דייג משולש במימי מיאמי / מנחם לס

יום דייג על הכיפאק במימי האוקיאנוס האטלנטי המקיפים את מיאמי ביץ', קי ביסקיין, והנמל של העיר. בערב אחד דגנו שלושה דגים, לואל, כריס, ומריו.

הקבוצה מתחילה לרקום עור וגידים. אני מתחיל לראות קבוצה שתוכל לגבור על כל  החנטרישיות שכל מה שהן עושות עתה זה לדבר ולקשקש, בשעה שפטריק ריילי עובד וחותם, חורש, זורע, וקוצר. והעיקר? חותם, חותם, ועוד פעם חותם!!!

תראו איזו חמישייה יש לנו פתאום:

****חמישייה****

*מריו צ'אלמרס

*דוויין ווייד

*לו דנג

*ג'אש מקרוברטס

*כריס בוש

****ספסל****

כריס אנדרסן

דני גריינג'ר

נוריס קול

שבאז נפייר

על הכוונת: ריי אלן, רשאד לואיס, ג'יימס ג'ונס, אדוניס האסלם.

***ועוד היד נטוייה כי יש בקופה עוד הרבה שקלים***

תגידו, אליפות אמרנו?

הנה שלושת הדגים בזריקת רשת אחת:

הדג הראשון:  לואל דנג

Luol Deng to Heat: Latest Contract Details, Analysis and Reaction

אני לא מדבר על לואל דנג המדופרס ששיחק בקליבלנד רק TO GO THROUGH THE MOTION. רק כדי להעביר את הזמן עד שיעבור לקבוצה אמיתית, בעיר אמיתית, כמו מיאמי. אני מדבר על האול סטאר ששיחק בשיקגו והיה אחד מה-ALL AROUND PLAYERS הטובים בכל הליגה.

הוא חתם לשנתיים עם אופציית השחקן לשנה השנייה.
אתמול כתבתי לכם – ואולי לא האמנתם או לא רציתם להאמין – שההבדל בין פט ריילי לכל שאר המנכ"לים האיטיים ב-NBA הוא שאצלו המוטו הוא "אכול ושתה כי מחר נמות".
זה אותו המוטו שלי.

למה אתם רוצים שפט ריילי ואני נחכה? לשנת 2020, כמו הלייקרס?

אנחנו חיים עכשיו. הרגע. כל בוקר שנינו נושפים על המראה לוודא שעדיין ישנם אדים. כבר שנתיים שאנחנו לא קונים בננות ירוקות. אנחנו רוצים לנצח העונה, וקיביני-מאט העונה הבאה.

אם ריילי יחיה – כמוני – בעונה הבאה, הוא יראה מה עושים השחקנים עם האופציות ואז יחליט לגביה. מה יש לו היום לתכנן לגבי העונה המתחילה ב-2015? אולי דפוקים בראש שרוצים השנה לעשות טנקינג על…על…על…(הם עדיין לא החליטו על מי, אבל לפי דדי ו-K-700 הם כבר החליטו על טנקינג)…על…(עוד נחליט על מי, אבל העיקר להיות 'מודרנים' ולעשות טנקינג!

טנקינג מיי אס!

שנה הבאה? מי יבטיח שבעונה הבאה לא יהיה לנו צונמי? אולי הצפון קוריאנים יחזירו את ארה"ב לתקופת האבן עם כמה NUCLEAR BOMBS? לך דע. אז מה יש לדאוג ל-2015-16?

אנחנו חיים את הרגע, כרגע, והדיל להביא את דנג היה בנג!

עוד נראה לקאבס האלה מה יעשה להם שחקנם לשעבר. הוא עלול להיות למיאמי חשוב לא הרבה פחות מלברון כי הוא לא גונב שום דבר משום שחקן, וצ'אלמרס, דוויין, ובוש, ישחקו ללא לברון על ראשם. דוויין הלקקן ללברון שוב ייקח עניינים לידיו, בוש יתחיל לשלוט תחת הסל כמו בטורונטו כשלברון לא מצווה עליו להתרחק מהסל ולהשאיר לו מרחב כניסה, ומריו? מריו אף פעם לא שם על לברון.  כל אחד מהם יודע שעליו להשתפר רק ב-20%, ו-60% שהם קומבינציה של השיפור של השלושה, פלוס דנג-בנג אחד כזה, שווה הרבה יותר מלברון אחד.

אולי היא שווה לברון וחצי.

דנג היה מהלך גאוני של פט ריילי שלא מבין באנליטיקס ובסטטיסטיקס, אלא מבין דבר אחד: "OLD FASHION BASKETBALL. ולואל דנג נולד עבור כדורסל כזה:

כדורסל ללא יופי

כדורסל ללא אופי

אבל כדורסל סודני מהסרטים של בנאדם בן 29 שחי במדבר ואכל עשבים למחייתו, וב-NBA קלע 16.9 נק', 6.3, ו-2.7 אסיסטים  בעשר עונות, כשבאף עונה לא ירד מ-11.6 נקודות!

הבנאדם הוא משבט הדינקה שם לוחמים נגד אריות עם חניתות. אז לברון יפחיד אותו? ה-2.06 מ' הזה יוכל להיות במיאמי הסמול פורוורד הטוב בליגה, כפי שהיה בשתי עונות האול סטאר שלו, והוא-הוא שיוכל לגלח את קאווי לינרד ללא סבון.

אתמול כתבתי שאני לא כל כך מצטער שלברון עזב אותנו. עכשיו אני כבר מבסוט שניפטרנו ממנו.

הקשיבו לי, קומראדים:

מיאמי היט תנצח העונה יותר משחקים מאשר בעונה שעברה, ואני מוכן להתערב על ארוחה במלון הילטון על כך!

הדג השני: כריס אנדרסן

 

 

מיאמי דגו אמש עוד דג גדול – כריס אנדרסן.

תתפלאו כמה קבוצות רצו אחריו – ביניהן הקליבלנד קבליירס והניו יורק ניקס. הנה עוד דבר שעכשיו אני שונא אצל לברון: ברחת לקאבס? "חזרת הביתה?" אוקיי. היכנס לקן, התחבא בכונכייה,  ואל תראה את פניך או תשמיע קול עד יעבור זעם.

אבל לא! הבנז..ה הזה מנסה להשפיע על ריי אלן (וניסה להשפיע על כריס אנדרסן) לעזוב את מיאמי ולחתום עם קליבלנד! ובאתר ישנם עוד נבוכים שכועסים עלי שכיניתי אותו בוגד!

מה הוא עכשיו הופך ליחצ"ן שלהם ומנסה לדוג שחקנים ככריס אנדרסן וריי אלן ממיאמי היט?

שב לך בקאבס, וסתום ת'פה, יא חרא.

אני שמח שכריס אנדרסן אמר "לא" לקאבס, ועוד "לא" לניקס, שתי קבוצות המחפשות סנטר טוב, אולי מחליף, אבל סנטר טוב, זול, ואוקיי – מחליף.

כל זמן שהוא נותן 20 דקות טובות למיאמי, לא משנה לי כיצד יכנו אותו.

הוא אמר: "אחרי שלברון עזב, אני לא אהיה השני שיעזוב. עבורי מיאמי היא הבית, ואני נשאר בבית!". ה-10'6 הזה לא יפוצץ את ה-SCORING BOARD, אבל הוא יכול בקלות לתרום 8-10 נק' ו-5-7 ריב' למשחק ב-'20-25 דקות. תן לו יותר דקות התוצרת תעלה בהתאם.

אני לא יודע מה תהיה משכורתו, אך אני מקווה שמיאמי תפצה אותו ותשלם לו יותר מה-1.45 מיליון שהוא חתם בעונה שעברה. אם לאמקה אוקפור  משלמים 13.5 מיליון ל-9.7 נק' ו-8.8 ריב' לכמעט 40 דקות בפיניקס ב-2012, לאנדרסון מגיעה העלאה.

הוא לא צעיר. הוא בן 35 אבל הוא מסוג השחקנים שיכולים לשחק באותה רמה עד גיל 38-39 אם כל מה שיידרש ממנו זוהי תרומה של 20 דקות. הוא מחיליף מצויין לכריס בוש, ומשחקו הוא הרבה יותר 'גבוה' מגובהו. הוא היה טוב מאד נגד הספארס בפלייאוף, מלבד הדקות בהן נשאר לבדו תחת הסל נגד ספליטר ודנקן – צמד המגדלים.

הוא חזק. הוא לא פחדן. הוא שחקן נשמה. הוא סנטר מחליף מצויין. עמדה נוספת בה ההיט מסודרים על הצד הטוב ביותר.

 

דברי פט ריילי הערב, עם ההחתמה:

We are ecstatic that Chris Andersen has decided to stay with the Miami Heat. We would not have won the championship without him and we are looking forward to him having an even better season next year.

The Heat weren't able to repeat as champions this year, but that was far from Andersen's fault. He did, for the most part, what was asked of him in limited minutes on the floor.

מילים כדורבנות. שייקספיר לא יכול היה לומר זאת טוב יותר!

הדג השלישי: מריו צ'אלמרס

 

Mario Chalmers Re-Signs with Heat: Latest Contract Details, Analysis, Reaction

אתם לא צריכים להזכיר לי שקצת הקטנתי את יכולתו של מריו צ'אלמרס. אבל זה היה לפני הבריחה של לברון. לברון הצר את צעדיו. לברון לקח ממנו את הכדור ושיחק פוינט גארד במקום שמריו יעשה זאת. מריו הפך לפוינט גארד העומד בצד, מסתכל על לברון, ומחכה לכדור לשלשה.
עכשיו שלברון ברח, וצריך להיענש על כך, אין הרבה פוינט גארדים בליגה עם ביצים גדולות כמו של מריו, להעניש את המלך ולהשפיל אותו. יש בליגה פוינט גארדים טובים ממריו, אבל אין בליגה אף פוינט גארד שיעיז לעשות ללברון מה שמריו ישמח לעשות לו כל ערב בו הם משחקים.
צ'אלמרס לא יכול לחכות להכניס כמה שלשות דרך גרונו של לברון, ולקבור את סל הנצחון בפלייאוף. בזה אני סומך עליו הרבה יותר מאשר על דוויין ווייד כי דוויין הוא נוצרי טוב, בן לאם שהיא כוהנת דת, ומטיפה שכשאתה חוטף סטירה על לחי ימין, הגש את לחי שמאל לסטירה נוספת. דוויין הוא יותר מדי ילד טוב ירושלים, והוא "יתבייש" לתת את הנשמה מול לברון ולקבור אותו. עבור זאת אנחנו צריכים את צ'אלמרס. 
מיאמי החתימו אותו הערב על שנתיים, וכך הוותיק של 6 השנים האחרונות, ארבעה גמרים, ושתי אליפויות, כבר אינו שחקן חופשי אלא הרכוש של מיאמי.

יתרונותיו? ראשית הוא "היטי" בנשמה. לא ידע קבוצה אחרת ב-NBA, ולכן הוא צמח והתפתח  להיות WINNER. הוא למעשה כבר בא ווינר כשקבר את השלשה מגן העדן עם 2.1 טיקים בשעון להשוות לקנזס את המשחק נגד ממפיס של ג'ון קליפרי, ואז להובילה לנצחון באליפות המכללות.

במילים אחרות, הוא ידע כיצד מנצחים עוד לפני מיאמי, יש לו לב של מנצח, ובמיאמי עשה זאת פעמיים נוספות. הוא היחיד המיאמי שלברון היה יכול לצעוק עליו כמה שרצה, ומריו לא שם רבע קצוץ על צעקותיו, ושב לעשות בדיוק את הדברים שעליהם צרח לברון הברון.

אני רואה את מריו עושה פאולים מלוכלכים על לברון, ומחייך את חיוכו התמים והמתוק, "מה? אני?". הוא יהיה הנמר שמיאמי יצטרכו, וללא לברון המקטרג על כל זריקה, מריו ירגיש חופשי הרבה יותר, ויהיה פוינט גארד פותח טוב הרבה יותר. לשבאז יהיה ממי ללמוד לא רק לנהל משחק, אלא גם להכות ביריב.

אנשים שוכחים שהוא היה בחירת דראפט סיבוב שני ב-2008, וכרגיל הוא האנדרייטד שבא משום מקום ומראה לכולם מאיזה צד משתין הדג.

הוא לא הוציא מילה משך כל תקופת הפרי אג'נסי. הוא רק אמר, "מה שיהיה, יהיה.אני לא מודאג!". כל הכבוד לו. לצעיר יש קרח במקום דם. הוא לא מלקק לאיש, לא מתחנן לאף אחד, ונותן לגרוש ליפול היכן שייפול.

שיין בטייה הגדירו טוב מכולם:

Usually in basketball, everyone has a big guy on their team that's tall and has some athleticism, and when they don't play with heart or passion, it's usually the big guy that gets dumped on. Here, it's Mario…

It does stem from love. We all know that when Mario plays well, and he's dialed in, we're a much better team.

 

זה הפוינט גארד שאני רוצה בקבוצתי נגד לברון, וקבוצתי היא מיאמי.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
49 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
נדב
נדב
14 ביולי 2014 5:56

רק חסר לכם מספר 2 טוב (אחד עם ברכיים)

מנחם לס
מנחם לס
14 ביולי 2014 6:30

זה בול אני. ומה אתה יכול לעשות בנידון?
רק לחזור על ארבע חמש פעמיים ביום ולקרוא את הפוסטים שלי. אתה לא יכול לחיות בלעדיהם.

החדש
החדש
14 ביולי 2014 7:21

מנחם, אני הראשון שמקבל את ההתערבות.

שי אבן-צור
שי אבן-צור
14 ביולי 2014 8:30

מנחם, נכון לרגעים אלה מיאמי נשארה עם אותו סגל מינוס לברון פלוס דנג(ודוויין מבוגר בשנה).
איך שלא הופכים את זה, הם מחלשו משמעותית. חצי גמר המזרח מקסימום

עוזי חבושה המתחזה
עוזי חבושה המתחזה
14 ביולי 2014 8:30

גם אני מתערב איתך על מה שהצעת

Berch
Berch
14 ביולי 2014 8:33

הפצצה הכי גדולה של צפון קוריאה
יכולה למחוק שטח בגודל של סנטראל פארק בניו יורק
אל תהיה כל כך מודאג….

יניב
יניב
14 ביולי 2014 8:54

מנחם הפוסטים שלך קורעים,חבל על הזמן,כן מיאמי ייקחו אליפות,במידה והתסריט הכי אופטימי שיש בעולם ואיכשהו במזרח(החזק לתפסיתך)איכשהו בדרך נס הם ינצחו אז אפשר יהיה לוותר על סדרת הגמר כי כל קבוצה במערב מ1-10 עושה לה סוויפ

שעייה
שעייה
14 ביולי 2014 9:00

מנחם אתה ענק. השנה נראה ממה החבורה הזאת עשויה. בעיקר ספולסטרה. הלוואי שיטחנו את קליבלנד ולברון.

עידן
עידן
14 ביולי 2014 9:05

מנחם אתה משוגע על כל הראש אבל אני פשוט מת על הכתבות שלך 🙂

גם אם אתה טועה וגם אם אתה צודק זה ממש לא משנה תמיד זה תענוג

איל
איל
14 ביולי 2014 13:21
Reply to  עידן

+1

המשגיח
המשגיח
14 ביולי 2014 9:09

כל הכבוד למיאמי. דנג הוא החתמה אדירה של ריילי, שווה ללא ספק 10 מיליון לעונה (מישהו באמת חושב שפארסונס והיוורד טובים ממנו?), ואני עדיין מופתע שהוא במיאמי.
בנוסף, זה יפה שאנדרסון מביע נאמנות לקבוצה שהצילה לו את הקריירה, ואולי את החיים.

עם זאת, התחזית שלך לגבי הקבוצה אופטימית מדי.
צ'אלמרס לא שחקן טוב.
וויד לא יכול לשמור כמו פעם.
בוש יחזור לקלוע 20 למשחק,אבל עם מקרובטס הבינוני, גם השנה לא יהיה לקבוצה משחק פנים, וגם השנה מיאמי תסבול מנחיתות בכדורים חוזרים.

אבי
אבי
14 ביולי 2014 9:18

חחח דווין וויד ממש לא נוצרי טוב הוא אחד השחקנים המלוכלכים בליגה שחקן טוב אין ספק אבל מלוכלך ורם מיאמי תגיע לחצי גמר המזרח אתה צריך להגיד תודה לבורא עולם

pingpong
pingpong
14 ביולי 2014 14:08
Reply to  אבי

וייד מאמין במקום "כשאתה חוטף סטירה על לחי ימין, הגש את לחי שמאל לסטירה נוספת" ב"כשאתה נותן אגרוף ללחי ימין, תן גם ללחי שמאל אגרוף"

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
14 ביולי 2014 18:19
Reply to  pingpong

מדויק מאוד.
ותן מרפק לראש, רק כדי לוודא…

אופיר נ
אופיר נ
14 ביולי 2014 9:54

למיאמי אין משחק פנים. אין להם אף שחקן שיכול לשים גוף על סנטרים אמיתיים כמו נואה, היברט, אל ג'פרסון, אל הורפורד, גורטאט, או לופז.

אלא אם כן, ריילי בונה על גרג אודן )-:

רועי ויינברג
Admin
14 ביולי 2014 12:05

מת על בירדמן ודנג, אבל צ'למרס היה זוועה בגמר האחרון, הוא לא יכול להיות רכז פותח.

כרגע המטרות של מיאמי צריכות להיות אלה:

א) קומבו גארד טוב, שיוכל לפתוח כפוינט גארד לצידו של וויד ולהחליף אותו שצריך.

ב) סנטר חזק עם משחק פוסט אפ, שישלים את בוש. יכול להיות שספו מייעד לאנדרסן 35 דקות למשחק, אבל לא נראה לי ריאלי

7even
7even
14 ביולי 2014 12:13

בינתיים החתמות לא רעות בכלל של מיאמי, השאלה כמה זמן ייקח להם להתחבר. אני מקווה שריי אלן, ראשרד לואיס, ויודוניס יחתמו וגם ג'יימס ג'ונס אולי.
מה עם נוריס קול אגב, עכשיו אחרי ששבאז הגיע?

לגבי לברון – אתה חותך אותו כבר כמה ימים ולא בצדק בכלל.
לברון הרס את המשחק של מיאמי? מה? מאיפה הבאת את זה?
לברון הוא מפנה הרחבות מס' 1 בליגה, והמוסר הכי טוב בליגה ביי פאר!

אתה בעצמך אמרת איזה מיליון פעם שהוא שחקן כ"כ לא אנוכי שזה מדהים, בניגוד לתדמית שנוצרה לו.

לברון לא עזב את מיאמי בטריקת דלת, הוא למד מטעויות העבר, ואמר בפירוש שגם ללא "the decision" הוא היה עוזב את קליבלנד למיאמי, שמיאמי זה הבית השני שלו וכו' וכו' וכו'.

לברון עזב בצורה יפה, זה שווייד החמיא לו ממש לא אומר שהוא לקקן אלא שהוא אחד שמכבד חברים ועמיתים למקצוע על הבחירות שלהם אם הם באו מהלב.

לפעמים אתה נוטה להגזים ידידי.

דובי
דובי
14 ביולי 2014 15:32
Reply to  7even

זה אדיר… אני מדפדף בתגובות ברוורס וזה רק משתפר… יש כאן כמה מעולות.

שוון יא עדין, "לפעמים אתה נוטה להגזים ידידי…". ענק.
איך אמר בלאט… האנדרסטייטמנט של המילניום!

7even
7even
14 ביולי 2014 16:35
Reply to  דובי

דובי…שמע זה רק בגלל שאני ומנחם אוהדים את אותה קבוצה חח
אני מפחד שמרוב כל מה שהוא כותב פה מיאמי מתחילים את העונה ב- 34 הפסדים

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
14 ביולי 2014 12:14

אין ספק שריילי יצא מלך, כמו תמיד. היה תחושה שמיאמי הולכת לכמה שנים שחונות והוא יוצא מזה כמו מלך. אם הם מצליחים להשיג את בלדסו ואיזה סנטר טוב, למרות שאין לי מושג מי זה יכול להיות הם הולכים לדבר חזק במזרח השנה.

דובי
דובי
14 ביולי 2014 15:28

יפה מצידו של מנחם להזמין אותך לכוסית ממה שהוא שתה

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
14 ביולי 2014 17:28
Reply to  דובי

איך אני שונא אהתגובות הציניות הקטנות האלה שלך. תגובות שלא מוסיפות שום דבר ורק מנסות להקניט את הנמען. מכל מקום אני אחזיר לך תשובה עניינית למרות שהתגובה שלך לא שווה את זה.

כל מה שאני רואה זה מנג'ר שלא פוחד להחליט החלטות קשות ואני מכבד את זה. נכון שהחוזה של בוש מוגזם אבל לי תמיד הייתה התחושה שסגנון המשחק של מיאמי מגביל את יכולתו של בוש. לגבי דנג זה שחקן שצריך סיטואציה טובה והוא חוזר להיות אחד משבע מהסמול הטובים באנביאיי. כמו שאמרתי הם צריכים את בלדסו שריילי צריך ללכת עליו בכל הכוח ויש להם חמישייה שתגיע למקום רביעי חמישי במזרח. בעיניי יחסית לקלפים שריילי קיבל זה הצלחה.

דובי
דובי
14 ביולי 2014 17:41

חפרת נתן. איזה עונש נתת לי.
פעם הבאה עדיף פשוט שתתעלם.

יפת
יפת
14 ביולי 2014 12:18

רכז חסר משמעת
אולסטאר (חסר ברכיים) בדימוס
פורוורד שכבר שנתיים לא עשה משהו משמעותי
גבוה בינוני ביום טוב
גמל שלמה מגודל שמרוויח פי 2 ממה שהוא שווה

עליבות כבר אמרנו?

דנג היה שחקן מעולה בשיקגו, אבל מאז לא עשה הרבה, מבחינתי הוא סימן שאלה גדול.
לצ'אלמרס אין את השכל שרכז טוב צריך.
אנדרסן בהחלט שחקן מצויין, אבל עדיין רק מחליף. מחליף איכותי שכל קבוצה הייתה רוצה, אבל מחליף.

כמה כסף נשאר למיאמי להחתמות? אולי עוד יש להם סיכוי…

צביקה
צביקה
14 ביולי 2014 12:19

כל קבוצה שינהל ריילי תדבר בליגה ותהיה פקטור. רק מה כרגע היא לא יכולה להגיע באמת כמו שהיא נראית לרמה של גמר המזרח אפילו. אבל אני באמת מצפה ממך מנחם כאוהד שתתמוך ותפרגן ותביא לנו מידע מבפנים כמו שאתה יכול בארגון הזה. אני תמיד מוכן לפרגן לוייד שהוא שחקן ענק שלנצח אזכור לו את הצגת האליפות של 2006.
בכל מקרה כרגע אין שם סגל מספיק חזק ומספיק עמוק בשביל להתמודד מעבר לסיבוב אחד בפלייאוף…

פו כדיר
פו כדיר
14 ביולי 2014 12:39

תצחקו עכשיו על הזקן, אבל כשפצצה צפון קוריאנית תיפול על קליבלנד, מיאמי יהיו אלופי המזרח.

יניב
יניב
14 ביולי 2014 13:03
Reply to  פו כדיר

שכחת שבנוסף לקליבלנד היא צריכה ליפול על שיקגו\אינדיאנה\וושינגטון\שרלוט\ברוקלין\אטלנטה ואפילו לדעתי מילווקי

דובי
דובי
14 ביולי 2014 15:26
Reply to  יניב

הצפון קוריאנים האלה לא נורמלים.. לך תדע, עם הקים קון קום שלהם יש סיכוי אפילו למיאמי

ido moria
14 ביולי 2014 16:23
Reply to  דובי

פלורידה מחוץ לטווח?

דובי
דובי
14 ביולי 2014 17:42
Reply to  ido moria

בפלורידה אין קונטנדרית

7even
7even
14 ביולי 2014 16:36
Reply to  יניב

וניו יורק?

צביקה
צביקה
14 ביולי 2014 13:21

יניב, זה מה שאמרתי. כרגע קבוצת סיבוב ראשון במזרח. לא יותר, וגם לא פחות.

רועי ויינברג
Admin
14 ביולי 2014 13:44
Reply to  צביקה

זה התחלה טובה. עם החתמות נכונות ובנייה יעילה, תוך שנתיים-שלוש אפשר להגיע לגמר המזרח. לא נחזור להיות מה שהיינו בתחילת העשור, אבל להיות הקבוצה של 2004-2006 אפשרי.

יניב
יניב
14 ביולי 2014 14:22

רועי,אתה מתחיל להישמע כמונו אוהדי הלייקרס,שכח מזה ברגע ששמתם מבטחיכם בבושית לא תגיעו לשום מקום

דובי
דובי
14 ביולי 2014 15:34

רועי ב2004 לא נגמלת בדיוק ממוצץ וטיטולים?

ido moria
14 ביולי 2014 16:22
Reply to  דובי

שקט עויין. גם בתור תינוק רועי היה מחונן ומהיר הבנה.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
14 ביולי 2014 16:38
Reply to  דובי

2006 התחלתי לאהוד את מיאמי, בגיל 7 זה לגיטימי.

עד אז לא עקבתי, כן, אבל בן אדם לומד על הקבוצה שלו, אתה יודע

גם המצב שלנו עכשיו עדיף על הניקס 😉

עגל
עגל
14 ביולי 2014 22:16

רועי, אתה בן 15?
אם כן שאפו, אתה הרבה יותר חכם ובוגר ממה שאני הייתי בגילך
למעשה יותר ממה שאני כיום) :=)

שי זיו
שי זיו
14 ביולי 2014 14:10

חמישייה בנונית.
כריס בוש שכח לשחק כדורסל.
ג'אש מקרוברטס שחקן משלים.
דווין וויד בירידה.
לו דנג עם 17 נק' למשחק לא הולכים למכולת.
מריו צ'אלמרס רכז טוב ולא מעבר לזה.

ido moria
14 ביולי 2014 16:18
Reply to  שי זיו

שקט שקט.

רק מנחם מבין מה טוב למיאמי שלו. אנחנו רפי השכל מנועין מלהגיב!

בעקבות ההחתמות המעולות מאמש מנחם יכול להרוויח עוד דולר בלאס ווגאס. הסיכוי היה אתמול 1:18 למיאמי לזכות באליפות היום מנחם יכול להרוויח $19 !!

http://www.sportsbet.com.au/betting/basketball-us?LeftNav

רומיאו
רומיאו
14 ביולי 2014 15:21

כמה כסף נשאר למיאמי מתחת לתקרה?
יכולים להחתים את בלדסו ומונרו?

מנחם לס
מנחם לס
14 ביולי 2014 16:16

fכרגיל, צוחק זה שצוחק אחרון.
ניפגש בהילטון, ואני מזמין על חשבונכם סטייק של 2 קילו.

עגל
עגל
14 ביולי 2014 16:31

מיאמי תהיה קבוצה בינונית במזרח החלש. סה"כ קבוצה נחמדה עם שחקנים לא רעים, אבל זהו זה.

עומר
עומר
14 ביולי 2014 17:44

מנחם אין מצב שאתה רציני…
בתור אחד שמת על האתר ועל הכתבות שלך ברור לי שהכתבה הזאת, וכנראה הכמה שבאו לפנייה מטרתן רק ליצור פרובוקציות ותגובות מהמגיבים.
ומסתבר שזה עובד 🙂
בכל מקרה אני מרוצה כי הרמה של המגיבים פה מדהימה, ולומדים המון מהתגובות, אבל כדאי שתתחיל שוב גם לכתוב כתבות הגיוניות שנוכל ללמוד גם מהכתבות ולא רק מהתגובות!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
14 ביולי 2014 18:24

מנחם, 1+ לכל מה שכתבת מלבד על וייד, שהוא "נוצרי טוב".
הוא אולי מוסלמי שיעי קיצוני שמאמין בכריתת יד לשחקן שעשה עליו פאול.

מיאמי תהיה קבוצה טובה ותעשה צרות בפלייאוף (עד חצי גמר לדעתי).
אם היא משיגה סנטר (מונרו פנוי?) היא יכולה להגיע אפילו רחוק יותר.

WADE
WADE
14 ביולי 2014 21:19

מנחם אתה גדול.
אני חייב להודות שאני קצת מתגעגע לקבוצה שאין לה באמת מה להפסיד.
במזרח ההיט עדיין יכולים ללכת רחוק

החדש
החדש
14 ביולי 2014 23:43

מנחם, לעונג יהיה לי להזמין אותך לסטייק בכל מסעדה שתבחר ומתי שתרצה תמורת שיחת הופס נעימה.
עם זאת, את ההתערבות תפסיד, ואני אגבה

TheJoker
15 ביולי 2014 9:22

כשחושבים על זה, קליבלנד ומיאמי עשו טרייד של לברון – דנג. משום מה נדמה לי שזה לא טרייד מדהים
נכון, דנג אחלה שחקן, אבל לא אחד שיוביל קבוצה לגמר קונפרנס. וייד הוא שחקן אדיר, הגארד הטוב הליגה כנר…רגע…אנחנו לא ב2006, אנחנו ב2014… הברכיים של וייד גמורות, וראינו את זה טוב מאוד בפלייאוף. בהתחלה הוא עוד היה רלוונטי, כי הוא נח במהלך העונה הסדירה, כשהיה אחד, לברון, שסחב את מיאמי לפלייאוף. ברגע שהתחיל עומס, הוא התפרק(מישהו אמר גמר?).
גריינג'ר כבר לא השחקן שקולע 24 למשחק, פשוט רול פלייר איכותי. כנ"ל אנדרסן.
בוש הוא בעצם הפרנצ'ייז פלייר, גם פיזית וגם חוזית, מה שאומר שמיאמי 2014-2015 זה פחות או יותר טורונטו 2009-2010, ואני לא זוכר שמישהו דיבר אז על אליפות אצל הדינוזאורים.
אבל לחלום אפשר.