חם מהתנור: מעקב שחקנים חופשיים-יום 17/רועי ויינברג

לוטרי: הליגה משנה את שיטת הלוטרי, והשינוי יכנס לתוקף בהקדם האפשרי-בדראפט 2015. בשיטה הנוכחית, הקבוצה שהפסידה הכי הרבה משחקים מקבלת 25% סיכוי לבחירה הראשונה, השנייה בכמות ההפסדים מקבלת 19.9%, השלישית 15.6%, וכך הלאה עד הקבוצה במקום ה-17 הכללי בליגה (הטובה ביותר שאינה בפלייאוף).

השיטה החדשה נותנת לקבוצה במקום הראשון בכמות ההפסדים (החלשה ביותר) 11 סיכוי בלבד למקום הראשון, כאשר לשנייה יש 10 סיכוי וכך הסיכויים קטנים בהדרגה עד למקום ה-14, כך שלקבוצה עם הרקורד הטוב ביותר מבין קבוצות הלוטרי יש 2% לבחירה הראשונה, בניגוד לחצי האחוז שקיים היום.

נדבך נוסף שמשתנה בשיטה החדשה זה הגרלת 6 הבחירות הראשונות, בניגוד למצב הקיים היום, במסגרתו מוגרלות שלוש הבחירות הראשונות, ומאז הקבוצות מקבלות בחירות לפי המאזן שלהם בעונה האחרונה (הקבוצה עם הרקורד הנמוך ביותר מבין האלה שנותרו רביעית, אז הקבוצה החלשה ביותר שנשארת חמישית וכו'). לאחר 6 הבחירות הראשונות, ההגרלה תתקיים באותו אופן. דווח כי הליגה ביצעה השינוי עקב תופעת הטנקינג, במסגרתה קבוצות החלישו את עצמן כדי להשיג בחירות דראפט גבוהות יותר. לאור הסיכויים הגבוהים, יחסית, של קבוצות באזור המקום העשירי בכל אזור להשיג הבחירה הראשונה, האנ.בי.איי מצפה למאבק ענייני יותר על הכרטיסים לפלייאוף.

*

קליבלנד: הקבוצה צירפה את שחקן מיאמי ב-6 העונות האחרונות, ג'יימס ג'ונס, על חוזה מינימום לשנה אחת, במסגרתו ירוויח 1.4 מיליון דולר. בעונה האחרונה, ג'ונס קלע 4.9 נק' למשחק ב-51.9% מהשלוש, ב-20 המשחקים בהם שותף. ג'ונס הנו השחקן השלישי שזכה באליפויות עם מיאמי ב-2012 ו-2013 ומצטרף לקליבלנד, אחרי מייק מילר והפורוורד לברון ג'יימס.

*

גולדן סטייט: הקבוצה מחתימה את שחקנה בעונת 2012/13, ברנדון ראש, על חוזה לשנתיים עם אופציית יציאה מוקדמת של השחקן. לא ידוע עדיין כמה הוא צפוי להרוויח. בעונה האחרונה, ראש קלע 2.1 נק' עם 1.2 ריב', אך היה פצוע במשך רובה המוחלט של העונה. בעונתו האחרונה בגולדן סטייט, השחקן קלע 7 נק' ב-12.5 דקות לערב.

*

אורלנדו: הקבוצה החתימה את לוק רינדאור, והוא צפוי לשמש כפוינט גארד המחליף של הקבוצה, וכמנטור לרוקי אלפריד פייטון. ב-61 משחקים במדי הבאקס וההורנטס (שרלוט) העונה, רינדאור קלע 5 נק' עם 2.9 אס' לערב.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. שארלוט החתימה את לאנס סטיבנסון על חוזה תלת שנתי בשווי 27 מיליון ₪ כאשר לקבוצה אופציית יציאה בשנה השלישית.
    לאט לאט נבנית פה קבוצה רצינית. במצב הנוכחי אני צופה לה מאבק על מקומות 5-8.
    נכון להיום זהו הדירוג שלי במזרח:
    שיקגו
    קליבלנד
    וושינגטון
    אינדיאנה
    מיאמי
    אטלנטה
    שארלוט
    דטרויט
    טורונטו
    ברוקלין
    ניו יורק
    אורלנדו
    בוסטון
    מילווקי
    פילדלפיה

    זו תהיה העונה של שיקגו. אליפות ראשונה לאחר 17 שנה

  2. שיקגו מול קליבלנד הולך להיות הקרב של המזרח העונה. מקדרמוט בדיוק הסקורר שחסר להם ואם רוז יחזור בריא יכול להיווצר צמד מסוכל מאוד. ועל קליבלנד אין הרבה מה להרחיב חוץ מזה שאין שם סניר בריא

  3. אגב המסיבת עיתונאים והשינוי הזה הוא עוד עידות מטורפת לטנקינג חסר הגבולות שהתנהל בעונה הזאת.

    לא להאמין שאנשים עדיין מתכחשים לזה, זה ממש מזכיר לי ראיונות של דובר החמאס שלא מבין למה צהל יורה עליהם טילים או ראיון של אסד לCNN עם צחוק מתחת לשפם.

  4. אני ממש לא מבין את הצעד של סילבר,הרי מנחם השכם וערב אומר לנו שאין דבר כזה טנקינג ואנחנו האמנו לו,אז למה הם עושים צעד כזה?
    או יותר נכון הליגה במו ידיה הורסת את האפשרות של הקבוצות ל"בנייה מחדש ":)
    נ.ב מה לעזאזל יעשו עכשיו פילדלפיה???

  5. הרעיון של הליגה הוא חיובי לדעתי, אך הייתי משנה אותו עוד טיפה:
    במקום לתת את מרבית הסיכויים בלוטורי לקבוצה הכי גרועה שלא עלתה לפלייאוף, הייתי נותן אותם דווקא לקבוצה הכי טובה שלא עלתה לפלייאוף: מקום 17 מקבלת את מרבית הסיכויים, מקום 16 פחות וכו'..
    זה מצד אחד תורם לשיפור הקבוצות החלשות מול החזקות יותר, ומצד שני מוביל קבוצות לחתור באופן תמידי להתקדם צעד אחר צעד.
    במצב הנוכחי נוצר אבסורד שדווקא קבוצה כמו פיניקס (במקרה הקבוצה שלי), היא הקבוצה שהכי "נדפקה" – כי היא הייתה מספיק טובה בשביל כמעט לעלות לפלייאוף מהמעבר הקשה, ועל זה היא נענשת בלבחור אחרונה מבין קבוצות הלוטורי.

    1. אני מציע רעיון אחר. 16 הטובות בליגה יעלו לפלייאוף. קבוצה כמו פניקס הייתה מסיימת שלישית במזרח בקלות, ולא בפלייאוף העונה.

      קונפרנס A:
      מקום ראשון בליגה נגד מקום 16
      מקום שביעי נגד מקום עשירי
      מקום חמישי נגד מקום 12
      מקום שלישי נגד מקום 14

      קונפרנס B:
      מקום שני נגד מקום 15
      מקום תשיעי נגד מקום שמיני
      מקום שישי נגד מקום 11
      מקום רביעי נגד מקום 13

      והלוטרי יהיה זהה לפורמט החדש, עם מקומות 17-30 בליגה

      1. אתה רק מתעלם מהסיבות הפרקטיות לקביעת הקונפרנסים.
        מסכים איתך שמבחינת צדק ספורטיבי 16 הטובות צריכות לעלות אבל ישנם עניינים גיאוגרפים אספקט של זמני טיסה וזה שמספר המשחקים מול כל קבוצה אינו שווה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט