מעורב הופס ליום ששי: לברון ו-AD: "לסקרמנטו יש את המספר שלנו" / מנחם לס

1."לסקרמנטו יש את המספר שלנו". לברון ואנטוני דייויס מסבירים למה הם לא יכולים לנצח את סקרמנטו

הלייקרס מפסידים את המשחק הרביעי העונה נגד סקרמנטו. מה זה? איך זה?

אז לברון ו-AD מסבירים למדיה אחרי המשחק היכן קבור הכלב, כמו שאומרים החברים שלי מנתיב השיירה.

הם פתחו במשפט הזה:

"Offensively, we just couldn't get it going and they did. Really good team, they have our number this year, for sure."

לברון החל להסביר את הבעייה באי יכולתה של הלייקרס לקטוף ריבאונדים התקפיים, שברוב המקרים הובילו לשלשות נגד הלייקרס. הוא סיים ב- Those moments are demoralizing

ואז:

"When you stop an offensive team like that and they get a second chance on a kick-out, those are the ones that are kinda demoralizing. When you play 24 seconds of great defense, the ball bounces off the rim, and they get the offensive rebound to hit a three. Those are the ones that kill you."

עכשיו הגיע תורו של AD לבכות:

"אי יכולתנו לקחת ריבאונדים התקפיים? זה מתסכל. בנוסף, עלינו למחצית השנייה ולא הצלחנו למצוא את הטבעת. איבדנו כדורי זהב, בעיקר ברבע השלישי, כשהיו לנו 'EASY LOOKS'. היינו בפיגור 4 ופתאום הפיגור קפץ ל-12. עלינו לעלות למחצית השנייה מוכנים לקרב, ובמקום המשכנו לישון כאילו זאת עדיין הפסקת המחצית. כולנו נאבקנו לשווא ברבע השלישי...

We all struggled from the field, especially me… You don't want to give a team like this any extra "points," but when we give it up through offensive rebounds and turnovers, it's a lot rtougher

AD היה אקסטרה מתוסכל כי לדעתו הם עשו שגיאה אחרי שגיאה במצבים שהיו תחת שליטתם.

והוא סיכם:

"Any loss is frustrating, especially when you allow a team to beat you because of your mistakes. Turnovers, offensive rebounds, miscues on defense, communication… We allowed a team to beat us. We can't allow a team to beat us."

מה שאנטוני דייויס (או לברון) סרבו להזכיר היא שליטתו המחלטת של דומנטס סבוניס על AD בקריירה ביניהם:

Anthony Davis Is 0-10 Against Domantas Sabonis

2. אנטוני דייויס מסביר למה ללייקרס לא משנה ה-SEEDING לפלייאוף "משחקי בית או חוץ? לא משנה לנו"

ניקו מרטינז (NICO MARTINEZ) היה הראשון לכתוב ב-FANAWAY WORLD שללייקרס לא איכפת במיוחד באיזה מקום ב-SEEDING לפלייאוף הם יהיו, בית או חוץ.

During a recent chat with the media, Davis said that he "doesn't care" about West rankings, referencing last year's Conference Finals run as proof that the Lakers don't need home-court advantage to be successful. 

We don’t really care what seed we’re in. We proved it last year, it doesn’t matter," said Davis. "If you just get into the playoffs, anything can happen. We don't look at whether we'd rather have this matchup or this matchup. It’s just about getting in and tackling each opponent from there.

3. אחרי שלברון היה קשור בתחתונים לקליבלנד, וחשבו שהוא יחזור לשם לסיום הקריירה, הלייקרס דחקה את הקאבס, והפכה את לברון כאילו היה 'לייקרי' מלידה

לפני המשחק בין הלייקרס ודנבר כל המי ומי מילאו את האולם. אנשי ביזנס מעולם הבידור כמו ג'פרי קצנברג, פיטר ברג, ביירון אלן, למואל פלאמר, ורבים אחרים. כוכבי ספורט כנובאק ג'קוביץ' ומג'יק ג'ונסון, וכוכבי במה כקייט הדסון ודיאן קנון.

לברון עצמו היה מוקף ע"י הצוות העובד על הסרט הדוקומנטרי עליו שיהיה סרייה של סרטים על חייו בנטפליקס.

ברבע השני נעצר המשחק אחרי שלברון קלע 9 נקודות, מה שהיה צריך כדי להשיג את ה-40,000. כשהוא קלע את הנקודה התשיעית הוא קרץ לעבר שליטת הלייקרס ג'יני באס שישבה בשורה השנייה מעל ספסל הלייקרס. זה היה חלק מהרגל שנוצר בין השניים כל עת שלברון עושה משהו מיוחד עם היבט הסטורי.

And, after the game, the Lakers commemorated the moment on their theater-style marquee in the player tunnel: 1st NBA Player Ever. Congrats LeBron James. 40,000 Points Scored.

לברון עצמו לא היה בטוח שה-"לייקרס נשיון" יאמץ אותו אחרי שנים שהוא נילחם בקובי בריאנט, ואילו עתה הוא יודע ומרגיש שהוא-הוא 'הלייקרס' החדש, כשהוא אומר:

"Much respect and much loyalty to the Laker fan base for showing me that love," James said. "Being the first player to do something, that's pretty cool in this league."

הלייקרס ולברון יכולים להיות גאים אם, ומתי, שלברון יחתום עם הלייקרס. אם הוא יסכים לחוזה רב-שנתי חדש, ואז הלייקרס תחליף את קליבלנד כקבוצה בה הוא שיחק 8 עונות רצופות, נגד 7 העונות הרצופות שהוא שיחק בקליבלנד בראשית דרכו.

שנותיו בלייקרס לא היו מצופות שושנים לכל אורך הדרך. היו חורים בכביש, ומחסומים לא מעטים, אבל קשה לתאר קבוצה אחרת ש/תוכל להציע ללברון את האלמנטים והשטרות שהלייקרס תציע לו בגיל ה-40 שלו ועונתו ה-21 בליגה. הוא יהיה בן 41 ובעונתו ה-22 בליגה כשהוא יהיה שחקן חופשי בפעם החמישית – וכמעט בטוח האחרונה – בקריירה שלו.

4. החוזה החדש של לברון וכל האופציות שיש לו עם קבוצות אחרות

הפוסט הזה הוא סיכום של הפוסט מאת https://th.bing.com/th/id/OIP.lGeUsK1vzg5x-bjGGPiD7AHaFS?rs=1&pid=ImgDetMain


החוזה הבא:

אני מתנצל שבקטע זה פשוט העתקתי והדבקתי קטעים באנגלית כי האנגלית בסיסית מאד ועדיף לקרוא את הכתוב באנגלית במקום בתרגום.

לברון הרוויח עד עתה 482 מיליון במשכורות בקריירה שלו ויהיה השחקן הראשון שישבור חצי מיליארד במשכורות בעונה הבאה, אם ע"י שישתמש באופציה שישנה לו לעונה הבאה עבור 51.4 מיליון, אן אם יחתום עם הלייקרס על חוזה חדש, או אם יחליט לחתום עם קבוצה אחרת.

לברון אמר ב-3 לפברואר שהוא עדיין לא החליט לגבי עתידו. יש לו עד יוני 29 להחליט אם הוא לוקח את האופציה שישנה לו עם הלייקרס, או אם הוא מעדיף להפוך לשחקן חופשי.

Because of the over-38 rule, no team, including the Lakers, can offer James a contract for more than three seasons if he elects to become a free agent. That restriction should not matter; of the past six contracts James has signed, five have been for three years or less.

Those short-term deals have limited the total value of James' recent contracts, meaning a new three-year maximum deal — either for $162 million with the Lakers or for $157 million with another team — would represent the largest total contract in James' career, eclipsing the $154 million, four-year deal he signed with the Lakers in 2018.

James could follow the path from prior years and sign an even shorter deal with the Lakers. A two-year, $104 million contract with a player option on the second season would allow James to hit free agency again next summer — perhaps when his son, USC freshman guard Bronny James, enters the 2025 NBA draft.

"זה תלוי בו. זה תלוי ב-KID אם הוא רוצה TO DECLARE HIMSELF לדראפט של 2024. יש עדיין את טורניר ה-PAC-12 ואז אולי אליפות המכללות. נסתכל על כל האפשרויות, אבל ברוני יהיה האדם שיחליט מה שיחליט".

ברוב המוק-דראפטים ברוני ייבחר באמצע הסיבוב השני של הדראפט. עליו להחליט עד ה-27 לאפריל אם הוא הולך לדראפט

"I don't value a young player getting into the lottery as much as I do getting him on the" right team in the right developmental situation," Klutch Sports CEO Rich Paul told ESPN's Adrian Wojnarowski on Saturday, regarding Bronny's status for the upcoming draft.

LeBron's Options For His Next Contract

SEASONOPT-IN/
EXTEND WITH LAL
DECLINE OPTION/
SIGN WITH LAL
DECLINE OPTION/
SIGN WITH NEW TEAM
2024-25$51.4M$50.0M$50.0M
2025-26$53.9M$54.0M$52.5M
2026-27$58.3M$58.0M$55.0M
Total$164M$162M$157.5M

חשוב מאד:

The Lakers can also offer something no team can — a true no-trade clause. Players are only eligible to negotiate a no-trade clause if they've been in the league for at least eight years and have played four years for the team offering the contract. No-trade clauses can't be added to extensions, which is why James wasn't eligible to add one when he signed his latest extension in 2022. (Phoenix Suns guard Bradley Beal is the only NBA player who currently has a no-trade clause.)

If James opts in to his contract, he would be eligible to sign a two-year, $112 million extension with the Lakers starting Aug. 18. It would be his third time extending with Los Angeles since he initially signed in 2018.


5. קרל-אנטוני טאונס נותח "בהצלחה" בגין מיניסקוס קרוע

הניתוח עבר בהצלחה, והוא ייבחן שוב תוך ארבעה שבועות ואז יוחלט לגבי ההמשך. ארבעה שבועות מביא אותנו לאפריל 9, השבוע האחרון של העונה הרגילה, ולפי Adrian Wojnarowski יש סיכוי גדול שהוא יוכל להשתתף בפלייאוף.

6. מגיע לו. המג'יק חתמה על הארכת 4 שנים עם המאמן Jamahl Mosley

אורלנדו מג'יק הראתה את תודתה למאמנה Jamahl Mosley ע"י הארכת חוזהו עד, וכולל עונת 2027-8.

נשיא הקבוצה ג'ף ווךטמן אמר: ג'מאל, והצוות שלו, עושים עבודה נהדרת באימון הקבוצה לא רק העונה אלא כבר מעונת 2021, ואנחנו מאושרים עם החוזה החדש שיבטיח את הישארותו בקבוצה לשנים הבאות.

מוסלי בן ה-45 הוא הקברניט שהוביל העונה את הקבוצה לרקורד של 28-37 ומקום חמישי במזרח!

7. כריס פול נותן 'טכנית' לשופט – החלום הרטוב של כל עכבר כדורסל!

קרדיט: USA TODAY

כריס פול היה מבואס על השיפוט במשחק של שלשום בלילה, והראה זאת לשופט מאט מאיירס שנתן לפול 'טכנית' שתעלה לו אוטומטית $2,000.

מיד אחרי תנועת הטכנית של מאיירס, פול עשה לו תנועה של טכנית. ל-NBA אין כל חוש הומור ואני בטוח שה'טכנית' של פול תעלה לו לפחות עשירייה:

הנה תנועת "פאול טכני" שכריס פול נותן לשופט מאיירס…

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 41 תגובות

  1. אחלה מעורב מנחם.
    לסקרמנטו יש את המספר של הלייקרס. סאבוניס התקמבן והשיג את החיוג המקוצר לטלפון של דיוויס (0).
    זקני גולדן סטייט הבינו כבר שככדורסלנים הם גמרו ולכן התחילו לפצוח כל אחד בקריירה חדשה:
    כריס פול מתרגל קריירה של שופט מושחת.
    דריימונד בקריירת היאבקות ופודקאסטים.
    קליי בתפקיד ביטחוניסט שחצן לשעבר שמרצה למתגייסים חדשים על גדולתו ההיסטורית. השתתף בכמה מבצעי "game six klay" ומתהדר ב4 עיטורי גבורה מהעבר הרחוק.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      ענק הקטע עם ציפי 3.
      הוא לא שם לב שהשופטים חזרו קצת אחרת מפגרת האולסטאר והרבה יותר קשה לסבן אותם.
      כמעט מעורבב שלם על חביבך לברון ג'מאס ואין לך הערות?
      סבוניס? צריך להתחיל לדבר עליו!!!!!!!!!!
      השנה הקבאנוס, הסבון הדומאס הוא השחקן המשתפרררררררררררררר.
      יש ליוקיץ תחרות אמיתית.

    1. בכלל לא מופרך , שחקנים הרבה פחות טובים ממנו מקבלים אותו סכום, טוביאס האריס למשל
      אם זה יותר מדי ללייקרס הם לא חייבים לשלם

      1. חמישים מיליון דולר לעונה לשחקן בן 38 / 39 זה מופרך. בטח שיש כבר את דיוויס על חוזה גבוה, מה שייתקע כל בניית קבוצה. אגב, מההיסטוריה של הלייקרס -החוזה האחרון של קובי – אפשר ללמוד שהם דווקא בעניין. בזמנו זה היה המסר של הלייקרס – אנחנו דורגים לכוכבים שלנו.

    2. אל תדאג, יביאו לו את ברוני
      זו תהייה קוצה בלתי עצירה.
      אחר כך יביאו לו גם את הבן השני ושמכתי שיש עוד כמה בדרך.
      אולי הוא פוליאמורי?

  2. לא חושב שאפשר (כרגע) לשים את לברון (וגם את דיוויס) בין הלייקרים הגדולים. הם פשוט לא שם מבחינת הישגים של הקבוצה שמאז אליפות הבועה נלחמת על הפלייאוף.

    1. שנה שעברה גמר מערב… מסכים שאין להם את ההישגים של שאקובי והשואוטיים אבל לברון הגיע ללייקרס בסוף הקריירה, אנשים שוכחים

  3. איייי ברוך לסססס, איזה מעורבב לכבוד השקץ הגדול של הכדורסל.
    לברוק זה חתיכת זהב 24 קרט כשמדובר בעיתונאות ספורט.
    אני כבר רואה איך הפרופסור הרים פה לטנ"ש ושב"ר (איפה ברוך רובין? השלום לו?)
    שימון, תגובתך למשפט הבא:
    Lakers don't need home-court advantage to be successful
    הם יודעים משהו שאנחנו לא יודעים? אולי חליפות מעיל רוח הדור הבא?
    ואז בא המשפט הבא
    If you just get into the playoffs, anything can happen
    מה הם יודעים שם שאנחנו לא?

  4. פשוט מאוד: בכל פעם שהלייקרס רצו וסגרו את ההפרש, הקינגס עשו חסימה על דיאג'נלו – שלא מסוגל לעבור דרך שום חסימה, והשיגו שלשות פנויות לחלוטין. דיאנג'לו במקרה הרע נתקע הרחק בחסימה, במקרה הטוב מרים יד באלכסון לסוג של "ניסיתי לשמור" בשביל הרקורד, והשחקן של הקינגס אפילו לא רואה את היד שלו מרוב שהוא נמוך. ודארווין האם רואה את זה ופחות או יותר חסר עיצות. בדקות שדינווידי שיחק זה היה עוד יותר גרוע כי היו שני חורים בהגנה ודינווידי אפילו לא תורם בהתקפה – הססני, נמנע מליזום וכו'. החתמה איומה.

  5. ראסל שוב מתקרב ל 44 נקודות , 6+6 במשחק הבא אולי 8 נקודות אולי תוך 5 , 6 משחקים יגיע שוב למילסטון.
    לברון יחתום בלייקרס, מי המשוגע שיתן לו חוזה מעל 50 מליון ועוד לכמה שנים, ועוד יצטרך לתת חוזה לברוני ,למלא את המצווה כבד את אביך ואת אימך.נעשה לו הנחה שיכבד רק את האב.
    ברוני ילך לדראפט הוא לא רוצה לקלקל לקופר פלאג ב 2025 ולקחת לו את המקום הראשון!!!
    אגב בדראפט של השנה אפשר יהיה לבחור גם בקונוסים.

  6. תודה על המעורב מנחם
    אנטוניו דיוויס מדבר דברים עמוקים מאוד
    ישמצב שהוא יהיה העוזר של אוגוואי בקונג פו פנדה 4
    🤣

  7. אני לא מבין מדוע יש להכביר כל כך הרבה מילים על לברון. נכון הוא תופעה אבל בינינו, הוא לא כל כך פופולרי אצל העם היושב בציון. עוד לא שכחנו לו את הפיטורים המבישים של דיוויד בלאט בקליבלנד. אין ספק שלברון עמד מאחוריהם.

    1. אבל זה כל העניין פה באתר.
      אני דווקא בעד קצת פרובוקציות.
      שי פויפוי שמעון ומומידן יצרו פה גלריית תת רמה שאני מתכבד להיות אחד אחד מהחפש"ים שלה.
      מה רע שנקבל כל בוקר מעורב עם חתיכות לברון מטוגנות קל?
      תת רמה זה הטרנד הוותיק, זה הרטרו החדש.

  8. תודה מנחם, לברון בהחלט תופעה. אפרופו תופעות, למי שפספס, לא יודע מה יותר מדהים – המהירות והעצמה של גרין, הדאנק של לברון בגיל 40 או הקטיושה של גורדון. היפה שכאן אין לשופטים וללאס וגאס שום נגיעה, הכל טבעי ומדהים! כדורסל קבוצתי זה לחלשים…
    😉😉
    https://youtu.be/EKeUPl1JPX0?si=GviE5sAjCWoIBXI8

      1. תראה את אל בי ג׳יי גם מדהים. אני בגילו כבר לא קפצתי חחחח רק זרקתי ראש ורקדתי בטן בליגה למקומות עבודה

          1. חחחחח נכון גם אני חשבתי על זה. הייתי מחתים אותו אצלנו בליגה למקומות עבודה, החוזה אמנם מינימום אבל כולם מעשנים במחצית אז לפחות נהנים

  9. לברון עצמו היה מוקף ע"י הצוות העובד על הסרט הדוקומנטרי עליו שיהיה סרייה של סרטים על חייו בנטפליקס.
    הפסטיגל של הבבון גורם לפסטיגל של קובי להיות "מעניין".
    אתם יודעים מה? רק שיתלה את הנעליים,הריקבון המצחין הזה.
    האמת אין לי כלום נגד השלייקרז, לא סובל את הבבון ואת הבכינות של הגבון.
    ג'ני תחתים את ברונצ'יק ותלן לבבון חוזה מלא. יעשו כסף מהפסטיגל.
    הטבעת היחידה שהבבון יקבל זאת טבעת נגד טחורים בטוסיק.
    ג'ני קוברת את השלייקרז לעשור.

  10. תוהה ביני לבין עצמי, מה אתה צריך להיות יותר: חמדן בלי סוף או מטומטם עד העצם, כדי להטיל כזו מעמסה על קבוצה. וזה כשמה שמעניין אותך בגיל 40 זו "המורשת" שלך, האם יגידו שאתה ה-GOAT, כמה שיאים שברת, כמה טבעות בכמה קבוצות לקחת, ובאיזה גיל לקחת, התארים האישיים, ושטויות כמו להיות הראשון לשחק עם הבן שלו.
    לברון הרי קמצן ברמה של מולייר כפול ביבי. זה ידוע. זה אחד שיצא לו להגיד די הרבה פעמים "שכחתי את הארנק בבית". בסדר, הבנתי, ילדות קשה, גדל אצל סבתא, בלי בית, בלי אוכל. הכל מובן.
    ועדיין, יש לבנאדם חוזה על מיליארד עם נייקי לכל החיים. והוא כבר הרוויח מיליארד עד היום. מה תעשה עם עוד 50 מיליון דולר יא מטומטם?!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט