מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1.צ'ארלס בארקלי על הווריורס והלייקרס: "OVER HYPED"

קרדיט ל-ESPN

צ'ארלס בארקלי, בתכנית הרגילה בה הוא משתתף –  TNT's Inside the NBA, טוען ששתי הקבוצות – הווריורס והלייקרס – הן OVER-HYPED. הן לא טובות כמו לפחות עשר קבוצות בליגה ועדיין הן זוכות בתשומת לב, בכתבות בעיתונים, ובשידורי טיווי, מעל ומעבר ליכולתן בשטח.

הוא טוען שהן "OVER HYPED" אפילו שמשחקים אצלם שני סופרסטארים כמו לברון וסטפן קרי, שניים מהשחקנים הטובים בנמצא. למרות שיש להן את שני הכוכבים הגדולים בנמצא, "אף אחד במערב לא חושש מהן, אז מה כל הריכוז של כולם בשתיים האלה?"

הוא מסכם:

"We don't brag about any other play-in teams, do we? I understand. Steph is great. LeBron is great. Ain't nobody worried about the Lakers and the Warriors in the West," Barkley blasted.

ואז שורת המחץ:

Neither LA nor GS are championship material

קני סמית' מנסה להצדיק את ההתמקדות בלייקרס ובווריורס, כמו שהיה עם תום בריידי. כשהוא שיחק בניו אנגלנד, הפטריורס היו הקבוצה שרוב חובבי הפוטבול רצו לראות, ואחרי שהוא עבר לטמפה ביי בוקניירס הם פתאום הפכו למיץ המועדף. ככה זה עם כוכבי-על, אומר קני סמית'.

בארקלי עונה, ומסיים את הקטע:

"I understand. They are. But they're not no threat to those teams in the West. So stop juicing them up," he added.

עולם הטיווי הוא עולם חופשי. ל-95% מהאמריקאים יש את כל הערוצים. חובבי הכדורסל האמיתיים מוסיפים גם את שידורי ה-NBA לבחירות הערוצים שהם מעוניינים בהם ב-$90 לעונה. לחיצת כפתור מוחקת את הווריורס והלייקרס לאלה שנמאס להם מלראותם. TNT לא מטומטמים: הם משדרים מה שחוזי הטיווי רוצים, ומסתבר שרובם הגדול רוצה לייקרס, וגולדן סטייט ווריורס, ורק האציל לא מבין אמת פשוטה זאת ש.

2. האם ה-40,000 נקודות הם עובדה או פיקציה? עובדה, ובעוד כמה שנים יהיו 8 לפחות שיגיעו לזה ואפילו יעברו את לברון

לברון ישבור במשחק הלילה את סף ה-40,000 נקודות.

כמה קשה יהיה לאחרים להגיע ל-40,000?

תקראו את העובדות הללו:

  • At Giannis Antetokounmpo's current free-throw rate of 65.8%, it would take him — using the allotted 10 seconds for each freebie — a full week straight without rest at the charity stripe to reach 40,000 points.
  • Stephen Curry would have to repeat his performance against Sabrina Ionescu 1,380 times — over a span of 27 hours, without rest, without slowing down — to reach 40,000 points in a 3-point contest.

Or this mind-bending data:

  • Everyone else but Anthony Davis on the Lakers has combined to score 40,138 points in their careers.
  • Every team in the NBA has combined to score 35,553 points this season. LeBron passed that in 2021.
  • Teams are scoring an average of 115.3 points per game this season — the most in more than 50 years — so it would take an entire franchise four-and-a-quarter seasons to score 40,000 points.
  • Since Nov. 25, 2019, when Rajon Rondo and Dwight Howard came off the bench in Los Angeles, the Lakers as a team have scored 40,000 points. Before we knew what COVID-19 was.

Oh, we can go on. LeBron James' 40,000 points are more than the combined totals of these star duos:

אבל מצד שני יותר ויותר שחקנים ישחקו עד גיל 40 ויותר, וכך הם יגיעו ל-40,000:

השחקנים שכמעט בטוח יגיעו ל-40,000 (כשרק פציעה מסיימת קריירה כנראה תמנע מהם את הכבוד:

3. הניקס פצועה והתוצאה – נפילה

הניקס, שהייתה טובה כל כך, סיימה את חודש פברואר 8-4 כשהמשחק האחרון בחודש פברואר היה נגד הגולדן סטייט ווריורס במדיסון סרוור גרדן בליל חמישי, הפסד נוסף בשעור 110-99.

ג'אש הארט, אחד השחקנים הסימפטיים ביותר בליגה אמר אחרי ההפסד שהם עושים את הטוב ביותר עם מה שיש להם.

"I'm not sure what you all expect, or what you all think," Hart said after finishing with 14 points, 18 rebounds and 7 assists in 47 minutes. "We are playing as best as we can with the bodies that we have.

"We're playing our asses off. It's not like we're just sitting there and crying about injuries and laying down. Nah, we're grinding. We're pushing ourselves. And once we get guys back, we're good."

מתי הניקס תקבל חזרה את פצועיה? תום תיבודו השתקן הרועם, הסכים סוף סוף לפתוח את פיו: "OG אנונובי שלא משחק מאז ה-27 לינואר בגין הניתוח במרפקו התחיל לזרוק לסל ולנוע אך איש לא יודע מתי הוא יחזור לכושר משחק. מיצ'ל רובינסון אינו משחק מאז דצמבר בגלל 'סיבוב' ונקע בעקב, וג'וליוס רנדל אינו משחק מאז ינואר 27 בגלל "DISLOCATION" של הכתף, פציעה שבד"כ לא לוקחת כל כך הרבה זמן להירפא. היש מצב שפציעתו חמורה יותר ממה שמדווחים לנו, כמו במקרה של מיצ'ל רובינסון? גם אייזיה הרטנשטיין וג'יילן ברונסון החסירו כמה משחקים. מצב קשה ביותר לנצח עם חצי קבוצה"

רבותי, זה יותר מחצי החמישייה שהיא פצועה ועדיין לא בטוח מתי האנשים יחזרו. מבטיחים 'מחר, מחר', והמחר לא מגיע.

תום ת'יבודו השתקן הרועם מדבר רק כשמכריחים אותו. הוא מגיב: "NEXT MAN UP". – "כשאחד פצוע הבא בתור נכנס במקומו. ככה הם החיים ב-NBA"

זאת הפסונה שלו לטיווי. משחק אותה גדול, אבל באותו זמן הוא ניצח רק 2 מ-9 האחרונים.

"We're more than capable," אומר ברונסון. כן? והוא מוסיף:

"Keep our spirits up, keep our confidence up. We all need to work hard individually to be confident. Just come in the next day, be ready to go, just keep trusting each other, just keep chipping away."

גם נידונים למוות מדברים ככה!

4. גם סקוטי בארנס וגם ראסל ווסטברוק סובלים משבר באצבע היד

(הטוויטר מתומר עזרלי)

5. קולעי הנקודות לעונה

6. השופט טוני ברת'רס המזדקן הוא הגרוע ביותר מכולם וחייבים לחתוך אותו משיפוט

הנה הוא נותן פאול טכני לדג'ונטה מוריי על שהוא התעלם ממנו. לא אמר מילה. פשוט התעלם וחטף טכני.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 44 תגובות

  1. איזה מעורב ענק תודה מנחם.
    תפס לי את העין לברון במעורב הזה. ה 40 אלף נקודות נשמע באמת משהו משהו אבל אז מסתכלים על הטבלה למטה ובאף אחת מהקטגוריות הוא לא נמצא. חיפשתי וחיפשתי אותו ולא מצאתי. רק מראה שהוא פשוט משחק המון זמן וזה כל הסיפור. מאחל לו רק בריאות.

    1. רק לחזק ולאזן את המסקנה לברון הגיע ל 40 אלף נקודות אחרי 1474 משחקים. מייקל שיחק רק 1072 משחקים וקלע 32292 נק. בקצב שמייקל קלע הוא היה צריך רק 1328 משחקים כדי להגיע ל 40 אלף נקודות. כלומר לברון הגיע ל 40 אלף נק אחרי 20 עונות מייקל היה מסתפק ב 17 (שיחק 14 עונות פעילות. בהנחה של 82 משחקים בעונה היו מספיקות לו עוד 3.12 עונות כדי להגיע ל 40 אלף). כי הבאת שם נתונים מי ישמע מה כבר לברון עשה. פשוט לא עוזב אותנו. שיתעייף כבר (בעצם שישאר יהיה משעמם בלעדיו). מה שמעניין גם שלמייקל הספיקו 14 עונות כדי לזכות ב 6 אליפויות לברון נאלץ לשחק כבר 20 עונות וזכה רק ב 4.
      פרופורציות.

      1. זה ברור ותוסיף לזה את השופטים והקליר פאת ככה בדיוק נראה ניפוח סטט. הקבוצות שלו גם מדשדשות בתחתית עזבו את הבאבל שאורגן רק לתת לו גביע בתכלס.
        שנים של ניפוח סטט הבן אדם לא רלוונטי כבר כמה עונות ומנפחים אותו כאילו הוא איזה משהו מדהים חחחח. שלא נדבר שהוא "100% טבעי" ללא חומרים משמרים.

    1. רק היום?
      עזוב אותך, כולם חיים לפני הליינים של וואגס
      זה אפילו לא מוסתר יותר
      בכל אתר ״ספורט״ מופיע הליין למשחק כולל באתר הליגה מידי פעם

      1. אתה צודק. התחלתי לשמוע את הפודקאסט על דונהי. הפילו הכל עליו כמו "היורה הבודד" בקנדי. הוא רוב הזמן הימר וזכה על משחקים של שופטים אחרים כי ידע מבפנים איזה שופט ישרוק מה…
        https://open.spotify.com/episode/6IAO0FCpwVI8LCW6qZ0tFm
        שני שופטים היו על הפיירול של המאפיה. הוא לא היה אחד מהם אפילו.
        ורק התחלתי, אני בפרק שני.

        1. כן
          ראיתי את הסרט על דונהי בנטפליקס
          אני יכול להראות לך משחקים עם שריקות שנעות בול על הליין של וואגס
          משחקים שאתה אומר – איך יכול להיות שקבוצת פלייאוף הפסידה לקבוצת לוטרי?
          5 שריקות מוטות במשחק שוות 10 נקודות, זה שריקה וקצת לרבע
          תחשוב על 3 שריקות ברבע…
          זה שווה זהב בוואגס

  2. תודה מנחם
    זה יהיה הישג בלתי אפשרי להגיע ל 40K
    לא רק ששחקן יצטרך לשחק 20 עונות (כמעט מלאות) הוא יצטרך לשמור על ממוצע של 25 למשחק (לברון עם 27.2)
    דוראנט היה מסוגל להגיע ל 40K אם לא היה פציע/קוקסינל
    בהתחשב בכך שמייקל ״פספס״ 4.5 עונות הוא יכל להיות במועדון (בקלות)
    הלייקרס לא מסוגלת לנצח את דנבר, יש חבר אמריקאי שמבקש ממני טיפים מידי פעם
    אמרתי לו להמר על דנבר בלי לחשוב פעמיים הלילה
    הלייקרס כמו בפלייאוף, תמיד באיזור חיוג, תמיד מפשלת במאני טיים מול דנבר שמתעלל בה במאני טיים כבר 7 משחקים ברציפות (מגמר המערב)

    1. חבל אבל זה לא חדש אצל תיבודו. הוא שוחק את השחקנים שלו. הוא מאמן טוב אבל מאמן טוב אמור להימדד גם על זה. אולי זה סתם חוסר מזל אבל נראה שהוא לא הפנים את זה לאורך הקריירה. קח לדוגמא הפוכה את ניהול הדקות של ויקטור השנה על ידי פופ.

  3. בכל מעורב עם להפלופ, ניתן לזהות את הפער הזה
    בין הריקבון של הליגה – לאיכות של המעורבים
    ==
    תודה רבה דוק

  4. אחלה מעורב
    הפריט השני במעורב הצדיק את הראשון.
    בארקלי מתלונן על הלייקרס והווריורס במערב? במזרח ניו יורק במיץ של הזבל כבר שנים ולא מפסיקים לדבר עליה….
    🤣

  5. מסכים עם בארקלי לגמרי. לא מצליח להבין את כל ההתעסקות בקבוצות האלה. ההשוואה לתום בריידי ממש לא נכונה, הוא לקח אליפויות והיה רלבנטי בשתי הקבוצות לפני המעבר ומיד אחרי המעבר, אז ברור שהתעסקו בו.

  6. מעורב חריף ביותר, תודה דוק
    ההשוואות של לברון למייקל ודוראנט לא מדוייקת מכיוון שלברון לא סקורר ( היה אולי 3 עונות) אלא פליימייקר.
    ברור שגורדן ודוראנט היו יכולים, אבל הם לא…
    מי שנראה לי יכול איכשהו מהפעילים זה לוקה

  7. תודה מנחם.
    עם כל הכבוד להישג של לברון (והכבוד היחידי שיש לי אליו הוא ל-Longevity שלו, וליכולת שלו לייצר מניפולציות כאיש שיווק, שדאג הליגה תשרת את האינטרסים שלו),
    היום הוא היה חתום על 3 מהלכים ברבע הרביעי, שהביאו לדנבר את הניצחון. (2 חדירות עם איבוד כדור פלוס זריקה גרועה ל-3).
    אם תעשה משאל בין כל שחקני הליגה ב-20 שנים האחרונות, עם מי מהשחקנים הגדולים של 20 השנים האחרונות הם היו רוצים לשחק, התשובות סביר להניח שיהיו: דאנקן, קרי ויוקיץ'.
    סופרסטארים, שהם גם בני אדם, שמבינים שלמרות שהם השחקנים הכי טובים בקבוצה, הם חלק מהקבוצה, והם לויאלים לפרנצ'ייס שלהם, ולחברים שלהם לקבוצה.

  8. תודה מנחם.
    1. ההישג של לברון באמת יוצא דופן. אפשר להתפלפל כמה "שווה" כל הישג בדיון התיאורטי, אבל גדולתו של שחקן אחד לא מורידה מגדולתו של האחר.
    2. יש לת'יבודו חלק בהצלחה של הניקס בשנים האחרונות, אבל יש לו גם חלק בפציעות שעשויות לגרום לכך שהם ייתקעו במקום למרות סגל שהשתפר מאוד.

  9. ברקלי השתמש במילה אובר(יותר מדי)והוא צודק לקבוצות האילו יש מספר גדול של אוהדים,זה מוצדק להתיחס אליהם, אבל עושים את זה מעל ומעבר.
    חישובי ה 40000 הם לא לענין,בני אדם הם לא מכונות ,הם לא מסחטת מיץ שאם תכניס תפוז למכונה יצא תמיד מיץ.לא כל אחד רוצה לשחק עד גיל 40+ ,יש פציעות,יש צורך נפשי לפרוש מהמשחק.מדובר בטבלה סופר דבילית.כשחקן מסויים יהיה קרוב ל40000 תתחילו לדבר.לברון גם לא פרש המספר הזה הוא נתון ביניים.ההרגשה שלי ואני מדבר על הרגשה ,ולא נבואה. השיא הזה לא ישבר לברון ישאר מס 1 בקליעת נקודות. אני גם לא מאמין שעוד אחד יגיע למילסטון הזה.
    ג. סטייט הפסידה בשעתו אליפות בגלל פציעה של דוראנט,הלייקרס בעבר הרחוק בגלל פציעה של מגיק.מה רוצים מהניקס עם כל כך הרבה פצועים?

  10. במשוואה שמביאה ל-40K חסר משתנה מכריע. לצד פציעה מסיימת/מנחיתה קריירה יש גם את העניין הקטן הזה שנקרא "רצון השחקן להמשיך לשחק". לקרוע את התחת פשוטו כמשמעו כמו טירון כשאתה כבר בן 30 ובחשבון הבנק שלך כבר רובצים עשרות מיליוני דולרים, ואשתך והילדים (בגיל תיכון) נמאס להם לעבור בן לילה לצד השני של היבשת כי עשו עליך טרייד.

      1. אין מה להסביר לי. מה שאתה אומר זה בדיוק מה שאני אומר. אני מבין את זה מצוין. רק משוגעים מסוגלים אחרי 20 עונות ומאות מליוני דולרים בבנק להמשיך עם החיים המטורפים האלה. איפה החיים עצמם בית משפחה וכ'. זה שיש לבן אדם בורג מסובב במוח שמכריח אותו להוכיח לכל העולם שהןא הכי גדול בכל הזמנים (הוא לא) לא הופך אותו לגדול בכל הזמנים. הוא בעיקר שחקן כדורסל מצוין ש…… המשיך והמשיך והמשיך והמשיך והמשיך… (להמשיך 🙂 ? או שהנקודה הובנה? אני לא מזלזל בהישג שלו אבל זה הישג שנובע בעיקר מאורך הקריירה (הישג יפה כשלעצמו אבל לא הישג שהופך אותו לגדול בכל הזמנים).

        1. no disrespect
          אבל אתה כן מזלזל
          🙂
          לשמור על היכולת הגבוהה שלך לאורך כל כך הרבה זמן בצורה עקבית, לקום בוקר בוקר לעבודה סיזיפית ולהוכיח בפעם האלף שאין לך מה להוכיח, להדוף את נגיסות הכרישים הצעירים והמוכשרים שרוצים את החלק שלהם, ובכן, זה הדבר שאני הכי מעריך, אצל כל אחד ובמיוחד אצל ספורטאים.

  11. מסכים לגמרי עם סר צרלס, שתי קבוצות שגם פה מקבלות סיקור נרחב מדי לדעתי.
    הניקס באמת מסכנים אבל מסכים שזה אשמת תיבס שלא יודע לנהל רוטציה.

    1. תיבס מנהל רוטציה די עשירה של שחקנים.אי אפשר להאשים מאמן בפציעות.זה קורה לכל קבוצה.

    1. (עונה בשמו של חבר שעסוק כרגע)
      שתי הטענות מתחברות – היום ישנם הרבה יותר מדי וינילים רכים שלא שומרים, הביאו אותם בחסות התאגיד כדי לתחזק את הקליר פאת', waaw וכל זה.

  12. 1) הגמר יהיה דנבר בוסטון כנראה.
    אבל הלייקרס וגולדן יחד עם פיניקס ודאלאס הן אילו שיכולות להפתיע. לשאר הקבוצות סיכויים אפסיים )כשגם לארהע האילו סיכויים נמוכים). ההתמקדות של התקשורת בכוכבי עבר היא טבעית, על אחת כמה וכמה שמדובר גם ב'בוצות עם הרבה אוהדים ללא קשר לכוכבים.
    2) גילברט ארינס מתלונן בצדק. שחקנים מסתובבים בלי אקדחים ובטח שלא שולפים אותם על שחקנים אחקים
    3) 40K זה הישג ענק עובדה שאף אחד לא התקרב לזה. לא מבין על מה הביקורת. 27 נקודות 20 שנה כמעט בלי פציעות.

  13. אחלא מעורב. אפשר להוסיף גם את הספרס שמקבלים סיקור כמו קונטנדרית רק בגלל הצרפתי. קבוצה מעאפנה שייקח עוד שנים שתגיע למשהו.
    חצי מהשפוטים בליגה צריכים להישלח לפנסיה יחד עם טוני בראתרס סקוט פוסטר ושאר הפוזאיסטים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט