מעורב הופס ליום חמישי: תתפלאו: שיחקו הגנות חונקות, ולכן תוצאה נורמלית במיאמי / מנחם לס

1.מה קרה פתאום למשחק שדנבר ניצחה במיאמי 100-88? השחקנים שכחו לקלוע שלשות? חשבו שהם ב-1984 במקום 2024? תתפלאו. כשמשחקים הגנה התוצאות אפילו היום הופכות לנורמליות.

סוף-סוף מיאמי שיחקו TOE-TO-TOE עם האלופה. BLOW FOR BLOW. עבורי הייתה זו הפעם הראשונה העונה שמיאמי הראתה לי שהיא שייכת. כל העונה היא נראתה לי MUNDANE. 'ארצית' כזאת. ממוצעת. הערב היא הראתה לי שעם טיילר הירו כשיחזור, אז יש על מה לדבר.

הכל היה נכון משך 41 דקות. ואז בא רג'י ג'קסון הקטן ועם 7 נקודות ישרות הבריח את האלופה קדימה ב-10 נקודות, ויכולת לסגור את הספר על המשחק.

כשכולם משחקים הגנה, כשאין זריקות חופשיות לשלוש (משך כל המשחק ספרתי רק 5 שלשות חופשיות), התוצאה לפתע נראית נורמלית.

שתי הקבוצות – גם הנאגטס וגם ההיט – הן מהמאומנות ביותר בליגה. שתיהן יודעות לשחק הגנה, וזה מה שהיה לנו הלילה במיאמי.

הקבוצה הטובה יותר ניצחה, ואין דרך טובה יותר לתאר את המשחק. ג'וקיץ' ואדבאיו ניטרלו אחד את השני – 12 נק' ו-14 ריב' לראשון, ו-17 נק' ו-13 ריב' לשני – ואותו דבר ג'מל מוריי וג'ימי באטלר (14 נק' ו-15 נק').

אבל לדנבר היה הערב את מייקל פורטר ג'וניור. עבורי המשחק הזה היה תעודת הבגרות שלו. 25 נקודות ב-9 מ-15 מהפארקט ו-5 מ-9 מהטריי. לדנבר ישנם יותר מדי "מייקל פורטרים". אם זה לא הוא אז זה אריק גורדון. ואז יש להם את רג'י ג'קסון שלפתע הפריח את הפרש דנבר ל-10 נקודות ב-7 נקודות ישרות.

למיאמי טיילר הירו חסר כמו חמאה ללחם טרי.

היה זה משחק שהדרך הפשוטה ביותר לתארו זה לומר שהיה זה כדורסל "DOWN TO EARTH". כדורסל בסיסי. כדורסל טוב. אפילו שלא היו בו ניתורים לשמיים ודאנקים מהסרטים.

נהניתי מהמשחק אפילו שלא מהתוצאה.

2. ב-NBA של היום אי אפשר לעשות תכניות או לנבא נבואות. הנה קוואי ליאונרד סובל מ-BACK SPASMS שיכול להיות מקרה חולף, או דפיקה רצינית כפי שקרה ללארי בירד

עולם מטורף זה עולם ה-NBA, וחבל על הזמן על עתונאיו (מהמילה 'עתונאים'). אני כבר כתבתי ששעמום – או טרוף עניינים – דוחף נשים לקניות, גברים לסקס אסור, ועתונאים לבית משוגעים.

אז עתה זה עבורי 'בית משוגעים' לא בגלל השעמום. להיפך. בגלל הטרוף. קחו את הקליפרס: הם נראו לאחרונה כאילו כל הבוכנות עובדות בקואורדינציה מופלאה, והייתי מוכן לכתוב פוסט על "הקליפרס לאליפות", ופתאום קוואי הזה חוטף SPASMS – התקפי כאבי גב קיצוניים ברמתם, שתוצאותיהם לא ידועות אפילו לטובי הרופאים. לעתים תנוחה ומנוחה הם המינון הנכון לרפואה. לעתים אלה מחטים סיניים. לעתים כירופרקטיקה ל'הזזת' חוליות גב שהסתובבו וזזו ממקום תנוחתן הרגיל, לתנוחה הנכונה שלהן.

ולעתים ה-SPASMS הופכים לבעיית כרונית שהאדם יצטרך לשאת איתו משך שנים רבות, או עד יום מותו.

הידיעה עליו הייתה קצרה:

He made the bucket, but you could by the way he landed… he grimaced and tugged his back a little bit," Charania said. "He was so uncomfortable that the Clippers decided that, instead of sitting on the bench, it was best for him to go home. 

אז דוק לס, מה אתה מנסה לומר לנו?

אני מנסה לומר שהוא הפך לפתע לסימן שאלה גדול במקום להיות אחד משחקני הכדורסל הטובים ביותר ב-NBA. מי שמכיר את קוואי – אני מתכוון ל'התנהגותו' – יודע שלא נשמע דבר בקשר לסיבוך החדש. נדע עליו רק ביום שהוא יהיה כשיר לשחק, ומתי יהיה היום הזה ידוע לך לא פחות ולא יותר מאשר לי.

כואב הלב על השחקן המסתורי ביותר ב-NBA. ידוע שהוא התלונן על כאבי גב ביומיים האחרונים לפני שהוחלט לא להעלותו לשחק. למעשה הוא לא שיחק בהפסד למינסוטה 124-117 לא בגלל כאבי גב אלא בגלל כאבים ב-GROIN (במפשעה), שגם הם עלולים להיות סימן רע מאד ששרירי ה-ILLIO-PSOAS נמתחו או נקרעו חלקית – פציעה ארורה שלוקחת זמן רב להירפא.

בקיצור, אני מרגיש שקוואי ליאונרד הוא ב-MESS אחד גדול ולא אתפלא אם לא נראה אותו כלל בשבועיים הבאים לפחות.

הלוואי שאתבדה

3. האם אוג'יי אנונובי הוא אול סטאר בפוטנציה?

קרדיט ל-PADEAWAY WORLD

משפט המחץ :

What a difference a player makes — and, specifically, OG Anunoby for the New York Knicks.

אחרי שהניקס קלעו את המספר הקטן ביותר ב-NBA ביותר משלוש שנים בהפסד לסיקסרס במדיסון סקוור גארדן, אנונובי חזר לשחק אחרי היעדרות של שבעה שבועות בגין פציעה במרפק, והיה הגורם הראשי לנצחון 79-106 על אותה פילדלפיה סיקסרס כשהוא גורם לאויב לקלוע את המספר הקטן ביותר מאז…(אני לא יודע ממתי!).

השורה שלו הייתה די בינונית חוץ מהמספר האחרון: 14 חיצים. 4 קרשים. 2 בונבונים. שורה הנראית כ-"-C". אבל המספר האחרון היה +28. ב-29 דקות.

"EVERYTHING FELT GOOD" אנוניבי אמר. תיבודו לא אמר כלום. הוא נותן לפרצופו לדבר. אז כידוע הוא זועף 78% מהזמן, לא מביע כלום ב-18% מהזמן, ומחייך ב-4% מהזמן. אז כשאנונובי ירד מהפארקט ת'יבודו רק חייך, (והוא מחייך רק כשמגישים לו סטייק של 420 גרם, או כששחקן עושה מעל ומעבר, והפעם לא הגישו לו סטייק עסיסי!), וזה היה כל מה שהוא היה צריך להראות על משחקו של אנונובי.

It was a lot more fun all around for New York (38-27), after the Knicks scored just 73 points Sunday and both the Knicks and Philadelphia (36-29) combined for the lowest point total in more than eight years in the 76ers' 79-73 win. In this one, however, New York jumped out to an early lead and never looked back, leading by 20-plus for most of the second half on its way to a more-than-comfortable victory.

הניקס משחקת ללא ג'וליוס רנדל (כתף) וללא מיצ'ל רובינסון (עקב). כששניהם יחזרו הניקס הביתית תהפוך לאחת הקבוצות הקשות ביותר לפיצוח, ועם נצחון חוץ אחד בפלייאוף הכל יכול לקרות איתם.

כשהמשחק כבר נגמר, וחשבתי לסגור את היום, פתאום ת'יבודו פותח את פיו במסיבת העתונאים:

"I thought OG gave us a great lift for the first time back after a layoff," Knicks coach Tom Thibodeau said. "The energy and just the effort plays and the movement, the shooting, added a lot to the team."

32 המילים האלה שלו זה כמו 320 מילים של כל מאמן בסדר גודל של ג'ייסון קיד או סטיב קר כי עבור ת'יבודו כל מילה באנגלית גורמת לו כאב ועצבים כמו למאמן רוסי המנסה לדבר אנגלית.

היי. אחזו בי. עצרו בי. אני הולך להשתולל: ת'יבודו מחליט להמשיך לדבר. עכשיו, בלי שנשאל, הוא מדבר על ג'וליוס רנדל. הוא מדבר על רובינסון. לא פשוט להבין אותו, אבל מבינים אם מנסים.

"Just hasn't had the contact yet," Thibodeau said. "The conditioning is good, he's shooting, doing individual work, that's all good. He can do 5-0, that sort of thing. Light contact with the pads. That contact is what you would term controlled. You know what the move is, so .you can brace yourself for it. There's a progression to what you have to go through. Robinson "should" be progressing to contact practice sometime soon.

4. האם גם שג"א הוא שחקן 'קטן' ההולך על שיאים?

CREDIT: FADEAWAY WORLD

קראו בעצמכם קטע זה באנגלית:

Shai Gilgeous-Alexander's pursuit of the Oklahoma City Thunder's single-season record for 30-point games took a controversial turn during a matchup against the Indiana Pacers. With the game effectively decided and time running out, Gilgeous-Alexander intentionally fouled Andrew Nembhard to regain possession and score, breaking Kevin Durant's record (47) with his 48th game with 30 or more points.

בקיצור, כשמנצחת המשחק כבר נקבעה ואז לא עושים יותר שום דבר, הוא החליט לעשות פאול מתכוון כדי שהכדור יחזור מהר לת'אנדר ושיהיה לו זמן לקלוע את ה-30 שלו לשבור את שיאו של דוראנט בת'אנדר:

This was a move that raised eyebrows among fans and commentators alike, Gilgeous-Alexander committed the intentional foul, allowing the Pacers to extend their lead with free throws. However, his decision ultimately paid off as he swiftly raced down the court in garbage time, converting a layup to reach the coveted 30-point mark.

אלה השפוטים שלו מזמרים שזה מראה את "רוח הלחימה" שלו, ו-DETERMINATION המראה את ה-

competitive drive and desire for personal achievement

בולשיט.

זה מראה על קטנוניות, לא פחות ולא יותר.

מה אומר שג"א על שבירת השיא של דוראנט?

Shai Gilgeous-Alexander On Breaking Kevin Durant's Record

"It's cool. It's an honor. Obviously, Kev did some amazing things here in his career. To be in those types of conversation with him is a blessing."

His acknowledgment of Durant's contributions to the Thunder franchise underscores his respect for the former MVP's legacy while also highlighting his own appreciation for the opportunity to make his "mark in Thunder history.

אז אוקיי. לדוראנט היו 47 משחקים של 30 נקודות בעונה אחת עבור הת'אנדר, ועתה יש לגילגואוס 48. אבל אני תמיד אשים כוכבית מעל המספר 48 של שג"א.

אבל הוא עדיין ילד.

נסלח לו. בעיקר אם הוא יהיה ה-MVP העונה, כפי שתקראו בקטע הבא.

5. אני עדיין מאמין שיוקיץ' יהיה ה-MVP אבל לא אתפלא אם שג"א יזכה בתואר

Shai Gilgeous-Alexander Deserves To The MVP This Year

אני יודע שכתבתי לפני שבוע שג'וקיץ' יזכה בתואר MVP, אבל לשג"א יש OUTSIDE CHANCE בגלל הסיבות האלה:

1)הוא אמריקאי, והגיע הזמן שאמריקאי יזכה בתוא MVP במשחק האמריקאי
2)הוא צעיר שחור סימפטי
3) יש לו את הסטטיסטיקה: 26.2points, 12.3 rebounds, and 9.2 assists per game|
4) התאנדר היא המובילה במערב

5) יוקיץ' כבר זכה בתואר. לג'יאניס אין את העונה, וללוקה אין את הקבוצה!

שי עשה – כמעט בעצמו – מהפך גדול בת'אנדר. מקבוצה שהייתה מצופה להיבנות מחדש, ולהראות סימנים של קבוצה איתנה, הוא הניע אותה – PROPELLED THE TEAM – לטופ במערב. בעוד שבנאגטס, שהיום מובילה במערב יחד עם הת'אנדר, לג'וקיץ' היו שחקנים בקבוצה עם נסיון אליפות, ולפחות נסיון בפלייאוף, שי עושה זאת עם שחקנים בוסריים וללא כל נסיון של להיות בטופ.

חשוב:

What sets Gilgeous-Alexander apart is his versatility and efficiency on the court. Despite not conforming to the modern trend of prolific three-point shooting, averaging just 3.5 attempts per game, Gilgeous-Alexander excels in the mid-range game and attacking the rim. His ability to score from various areas on the floor, coupled with his playmaking skills, has made him a formidable offensive threat and a leader for his team.

While Jokic's contributions to the Nuggets cannot be discounted, Gilgeous-Alexander's impact on a team that was not expected to contend for the top spot in the conference !makes his MVP candidacy compelling. 

6. פול פירס עם משרה חדשה בפוקס ספורט, המתחרה של ESPN שפיטרה אותו ב-2021 על סרטון לא מקובל שהוא פירסם

פירס יהיה אחד 'הרגילים' בתכנית 'UNDISPUTED', מול היריב סקיפ ביילס (SKIP BAYLESS)

7. קרל-אנטוני טאונס משתמש בתמונה CRYPTIC (מסתורית) לבשר על חזרתו למשחק (הוא 'גונב' את הרעיון מהספר של לברון)

8. קייל קוזמה עולה על כל הוושינגטון ויזרדס (מאחר והוא לא מייחד, אז אני מבין שהוא מתכוון לשחקנים ולהנהלה)

אחרי ההפסד לממפיס, דברי קוזמה:

“We disrespected the game,” Kuzma said, via Josh Robbins of The Athletic. “We disrespected ourselves.”

9. ג'ון וול מגלה ל-OG שב-2020 הוא כמעט התאבד

The Raleigh, N.C. native detailed how his mental health issues in 2020 nearly resulted in him taking his own life.

“If it wasn’t for my two boys, I would’ve killed myself. I put a gun to my head twice and a lot of people that were close to me and my friends at the time didn’t know. … That’s when I was in my darkest moment, trying to figure out to find happiness,” said Wall.

ג'ון וול משחק עתה במלבורן, אוסטרליה, ומתכנן חזרה ל-NBA.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 67 תגובות

  1. בוקר טוב ד״ר 🙂 שיי הוא קנדי אם אני זוכר נכון – אז היותו MVP לא תעזור לאמריקאים להחזיר את כבודם האבוד.

  2. שג״א מגעיל
    יש עוד פאקינג 17 משחקים לסוף העונה
    ואחר כך אומרים שאין הימורים בליגה
    יוקיץ זה שחקן שמשחק עבור הקבוצה ולא עבור המספרים ולכן הוא ה MVP
    קוזמה פח זבל, שיבוא בטענות לעצמו
    מסכן ג׳ון וול, גם עם 40 מיליון דולר בבנק לעונה הוא מרגיש לא יעיל וחבל

      1. שמע שמעון
        לפני 2 עשורים הייתי מהמר על כל דבר שזז בליגה
        כולל אם שחקן יקלע שלשה במשחק או לא
        באחת מהמשחקים בסדרת הגמר היה ליין אם דרק פישר יקלע שלשה או לא
        אמרתי לחבר שלי – שמע, הבן אדם שם לפחות שלשה במשחק אבל תן לי לעקוב אחרי זה
        סיים את המשחק עם 0 מ 2
        איירבול, זריקה חופשית מהפינה, פגע בצד של הקרש, בחיי שכמעט שבר את השעון 24
        אמרתי לחבר שלי – אחי, חסכתי לך הרבה כסף
        אם בן אדם דופק איירבול וזריקה כזאת מהפינה …
        אני לא אתפלא אם דודה שלו מוחזקת במחסן עם שוט גאן בעכוז למקרה ויהיה טעויות
        אני אומר לך שמעון, ראיתי כבר הכל
        לגמרים של 97-8 היה יוצא ליין לכל שחקן, חטפנו כוויה בתחת במשחק שנגמר 54-96
        שמנו אובר בנקודות על מייקל, מאלון, סטוקטון ופיפן
        0 מ 4
        לא הייתה כזאת דריכה על חרא
        בגמר של 2001 הלייקרס הגיעו במאזן 0-11
        הפסידו את המשחק הראשון לפילי בבית, תחפש את הראיון של אייברסון אחרי המשחק – הוא אשכרה אמר שם – לא האמינו בנו, אנשים הימרו את הבית שלהם על המשחק.
        הליין היה מאוד מפתה
        הלייקרס ניצחה כמובן 4-1 את הסדרה
        אבל ההפסד שלהם בגיים 1 היה הזוי (הם היו 11-0 בפלייאוף, 0-8 בסוף העונה הרגילה, הפסידו אחרי 19 W רצופים בבית לקבוצה שהגיעה אחרי גמר מזרח והלייקרס אחרי שבוע מנוחה)

      1. היה מתאבד ישר אם היה עובד בעבודות שלנו 😂😂

        הבן אדם יש לו איזה 200 מיליון דולר מסודר עד סוף חייו כל היום בחורות עליו קם בבוקר מתי שבא לו יכול לטייל עם כל הפמליה שלו איפה שבא לו והוא בדיכאון ורוצה להתאבד מה יגידו האנשים הרגילים שעובדים עבור גרושים ומשלמים משכנתא וחשבונות?

        1. המאהבת אמרה לי בוא תכיר את ההורים, התלבשתי יפה, התגלחתי, קניתי פרחים… נפתחת הדלת – את מי אני רואה? גימל גימל… אוי אוי… אני מתחיל לחשוב שההורים לא כל כך רוצים אותי בתור חתן… חחח נראה לי שהם עושים לה שיחות כל יום כדי שתעזוב אותי
          🙂

            1. חחחחחח מעולה, תגובה לפנתיאון

            1. לא יכולה להיות גילה גמליאל – אני אחד משלושת המצביעים האחרונים שנשארו בשמאל (עבודה מרצ) ושאינם מאמינים בנביא מוחמד

            2. חחחחחחח. מרץ אוי ואבוי אבל אתה בחברת טנש גם שם גיא לפחות. אולי בכל זאת תצליח להשתלב בסאנס.

              אגב בשביל מאהבת משנה לך הצד הפוליטי שלה? 🤣🤣

              בקצב הזה נקרא לך אבו שוט

            3. אם אני אהיה אבו שוט אז כבר יהיו פה לפחות שלושה – יש אבו פאני ואבו-פופרס, יאללה בוא איתי למרצ, אנחנו חייבים כל קול בשביל אחוז החסימה, בן גביר יסתדר בלעדיך חחחחחח

            4. יש גם אבו ראזי שכחת.
              אני לא הצבעתי מאז גיל 22 או משהו כזה נראה לי.
              למי אצביע גנב א או ב?
              הייתי מצביע לך האמת אם היית רץ.

            5. חחחחחח תאכלס צודק, יש גם את גנב ג' וגנב ד' בארה"ב
              😂😂😂😂

  3. 47 משחקים רצוף שהוא קולע מעל 30 נקודות השג מדהים לכל הדעות, וכולם מתמקדים בסל האחרון שנתן לו את השיא בתאנדרס על חשבון דוראנט. לא יודע …לי זה מרגיש הכי הגיוני וטבעי שאחרי מסע כל כך ארוך הוא יעשה את המאמץ הנוסף הזה כדי להשיג את השיא…בגלל זה הוא היה שם על המגרש בזמן הגארבג מלכתחילה…במצב רגיל הייתי מהמר שבמשחק הבא הוא יקלע פחות מ-15, אבל אם רוח התגובות בכל מקום היא כמו אצלנו בהופס אני מהמר שבמשחק הבא הוא קולע 50

  4. בוקר טוב ומעורב מעולה:
    1. זה שקאווי יפצע זאת לא שאלה של האם אלא של מתי. שילוב מדהים של שחקן פציע מאד עם הקבוצה הכי נאחסית בליגה לא יכול להוביל לדברים טובים.
    2. MVP הוא פרס פוליטי ולא קשור לתוצאות, אלא שאלות כמו האם אתה זר/ אמריקאי? כמה MVP כבר יש לך? ומה יביא הכי רייטינג לליגה?
    לי יש תמיד מדיניות שמי שצריך לזכות זה מי שהביא את הקבוצה שלו הכי למעלה, ולכן ה- MVP החד משמעי שלי זה ג'ייסון טייטום למרות או בגלל המספרים שירדו העונה
    3. אנונבי הוא באמת שחקן מצויין. לא המסוג שעושה אול סטאר, אלא יותר מהסוג שעושה את הקבוצה שלו טובה יותר.
    אני רק סקרן מאד לדעת באיזו דרך יצליח טיבס יצליח להרוס לניקס את הפליאוף הפעם, למרות הקבוצה המצויינת שבנה
    4. קוזמה הוא ראש וראשון למסריחים (קצת אחרי פול), ה- WE מאד חשוב כאן
    5. וול הוא דוגמא עצובה לקורבנות של הליגה הזאת מבחינה נפשית. יש כמה וכמה דוגמאות כמו גילברט ארינאס (מעניין שזאת וושינגטון שוב), קווין לאב, דלונטה ווסט, דמאר דרוזן, מקריידי ואם תשאלו אותי גם ג'ה. חשוב מאד להעלות את הנושא לסדר היום, לא לחשוש מהתגיות ולטפל. זאת מחלה קשה לכל דבר שדורשת טיפול כמו פציעת ברך או גב. במקרה של הליגה היא גם שווה המון כסף

    1. לגון וול יש כמה עשרות מליונים בקריירה.
      הוא בדיכי? שיקבע עם פסיכיאטור שאצלו 1000$ לשעה ויעבור טיפול.
      איזה בכיין!

          1. אולי אבל הבעיה העיקרית בהפרעות נפשיות זה שהרבה פעמים המחלות הן מחלות כרוניות (לכל החיים) וקשה מאוד לטפל בהפרעה עצמה (לרוב מטפלים בסימפטומים).

      1. אולי כן ואולי לא. גורמים סביבתיים משפיעים על התפרצות של הפרעות נפשיות (כנראה שהרבה קשור בגנטיקה אבל האם המחלה תפרוץ זה דבר שמושפע גם מהסביבה). גם התפתחות של הפרעה יכולה להיות קשורה לסביבה (לדוגמא ילד שגדל בסביבה לא תקינה). בכל מקרה, כנראה שזה שילוב של המון גורמים.

          1. אתה צודק אבל זה קרה לו בגלל מות אימו וסבתו לפי מה שהוא אומר. אני בכלל לא מבין מה יש לשחקן NBA או ספורטאי ברמות האלה להיות בלחץ. יא רבאק בשנייה שנבחרת 1 בדראפט כבר הבטחת את העתיד שלך והילדים. רק לבוא להנות ולכייף כמו גורדן פול.
            עיתונאים ואוהדים שילכלכו למי אכפת בתכלס אם יש מיליונים? תן לי 50 מיליון דולר ומוכן שכל היום יצחקו וירדו עליי

            1. כן באסה, הלוואי ויחלים.

  5. מיאמי היא קבוצה שלפני יומיים הפסידה לנגריה של הויזארדס עם אבדיה וקוזמה בסנטר,
    ההגדרה של קבוצת הגנה איכותית לא תופס עליה הפוך, הקבוצה הזאת חסרה איכות התקפית שמשאירה
    את הסקור הנמוך במשחקים שלה.

    באטלר לא מסוגל לקלוע מ-3 גם כשמשאירים אותו לבד ונותנים לו שלשת ניצחון פנויה,
    לקבוצה הזאת אין מה לדבר על אליפות.

  6. קצת מבאס לקרוא את כל התגובות נגד ג'ון וול, אבל זה מה יש. מזל שהוא לא קורא אתרים בעברית.
    תודה רבה מנחם

    1. מסכים (למרות שבתכלס זה לא מפתיע). בכל מקרה זו מגמה מבורכת שלהעלות נושאים של קושי מנטלי (ובטח בחברה השחורה) נהיה יותר מקובל. לא כל אחד יכעול להרשות לעצמו את העזרה שוול יכול אבל הלגיטמציה לא להתמודד אם זה לבד היא לא פחות חשובה במיוחד לאלה שיכולים להיעזר רק במי שקרוב אליהם.

  7. יש סטטיסטיקה שמראה שחל שינוי בשיפוט אחרי האולסטאר. שורקים פחות פאולים, לכן התוצאות יותר נמוכות. אז כן, זה מעגל שוטה, שהתוצאה גם מזינה את הסיבה; אבל הסיבה ותוצאה היא שהשתנה השיפוט, אז התחילו לשמור בפחות פחד, אז התוצאות נמוכות.

      1. מפיתום. הליגה התבזתה באולסטאר, וזה אחרי הצגות של 70 נקודות של שחקנים בלי הגנות, אז הורידה הוראה לשופטים. אני לא זה שזיהה את המגמה, רק מספר מה קראתי.
        השופטים לא קמים בבוקר ומחליטים כלום. נדמה לי שכבר ברור שהשופטים שורקים או לא שורקים לפי הנחיות שהם מקבלים מהליגה. שריקות האוויר נולדו כדי שיהיו כוכבים שקולעים הרבה, היות ואוהדים מעריצים כוכבים ולא קבוצות. מי יקנה חולצות של שחקנים שקולעים 17 נקודות? אם שחקן עושה טריפל דאבל של 40 נקודות, זה מה שמוכר חולצות. אז הליגה עזרה להם להגיע ל-40 נקודות ע"י הליכה לקו וע"י הרתעת ההגנה משמירה הדוקה מדי על כוכבי הליגה.
        כשההוראה משתנה, כמות השריקות יורדת, אחוזי הקליעה יורדים וצבירת הנקודות יורדת. זה כל הסיפור.

        1. מה שקרה זה שתמיד מנסים להלביש על כל תנודה סטטיסטית איזשהיא הוראה מלמעלה.
          אם זה מה שעושה לאנשים טוב – יאללה תהנו.

      1. לא עובדים עלי. אני יותר ציני מסילבר. אני יודע שזה יימשך, כי זה מכניס כסף. זה נראה לי כמו פיין טיונינג של השריקות. ימשיכו לשרוק פאולים מומצאים, אבל לא ישרקו על כל מגע. אני מעריך שהם ישחקו עם השריקות כדי להגיע לתוצאות של עד 120 בערך. תוצאות של 80 לא יהיו, וגם לא תוצאות של 140. יהיה משהו באמצע, עם חריגות אקראיות.

  8. 100-88 תוצאה של משחק. דווקא נהניתי.אני נהנה כשמשחקים ברצינות.ולא כשחקן כמו שיי מחפש לשבור איזה שהוא שיא.אגב שיי שחקן מצויין, מבחינתי לא מספר 1 בשום פנים ואופן.לידו הולמגרן וגיילן ויליאמס ממש לא שחקני בוסר.אני ורבים אחרחם לא חושבים שאוק תגיע רחוק בפלייאוף,אז למה לשים את שיי כמספר 1 בליגה.
    בכלל לא מובן לי .הפלייאוף זה העונה.כמו שהקורנפלור הוא העיקר בסחלב, והפיסטוק חלבי רק מוסיף לטעם.נותנים בליגה ציון לפיסטוק (העונה הרגילה).לטעמי צריך לדחות את הפרסים למועד מתאים יותר כמו סיום העונה.
    אני לא מבין ברפואה,אחרי מה שאני קורא על קוואי, מהמעט שאני יודע על כאבי גב ובעיות אחרות שלו.מדובר במקרה אבוד.מי שמחזיק בו לא יגיע לשום הישג.ואני כותב את זה מתוך עצב לא שמחה לאיד חס ושלום.
    מה בקטנה צפוי לנו בפלייאוף,הניקס, ופילי יחזרו בריאים (הלוואי) לא משנה באיזה מקום יסיימו את העונה הרגילה, הם יעשו הרבה רעש בפלייאוף.מליווקי ואוק לא יגיעו רחוק. הלייקרס (לצערי) יעשו הרבה רעש,מיני ספק אם יחזיקו מעמד (התלות בטאונס ובבריאות שלו מדאיגה).דנוור יעלו שני הילוכים.

  9. עצוב מה שקרה לג'ון וול. ב-2020 הוא שיחק בוושינגטון, מה שמסביר את זה.
    @זופר, שומע? תצמיד מישהו לדני שישמור על הפרח הזה בערבות וושינגטון.

  10. ה MVP הזה זה סתם לפרוטוקול , הרי ברור שאם היכולת שאמביד נתן כולל המאזן ואיך שפילי נראים בלעדיו הוא היה ה MVP בפער גדול וגם ראו את זה בסקר הראשון של הבוחרים לפני שהוא נפצע, הוא הוביל בגדול.
    פילי עם אמביד קבוצה טופ 5 בהתקפה וטופ 5 בהגנה , בלעדיו היא בוטום 5 בשתי הקטגוריות
    פילי בלי אמביד זה קבוצה שבוחרת טופ 3 בדראפט , יש שם שחקנים איומים , חוץ ממקסי כולם שם זבל

כתיבת תגובה

סגירת תפריט