מעורב הופס ליום ראשון: סוף ביזארי למשחק מצויין בו הווריורס ניצחה את הלייקרס / מנחם לס

1.בארה"ב הגדולה, תפארת המערב, המדינה בה נוצר הכדורסל, והמדינה השולחת בני אדם לירח בטיסה הבאה בקיץ. המדינה שהיא התקווה האחרונה שישנה לעולם החופשי נגד הסינים, ובאולם הלייקרס של קרים ומג'יק, שקיל וקובי – אין שעון 24 שניות שמסוגל לעבוד בדקה וחצי האחרונות של המשחק.

המשחק היה גמור? לא בטוח. 7 נקודות יתרון ודקה ארבעים ושבע לסיום. הדקה ארבעים ושבע הזאת לקחה איזה 20 דקות. ניסו את שעון ה-24 שניות שעבד 4 שניות ונעצר. ניסו אותו שוב, ושוב הוא נעצר אחרי 5 שניות. זה קרה שלוש פעמים. השופטים, בהגיון, החליטו למחוק את השניות האלה ולתת לשחקנים לשחק את הדקה וארבעים ושבע שניות עם שעון סטופר.

משחק מצויין די נדפק בשתי הדקות האחרונות האלה.

עוד דבר שהפריע הייתה פציעת העין של אנטוני דייויס שיצא ולא חזר אחרי 12 דקות, ו-8 נקודות.

בחדר ההלבשה לברון ג'יימס ישב עם פניו מכוסות במגבת והוא נשאל אם הלייקרס הייתה יכולה לנצח את הווריורס ללא אנטוני דייויס. הוא ענה:

"NO CHANCE"

וכך היה. כשאנטוני דייויס יצא מהמשחק אחרי שידו של TRAYCE JACKSON-DAVIS "ניגבה" לו את העין, הלייקרס הובילו ב-6. כשהמשחק ניגמר ללא דייויס הווריורס ניצחו 128-121, נצחון חשוב ביותר בלחימה של שתי הקבוצות לעשות את הפלייאוף ללא הפלייאין.

לברון היה מצויין. הייתי אומר נפלא. הוא קלע 40 ב-38 דקות משחק כשהוא 15 מ-23 כולל 3 מ-5 מהטריי. שלשה אחת שלו שצימקה את ההפרש לפני הסוף ל-4 נפסלה כי רגלו דרכה על הקו. הוא קיבל הערב עזרה לא מספקת מהאחרים כשראסל קולע 23, וזה לא הספיק מול ה-31 של סטף, ה-26 של קליי תומפסון (9 מ-15 ו-5 מ-10 מה-3!), וה-23 של קמינגה.

********************

אני נעזר בכתבה של זאק לאו בשלושת הקטעים הבאים בפוסט הזה (Lowe — The dangerous Pelicans, and Milwaukee's shrinking margin for error – ESPN)

2. קומראדים, שימו לב לניו אורלינס פליקנס שהולכת לדבר בקול רם בפלייאוף.

עד כמה ניתן לקחת את ניו אורלינס ברצינות – הווה אומר לחצי גמר המערב, או עדיף גמר המערב, עדיין לא הוחלט. על הנייר המקרה שלהם הוא IRONCLAD (משוריין). הם שייטו דרך החלק היותר רגוע של תכנית המשחקים שלהם שהשאיר אותם מקום רביעי בליגה – מזרח ומערב – ב-POINT DIFFERENTIAL. הם מקום עשירי ביעילות התקפית, ומקום ששי ביעילות הגנתית, אחת מארבעת הקבוצות בטופ 10 בשניהם (הגנה והתקפה).

הפליקנס הם 13-21 במשחקי חוץ ו-17-20 נגד קבוצות מעל 500.

הפליקנס היו סולידים במקום חמישי כשקליבלנד קבליירס הגיעה לביתם ותפרה אותם כמו שצריך. כל הסקפטיים פרצו בזמר, ומה שהיה ידוע הוכח שחור על גבי לבן: הפליקנס הם קבוצה מוזרה. WEIRD. לעתים AWSOME ולעתים מדשדשת. לכן אנשי הכדורסל לא לוקחים אותם ברצינות. THEY ARE NOT SERIOUS PEOPLE.

את האמת עליהם נדע בקרוב. ביום ששי קבלנו נניח 15% מהתשובה כשהם גברו על הקליפרס. התשובה תינתן במלואה אחרי המשחקים נגד הסלטיקס, מילווקי באקס, הת'אנדר, פיניקס סאנס, מיאמי היט, ואורלנדו מג'יק, והכל בשבועיים הבאים.

אז נדע לחלוטין אם היא קבוצה שחייבים לקחת בכל הרצינות לקראת משחקי הפלייאוף.

הפליקנס ARE WEIRD. הנה הם במקום רביעי במערב (ייתכן שנפלו למקום חמישי מכובד), והכל קורה כששלושת כוכביהם – זאיון ויליאמסון, ברנדון אינגראם, וסי ג'יי מקלום הם "מינוס 9" ב-658 דקות משחק. או קחו את הסנטר. מי הסנטר שלהם, לארי נאנס או ג'ונאס ולנשיונאס? המאמנים עצמם לא בטוחים לפי הצורה שהם נכנסים ויוצאים מהפארקט. וכמובן יש את זאיון. האם הוא סנטר? או גארד? או פורוורד? איש לא יודע ואולי עדיף ככה.

זהו מה שאמרתי. ישנם בקבוצה הזאת דברים מוזרים ומביכים, חוץ מהרקורד העכשווי (26-39) שאיננו מוזר או מביך. הוא מספק מאד קבוצה שבתחילת העונה איש לא שם לעברה.

קראו את לאו. הוא אומר זאת טוב ממני:

But something real is happening. You don't win on the road and pile up a top-five scoring margin over 65 games by accident. In some of those wins against bad and injury-ravaged teams, the Pelicans rampaged to huge first-quarter leads — icy statements of supremacyWe are better than you, and we don't have time for this.

3. הרברט ג'ונס וטריי מרפי III – (שני הפחות ידועים בפליקנס שהנט פלוס שלהם מדהים ממש)

קרדיט NBA.COM – הרברט ג'ונס
קרדיט NBA.COM – טריי מורפי

הרברט ג'ונס וטריי מורפי הם השלד החדש שגילה את הזהות של הפליקנס החדשה.

אחרי התחלה איטית בגין פציעת הברך, מורפי הוא עתה 37% מהטריי ב-10 שלשות ב-36 דקות. הוא הוכיח את עצמו כמשלשל שלשות אמין. הוא מרגיש גם הרבה יותר נינוח בחדירות נגד הגנות. השיפור בג'אמפ שוט שלו הוא וולקאם גדול, בעיקר בגלל גובהו. הוא משמש די הרבה כפיק של זאיון בפיק אנד רול, והסקרינים שלו עבור נאנס אף הם היוו פלוס גדול לקבוצה.

השחקן השני שהוכיח את חשיבותו ותרומתו הרבה הוא ג'ונס. הוא נחשב לאחד מתריסר המגינים הטובים ביותר בליגה, וכבונוס הוא קולע 43.5% מה-3. אם הוא יקלע איפה שהוא מסביב ה-40% לפליקנס ישנם שני שחקני 'ספסל' שאולי הם ה-ROLE PLAYERS הטובים בליגה

מספיק לקרוא את השורה הבאה להבין שאפילו אחרי חמישיית הפליקנס היא מסודרת מצויין עם המחליפים:

ב-494 דקות בהן ג'ונס ומורפי היו יחד על הפרקט הפליקנס הם +144!


4.  T.J. McConnell? תגיד שוב: טיג'יי מקונל?

האם ישנו כאן אחד המאמין שטיג'יי מקונל, הגארד הלבן שתמיד היה 'השחקן הנוסף', לפתע מככב עבור הפייסרס? הגארד שתמיד סרב לקלוע – או שהזהירו אותו לא לנסות, את האמת אני לא יודע, לפתע קולע בספרות כפולות ב-24 משחקיו האחרונים. הוא קלע 16 או יותר ב-8 מ-24 המשחקים.

הוא לפתע הפך – אני חושש מלכתוב את המילים האלה שלפני כמה חודשים, או נניח שנה, היו שולחות אותי לחפש ג'וב אחר, העיקר לא ללכלך את הופס – ל-UNSTOPPABLE ONE-ON-ONE???????

הוא עושה זאת עם כדרורי זיג-זאג, ואז ג'אמפ-שוטים קצרים של 2-3 מטרים. אלה ג'אמפים קצרים שאיש לא מצפה להם ולפני שלמגן יש זמן לחשוב הכדור נקבר בטבעת. הפייסרס קולעים 1.32 נק' ישר כתוצאה מבידודו של מקונל. לפי Second Spectrum, מקונל הוא אחד מ-8 מבין 264 שחקנים המוגדרים כ-'גארדים' או 'סמול פורוורד' עם לפחות 20 בידודים.

אז מה? פריקינג טיג'יי עושה זאת? לא יאומן כי יסופר.

רגע. לא נגמר. הוא אחד הגארדים הנדבקים אליך כמו PEST וקשה להתנער מהם. קראו זאת:

The Pacers have won three of five, including huge road wins over the Oklahoma City Thunder, Dallas Mavericks and Orlando Magic — the latter a pivotal game in the race to avoid the play-in. The Magic and Thunder wins were two of Indiana's five stingiest defensive performances, and it's not a coincidence their defense tightens with McConnell on the floor. The Pacers are giving more minutes to rugged defenders in Siakam, Aaron NesmithAndrew Nembhard and Ben Sheppard — even dabbling in huge lineups with Nesmith as the nominal shooting guard. Jarace Walker has had moments.


5. שני כוכבי אורלנדו מג'יק צעירים מצאו דרך להאצים אחד את השני

קרדיט: אורלנדו מג'יק. קום

זה לא רגיל כששני שחקנים בגיל כה צעיר כפבלו בנצ'רו ופרנץ ווגנר מצליחים בצורת משחקם לעזור אחד לשני. שניהם לא מהווים סכנה רצינית כשהם ללא כדור ורחוק מהסל – אם כי ב-12 המשחקים האחרונים בנצ'רו קובר שלשות בדיוק של 36%. שניהם בערך באותו גובה ומשחקים בסגנון דומה – מה שאומר שהשומרים עליהם יהיו בערך באותו גובה, מה שמקל על SWITCHING כשצריך.

אבל אפילו עתה, כששניהם כה צעירים, הם מצליחים TO PIN מגן אחד על השני:

But even now, with both guys so young and the broader roster a work in progress, there are tactics to mine. The Pacers on this play indeed defend Banchero and Wagner with two like-sized defenders — Siakam and Nesmith. They switch in sync. The play works anyway. Wagner's screen pins Siakam on the top side — prey for that backdoor cut.

המג'יק הם כאן. להישאר. למרות שני הפסדים בשבוע שעבר לפייסרס ולניקס, אבל הם עדיין במקום חמישי במזרח עם 2 משחקי 'כרית' ממקום 6, ויש להם את לוח המשחקים בין הקלים עד לסוף העונה עם 10 מ-16 משחקיהם האחרונים בבית.


6. אייזיה תומאס IS BACK!

7. שקיל או'ניל אמר שהוא מתכונן בכל הרצינות לשחק ב-BIG3

8. ג'ה מוראנט מגיב אחרי עלבון – A REAL DISS – מ- THE ROCK

אגדת ההיאבקות, THE ROCK, הופיע באפיזודה של WWE SMACKTOWN בממפיס, וכשהוא פוצח בשיר הוא מחליט לעלות על ג'ה מוראנט כשהוא אומר, במנגינה,

You’re simply an embarrassment, son,” The Rock sang of Rollins. “Just like Ja Morant when he’s waving a gun.”

כתשובה, מוראנט

 Morant posted the famous meme of 50 Cent saying, “What he say ‘F–k me’ for

9. הקאבס מתכוננת להחתים את מרכוס מוריס לקראת הפלייאוף

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 69 תגובות

  1. איזה תקווה נגד הסינים האמריקאים לא יכולים אפילו להכניע את החותים שימשיכו להטיל סנקציות חחחח.
    שגו בכל תפיסת מציאות ב50 השנה האחרונות. מנחם אתם מנוהלים על ידי רפי הבנה שלא הייתי נותן לאיש מהם לצחצח שירותים. גם פה אותו מצב.
    שמעתי ביידן לא רוצה מכוניות ריגול סיניות וטיקטוק הם רוצים שרק הטסלה והפייסבוק וואטסאפ שלהם ירגל בבלעדיות בלי תחרות.
    מה עם הטלגרם של פוטין? מותר או אסור?😁

    1. אולי אם טראמפ יצליח להיבחר ישתנה שם משהו.
      בגדול אתה דיי צודק.
      מציע לכולם להפסיק לקנות מעלי ושות עדיף לשלם יותר ולקבל מוצר איכותי בתקווה שעוד עשור ההודים יקחו את מקומם של הסינים ויספקו מוצרים עמידים וטובים יותר.

      1. לסמוך על ארהב חחח תראה את הסרט אל תביטו למעלה עם דיקפריו מבט מצחיק על עידן הרשתות ועל ארהב והכי מצחיק שם זה הסוף שזה בתכלס מה שיקרה במציאות של הישרדות.
        לאמריקאים זה חלום שיש מלחמות רחוק מהבית כולם קונים מהם את הנשק למה שירצו להפסיק? זה אפילו יזום על ידם חלק מהמלחמות להזרים כסף לתעשיית הנשק ולקחת עמלה לעצמם.
        למה שירצו למגר את החמאס ישראל צריכה מהם נשק הכסף זורם בשבילם מצב לחימה תמידי זה חלום.

      2. טראמפ ישנה אבל רק לרעה.רק טפשות וחוסר הבנה טוטלי של הינקים,יכול להמליך שוב טיפוס כזה.אני מציע לקרוא כתבות מפורטות ומנומקות של דוק מלפני שנה או שנתיים, הוא מתאר פי אלף יותר טוב ממני למה טראמפ פסול.
        אשמח אם הכתבות האילו ישוחזרו.

        1. טראמפ עדיף בהרבה על ביידן.
          בכלל עדיין לא נפל פה האסימון ל120 הגנבים ה"מנהיגים" אותנו.
          ארהב בדרך להפוך למדינה בשליטה ערבית כמו אירופה. זה שאלה של זמן 20 50 שנה.
          באירופה מפחדים מהגיהדיסטים כבר.
          רק במזרח אירופה חלק קיבלו שכל.
          הערבים שם קנו אותם בכסף ובהגירה.
          מה יהיה ביום שיעלה שם נשיא בשם מוחמד עבדאללה או איזה מישהו שממומן עי הקטארים וכו? חשבו על זה בישראל בזמן שהפכו אותנו למדינת חסות? לא נראה לי שמישהו בקרב מנהיגנו הדגולים חשב על זה…או שזה מעניין אותו.
          המנהיג העליון רק מושך את זמן שלטונו ואז יאשים את ההבא אחריו 😂
          בכלל מדהים שעד היום אותם האנשים ש20 שנה אחרונות תרמו רבות להתעצמות החמאס והחיזבאללה הם אלו שמנהלים את העניינים והמלחמה עדיין. כאילו האנשים האלה מסוגלים לשנות את המציאות פה.

          1. שמעון ב 1988 : מה הם יודעים הרייגן והבוש הזה , אחד יש לו ילדים מפגרים והשני מקשיב לעצות של אשתו מהאסטרולוגית, בדיוק כמו ביבי , ומה אתם אומרים קלינטון? איפה זה בכלל ארקנסו , באפריקה?
            אני אומר לכם אל תזלזלו בגורבצ'וב , הרוסי הזה יודע מה הוא עושה , תוך שנה שנתיים הסובייטים משתלטים על מערב אירופה והאמריקאים חוצים את האוקיינוס חזרה על הזנב בין הרגליים
            אתם יודעים מה זה נשק רוסי וחייל רוסי? זה לא החיילים האמריקאים שכל היום צופים בטלטקסט והמסוקים של הרוסים היו בשטח באפגניסטאן צברו הרבה נסיון בלראות את גן עדן אחרי ששני רועי צאן חיסלו אותם עם RPG

            1. דפקת איירבול שעף על סבתא זקנה ביציע.
              שם רפי הבנה יותר גדולים. אימפריות גדולות מארהב נפלו חביבי. ארהב רגועה כל עוד,זה לא מגיע אליה לבית אז,מבחינתם שילחמו וימותו אחרים אנחנו נמכור להם נשק. עם הערבים שהכנסתם אתם מתחילים לתת פתח להתחיל את זה בבית וזה כבר סרט אחר…
              זה מתחיל מצעקות באוניבריסטיאות הפגנות בכל מקום הופך לפחד ברחובות ואז מקופחים זועמים וממשיך תהליך איטי אח מחלחל הערבים קלטו שעם הכסף והגירה יותר קל להשתלט ולעשות בעיות. בינתיים כל מה שאמרתי קרה. צריך להיות דביל רציני לראות מישהו מתחמש חופר ומתארגן ולהגיד אה זה כלום בקטנה.
              האמרעקאים אין להם ביצים לעשות כלום חוץ מסנקציות נגד האיראנים או הרוסים זו השורה התחתונה ובסוף המלחמה היא בלתי נמנעת זה שתידחה אותה לא יעזור.

            1. וואלה
              חשבתי הכל חלק ממזימה סינית להשתלט על אור העולמית…

  2. איזה סלט עשית מנחמייה?
    הסלט הכי טעים זה סלט של הפרופסור לס.
    צריך איזה דרינק טוב (או סיגרייה גראס למהדרין), לשבת ולקרוא לאט לאט ולחייך ולצחוק.
    כל משפט הפתעה, כל שם חדש פצצה!
    בחיי שאתה הדבר הכי טוב שקרה פה בספורט בישראל.
    כמו סינגל מאלט בן 60 שעבר 10 חביות וסינונים עד שהגיע לבלוטות הטעם אצלי בפה.
    תודה ושבוע טוב.

    1. באפלו בנצ'רו זה לברון הצעיר רק מקווה שלא יקבל את התכונות באופי של השקץ (שלא יצא ממנו איזה באפלו ביל קודי או קפטן אחאב). הוא חזקה הוא גיבורה איצטקית.
      שישאר באפלו והוואגנרים.

          1. אין שום דרך להוכיח, במיוחד לא עם הרזולוציות הירודות של המצלמות שלהם. השופט בזמן אמת ראה שזה היה כשר. מאיפה הגיעה פתאום הצורך ל-review? לא ברור ומהסתכלות עשר פעמים בהילוך החוזר אין שום הוכחה חותכת.

            1. הרזולוציות רחוקות מלהיות ירודות – כל סל 3 שיש ספק לגביו עובר ריוויו בלי קשר ל"צורך"

            2. הרזולוציה היא ירודה, לצערי. אלא לא מצלמות 4K או אפילו 2K. מצלמות HD. ברגע שאתה מתרחק יותר מ-3 מטר מהקו המצלמות האלה לא מבחינות בין נעל בצבע לבן לקו בצבע לבן.

            3. ולא כל סל שיש ספק עובר ריוויו. מצטט מעיתון "הארץ": "אף פעם לא ראיתי שריקה כזאת", הוא סיפר בסיום על השלשה הדרמטית שלו, שנפסלה 17 שניות אחרי שקרתה מבלי שאף אחד יערער על ההחלטה המקורית. "התקנון מאפשר לנו לעשות את זה", הסביר שופט המשחק דייויד גות'רי, "כששחקן קולע בזמן שהוא דורך בחוץ, מצופה מאיתנו להתסכל במוניטור ולהתערב". אותה התערבות, לדברי הלייקרס, עלתה להם באיבוד המומנטום שצברו ובהפסד שני ברציפות.

              כלומר, התקנון מאפשר, אבל לברון מעיד בעצמו שאף פעם לא ראה כזאת התערבות. הליגה השתגעה.

            4. אז העדות של לברון היא מה שקובע?
              כשהתקנון מאפשר לעשות זה המשמעות היא שזה מה שעושים.
              כלומר כשיש ספק לגבי סל כלשהו הוא אוטומטית הולך לריוויו ולמקרה שזה לא ברור זו לא החלטה של השופט על המגרש.

            5. מתוך ויקיציטוט: "יש לי שתי רכבת שדוהרות בתוך עיני".
              "תאונת דרכים קטלנית".
              "וחושך".
              "הלך הפיוז".
              "הראש סתום".
              "צריך ניקוי ראש".
              "יש לי ציפור משוגעת, ששרה בתוך גרוני".
              "וואי, וואי וואי וואי וואי".
              "מה יש לי, ומה אין לי. ובסך הכל מי אני, מה אני, מי אני, מה אני, מה. מה. מה.

  3. אחלה מעורב
    מסכים לגמרי לגבי הפליקנס, הם גם נראים לא יציב.
    ציון עבה גוף ובשר, אינגראם שחיף, סוג של איש מקל.
    זה מאוד מבלבל להבין איך לשחק מולם.
    יש להם קשת של סגנונות
    🤣

  4. כל הפסד של הלייקרס סיבה לחגיגה, אבל נא לא לשכוח דייויס נפצע בשלב מוקדם.את החגיגות אני דוחה ללפחות עוד חודש , עד שהם יעופו לי מהעיניים.
    מצטער לא מתרשם מניו אורלינס לא מאוק, אולי אני נותן קצת קרדיט למיני.כשתתחיל העונה האמיתית כל הקבוצות שהזכרתי יבלו על שפת הים או ביכטות מפוארות עם פצצות בביקיני על הברכיים.אני רק מקווה שאתבדה לגבי מיני,טאונס בריא על אמת יכול לשנות את התמונה.מדובר בקבוצות קלסיות של עונה רגילה שצוברות נצחונות בהרבה משחקים לא חשובים.
    אני כן מעריך את ממפיס למרות שהמאזן שלהם לא טוב.הם משחקים עדיין כדי לנצח, יש להם בינתיים שני גקסונים שמראים יכולת טובה מאוד.בשנה הבאה "את תשובי חזרה" כמו בפזמון הידוע.אם יהיה חהם "חמישית גקסון" זה אליפות.
    מקונל נהנה מהיעדרות של בן מתורין ומקבל הרבה דקות לאחרונה, הסיפור שלו הוא הסיפור של הרבה שחקנים לפניו,תקופה קצרה של פריחה,אחרי זה שכחה.זה כמו מלבי אחרי שגמרת לנגב אותו,אתה כבר לא זוכר אותו, עד לפעם הבאה.
    מיותר לציין אני מאחל לו המשך הצלחה.
    באנקרו ווגנר מסתדרים יפה אחד עם השני.לא הבנתי ,חסר מקרים בליגה ששני כוכבים מסתדרים בינהם?מה מיוחד פה,באורלנדו יש שיפור כי סאגס הוכנס בצדק לענינים,הוא כבר מופיע קבוע בחמישיה.בשורה התחתונה אסור לאורלנדו להיות יותר מידי מרוצים חסר להם עוד כוכב על שזה קשה מאוד להשגה, בפרט אם קוראים לקבוצה שלך אורלנדו.

  5. איזה פארסה הלכה בסיום הלייקרס.
    ואני אפילו לא מדבר על השעון.
    ריוויו על השלשה של לברון – רבע שעה
    עברו לריוויו מי הוציא לחוץ – עוד 10 דק
    ביניים, גרין זורק כדור על ריבס בדרך החוצה – עוד חצי שעה.
    כל זה עם פחות מ-2 דק לסיום.
    חיכיתי איזה שלושת רבעי שעה לסיום ונשברתי בכלל לפני שחזרו והתחילה הבעיה עם השעון.
    .
    מלבד זה, כל התקפה לברון דוחף בדרך לסל שחקן שעומד ומקבל אנד 1 או 2 זריקות.
    סטף בצד השני חוטף פיצוצים בחדירה והמשרוקית דוממת.

        1. "שוב לא לקחת טיימאאוט? אתה פשוט לא מרגיש את העדר"
          ססעמק הייתי צריך להחתים את לוט או את אימי האשורי עם האברהם הזה בחיים לא נגיע לכנען.

    1. E מנצח, אף אחד לא קרוב בכלל. זה קודם כל הצירוף של לארי ומג'יק, וליד זה שאק. – זה נו בריינר. וזה בכלל בלי להמעיט בתרומה וביכולת של ברקלי ואייברסון. יש בחמישיה הזאת גם תשובה לכל שאלה וגם חכמת משחק ברמה הכי גבוהה האפשרית.
      מבין למה דיברת על C, רק בגלל מייקל, אבל זה עדיין נו בריינר. F זה ממש נחמד לבנות על כוח האש המדהים והיעיל הזה – אבל עדיין E בבטחון לוקח.

    2. זה כמו ילד בחנות ממתקים. כל כך הרבה כישרון שקשה להחליט. אבל הכי טובים זה טים F. הגארד השני הטוב בהיסטוריה, עוד קלע היסטורי מ3, סקורר על ושתי ביגמנים מצויינים בשני צדי המגרש.

  6. מנחם מעורב מהמשובחים.
    אף אחד לא בונה על האמריקאים כבר, האחרונים שחשבו שאמריקה תציל אותם היו האפגנים והסוף שלהם היה להתלות על מטוסים טסים כי האופציה השניה פחות טובה.

    האמריקאים באמת חושבים שאובמה היה נשיא טוב, הוא זרע את כל הזרעים בבלאגן של המזרח התיכון, סמל לטיפשות, היה נערץ כי היה לו חיוך יפה.

    סינים לא מפחידים אותי, את הסינים מעניין רק את עצמם, שום דבר אחר.
    מה שגדל בשמאל האמריקאי ובנוער האמריקאי הרבה יותר מפחיד אותי

    1. מי שהרס את העולם היה ג'ורג' בוש ודיק צ'ייני בשורה של החלטות ששינו את מאזן הכוחות במזרח התיכון וגרמו ישירות לכל מה שקורה ב 15 השנה האחרונות

  7. בס"ד
    תודה מנחם.. מעורב משובח.
    הפארסה במשחק של הלוחמים פשוט מרדימה.
    כולל רק חיכו ללכת. הבית,הצ בטח החניונים הרוויחו טוב…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט