ה-9 שהרשימו אותי במיוחד בליגת הקיץ / מנחם לס

ג'סטין המילטון – האם ההיט מצאו סנטר?

 אנטוני בנט, פאור פורוורד, קאבס

אנדרו וויגינס היה לא רקע בלאס ווגאס, אבל מי שהפתיע הרבה יותר היה אנטוני בנט, בחירת הדראפט הראשונה הכאילו מבואסת של הקאבס. השחקן הזה עוד יכניס אצבע עמוקה לאוזני כל רדודי ההבנה שמיהרו לקבור אותו כאחת מאכזבות הדראפט הגדולות אי-פעם.

הוא הוריד 20 ק"ג ממשקלו, ונתן הופעות מרשימות ביותר שהסתכמו ב-13.3 נק' ו-7.8 ריב' ב-26 דק' משחק. הוא נראה הרבה יותר אגרסיבי ובעל מוטיבציה שונה לחלוטין מהעונה שעברה בה היה לא הרבה יותר משמן תחת הסל.

הוא עוד יצדיק את בחירתו, ויעשה מהקאבס את הקבוצה עם הרקורד הטוב בליגה (אבל מאליפות הם יכולים לשכוח. למה? כי כך כתוב בקלפים).

 קנטביוס קלדוול-פופ, שוטינג גארד, פיסטונס

תקראו מה כתבתי עליו היום בפריוויו על נחמישייה של דטרויט.

בחירת הדראפט השמינית של 2013 היווה הפתעה משמחת ביותר עבור הפיסטונים. הוא קלע בממוצע 24.1 נק' באורלנדו עם 7.4 ריב' למשחק, וראינו שחקן אחר לחלוטין מהרוקי ששיחק באורלנדו. הוא הראה הכל: קליעה מחצי מרחק ומרחק, חדירה וג'אמפ מהיר, ועזרה מצויינת בריבאונד גם בהתקפה וגם בהגנה. לא אתפלא אם תוך זמן קצר מאד הוא יהיה מס' 2 פותח לצד ג'נינגס.

T.J וורן, סמול פורוורד, סאנס

הבחיאה מספר 14 בדראפט השנה כבש לעצמו את תואר הקלעי מספר אחד בליגת הקיץ. הסמול פורוורד הזה מצפון קרולינה סטייט לא מיהר לזרוק דאונטאונים כי את זריקות המיד-ריינג' שלו הוא קבר בדיוק מופלא של 59.6%, כשכמעט בכל פעם שראיתי אותו הוא היה צעד לפני שומרו. הוא לא האתלט הגדול מכולם, אבל ההטעיות שלו והערמומיות שלו מביאים לסאנס שחקן הרבה יותר טוב משהם חשבו שיש להם.

טוני סנל ודאג מקדרמוט, שוטינג וסמול פורוורד, בולס

שתי בחירות הדראפט הראשונות של הבולס ב-2013 ו-2014 הראו כמה מחליטי ההחלטות בעיר היו חכמים במקרים האלה. סנל קלע בממוצע 20.2 והיווה הפתעה עצומה במשחק הכנף שלו, ומקדרמוט הוכיח לכולם שהוא יסתדר טוב מאד ב-NBA, תודה, ולא כפי שאמרו "הוא חכם במכללות". הוא קלע 18.9 נק' נגד שמירות שהתרכזו בו, ואיש לא יכול היה לעוצרו באחד-על-אחד. מקדרמואט יעלה בטוח בחמישייה, וסנל הוכיח שלשיקגו ישנן סוף סוף כמה אופציות בהתקפה.

רודי גוברט, סנטר, ג'אז

הצרפתי הענק הזה (2.16 מ') עלול לקחת את מקומו של הרוסי כסנטר פותח של הג'אזים, אם יוכל להמשיך לשחק כפי ששיחק בליגת הקיץ. בג'אז משפשפים את עיניהם כלא מאמינים. ידעו שהוא מגן טוב, אבל כשהליגה הסתיימה וליד שמו היה רשום 78.9% קליעה, כל המורמונים בעולם ניכנסו להיסטריה. הוא קלע בדאבל דיג'יט, ולחשוב שבחמישייה יהיה גם דנטה אוקסום וטריי ברוק, וכן  מהספסל יעלה רודני הוד? לג'אז ישנה אחלה קבוצה צעירה עם סנטר צעיר מבטיח ביותר!

ניק ג'ונסון, פוינט גארד, רוקטס

שהלייקרס יהנו עם ג'רמי לין, ויבנו את עתידם עליו. למה לא? לא שווה לבנות פירמידה על גבי שחקן ממוצא טאייוואני? אטגיד לכם מה:

הרוקטס מצאו אוצר בסיבוב השני של הדראפט ושמו ניק ג'ונסון.

אני מציע לאפלטון למהר וללמוד מי הוא ומהיכן הוא בא.  בואו אגיד לכם במילים פשוטות:

הוא היה טוב יותר מבן קבוצתו לשעבר באריזונה, הבחירה הרביעית אארון גורדון.

הוא יהיה אחד הפוינט גארדים האתלטיים ביותר בליגה, ושני הטריפל-דאבלים שלו – אחד נגד הנטס עם 15, 10, ו-10 בחיצים, בונבונים, וניקויים – שיכנעו אותו שהרוקטס מצאו אוצר שלא חלמו עליו. ביי ביי ג'רמי לין. SEE YOU LATER!

ג'יימס אניס וג'סטין המילטון, סמול וסנטר, היט

אמרתי שאניס עומד להיות מחליף שווה-ערך ללברון?

לא אמרתי!

אבל הפורוורד הזה, 2.00 מ' גובה, בחירת דראפט סיבוב שני בשנה שעברה 2013, הוכיח משחק נהדר בהגנה ובהתקפה שבוודאי גורם לפט ריילי לחייך. זה שחקן שיכול להיות הסמול הפותח ליד דוויין ווייד, ובלי הגזמה – לתרום 12-15 נק' ב-30 דקות משחק. הוא היה הפתעה נדירה למיאמי.

אבל אולי הפתעה גדולה יותר היה משחק הסנטר של המילטון, הסנטר בגובה 2.14 מ', שבעונה שעברה היה ברוסטר אבל כמעט לא שיחק. לפי ליגת הקיץ אני לא מבין למה: לא ראיתי סנטר טוב ממנו בהיט! הוא הראה הקיץ תמ[נועה מצויינת, ריבאונד מעולה, והוא מסוגל גם "TO STRETCH THE DEFENSE" עם קליעת השלוש הטובה שלו!

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. היה עוד שחקן שמאוד הרשים אותי והוא אלפריד פייטון. נראה כמו שחקן ששווה לשים עליו עין. מאוד אחראי (למרות האיבודים) ריבאונדר מצויין לרכז וכמובן שומר מעולה. חסר לו עדיין outside shooting אבל לדעתי שחקנים שמגיעים לליגה בלי קליעה הם תמיד בעלי הפוטנציאל הטוב ביותר. בקיצור שווה לשים עין עליו.

  2. אותי ניק סטאוסקאס מרשים מאד.
    הוא ממש לא היה הבחירה שלי בדראפט,אבל האחוזים שלו פשוט מרשימים.
    קרוב ל60 אחוז מהשלוש ויותר מ60 מ2 וקרוב לשלושה אסיסטים בליגת הקיץ.
    הוא לא עושה הרבה רעש כי הקינגס הגיעו עם קבוצה חזקה , אבל אם ישמור על איכות הזריקות ברגע שיש לו רכז קבוע ושיטה הוא יעשה הרבה רעש.

    בנוסף הם צריכים להחתים גם את מרשון ברוקס שהגיע חד מתמיד,ואת אריק מורלנד שהוא ריבאונדר וחוסם מרשים.

    מקווה מאד שהטריד על גוש סמית יצא לדרך כמו שדברו תמורת גייסון תומפסון,טרי, ווילאמס ואולי עוד בחירה ולקינגס קבוצה לא רעה+

  3. נואל נחשב רוקי , כמו במקרה של בלייק גריפין שהיה מושבת לשנה וחזר וזכה שנה אחרי בחירתו בדרפט ברוקי העונה

  4. קודם כל שאפו לערוץ הספורט ששידור כמעט את כל המשחקים בליגת הקיץ.
    דבר שני – לפני שממהרים לתת סופרלטיבים לאי אלו שחקנים בליגת הקיץ צריך לזכור שהחשקנים שם משחקים מול שחקנים שרק לפני כמה ימים שיחקו בקבוצות שמעולם לא שמענו עליהם. ליגת הקיץ היא לא ממש אינדיקציה למשהו, והמרחק בינה לבין ה NBA הוא אדיר.
    היא כן יכולת לזהות פוטנציאל אבל אי אפשר להששליך ממה יותר מדי על מה יקרה עם השחקן כאשר יפגוש שחקנים שבאמת יודעים לשמור ולא חושבים רק על ניפוח הסטטיסטיקה.

    בגזרת מיאמי קצת התאכזבתי מנאפייר, אבל אני מאמין שהוא ישתפר.
    ג'ורדן המילטון בהחלט מראה אחלה של פוטנציאל והוא מאד אגרסיבי במשחקו, בניגוד לתדמית של לבנים. גם יש לו יום של קליעה מרחוק.

    האניקא וג'ניס גם מאד הרשימו.

    אבל שוב – ליגת הקיץ….

    1. תורכי אנס קאנטר?!
      למה הוא אנס אותו ולמה הליגה לא חוקרת?!
      ומה זה בכלל קאנטר? (לאום / מגזר / בע"ח אקזוטי)

      1. זה לפי המשפט העותמני הידוע
        לאנוס טורקי ולנוח

        בטורקיה מי שאונס קאנטר הוא גיבור לאומי או חבר פרלמנט

  5. אפשר לסמוך על הפיליפיני שלא ישתמש בהם.

    אתה שם לו גוש זהב מתחת לרגליים והוא ממהר לעבור מעליו ודורך בחרא.

    אגב, תן לביזלי לשחק את הדקות של לברון עם אותו רישיון לירות מתי שירצה (ועוד בלי השופטים!), ותקבל סקורר טוב ויעיל יותר מהנמושה על סטרואידים.

  6. מנחם MARK MY WORDS

    הקאבס יקחו אליפות

    אבל לא בעונה הבאה.

    יקח להם קצת זמן עד שיבנו קבוצה לדורות.

    ותהיה להם אחת כזאת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט