"צף על גל גאות": ארה"ב עושה הבוקר הכרה עם דייויד בלאט / מנחם לס

"BUOYED BY GREAT TIDINGS"

צף על גיאות גדולה. הכוונה היא לדייויד בלאט שלנו.

ארה"ב עשתה הבוקר הכרה עים דייויד בלאט: הוא מכסה עם תמונה גדולה ומאמר של חצי עמוד את כמעט כל העמוד האחורי של מוסף הספורט של USA TODAY. פתאום הבוקר הוא גם  ITEM ראשי ב-ESPN, ואז ESPN2, וכאילו לא מספיק, ESPN NEWS.

דייויד בלאט, עד לפני שלושה שבועות  שם ידוע לכמה מהגרים ישראלים, ולכמה שחקנים ואוהדים מימי פרינסטון העליזים של 1990 ולא יותר, לפתע הפך HOUSEHOLD NAME השוטף את ארה"ב.

מה שקרה לעתונות ארה"ב הוא שעתון USA TODAY הפך לעתון של המדינה, שלא קוראים לו ניו יורק טיימס, שיקגו טריביון, וושינגטון פוסט, או לוס אנג'לס טיימס. 80% מעתוני השדה של ארה"ב (ואני קורא לעתון של "גרינוויל ניוז", עיר של 630,000 תושבים, "עתון שדה") החליטו שבמקום להיסגר, הם משלבים ידיים עם USA TODAY, ומכניסיפם את מוספי הספורט, הבידור, והעסקים כפי שהם לעתונים המקומיים, ללא העלאת מחיר.

הידיעות הן על עלייה מדהימה בתפוצת העתונים 'הקטנים' כי עמודי הספורט של USA TODAY יחד עם ה-SECTIONS של LIFE (בידור, אוכל, סרטים, הצגות, תיירות) וה-BUSINESS SECTION הם-הם הלב של העתון שהפך לעתון של ארה"ב. כל המוספים הללו הם היום חלק מעתוני ארה"ב של כל היבשת מלבד הערים הגדולות. שם הם כתבו – או ייכתבו – על דייויד בלאט בניפרד.

אז היום העמוד האחרון של מוסף הספורט – שהוא עמוד ראשי מאחור – מוקדש רובו לדייויד בלאט עם הכותרת "צף על גל אדיר של גיאות". הנה כמה קטעים מהמאמר המצויין עליו:

"לפני חודשיים דייויד בלאט היה בטופ של העולם כשזכה עם מכבי ת"א – קבוצה אנדר-מן ואנדר-באדג'ט – באליפות אירופה בנצחון מצויין על צ'סק"א המוסקוואית, ובדרך על ריאל מדריד, קבוצות גדולות ועשירות בהרבה ממכבי של תל אביב.

"לפני שלושה שבועות הוא היה בטופ של העולם כשקליבלנד קאבס שכרה אותו כמאמן האירופאי הראשון להוביל קבוצת NBA, ואולי בכך פתח את השער למאמנים נוספים מאירופה. הוא לא "אירופאי" טיפוסי כי הוא נולד בארה"ב, שיחק תיכון וקולג' בארה"ב (בפרינסטון, תחת פיט קרול), וייצג את ארה"ב בנצחון במכבייה בישראל.

"לפני שלושה ימים הוא היה בטופ של העולם כשהקאבס הודיעה שהיא החתימה את לברון ג'יימס, השחקן הטוב בעולם.

"האם אתה מרגיש פרשר מיוחד בגלל החתמת לברון?", הוא נשאל.

"כלל וכלל לא. אני לוקח זאת יותר כצ'אלנג' נוסף, כאתגר נוסף, ואני מאמן שיכול לאמן רק כשמציבים נגדו אתגרים. זה גורם לי לחשוב…זה גורם לי ליצור…זה גורם לי לפתח שיטת שתתאים…"

ואז כותב המאמר ג'ף זילגיט מסכם את הקטע עם הצהרה: "ודייויד בלאט ידוע כאחד ה-INNOVATORS (ממציאים) הגדולים של המשחק!"?

דייויד אומר לזילגיט: אני מרגיש שאני בשלושה חודשים קופץ עם מצנח מראש הר אחד לראש הר שני, וכל הר גבוה יותר ומאתגר יותר. ככה אני אוהב את זה. זאת הסיבה שאני מאמן!"

ואז המאמר מתאר את הסטוריית האימון שלו מישראל ועד רוסיה, איטליה, טורקיה, יוון, ושוב ישראל, עם הקדשה מיוחדת לאימון נבחרת רוסיה ("אמריקאי – ישראלי מאמן נבחרת רוסיה? בתחילה הוא ניתקל רק בשנאה: גם אמריקאי, גם ישראלי, גם יהודי? אבל ברוסיה אוהבים הצלחות, והוא הביא להם יותר הצלחה מכל מאמן זר אחר עד שהפך לגבור עולם הכדורסל שם!").

 

פרן פרצ'ילה, מומחה הכדורסל מס' 1 של ESPN, אומר לעתון: "מנכ"ל הקאבס דייויד גריפין אמר לי שהוא חיפש מאמן יוצר, מפתח ('CREATIVE'), עם ראש פתוח, היודע ומכיר כדורסל קבוצתי בסגנון האירופאי, אבל יודע ומכיר, וגדל, עם כדורסל אמריקאי, ודייויד בלאט היתה הבחירה הטובה ביותר בעיקר בגלל שסגנון משחקו והפילוסופיה שלו דומים לסגנון גרג פופוביץ' והסאן אנטוניו ספארס".

פרצ'ילה טוען שרוב הדברים שגרמו לו להצליח באירופה יעזרו לו להצליח בקליבלנד, וההחלטה היתה עוד לפני בואו של לברון. עתה עם בואו, הסיכוי להצלחה גדל שבעתיים. הגדולה של דייויד בלאט היא שהוא מסגל את משחק קבוצתו לסוג הטאלנט שיש לו, וזה הוכח יותר מכל עם נבחרת רוסיה ובאליפות אירופה האחרונה עם מכבי ת"א.

גם גולדן סטייט וגם הקאבס – שתי הקבוצות שהתעננינו בו, האחת למשרת עוזר והשנייה לתפקיד ראשי, שמעו אותם מילים עליו: "HUMBLE" (עניו), "HARDWORKING", "CREATIVE", "MASTERFUL IN GAME ADJUSTMENTS", "PREPARED", וחשוב ביותר – "GREAT COMMUNICATOR".

בקשר לפילוסופיית ההתקפה שלו בלאט אמר לפרצ'ילה: "לגבי דידי כדורסל הוא משחק של תנועה מתמדת הכוללת CUTTINGS, ו-SCREENING עם פיק-אנד-רולים במקומות שונים על הפארקט, ושיהיו הכי בלתי מצופים שיהיו. אבל העקרון החשוב ביותר בפילוסופיית האימון שלי – וזה יהיה אחד המסרים העיקריים שלי לחברי הקבוצה – הוא להקריב את עצמך עבור טובת הכלל, ועבור התרגיל הבא, בעיקר אם הוא לא כולל אותך".

פריצ'לה כותב שכל מי שקשור היום ל-NBA לא יכול לחכות לראות כיצד דייויד בלאט יצליח להשתמש ולאחד את הכשרונות האינדיבידואלים של לברון, קיירי אירוינג, טריסטן ת'ומפסון, והשאר ליחידה מאורגנת ויעילה היודעת לנצח. "יש לבלאט את השחקן הטוב בעולם, ובלאט הוא אחד הטובים ביותר במילוי התשבץ כך שכל החלקים יתאימו. אפילו לתשבצן הגדול בעולם זהו אתגר יוצא דופן להתאים בו חתיכות כלברון ג'יימס וקיירי אירוינג. דייויד בלאט – למרות שנולד כאן, גדל כאן, ושיחק כאן – הוא מאמן שאת כל קריירת האימון שלו עשה באירופה. הוא למעשה ה-'FLAG BEARER' (נושא הדגל) לכל מאמני שאר העולם הרוצים לאמן ב-NBA. זוהי אחריות לא קטנה!".

"זהו האתגר שלי. לכן אני כה נילהב מהתפקיד החדש. אני רואה בו אתגר יותר מסיכון. אין בי כל חשש מהתפקיד הגדול שהוטל עלי, רק התלהבות, התרגשות, ומוכנות מחלטת לצ'אלנג'. אני חייב להוסיף שאני מרגיש גם הרבה גאווה שאני הוא הראשון שניבחר. זוהי אחריות גדולה אבל גם הזדמנות נפלאה. אני מרגיש שחובה עלי שאעשה ג'וב טוב, ואני מרגיש שאכן, I WILL DO A GOOD JOB COACHING THE CAVS!"

עם כל ההרגשה הלא נעימה והשלילית (כבר פחות; היומיים עשו את שלהם, וכן החתימה של לואל דנג!) שישנה לי עכשיו בקשר ללברון, הישראלי והיהודי שבי מקווים שדייויד בלאט יצליח. אני מחזיק לו אצבעות להצלחה!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
59 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
14 ביולי 2014 17:35

תודה מנחם. אתה מכונת פוסטים, אדם צעיר לא עומד בקצב הזה.

לא שאלו אותו לגבי העימות בארץ?

ניב
ניב
14 ביולי 2014 17:44

פוסט נחמד בלי כעס, שמח שדנג מרגיע אותך.
הימור המילה הראשונה של מר בלאט כאשר הוא שמע שלברון בא הייתה בלאט 🙂 .

Mbk
Mbk
14 ביולי 2014 18:01

על בלאט לחץ אדיר
יצא בהצהרה שוויגנס ישאר בקבוצה שדורשת אומץ ותעמוד במבחן המציאות
דוויד בלאט מאמן מוערך מאוד ולטעמי הוא ללא ספק גאון כדורסל אך המעבר הוא חד כל כך שיש סימני שאלה רבים
אני לא בטוח שההחתמה של לברון לטובותו . היה מאוד מעניין לראות כיצד הוא מצליח להוציא מקבוצה צעירה לפחות חצי גמר מזרח
עכשיו בטוב וברע הכל יהיה על גבו של לברון

מבחינה מוסרית איני יכול להחזיק לו אצבעות אלא אם יאמן את הלוס אנג'לס לייקרס או כאשר לברון יעזוב את הקבוצה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
14 ביולי 2014 18:34
Reply to  Mbk

המעבר לא לטובתו ומדבריו משתמע שגם הוא חושב כך.

יניב
יניב
14 ביולי 2014 18:55
Reply to  Mbk

אני לא החלטי כמוך אני ממש עוד לא יודע האם להחזיק אצבעות קליבלנד ובלאט או לקוות שקליבלנד ולברון יכשלו

Berch
Berch
14 ביולי 2014 18:31

האתגר הכי גדול שלו זה להוציא משהו מבנט…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
14 ביולי 2014 18:32

בעיה… המסר העיקרי שלו הולך להתנגש עם זה של לברון – "תמיד תקריב את הקבוצה למען טובתך האישית, ואת התרגילים עבור הסטטיסטיקה. ולעולם אל תסכים לתרגיל שלא כולל אותך."

תומר שור
תומר שור
14 ביולי 2014 21:23

זה אחד הדברים הפחות הוגנים שכתבת. גם אם יש לך המון ביקורת (שהבעת לא פעם) אודות אישיותו מחוץ למגרש ואפילו נטייה לפלופים ובכיינות (אני אגב, לא מסכים אם אף אחת מהטענות הללו)- אף אחד לא טוען שלברון הוא לא שחקן קבוצתי מהמדרגה הראשונה. אתה תיארת כאן את מלו/קובי – לא את לברון. להזכירך כל הביקורת עליו היא שהוא מסרב לקחת את המשחק על כתפיו.

יניב
יניב
14 ביולי 2014 22:14

סתם בשביל הסמנטיקה זה לא קשור שני הדברים שאמרת להיות קבוצתי ולהיות זה שבורח מאחריות זה שני דברים שונים. ודווקא אני כן חושב שלברון קבוצתי

קורא פסיבי
קורא פסיבי
14 ביולי 2014 18:41

רק רוצה לומר, שלדעתי אנטוני בנט, אם ימשיך בקליבלנד יהיה שחקן מעולה. נראה שצורת המשחק שלו בעונה שעברה נובעת לא ממחסור בכישרון ויכולת אלא חוסר מוכנות נפשית ולכן ברגע שזו תיעלם הוא יהפך לשחקן מיוחד. קליעה טובה וסיום עם עוצמה וחכמה בצבע.

מקווה שלא יעבירו אותו, כי אז יכול להיות שהכל החוסר ביטחון שלו יחזור למצב של תחילת העונה שעברה.

דדי
דדי
14 ביולי 2014 18:49

ההחתמה של לברון היא בהחלט לרעת בלאט – לא רק בגלל הלחץ שיהיה על הקבוצה להצליח (לחץ שלברון קצת הוריד אותו עם המכתב שבו הוא כתב שברור לו שזה יהיה תהליך ולא מיידי), אלא גם בגלל שלברון לא ממש מתאים לשחק ליד אירווינג או וויגינס (לפחות בשלב הזה של הקריירה של וויגינס).

קיירי כבר הוחתם לחוזה מקסימום לפני שלברון התחייב, אבל תיאורטית, בהחלט היה עדיף מבחינת סיכויי הצלחה וגם מבחינת התאמת כדורסל להעביר את וויגינס תמורת כוכב מוכח.

אבל כמו שכבר כתבתי, לברון הכניס את עצמו ואת קליבלנד למלכוד בזה שהתחייב רק לעונה אחת, ולקליבלנד בעצם אין ברירה עכשיו אלא לנסות לשלב בין לברון לבין וויגינס הבוסרי ובעל הקליעה הבינונית, וגם אירווינג שרק יודע לשחק עם הכדור ביד, והנטל הקשה ביותר הזה נופל על בלאט.

השתעשעתי ברעיון שאולי יהיה טרייד עבור וויגינס שעדיין יביא לקליבלנד שחקן מספיק צעיר כך שישתלם להם לקחת את הסיכון של לאבד סופרסטאר פוטנציאלי בן 19, חשבתי לרגע על דראמונד למשל – מה שהיה הופך את קליבלנד לפייבוריטית מיידית לאליפות, אבל לא רואה את הפיסטונז שוקלים את זה ברצינות עד שוויגינס יראה שהפוטנציאל שלו מתממש. אולי עוד כמה חודשים…

אז בתכלס, לדעתי נראה שבלאט "תקוע" עם כמה חלקים מדהימים כשלעצמם, אבל שממש לא מהווים שילוב טוב (בלשון המעטה) על מגרש הכדורסל.
למצוא את השיטה שתוכל לאפשר למקסם את היכולות שלהם ביחד, זה האתגר הגדול והמאד לא פשוט שלו כרגע, וכשזה בא ביחד עם ציפיות גדולות (שלא לומר מופרכות – הקאבס פייבוריטים כרגע בסוכנויות ההימורים לקחת אליפות !), זה יכול ליצור מצב שבלאט לא יסיים את החוזה בקליבלנד ולא באשמתו – גם בגלל שאין לו נסיון נבא מוכח שיכול להביא את בעלי הקבוצה או אפילו את לברון, לסמוך עליו שיוציא את הקבוצה מהבוץ – אם היא תיקלע לכזה.

בהחלט מלכוד, בהחלט "בעייה" מסויימת לבלאט שתיאורטית היה עדיף אם לא היתה נוצרת, אבל אם כבר בעיות – אז שיהיו בעיות כאלה…
הפוטנציאל קיים, האתגר גדול, ודייויד מאמן סופר מוצלח, אז מי יודע מה יהיה…
אין ספק גם שהקאבס עוד לא סיימו את האוף סיזן ויביאו עוד סנטר (כמו גם את חבורת הזבל של לברון – ריי אלן ומייק מילר).

בלאט יצטרך סבלנות.
אם לקאבס וללברון יהיה אותה – אני חושב שכולם ירוויחו מזה בסוף.

יניב
יניב
14 ביולי 2014 18:54
Reply to  דדי

הרגת אותי עם חבורת הזבל של לברון

נתן
נתן
14 ביולי 2014 22:14
Reply to  דדי

ניסית לכתוב אינטילגנטי, יצא אכול קינאה וקצת מריר…. מה עם איזה סשן תלת שנתי אצל דובי?

j
j
15 ביולי 2014 10:20
Reply to  נתן

מטפלים הם אנשים נחותים כמעט כמו רוב המטופלים שלהם…

k_700
k_700
15 ביולי 2014 1:18
Reply to  דדי

דדי פגע בול וממש לא היה צריך לחכות לליגת הקיץ כדי לראות כמה אנדרו וויגינס כרגע הוא יהיה מלכוד עבור בלאט.

הגנתית לדעתי בלאט התאהב ומתאהב וב מהמהבט הראשון. אחד כמו וויגינס יכול לכפות גם על עייפות החומר בהגנה של לברון ככל שהזמן עובר(ואתמול הוא כבר הדגים מה קורה כשהוא מתרכז בכמה שחקנים במשחק שלם, הם פשוט יפסיקו לקלוע).

אבל התקפית זה מאוד מאוד בוסר.
וויגינס מרגיש בנוח לעשות את הנקודות שלו בתנועה לסל ובלי יכולת אפילו בינונית לקליעה כרגע.
זה קאטץ' רציני בטח כשהבעיה הזאת בצורה קצת שונה מאפיינת גם את קיירי.

זו הטעות הכי גדולה לא לנסות טרייד על וויגינס והחוזה הנגמר של ורז'או עבור לאב(ואולי להוסיף עוד בחירה עתידית בשביל הטעם הטוב).

אם יש אתגר יחסית קטן שאני אשמח לראות את בלאט מממש אותו זה דווקא השחקן הכי מושמץ בשנה האחרונה- אנטוני בנט שכאמור אני מהיחידים שלא חושב שהוא שחקן רע(וראיתי אותו המון בUNLV בשנה האחרונה שלו במכללות).
בקיץ הוא נראה חזק רזה וזריז. אומרים שהוא עובד מאוד מאוד קשה בקיץ הזה ויש לו נתונים די מפחידים לפאוור פוורד. תסתכלו על הגוף שלו, זה שחקן שעבור הסגנון של בלאט יכול להיות יהלום. ממש טירוריסט מהספסל שיעלה ל-20-25 דק' ומול חמישיות שניות יוכל לתת המון תועלת.
אם בלאט יצליח לגרום לו לתת אפילו עונה סולידית של שחקן שעולה מהספסל זו תהיה הצלחה כבירה בטח אחרי ש90 אחוז מהפרשנים כבר הכתירו אותו לפלופ הגדול בכל הזמנים של הדראפטים.

יוסי
יוסי
15 ביולי 2014 3:14
Reply to  k_700

בכל מקרה .. אם קליבלנד עושים טרייד כדי להביא את לאב שיכללו בעסקה את דינאג , אם קליבלנד חושבת ברצינות להביא את לאב הם חייבים לבוא עם תוכנית מראש מי יהיה הסנטר ההגנתי שיביאו לחפות על חוסר ההגנה של לאב …
במקום קליבלנד הייתי פשוט הולך על אנדרסון מניו אורלנס שמשחק בסגנון משחק דומה לשל לאב עם הקליעה מבחוץ הוא יהיה יותר זול ויתן תפוקה מצויינת במחיר זול ובלי לוותר על ויגנס ..

עומר
עומר
15 ביולי 2014 12:22
Reply to  דדי

+1

אהרון שדה
אהרון שדה
14 ביולי 2014 19:02

אני מקווה מאד שהוא יקבל צ'אנס הגון.
הוא יצטרך קצת סבלנות אם יקבל זה יהיה הסיפור הגדול ביותר של איש ספורט ישראלי בהיסטוריה …סיפור שיוכל לנחמי מהפסדו של מסי אתמול.

שעייה
שעייה
14 ביולי 2014 19:21

מנחם, זה היה ברור שתחזיר את לשונך לישבנו של לברון. אתה אוהד אותו יותר מאשר את מיאמי.

Mbk
Mbk
14 ביולי 2014 19:34
Reply to  שעייה

לא מתאים שעייה
התגובה אינפנטלית ומתאימה לגן טרום חובה

מנחם – שמור על איפוק , תשאיר משהו לקדם עונה

שעייה
שעייה
14 ביולי 2014 19:36
Reply to  Mbk

מתנצל על השפה אבל הכוונה נשארת.

אני
אני
15 ביולי 2014 6:53
Reply to  Mbk

כי התגובות של הזקן לא אינפנטיליות בכלל…

תומר שור
תומר שור
14 ביולי 2014 21:27
Reply to  שעייה

התבלבלת – זה אני

צביקה
צביקה
14 ביולי 2014 19:23

בלאט הביא אליפות בכל ליגה שבא אימן. גם עם סגל שלא היה הכי אדיר על הנייר.
כל קבוצה שלברון נמצא בא היא קונטנדורית.
מסקנה – בלאט ינסה ללכת עד הסוף, ויכול להיות שיש לו את האפשרות לעשות את זה עכשיו.
בלאט על גג העולם, ויש לי תחושה שהוא יראה לכולנו שהוא יכול להצליח בסיטואציה הזאת.

יניב
יניב
14 ביולי 2014 19:27
Reply to  צביקה

צביקה סתם בשביל הדיוק אז לא רק שהוא לא הביא אליפות בטורקיה הוא אפילו פוטר במהלך העונה

אלעד אייל
אלעד אייל
14 ביולי 2014 22:23
Reply to  יניב

זו ממש לא הייתה אשמתו. הייתה לו שם בעייה עם 4 זרים שלא הסכימו לטוס לאיזה משחק ואח"כ עזבו את הקבוצה, ובסוף המאמן שילם את המחיר. אף מאמן לא מצליח בכל עונה ורק בעונה הקודמת הוא הפסיד אליפות ונשאר בתפקיד רק בגלל הפיצוי הכבד.
אני מקווה שתהיה סבלנות בקליבלנד ויתנו לבלאט את האפשרות להתאקלם ולהראות מה הוא יודע.

שעייה
שעייה
14 ביולי 2014 19:34

השנאה שלי ללברון עלתה כמה שלבים. האיש "חוזר הבייתה" אבל ממלכד את הבית עם חוזה לעונה אחת. הוא מחבל עם אגו יותר גדול מכל אוהיו. מישהו שחוזר הבייתה חותם לעונה?
האיש משחק עבור הסטאטיסטיקה האישית והספונסרים שלו ורוצה לקבוע הכל במגרש. דיויד בלאט בסיטואציה מאוד מאוד קשה.

עגל
עגל
14 ביולי 2014 22:26
Reply to  שעייה

שעליה, אולי תאיר את עינינו את מי אתה כן אוהב, יש מישהו כזה ?
אנא נמק.

Ben
Ben
14 ביולי 2014 22:31
Reply to  עגל

SHAYA IS SOME FUCKED UP MAN FROM DALLAS

שעייה
שעייה
15 ביולי 2014 3:08
Reply to  עגל

אוהד לייקרס מאז ימי מגיק. נהנה מסאן אנטוניו, דאלאס, ממפיס ופורטלנד (עיר מדהימה).
דאנקן, קובי ודירק הם גדולי הדור בכדורסל עבורי

עומר
עומר
15 ביולי 2014 12:30
Reply to  שעייה

הסיבה לחוזה היא העלייה בתקרת השכר שתהייה עוד שנתיים. יש כתבה טובה של מנחם שמסבירה את זה. הגיוני שירצה עוד כסף. עקרונית לברון התחייב לתהליך שיהיה בקליבלנד ומתכנן להשאר הרבה יותר משנתיים.
אני גם משונאי לברון דרך אגב, אבל לפעמים צריך קצת אוביקטיביות, החוזה הזה לא צריך לגרום לך לשנוא אותו יותר. ההפך אני אוהב את העובדה שהוא לוקח את הכח אליו, כל בעלי הקבוצות האלו הם מולטימיליארדרים, טייקונים, ובסוף השחקנים הם עובדים. אתה היית מוותר על עלייה של 20% בשכר?

דדי
דדי
15 ביולי 2014 16:15
Reply to  עומר

אז תסביר לי עוד פעם למה יש לו אופציית יציאה אחרי שנה ???

איתי עזרא
איתי עזרא
14 ביולי 2014 19:41

פורסם הסגל של נבחרת ארהב: לאליפות העולם קווין דוראנט (אוקלהומה סיטי), דריק רוז (שיקאגו), בלייק גריפין (קליפרס), פול ג'ורג' (אינדיאנה), קווין לאב (מינסוטה), קיירי ארווינג (קליבלנד), דמיאן לילארד (פורטלנד), דמרקוס קאזינס (סקרמנטו), סטפן קרי, קליי תומפסון (גולדן סטייט), צ'נדלר פארסונס (דאלאס), דמאר דרוזאן (טורונטו), קייל קורבר (אטלנטה), אנדרה דראמונד (דטרויט), בראדלי ביל (וושינגטון), גורדון הייוורד (יוטה), קנת' פאריד (דנבר), ג'יימס הארדן (יוסטון), אנתוני דייויס (ניו אורלינס). ללא לברון ג'יימס וכרמלו אתוני

האווי לאסוף
האווי לאסוף
14 ביולי 2014 19:54

רק תיקון טעות קטן: לא הגיוני שבלאט שיחק בפרינסטון ב1990, לדעתי זה היה 1980.
וזה היה רגע של קטנוניות פולנית

מנחם לס
מנחם לס
14 ביולי 2014 20:01

ברור. 1980. טעות הקלדה

יהושוע רטזין
יהושוע רטזין
14 ביולי 2014 20:11

1-מנחםמאוהב בלברון ברמהארוטית ממש, אני בטוח שהוא מעורר אותו מינית ולכן גם האכזבה הגדולה מהבגידה בו.
2- לא מכיר את הדדי הזה, אבל אין לו שום ושג בכדורסל של החיים, פשוט אפס מושג
3-בלאט מאמן מוכח, מנחם מקשקש, תקשורת האמריקאית מכירה אותו ממזמן,

איל
איל
14 ביולי 2014 20:35

עדיף שתפסיק להגיב ולהשפיל את עצמך…

קורא פסיבי
קורא פסיבי
14 ביולי 2014 21:08

חביבי, שתדע שאפילו מתגובה אנונימית אפשר לקבל מידע על המגיב.
אז תסתום את הג'ורה ואל תבייש את המגזר הדתי.

עגל
עגל
14 ביולי 2014 21:40

מה הקשר למגזר הדתי, מה ראית כאן?

איל
איל
14 ביולי 2014 22:22
Reply to  עגל

יוהושוע רטזין

תומר שור
תומר שור
14 ביולי 2014 21:34

1. מאוהב בלברון זה אני
2.לא מכיר את דדי אישית וגם לא מסכים איתו על רוב הדברים – אבל להגיד עליו שהוא חסר מושג זה קצת מביך לכותב.
3. בלאט מוכר בקרב יודעי דבר וגם שם כמאמן אירופי – בוודאי לא פירסום מהסוג הזה.

Ben
Ben
14 ביולי 2014 22:32

Shut your mouth, ya DAFUK

האווי לאסוף
האווי לאסוף
14 ביולי 2014 22:59

חבר'ה (ורק לפי הביטוי הזה אתם יכולים להבין עד כמה זקן אנוכי), הגיע הזמן להתערבות:
בתור אחד שקורא כתבות באתר הזה כבר שנתיים באופן די אובססיבי, אני יכול להעיד, לפחות על עצמי, שהביקור כאן הופך נעים פחות ופחות לאחרונה. הכתבות עדיין נהדרות, בזה אין שינוי, אבל מה שהולך פה בתגובות עבר את גבול הטעם הטוב.
היתרון של האתר הזה היה תמיד תמהיל המגיבים שבו, שרובם העולם (טוב, חוץ ממני) בעלי ידע רב. לקרוא כתבה היה לוקח לי חמש דקות, ואת העשרים הבאות. הייתי מעביר בתגובות, בודק מה לרועי, דר' הופמן, אפלטון דדי, קיי וכל האחרים ששכחתי את שמם כרגע יש להגיד בנושא. שם, הרבה פעמים, קיבלתי הרבה יותר ממה שציפיתי.
המריבות של דוקטור לס עם מגיבים מתחלפים הייתה תמיד משעשעת, אבל באחרונה נושבת פה רוח רעה. דוגמאות יש למכביר, אפילו בכתבה זו.
אני מניח שיש אנשים שחייבים להעליב או להשפיל אחרים, בעיקר מאחורי שם בדוי, אז יש לי הצעה בשבילכם: תמשיכו לשפוך את מררתכם על המקלדת, תטנפו חופשי, אבל אולי פשוט לא תלחצו בסוף על כפתור השליחה? אתם הרי לא באמת חושבים שמישהו נכנס לפה כדי לקרוא הערה מעליבה שלכם על דוקטור לס, או על כל אחד אחר?

תודה מראש וסליחה

ת'אנדר
ת'אנדר
15 ביולי 2014 0:02

+1

אלעד אייל
אלעד אייל
15 ביולי 2014 0:31

מסכים לגמרי !

Zvoove
Zvoove
15 ביולי 2014 0:59

+1

ירון
ירון
15 ביולי 2014 2:44

hear hear
יפה כתבת לאסוף. מצטרף.

mike
mike
15 ביולי 2014 3:41

+1

עגל
עגל
15 ביולי 2014 8:50

כתבת יפה האווי לאסוף.
אני מצטרף בכל לב

Ohad243
Ohad243
15 ביולי 2014 9:15

מצטרף בגדול. גם אני פחות מגיב , ועוקב אחרי רוב פרסומי הכדורסל באדיקות.
אם אתה ילד בנפשך שרוצה להשתלח, חפש לך אתר אחר.
ואם אין יכולת לכתוב בצורה נעימה, עדיף פשוט לא לכתוב!

חיים כ
חיים כ
15 ביולי 2014 10:22

+1M

עומר
עומר
15 ביולי 2014 12:38

+1

טיפה סרוחה
טיפה סרוחה
16 ביולי 2014 0:46
Reply to  עומר

+1

ניב
ניב
14 ביולי 2014 23:10

יפה כתבת.

מוטי
מוטי
14 ביולי 2014 23:47

מצטרף להאווי לאסוף.
אפשר לרדד קצת את ניבולי הפה.

ת'אנדר
ת'אנדר
14 ביולי 2014 23:54

הנה קישור לפוסט הראשי (נכון לעכשיו) של bleacher report על בלאט:

http://bleacherreport.com/articles/2127759-addition-of-lebron-james-is-just-latest-test-for-cavs-new-coach-david-blatt

ת'אנדר
ת'אנדר
15 ביולי 2014 0:22
Reply to  ת'אנדר
dead haim
dead haim
15 ביולי 2014 9:43

השטות הכי גדולה של קליבלנד שלא הצליחו להשאיר את דנג. היה סטרצ' 4 מהסרטים והקליבלנד היו עם הגנה של פיל טיבטי

Berch
Berch
15 ביולי 2014 15:21

הווי לאסוף צודק !!!

חוצמזה בנט קלע 14 אתמול. ידעתי 🙂