מעורב הופס ליום שני: גובר חטף 100K על סימן הכסף בידיו / מנחם לס

1.את מה שהיה עם גובר כתבתי אתמול. היום הוא אכל אותה

אתמול כתבתי שרודי גילבר "יאכל אותה בגדול". אז תנועת הידיים שלו המרמזת "כסף" עלתה לו $100,000 קנס שה-NBA הטיל עליו.

במשאל שלי על הטיית נקודות ונצחונות ע"י שופטי הליגה, ככה הצבעתם:

בליגה אין כל בעיית הטיית נקודות וקביעת מנצחת

31.18% (53 votes)

בעיית הטיית הנקודות קיימת רק אצל כמה מהשופטים

24.12% (41 votes)

רוב הנענים לאתגר, ואני ביניהם, לא מאמינים שישנה איזו שהיא הטיית נקודות, או 'קביעת מנצחת בליגה. השופטים שוגים, אבל לשגיאות אין כל קשר ללחץ חיצוני או איומים ממהמרים מקצוענים הקשורים למאפיה או לעולם תחתון אחר.

השופטים הם בני אדם, ואם יש להם אהדה לקבוצה מסויימת, אני מאמין שאפילו בתת הכרה תהיה כאן ושם שריקה מופרכת, אבל זה לא נעשה עם כוונה להשפיע על POINT SPREAD, המספרים שנקבעים ב-BETTING.

אני יודע בפרוש שהליגה שוכרת בלשים שתפקידם לעקוב אחרי כל הנעשה במשחקים, ולוודא שאין כל קשר בין העולם התחתון ושופטי הליגה, או השחקנים.

העונש על הקשר הקטן ביותר עם עולם ה-BETTING יהיה הריסת קריירה, מאסר של שנים, וקנס כספי מצמרר. זה נכון גם לגבי השופטים וגם לגבי השחקנים. המעקב אחרי הנעשה עולה לליגה הון תועפות אבל היא משקיעה את הכסף זה שנים ברצון, והעיקר לשמור על כשרות המוצר.

יותר מדי גולשים וחברי צוות שענו לאתגר מרגישים שישנה הטייה מכוונת של נקודות, ואפילו קביעת מנצחת ומפסידה ע"י כמה מהשופטים, ופחות מזה מכמה שחקנים. אני שולל לחלוטין את האמונה הזאת.

יש יותר מדי כסף בליגה גם לשחקנים וגם לשופטים (אמנם הרבה פחות מאשר לשחקנים אבל שופטים בעלי וותק השופטים את כל המשחקים המוטלים עליהם מגיעים למשכורות 'נקיות' – אחרי שהליגה משלמת הוצאות טיסה, לינה, ואוכל – ל-$200,000 ויותר. המקרה היחיד הידוע על נסיון להטיית תוצאות משחקים היה של השופט Donaghy, שהסכומים שהוא קיבל על הטיית נקודות היו בגבולות ה-$10,000 ל-$20,000 לפי ספרו.

זהו כסף קטן שלא 'יעניין' אף שחקן או שופט. השופטים והשחקנים אמורים גם להודיע לליגה על כל חשד שיש להם, והשופט או השחקן הראשון שיחשוד שמשהו לא כשר יהיו השופט השני והשלישי עם החשוד, וכמובן כל שחקני הקבוצה אילו היה שחקן אחד הקשור איכשהו לעולם התחתון.

גובר אכל אותה כי הוא ביצע תנועת כסף מבלי כל יכולת להוכיח משהו הכי קטן על שחקן או שופט. הוא – גובר – נענע אצבעותיו בסימן של כסף יותר מפעם אחת לעומת השופט סקוט פוסטר.

לא אתפלא אם בנוסף לקנס הכספי השופט פוסטר יתבע עצמו את גובר לדין על "תנועת דיבה". אני לא עורך דין ואני לא יודע אם זה יעמוד בבית הדין אם תהיה תביעה על "תנועה לעברי המסמלת חוסר יושר".

גובר לא הכחיש את מה שעשה, ולמעשה חיזק את תנועתו באומרו, אחרי המשחק, שלדעתו "ההתערבויות על ספורט המורשות היום ברוב מדינות ארה"ב פוגעת במשחק". כשנשאל "כיצד הן פוגעות" הוא העדיף לא לענות.

אבל מה שהוא כן הוסיף ואמר היה זה:

"I'll bite the bullet again," Gobert said Friday night. "I'll be the bad guy. I'll take the fine, but I think it's hurting our game. I know the betting and all that is becoming bigger and bigger, but it shouldn't feel that way."

הייתה זו הפעם הרביעית שרודי נקנס כספית על ביקורת קולנית נגד שופטי כדורסל ב-NBA.

2. לוקה נכנס לספרי ההסטוריה

קרדיט לתמונה: Pistons© LAPRESSE

לוקה דונצ'יק סיים את משחק הנצחון על דטרויט פיסטונס עם 39 חיצים, 10 קרשים, ו-10 בונבונים.

הוא הפך בזאת להיות השחקן הראשון בהסטוריה של ה-NBA עם "6 טריפל דאבלים רצופים כשמספר הנקודות הוא לפחות 30". הוא עשה זאת בנצחון 124-142 על דטרויט פיסטונס. הוא שבר את שיאו של ראסל ווסטברוק עם 5 טריפל דאבלים רצופים כאלה.

לפי Chris Schwegler מ-ESPN, המרוץ ל-MVP חזר להיות צמוד ביותר בין ניקולה ג'וקיץ', SGA, ולוקה. ג'יאניס הוא טיפונת מתחת לשלישייה הזאת. אני עדיין הולך עם ניקולה בגלל נצחונות קבוצתו שהוא מרכזה בכל המובנים.

מאמנו קיד אמר על לוקה אחרי המשחק:

"That just shows what level he's playing on right now," Mavericks head coach Jason Kidd said. "He knows he can score the ball, and he's also able to find his teammates and lastly, he's able to rebound the ball."

אבל…Jason Kidd made sure Luka Doncic enters history books

כיצד הוא עזר לו? הוא השאיר את לוקה על הפארקט למרות שדטרויט הובילה ביותר מ-20 כדי שיוכל לקטוף את הריבאונד ה-10 שלו.

FAIR ENOUGH!

אני לא מאשים את ג'ייסון קיד. להיפך. הבנאדם קלע 35 עם 19 אסיסטים ו-9 ריבאונדים. אז למה לא להשאירו לריבאונד עשירי? הוא קלע שני סלים לפני כן, ואז קטף את מספר 10.

With the win, the Mavs improved to 36-28 on the season and pulled to within one game of the No. 6 seed in the Western Conference standings with 18 games left to play."

On the season, Doncic is averaging 34.7 points, 9.0 rebounds and 9.8 assists per game while shooting 49.7 percent from the field and 38.0 percent from deep. If it hadn't been for several key roster injuries early in the season, the Mavs might have been high enough in the West standings to make Doncic the MVP favorite, but as things currently stand, Dallas still has work to do in order to give him a legitimate shot.

3. קליי תומפסון 'מתנצל' בפני חברו רוג'ר פדרר על ההפסד בסן-אנטוניו

לא ידעתי שרוג'ר פדרר וקליי תומפסון הם שני ידידים, וספורטאים המעריצים אחד את השני. השניים נפגשו בשנחאי ב-2018 ומאז הם בקשר די הדוק. "רוג'ר הוא סופר-פרסון. DOWN TO EARTH, ופשוט אחלה חבר. אני זוכר אותו עוד כשהייתי בשנות הטין שלי, והיה לי הכבוד כשהוא החליט לבוא הנה לחזות במשחק שלי נגד הספארס. אני רק מצטער שלא שיחקנו טוב יותר ולא ניצחנו (הספארס ניצחו 126-113)".

רוג'ר פדרר מארגן ב-CHASE CENTER את טורניר "LAVER CUP" בסוף נובמבר לכבודו של רוד לייבר בסן פרנציסקו.

4. "LUKA SUCKS, LUKA SUCKS" צרח קהל דטרויט במקהלה. הוא חייך: "הם לא מתכוונים לזה ברצינות".

הקהל צעק במקהלה "לוקה סאקס". לוקה חייך: "כאן בדטרויט? אחרי שקבעתי שיא חדש? אני יודע שהם לא מתכוונים לזה! I’m good,” he added. “I don’t know why they would do that. I love it. They know it’s not true and they keep going, so I love it.”

לוקה קלע במשחק אמש בדטרויט 39 נק' עם 10 ריב' ו-10 אס', והיה הראשון אי פעם לעשות 6 טריפל-דאבלים רצופים עם לפחות 30 נק' למשחק

5. ד"אנג'לו ראסל , אחרי שנתן אולי את משחק חייו, נותן SAVAGE ANSWER כשנשאל בקשר לכל קיטונות (קיתונות?) הבוז ששפכו עליו משך כל הקריירה

6. אלפרן שנגון כוכב יוסטון מורד מהמגרש על כסא גלגלים

יוסטון ניצחה את סקרמנטו 112-104

7. אחרי שמילווקי ניצחה הלילה את הקליפרס חסרת פול ג'ורג' וקוואי לינרד 124-117 ג'יאניס התבקש לתאר את שחקן קבוצתו פטריק בברלי:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 57 תגובות

  1. תודה מנחם. מסכים איתך לגמרי. כפי שכתבתי אתמול, שופטים גרועים, לא מוטים. תמיד מצחיק אותי לראות בתגובות אנשים שאומרים שקבוצה זאת או אחרת קופחה בשריקות בהוראה מלמעלה. כאילו דבר כזה יכול לקרות בלי שייצא החוצה.
    ראסל באמת אכל הרבה חרא במהלך הקריירה שלו, אבל היו לו כל כך הרבה רגעי הנה הוא נהיה כוכב שלוו אחר כך בדעיכה שלא נראה לי שבאה פריצה גדולה גם עכשיו.

  2. מנחם
    תודה על המעורב
    ההימורים הם רעה חולה של הליגה, אי אפשר להתעלם מכך
    כשאתה נכנס לאתרים לגיטמים כמו ESPN
    מופיע בפרי-גיים הליין של המשחק, זאת נורמה פסולה.
    לדעתי הליגה לא תמימה, יש עוד היבט לגילוח נקודות וזה לא קשור להיבט המנצחת.
    יש הימורי אנדר/אובר על סך הנקודות הכללי של המשחק
    יש משחקים גמורים שאין נקודות ב 3 הדקות האחרונות ויש משחקים שיש התפוצצות של נקודות
    מה שתורם לחוסר ההגינות זה תופעה של – load management שמעניקה יתרון/חסרון ללא מעט קבוצות ופוגעת במהמרים.
    בסרט של נטפליקס על טים דונהי יש רמיזות רבות על כך שהליגה רקובה משופטים מושחתים
    2 שריקות מוטות של שופט ברבע עשויות לגרום לתזוזה של 4 נקודת, 8 שריקות במשחק וזה 16 נקודות.
    אני מבטיח לך שאם היה תחקיר רציני בנושא ההימורים, אפשר היה להוכיח בקלות אי סדרים בשיפוט.
    סימן מס 1 – שופט/שחקן עצבני שמרים כל 3 דקות את הראש לכיוון לוח התוצאות
    תיארת מקרה במעורב של התנהלות של מאמן ושחקן שעשו הכל לרשום טריפל דאבל, זה נראה לך מוזר,אולי יש איזה הימור כבד שמעורב בזה. בסך הכל עוד ריבאונד שלא שינה כלום למשחק גמור, אבל עבור מהמר מסויים זה היה הבדל של שמיים וארץ

      1. הפוך גוטה, הפוך
        קל מאוד להוכיח ״פיקס״ גיימס
        כל מה שאתה צריך לעשות זה להוציא את הליינים של המשחקים ולראות דברים מטורפים בדקות האחרונות.
        זה לא רק השופטים שמעורבים, יש מנגון שלם שעובד בשביל וואגס
        היום כולם כולל כולם יודעים את הליין של המשחק ומשחקים עבור הליין

        1. זה עדיין לא יהיה הוכחה בעיני המתנגדים יגידו לך צירוף מקרים וכו..אני לא מאמין שהם עד כדי כך טפשים וגם אם כן לא יתנו לבן אדם לדבר יקנו אותו בהרבה דולרים או יעלימו אותו.
          אין אינטרס לאף אחד לחשוף את זה. כרגע זה מצב,שחוץ מהאוהדים האמיתיים כולם מרוויחים והרבה ובמצב כזה אף אחד לא יבדוק ואין לאיש אינטרס

    1. תגובה שהוסיפה לי המון. אני בעקרון מתעב את עולם ההימורים.קיבלתי ממך תמונה טובה של מה שקורה שם.

    2. מסכים לגבי ההימורים שהם רעה חולה אבל בסופו של דבר סיכמת את זה יפה – בסך הכל ריבאונד שלא שינה כלום למשחק גמור.
      בין זה לבין הטיית משחק של 16 נק' (היום, ב2024, לא בתקופת דונהיו) יש הבדל לא קטן.

  3. לא רק שגובר הביא לפיצוץ הליגה עם הקורונה
    עכשיו הוא עושה סמחוטה עם נושא רגיש כמו ההימורים
    הוא עוד יגמור בוול אוף שיים או בבגאז של שברולט אימפלה בדרך לגריטה

    1. חמוד, אם לא היה לו חוזה כל כך גדול הוא היה גומר כמו אנאס פרידום קנטאר.
      אחת מהסיבות בגללן אני כועס על הסלטיקס, כמו הסיפורים עם אזאייה תומס ומרכוס סמארט, זה שנפטרו ממנו בגלל שאוי ואבוי, פגע בשוק הסיני והטורקי. איך אומר שימון הגאון? הליגה רקובה! הכל קה-סףףףף.
      גילרי וה G ליג, איפה הלשון שלי? תנו לי איזה תואר חחחחחחחחחחחחחחח.

      1. נפטרו מקנטר בעיקר בגלל הקטע הזה שהוא לא עשה הגנה. הוא כבר היה מסוכסך עם כל המשטרים האפלים בעולם עוד לפני שהחתימו אותו.

  4. מנחם לפי הסקר שלך 69 אחוז מאמינים כי הליגה מכורה בצורה כלשהי ולא שהרוב חושב שאין כל הטעייה…כלומר הליגה לא טהורה או על טהרת כדורסל. שלח לקטי.
    רק 31 אחוז מאמנים שהשופטים "טועים"….
    זה אומר דרשני. מפתיע אותי תוצאות הסקר למען האמת אבל כנראה שכולם רואים את מה שרואים בידורסל ולא כדורסל.
    רוב מוחץ לקונספירטורים ולצרי פיקינג מרוב צרי גדל לנו יער שעושה צל גדול על הבידורסל wwe.
    למען האמת צריך להיות פתי רציני להאמין שהשופטים רק טועים…..כאילו יש טעויות אמיתיות שהם גם עושים ברור אבל גם שריקות שינויי מגמה נטרול הגנות קביעת ליין הכרעת מנצחת ניפוח סטט כוכב הורדת והרתעת מגינים הם חלק מהשריקות המאד ברורות שלהם. גם מאד קל לראות את זה מתי זה קורה.
    הכוכבות החדשות ולעתיד בתחום זה השופטות מחוייבויות למדיניות הליגה ורוח המפקד באופן טוטאלי שברו את תקרת הזכוכית מה שנקרא…

    1. שימון, השופטים טועים אבל….
      האמת איפהשהוא באמצע. וכן אתה צודק, בערך 70% מהמשתתפים בסקר נעים בחוסר נוחיות ולא מקבלים שיש פה שחיתות. רק אציין שלא הצבעתי אבל אני בתוך ה 70% האלה שחושבים שהדג מסריח.
      רק נזכיר כששדיברו על טמפרינג, היתה פה התנגדות, דיברנו על לואוד, היתה פה התנגדות, דיברנו על טראסט דה פרוסס ונגזרותיה והיתה התנגדות (לא נזכיר שמות אבל גדולים וטובים). ועכשיו מדברים על השופטים שחקנים והימורים (אחרי שכבר יש לנו דונהי אחד אלוהינו).
      מה יהיה הסוף? אגב זה גם בכדורגל.

      1. אמת. בכולם יצאנו הקונספירטורים צודקים חחח.
        נכון גם בכדורגל יש אבל שם השופט מוגבל יחסית בהשפעה שלו בניגוד לכדורסל ששם יש לו שליטה מוחלטת ויש לו var גם שהפך את זה ליותר בעייתי מפעם. היום צריך לעבוד יותר קשה ולהסתכן יותר בשביל המעטפות מדון פלורנטינו

  5. זה משפט של ד"ר ספין, כל כך יפה לפתוח ככה את הבוקר: "מן הנימוס אחרי שאתה משחרר נפיחה בחדר לעזוב אותו ולתת לאחרים להיחנק" חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  6. תודה רבה מנחם שהעלית את הנושא
    לפני שאני ממשיך לקרוא אנא הצג את התוצאות באופן ראוי:
    פחות משליש חושבים שאין בעיית הטייה בליגה (31.8%).
    השאר חושבים שיש הטייה כלשהי.
    אם נוריד את שני הסעיפים שמתייחסים להטיית שחקנים, ומסכמים את אלה שחושבים שיש הטייה שיפוט כלשהי –
    – בעיית הטיית הנקודות קיימת רק אצל כמה מהשופטים
    – בעיית קביעת המנצחת קיימת רק אצל כמה מהשופטים
    – בליגה קיימת רק בעיית הטיית נקודות אבל לא קביעת מנצחת
    – בליגה קיימת רק בעיית קביעת המנצחת
    אז יותר מ-57% מהמשיבים חושבים שיש בעיית הטיית שיפוט כלשהי של השופטים (ליין / קביעת מנצחת).
    .
    אומר רק שהטיית ליין קשורה להימורים של השופטים ומאפיה, והטיית משחקים נובעת מהליגה עצמה ורצון למקסם רווחים ע"י הארכת סדרות או קידום קבוצות שמכניסות יותר כסף (שוק גדול או כוכב גדול).
    .
    אלה התוצאות.
    גם בהופס, גן העדן של הנאיביים והטהרנים, יותר מ-57% מאמינים שיש הטיית שיפוט בליגה.
    וזה ברור, כל מה שצריך זה לצפות במשחקים.

    1. זה לא רק ליין או הטעייה תראה איך הליגה מנפחת אסיסטים הפכו כל מסירה לאסיסט חחח לנפח ולעלות סטט גבוה 30 נק 10 אס גיבור על חלל זה המותג.
      אני בטוח שפה ושם גם רושמים ריב שקרי לא בדקתי כי קשה אבל בטוח יש כאלה.
      אבל הנתון הכי שקרי בתולדות הליגה בודאות מוחלטת זה כמות דאבל טים על השקץ חחחח הוא תמיד בין המובילים בליגה ברישומים שלהם ובמציאות אף פעם אין כמעט אין עליו שמירה כזאת או שמירה בכלל. אני יודע שזה החרטוט הכי גדול שקיים כי אף אחד לא בודק או עוקב אחרי זה תחשבו על ניפוח האסיסטים ועכשיו תגדילו את זה בהרבה לגבי הדאבל טימס. בטח רושמים דאבל טים אם הוא עובר ליד 2 שחקנים שמסתכלים עליו חחח.

    2. אז יותר מ-57% מהמשיבים חושבים שיש בעיית הטיית שיפוט כלשהי של השופטים (ליין / קביעת מנצחת). הבעיה היא ל0% מהם יש בדל הוכחה שאכן זה המצב.

        1. ובדיוק לכן אני יודע בוודאות שהשמש מסתובבת מסביב לכדור הארץ, זה בדיוק מה שאני רואה, ולא נותן לאף "מדען" להטעות אותי.

    1. ואתה רואה איך קפיצה רגילה יכולה לעצור קריירה.
      אני עדיין עם הטראומה מקריעת השריר של הקאפקייק והשבירה המחרידה של הרגל של היווארד. איך לי זה לא קורה? אולי בגלל שאני אקטומורף? וזה לא שאני לא נפצע בגלישה.
      אני רואה פציעות סביבי של דיסלוקציה שברים מכל הסוגים ולי טפו טפו עדיין לא קרה.

  7. דיברו פה מספיק על הימורים, אתייחס לחגיגה אחרת חגיגת לוקה.
    זה יפה מאוד שיש שיאים, עוד יותר מרשים כשהם גם נשברים.מה שקורה הוא פשוט לוקה עושה בדאלאס ככל העולה על רוחו,זה לא תמיד מתיישר עם האינטרס של הקבוצה שלו.כל שחקן שיקבל חופש פעולה כל כך גדול,יאמץ את זה בשלוש ידיים.
    לוקה רק חלק מהבעיה , הבעיה זה קיד מאמן הקבוצה.אם מישהו מבין את שיטת ההגנה שלו שיסביר לי.הקבוצה מבוססת יותר מידי על שני שחקנים (לוקה+קיירי) השאר זה לווינים.המספרים של לוקה זה תוצאה של שימוש מוגזם בשחקן אחד.נשחקן הזה הוא גם רכז של הקבוצה.קיד רכז אגדי בעבר מבין היטב עד כמה יכול הרכז להשפיע על כל הקבוצה.כמה כח אפשר להשיג מהעמדה הזו , בפרט שהיא מאויישת בכוכב.
    יש בסגל עוד 13 שחקנים על שלוש עמדות. יש רושם שנעשית עם שאר הסגל חלוקה של זמן משחק,קשה מאוד להצביע בדרך זו על שיטת משחק,אם יש בכלל שיטה כזו!
    השאלה אם הקבוצה מחזיקה מאמן או לחלופין מחזיקה יועץ בכיר ללוקה.

  8. לגבי ראסל "המלאך". תפס מגן מהסרטים , אני מתכוון ללילארד.חגג עליו עם 44 נקודות. אתמול חזר לתפוקה הנורמלית שלו 13 נקודות. לא כל יום פורים למרות שהוא באופק הקרוב.
    הוא שחקן בינוני וישאר בינוני.

  9. אתה יכול לשלול אמונה כמה שאתה רוצה, כי אתה מצייר עולם אופטימי מושלם.
    שופט מרוויח 200,000 אז אין לו סיבה לסכן את זה.
    ושופט שמתגרש, שהפסיד כסף בהשקעות כושלות, שמשלם משכנתא וצריך לממן ילדים בקולג'?
    ושופט מהמר?
    ושופט שמזיין מהצד והמאפיה צילמה אותו מזיין חמור וסוחטת אותו?
    לא חסרות דוגמאות לאנשים שחיים בעולם מושלם ומחרבים לעצמם את החיים בשל פיתויים או בשל סחיטה או בשל אישיות בעייתית.
    גם לדונהי לא הייתה סיבה, וגם הוא מכר משחקים.
    בדיוק כמו סקוט פוסטר שהיה שותף שלו לעבירה אבל "שללו" אותו כי לא ניתן היה להוכיח היות ודונהי לא הלשין עליו.

    1. אגב, וזה שגובר עשה את סימן הכסף דווקא לסקוט פוסטר, הוא ממש לא מקרי. כל הליגה יודעת שהוא מלוכלך. אבל מה לעשות, אין הוכחה.

      1. קבל שיר של NOFX שמתאים לשמך. חושב שכבר העליתי פעם, לפני שנים.
        .
        I went to the airport, but I missed my flight
        I had to get out of this town tonight
        Then a lady in black, she caught my attention
        I couldn't figure out what was her intention
        .
        She told me about a flight that was leaving town night
        She could get me a seat and the price was right
        She tugged on my pants so I jumped at the chance
        I had no idea what was in store for me
        .
        I'll never fly S&M Airlines again
        .
        She welcomed me aboard then she strapped me to my seat
        She tied my hands and legs down and made me kiss her feet
        She whipped me and she slapped me, and gagged me when I begged
        One things for sure I'll never fly S&M Airlines again
        .
        The stewardess in leather came walking down the isle
        She put nipple clamps on me with a sadistic smile
        The pain was so bad I had tears in my eyes
        Then I looked up and there were two gartered thighs
        .
        I'll never fly S&M Airlines again
        .
        Her ass was inches from me when she told me to lick
        Before I could do anything she slapped my dick
        So I followed her commands, my aim was to please
        I spent the rest of the flight on my knees
        .
        The plane finally landed by the end of the night
        I had to get off of this torture flight
        I asked her to release me, then she bit my lip
        She said the ticket that you bought, it was round trip
        ……………………………….
        I'll never fly S&M Airlines again (S&M Airlines)
        I'll never fly S&M Airlines again (S&M Airlines)
        I'll never fly S&M Airlines again (S&M Airlines)

    1. גם אם הוא הוזיל, הוא עשה את זה עם חשמל ממכר של סופר סאייה. העונה שהוא נתן הייתה רווייה בחלקה ברדיפה סטטיסטית, אבל הייתה מיוחדת מאוד.

      1. דדי צודק והעונות טריפל דאבל של ווסטברוק היו הדבר הכי מגעיל שקרה על המגרש בליגה הזאת. לא מיוחדת ולא נעליים, רדיפה צינית אחרי מספרים.

        1. הייתה רדיפה אובססיבית. מצד שני היה תענוג צרוף לצפות בגארד אולי הכי אתלטי בהיסטוריה עושה הכל מהכל בצורה מחשמלת.

  10. אחלה מעורב
    ואני גם חושב שמי שמאמין שאין הטיה בספורט מקצועני איפה שיש הרבה כסף הוא קצת תמים.
    לא תופעה גורפת
    לא יד מכוונת
    אבל זה קיים
    🙂

    1. בהחלט יד מכוונת
      הבעיה ב-NBA זה לא ההטיות מבחוץ, של הימורי מאפיה וכאלה שמחזיקות שופטים על פיירול (שזה היה קיים, לפחות בעבר).
      אלא ההטיות מבפנים. שכל האירגון מבוסס על עשיית כסף מקסימלית והטיית תוצאות כדי שזה יקרה.

  11. אין לי מושג אם יש הימורים ב- NBA, אבל אני יודע שהרצפה עקומה והתנהלות הליגה תורמת להטיות ולעיוותים בלתי נסבלים בשיפוט:
    א. יש חוקים עבור כוכבים ועבור לא כוכבים
    ב. יש עבירות שאוכפים ויש כאלו שלא (צעדים, דאבל, מגע, חסימות לא חוקיות, ). זה גם תלוי מתי
    ג. יש עבירות טכניות מטומטמות כמו החזרת כדור לשופט שאינה מוצאת חם בעיניו, אם לא הקשבת לו, הבעת רגש מסוים שאינו שמחה ואושר
    הליגה מסריחה, זה גם בגלל השיפוט

כתיבת תגובה

סגירת תפריט