מעורב הופס ליום רביעי: ישנם דאנקים שאינם אלא תשובה ל-ANGER AND FRUSTRATION של חיים שלמים / מנחם לס

קרדיט: השתמשתי בתמונה ששקד יעקובי הכניס…

הצהרה: אולי שמתם לב שאני מרבה לכתוב על מה שהיה יום קודם. אני עושה זאת בכוונה. אחרי שחווים משהו ב-"LIVE" וממהרים לכתוב על מה שהיה, לפעמים אחרי יום של עיכול עולות מחשבות על מה שראינו ומה שחווינו שהן לא שונות מהמראה הראשון, אבל הן מוסיפות למראה הראשון.

אז זה מה שאני עושה.

1.העלאת תמונות לאתר

אני כבר לא בעל ומנהל האתר. האתר היום שייך לכל אנשי הצוות והגולשים שתרמו (ויתרמו כל שנתיים) לפני כמה שבועות לאחזקת האתר. אז אני מדבר אליכם כסתם אחד מין השורה.

לאחרונה היו פוסטים עם עשרות תמונות בגודל מקסימלי. אם סתם מעלים אותן ב-COPY ו-PASTE, אחזקתן לוקח נפח גדול בשרת. בקשתי כמה פעמים ואני מבקש שוב: נא להעלות תמונות ע"י לחיצה על התמונה (בעתון, מגזין, או מהאתר ממנה היא נלקחת) בעכבר הימני, ואז להעלותן ע"י לחיצה על "COPY IMAGE ADDRESS" (או לפעמים "COPY IMAGE LINK"). העסק לוקח 10 שניות על כל תמונה.

אנא עיזרו לכולנו במאמץ לשמור על נפח קטן ככל האפשר בשרת, כי בסופו שלמ דבר זה עניין של כסף. אני לא זוכר את הפעם האחרונה שהעליתי תמונה ע"י COPY ו-PASTE. זה היה לפני שנים רבות.

תודה

2. הדאנק המפלצתי של אנטוני אדווארדס

Anthony Edwards throws down monster slam as Timberwolves win

(אני גונב עוד תמונה משקד אבל עתה הוא חותני אז מותר לי…)

קרדיט ל-AP

איך לימד אותנו המורה שלנו קווינט בכיתה ב'? "יש דאנק, ויש דאנק". אני מיד הרמתי את ידי ושאלתי, "נכון שיש דאנק, ויש דאנק, ויש דאנק, ויש דאנק?". הוא מיד קרא לי לשולחן להכות את כף ידי המושטת ארבע פעמים, פעם על כל 'דאנק', וכמובן שארבע פעמים סילקתי את ידי מהשולחן והסרגל של המורה שלי קווינט היכה ארבע פעמים על גב השולחן.

הדאנק של אדווארדס, התנועה שלו, והבעת פניו היו כולן תוצאה של אמא שלקחה מפיו סוכריה על מקל כשהוא הוציא מפיו מילה אסורה בגיל 5 – 'פאק', או מורה בכיתה ג' שנתנה לו ציון "F" על חיבור שכתב על דף ריק עם הכותרת "לא בא לי לכתוב", ועל אחת בשם 'ליליאן' שסטרה לו כשהם ישבו על ספסל בערב ירח אחד כשהוא הכניס לה יד תחת החולצה וניסה למזמז לה בשד.

או דברים יותר רציניים כגון ישיבה בתיכון בשעור טריגונומטריה כשהמורה מלמד SINE ו-COSINE ורוב התלמידים שוחים עם השעור בעוד הוא מנסה להבין אבל המוח לא קולט במה מדובר, או אבא שעזב את אמו ואותו, עם 5 אחים ואחיות, ונעלם אל השחור ולא חזר כשהאמא מנסה להאכיל ולהלביש את כולם במשכורת של זבנית בסופרמרקט.

הדאנק הזה היה תשובה על כל ה-FRUSTRATIONS של אנטוני אדווארדס מגיל אפס עד הלום. דאנק שאמר 'אולי אני לא מבין SINE ו-COSINE אבל אני יכול לקבור אותו כפי שאף אחד – לא גארי החכם מכיתה ט' ולא ג'ורג' הגאון מכיתה י"ב – יכולים לעשות אפילו ממקפצת טרמפולינית.

הדאנק היה במקרה על ג'ון קולינס הגבוה. הוא היה היריב האופטימלי לדאנק הזה. לא בגלל שהוא "ג'ון קולינס" אלא בגלל שהוא 10'6 – 2.10 מ'. המחסום הקשה. אם היה שם איזה קולין סקסטון (3'6, או 1.90 מ'), אדוואדס היה צריך איזה 3-4 דאנקים עליו כדי להוציא את כל כעסו. ג'ון קולינס אחד כזה הספיק גם הספיק בדאנק אחד.

MONSTER DUNK TO RELEASE ANGER OF A LIFETIME

אני לא טועה ואני לא מגזים. היה בדאנק הזה שחרור של כעס ותסכול בני שנים.

3. לא היה אף פעם שחקן זר שהפך לאמריקאי כל כך מהר כמו ויקטור וימבניימה

"אמריקאי" לחלוטין. התמונה שווה אלף מילים

זה הפרצוף שוומבי עושה אחרי החסימה השביעית. הוא כבר מזמן לא צרפתי. הוא 'אמריקאי' לכל דבר ולחלוטין, בהבעות הפרצוף שלו שלמד כאן. ואגב, גם האנגלית שלו מצויינת, וכמעט ללא מבטא. כנראה שהוא מצא לו את הבית הנכון ביונייטד סטייטס אוף אמריקה.

Kareem-Abdul Jabbar, Charles Barkley and Joel Embiid are the only three players to previously record a 30-point, 15-rebound, 7-assist and 7-block stat line in the NBA since 1973. The last of those performances came in 2017 when Embiid had 46 points, 15 rebounds, seven assists and seven blocks against the Los Angeles Lakers.

4. ויקטור מפציץ שוב (אפילו שזה היה לפני חודש)

קרדיט TNT

החמצתי זאת (וכולנו החמצנו זאת בזמנו), אז הנה חזרה קצרה לאול סטאר האחרון לפני בדיוק חודש, כי הרי אין מוקדם ומאוחר בהופס:

Victor Wembanyama drops F-bomb during live NBA All-Star broadcast

תנו מבט בתמונה: בן ה-20 הזה נראה כמו קלרק גייבל, טורף הנשים משנות ה-50'

Victor Wembanyama is not an NBA All-Star yet, but the rookie did participate in the Rising Stars and spoke to Inside The NBA before the Skills Challenge on Saturday Night.

Victor Wembanyama caught the TNT producers off-guard with his F-bomb

Wembanyama, 20, was not named an All-Star in his rookie year but made the Rising Stars roster and participated in the Skills Challenge. Before joining up with Anthony Edwards and Paolo Banchero on Team No. 1 picks in the latter, the San Antonio Spurs star spoke to TNT.

וומבניימה יושב בין שקיל או'ניל וארני ג'ונסון, כשבצד השני יושבים קני סמית' וצ'ארלס בארקלי. כולם מדברים איתו על ה-SKILL CHALLENGE, על התאקלמותו בארה"ב, ואז ארני ג'ונסון מפציץ בשאלה על מאמנו גרג פופוביץ' והרושם הראשון ממאמנו.

הוא עונה: "מה ששמעתי מכל השחקנים הצרפתיים שעברו תחת ידיו של קוץ' פופוביץ' (הווה אומר בוריס דיאו וטוני פרקר), וממה שקראתי, הרשמים שלי עוד כשהייתי בן 14 ו-15 היו ש'פופ' הוא הטוב ביותר. כך חשבתי וידעתי הרבה לפני הדראפט שהביא אותי לספארס".

"סיפרו לי סיפורים מצמררים על מה שקוץ' פופוביץ' עלול לעשות לשחקנים צעירים שמתברדקים, והוא ענה על כל הציפיות ויותר…אבל DOWN DIP HE CARES. יש לו לב רך אחרי שמורידים את הקליפה הקשה והוא עזר ועוזר לי המון. הוא לא דוחף אותי לשום דבר ולא מצפה ממני לעשות דברים שהם מעל ומעבר יכולתי. למעשה, הדברים הראשונים שהוא דיבר איתי עליהם לא היה להם כל קשר לכדורסל. הוא רק רצה שארגיש נוח בעיר חדשה, מדינה חדשה, שפה חדשה, ואוכל שאני לא רגיל לו".

ארני ג'ונסון רצה יותר. הוא רצה לדעת על מקרים שפופ היה קשה אל הרוקי.

"כשאנחנו מדברים רק שנינו הוא יודע שאני מבין וקולט את כל מה שיש לו להציע. אני SMART והוא קלט זאת מיד, והוא יודע שאני מבין כל מה שהוא מנסה להסביר לי. לפעמים אפילו לפני שהוא מסיים עם ההסבר. הוא גם יודע שהאנגלית שלי טובה ואין צורך לתרגם לי אף מילה. יום אחד אנחנו יושבים לחזות בסרט אימון כשההתקפה מפשלת, אני מפשל, ופופ קם וצועק, "WHAT THE FUCK IS THIS?" ואז הוא ממשיך, 'ואתה וומבי, למה לקחת צעד אחורנית? היית צריך לקחת צעד קדימה. אתה מבין? ככה אנחנו עושים זאת באמריקה'.

"אז כן. לפעמים יש לו דרך מיוחדת להסביר דברים".

כולם צוחקים. וומבי מכסה את פיו. "וואווו…אמרתי את מילת ה-'F'??? אקבל על זה קנס?

ארני ג'ונסון מחייך:

"WELCOME TO NATIONAL TV".

ושקיל אומר לו: "It's alright, you're good."

5. ד'אנג'לו ראסל משווה שיא לייקרי

חברתו של ד'אנג'לו ראסל ואם לבנם המשותף היא Laura Ivaniukas בת ה-23. היא נולדה בקנדה להורים ליטאים. מודליסטית במקצועה, ותמונותיה מקשטות את פלייבוי.

אני לא מסמפט את ד'אנג'לו ראסל ולא רק בגלל שהוא לייקרי. ישנה לו מין הופעה אליטיסטית, אבל שוב, זוהי לא בעייה שלו אלא שלי, כי אני חייב לכתוב עליו באובייקטיביות. שלשום הוא הישווה שיא לייקרי של ניק ואן אקסל עם 183 שלשות לעונה, כששלשום הוא היה 6 מ-10 מהטריי כשהוא מסיים עם 27 נק' ו-10 אסיסטים ב-57.8% קליעה, הוא עשה זאת בנצחון על אטלנטה האוקס 105-136.

בסיום המשחק הוא קיבל את המחמאה הגדולה ביותר ממאמנו האם: "יש לו יותר מאור ירוק לזריקות מדאונטאון. יש לא חדר מלא ירוק לזרוק". טוב, אני לא מבין את פשר 'החדר הירוק' אבל הכוונה ברורה.

ראסל קובר את השלשות בדיוק של 41.9%, והוא הקלעי מרחוק שהלייקרס שמים יהבם עליו. משחקן שהם פעם זרקו הוא הפך לנכס רציני. הלייקרס לא יילכו רחוק בלעדיו.

6. הלייקרס איבדו את כריסטיאן ווד, ג'רד ונדרבילט, וגייב וינסנט לעונה זו (Bill Reiter of CBS Sports)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 57 תגובות

  1. הקפה נפלא עם המעורב לתפארת.
    החדר הירוק זה חדר מלא קיא מכל היצורים של השלייקרז.
    לא סובל את ד.ראסל הוא קשקשן ומלא רעש והאמת דורש כאפה.

  2. מזל טוב על מה שרשמת אתמול
    בנוגע לקיירי – גרמת לי ללכת לחפש את סל הניצחון. לא ראיתי איזה משהו מיוחד. מזכיר סלים שנבארו היה קולע לפני כמה וכמה שנים טובות. מהמצלמה בצד זה נראה כמו הוק אבל מזווית אחרת זה נראה כמו זריקה רגילה תוך כדי ריצה מטווח קצת רחוק.
    בנוגע לאדוורדס – האם באמת אמורים להחשיב דבר כזה כדאנק? זה נראה יותר שהוא הטיח את הכדטר בטבעת ואולי ליטף אותה מאשר דאנק (גם בלייק גריפין לדוגמה היה עושה את זה ואצלו בחלק מהמקרים בוודאות הוא לא נגע בטבעת).

    1. הסל של קיירי סל גדול. הוק רחוק ביד שמאל מעל הידיים הארוכות של יוקיץ והכל במאני טיים.
      ונבארו היה אחלה שחקן. חבל שלא נשאר בנבא

  3. גיילן גרין מתחיל להיראות כמו הריל דיל הוא בעצמו לא יודע כמה כשרון יש לו קצת שכל ומאמץ בהגנה ולחדור יותר הוא אתלט מפלצתי ועם יכולות. אם הוא יפרוץ בשנה הקרובה לדרגות של שגא ואדוארדס יוסטון תהיה חזקה מאד בעונות הקרובות. אין כמו ווש לנפח סטט טוב.

    הגיגים על חמישיות עונה

    חמישייה 1 : לוקה שגא אדוארדס יאניס יוקיץ
    חמישייה 2: ברונסון מיצל טייטום דוראנט אמביד
    חמישייה 3: מקסי פוקס קאווי אינגראהם באנקרו

          1. שרגא (נחש מים) לא יהיה MVP השנה אלא יוקיץ.
            שחקן ההגנה גיילן בראון
            שחקן משתפר מקסי
            מאמן העונה מאזולה (כי תכלס מה שמעניין את האמריקאים זה הכסף=שואו מי דה מאני כלומר גם דה שוטי עם הסלטיקס יכול לקחת אליפות) למרות שבינינו לא ממש מגיע לו כי כל מאמן עם כזו חמישייה לוקח אליפות עם כולם בריאים.

      1. מדויק שמעון. מסכים עם הכל חוץ מהמאמן, הייתי נותן אנטי חושב למאזולה. שג"א MVP הכי יציב מתחילת העונה, יוקיץ היה בינוני ומטה בשליש הראשון. מקסי היה טוב בשנה שעברה אבל השנה ליגה אחרת

      2. חמישייה 1: לוקה, שג"א, טייטום, יאניס, יוקיץ'
        חמישייה 2: ברונסון, מיצ'ל, אנט, דוראנט, דומאס
        חמישייה 3: פוקס, מקסי, קאווי, שקץ, גבה
        נשארו בחוץ והיו קרובים: אמביד(לא מתאים), בוקר, שנגון, בראון, באנקרו

        שמעון הקשר בין אינגרם לכאן הוא מקרי בהחלט, חוץ מזה ומאמביד אחלה חמישיות(ושמתי את טייטום לפני הנמלה כי בוסטון בעונה היסטורית).

        MVP – לוקה(בהנחה שיסיים טופ 6, השוואה מהירה 35 9 10 57% TS מול 31 6 6 באותם האחוזים)
        DPOY – גובר(תכלס וומבי אבל הם גרועים מדי)
        רוקי – וומבניאמה בקלות על צ'ט
        משתפר – מקסי
        מאמן – דוק ריבר… סתם חחחח מתלבט ביןהמאמן של אוק(דהניו? לא יודע איך זה בעברית), פינץ' ותיבס. נלך על תיבס כי מגיע לו פעם.

          1. שקץ – 26 7 ו8 למשחק
            גבה – 25 12 ו3 ו2 חסימות
            אינגרם – 21 5 ו6
            ואגב זאיון עם 23 6 ו5, ככה שלא בטוח שהוא הכי טוב

            ובחמישיות שלי שכחתי מסטף, אז אני מכניס אותו לשנייה על פני מיצ'ל ודוחק לצערי את מקסי.

            1. זה סטט ריק השקץ והגבה מקום 10 אינגראהם וציון מקום 5.

              מיצל בעונה הרבה יותר טובה מסטף מוביל קאבס פצועים לצמרת המזרח ובלי הפציעות שלו עצמו היו כבר 2

            2. בכל מקרה בסטט הוא מפסיד גם לציון, אז אינגרם בכלל לא יהיה. סטף זה כנראה יותר ווישפול ת'ינקינג, אובייקטיבית אולי בקושי שווה חמישייה שלישית העונה.

    1. חמישייה ראשונה נראה לי תהיה ממש קונצנזוס.
      לא בטוח לגבי שניה ושלישית, עם שני סיקסרים שאולי לא הכי מגיע להם

    2. גרין שים אותו בקטגוריה של ראסל שניהם נתנו משחק אחד טוב לצד מספר גדול של משחקים בינוני מינוס.לגבי ראסל הוא תפס בחורה שלא לובשת הרבה בגדים,היא לא תעלה לו הרבה כסף,לפחות לא על בגדים.
      לגרין יש עדיין תקווה, הייתי מחכה ומצפה לעוד כמה משחקים טובים ויעילות בקליעה סביב 50% מהשדה.הייתי מאחל לו שיגיע לזה. עד אז הוא עדיין שחקן בינוני.

    3. יש בליגה יותר מדי קבוצות עם שחקנים שדורכים אחד לשני על הרגליים, אפילו שארלוט עשו שיפור רק מזה ששוחררו שחקנים.
      השחרור של קווין פורטר שחרר את גרין והוא מפתיע העונה, במיוחד אחרי שנגון נפצע, הצליח לעלות רמה

  4. תודה רבה דוק.
    לא יודע איך דילו הכונף השיג דבר מושלם כזה.
    אבל הוא טוב השנה, כל העונה אמרתי את זה, אם בקלאץ' היו מורידים את לברון ונותנים לו ולריבס לייצר במקומו, ללייקרס היו מתווספים לא מעט נצחונות.
    K זה הזמן להכות על חטא לגביו

      1. תודה על הקישור.גם אם תשכב עם כוכב בייסבול, היא תתעשר בקלות.בכלל הכסף מפעיל ענני גשם.

  5. מנחם אולי אתה לא בעלי האתר באופן רשמי בתואר, אבל אתה האב הרוחני של הופס ואת זה אף אחד לא ייקח ממך.
    הדאנק של אדוארדס והגג הפסיכי נגד אינדיאנה הם לא רק היילייטס מופרעים, הם מסמלים עוד משהו. הוא מכריז בקול תרועה רמה שהוא אלפא על מלא. הוא הכוכב הגדול והוא יעשה מה שהוא רוצה בפארקט. אם האמריקאים רוצים להיתלות סוף סוף במחליף ראוי ללברון/קרי כפנים החדשות של הליגה- הנמלה היא הכתובת, ולא בוקר,טייטום וכוכבי השמנת הליצנים.
    כמו שאומר הפתגם החכם:
    "לך אֶל-נְמָלָה עָצֵל, רְאֵה דְרָכֶיהָ וַחֲכָם"

  6. תענוג של מעורב על הבוקר
    וומבי הולך להיות מצחיק כמו הג'וקר
    בקשר לדיאנג'לו ראסל… יכול להיות שהחדר המלא בירוק זו איזו בדיחה פנימית, שקשורה למריחואנה וראסל.
    רפואית, כמובן. עבר תקופה קשה.
    קליפורניקיישן
    🤓

  7. למנחם תודה.
    רק קצת מידע לשקד.שנה ראשונה של נישואים זה על תנאי,כך שיש לך עוד 20 חודש לעשות חיים.עם נקודות המון נקודות יציאה.תיצור קשר עם חנות פרחים טובה.זר פרחים אחרי הרפתקה מזדמנת מנקה ומזכך את המצפון.
    עוד עצה תשתדל לא לשים לב לכל מיני "מומחים" למינהם.השכל הישר שלך עדיף בהרבה.

  8. דאנק של אדוורדס , נו באמת ביג דיל.
    עשיתי ביקור משפחתי בספארי.ראיתי קוף מבצע דאנקים יפים יותר.

  9. תודה מנחם על מבחר פנינים משעשעות.
    הקטע עם וומבי מצוין, ניכר שהבחור חכם והגיע מוכן לליגה.
    בעיקר אהבתי את הטקסט "אני לא מסמפט את ד'אנג'לו ראסל ולא רק בגלל שהוא לייקרי. ישנה לו מין הופעה אליטיסטית"
    המופיעה מיד בסמוך לתמונה שבה הוא נראה חשוף, מקועקע ואולי stoned עם בחורה מפלייבוי.
    יש מצב שהוא בחור פיקח וצנוע אבל בתמונה הוא לא נראה כמו הסטיגמה של חנון אליטיסטי מ-MIT.

  10. מנחם,
    הדאנקים הכי פחות מרשימים הם אלו שבהם המדנקנק נוגע באוויר ומכה בכדור כמו בכדורעף.
    לאדוארדס יש נתונים פיזיים של לברון בגיל 18 ועדיין הוא לא מצליח לגעת בטבעת.

    וומבניאמה הוא יאו מינג 2.0, רק מה הוא לא מכניס את הכסף האדיר שהוכנס מהשוק הסיני.
    השאלה היא מקצועית ובין היתר אם יוכל להישאר בריא לאורך זמן.

  11. דיאנג'לו ראסל הוא שחקן לא יציב ולא יכול לעשות הבדל בלייקרס,
    הטעות הכי גדולה של פלינקה בזמנו הייתה להחתים את ראסל ווסטברוק,
    כשהייתה לו אפשרות להחתים את רוזן או כל שחקן עדיף אחר

    הטעות השנייה הכי גדולה של פלינקה היא לא להשיג טרייד על אנג'לו בקיץ הזה,
    כשהוא קולע 40% מהשלוש. לא תהיה הזדמנות טובה מזו והלייקרס יצטערו על כך בעתיד.

  12. תודה שהכרת לנו את לאורה של דיאנג'לו….אני התרשמתי ממש מהגברת….דבר כזה לא רואים כל יום. …ועוד לא הגעתי לתמונות שלה מפלייבוי.
    תודה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט