הפליקנס נ' הקליפרס וכן פיניקס, מיאמי, דנבר ואורלנדו ביום שישי ה(לא כל כך) גדול! / דור בלוך

הפליקנס נ' הקליפרס וכן פיניקס, מיאמי, דנבר ואורלנדו ביום שישי ה(לא כל כך) גדול! / דור בלוך

1:00 שארלוט הורנטס (49-17) – פיניקס סאנס (28-38):

פיניקס יצאה לרצף של 5 משחקים בהם מפגשים עם דנבר, בוסטון, אוקלהומה וקליבלנד ובסה"כ יצאה יבשה עם 3 נצחונות ו-2 הפסדים, וכעת היא מתפצה בדמות מפגש עם אולי הקבוצה הגרועה בליגה.

במפגש הראשון בין השתיים הסאנס קלעו ב-62% מהשדה ל-133 נקודות וניצחו בקלות, אין סיבה לחשוב שההורנטס מסוגלים להאט את הסאנס באיזשהי רמה הערב.

הימור: פיניקס ב-15

1:00 דטרויט פיסטונס (53-12) – מיאמי היט (30-35):

ההיט אומנם התקשו מול הפיסטונס בפעמיים הראשונות בה הן נפגשו, אבל עם ארבעה הפסדים רצופים כולל לוושינגטון ודאלאס, הם לא יכולים להרשות לעצמם למעוד מול הפיסטונס האיומים, והם ישאפו להתקרב צעד אחד נוסף לסוויפ עונתי מול הבוכנות.

הימור: מיאמי ב-12

1:30 טורונטו רפטורס (43-23) – אורלנדו מג'יק (28-38):

חמישה הפסדים רצופים לרפטורס ו-8 ב-9 האחרונים מוכיחים שהם היו רציניים לגבי הטנקינג מרגע שהחליטו להיפרד מסיאקאם ואנאנובי. מרשים אף יותר הוא זהות הקבוצות שניצחו אותם – הפיסטונס ופורטלנד ביניהן.

הלילה הם יפגשו קבוצה טובה יותר, קבוצה שעשתה את קפיצת המדרגה לה ציפו ממנה ונמצאת במקום הנכון בטיימליין שלה. האורלנדו מג'יק כבר ממוקמים במקום ה-5 ועם ההיחלשות המשמעותית של אינדיאנה, פילי ומיאמי אפשר להיות דיי בטוחים שהם יסיימו אותם. מאידך המקום הזה מבטיח סידרת סיבוב ראשון מול הניקס המצוינים כך שנראה שסיבוב ראשון הוא התקרב של המג'יק העונה.

הימור: אורלנדו ב-12

2:00 ניו אורלינס פליקנס (26-39) – לוס אנג'לס קליפרס (23-42):

הקליפרס ממשיכים עם התקופה הלא טובה שלהם כאשר לאחר נצחונות על יוסטון ושיקאגו החלשות באו הפסדים למילווקי ומיניסוטה וזאת בנוסף להפסד למילווקי עוד קודם לכן וכן ללייקרס.

הפליקנס נעצרו אחרי 4 נצחונות רצופים עם הפסד לקליבלנד, ועם כל הרצון שציון יהפוך להיות מרכזה של קבוצה מנצחת, קשה להתעלם מהספקות שעוטפים את הקבוצה הזאת, במיוחד כאשר היא משחקת במערב שנראה כקשוח מאוד ככל שאנחנו מתקרבים לפלייאוף.

הימור: פליקנס ב-5

2:30 סן אנטוניו ספרס (52-14) – דנבר נאגטס (20-46):

המאבקים הין הקבוצות האלה מסמנים אבני דרך משמעותיות בהתפתחות של הנאגטס בדרך לאליפות בואכה שושלת שנבנתה שם.

ב-2007 הספרס ניצחו את הנאגטס בקלות עם קבוצה שעוד הייתה קונטנדרית של ממש. ב-2019 היא לקחה את הנאגטס, הטובים יותר יש להודות, ל-7 משחקים וניצחה בתחילת תחילתה של הקבוצה הנוכחית כבר עם מארי ויוקיץ' אבל עדיין בלי הניסיון והסגל המשלים כדי להתמודד ברצינות.

העונה השתיים השלימו את המעגל השלם וכעת אלו הספרס שמקרטעים בירכתיי הליגה והנאגטס האלופה הגאה שמתקרבת להבטחת המקום ה-1 במערב, הדבר היחיד שיעניין באמת הערב הוא המפגש בין וומבי ליוקיץ'.

הימור: הנאגטס ב-15

3:30 יוטה ג'אז (37-28) – אטלנטה הוקס (36-29):

יוטה עם מאזן 13-19 בבית, ואילו אטלנטה עם מאזן הופכי בחוץ, מספיק בשבילי כדי להמר על המורמונים.

הימור: יוטה ב-5

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. יש שחקן בליגה יותר דומה לפול פירס מברוס בראון?
    נראה שהוא אפילו מנסה לחקות את הכדרור שלו.

    שחקן שחקן הבונס היילנד הזה מהקליפרס.

  2. אגב, גארי טרנט ג׳וניור מאז האולסטאר לא רואה בעיניים.

    לא יודע איך לא ניסו לגנוב אותו לפני הטרייד דד ליין. יכול להיות הברקה בכל ספסל של קבוצה בפליאוף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט