמה דרכים. ולסיכום נסכים שלא להסכים, ונסכים להמשיך להתפלפל בנבכי הכדור הכתום:)

    1. זן אח יקר גילרי זה מנצ'סטר סיטי הוא יזרוק עליך גופים במשכורות עתק יתיש אותך וינצח אותך בסוף. הכי פשוט זה להיכנע מההתחלה חחחח (אוף טופיק ריאל שלי ושל רזיאל הגרילה את מאן סיטי ברבע – שוב!!!!!!! האנושיות…)

  15. הדיבור של דוריס בורק מאמלל אותי. כמו כוסברה/חצילים על השולחן או פטפוטי דורי בן זאב ברדיו. אין קשר לתוכן (עליו אני שומע גדולות ונצורות ובטוח שזה טעים/נעים לצרכנים). קראתי את עצת האשך להתרגל אליה ואז להינות מדובשה. סורי – נו קאן דו.
    רשימת ג'קסון כוללת שני שחקנים נטולי אליפויות (שזה וואחד כוכבית שחורה) ואחד קיד עם אליפות בודדה שזכה בפוקס הודות לטרייד ששם אותו ליד נוביצקי. בקיצור רשימת פח כמו זה שהגה אותה.

  16. מי בחברה הישראלית אחראי על מדור ביקיני? אם המשרה פנויה אשמח לקבל אותה.
    אם ארה"ב תופיע בהרכב הכי חזק שלה,המדליה האולימפית צריכה להיות שלה, הכשרון העולמי מפוזר בין נבחרות. לקנדה אין את יאניס,לסרביה אין את גילגאוס,אוסטרליה כשרונית אבל לא בעמדה לאיים על ארה"ב.גרמניה תתקל בטורניר ביריבות של ממש עם כוכבי הליגה.
    מה זה פיור פוינט גארד? מרובעות בחזקת מאה.מגיק הוא פיור ? את המשחק הטוב ביותר שלו (או מהטובים)שיחק כסנטר.
    לטעמי גארד שמאיים על הסל עדיף על גארד שרק מחלק סוכריות.זה כמו שסברינה מדליקה יותר עם קצפת אמיתית ודובדבן.זה כמו להגיד שסחלב ששמו לו פיסטוק חלבי זה לא פיור סחלב.
    אם הוא מעדיף פיור למה טיפח את קארי לא פיור.
    על פי דיווחים אוסר אמור להתחיל במצב תקין את העונה הבאה.נאחל לו בריאות.

  17. מסכים עם רוב ההייט לג'קסון, אבל הוא כן ראוי לקצת קרדיט על שנותיו עם הלוחמים, קידם מאוד את הקבוצה שהפכה לשושלת היסטורית עם לכתו.

      1. ניחוש שלי – שים לב להפרש – זה סוג של דאחקות בתוך הקליפס, מן שטויות כאלה ששחקנים מקצוענים פסבדו-בוגרים עושים ביניהם

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      אולי גם הוא עושה סמים עם ברוק שילדס ו HR.
      ילדים, לא להתפתות לסמים.

      1. תצחקו על אבו זקן אבל הוא נתן יופי של עבודה בהגנה על קוואי והצליח למנוע שלשה בטוחה…
        גם קיבל אחר כך את הכדור החוזר.
        שמפו!

          1. +1966
            אני אשמח לקבל את הקליפרס בגמר.
            לסלטיקס תהיה שישייה הגנתית על המגרש כל פעם שאבו זקן על המגרש…

        1. דה שוט אולי יוכל לאשש את התזה שלי:
          כשחקן, כשאתה באמצע משחק "חי" ועומד פנוי מדי כאילו זה אימון, זה יכול להפריע לשטף הקליעה. עדיף לקלעי "לראות" מגן מתקרב אליו (בלי סכנה להיחסם) מאשר להיות לגמרי לבד בלי אף אחד באזור

  18. דוריס בורק אכן בעיה רצינית …..לא להאמין שהיא הפרשנית הבכירה ביותר.
    לא מעניין אותי בכלל תוכן הדברים שלה ,הבעיה איתה זאת היבשושיות שלה והטון המונוטוני הבלתי נסבל שלה. מדברת עם פה סגור/קפוץ פשוט זוועה.
    אנחנו הולכים לסבול השנה חבלז.

  19. ראיתי את בוסטון מספיק פעמים השנה. אני בספק שבוסטון יחזיקו יותר מ-5 משחקים נגד דנבר. אם זה הגמר, אני מהמר על 4-1, מקסימום 4-2. וזה אם הם יהיו בריאים, מה שבספק גדול.
    אתמול הם נראו נפלא כשפריצ'רד ניהל את המשחק. החזירו את טייטום ובראון וכבתה הקבוצה הדינמית, והפכה לשאבלונה כבדה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט