חם מהתנור: מעקב שחקנים חופשיים-יום 20/רועי ויינברג

קליבלנד: ESPN דיווח כי הקבוצה מוכנה להעביר את צמד הבחירות הראשונות בדראפטי 2013 ו-2014, אנטוני בנט ואנדרו וויגינס, כחלק מטרייד על כוכב מינסוטה, קווין לאב. וויגינס לא שיחק משחק אחד עד כה בליגה, ובנט קלע 4.2 נק' עם 3 ריב' למשחק. בעונת 2013/14, לאב קלע 26.5 נק' עם 12.5 כדורים חוזרים לערב. כמו כן, דווח כי קליבלנד מוכנה להעביר בחירות סיבוב ראשון בטרייד על לאב. הוולבס רוצים יותר מזה, לפי הפרסומים.

כמו כן, דווח כי גם גולדן סטייט ממשיכה לנסות להשיג טרייד על לאב, כאשר הקבוצה (ווריורס) שוקלת להגיש למינסוטה הצעה על דיוויד לי (18.2 נק', 9.3 ריב') והאריסון בארנס (9.5 נק', 4 ריב') תמורת האול-סטאר.

*

שיקגו: הקבוצה עובדת בדקות אלה על החתמה של ארון ברוקס, שחקן דנבר ויוסטון בעונה האחרונה, שקלע 9 נק' עם 3.2 ריב' לערב. ברוקס צפוי לקבל 1.4 מיליון דולר-משכורת המינימום לשחקנים ותיקים, ולהוסיף כוח אש התקפי מהספסל של הבולס.

*

יוטה: הקבוצה החתימה את פורוורד יוסטון, פרנסיסקו גארסיה. לא ידוע לכמה שנים, או כמה השחקן ירוויח.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. החתמה ממש טובה של שיקגו שעובדים יפה בקיץ הזה, עם רוז בריא ב 100% יכולת כפי שהכרנו אותו לפני הפציעות יש להם סיכוי להופיע בגמר ה NBA או לפחות בגמר האיזורי.

    קליבלנד מצד שני תעשה את הטעות של החיים שלה עם היא תסכים לוותר על וויגנס. בטח אחרי החוזה המוזר של לברון, הם צריכים לשמור את הקלפים החזקים שלהם קרוב לחזה. וויגנס יהיה סופרסטאר בליגה הזאת לא פחות מלאב. וכששניהם יפרשו אני מהמר שוויגנס יסיים עם קריירה טובה יותר.

      1. יש להם פרוט ליין אכזרי ביותר. נואה גאסול טאג' מירוטיץ. ומקדרמוט נראה כמו הדבר האמיתי בליגת הקיץ, יש להם גם את דאנליבי, באטלר אבל עדיין. הם צריכים את הערך המוסף. וזה דרק רוז, איתו ב 100% יכולת הם יכולים להגיע עד לגמר הגדול. כמובן שזה גם תלוי בעוד מיליון ואחד משתנים חוץ מרוז, הם קבוצה פצועה באופן כללי. הם יצטרכו לשנות קצת גישה שם בדקות משחק. אבל במידה והם יצליחו לחבר את כל החלקים האלה ביחד ולהגיע לפלייאוף בריאים. יהיה להם כיף, וגם לנו. אני הייתי שוקל אפילו לשחק עם רוז במתכונת של וויד 2014, יום כן, יום לא, יום למה לא. העיקר להביא אותו בריא לדבר האמיתי.

  2. רוסטר מפחיד אבל לצערי בלי רוז שיפצע כהרגלו הם לא יגיעו אפילו
    לגמר מזרח לדעתי היו צריכים להשאיר את אוגוסטין או רובינסון
    חמישייה:
    רוז באטלר מקדרמוט טאג נואה חמישייה מאוזנת
    ספסל: ברוקס(כנראה) היינריך דנליבי סנל מירוטיץ גאסול

  3. אני נותן לרוז ולשיקאגו עוד צ׳אנס אחד. אם הוא נפצע עוד פעם אחת אני משלים סופית עם העובדה ששיקאגו בגלגל הזה של רוז לא תיקח אליפות. אני השנה רוצה שלושה דברים לפי סדר העדיפות הזה:
    1)שרוז יגיע לפלייאוף בריא וביכולת טובה (לא חייב מעונת הmvp בערך 20נק׳ ושבע אס׳ יהיה נהדר).
    2)להגיע לגמר המזרח לפחות.
    3) שרוז יישחק לפחות 60 משחקים.

  4. הקליפרס עשו re sign לביג בייבי דיוויס. דאלאס החתימו את ראשארד לואיס. (לא יודע בוודאות אם אלו ידיעות חדשות)

  5. שמועה: ראנדל, היל והבחירה הראשונה של יוסטון תמורה לבאלדוסו….מה קרה לג'ים עוד פעם התבלבל בצבעים של הכדורים

  6. מה שכן בין אם הטרייד של קליבלנד יצא לפועל או גולדן סטייט,מיניסוטה יוצאת פה אחת המרווחות הגדולות ביותר מטרייד מסוג זה.מה שהם הולכים לקבל על לאב זה פשוט אדיר ביחוד שעוד שנה הוא יכול ללכת בחינם.
    הרי קליבלנד יכלו להציע הרבה פחות ואז מקסימום לחכות שנה והוא היה מגיע אליהם כשחקן חופשי.

  7. הפליקנס החתימו לשנתיים את פטריק יאנג מאוניברסיטת פלורידה ,יאנג לא נבחר בערב הדרפט והיה חלק מהקבוצה של הפליקנס בסאמר ליג באורלנדו , השחקן הרשים עם ממוצע של 7.8 נקודות ו 8 ריבאונד ב ב 5 משחקים , עדיין הדבר הכי חשוב לא הושג סמול פורווד איכותי

    1. מדהים שהוא לא נבחר, שחקן מרכזי מאוד אצל פלורידה ב-4 השנים האחרונות. אגב הוא לא נבחר כנראה בגלל הגובה שלו. הוא סנטר נמוך מאוד אבל לא פראייר כלל ואגרסיבי מאוד. הוא גם מאוד יציב. 3 שנים במכללה שומר על 10-11 נק' עם כמעט 7 ריב' אצל דונובן. יציב מאוד.

      פשוט מדהים איזה שחקנים הדראפט הזה משאיר מאחור:
      על יד אחת- ארון קראפט(אול אמריקן סיניורים קבוצה 1), ג'יימס מייקל מקאדו- MVP של מקדונלדס אול אמריקן בשנתון של אנטוני דייוויס, כמה דיברו עליו.

      פטריק יאנג מפלורידה, פרנק קמינסקי הנהדר מוויסקונסין,ג'אהיל קארסון מאריזונה סטייט, אריק מורלנד מאורגון סטייט, מרבין איג'ם הקנדי מאייווה סטייט שמשחק ומרשים בליגת קיץ!!
      וכמובן סי ג'יי פאייר מסיריקיוז שלפני 3 חודשים ניבאו לו סוף סיבוב ראשון ופשוט לא נבחר. שחקן פרימטר גדול עם הגנה, ריץ' וקליעה ל-3 שהשתפרה מאוד.

      פשוט מדהים, תנו לי כל דראפט אחר שאין בו קולקציית פרשמנים כל כך עמוקה וכל אחד מהשמות האלה נכנס.

  8. לברון שמע "calling" כך לדבריו. הכוונה שזאת היתה קריאה מהשמיים. אבל אלוהים כנראה צרוד כי יצא לו קול חלש מאד. ולכן לברון חתם לשנתיים(?) אם אופציית בריחה אחרי שנה אחת בלבד. במילים אחרות: אליפות השנה או שאני בורח. אז קליבלנד צריכה לוותר על העתיד שלה בשביל ההווה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט