רותח מהתנור: סטפנסון בשרלוט!/מסינה עוזר של הפלח!/רועי ויינברג

סטפנסון בשרלוט

הההורנטס ממשיכים להתחזק, והקבוצה החתימה את גארד הפייסרס, לאנס סטפנסון, על חוזה ל-3 שנים בשווי 27 מיליון דולר. החוזה נחתם לאחר פגישת בעלי הבובקאטס, מייקל ג'ורדן, מנג'ר הקבוצה, ריץ' צ'ו, ומאמנה, סטיב קליפורד, עם השחקן בלאס וגאס.

לאינדיאנה הייתה האפשרות להשוות סטפנסון, אבל הוא הפך לשחקן חופשי בלתי מוגבל, למרות הצעת הפייסרס-44 מיליון דולר ל-5 שנים לסטפנסון, והשחקן סרב, משום שחשב שמקבל מעט מדי. אינדיאנה סרבו להעלות משכורתו, וזה הוביל לכך שהפייסרס לא ישחקו עם השחקן בעונה הבאה.

בעונה האחרונה סטפנסון קלע 13.8 נק' עם 7.2 ריב' ו-4.6 אס' למשחק.

*

(מסינה בסוף המאמר/ מנחם לס)

 

מיאמי: גארד הקבוצה ב-11 השנה האחרונות, דווין וויד, חתם על חוזה חדש בקבוצה. לפי דיווחים, 'פלאש' צפוי לקבל חוזה ל-4 שנים, ולא ידוע כמה יקבל. השחקן צפוי לקבל באזור ה-15 מיליון דולר לעונה. בעונת 2013/14, וויד (שזכה ב-3 אליפויות עם ההיט) קלע 19 נק' עם 4.7 ריב' ו-4.5 אס' למשחק, ב-54 משחקים בלבד.

אודוניס האסלם חתם על חוזה חדש בקבוצה, במסגרתו ירוויח 5.6 מיליון דולר, שיתפרסו על פני שנתיים. בעונה האחרונה, האסלם קלע 3.8 נק' עם כמות זהה של ריב' ב-14 דקות למשחק.

*

שיקגו: הקבוצה שיחררה את קרלוס בוזר באמצעות האמנסטי, וכעת כל קבוצה יכולה להחתים השחקן, שהפך לשחקן חופשי בלתי מוגבל. לפי חוקי השכר, הקבוצה שתציע לו הכי הרבה כסף, נכון לעכשיו, תנצח, בלי קשר למצבה בליגה (בהנחה שיש לה מספיק מקום מתחת לגג השכר). בעונה האחרונה, בוזר קלע 17.5 נק' עם 10.6 ריב' למשחק.

*

קליבלנד: הקבוצה החתימה את הפורוורד מייק מילר על חוזה של 5.5 מיליון דולר לשנתיים. השחקן קיבל פחות כסף ממה שהוצע לו בדנבר, משום שהוא רוצה להמשיך ולהשיג אליפויות אנ.בי.איי, מלבד ה-2 שיש לו עם מיאמי. בעונה האחרונה, מילר בן ה-34 קלע 7.1 נק' למשחק.

*

עמרי כספי: לאחר שדווח כי הניקס מעוניינת בשחקן, יש שמועות הטועות כי גם הווריורס רוצה להחתימו. ראוי לציין כי הדיווחים באו ממקור שלא ידוע במהימנותו.

*

דאלאס: הקבוצה החתימה את ראשרד לואיס, פורוורד מיאמי בעונה האחרונה, שיקבל חוזה מינימום לשנה אחת. בעונה האחרונה השחקן קלע 4.5 נק' ב-41.5% מהשדה ו-34.3% מהשלוש. מלבד לואיס, ריצ'רד ג'פרסון (10.1 נק' ו-2.7 ריב' במדי הג'אז למשחק) וברנרד ג'יימס (0.9 נק', 1.4 ריב' למשחק), צפויים לחתום בדאלאס.

*

ניו יורק: הקבוצה החתימה את הפורוורד/סנטר ג'ייסון סמית' על חוזה של 3.3 מיליון דולר לשנתיים.

*

אטלנטה: כפי שדווח בהופס, גארד הת'אנדר, ת'אבו ספלושה, הגיע לקבוצה בסיין-אנד-טרייד תמורת חריגת טרייד והזכויות הבין לאומיות על סופוקליס שחורציניטיס. הסטופר ההגנתי צפוי להרוויח תריסר מיליון דולר ב-3 שנים, בזכות חוזהו החדש.

*

הליגה שינתה את מדיניות הלבוש, ועכשיו יופיעו פסי זהב על חולצות חלק מהשחקנים, כאשר הפס יסמל קבוצה שזכתה באליפות בעברה. לכן קבוצה כמו פורטלנד, שזכתה באליפות אחת (1977/78), תזכה לאותו יצוג כמו שיאנית האלופות של הליגה, בוסטון (17 אליפויות).

הפס (מעל לוגו הליגה) בגופיות החדשות.

*

וושינגטון: הקבוצה ממשיכה להתחזק, והשיגה את קריס האמפריס בסיין-אנד-טרייד מבוסטון סלטיקס. השחקן צפוי לקבל 13 מיליון דולר ל-3 שנים. בעונה האחרונה, השחקן קלע 8.4 נק' עם 5.9 ריב' ב-20 דקות לערב. הוספת האמפריס מחזקת הקו הקדמי העמוס של הקבוצה, שכולל את מרצ'ין גורטאט, ננה ודה-חואן בלייר.

*

מסינה

Spurs add Ettore Messina to staff

Updated: July 16, 2014, 12:13 AM ET

Associated Press

LAS VEGAS — The NBA's best coach is bringing in one of Europe's very best to add to his staff.

The San Antonio Spurs have hired Ettore Messina to be an assistant under Gregg Popovich, the defending champions announced on Tuesday.

Messina comes to San Antonio from Russia, where he coached European power CSKA Moscow. He is a two-time Euroleague coach of the year and has also coached in Italy and Spain.

He served as a coaching consultant for the Los Angeles Lakers in 2011-12 and now is making the jump to a full-time NBA coach.

"I am honored to have such an accomplished individual join our program," Popovich said. "Coach Messina is an exceptional coach, a great leader and someone we can all learn from."

The Spurs have long been at the forefront of the NBA's international movement, bringing in players like Tony Parker from France and Manu Ginobili from Argentina to help build a championship core. Embracing that style of play, and opening their doors to players from overseas, has been one of the biggest reasons for the team's sustained success. They have won five championships and been to two straight NBA Finals.

The 54-year-old Messina has won four Euroleague championships and coached Ginobili in Italy in 2001. Ginobili posted a photo of himself and Messina on Tuesday and said he was excited to work with him again.

"12 (years) after our last game together, we meet again!" Ginobili tweeted. "Great to have him on board for another run. Welcome to SA Ettore!"

Messina is one of the most well-respected coaches in the game, both domestically and internationally.

In recent seasons, his name was raised as a candidate to become the first European coach to become a head coach in the NBA.

David Blatt beat him to it, coming over from Israel this year to coach the Cleveland Cavaliers. But Blatt is American born, so the door is still open for Messina to make a bit of history himself.

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 113 תגובות

  1. שיקגו שחררו את בוזר באמנסטי

    נוביצקי חתם על חוזה נמוך של 25 מיל לשלוש שנים

    די ג'י אגוסטין לקרון באטלר בדטרויט (פייטוו סילבה שוחרר)

    הרוקטס נפגשו עם פאפאניקולאו

    האסלאם גם האריך את החוזה

    מייק מילר בקליבלנד

    1. Jon Krawczynski ✔ @APkrawczynski
      Follow
      Since arriving at summer league, #TWolves and #Warriors have re-engaged in trade discussions for Kevin Love, I'm told.
      10:08 PM – 15 Jul 2014

      1. לא חושב שזה יקרה. ואם בכל זאת אז דיויד בלאט הוא סטאטיסט בהצגה של לברון.
        בכל מקרה, אני אוהב פרוייקטים של גלקטיקוס. זה תמיד נגמר בבכי.

        1. אם אתה חושב שמאזן הכוחות הוא אחר אתה מצחיק. אם דיויד בלאט יהיה דומיננטי זה רק כי לברון פרס עליו את חסותו.

  2. Marc J. Spears: Thunder acquired rights to Sofoklis "Baby Shaq" Schortsanitis from Hawks in the Thabo Sefolosha deal. Don't expect him ever to play for OKC. Twitter @SpearsNBAYahoo

    מצחיק

    1. תתפלא, אבל גם טרולינג דורש מעט שכל.
      נסה להשתמש במעט שיש לך בין האזניים: הרי ברור שפניקס תשווה הצעה כזו.
      מה הבעיה להמציא משהו הגיוני?

    2. הוא גאון, המנג'ר הרביעי הטוב בהיסטוריה (אאורבך, ביופורד ו-ווסט ראשונים). אבל החוזה הזה לא קיים.

  3. – ספולושה בהוקס תמורת כלום בפיתה
    – מייק מילר בקליבלנד מתאחד עם אהובו לברון
    – בוזר נחתך באמנסטי: יהיה מעניין, קבוצות יעשו עליו מכרז עיוור ויוכלו להשיג אותו בזיל הזול
    – איש סמית' נחתך מפניקס, יהיו קופצות
    – כריס המפריז בוושינגטון מצטרף לקו קדמי עמוק ואיכותי

    1. הלוהלו… גג'ייסון סמית בניקס..

      זוכר שהחמור בשוק אומר לחתול שהתפקיד של חיה מדברת מעצבנת כבר תפוס?
      ככה חשבתי הבוקר.. אם יש לנו את אולדריץ מה צריך עוד גוש בשר לבן גדול?

      1. אה אם מדברים על חמורים אז יוסטון גם החתימו את ג'ואי דורסי וג'ף אדריאן, יחד אם אריזה מביאים את כל מי שפישל ברוקטס בעבר לכפר על עצמו, מורי על תקן מדריך נוער בסיכון נותן הזדמנויות שניות.

        1. אין לי ילדים דובי, ועדיין ראיתי את שרק. מה זה אומר עלי?
          ואני ממשיך להתבלבל בין אם לעם, האם אני שוכח את העברית שלי בניכר? מה עושים? וישבתי עם אשתי באחת המסעדות הכי מפוארות בווגאס וכל מה שדיברנו עליו זה המצב בארץ. שמשהו מעניין יקרה ביוסטון להסיח את דעתי, בבקשה… אני משתגע פה. אולי תפסיקו לירות שם אחד על השני? מה אתה אומר?

          1. תקרא את הדיון שלי עם קיי אתמול… אני עם הילדים בעמק יזרעאל… על קו סחנה כנרת…
            תאמין לי אנחנו כמו שני מתאגרפים שמרביצים רק מתחת לחגורה ומי שבסוף נפצע הם האזרחים. טמטום על…

            אבל ארץ נפלאה שאין כמוה. לא הייתי מחליף אותה בחיים.

          2. למי שמסתכל מבחוץ המצב נראה הרבה יותר פשוט ממה שהוא באמת. צריך להכיר את ההיסטוריה, את הפוליטיקה, את האנשים והתרבויות בשביל להבין את המצב יותר טוב. עצם ההשוואה בין שתי הצדדים היא פשוט מגוחכת לדעתי. ליותר מזה אני לא אכנס כי אני לא רוצה להיכנס לדיון פוליטי באתר הזה.

          3. טוב, דיון פוליטי היה יכול להיות מעניין, אבל כשאתה נמצא במדינה שיותר מ70% שבה רוצים בהמשך לחימה ובצד השני זה בטח יותר קרוב ל-80% אז אולי באמת עדיף שלא

          4. כמו שאמרתי אתה צריך להבין את האנשים וההיסטוריה. הסיבה שבצד שלנו 70 אחוז רוצים בהמשך לחימה היא כי הם לא מאמינים שהפסקת לחימה תביא לשקט. אם היינו מאמינים שהפסקת לחימה הייתה מובילה לשקט של לפחות שנתיים היינו עכשיו חותמים על הפסקת אש, מה גם שהפסקת אש זה בכלל לא על השולחן כרגע כי חמאס לא צבר מספיק הישגים כדי להגיד שהוא ניצח.

          5. נכון נתן. אני לא מכיר את ההיסטוריה והתרבות. גדלתי על מאדים, היתה לי אחלה ילדות, שיחקתי סטנגה עם קלינגונים

          6. להשוות בין רוב ישראל שרוצים בהמשך לחימה של צהל לבין רוב תושבי עזה שרוצים בהמשך לחימה של חמאס זה חוסר הבנת ההיסטוריה והאנשים.

          7. נתן הייתי ממש שמח לפתח את הדיון, כי זה באמת נחמד לנהל דיון תרבותי עם מישהו שמבין את המצב (בניגוד לגויים בנכר) ולא יצא עלי בגינויי סמולן נאצי בוגד עוכר ישראלל כמו שמקובל באתרי החדשות בארץ אבל כבר 12 בלילה פה, אני דואג לכם שם, ולחברים ולמשפחתי האהובה, וכואב על המתים והפצועים בצד השני.
            אבל זה באמת אתר כדורסל ונקווה שיקרה משהו מעניין שישכיח מאיתנו את המלחמות האלה.

          8. כואב על הפצועים והמתים בכל הצדדים כמובן, ומתפלל שיפסיק כבר, ושזה לא יהיה נורמלי ש-70% בכל מדינה שהיא יהיו בעד מלחמה

          9. בא לי לתרום את הדיעה המסכנה שלי גם,אז כרגיל האמת נמצאת שם באמצע.
            אפלטון-70% רוצים בהמשך הלחימה כי לצערי הרב אין לנו חיים ככה,עכשיו מפעם לפעם הם מתחזקים ונהיה פשוט בלתי נסבל לחיות כך.
            נתן-תתפלא אבל רוב רובם של תושבי עזה ממש לא רוצים המשך לחימה אלא רוצים גם שקט,מעניין אותם 2 דברים ו2 דברים בלבד שתהיה להם מדינה ושתהיה להם עבודה.
            בכלל רוב תושבי ישראל ורוב תושבי עזה(והגדה)היו רוצים שלום והיו מוכנים לוותר בשביל שלום.העניין שיש 2 בעיות עיקריות:
            הראשונה שגם אצלהם וגם אצלנו הקיצונים הם אלה שלמעשה שולטים ומתווים את הדרך.השנייה שצריכים לקום מנהיגים עם ביצים משני הצדדים שיהיה להם אומץ לסגור את הסכסוך הזה אחת ולתמיד

          10. גם לי כואב על המתים והפצועים בצד השני, אפילו שאני כרגע בצו 8 ותומך בפעולה נרחבת בעזה. אני מקווה מאוד שהדור שחווה את עופרת יצוקה, עמוד ענן והמבצע הנוכחי בתור ילד יבין שאלימות וטרור לא יקדמו את העם שלו לשום מקום.

          11. נתן תחזור הביתה בשלום לילדים שלך, שיהנו ממך בעוד 50 שנה, ואל תמהר לאחל למלחמה, למדינה לא כל כך ירגיש החיסרון שלך, לילדים שלך זה חור שלא יעלם.
            באמת תרגישו טוב כולכם שם, מחזק אתכם באהבה, קצת היפי אבל בסוף כמו שאמר עדי גורדון- האהבה תנצח
            לילה טוב ובוקר טוב

          12. ליניב, אני מסכים עם מה שאתה אומר בנוגע לשליטה של הקיצונים בעזה. הבעייה היא שעד שהרוב השקט בעזה ידרוש את השליטה בעזה בחזרה אנחנו במעגל אין סופי. אני לא מסכים לגבי שליטת הקיצונים בישראל. בישראל כרגע שולטת דעת הרוב.

          13. לאפלטון אני תומך במבצע נרחב במקרה הזה כי סבתא שלי חייה תחת איום הקסאמים כל יום ולה אין כיפת ברזל שתגן עליה. אני תומך במבצע נרחב כי אישה בת 90 לא יכולה להגיע לחדר ממוגן תוך 15 שניות. אני תומך במבצע כי אני לא מסוגל להשלים עם כך שחצי מדינה מטווחת עם רקטות כל יום. אני תומך במבצע נרחב כי אני מאמין שהפסקת אש תוביל למצב גרוע יותר עוד שנה.

          14. נתן אני לא יכול להתווכח עם הגיון כזה, רק מקווה שיום אחד אנשים יוכלו לראות את המצב ואת ההיסטוריה בספקטרום קצת יותר רחב ואולי יבינו שכל זה מיותר, לא שווה את זה ובר שינוי, אנחנו כנראה עוד לא שם.
            עד אז, רק בריאות ואריכות ימים

          15. תגובה חזקה נגד חמאס וחתירה להסכם בטווח הארוך זה לא סותר. רק אומר. בינתיים ממשלת ישראל מרגילה אותנו למושג "סבב" כי אין לה מושג מה היא רוצה חמש שנים קדימה. מי שרוצה שקט לא יכול לתמוך בממשלה שמוכרת לו סבבים.

          16. נתן שאני מדבר על מיעוט אני מדבר על כך שמפלגת השלטון נותנת דין וחשבון למיעוט שגר מחוץ לקו הירוק והיה חכם מספיק בשביל להבין את השיטה הפוליטית שלנו ולנצל אותה לצרכיו ע"י התפקדות המונית לליכוד מתוך ידיעה שאם אתה רוצה להיבחר בליכוד אתה חייב לעבור דרכם וכל מי שקצת מתון הועף החוצה.
            מעבר לכך שבתור מדינה אתה משקיע כל כך הרבה בח'ברה שגרים מחוץ לקו הירוק מבחינת תשתיות,ביטחון ועוד אתה לא משקיע איפה שכן צריך.
            מה שכן אולי קיצונים בצד שלנו באמת לא מדוייק והמונח היותר נכון הוא להגיד מיעוט

          17. אוריה אני יודע שיש שם אנשים נפלאים ובלי שום ציניות הרבה מהם הם מה שנקרא מלח הארץ הבעיה שלי היא עם האידאולוגיה שלהם ובגלל ארץ ישראל השלמה לא נותנים להתקדם. שלא תבין אני לא חושב שהאשמה היא רק בהם אלא קודם כל בצד שלהם שכרגע אף אחד מהמנהיגים שם לא מסוגל לעשות. הטענה שלי שאותה קבוצה דוחפת להשארת המצב כפי שהוא וזה המצב הכי מסוכן לישראל

          1. יניב, אני מכיר הרבה אנשים שגרים מחוץ לקו הירוק, כולל כמעט חצי משפחה וגם אני הולך ללמוד שם בישיבת הסדר[אל תדאגו תמיד אני אשאר במעקב אחרי האתר] והאנשים זה בכלל אנשים מסכנים ממשפחות הרוסות אלה דווקא אנשים מאוד נחמדים שרוצים שלום וחיים[אתה לא תאמין אפילו כמה זה נפוץ שם!] בדו קיום מופלא שמראה איך מערך החיים השוטף גובר על כל השטויות. אני כמובן לא מדבר על החבר'ה של תג מחיר שאלה מיעוט ובודדים ביחד לכמות האוכלוסייה שרק בישובה שם משמשת בחיץ ביננו לעזה ולערבים שהיו חותכים עוד ועוד לכיוון המרכז. וזה בלי לדבר שהנוער משם תגייס באחוזים גבוהים מאוד לקרבי, ובלי ה"פרייארים" האלה היינו בבעיה עמוקה מאוד. אז באמת חבל להשמיץ סתם, אחרי הכל כולנו אחים ובימים האלו רואים את זה יותר מתמיד. יום טוב 🙂

  4. אני כל כך שמח שלדירק יש כבר טבעת.
    יכל לדרוש ולקבל חוזה עתק כמו קובי גארנט ווויד, אבל הוא באמת גילה נאמנות למועדון כשהוא לוקח בסה"כ 8.3 לעונה, בזמן שאיתו בקבוצה שני חברים לקבוצה, הצ'אנדלרים, שלא מתקרבים אליו מבחינת היכולת, ויקבלו הרבה יותר.

  5. אני מת על נוביצקי,שחקן גדול למרות שיכל כמה וכמה פעמים לעזוב את דאלאס וללכת לחפש טבעת במקום אחר בצעד שהיה מאוד מאוד לגיטימי לאור הכישלונות שהוא חווה כל כך הרבה שנים בדאלאס,הוא נשאר וזכה באליפות שלדעתי הייתה הכי מרגשת (יותר מסן אנטוניו השנה) וגם אז היה יכול ללכת לקבוצות אחרות לזכות בעוד אליפות נשאר נאמן לדאלאס.
    מעבר לכך הוא גם שחקן ענק שדי שינה את תפקיד הפאוור פאורוד מטנק כמו קארל מלון לשחקן שקולע מבחוץ כמו גארד

    1. ווקר, סטפנסון, קיד גילטריסט וג'פרסון בחמישייה, שעל הספסל הנדרסון, זלר, רינדאור וביומבו. חסר להם פאוור פורוורד טוב (או שיעלו עם ביומבו וג'פרסון ביחד, לא סביר), והם bound למקומות 1-4 במזרח, יחד עם הוויזארדס, הבולס והקאבלירס. אני לא רואה את אינדיאנה מגיעה לאותו מקום ללא סטפנסון.

      1. שכחת את וונלאה (או איך שלא מאייתים את השם שלו בעברית).
        לא יודע אם יפתח ישר בחמישיה אבל אמור להיות הפאוור פורוורד העתידי שלהם

  6. סטיבנסון יודע ש44 מיליון ל5 שנים (ממש כמעט 9 לשנה) זה כמו 27 מיליון ל3 שנים? ועוד עם יותר כסף מובטח?

    מעניין מה אינדיאנה תעשה, הגארדים הבכירים היחידים שנשארו זה החבר'ה מפיניקס שלא ברור מה יקרה איתם.

    1. קח בחשבון שינוי בתקרת שכר ב2016. אם הוא יכול לצאת מהחוזה ב2016 זה יכול להיות משמעותי. מבחינתו ההצעה של שארלוט יותר טובה.

      1. כן אבל יש מה שנקרא טוב ציפור אחת ביד מ2 על העץ.מי יודע מה יהיה איתו עוד שנתיים,יכול להיפצע יכול לרדת ביכולת,יכול להיות שהראש עדיין לא יסתדר.הקיצר יש הרבה משתנים,אם כבר מציעים לך 44 מיליון מובטחים תלך על זה.מה בשבילו אני מקווה שההימור ישתלם

  7. ההורנטס יהיו המרענן הרשמי של הליגה וחייב להגיד שלפי דעתי הפאלח חושב על פרישה אחרי החתמת מסינה המגעיל כעוזר בכיר

  8. הוא אכן שחקן חופשי בלתי מוגבל, אבל כל עוד הוא לא חתם באופן רשמי עוד יש סיכוי שאינדי תשווה.
    אם הוא כבר חתם – שיהיה לו בהצלחה.

  9. מנחם,

    אם הוא אכן סוגר בשרלוט,
    אני חושב ששווה לך לשקול בשנית את הצהרתך מהשבוע שעבר,
    שאתה נשאר עם מיאמי.

    שרלוט הולכת להיות יופי של קבוצה בשנה הבאה.

    והיא גם קרובה יותר לעיזות שלך, ממיאמי.

    (-:

  10. הפלח הוא נדמה לי קומוניסט בנשמה. הוריו סרבים או קרואטים או סלובנים. "יץ'" מסביר את הכל.
    הוא עובד על הפיכת הספארס לקבוצה "כל חוץ לארץ" בלי אף אמריקאי. השנה הוא יעשה טרייד טוב על קאווי לינרד וניגמר הספור. כשהוא פורש, מסינה לוקח את המושכות.
    גוד לאק!

    1. לא מסכים עם הדירוג שלך.
      אורלנדו לא תתקרב לפלייאוף גם השנה.
      שרלוט תאכזב ואטלנטה נחלשה.

      כדי להיות הוגן אציע הימור שלי
      הימור שלי
      1. קליבלנד
      2. אינדיאנה
      3. ניקס
      4. וושינגטון
      5.שיקגו
      6. ניקס
      7. שארלוט
      8. דטרויט

      1. 1-8 מזרח:

        1.בולס
        2.קאבלירס
        3.וויזארדס
        4.הורנטס (בובקאטס)
        5.פייסרס
        6.היט
        7.דטרויט
        8.ניקס

        1-8 מערב:

        1.ספרס
        2.ת'אנדר
        3.קליפרס
        4.בלייזרס
        5.מאבריקס
        6.רוקטס
        7.גולדן סטייט
        8.ממפיס

  11. רועי, אתה מפספס בענק את הסיפור עם סטיבנסון, וחייב לשנות את מה שכתבת –

    הוא שחקן חופשי בלתי מוגבל, ולאינדיאנה אין שום אפשרות להשוות את ההצעה שהוא קיבל – לא ב 3 ימים, וגם לא ב 3 שעות.
    הסיפור סגור.
    ומה שיותר חמור – אין להם ממש משאבים כדי להחתים במקומו שחקן איכותי.

    מדובר במיני רעידת אדמה במזרח שתיקח את אינדיאנה צעד ענק לאחור, ואולי אפילו תיאלץ אותם לחשוב על שינוי מבנה הקבוצה ועל טרייד של היברט תמורת 2 שחקנים – כולל שחקן חוץ – אם הם עדיין רוצים לאיים על אליפות המזרח, וכמובן תקפיץ את שארלוט לעמדת איום על ה טופ 4 של המזרח.

    1. בדיוק.

      לדעתי מה שאינדיאנה קיוו לעשות זה או להחתים אותו או סאיין אנד טרייד עליו עם פיניקס ואז להשיג בדרך הזאת את דראגיץ'.

      עכשיו הם באמת נתקעו.

  12. מעניין אם עדיין יכול להיות שם סיין אנד טרייד תמורת אנדרסון או ניל.
    אני מניח שהפייסרס יצטרכו לצרף איזו בחירת דראפט בשביל הנדרסון.

    זה גם יאפשר להורנטס לתת הצעה יפה לשון מריון.

      1. רשאד לואיס סגר בדאלאס, מריון עדיין לא סגור בשום מקום וסביר להניח שמישהו לו חוזה מופקע בשוק השחקנים המגוחך שהולך הקיץ

  13. לשארלוט המון אופציות בסגל.

    וונלואה נראה פרוספקט ששווה דק' כבר מהעונה.
    יש לה ם את החוזים הנגמרים של ביומבו וניל לעבוד איתם וחוזים נסחרים כמו של קיד גילכריסט והנדרסון ששווה לחפש להעביר.

    יש להם גם בחירות סיבוב 1,2(פרט לבחירת סיבוב 2 של הדראפט הקרוב שהלכה לס"א) עד 2019.

    פי ג'יי האריסטון שהם בחרו בסיבוב הראשון הוא אחד מהשחקנים הכי מוכנים שיש בדראפט הזה שכמעט כולו פרשמנים טובים.
    זה שחקן, סמול פוורד שיכול לשחק גם SG שמגיע עם קליעה(עליה הוא עבד כל העונה כששיחק בעיקר בדי ליג). זה נותן להם עוד שחקן בגרושים, ביחד עם החוזה של ג'פרי טיילור למשל שאפשר להשאיר(915 אלף לעונה הקרובה).

    במקומם הייתי חושב על סנטר הגנתי(ורז'או והחוזה הנגמר שלו?) ליד אל ג'פרסון ואם אפשר באמת להשיג איזה שון מריון במחיר הגיוני אז ללכת גם עליו.

    מה שבטוח זה שסטיבסנון עשה בית ספר לאינדיאנה.
    אני חושב שהייתי הראשון אצלו לזהות סממנים קווקזים של כבוד עצמי ודפיקות בראש. זה אחד שכשיסרב להצעת חוזה במקום שלא מעריכים אותו הוא פשוט לא יאריך שם יותר.

    הוא זיהה פירצה אצל שארלוט וקפץ עליה.
    3 עונות, 27 מיליון דולר כשהוא יודע שבשארלוט מספיק סתומים לתת לו אפילו מקסימום(כמו שהציעו להייווד רק לפני שבוע) בחוזה הבא ואם לא הם אז תמיד יהיה איזה דולאן מפגר שיזרוק לו את המקסימום.

    ואינדיאנה נשארת לעשות חמוצים ולשחק עם היברט כסנטר שתורם 0-0.

    אולי הזדמנות פז בשבילהם להשיג את אמרה המחבל היהודי.

      1. שטויות, מהדיווחים שאני קורא מעיתונאים שמסקרים אותם בסאמר ליג הוא מאוד מאוד מרשים גם בעבודה שלו בחדר כושר וגם במשחקים(וגם בהגנה שזה משהו שחשבו שהוא יזרוק זין).

        וכמו שאמרתי הוא מגיע עם קליעה שזו פריוולגיה די נדירה בדראפט הזה.
        מעט מאוד קלעים מוכנים יצאו בדראפט הזה.

  14. שארלוט באמת הולכת לדבר חזק שנה הבאה במזרח , ולחשוב שלפני שנתיים אף אחד לא רצה להגיע לשם, הם צריכים באמת עוד איזה טריד כדי לעשות תקפיצה לקבוצה רצינית,

        1. מבחינת הכישרון אינדיאנה של העונה טובה יותר, אבל היתרון הענק של ההורנטס בעמדת המאמן מקזז את זה באופן חלקי, אז יכול להיות שאתה צודק. תלוי מאוד ביכולות של קיד גילטריסט ו-וולנה.

          1. יתרון ענק בעמדת המאמן? מוקדם לשפוט.

            לך לקיץ הקודם ותראה כמה ענק היה היתרון של ווגל בעמדת המאמן אל מול מאמנים אחרים בליגה.

            קליפורד נראה אחרי העונה הזאת טוב מאוד, גם ההגנה שלהם הייתה טובה מאוד.

            איך הוא יתפקד בפלייאוף ומול כל ההד קייס שיש לו? מוקדם לדעת ולכן מוקדם לשפוט ולהכריז שהוא מאמן טוב בפער ענק ממאמן שבסך הכל מוכח הרבה יותר ממנו.

            אני גם ממש לא מסכים בקשר לכישרון של אינדיאנה.
            הכישרון של אינדיאנה עד העונה הזאת היה מאוד אוברייטד. אני אפילו רוצה לומר שאם הייתה פוגשת יריבות קצת יותר נשכניות היא הייתה עפה מוקדם יותר. נכון הייתה שם נפילת מתח גדולה מאוד עם המון בעיות בחדר ההלבשה ועדיין אני לא חוש שהכישרון של ההורנטס נופל מזה של אינדיאנה בטח כשלשארלוט יש עוד המון אמצעים ואפשרויות לשנות עד לתחילת העונה(ופירטתי אותם).

  15. עדיין לא מבין למה מלו לא הלך לבולס , כל כך רציתי לראות אותו בשלבים האחרונים של העונה , לראות אותו במאני טיים , שחקן כל כך מבוזבז ..

      1. לא נראה לי שהצלחה מקצועית זה מה שמניע את מלו.

        אולי את סבתא שלו זה מעניין, אותו מעניין הכסף, הכסף שהוא יכול ומפיק משוק כמו ניו יורק+124 מיליון דולרים מובטחים.

  16. מה יהיה עם לאב בסוף, אני במקום גולדן סטיט נותר להם את תומסון גם ככה יש להם את איגודלה ואם אני לא טועה יקבלו בעסקה את מרטין,

      1. גם אלן יברח ממיאמי. זה ברור, יש את מילר שיחזיק ללברון את הכיס הימני עכשיו צריך מישהו שיחזיק לו את הכיס השמאלי של המכנס.

        ג'יימס ג'ונס יביא את המגבות.

        1. ריי אלן שיחק 18 עונות ב4 קבוצות, לקח שתי אליפויות, הרוויח 184 מיליון דולר וקבע שיא שלשות שישאיר אותו בספרי ההיסטוריה לעוד הרבה מאוד זמן.

          הגיע הזמן שיישב בכסא הנדנדה במרפסת ויאכיל יונים

  17. ושינגטון נראה לי מכוונת רק לכיוון אחד , דוראנט קיץ 2016 , הויזארדס העסיקו את המאמן של דוראנט בתיכון בקבוצה, סטיבן א. סמית אמר שאם דוראנט ישקול לעזוב את אוק זה יהיה רק לוושינגטון

  18. WTF לאנס סטיבנסון???!!!
    במקום 44 לחמש שנים, 27 לשלוש שנים?
    מה ההגיון בדיוק? שפר שנה הוא ירוויח 9 במקום 8.8?

    1. החוזה 3 שנים, הווה אומר מתחיל ב-2014/15 ונגמר ב-2016/17, במקום שיגמר ב-2018/19. ב-2016 גג השכר צפוי לגדול בצורה משמעותית, והוא יוכל לקבל חוזה גדול יותר ממה שיקבל בקיץ 2019, כאשר יהיה מבוגר יותר בשנתיים.

    2. לא, ההגיון הוא שאחרי 3 שנים ימצא הטמבל בליגה שיזרוק לו את ה-15 -17 מיליון לעונה.

      הינה שארלוט רק לפני פחות משבוע הציע להיווד חוזה מקסימום.
      צעד חכם שלו.

  19. אני לא מאמין שהשיקול של לאנס כלכלי, הרי אם היה דורש הפייסרס היו נותנים לו את החוזה שקיבל בשארלוט.
    כנראה הלך איתם פרנציפ וחיכה להצעה הראשונה כדי לעוף משם. הפייסרס חטפו כאן מכה רצינית, אפילו S@T לא יצא להם מזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט