מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

  1. הניקס השפילו את הסיקסרס

אוי ואבוי מה קרה לסיקסרס. מקבוצה די מפוארת עד לפציעתו של ג'ואל אמביד. חזיתי בנצחון הניקס על הסיקסרס 79-106 ולא האמנתי כמה גרועה הייתה הסיקסרס.

כשקבוצה בכדורסל של היום קולעת רק 79 הדבר אומר דרשני, כפי שאומרים החברים שלי משיכון ל'.

כמובן שהחזרה של אנונובי הכניסה כוח נוסף לניקס, אבל מה שעושה מהניקס קבוצה יותר ויותר מסוכנת היא ההגנה שטיפח בה תום תי'בודו. תראו מה שההגנה עשתה לחמישייה של הסיקסרס: טוביאס קלע 2 נק' ב-29 דקות משחק. מו במבה קלע 5 ב-17 דקות. קייל לאורי קלע 2 ב-21 דקות (לאורי גמור. הוא שחקן חמישייה ב-NBA?). טייריס מקסי קלע חצי מהמנה שלו – 17 נקודות, וגם קלי אוברה היה מתחת לממוצע שלו עם 19 נק' ב-30 דקות משחק.

ההגנה של הניקס חנקה את הסיקסרס. ריחמתי ממש על הקבוצה הזאת.

2. קומראדים! לת'אנדר ישנן חסרונות ידועים ולכן הם לא יגיעו רחוק בפלייאוף.

קרדיט: GIVE ME SPORT

הפוסט הזה מבוסס על פוסט שקראתי הבוקר, אז הנה הוא בשפה שלי ובמחשבות שלי, חוץ מהחלקים שציטטתי. הוא נכתב ע"י Kenny Tran, ושם המקור "GIVE ME SPORTS".

  1. The Oklahoma City Thunder excel in three-point shooting & attacking the rim, but face issues with Josh Giddey's inefficiency.
  2. Giddey's poor shooting & turnovers hinder Thunder's offense, opponents exploit his weaknesses.
  3. OKC's lack of size and rebounding presence could pose a challenge in the playoffs despite their success.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר היא אחת מהקבוצות המרשימות ביותר בליגה, והם כבר ה-FIRST SEED לפלייאוף של המערב. זה כבוד גדול לקבוצה כה צעירה שלמעשה חברה לה יחד רק לפני עונה אחת.

הם לא FLUKE: הם אוחזים רקורד של 1-3 נגד האלופה דנבר נאגטס, והם 0-1 נגד בוסטון סלטיקס (במשחק הביתי נגד הירוקים; נותר להם משחק חוץ נגד הסלטיקס)

אז מה תגידו על העובדה שלמרות הצלחתם בליגה עד עתה הם יהיו "DREAM METCHUP" להרבה קבוצות-על שישמחו אם הת'אנדר תהיה יריבתן?

רגע. המשפט הזה לא מסתדר עם כל ההילולים שהיללתי עליהם. מצד אחד הם מס' 1 במערב ומצד שני הרבה קבוצות תשמחנה אם היא תהיה היריבה שלהן בפלייאוף?

כותב המאמר מבזבז די הרבה מילים ברצונו לתאר את הת'אנדר כשמילה אחת הייתה מספקת: הת'אנדר היא קבוצה נאיבית והפוינט גארד שלה הוא ג'אש גידי.

לפי "GIVE ME SPORT" גידי הוא באחוזון ה-84 (84TH PERCENTILE) ב-USAGE אבל רק באחוזון ה-19 בנקודות ל-100 פוזשיונס. הוא הפוינט גארד שלהם, והוא איש חשוב מאד בחמישייה של הת'אנדר.

The Thunder are scoring 5.3 fewer points per 100 possessions with Giddy on the floor

אחת המעלות של הת'אנדר היא הצורה שהם יוצרים מרווחים. SPACING.

They like to spread the floor and attack the rim. They're first in drives by a significant margin and third in driving field goal percentage.

ההתקפות הללו עם המרווחים הם גן עדן לקולעי שלוש: הת'אנדר הם מקום שני בליגה בקליעת שלשות IN OPEN SPACES ומקום ראשון באחוז השלשות.

הת'אנד אוהבים להשתמש ב-SPREAD PICK AND ROLL כשאחד מהשניים הוא שחקן קרן ולאו דווקט הביג-מן צ'ט הולמגרן כשהוא, או ביג מן אחר, למעשה נע לפינה, מה שמאפשר זוויות התקפה רבות. סגנון המשחק הזה מכריח את ההגנות להחליט החלטות קשות: האם אתה מצווה על המגן שלך לשמור על שג"א או ג'יילן ויליאמס באחד על אחד? או שאתה מבקש עזרה ממגינים אחרים כי אתה יודע שתוקף אחד יישאר חופשי מאחורי הקשת לזריקת שלוש פתוחה כשלת'אנדר 9 שחקנים הקולעים מעל 40% מהטריי?

הקבוצות קלטו זאת והנה מה שהן למדו לעשות. לדוגמא במשחק נגד פיניקס, הסאנס השאירו את גידי חופשי לחלוטין מאחורי הקשת, והוא לא מנסה לקלוע משם. לא רק שהם נותנים לו מרווח כמו ערבות הנגב, הם למעשה שולחים את הסנטר יוסוף נורקיץ' שיעמוד מול גידי בתוך קשת הפאול ולא יאפשר לו כניסה לסל. עכשיו יש לסאנס גוף גדול קרוב לצבע שהוא מונע את הפיק-אנד-רול של שג"א עם גארד אחר או פורוורד אחר כי יוסוף לוקח את המרווח הקטן ביותר הדרוש לשג"א לבצע את השטיקים שלו

עתה כשקבוצות יודעות שהן יכולים לשים על גידי את אחד 'הגדולים' שלהם שהוא בסביבות הצבע בהגנה כפי שהוסבר מעל, הסאנס לימדו את האחרות כיצד להוציא את העוקץ מהתקפת הת'אנדר:

Josh Giddey Advanced Stats Percentile Rankings
StatValuePercentile
Usage23.384
Points per 100 Attempts105.619
TOV%14.97
Efficiency Differential-5.326

And the truth is, opposing teams can get away with it without any repercussions. Giddy is not a good shooter, averaging only 45 percent from the field and 33 percent from three, so he can't be an off-ball threat.

You can't really trust Giddy with the ball for extended periods of time either, because he's wildly inefficient. He has a usage rate of 23.3 percent, more than 84 percent of all NBA players, and yet has a turnover percentage of 15 percent, meaning 93 percent of all NBA players are turning the ball over less than him.

He's only scoring an abysmal 105.6 points per 100 possessions. For reference, Thunder bench player, Isaiah Joe, is scoring 128.1 points per 100 possessions. The Thunder as a whole are also scoring over five fewer points per 100 possessions with him on the floor.

For a team that's third in offensive rating and fourth in points per game, those numbers are concerning. It feels like the Thunder weren't winning with Giddey, but rather despite Giddey. Now that the playoffs are drawing nearer, and opposing teams have shown adaptations, the Thunder could find themselves in serious trouble if they don't make any changes.

ועכשיו דבר נוסף: אחת הבעיות החמורות ביותר של הת'אנדר היא "גודל"

The Thunder Aren't Big Enough to Compete, Literally

הפתעה: תראו כמה גרועים הם בריבאונד:

27th in defensive rebounds and 29th in offensive rebounds

אולי בעתיד שחקניה הצעירים של הת'אנדר ישפרו את משחק הריבאונדים שלהם שנכון לעכשיו הוא אחד החלשים בליגה. הם חייבים יהיו לבחור בדראפט שחקן מרכזי גדול כי למרות גובהו של הולמגרן הוא רזה מדי מכדי להפוך לסטופר מרכזי.

נכון לעכשיו הם בד"כ OUTMUSCLED U_OUTSIZED ורק SG"A והגארדים/פורוורדים הנמוכים הצליחו לנצח יריבות למרות הנחיתות שלהם בגודל ולכן בריבאונדים. אבל הפלייאוף הוא אופרה אחרת. בפלייאוף מנצחים רק עם גודל וריבאונדים, כשמקרים כמו גולדן סטייט ווריורס הם יוצאים מין הכלל.

העתיד של הת'אנדר בהיר. אבל ייקח להם עוד שנתיים-שלוש לחזק "ולהגדיל" את הפרונט-ליין שלהם כדי לקחת אליפויות.

3. כמה חבל. לוקה היה צריך רק עוד 3 נקודות!

עוד טריפל דאבל מצויין של לוקה דונקיץ' בנצחון 92-127 על שיקגו. אבל בפעם הראשונה ב-7 משחקים הטריפל דאבל שלו לא כלל לפחות 30 נקודות.

כשהיו לו 27 נקודות, 14 אסיסטים, ו-12 ריבאונדים הוא ירד מהפרקט. החלטה של מאמנו ג'ייסון קיד, שאמר:

"It's about winning to him," coach Jason Kidd said. "Numbers, I don't know if they really mean anything to him today. But when he does retire, he'll look back to see the game that he was playing was at a different level than anybody else."

Overall, Doncic has seven straight 20-point triple-doubles, tying Michael Jordan (1989) and Oscar Robertson (1961) for the longest such streak in NBA history, according to ESPN Stats & Information.

4. הקהל הולך NUTS כש-Trayce Jackson-Davis מדנקק על ויקטור ווימבניימה לפוסטר POSTERIZED HIM (המילה ברחוב כשאחד אוכל את השני)

Jackson-Davis took Wembanyama off the dribble from the right wing. The hefty Warriors lefty drove straight toward the rim and served up a southpaw slam over the 7’4″ Frenchman.

5. אפילו שדרי המשחק הולכים 'בננה'

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 85 תגובות

  1. בוקר טוב ונפלא של מעורב חזק.
    פרסטי לא אהבל.
    מקווה שלא חטף את מחלת טריידר דן מלפני כמה שנים.
    אוקלהומה צריכה רכז מנהל\מוסר וסנטר רציני.

  2. לאוק יש בעיית גודל וכוח. צופה להם סיב 2 תלוי ביריבות גם וגם אם ירצו להגיע יותר גבוה.

    שמעתי שלוקה בכלל לא יודע כמה נק יש לו ולא מודע לזה😁.

    אבל et כן יודע כן מודע וכן סופר היה מרחק 1 אס מתוך 6 שהרסו לו לדאבל דאבל ראשון בקריירה.🤣🤣
    סיים בסוף עם 22 נק ו9 אס והחזיר מפיגור 12 לw.

    כמה הילייטס

    https://youtube.com/shorts/Pmy42xnSfoM?si=Dq2N1BUi3EXTK6Ek

    https://youtube.com/shorts/j50Qf2VcooA?si=118iXWvlQCBuujH4

        1. Waaw כבר לנבחר חחחח איזה הילייטס דריבל של קיירי קליעה של סטף דהירות של יאניס והמלך בשיאו. באמת היילייטס ממש יפים, מעדיף את הסרטונים האלה מסרטוני הקליר פאת' של המלך 😉
          אם הכיוון הוא לבידורסל הזמן קרוב להתחיל בהכשרה לפי המדריך למובס מודרניים לשחקן הצעיר:
          1. יורוסטפ לתוך ראיון מוזמן, אול דה וויי להצהרה סטייל:"אני הכי טוב בעולם" "אני בסדר במערב" וגו'
          2. סבסוב, דריבל, פייק, כניסה בשחקן תוך כדי זריקה, צעקת איייייי וסיבוב לאחר נחיתה אל השופט עם פרישת ידיים(לדאוג לקבל יחס מאפשר כמו ללוקה, ולא קנסות כמו לרודי, חשוב לתרגל מגיל צעיר)
          3. אחיזת יד המגן בוו ומשיכה של היד בזריקה על שם אבו זקן.
          4. טיפוח חצר כתבים שיסביר לרפי ההבנה כמה מדהים מה שאתה עושה בגילך(לא משנה מה גילך, אם צעיר זה מדהים לצעיר, אם מבוגר זה מדהים למבוגר, בכל מקרה waaw)

          כמובן שיש עוד אבל אלו העיקריים, בכדורסל רגיל זה נראה מעולה

          1. חחחח בסטט ורישום בידורסל et שחקן של 40 ו20 כל משחק. אתמול כל התקפה כמעט נתפס בחולצה בכתף בwwe זה ישר שריקות אפילו מגן צמוד.
            אם היו רושמים אס כמו שרושמים להליברטון היה עם 24 אס אתמול חחח הוא נתן 9 אמיתיים לקרש סל לא מסר למישהו לצד וההוא עבר 3 שחקנים וקלע ריברס לייאפ ורשמו לו אס 🤣🤣🤣😂
            מה שכן היה בן סימונס מהקו אתמול עם 1 מ6.
            אין לו גם יוסאג של לוקה ומוגבל ל24 דק משחק חחח

            1. לפי רישום המלך ראיתי שם כמה קוואדרופל טימס אני רואה שכל השחקנים הסתכלו עליו ישירות בעיניים מלבד אלה ששמרו עליו זה בטח נחשב כטריפל טים לוחץ 🙂

            2. אכן. צריך להביא את פוסטר ובראדרס לליגה שם ויתחילו לקפוץ לתוך המגן. החוקים לא השתנו בקטסל משנות ה40.
              השופט האמת נתן אתמול כמה שריקות דונהי לטובת המארחת מילא את הגבוה של האורחת ב4 שריקות אוויר שחקנים עמדו לידו ראו שאין להם מה לעשות בפינה והם תקועים והחליטו ליפול לריצפה וקיבלו שריקות 🤣🤣🤣
              ההוא מסכן לא הבין למה שורקים לו עמד ידיים למעלה וכמעט ורטיקלית

            3. גם בשכונה ההשפעות מורגשות אגב. לפני עשור התחלתי לראות אנשים זורקים מהחצי(עלייתו של סטף). היום רואים יותר אנשים עם צעקות איי אאוץ' וסחיטת עבירות חחחחח לפני שבוע ראיתי שניים רבים כי אחד לקח שלשה והתלונן שנכנסו לו לאזור הנחיתה חחחחח גם הסטריטבול מושפע מהבידורסל

            4. חחחחחח אזור הנחיתה בשכונה זה טוב אצלנו פעם מישהו רצה על כזה דבר פאול מאז לא חזר לשחק איתנו🤣🤣🤣🤣

              תחשוב בכדורגל היה אזור בעיטה למתקיף איזה מצחיק זה היה. מכל חוקי הwwe המפגרים זה בין המפגרים שבהם ומהראשונים שהייתי מבטל. אני בטוח ששחקניהwwe המוכשרים האלה יקלעו טוב גם בלי זה

            5. דווקא זה בשביל למנוע פציעות סטייל זאזא וקוואי חחחחח פשוט לא שייך למשחק בשכונה עכשיו. התחילו כל מיני שטויות אחד ביקש ללכת לקו לפני שבוע חשב שהוא אמביד כל מהלך שתי זריקות ואייייי
              בכלל נהיו רגישים לעניין השיפוט, אנשים מתווכחים על צעדים שיחקתי עם קבוצה מגוונת בגילאים, אחד מהמבוגרים אמר לנער שהוא עשה צעדים(הבחור הלך כמו שמייקל הלך באוויר, רק לא באוויר), הנער אמר לו זה גאת'ר סטפ חחחחחחח לפחות זה מצחיק

            6. איזה למנוע פציעות תפסו טרמפ על שבתכלס אמרו מצאנו שיטה להגדיל סטט לכוכבים וסקורינג ועטפו בחבילת של למנוע פציעות. היה את זה כל הזמן גם בעבר ואנשים שיחקו ושרדו הכל טוב.

      1. חחח כל הליגה הזאת זה לואד משחקים פעם בחודש. מידי פעם פעם בשבועיים. קבוצה אחת פרשה מהליגה באמצע העונה חחח.
        יש גם הגבלה של חוקי הליגה שכל אחד בסגל חייב לשחק חמישית אחת אז יוצא שמקסימום דק שאפשר לשחק זה 24.
        אבל הוא 2way מחסל בהגנה גם ותמיד,שומר על כוכבי היריבה כל המשחק 😁

        1. בדיוק, ככה היה גם אצל הבן שלי. משחקים פעם ב-
          יש חוקים שאסור לתת רק לכוכבים לשחק (חוק טוב מאוד), הגבלת דקות.
          וגם אצלנו כל שנה היתה נעלמת קבוצה או שתיים במהלך העונה.
          ובונוס – משחקים בשטחים (סוסיא וכאלה), חלק מההורים לא מאפשרים לילדים לנסוע. במתיחות בטחונית משחקים מתבטלים/נדחים.

    1. ראיתי הכל הילד כוכב, יש לו גם את האופי הנכון – פייסטי!!! תעבוד איתו על יד שמאל, הוא לא משתמש בה מספיק
      🙂

      1. יש לו שמאל קטלנית ויודע לעשות הכל בשמאל מתאמן חלק מאימונחם רק ביד שמאל חחח גם ריברס לייאפים וכו אבל מה? במשחקים בקושי הולך שמאלה למרות שאני כל הזמן אומר לו. הוא משתמש בזה רק שהוא נאלץ לצערי. שיתקל כמה שיותר במאמן שיסגור לו את כל הימין ואז יתחיל סוף סוף ללכת חחחח

  3. אוק אכן עם חולשות גדולות, אין סיבה לדאגה כי לא נראה שהם בנו על אליפות השנה, היכולת שלהם היא בעיקר הפתעה נעימה(כן שיי מוכן אני יודע, והיה אפשר להכות בברזל, אבל בוא נגיד שהם לא פספסו את הרכבת, אלא בשימוש מעוות באנלוגיית הרכבת, הקדימו לתחנה בשעתיים ושכחו להטעין את הרב קו. הם כנראה יספיקו להטעין מהר ויהיה להם הרבה זמן בתחנה – דהיינו פוטנציאל שושלת). מה שכן גידי נגר וטרייד עכשיו בשיא המניה יהיה חכם(אבל כנראה שמאמינים בו)

    ג'ייסון קיד ממשיך לנצל באופן לא משכנע את חומר השחקנים שלו, מערכת התקפית מלבד "תזרקו את הכדור לבחור הלבן וקדימה להתפזר בפינות" הוא לא בנה, ולכן תלוי בחסדיו של השקץ הקטן, אם הוא לא היה מוכשר ברמות שהוא שיקוץ זה היה נראה רע. אז במקום לעבוד מדי פעם, הגיע הראיון השבועי להילולת גדול הדור היורו בייבי שקץ.(אגב אני חושב שלוקה אדיר, ורחוק ריצת פלייאוף של גדולים סטייל יאניס ויוקיץ' מלהיות הטוב בעולם כי ביכולת ובכישרון הוא שם לגמרי, אבל עדיף שמאמן יפקס אותו וידרבן להשקיע בהגנה, מאשר שיאדיר אותו ויאמר לו כמה הוא טוב)

    1. קיד הכי טוב בזה להאדיר ולהעצים יתהלל יתברך ויתקדש🤣

      שקצים אוהבים את הליקוק הזה אם לא הם נפגעים. למשל לדוראנט אף פעם לא הכניסו ככה את הלשון לכן הוא ממורמר ופגיע.
      כל הזמן צריך להאדיר אותם לגרום להם להרגיש waaw שבלעדיהם אין הווה ועתיד

      1. דוראנט היה צריך לפתוח פיקטיביים בטוויטר חחחחח לא נעים

        חבל לי שלוקה מפתח גינוני שקץ, ככל שהליגה נהיית גלובלית יקרו אחד משני דברים. או שהאמריקאים יידבקו בתכונות הכדורסל האירופי, ונקבל את השילוב המושלם – כישרון ברמות הגבוהות ביותר יחד עם כדורסל חכם ומחויבות(יוקיץ' יאניס ונראה שגם וומבי) או שהכוכבים האירופים יידבקו בגינוני השיקוציות האמריקאים(לצערי לוקה). מה שחבל שלוקה כרגע הכוכב האירופי הגדול בעולם עד שוומבי יעקוף, וזה הפסד גדול בקרב. צריך להביא לו איזה זליקו שיאפס שם את העניינים, אם לקיובן יש מוח לכדורסל כמו שיש לו לעסקים שיעשה את זה.

        מה שמצחיק שהאמריקאים בהתקפי טנטרום על זה שיוקיץ' אוהב לבלות עם סוסים ולנוח בזמן הפנוי, בזמן שהכוכבים הצעירים שלהם מתעסקים בסטריפ קלאבס, שרשראות בלינג ודוגמניות אינסטגרם יוקיץ' בינתיים עסוק בלשחק כדורסל כאחד הטובים בעולם ולא בלשכנע נערות לשלוח ניודס או לעבור הפלות, אז אם בזמן הפנוי הוא לא בסטריפ אלא בחוות הסוסים כנראה שזה עדיף חחחח

            1. גם אני

        1. לא יודע בן כמה אתה אבל אני זוכר שדיברו פעם על שחקן שמבחינה אינדבידואלית הוא כנראה הטוב ביותר ומעולם לא ראינו הצגות כאלה אבל הבעיה הגדולה שלו שהוא לא יודע לתרגם את היכולת המופלאה שלו ליכולת קבוצתית ולכן הוא שקץ מאוד גדול שאף פעם לא יצליח לממש את היכולות המטורפות שלו למשחק קבוצתי ואליפות. מעניין מה קרה באמת עם השחקן הזה בסוף הקריירה שלו

            1. אני מדבר על זה שלא כל כך הצליח.הוא נכנס לליגה בסערה בשנות ה-80 זכה ברוקי השנה תוך כדי שהוא מהמם את כל הליגה שמעולם לא ראתה דבר כזה.7 שנים ראשונות הוא העמיד מספרים מטורפים אבל נדמה לי שעבר רק פעם אחת סיבוב בפליאוף(אולי פעמיים).כולם אמרו היכולת האישית שלך זה יופי טופי אבל איפה אתה ואיפה מג'יק או בירד שמה לעשות הביאו קבלות אז אתה אולי כשחקן יותר טוב מהם אבל טבעות לא תראה בגלל סגנון המשחק שלך

            2. מייקל הוריד מהריכוזיות במשחק שלו יש גם ירידה בסטט בשנות האליפויות והשושלת. מעבר לזה קיבל סגל טוב יותר ואמין, עמוק ואיכותי שבמקרה נחשב לאחת הקבוצות הגדולות בכל הזמנים. אני מכיר גם דוגמאות יותר קרובות אלינו: ראס, הארדן, אייברסון וכרמלו למשל.

              אגב לגבי לוקה אני בטוח שיזכה לפחות בטבעת אחת בקריירה, או בייאוש מהמאבס ובקשת טרייד סטייל השקץ(מה שיביא ליותר טבעות וקריירה סטייל השקץ) או בהישארות עם המאבס(מה שסביר שיוביל לקריירה דירק סטייל עם טבעת אחת או שתייים מוערכות). ככה שאני לא מאמין שלעולם לא יממש את היכולות, בטח כשהוא יחסית מוכח פלייאוף. רק אם אפשר להתאמץ בהגנה ואולי לשחק בצורה מאומנת יהיה עדיף.

  4. בוקר טוב לכל המתרחצים ולדוקטור במיוחד.
    אחלה מעורב, רוב תודות.
    למעשה אישרת את מה שחשבתי – גידי הוא הוא השחקן החשוב בת'אנדר.

  5. מנחם, אתמול דיברת על ריברס כמי שמתאושש וכמי שהביא שיפור הגנתי למילווקי. כתבתי שהאליפות שלו בבוסטון הושגה בזכות טיבודו מאמן ההגנה.
    וכאילו מלמעלה קרו שני דברים:
    1. מילווקי חטפה 30 הפרש ו-129 נקודות. וממשיכה להיראות נורא, גם הגנתית.
    2. טיבודו קבע שיא הגנתי עם הניקס.

      1. תיבס מאמן טוב אבל הבעיה באופי הדרוש להצלחה כמאמן – נחמד, מאדיר את השחקנים ושיודע "לנהל את האגו" ולתת לכוכבים לואוד.
        דוק ריברס נלקח לקבוצה אחר קבוצה כנראה גם בגלל זה. תיבס נכנס לקבוצות ומתחיל להעביד שחקנים, שישחקו 42 דקות למשחק ובהגנה קשוחה ומאמץ, אז אומרים שהוא מביא לפציעות:(
        דמיין שהוא בדאלאס עכשיו מעיף לקיירי את הקטורת והכישופים מחדר ההלבשה וצועק על לוקה לזוז בהגנה במקום להלל אותו כמשיח בן דוד. תוך שבוע טלפון לקיובן/אדלסון ואיום בשביתה איטלקית(או מוסלמית/סלובנית)

        מעניין מה היה קורה אם הייתה קבוצה של זליקו עם שחקנים שנבחרים לפי חוכמת משחק סטייל וסילה מיצ'יץ או פאקו קאמפזו והיה מאמן אותם מ0 בלי אגו. לדעתי עם כל הפער בכישרון לוקחים את דאלאס נניח – לוקה ישיג 30-40 והשאר ינגרו

            1. באבוה היה נפצע, יש שחקנים שהפציעות אצלם ב DNA.
              לצערי רוז הוא אחד הבולטים שבהם, שלא נזכיר את גרג אודן…

  6. תודה על המעורב
    אם זכרוני אינו מטעני גם על הלוחמים דיברו בהתחלה כמו שאתה מדבר על הרעמים….
    ימים יגידו
    או יא גידי
    🙃

  7. מעורב נהדר מנחם.
    אוקייסי כבר שנים זורעים שתילים ולא שמו לב שגדל להם אקליפטוס מעורר השראה בחצר. בנוסף יש להם צמח שנראה פגום עוד מההתחלה ולמרות זאת מתעקשים לגדל אותו. הם לא מבינים שהוא מדביק את כל הצמחים האחרים במחלה שלו ודופק אותם. גננים הם כבר לא יהיו.
    תיבודו מאמן נהדר. מוציא את הנשמה אבל גם 200% מהקבוצה.
    כל מגן טבעת איכותי חוטף דאנקים על הראש פעם ב…..
    זה תעודת כבוד לעמוד בנחישות מול כל האתלטים ששועטים לסל ולרוב לחסום אותם או לשנות להם את הזריקה.
    מי שלא שומר ייברח הצידה ברגע שהשחקן שועט לסל. זה הכי קל ופחדני.
    היחידי ממגני הטבעת האיכותיים שאני לא זוכר שחטפו פוסטר זה דיוויס. (שחוץ מהגנה נגד סנטרים מסיביים, מאוד מזכיר את ההגנה של ביל ראסל שהיה שומר נקי עם אינסטינקטים מיוחדים וידיים טובות מאוד).

      1. זה לא נחשב.
        הוא כבר הסתובב ועקף אותו. דיוויס לא הצליח להשיג אותו ואז הוא הטביע.
        כוונתי היא פוסטר בפנים שהמגן ממש נמצא באיזור הדאנקר ספוט.

  8. אמביד הוא MVP מכהן, עד שיבחרו באחר (כנראה יוקיץ).לכל מי שהטיל ספק בבחירה שלו מספיק שיראה מה עושים הסיקסרס בלעדיו, איך התפוקה של מקסי יורדת.הבריאות של אמביד זה המפתח לסיקסרס, זה גם ישפיע על גורל הסלטיקס.
    כבר כתבתי אולי עשר פעמים, על הבעיות של תאנדר, לא אחזור על דברים שאני אמרתי וכמה מגיבים רציניים כתבו היום. האמת אני בספק אם הם עוברים סיבוב ראשון בפלייאוף , יריבות אפשריות לסיבוב ראשון, הלייקרס, דאלאס , סקרמנטו.ג. סטייט.לכולן יש כלים להעיף את אוק כבר בסיבוב ראשון.היה להם ביד את מיציץ ,הוא כבר לא שם , נותן מספרים יפים בשרלוט.
    שוב לוקה והסטט שלו.רק להזכירכם הסטט של דאלאס 8 במערב,בינתיים רק פליי אין.תערבבו את הסלט עם המספרים של לוקה , הסלט יוצא ככה, ככה.
    שמתם לב מתי ג.ס בכותרות , כשיש קצת מכות עם דריימונד, איזה דאנק משובח, זה צה שנשאר , כמו שלוק אחרון של סלחב בו מרגישים קצת את הסוכר שלא הצליח להתערבב.

  9. מה אחוזי השלשות של הסלטיקס ומה המקום של אחוזים אלו בין קהוצות הליגה וכמה אחוזים יש לת'אנדר?

  10. לגמרי לא מסכים עם כל הניתוחים על OKC. נכון הם עדיין קבוצה בבניה אבל איך תסבירו את העובדה שהם מקום ראשון במערב? זאת הקבוצה הצעירה בליגה, SGA הוא מהגארדים הטובים בליגה וגם ג'וש גידי אינו קוטל קנים. הדבר היחידי שאני מסכים אתו בניתוח למעלה הוא שהם צריכים סנטר בעל משקל כי צ'אט הולמגרן הוא יותר פאואר פורוורד מאשר סנטר.

  11. אוקלהומה סתם שורפים עונה, היו יכולים לעשות פלייאוף מעולה ולצבור עוד ניסיון, קשה לי לראות אותם עוברים סיבוב עם הסגל הזה, וגם אם כן הם יעופו מהר בסיבוב השני.
    הם לא היו צריכים לעשות איזה מהלכים מפוצצים, קלי אוליניק כזה היה מספיק להם, בזבוז זמן

כתיבת תגובה

סגירת תפריט