ובא לציון גואל, אטלנטה – ניו אורלינס חי מהמגרש / רועי שושן

הרבה לפני ויקטור וומבניאמה וצ'ט הולמגרן היה ביג מן שיצר את ההייפ הכי גדול לשחקן לפני שהוא נבחר, זאיון וויליאמסון, הרבה עבר על הבחור הגדול מאז אותו דראפט ב-2019, עונת רוקי מרשימה, פציעה קשה וחזרה לא קלה למגרשים, גם הקבוצה שלו עברה לא מעט שינויים, אבל נדמה שעכשיו, שאור הזרקורים כבר לא נמצא רק עליו, הוא בריא, ויש לו שחקנים שמותאמים לסגנון המשחק שלו, ניו אורלינס מתחילה לקבל ממנו את מה שציפו ממנו, ויותר מזה, הפליקנס מתחילים להיראות כמו קבוצה שעוד שנתיים יכולה להיות איום רציני על הקבוצות הגדולות במערב.

מן העבר השני, אטלנטה הוקס, קבוצה שכמו זוהר ארגוב אמר, בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום… ההוקס מדשדשים במקום ה-10, על סף הכניסה לפלייאין אבל עדיין בסכנה לאבד את המקום הזה לברוקלין נטס שרק לפני שבוע ניצחה אותם פעמיים תוך 48 שעות. מאז הפציעה של טריי יאנג ההוקס ניצחו 5 מ-7 משחקים ו-3 רצוף בבית.

הגעתי ביום ראשון אביבי לאולם לראות את ההתמודדות המסקרנת, לחזות בזאיון ווליאמסון בפעם הראשונה משחק ולקוות למשחק טוב וקצבי ואכן לא התאכזבתי!

זאיון מתחמם

לפליקנס יש באמת חמישייה מאד מאוזנת וטובה, שני השחקנים שמסביב לזאיון, גם אינגרם וגם מקולום נמצאים בעונה טובה, וויליאמסון ואינגרם, שניהם בוגרי מכללת דיוק, קולעים השנה בערך 22 למשחק וכל אחד עם ממוצעים של 5 ריבואנדים ו-5 אסיסטים למשחק.

אינגרם מתחמם

מקולום, שעוד בימיו בפורטלנד היה שחקן מאד יציב, קלעי מצוין ובכלל נראה שהמעבר לניו אורלינס שם אותו במין תפקיד של מבוגר אחראי וזה עובד עד עכשיו מצוין, גם לפליקנס שמגרדים את המקום הרביעי במערב וגם למקולום שלא צריך כל ערב לסחוב את הקבוצה על הגב.

מקולום בחימום

המשחק נפתח בקצב קצת איטי, הפליקנס מהר מאד פתחו פער וההוקס לא פגעו כמעט ומהר מאד זאיון עם 8 נקודות ברבע נתן לאורחים יתרון 26-20, רק 27 אחוז להוקס ברבע הזה מהשדה אבל 5 איבודים של ניו אורלינס מול 0 של ההוקס משאירים את אטלנטה בתמונה.

ברבע השני ראינו תצוגת קליעה של טריי מרפי שעשה 20 נקודות מהספסל, בוגדנוביץ' עם 13 מהעבר השני מצליח איכשהוא לתת לאטלנטה קצת אוויר, המחצית נגמרה בתוצאה 53-42 לפליקנס.

רבע שלישי היה בסימן מארי, 18 נקודות שלו שעזרו להוקס לצמצם את הפער אבל לא יותר מדי כי זאיון ומקולום ידעו מתי לעצור את המומנטום של אטלנטה, הרבע נגמר בתוצאה 80-65 לניו אורלינס.

הרבע האחרון התחיל עם פציעה לא קלה לסאדיק ביי שנחת לא טוב וירד לחדר ההלבשה, מאותו רגע הפליקנס פתחו מבערים והשלישייה של זאיון, מקולום ואינגרם ידעו לסגור את הסיפור עבור ניו אורלינס, תוצאת הסיום הייתה 116-103 לאורחים.

קלעו לאטלנטה: מארי 23 נקודות ו-11 אסיסטים, בוגדנוביץ' 25 נקודות

קלעו לניו אורלינס: וויליאמסון 27 נקודות, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, מקולום 20 נקודות, אינגרם 7 נקודות ו-10 אסיסטים, מרפי 28 נקודות.

נתראה בפעם הבאה ועד אז שיהיה שבוע שקט לכולנו

נתראה פעם הבאה…

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. תודה רועי. חזיתי ברוב חלקי המשחק – עם כניסות לשידור ה'אוסקאר' (אופנהיימר ניקה את הזכיות הגדולות). תאור מדוייק של המשחק. הבעייה של אטלנטה ידועה: חסר לה מסה תחת הסל ולכן אחד כמו זאיון שוחט אותם. הפסד כואב כי כל משחק הוא אקסטרה חשוב לפלייאין.

    1. יצא לי הרבה לראות אותם השנה עם יאנג ומארי בהרכב, אתמול הרגיש שמארי פשוט לא מצא את עצמו, הביאו עליו המון שמירה כפולה והוא או איבד את הכדור או הלך ראש בקיר, מרגיש שעם יאנג קבוצות פחות מהמרות על שמירה כפולה ואז שניהם חופשיים לייצר התקפה לקבוצה ורואים את זה גם באגף האסיסטים, שניהם ביחד עם 17 אסיסטים העונה, מקווה בשבילם שיאנג יחזור הם יצליחו לייצר מומנטום לקראת הפלייאוף

כתיבת תגובה

סגירת תפריט