מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

1.משחק מהסרטים לאנטוני דייויס

קרדיט: BUSINESS INSIDER. תמונה: AD בתיכון

שורה הסטורית לאנטוני דייויס: 27 נקודות, 25 ריבאונדים, 7 גניבות, 5 אסיטסטים, 3 חסימות. "שורה כזאת אף פעם לא הייתה", לפי BUSINESS INSIDER, אם כי אני הייתי מבקש מהם לבדוק פעם נוספת את 'השורות הגדולות' של וילט צ'מברליין.

WHATEVER.

בכל מקרה, הכדורסל שלו הכריע מתחרה חשובה מאד, מינסוטה טימברוולבס – השנייה במערב – 109-120. כשזה ניגמר הוא אמר: "I THINK WE ARE HITTING OUR STRDE RIGHT NOW". זה השלים שבוע של נצחונות על אוקלהומה סיטי, הראשונה במערב, ומילווקי באקס, השנייה במזרח.

הוא הוסיף:

" "We're just trying to keep going, keep pushing, knowing that just like last year, all we got to do is get in. We feel like it's tough for anybody to beat us in a seven-game series. … We like our chances against anybody at that point."

(ברצוני להזכיר לכל אוהדי הלייקרס – לפני שהם מתחילים לרקוד קרקוביאק – שמינסוטה הייתה ללא 2 הגבוהים שלה רודי גובר וטאונס)

הלייקרס היא עתה מקום 9 במערב, רק שני משחקים מאחורי הששית פיניקס סאנס, עם 16 משחקים שנותרו. "ברצוננו להגיע למספר 6 ולמנוע את הפלייאין טורנמנט", אמר אוסטין ריבס.

2. אחרי כל החרא שנישפך ביניהם כל השנים?,פטריק בברלי וראסל ווסטברוק מתחבקים! הווה אומר? סוף לשנאה בת שנים!

3. מכל המשחקים פתאום 73-79? (פילי בניו יורק): "WE PLAYED LIKE SHIT"

אם אתה ממהר, קומראד, אתה יכול לוותר על הכתוב ורק לתת מבט בתמונה הזאת מעל השורה הזאת, והתמונה כמה שורות למטה: הן מתארות את משחק הניקס לאשורו, כמו שאומרים החברים שלי מקרית היובל, וחבל על המילים.

בן קונטמפס מ-ESPN כותב, ומשתמש במילים "זה היה דרק":

If you’re sticking with me: Can’t blame this one on the injury bug. Can’t blame it on an unfriendly whistle, or a wearying stretch of the schedule. This was dreck – from the start, and it only got worse from there. It was sloppy from the start, and it only got more unsightly from there.

אם הניקס ימשיכו לפשל, ולא יעשו את הפלייאוף, תוכלו לסמן את ההפסד המעליב הזה לפילדלפיה החסרה כאבן פינה. את זה אומר אני, ולא החברים שלי מאור יהודה!

תמונה המתארת טוב מכל דבר אחר את מה שקרה הלילה לניקס האהובה:

תראו. דברים מוזרים קורים בליגה: וושינגטון מנצחת את מיאמי במיאמי. הקאבס מפסידה בבית לנטס. והניקס מפסידה לסיקסרס ללא אמביד וטייריס מקסי. וג'יילן ברונסון אומר ""אני שחקתי 'DOG SHIT' GAME".

אלה החיים ב-NBA.

4. מכה קשה לאטלנטה. אולי אנושה: סדיק ביי קרע את ה-ACL וסיים את העונה

העונה נסתיימה עבור שחקן החמישייה של אטלנטה סדיק ביי, ואני מאמין שגם התקווה לפלייאין התמססה עם פציעתו. אטלנטה היא קבוצת הגנה חלשה ש'הגבר' האמיתי היחידי בשורותיה הוא סדיק ביי הזה. הוא קולע 13.7 נק' וקוטף 6.5 ריבאונדים ב-32 דקות משחק. הקרע קרה במשחק אמש שרועי כיסה עבורנו. סדיק יהיה שחקן חופשי מוגבל הקיץ.

5. האם IMPACT חיובי של דוק ריברס מתחיל להיראות?

אני לא מסמפט את דוק ריברס כמאמן יותר מהשונא הגרוע ביותר שלו באתר, אבל אין לברוח מהאמת: נראה שהדוק מפיח חיים חדשים במילווקי באקס.

נעזרתי מעט במאמרו של אדם טיילור מ-ESPN בהכנת הקטע הזה. מילווקי באקס זכתה באליפות 2021 בעיקר בגלל הגנה מצויינת. כשמילווקי החליטה לשים יהבה, יעני, על המאמן אדריאן גריפית' כל ה-IDENTITY של הגנתה הלך פייפן.

לכן היא פיטרה אותו ושכרה את הדוק (הוא לא 'דוק' אמיתי, כמוני וכמו עגל, ינון, או רזי; אצלו זה סתם כינוי שאין לי מושג היכן ולמה התחיל).

הוא התחיל די גרוע ועמדנו לקוברו חיים. אך לפתע הקבוצה התעוררה, והיא יצאה מכמה הפסדים ל-4-6 בעשרת המשחקים האחרונים, אך מה שמייחד אותה יותר הוא מקומה הרביעי בהגנה מכל קבוצות ה-NBA לפי Cleaning the Glass.

רובין לופז אמר אתמול:

We’re in a good place right now. We’re confident that we’ll keep improving and keep getting better. Everyone is putting their best foot forward,” Lopez said. “They have the right !intentions, so it’s not a matter of if, but when.”

תראו. עם כל האי-סימפטיות שהרבה מאיתנו מרגישים כלפיו, הוא עדיין אחד המאמנים המוערכים ביותר בליגה. הוא זכה באליפות והוא ידוע כאחד ש-" HE consistently devises robust game plans that ensure his teams are a force during the postseason. 

מה ששפך חומץ על השורה שזה עתה כתבתי הייתה אי יכולתו לקחת אליפות עם פילדלפיה סיקסרס, עובדה שגרמה לכמה אנשים – ואני ורבים מכם ביניהם – לפקפק אם הוא המאמן המתאים לבאקס.

לאמן את הבאקס זה לא לאכול ג'ילה עם קצפת. עם ג'יאניס ודמיאן לילארד לא מצפים ממך לסיים 'טוב' את העונה. לא, קומראד. כשאתה מאמן את הבאקס מצפים ממך לקחת אליפות. אבל עם לופז הנמצא בצד השני של הגבעה, וקריס מידלטון שהפך לצל של עצמו, מצבה של הבאקס די מסובך. הדוק הצליח להביא את פטריק בברלי כצעד ראשון, ובמשחקים האחרונים מתחיל להתפתח IDENTITY בקבוצה.

אליפות עם הבאקס תוריד מעל שכמו של הדוק טונות של אבק.

6. מזל גדול של אלפרן סנגן ויוסטון רוקטס

כשהוא הורד מהפארקט בכסא גלגלים ופמיו מעוותות מכאב, החשש היה שהוא גמר את העונה.

MRI גילה נקע רציני בעקב, וברך שחטפה מכה אבל לא נגרם לה כל נזק. הוא עדיין לא הוכרז כשחקן שיחמיץ את החודש האחרון של הליגה, אבל עם נקע המוגדר כ-'SEVERE', קשה להאמין שהוא יחזור לפני סוף העונה.

Sengun has been one of the league's breakout players this season and established himself as a cornerstone for the franchise.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 55 תגובות

  1. Rivers went on to play at Marquette University, whose then assistant coach Rick Majerus nicknamed him “Doc” because Rivers had worn a “Dr. J” T-shirt (in honour of NBA star Julius Erving) at a summer basketball camp

    1. קורבן נוסף לתאגיד והקליר פאת' – בגיל 30 בלבד אוטו פורטר ג'וניור פרש מכדורסל
      אחרי 11 עונות ב-NBA, הפורוורד שעשה שנים יפות וזכה באליפות ב-2022 עם גולדן סטייט תלה את הנעליים: "הגוף לא מאפשר לי לשחק ברמה שאני מצפה מעצמי".
      הוא הסביר: "בנב"א יש דרג ויש זרג – אני חודר לסל וחוטף מכות על ימין ועל שמאל, המשרוקית דוממת. מנסה לסחוט תוקף בהגנה ושורקים לי 3 פעמים ברצף. הגוף נגמר. לברון רץ קוסט טו קוסט, שחקנים מפנים לו את המסלול, הוא דוחף עם מרפק חד ומקבל בונוס עונשין. מה הפלא שהוא הגיע ככה ל 40,000. מקסימום 15 נק' בארופה."

      1. ומה שבאמת משעשע הוא שמתוך ה-139 מיליון דולר שהוא הרוויח בקריירה הווריורס שילמו לו רק 2.4 מיליון (למעשה פחות אבל לא משנה) שזה ההשכר השנתי הנמוך ביותר שהרוויח במשך הקריירה.

        1. אבל שורה לתפארת ברזומה. בקיץ של אותה עונה כתבתי כאן שהעונה של ג"ס תלויה בפול ופורטר. לשניהם האליפות גרמה נזק. אם פורטר היה נשאר בג"ס (בשכר מינימום של ותיקים) אני מאמין שהיה ממשיך לשחק וודאי נהנה יותר. לפול נשרף המח, אם כי אני תולה חלק מהאשמה על ההנהלה שידעה שהוא רוצה / חושב שמגיע לו לשחק בהרכב אבל העדיפה את תומפסון מה שהאיץ את הבערה.

  2. הגבבון?
    אם אין קאט ואין גובר, מי מפריע לדייוויס לעשות את המספרים האלה?
    אבל הסטטיסטיקה מבלבלת. זה כמו שאני אשחק בלי טייטום בראון פרוזינג וגרו הולידיי ואז יוקיץ ישים 40, 30, 20, 5, 5, 55… ממש שבירת צואים.

    1. אז אני מבין שכל גבוה שישחק עכשיו נגד מיניסוטה ולא יביא במינימום את המספרים שהגבבון הביא הוא מה שנקרא בשפת שמעון נגר בן נגר כי אין קאט ואין גובר אז כל אחד יכול לשים מספרים כאלה לפחות.
      מעניין נעקוב אחרי התיאוריה הזאת

  3. שימון
    טמביד יגיע לפלייאוף השנה פצוע?
    נדמה לי שזה הפלייאוף הראשון שבו הוא משחק פצוע.
    השור הזה תמיד היה איש הברזל, או איש אברג'ל?

  4. גלן ריברס הוא מאמן פח! אמרתי את זה ב2007 חודש או חודשיים לפני שאיינג' הביא את גארנט וריי. הוא איש בר מזל ותו לא. יש אנשים כאלה בעולם שמקבלים 6:6 בקוביות כשצריך. אם קצת יותר מזל היו לו עוד 2 אליפויות בזכות עוזר מאמן אחד שעשה את העבודה וחי אז בתוך ה TD גרדן כמו שהוא חי ב MSG במנהטן היום. גלן הוא מוטיבטור טוב אבל אימון זה לא רק להיות מוטיבטור… זו הטענה שלי נגדו מאז ומעולם! זו גם הטענה שלי למאזולה מאמן בוסטון. לפחות בדבר אחד ריברס עולה על המרגרינה וזה בלחיות את המשחק ובתגובות המהירות.

    1. וזה לא רק שלא לקח גמר עם הסיקסרס הוא גם לא לקח גמר או אליפות עם הקליפרס בשיא כוחה.
      חסר לו הגרוש והיה לו המון מזל.

  5. כשריברס לקח אליפות בבוסטון, טום ת'יבודו היה האחראי על ההגנה של בוסטון. סביר להניח שגם עכשיו השיפור ההגנתי הוא בזכות מישהו אחר. והם עדיין נראים פח.

  6. לא נראה לי שאנתוני דיוויס יכול להגיד מה שאמר ברצינות כל עוד הם הביץ' של דנבר.
    מה שכן, בניגוד למה שבארקלי אמר לא מזמן, בטוח שקבוצות לא ישמחו לקבל את הלייקרס כיריבה מדרג נמוך.

    1. בגדול אני מסכים אבל כל המשחקים האחרונים מול דנבר היו מוזרים הלייקרס פשוט מאבדים אתזה מולם בסוף משחק
      יש פה משו מנטלי נגדם הלייקרס צריכים ניצחון אחד מולם בשביל להרגיש שהם יכולים לנצח אותם.

  7. מילווקי 6-4 העשר אחרונים. לא משכנע אותי שעם זה הולכים לאליפות.מילווקי נשארת בתמונה כי יש לה שני כוכבי על,מידלטון שיכול להשתפר והרבה,ולופז ופורטיס בגיבוי בקו הקדמי ליאניס.
    בשלב הזה של העונה כולם עייפים,פצועים.כך שבפלייאוף הכל יכול לקרות,כולל אכזבות לקבוצות שנראות על הסוס.

      1. למה כל דבר צריך הסבר?
        זה ספורט, לא מדע טילים. בספורט אנחנו בורחים מהמציאות ולא ממציאים את הגלגל!

  8. מעורב נהדר. תודה.
    דיוויס שלט בצבע כי הייתה מורה מחליפה. נראה אותו מול סאבוניס במשחק הבא.
    הפציעה של סאדיק ביי מוכיחה את הפתגם היהודי הידוע: "צדיק ורע לו, רשע וטוב לו".
    מנחם יקירנו הוא עוד קורבן של דוק ריברס. כולם בסוף נופלים בקסמיו. יש בו חן כזה שגורם לאנשים לשכוח את מעלליו בשנים האחרונות. מה שאומר שאם אם איכשהו מילווקי זוכה בתואר, ריברס יעלה לדרגת פיל ג'קסון/פופוביץ'.
    חיים אתגר, רפי גינת ואדווה דדון הוקפצו בצו 8 להוציא את מנחם מחזיון התעתועים של ריברס.

  9. האמת שאם אני הלייקרס אני עדיין מכוון לסיים בפלייאין פשוט מקום 7 או 8 שאם יהיה הפסד מפתיע שיהיה להם איך לחזור מזה במשחק נוסף אבל בתכלס הם עדיפים על הוולבס ועל התאנדר מאשר להתחיל סדרה ראשונה מול הקליפרס שהם כנראה יפסידו

  10. תודה על המעורב.
    ריברס יכול לנצח גם 10 מתוך 5 משחקים בעונה הרגילה… זה לא ישכנע אותי,
    הוא ימדד בפלייאוף … אם יגיעו לגמר – אני אתנצל ואגיד שהוא מאמן טוב, אבל לא נראה לי שזה יקרה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט